
Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007
ΔΩΝΗΣ: "ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ..."
Η ΑΕΛ βρίσκεται στην Αγγλία για δεύτερη φορά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά ο Γιώργος Δώνης περιμένει ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι εναντίον της Εβερτον, σε σχέση με το προ 20ημέρου κόντρα στη Μπλάκμπερν. Αύριο (22:00 ΝΕΤ) οι κυπελλούχοι Ελλάδας αντιμετωπίζουν τους «τόφις» στην πρεμιέρα των ομίλων του Κυπέλλου UEFA... Ο Έλληνας προπονητής τους δήλωσε: «Κοιτάμε να απολαύσουμε τους αγώνες και να διεκδικήσουμε όσες πιθανότητες έχουμε για πρόκριση. Ανμτιμετωπίζουμε μια ιστορική ομάδα με πολλές δυνατότητες. Δεν ξεχωρίζω παίκτες, θεωρώ ότι έχει ποιοτικούς σε όλες τις γραμμές. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολο ματς από αυτό εναντίον της Μπλάκμπερν. Δεν θέλω να μπω σε διαδικασία σύγκρισης, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι έχει εντελώς διαφορετικό στιλ η Εβερτον στον τρόπο παιχνιδιού».
Οσον αφορά την κατάσταση των τραυματιών, ο 39χρονος τεχνικός διευκρίνισε πως: "οι πιθανότητες συμμετοχής του Νίκου Νταμπίζα και του Ηλία Κώτσιου είναι αυξημένες, όχι όμως και του Νεκτάριου Αλεξάνδρου, ο οποίος φαίνεται πως χάνει οριστικά την αναμέτρηση του «Γκούντισον Παρκ».
Αναφερόμενος στην ιστορική έδρα της Εβερτον, ο Δώνης δήλωσε: «Η εδρα είναι ένας παράγοντας, αλλά δεν μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο. Οποιες κι αν είναι οι συνθήκες στο ελληνικό πρωτάθλημα, στόχος μας είναι να αποδεικνύουμε σε κάθε αγώνα ότι έχουμε καλή ομάδα, είτε εντός είτε εκτός των τειχών».
Τέλος, διευκρίνισε πως η συνεργασία με αγγλικό σύλλογο (όπως είχε πει σε πρόσφατη συνέντευξή του) δεν αποτελεί προτεραιότητα: «Αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου βρίσκεται μόνο η Λάρισα. Γίνομαι ο μακροβιότερος προπονητής στην ιστορία της ΑΕΛ σε συμμετοχές και ελπίζω να τις διπλασιάσω, με την προϋπόθεση ότι η ομάδα θα προχωράει και θα γίνεται καλύτερη».
ΜΟΓΙΕΣ: ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΕΛ
Μπορεί να εμφανίστηκε αισιόδοξος για νίκη της Εβερτον, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι υποτιμά την ΑΕΛ. Κάθε άλλο. Ο λόγος για τον Ντέιβιντ Μόγιες, ο οποίος στη συνέντευξη Τύπου της Τετάρτης τόνισε ότι η κυπελλούχος Ελλάδας είναι μια ομάδα που αξίζει σεβασμού και θα τον έχει από τους "εφοπλιστές", ενώ είχε και διάθεση για χιούμορ, καθώς σε ερώτηση για το ποια είναι η προετεραιότητα της ΈΒερτον φέτος, απάντησε χρησιμοποιώντας και τα... ελληνικά του: "Φυσικά θέλουμε να κάνουμε μια καλή πορεία στην Ευρώπη. Αλλά το πρωτάθλημα είναι το… βούτυρο στο ψωμί μας. Πως το λέτε εσείς στην Ελλάδα κεμπάπ ή… μουζάκα;".Ο Μόγιες άρχισε τις δηλώσεις του, τονίζοντας: "Η ΑΕΛ είναι μια καλή ομάδα ως σύνολο, αλλά διαθέτει και μερικές πολύ καλές μονάδες. Παίζει όμορφο ποδόσφαιρο και μην ξεχνάμε ότι απέκλεισε τη Μπλάκμπερν. Θα της δείξουμε τον σεβασμό που της αξίζει".
Στη συνέχεια, τόνισε ότι η Εβερτον βελτιώνεται συνεχώς μέσα από τα ευρωπαϊκά παιχνίδια και δεν έκρυψε τη συνεργασία του με τον Μαρκ Χιουζ, προπονητή της Μπλάκμπερν, ώστε να μάθει τα πάντα για τους Θεσσαλούς: "Παρακολούθησα σε dvd τους αγώνες με τη Μπλάκμπερν και σχημάτισα τη γνώμη ότι πρόκειται για μια καλή ομάδα. Ελπίζω, πάντως, ότι θα καταφέρουμε να κερδίσουμε".
Σχολιάζοντας τον όμιλο στον οποίο βρίσκονται Εβερτον και ΑΕΛ είπε πως "είναι ένας ανοικτός όμιλος και όλες οι ομάδες έχουν για διαφορετικούς λόγους η καθεμία πιθανότητες πρόκρισης. Η πιο ισχυρή, πάντως, είναι η Ζενίτ», επανέλαβε ότι "περιμένω από την ομάδα μου να εμφανιστεί πιο δυνατή"
ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΛ
Η ΑΕΛ ξεκινά από τα δύσκολα τις υποχρεώσεις της στην φάση των ομίλων, καθώς δοκιμάζεται στο Γκούντισον Παρκ απέναντι στην Εβερτον.Τα "ζαχαρωτά" έχουν μέτρια πορεία μέχρι στιγμής στην Πρέμιερλιγκ, όπου βρίσκεται στην ενδέκατη θέση, αν και απέναντι στην Λίβερπουλ στάθηκε πολύ καλά, και θα μπορούσε να μην έχει χάσει.
Από την άλλη οι "βυσσινί" θα πάνε στην Αγγλία με οδηγό τις εμφανίσεις τους κόντρα στην Μπλάκμπερν, και θα πρέπει να ξεχάσουν τα προβλήματά τους στο ελληνικό πρωτάθλημα, προκειμένου να συγκεντρωθούν και να τα καταφέρουν, ειδικά τώρα, που η Εβερτον θα... φυλάγεται από παντού για να μην την "πατήσει" όπως η Μπλάκμπερν.
Στο άλλο παιχνίδι του ομίλου, η Ζενίτ υποδέχεται την Αλκμάαρ, και οι Ρώσοι έχουν αναμφισβήτητα το προβάδισμα, αφού βρίσκονται ένα βήμα από τον τίτλο στο εγχώριο πρωτάθλημα, την στιγμή που η Αλκμάαρ δεν έχει νικήσει στο ολλανδικό πρωτάθλημα από τον Αυγουστο, και το παιχνίδι με την Εξέλσιορ.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΙΚΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΒΕΡΤΟΝ
Με...ενισχύσεις θα υποδεχτεί την Λάρισα στο πρώτο παιχνίδι της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου UEFA, η Έβερτον.Ο τεχνικός των "εφοπλιστών" Ντέιβιντ Μόγιες είναι πιθανό να έχει ξανά στην διάθεση του τον Τίμ Κάχιλ. Ο Αυστραλός μέσος προπονείται πλέον κανονικά και ενδεχομένως να κάνει την μεγάλη επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους μετά τον τραυματισμό του στο φιλικό με την Βέρντερ Βρέμης τον περασμένο Ιούλιο.
Ο Φιλ Νέβιλ και ο Τόνι Χίμπερτ επίσης είναι στην διάθεση του προπονητή τους. Οι δύο ποδοσφαιριστές αποβλήθηκαν στο ντέρμπι της περασμένης αγωνιστικής στην Πρέμιερ Λιγκ με αντίπαλο την Λίβερπουλ. Τα μόνα προβλήματα που θα έχει ο Μόγιες είναι οι απουσίες του Γκράβεσεν, του Τζόνσον και του Βόουαν.
ΣΤΗΝ 14η ΘΕΣΗ "ΣΚΑΡΦΑΛΩΣΕ Η ΕΘΝΙΚΗ"
Στην 14η θέση της κατάταξης της FIFA βρίσκεται για αυτό το μήνα η Ελλάδα. Η χώρα μας παρουσίασε άνοδο μιας θέσης χάρη στις νίκες κόντρα σε Τουρκία (1-0) και Βοσνία (3-2). Στην κορυφή βρίσκεται η Αργεντινή που τον περασμένο μήνα βρισκόταν δεύτερη στον σχετικό πίνακα. Η πρωταθλήτρια κόσμου Ιταλία έχασε δύο θέσεις και τώρα βρίσκεται τρίτη πίσω από την Βραζιλία. Η Γαλλία του Ραϊμόν Ντομενέκ και η Γερμανία, που εξασφάλισε πρώτη την πρόκριση της στα τελικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος του ερχόμενου καλοκαιριού, είναι οι δύο χώρες που συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
Αναλυτικά η πρώτη εικοσάδα της κατάταξης:1. Αργεντινή 1.533 (+1)
2. Βραζιλία 1.459 (+1)
3. Ιταλία 1.387 (-2)
4. Γαλλία 1.271 (+2)
5. Γερμανία 1.245 (-1)
6. Ισπανία 1.226 (+1)
7. Ολλανδία 1.207 (-2)
8. Πορτογαλία 1.203 (-)
9. Τσεχία 1.174 (+2)
10. Κροατία 1.155 (-)
11. Αγγλία 1.137(-2)
12. Ρουμανία 1.086 (-)
13. Σκωτία 1.049 (+1)
14. Ελλάδα 1.034 (+1)
15. Μεξικό 978 (-2)
16. Ρωσία 960 (+10)
17. Ουρουγουάη 900 (+2)
18. ΗΠΑ 886 (-2)
19. Νιγηρία 841 (+4)
20. Πολωνία 837 (-4)
Που βρίσκονται οι αντίπαλοι της εθνικής στην προκριματική φάση του EURO 2008
Τουρκία : 28η (-7)
Βοσνία : 48η (-9)
Νορβηγία: 21η (+8)
Ουγγαρία: 48η (+7)
Μολδαβία: 61η (+20)
Μάλτα :137η (-13)
ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
| ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ | Καλόπουλος Δ. | ΣΔΠ | Θεσ/νίκης |
| ΒΟΗΘΟΣ | Παπαδόπουλος | ΣΔΠ | Θεσ/νίκης |
| ΒΟΗΘΟΣ | Ουζούνογλου Χ | ΣΔΠ | Θεσ/νίκης |
| 4ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ | Τριτσώνης Σ. | ΣΔΠ | Αθηνών |
| ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ | Κακλαμάνος Α. | ΣΔΠ | Αρκαδίας |
ΑΥΤΟΣ Θ' ΑΝΤΕΞΕΙ;;;;;;;;;
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Στις 10 το πρωί η αποστολή της ΑΕΛ αναχώρησε για την Αγγλία με τσάρτερ από τη Νέα Αγχίαλο. Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει συνέντευξη Τύπου του Γιώργου Δώνη στις 8.30 μ.μ. και μισή ώρα αργότερα προπόνηση της ομάδας στο «Γκούντισον Παρκ».ΛΥΡΑΚΗΣ: "ΚΑΛΩΣ, ΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ"
Η κίνηση της ΚΕΔ να θέσει στη διάθεσή της τον Κασναφέρη (για πόσο διάστημα απομένει να πληροφορηθούμε) και η παραπομπή του παρατηρητή Ζαχαριάδη στο πειθαρχικό όργανο (κινδυνεύει με διαγραφή, για την πολύ καλή βαθμολογία στο διαιτητή που αδίκησε την ΑΕΛ) δεν ικανοποίησε... αυτονόητα τους «βυσσινί».ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ Ο ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ
Ο πρόεδρος της Λάρισας Κώστας Πηλαδάκης παρακολούθησε από την τηλεόραση το σαββατιάτικο αγώνα της ΑΕΛ με την ΑΕΚ, καθώς το πρόγραμμά του ανατράπηκε την τελευταία στιγμή και δεν μπόρεσε να βρεθεί στο ΟΑΚΑ. Φυσικά και είδε τα διαιτητικά λάθη του Γιώργου Κασναφέρη, επέλεξε ωστόσο αυτή τη φορά να ακολουθήσει προσωπικά το δρόμο της σιωπής, αφήνοντας στην επίσημη ΠΑΕ να τοποθετηθεί, όπως και έκανε με την προχθεσινή ανακοίνωση.ΣΤΑΜΠΣ: "ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...|
«Συνεχίζουμε, είναι τόσο απλό...» τόνισε στο Everton TV ο Αλαν Σταμπς, μετά την ήττα από τη Λίβερπουλ και εν όψει του αγώνα της Πέμπτης με τη Λάρισα στο «Γκούντισον Παρκ». Ο έμπειρος αμυντικός επισήμανε πως «είναι μεγάλο παιχνίδι και για αυτά τα παιχνίδια δουλέψαμε σκληρά την περασμένη σεζόν».ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: "ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ..."
Την πεποίθηση ότι η ΑΕΛ μπορεί να επαναλάβει την επιτυχία επί της Μπλάκμπερν και αύριο βράδυ στο «Γκούντισον Παρκ» κόντρα στην Εβερτον εξέφρασε ο Στέλιος Γιαννακόπουλος.ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ
19:15 SS4: ΤΣΙΜΠΟΝΑ - ΕΦΕΣ ΠΙΛΣΕΝ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
20:00 ET1/ΣΠΟΡ+: ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΣΚΡΑ ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE (Ζ)
20:45 SS3: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΡΟΜΑ Euroleague: Φάση ομίλων (Ζ)
20:45 SS7: ΑΡΗΣ - ΟΥΝΙΚΑΧΑ ΜΑΛΑΓΑ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
21:45 NET: ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS1: ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ - ΛΑΤΣΙΟ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS2: ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ - ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS4: ΤΣΕΛΣΙ - ΣΑΛΚΕ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
23:45 SS2: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μπενφίκα - Σέλτικ (Μ)
23:45 SS3: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Ρόζενμποργκ - Βαλένθια (Μ)
23:45 SS4: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μίλαν - Σακτιόρ Ντόνετσκ (Μ)
23:45 SS7: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μαρσέιγ - Πόρτο (M)
ΕΚΠΟΜΠΕΣ
18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 SS3: EUROLEAGUE SHOW
20:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
21:00 ΝΕΤ: CHAMPIONS NET
21:15 SS6: ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ
23:30 NET: CHAMPIONS NET
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
24/10/2000 Ο 39χρονος Diego Maradona αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της ομάδας της Ατλέτικο Αλμάργκο αποδεχόμενος την πρόταση του προέδρου της, Dardo de Marci
24/10/1996 Η Αργεντινή τενίστρια Gabriela Sabatini αποχωρεί από τα γήπεδα λόγω μεσογειακής αναιμίας
24/10/1994 Ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης Jorge Valdano χρησιμοποιεί για πρώτη φορά σε επίσημο αγώνα τον Raul Gonzalez, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του ισπανικού ποδοσφαίρου, σε ηλικία μόλις 17 ετών
24/10/1984 Η Steffi Graf δίνει τον πρώτο της επαγγελματικό αγώνα τένις
24/10/1970 Ο Χρήστος Παπανικολάου καταρρίπτει το παγκόσμιο ρεκόρ στο επί κοντώ με 5.49 στο Καραϊσκάκη. Ταυτόχρονα γίνεται και ο πρώτος Βαλκάνιος αθλητής που κάνει παγκόσμιο ρεκόρ μεταπολεμικά. Το ρεκόρ θα αντέξει 22 χρόνια σαν πανελλήνιο και θα το καταρρίψει το 1992 ένας άλλος Χρήστος, ο Παλλάκης, με 5.52, σε άλλη μια σύμπτωση, όπου ο πήχυς είχει ζητηθεί να τοποθετηθεί δύο πόντους πιο κάτω και το ύψος του ξαναμετριέται
24/10/1959 Ο Wilt Chamberlain ξεκινάει ένα ρεκόρ 799 συνεχόμενων αγώνων, στα οποία δεν αποβλήθηκε ούτε μια φορά με 5 φάουλ
24/10/1944 Πεθαίνει στη φυλακή σε ηλικία 67 ετών ο Louis Renault (ο τελευταίος των τριών αδελφών Renault που έστησαν τη γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία), ένα μήνα μετά τη σύλληψη του ως συνεργάτη των Ναζί
24/10/1924 Πραγματοποιείται η ιδρυτική συνέλευση της ΕΛΠΑ και πρόεδρος εκλέγεται ο Βλαδίμηρος Μπένσης. Ο αρχικός τίτλος είναι ΕΛΑ (Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου), στην συνέχεια όμως θα προστεθεί και η λέξη «περιηγήσεων» (ΕΛΑΠ) και για λόγους ευφωνίας ο αντιπρόεδρος Ν. Βλαχόπουλος θα αντιπροτείνει τα αρχικά ΕΛΠΑ
24/10/1901 Η Anna Edson Taylor πέφτει μέσα σε βαρέλι από την κορυφή των καταρρακτών του Νιαγάρα χωρίς να χτυπήσει
24/10/1857 Εγκρίνεται το καταστατικό του πρώτου ποδοσφαιρικού σωματείου στην ιστορία, της Sheffield στην Αγγλία
Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007
"ΠΕΤΑΕΙ" ΠΛΗΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
Με τους Νταμπίζα, Κώτσιο και Αλεξάνδρου θα αναχωρήσει για την Αγγλία το πρωί της Τετάρτης η αποστολή της ΑΕΛ, η οποία αποτελείται από 26 (!) συνολικά ποδοσφαιριστές. Η πτήση τσάρτερ αναχωρεί από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου Βόλου στις 10.00 το πρωί.Η αποστολή: Κοτσόλης, Κηπουρός, Χριστόπουλος, Νταμπίζας, Κώτσιος, Βενέτης, Φέρστερ, Γκαλίτσιος, Βενετίδης, Κατσιαρός, Μπουκουβάλας, Κυριακίδης, Γκίκας, Φωτάκης, Μπαχράμης, Σαρμιέντο, Αλεξάνδρου, Βεργώνης, Ιγκλέσιας, Λαμπρόπουλος, Καλαντζής, Κλέιτον, Πάρα, Μουνιόθ, Κόζλεϊ, Μπακαγιόκο.
Όσον αφορά το πρόγραμμα του αγώνα με την Έβερτον, οι Κυπελλούχοι Ελλάδας θα προπονηθούν αύριο στις 21.00 στο «Γκούντισον Παρκ», ενώ μισή ώρα νωρίτερα ο Γιώργος Δώνης θα παραχωρήσει την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. Ο προπονητής της Έβερτον, Ντέιβιντ Μόγες θα μιλήσει στους δημοσιογράφους στις 18.00.
Οι φίλοι της ΑΕΛ που θα βρεθούν στο πλευρό της ομάδας για να ενισχύσουν την προσπάθειά της, θα παρακολουθήσουν τον αγώνα από την εξέδρα “Bullens Road Stand” του γηπέδου. Έξω από τη συγκεκριμένη θύρα θα λειτουργεί εκδοτήριο τη μέρα του αγώνα.
ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΟΥ ΓΚΟΥΝΤΙΣΟΝ ΠΑΡΚ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΠΗΛΑΔΑΚΗ Ο ΣΠΑΝΟΣ
Καταγγελία σε βάρος του προέδρου της ΠΑΕ Λάρισας, Κώστα Πηλαδάκη, κατέθεσε στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ την Τρίτη η ΠΑΕ Ατρόμητος. Ο «ισχυρός» άνδρας των «βυσσινί», κατά τη διάρκεια του έκτακτου συμβουλίου της Σούπερ Λίγκας που είχε πραγματοποιηθεί την περασμένη εβδομάδα, είχε «εκτοξεύσει» βαρύτατες καταγγελίες στις οποίες ανέφερε πως οι Περιστεριώτες επιρρέαζαν τη διαιτησία.Τώρα, ο Κώστας Πηλαδάκης θα κληθεί να καταθέσει ενώπιον της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας τα στοιχεία που έχει σχετικά με αυτά που ανέφερε. Πάντως, αυτή η κόντρα που έχει ανοίξει μεταξύ των δύο συλλόγων δείχνει πως δε θα τελειώσει πολύ σύντομα.
ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΟΣ: "ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ Ο ΝΤΕΜΗΣ"
Γιατί ο Κασναφέρης έπαιξε έτσι όπως έπαιξε το ματς της ΑΕΚ με τη Λάρισα: Εχω λάβει λογιών λογιών απαντήσεις στο απλό αυτό ερώτημα. Γιατί ήθελε να αποκαταστήσει τη σχέση του με την ΑΕΚ, επειδή έχει πάρει εργολαβία να την οδηγήσει στο πρωτάθλημα. Γιατί κάποιοι θέλουν να τσακωθεί ο Πηλαδάκης με τον Ντέμη. Γιατί ήθελε να δείξει στους Λαρισαίους ότι δεν μασάει από γκρίνιες, πράγμα που θα κάνουν όλοι οι διαιτητές από εδώ και πέρα. Γιατί είχε προετοιμαστεί να αναβάλει το ματς, μάσησε στην επιμονή της ΑΕΛ να γίνει το παιχνίδι κι έπαιξε ασυγκέντρωτος. Ο,τι και να πει κάποιος για τον Γιώργαρο, κινδυνεύει να έχει 100% δίκιο κι 100% άδικο. Το περίεργο είναι ότι δεν είπε τίποτα ο Ντέμης.O Ντέμης Νικολαΐδης έκανε ένα μεγάλο λάθος που δεν τοποθετήθηκε δημόσια για τη διαιτησία του Κασναφέρη στον αγώνα με τη Λάρισα. Ο πρόεδρος της ΑΕΚ δεν είναι από αυτούς που δεν μιλάνε για διαιτησία και διαιτητές, ούτε από εκείνους που όταν μιλάνε, λένε κουταμάρες γιατί δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στον χώρο. Ακόμα κι αν στο γήπεδό του σχηματίστηκε η εντύπωση ότι ο διαιτητής είχε μοιρασμένα λάθη, πάλι έπρεπε να βγει και να μιλήσει. Κυρίως θα έπρεπε να το κάνει όταν έγινε γνωστός ο βαθμός που του έβαλε ο παρατηρητής Ζαχαριάδης: αν αυτή η διαιτησία βαθμολογήθηκε δικαιολογημένα με 8,40 (δηλαδή με άριστα!), έχει καταλυθεί κάθε λογική.
«Ζαχά»
Ο Κασναφέρης είχε την άνεση να κάνει ό,τι έκανε, γιατί γνώριζε ότι θα τον κρίνει ο Θεσσαλονικιός παλιόφιλος. Οι πιθανότητες να παραπέμψει ο «Ζαχά» τον Γιώργαρο είναι όσες και να αλλάξει θρήσκευμα ο Μωάμεθ και να ασπαστεί τον Βουδισμό. Ο Κασναφέρης γνωρίζει ότι δεν έχει να φοβηθεί το παραμικρό και το γυρνάει ευθύς εξ αρχής στην τρελή: βάζει γκολ, κάνει δημόσιες σχέσεις με την εξέδρα, μιλάει στον φακό, συμπεριφέρεται ως τηλεστάρ. Τη δε ώρα του αγώνα η διαιτησία του είναι μια αληθινή επίδειξη σεβασμού στη φιλοξενία της ΑΕΚ. Μετράει τις κάρτες, χωρίζει τους παίκτες χωρίς να ασκεί πειθαρχικό έλεγχο, αφήνει τον Ακη Ζήκο να κάνει τον αγώνα Φαρ Ουέστ, στο τέλος σχεδόν δεν αφήνει να παιχτούν καθυστερήσεις: όλα γίνονται με στυλ! Μετά το ματς είναι έτοιμος και για διευκρινιστικές δηλώσεις.
Λέει, π.χ στους παράγοντες της Λάρισας ότι δεν θα ήθελε να ξανασφυρίξει ματς της ομάδας τους. Ο πονηρούλης Γιώργαρος ξέρει ότι έχει κάνει μια κακή διαιτησία, αλλά την ίδια στιγμή γνωρίζει και ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Ο Κασναφέρης καλύπτεται πριν αρχίσουν τα ματς: αρκεί κάποιος να δει τους παρατηρητές που του βάζουν για να το καταλάβει. Ο λόγος είναι απλός: ο Ψυχομάνης περιμένει από αυτόν να τον βοηθήσει να τελειώσει με όσο το δυνατόν λιγότερες εντάσεις το πρωτάθλημα. Γι' αυτό και του έχει δώσει εργολαβία όλα τα κρίσιμα ματς.
Λόγοι
Γιατί έπαιξε έτσι ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν ξέρω. Εχω ακούσει από το Σάββατο το βράδυ δέκα λόγους. Η συμπεριφορά του Κασναφέρη πάντα χρήζει ερμηνείας και κάθε συμπεριφορά είναι διαφορετική: τρέχα γύρευε. Κανονικά ο Κασναφέρης θα έπρεπε να κάνει όπως η CIA: να έχει το δικαίωμα κάθε ένα εξάμηνο να μας αποκαλύπτει τα μυστικά του -θα έπρεπε να το κάνει για τις ανάγκες της ιστορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου! Αλλά το θέμα εν προκειμένω δεν είναι ο διαιτητής. Είναι η κουτή σιωπή της ΑΕΚ.
Αλλοθι
Με τη διαιτησία του αυτή ο Κασναφέρης απέκτησε έναντι της ΑΕΚ ένα ισχυρότατο άλλοθι για όποιο μελλοντικό του ατόπημα. Με βάση τους τρόπους που ορίζει τους διαιτητές ο Ψυχομάνης, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ο Κασναφέρης θα παίξει άλλα τέσσερα τουλάχιστον κρίσιμα ματς της «Ενωσης». Ο διαιτητής έχει εξασφαλίσει το άλλοθι για το υπόλοιπο της σεζόν: σε κάθε του λάθος όλοι θα θυμούνται το πέναλτι που δεν έδωσε σε βάρος της στο ματς με την ΑΕΛ. Οταν λέω όλοι, μιλάω για όλους: εφημερίδες, δημοσιογράφοι, διοικούντες, παραδιοικούντες και οπαδοί βρήκαν ένα καταπληκτικό παραμύθι και μάλιστα με δράκο. Με δύο ανθρώπινα λάθη του Γιώργαρου στα ματς που έρχονται, η ΑΕΚ μπορεί να χάσει ανέτως το πρωτάθλημα. Και να μην μπορεί να πει κουβέντα.
Φήμες
Πιθανότατα στον Νικολαΐδη να έχουν φτάσει κάποια πραγματάκια που ακούγονται αριστερά-δεξιά. Οτι τάχα μου κάποιοι υψηλά ιστάμενοι λένε όταν πίνουν τον καφέ τους στη Σαλονίκη, πως μακάρι να το πάρει η ΑΕΚ «για να αλλάξει το φύλλο» (αυτή κι αν είναι μια αγαπημένη φράση του Γιώργαρου…), ότι στη Συγγρού ανησυχούν για το ξεφωνητό του Ντέμη κι ως εκ τούτου προειδοποιούν τους διαιτητές να είναι προσεκτικοί με την «Ενωση», ότι ο ίδιος ο πρόεδρος έχει βάλει στόχο να τα βρει με τον Νικολαΐδη (εν όψει της επανεκλογής του) γιατί δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν κι ότι θα του δώσει να καταλάβει χάρη στις διαιτησίες της «Ενωσης» πόσο τον αγαπάει. Ολα αυτά κυκλοφορούν και τα έχω ακούσει κι εγώ. Αμφιβάλλω όμως αν θα βοηθήσουν την ΑΕΚ. Μόλις σηκωθούν κάποια τηλέφωνα κι αρχίσουν πάλι να εξαφανίζονται επόπτες παραμονές αγώνων, αυτοί που τα λένε για να τα ακούει ο Ντέμης θα τα ξεχάσουν.
Εύνοια
Στην Ελλάδα κανείς δεν τολμά να δείξει ευαισθησία την ώρα της εύνοιας. Ολοι θεωρούν τα «σπόρια» δανεικά και τα «κουκούτσια» κληρονομικό δικαίωμα και δεν καταλαβαίνουν ότι αυτή η εμπορία εξυπηρετήσεων κρατά ζωντανό ένα ολόκληρο κύκλωμα. Η «προστασία της επένδυσης» και η σιωπή μπροστά στο «έγκλημα» δεν έχουν και μεγάλη διαφορά. Η σιωπή, εν προκειμένω, είναι ένα είδος υιοθεσίας της διαφθοράς: όποιος υιοθετεί τη διαφθορά το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να μη μιλάει (ή στην περίπτωση της εγχώρια αθλητικογραφίας να μη γράφει). Ο Νικολαΐδης που μιλάει έχασε στην προκειμένη περίπτωση μια ωραία ευκαιρία να ζητήσει εξηγήσεις για το τι ακριβώς έγινε το Σάββατο στο ΟΑΚΑ, όπου πέραν πάσης αμφιβολίας αλλοιώθηκε ένα ματς υπέρ της ΑΕΚ από ένα διαιτητή που βαθμολογήθηκε για τις πράξεις του σκανδαλωδώς με άριστα…
ProZone 5
Tρομοκρατημένοι μετά τις προ είκοσι ημερών παραινέσεις τού ενός από την τριανδρία των αρχιδιαιτητών, οι άρχοντες των αγώνων το Σαββατοκύριακο έδωσαν ρεσιτάλ. Το τι έχουν να δουν τα μάτια μας στη συνέχεια δεν περιγράφεται.
Κασναφέρης (ΑΕΚ – Λάρισα 1-0). Αλλους μπορεί να τους ξεγελά, εμένα όχι. Σφύριξε έχοντας κάτι στο κεφάλι του. Το ότι από την Πέμπτη έλεγε ότι έχει άγχος για το ματς δεν τον σώνει. Ολη η μαεστρία του φάνηκε στη φάση που δεν άφησε να εκτελεστεί το φάουλ για να μη δώσει πέναλτι και κάρτα στον Παπασταθόπουλο. Αληθινό μυστήριο η συμπεριφορά του. Οχι πάντως και το άριστα που του έβαλε ο «Ζαχά». Αυτό ήταν προβλεπόμενο…
ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΕ "ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ" Ο ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ;;;
Απόλυτα σωστή κρίνεται η απόφαση της ΚΕΔ να τιμωρήσει τόσο τον Γιώργο Κασναφέρη για τα σφυρίγματά του στο ΑΕΚ-ΑΕΛ, όσο και τον παρατηρητή που τον βαθμολόγησε με σχεδόν άριστα, παρά τα δεδομένα λάθη του σύμφωνα με το www.ael-sports.blogspot.com. Ωστόσο, επειδή στο ελληνικό ποδόσφαιρο ακόμα και η πιο σωστή απόφαση συνήθως υποκρύπτει κάποιο λάθος, υπάρχουν τέσσερις επικρατέστερες ερμηνείες της συγκεκριμένης απόφασης και σας τις παρουσιάζει.α) Ξεκινώντας από την πιο αθώα, με την απόφασή της η ΚΕΔ «αδειάζει» τον Κώστα Πηλαδάκη και την Λάρισα. Η επιθετική ανακοίνωση των «βυσσινί», πλέον, δεν έχει βάση, μιας και ο πρώην αντιπρόεδρος της Σούπερ Λίγκα κατηγόρησε την ΚΕΔ για κάτι που δεν είχε να κάνει τόσο με αυτήν, όσο με τον κ. Μπίκα, τον άνθρωπο που η Σούπερ Λίγκα επέλεξε να διαλέγει τους παρατηρητές ή καλύτερα να ελέγχει τους διαιτητές.
β) Με την απόφασή της η ΚΕΔ αλλάζει το τοπίο της διαιτησίας, καθώς αν και ουσιαστικά η Σούπερ Λίγκα έχει στα χέρια της την δυνατότητα να ελέγχει τους διαιτητές με τον κ. Μπίκα, τελικά η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας ελέγχει και τον...ελεγκτή. Μάλιστα, γεννάται πλέον ένα ερώτημα σχετικά με την ψυχολογία του παρατηρητή από εδώ και πέρα, καθώς αν και τυπικά επιλέγεται από την διοργανώτρια, ελέγχεται από την ΚΕΔ.
Πείτε το...αυτογκόλ της Σούπερ Λίγκα, πείτε το λάθος ολκής, το θέμα είναι ότι η ΚΕΔ, είναι ξανά το απόλυτο αφεντικό των διαιτητών, καθώς μετά την σχεδόν άριστη βαθμολόγηση του κ. Κασναφέρη από τον κ. Ζαχαριάδη, ήταν αυτή που δραστηριοποιήθηκε να διορθώσει το λάθος. Πάντως, η...γκέλα της διοργανώτριας ανήκει κυρίως στον κ. Μπίκα, καθώς εκ τω προτέρων το δίδυμο Ζαχαριάδη-Κασναφέρη ήταν λανθασμένο. Βλέπετε οι δυο τους συνδέονται με στενές φιλικές σχέσεις και όπως και να το κάνεις, τον φίλο τον προστατεύεις στην δύσκολη στιγμή.
γ) Υπάρχουν βέβαια και μερικοί, που αντικρούουν την β΄ ερμηνεία, τονίζοντας ότι η ΚΕΔ τιμώρησε τον κ. Κασναφέρη και τον κ. Ζαχαριάδη, μετά από παρότρυνση της Σούπερ Λίγκα και του κ. Μπίκα, ώστε να μην υπάρχουν σύννεφα και...μουρμούρες στην Αστροναυτών...
δ) Τέλος, υπάρχει άλλη μία ερμηνεία που συνδέει την τιμωρία του κ. Κασναφέρη με την κόντρα μεταξύ ΑΕΚ και Ολυμπιακού. Βλέπετε, σύμφωνα με αυτή τη σκέψη, η περίπτωση του φαβορί για να σφυρίξει το μεταξύ τους ντέρμπι, ήδη αποτελεί «όπλο» για τις δύο ομάδες, κάτι που μπορεί να φανεί με μια ματιά στις σημερινές εφημερίδες.
Συγκεκριμένα, από την μία πλευρά, εφημερίδα φιλική στον Ολυμπιακό, στέκεται στα λάθη του Κασναφέρη στο ματς της ΑΕΚ και υπογραμμίζει ότι ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν πρέπει να ξανασφυρίξει τον Ολυμπιακό, από την άλλη, υπάρχει δημοσίευμα που καταγράφει τα αναλυτικά τα λάθη κατά της ΑΕΚ του ίδιου διαιτητή.
Παράλληλα, αξιόπιστες πηγές θέλουν τους ανθρώπους του Ολυμπιακού να προσπαθούν να δώσουν συνέχεια (την αρχή την έχουν κάνει οι ίδιοι οι παίκτες του Ολυμπιακού στις μεταξύ τους συζητήσεις) στις φήμες περί εύνοιας της ΑΕΚ από την διαιτησία, «κολλώντας» στον Κασναφέρη την φήμη του φιλοαεκτζή. Τι καλύτερο, λοιπόν από την τιμωρία του διαιτητή για αγώνα που ευνόησε την Ένωση...



























