Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2007

ΔΩΝΗΣ: "ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό και να ευχαριστηθούν το παιχνίδι της Πέμπτης κόντρα στη Μπλάκμπερν ζήτησε ο Γιώργος Δώνης από τους παίκτες του. Στον πρώην ποδοσφαιριστή της αγγλικής ομάδας, ο οποίος μίλησε στη «SportDay», ξυπνούν οι αναμνήσεις από τις ημέρες που αγωνιζόταν στα αγγλικά γήπεδα με τους "Ρόβερς".
Πώς υποδέχθηκαν οι δικοί σου την κλήρωση;

«Άμα σου πω ότι το περίμεναν; Ειδικά όταν μάθαμε το προηγούμενο βράδυ ότι στο γκρουπ των πιθανών αντιπάλων είναι η Μπλάκμπερν, είπαμε "κοίτα να δεις τι θα γίνει!". Εμένα το μυαλό μου πήγε και στον Άγιαξ, με τον οποίο επίσης έχω παρελθόν και ήμουν σίγουρος ότι θα κληρωνόμασταν με μία από τις δύο αυτές ομάδες».

Ποιο θα είναι το πρώτο μέρος που θέλεις να ξαναδείς στο Μπλάκμπερν; Είχες κάποιο στέκι, κάποιο μέρος που θα σου «ξυπνήσει» αναμνήσεις;

«Όχι. Το Μπλάκμπερν είναι μια μικρή πόλη και μάλιστα οι περισσότεροι παίκτες δεν μέναμε εκεί. Επομένως, το μόνο μέρος που ανυπομονώ να ξαναδώ είναι το γήπεδο. Έχω ξαναπεράσει πάντως από την πόλη, όταν είχα πάει στην Αγγλία».

Η οικογένεια θα έρθει μαζί;

«Ναι, θα έρθουν και η γυναίκα μου και τα παιδιά. Άλλωστε ο μικρός έχει γεννηθεί εκεί και έχει την αγγλική υπηκοότητα. Βέβαια μόνο ο μεγάλος, που ήταν δύο ετών όταν πήγαμε στην Αγγλία, μπορεί να θυμάται αμυδρά κάποια πράγματα. Το καλό για μένα είναι ότι θα δω κάποιους φίλους ύστερα από αρκετό καιρό».

Ξέρεις αν στη σημερινή Μπλάκμπερν έχει μείνει κανείς από τη δική σου εποχή;

«Δεν είναι πολλοί. Ο Τζακ Γουόκερ, ο τότε ιδιοκτήτης, έχει πεθάνει και μόνο ένας διοικητικός παραμένει στο συμβούλιο. Επίσης, συνεχίζει στο προπονητικό επιτελείο ο Τόνι Παρκς. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν, μόνο με τους φίλους μου».

Τι σου είπαν, αλήθεια;

«Πιο πολύ το συνηθισμένο, το πώς τα φέρνει η ζωή. Μου ευχήθηκαν μάλιστα να με δουν και ως προπονητή στην Αγγλία (γελάει)».

Αν κρίνω πάντως από τις συζητήσεις των οπαδών της Μπλάκμπερν στα φόρουμ στο Διαδίκτυο, οι περισσότεροι σε θυμούνται και μάλιστα έχουν καλές αναμνήσεις.

«Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι δεν πέτυχα αυτά που ήθελα στην καριέρα μου στην Αγγλία. Ίσως επειδή δεν υπήρχε τότε το κατάλληλο υπόβαθρο, ίσως επειδή ήμουν ο πρώτος Έλληνας που πήγα στην Αγγλία και η προσαρμογή μου δεν ήταν εύκολη. Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, είμαι σίγουρος ότι θα τα πήγαινα πολύ καλύτερα. Από την άλλη πλευρά, έζησα πολύ έντονα το πρώτο μου εξάμηνο στην Μπλάκμπερν, είχα ξεκινήσει πολύ καλά. Το στυλ μου άρεσε πολύ στον κόσμο και θυμάμαι ότι στα εντός έδρας ματς οι φίλαθλοι ήθελαν να παίρνω την μπάλα και να βλέπουν ενέργειες από μένα. Ίσως γι' αυτό να τους έχω μείνει στο μυαλό».

Απ' ό,τι λέγεται, σχεδιάζουν να σε τιμήσουν...

«Δεν ξέρω αν θα γίνει αυτό. Είναι πολύ σημαντικό, πάντως, να υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι σε εκτιμούν όχι μόνο ως ποδοσφαιριστή, αλλά και ως άνθρωπο ύστερα από τόσα χρόνια».

Αλήθεια, σκέφτηκες μήπως είναι καλός οιωνός η κλήρωση με μια παλιά σου ομάδα, λίγους μήνες μετά τον νικηφόρο τελικό κόντρα στον Παναθηναϊκό;

«Δεν είναι το ίδιο, με τον Παναθηναϊκό θα βρισκόμαστε συνεχώς αντίπαλοι και στο μέλλον. Τώρα με την Μπλάκμπερν, όμως, είναι εμπειρία ζωής για μένα, την οποία δύσκολα θα ξαναζήσω. Πρώτα απ' όλα θέλω να την ευχαριστηθώ και μετά η ομάδα να προσπαθήσει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί».

Πάμε και στην ουσία. Είμαι σίγουρος ότι έχεις μελετήσει καλά την Μπλάκμπερν.

«Έχω σχεδόν ολοκληρωμένη άποψη, μια και έχω δει όλα τα φετινά παιχνίδια της. Η δύναμή της βρίσκεται στο κέντρο και την επίθεση. Διαθέτει πέντε ποδοσφαιριστές οι οποίοι είναι πολύ επικίνδυνοι. Πέρα από τον Σάντα Κρουζ και τον ΜακΚάρθι, υπάρχουν μπροστά ο Ρόμπερτς και ο Πέντερσεν και δεξιά ο Μπέντλεϊ, ο οποίος παίζει στην εθνική Αγγλίας. Είναι σκληρή ομάδα, αλλά συνδυάζει τη δύναμη με την ποιότητα. Εννοείται πως δεν μπαίνω σε διαδικασία σύγκρισης των δύο ομάδων, άλλωστε νομίζω ότι καμία ελληνική ομάδα δεν συγκρίνεται με αυτές της Πρέμιερσιπ».

Ποιος είναι ο στόχος της ΑΕΛ; Αξιοπρεπή αποτελέσματα, καλές εμφανίσεις;

«Όχι, θέλουμε να κερδίσουμε το πρώτο παιχνίδι! Θα είμαστε ευχαριστημένοι μόνο με τη νίκη, δεν μας αρκούν η συμμετοχή και η καλή εμφάνιση. Κι αν θες την άποψή μου, μπορούμε να νικήσουμε κι ας ακούγεται περίεργο σε κάποιους. Το λέω αυτό γιατί γνωρίζω πολύ καλά ότι οι αγγλικές ομάδες, με εξαίρεση αυτές που έχουν ευρωπαϊκή εμπειρία, δεν είναι τόσο καλές όταν βγαίνουν από το νησί. Το "κλειδί", όμως, θα είναι να μην αφήσουμε την Μπλάκμπερν να επιβάλει γρήγορο ρυθμό στον αγώνα. Και φυσικά δεν πρέπει να δεχθούμε γκολ, θα είναι πολύ σημαντικό».

Το πρώτο ματς, όμως, θα διεξαχθεί στο Πανθεσσαλικό…

«Ναι, κι αυτό είναι κακό. Είναι πολύ δύσκολο για οποιαδήποτε ομάδα να μην παίζει στη φυσική της έδρα και πολύ περισσότερο για την ΑΕΛ, στην οποία το γεμάτο Αλκαζάρ δίνει πολύ μεγάλη δύναμη. Το πληρώσαμε και πέρυσι με την Καϊσερισπόρ. Αν είχαμε παίξει στην έδρα μας πιστεύω ότι θα είχαμε προκριθεί».

Εκτός αυτού, σας λείπουν και οι επίσημοι αγώνες.

«Είναι σαν να βρισκόμαστε μονίμως σε προετοιμασία από τις αρχές Ιουλίου. Δεν γίνεται να βρεις ρυθμό μόνο με τα φιλικά και είναι δύσκολο να αντιμετωπίσεις μια ομάδα η οποία έχει πολλά επίσημα παιχνίδια και στο πρωτάθλημά της και στην Ευρώπη, όπως είναι η Μπλάκμπερν. Θα δούμε».

Θα προτιμούσες να γίνει το πρώτο ματς στην Αγγλία;

«Όχι. Είναι καλύτερα που παίζουμε εντός, γιατί αν εκμεταλλευτούμε την έδρα, θα πάμε με μεγαλύτερες πιθανότητες στο εκτός έδρας παιχνίδι».

Κάποιο μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις στους παίκτες σου;

«Να είναι συγκεντρωμένοι όλο αυτό το διάστημα στα δύο αυτά παιχνίδια, γιατί στο ποδόσφαιρο δεν πρέπει να αφήνεις τα πράγματα να σε προσπερνούν. Οφείλεις να τα κυνηγάς. Έχουν μια μεγάλη ευκαιρία να δείξουν την αξία τους και, πάνω απ' όλα, να ευχαριστηθούν την εμπειρία».

Πηγή: SportDay

Δεν υπάρχουν σχόλια: