Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2007

ΔΩΝΗΣ: "ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ"

Γιώργος Δώνης: "Τι να πρωτοπώ. Είχα πει την περασμένη Πέμπτη ότι η ομάδα μου σήμερα έχει μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να αποδείξει ότι είναι από τις καλύτερες στο πρωτάθλημα. Απέδειξε ότι παίζει το πιο ελκυστικό ποδόσφαιρο. Οι ουδέτεροι το απολαμβάνουν, δυστυχώς όχι εμείς λόγω αποτελέσματος.

Με όλους μπορείς να τα βάλεις, με τον Θεό όχι. Σε βάθος χρόνου θα πάρουμε τα χρωστούμενα και αυτό που μας αξίζει στο πρωτάθλημα. Μετά από τρία χρόνια στην ομάδα, οι βάσεις που έχουμε βάλει γι αυτό που ονειρευόμασταν είναι πολύ δυνατές και μας κάνει να ελπίζουμε ότι σύντομα, αν όχι φέτος, του χρόνου ή την επόμενη χρονιά, θα έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα. Δεν είναι τυχαίο ότι είδαμε τον πρωτοπόρο να πανηγυρίζει τον βαθμό που κατέκτησε.

Προπονούμαστε για παιχνίδια που ξεκινούν με άκυρο γκολ σε βάρος μας και είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι πλέον. Έχουμε κρίσιμο παιχνίδι την Πέμπτη, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι καλό στην Ευρώπη. Εγώ δεν μπορώ να κάνω αυτή την ομάδα να παίζει όπως είδατε σήμερα, επί ενενήντα λεπτά. Ίσως να μπορεί κάποιος άλλος, αλλά εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά. Εγώ την συμπεριφορά της ομάδας μου την απόλαυσα. Είναι όμως πρόβλημα το γεγονός ότι χάνουμε τόσες πολλές ευκαιρίες.

Η ομάδα με εκπλήσσει ευχάριστα από αυτό που παρουσιάζει. Θα ήθελα και λογικό είναι να το έχουμε συνδυάσει με αποτελέσματα. Αν όμως με ρωτάγατε αν θα προτιμούσα κακή μπάλα με καλά αποτελέσματα με την βοήθεια της τύχης, θα σας έλεγα όχι, προτιμώ αυτό που βλέπω τώρα".

Ζοσέ Πεσέιρο: "Αξίζαμε την ισοπαλία, όχι με τον τρόπο που παίξαμε, αλλά με το πάθος που την κυνηγήσαμε. Η Λάρισα είναι μια πολύ καλή ομάδα, ο προπονητής της μελέτησε πολύ καλά το παιχνίδι μας, ήξερε ότι θα πιέσουμε ψηλά και ζήτησε γρήγορες πάσες και να βγαίνει η μπάλα μπροστά. Η Λάρισα δεν αξίζει τη θέση που βρίσκεται, έχει πολύ λίγους πόντους σε σχέση με την ποιότητα του ποδοσφαίρου που παίζει. Ναι μεν δεν παίξαμε καλά, αλλά πρέπει να αποδώσουμε και στη Λάρισα τα εύσημα για το παιχνίδι της.

Ειλικρινά δεν ξέρω για τη φάση του πρώτου γκολ, αλλά δεν μου αρέσει να κριτικάρω τους διαιτητές. Το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να αποδέχομαι τις αποφάσεις τους, είτε είναι υπέρ μου, είτε είναι εναντίον μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: