Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ: "ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ..."

Εμφανώς ικανοποιημένος που -επιτέλους- όλα πήραν το δρόμο τους και από χθες το βράδυ αποτελεί και επίσημα ποδοσφαιριστή της Λάρισας για τα επόμενα δύο χρόνια ήταν ο Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο, λίγο πριν αναχωρήσει με τον τεχνικό διευθυντή της ΑΕ§ Νίκο Λυράκη για τη Λάρισα, όπου σήμερα θα πραγματοποιήσει την πρώτη του προπόνηση με τη βυσσινί φανέλα!

Ο Ιβοριανός επιθετικός με την πολύ μεγάλη καριέρα στο «Σαμπιονά» με τη Μαρσέιγ δέχθηκε να πει δύο κουβέντες στο «Goal», που τον καλωσόρισε στην Ελλάδα και εξήγησε γιατί αποφάσισε να... ενδώσει στο ασφυκτικό πρέσινγκ της ΑΕ§, που χρονολογείται τους τελευταίους δύο μήνες.

- Ικανοποιημένος;
«Σίγουρα ναι. Από τη στιγμή που όλα τελείωσαν καλά, είμαι ευχαριστημένος που θα παίξω στη Λάρισα».

- Τι ήξερες για τη Λάρισα, όταν ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις;
«Το σημαντικότερο που γνώριζα είναι ότι κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδος τη χρονιά που μας πέρασε. Κι αυτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση, να σου πω την αλήθεια! Επίσης, είχα πληροφορηθεί ότι ο προπονητής μου στο παρελθόν έχει παίξει μπάλα στην Αγγλία».

- Εχεις μιλήσει με τον κ. Δώνη;
«Οχι ακόμη. Αύριο (σ.σ.: σήμερα), που θα κάνω την πρώτη μου προπόνηση με την ομάδα».

- Το γεγονός ότι η Λάρισα θα αγωνιστεί στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ φαντάζομαι αποτέλεσε ένα επιπλέον κίνητρο, για να έρθεις στην Ελλάδα...
«Ναι, το ΟΥΕΦΑ ήταν ο ένας από τους δύο λόγους που αποφάσισα να έρθω στην Ελλάδα και στη Λάρισα. Οπως είπες, είναι ένα μεγάλο κίνητρο για μένα να αγωνιστώ ξανά στην Ευρώπη και θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό».

- Ο άλλος λόγος;
«Η Λάρισα μου έδειξε πόσο πολύ με ήθελε όλο αυτόν τον καιρό! Αν και προέκυψαν αρκετές δυσκολίες με τη Μεσίνα, η Λάρισα δεν εγκατέλειψε την προσπάθειά της και έκανε τα πάντα, για να με φέρει στην Ελλάδα».

- Οι φίλαθλοι της νέας σου ομάδας φημίζονται για την αγάπη τους για τη Λάρισα. Θέλεις να τους στείλεις κάποιο μήνυμα, να τους υποσχεθείς κάτι;
«Οχι, δεν είμαι των υποσχέσεων. Εμαθα αυτό που μου λες, ότι οι οπαδοί της Λάρισας είναι ιδιαίτερα εκδηλωτικοί. Μου αρέσει! Το σημαντικό είναι ότι πλέον είμαι ποδοσφαιριστής της Λάρισας και το μόνο που θέλω είναι να ανταποκριθώ στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις των ανθρώπων της ομάδας, που έκαναν τα πάντα για να έρθω εδώ».

- Πέρυσι -όπως είπες- η Λάρισα κατέκτησε το Κύπελλο. Φέτος τι μπορεί να πετύχει;
«Θα δούμε, δεν γνωρίζω -όπως καταλαβαίνεις- πολλά πράγματα για την ομάδα. Από αύριο (σ.σ.: σήμερα), όμως, θα αρχίσω να μαθαίνω τον προπονητή μου και τους συμπαίκτες μου και σε λίγες ημέρες θα μπορώ να πω περισσότερα. Ευχή μου, βεβαίως, είναι να πάμε καλά και να βοηθήσω όσο πιο πολύ μπορώ από την πλευρά μου».

Πηγή: εφημερίδα "goal"

Δεν υπάρχουν σχόλια: