Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007

ΛΑΤΣΙΟΣ: "ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ"

Έντονα ήταν τα παράπονα των ανθρώπων της ΑΕΛ μετά το τέλος της αναμέτρησης απέναντι στον Πανιώνιο. Μάλιστα ο πρόεδρος των «βυσσινί», Γιάννης Λάτσιος είπε πως «Δεν ξέρω αν ακόμη φτάσω στο σημείο να ωθήσω τον κόσμο, που ήταν εκπληκτικός, στην λευκή απεργία και να μην έρχεται στο γήπεδο για να βλέπει αυτά τα πράγματα».

Αναλυτικά:

Γιάννης Λάτσιος: «Δυστυχώς πρέπει να πω κάποια πράγματα καθώς για δεύτερη συνεχόμενη φορά νιώθουμε πως δεν χάσαμε με αγωνιστικά κριτήρια. Η αντιμετώπιση των διαιτητών στα δύο τελευταία παιχνίδια δεν ήταν αυτή που αρμόζει στην ιστορία και την αξία της ομάδας μας, ούτε στο επίπεδο του ελληνικού μπάσκετ. Προσπάθησα να πείσω όλους στην ομάδα πως υπάρχει μεγάλο όριο στο ανθρώπινο λάθος, όμως σήμερα με αμφισβήτησαν και βλέπω την πίκρα στα μάτια τους. Αν κάτι τέτοιο ξαναγίνει στο μέλλον, θα βρούμε τρόπο οι προπονητές και οι παίκτες μας να αγωνίζονται επί ίσους όρους απέναντι στους αντιπάλους τους. Δεν ξέρω αν ακόμη φτάσω στο σημείο να ωθήσω τον κόσμο, που ήταν εκπληκτικός, στην λευκή απεργία και να μην έρχεται στο γήπεδο για να βλέπει αυτά τα πράγματα. Δεχόμαστε τώρα ότι αυτά οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα, αλλά από εδώ και πέρα δεν θα δεχτούμε να υποβιβάζουν την νοημοσύνη μας. Πρέπει η ΕΟΚ και ο ΕΣΑΚΕ να ανησυχήσουν και να προστατεύσουν το άθλημα. Είναι χείριστος ρατσισμός όταν τρεις Αθηναίοι διαιτητές σφυρίζουν αγώνα που παίζει αθηναϊκή ομάδα. Πως μπορούμε να τους πείσουμε να μην το κάνουν; Υποτιμούν το ελληνικό μπάσκετ. Τέλος να πω συγχαρητήρια σε παίκτες, προπονητές και στον εκπληκτικό κόσμο για την παρουσία του».

Κώστας Πιλαφίδης: «Συγχαρητήρια στον Πανιώνιο για την νίκη. Δουλέψαμε σκληρά όλη την εβδομάδα για το ματς και με μεγάλη διάθεση. Δεν βρήκαμε όμως ρυθμό και βασικοί μας παίκτες δεν ήταν μέσα στο παιχνίδι είτε από λάθη δικά μας, είτε από την άμυνα του αντιπάλου. Ήταν επιτυχία το ότι σταθήκαμε για 40 λεπτά και είχαμε την ευκαιρία για τη νίκη αλλά δεν τα καταφέραμε. Στα δίποντα είχαμε μόλις 38% ευστοχία για δεύτερο συνεχόμενο ματς κάτι που πρέπει να το δούμε στην συνέχεια. Συγχαρητήρια στα παιδιά για την μεγάλη προσπάθεια , πρέπει να κρατήσουμε την εμφάνιση και να μην απογοητευτούμε. Ο Πανιώνιος είναι μια πολύ καλή ομάδα και της εύχομαι καλή συνέχεια. Εμείς πρέπει να πεισμώσουμε περισσότερο. Ευχαριστούμε τον κόσμο που είδε ότι προσπαθήσαμε αλλά δεν τους ικανοποιήσαμε με νίκη. Θα γίνουμε ακόμη καλύτεροι και θα το κάνουμε στην συνέχεια», ενώ αναφερόμενος στη διαιτησία είπε «Όταν χάνεις αν μιλήσεις για την διαιτησία θα θεωρηθείς γραφικός, οπότε είναι άτοπο να το κάνεις. Οι διαιτητές είναι επαγγελματίες και πρέπει να δουν εκείνοι και να κρίνουν τι ακριβώς κάνουν. Απλά δεν είναι ωραίο να υπάρχουν λάθη από πρόθεση».

ΝΕΟΙ: ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ...

Νίκη με 2-1 κόντρα στον Παναθηναϊκό πέτυχε στα Δένδρα η ομάδα Νέων της ΑΕΛ, που επέκτεινε το αήττητο σερί της για 5 αγώνες και αναρριχήθηκε ακόψη πιο ψηλά στον βαθμολογικό πίνακα του πρωταθλήματος της Superleague. Οι «βυσσινί» του Κώστα Κατσάρα χωρίς να πιάσουν υψηλά στάνταρ απόδοσης, αλλά παίζοντας έξυπνα και πειθαρχημένα δεν επέτρεψαν στον αντίπαλο να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις στην περιοχή τους και έβαλαν τις βάσεις για τη νίκη με δύο γκολ στο πρώτο ημίχρονο.

Το 1-0 για την ΑΕΛ έγινε στο 19ο λεπτό όταν μετά από κόρνερ του Καρατέεφ και αναταραχή στα καρέ των «πρασίνων» η μπάλα στρώθηκε στον Μάγγο και ο τελευταίος με πλασέ από κοντά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα. Το 2-0 έγινε με τη συμπλήρωση του 45ου λεπτού μετά από καταπληκτικό τρίγωνα Μάγγου-Καραγιάννη-Μπανούση και ψύχραιμο πλασέ του τελευταίου που κέρδισε στο σπριντ τους κεντρικούς αμυντικούς του Παναθηναϊκού και βρέθηκε τετ-ατετ με τον Παπαδόπουλο. Στο διάστημα αυτό οι φιλοξενούμενοι είχαν να επιδείξουν ένα μακρινό σουτ του Νικολέτου στο 21ο λεπτό που πέρασε άουτ.

Στο δεύτερο 45λεπτο οι «πράσινοι» προχώρησαν σε αρκετές αλλαγές για να αλλάξουν την εικόνα του παιχνιδιού, αλλά οι Νέοι της ΑΕΛ ήταν αυτοί που παρέμεναν μονίμως απειλητικοί για την εστία του Παπαδόπουλου. Στο 50ο και στο 57ο λεπτό μάλιστα είχαν δύο σπουδαίες ευκαιρίες να «καθαρίσουν» το ματς. Στην πρώτη ο Λύτρας και ο Μάγγος έπαιξαν το ένα-δύο μέσα στη μεγάλη περιοχή, αλλά η κοντινή προβολή του τελευταίου πέρασε άουτ, ενώ στη δεύτερη, σε φάση διαρκείας μετά από εκτέλεση κόρνερ ο Λύτρας καταρχήν με κεφαλιά και ο Μάγγος με τον Μπανούση κατόπιν με πλασέ δεν κατάφεραν να νικήσουν τον Παπαδόπουλο. Αντ αυτού ο Παναθηναϊκός ήταν αυτός που μείωσε και ξαναμπήκε στο παιχνίδι στο 65ο λεπτό με ωραίο διαγώνιο σουτ στην κίνηση από τον Κατσίκη μετά από σέντρα του Νικολέτου. Δεν μπόρεσε, όμως, να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την ισοφάριση, τη στιγμή που η ΑΕΛ είχε ακόμη μια καλή στιγμή με κεφαλιά του Σπανού στο 67ο λεπτό.

ΑΕΛ: Mπαϊμάκης, Καρατέεβ, Όντος, Μπουρουζίκας (89 Νόνης), Πολύζος, Μάγγος, Καραγιάννης, Ελευθεριάδης (79 Τηλιόπουλος), Μπανούσης (63 Σπανός), Λύτρας (76 Σπυρόπουλος), Ζάγκος.

ΚΑΕ ΑΕΛ: ΗΤΤΑ ΕΛΕΩ... ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ

Ήττα με το "χεράκι" της διατησίας με 67-65 γνώρισε η ΑΕΛ στο κλειστό της Νεάπολης σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τελευταίο σουτ. Τότε ο Καραβανάς των γηπεδούχων προσπάθησε να ισοφαρίσει και να στείλει το ματς στην παράταση, αστόχησε όμως και η νίκη πήγε στην ομάδα της Ν. Σμύρνης η οποία έκανε το δεύτερο σερί «διπλό».

Απο τους νικητές κορυφαίοι οι Γιαννούλης με 14, Καλαμπόκης 11 ενω ο MVP της προηγούμενης αγωνιστικής Ντούσαν Σάκοτα τελείωσε τον αγώνα με 2 πόντους! Απο τους ηττημένους μεγάλο παιχνίδι ο Κυριακόπουλος με 18 πόντους και 5/ 6 τρίποντα και ο Τσέρανιτς με 11. Πολλά παράπονα είχαν οι γηπεδούχοι απο τους διαιτητές Ζαβλανό-Πηλοϊδη.

Με τον Ντούσαν Σάκοτα να σουτάρει στο σίδερο της στεφάνης ο Πανιώνιος προηγήθηκε στην πρώτη περίοδο με 8-14 με καλάθια των Καλαμπόκη και Κένταλ. Στη δεύτερη περίοδο ο Πανιώνιος με το Γιαννούλη να τελειώνει αρκετές επιθέσεις μέσα στο καλάθι προηγήθηκε στο 12’ με +9 (10-19). Σε αυτό το σημείο οι παίκτες του Κώστα Πιλαφίδη «ξύπνησαν» και με δύο τρίποντα από τον Κυριακόπουλο (9 πόντους) και συνεχή δίποντα του Τσέρανιτς(έβαλε 11 πόντους στο πρώτο μέρος) μείωσαν στο 18’ σε 22-24.

Τελικά η ομάδα του Μάρκοβιτς κράτησε βραχεία κεφαλή μέχρι το ημίχρονο που έληξε με 29-32. Απο την ομάδα της Ν. Σμύρνης οι Γιαννούλης, Ζορόσκι είχαν απο 6 πόντους, ο Νιούλεϊ 5 ενω ο Σάκοτα έμεινε άποντος! Σκληρή μάχη έγινε στην τρίτη περίοδο με τους φιλοξενούμενους να παίρνουν αέρα 9 πόντων στο 27’(35-44) με τον Γιαννούλη. Και πάλι οι Θεσσαλοί του Κώστα Πιλαφίδη με Καραβανά μείωσαν στους 4 (42-46) που ήταν το σκορ του δεκαλέπτου.

Στο 37’ ο εκπληκτικός Κυριακόπουλος έφερε τον αγώνα και πάλι στα ίσια με τρίποντο κάνοντας το Στο 31’ ο Κυριακόπουλος μείωσε σε 45-46 και 47-48, αλλά ο Σακοτα που εβαλε το πρώτο του καλάθι στο 32’ και ο Ζορόσκι στο 35’ έδωσαν διαφορά 8 πόντων 49-57.58-58. Ο Πανιώνιος με τρίποντο του Καλαμπόκη ξέφυγε 59-63 στο 38’ αλλά και πάλι οι Λαρισινοί μείωσαν στο καλάθι 63-65, 65-67 στο 39’ το οποίο έμεινε μέχρι το τέλος.

Τα δεκάλεπτα: 22-24, 29-32, 42-46, 65-67.

Α.Ε.Λ.: Κυριακόπουλος (18), Τσέρανιτς (11), Καραβανάς (10), Παπανικολόπουλος (10), Κις (7), Παπαχρήστος (2), Κολώκας (2), Τιγκ (4), Κλιμαβίτσιους (1).

Πανιώνιος: Γιαννούλης (14), Καλαμπόκης (11), Κλιβς (10), Ζορόσκι (10), Νιούλι (9), Κένταλ (6), Γεωργαλής (3), Σάκοτα (2), Καβαλιάουσκας (2).

ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΟΣ: ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ...

Ο Πηλαδάκης δέχτηκε να μπει στο προεδρείο της Σούπερ Λίγκας πριν από περίπου ένα χρόνο, έχοντας παραμυθιαστεί ότι τα πράγματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο θα αλλάξουν. Θυμίζω ότι ακριβώς δεκατρείς μήνες πριν είχε ξεκινήσει στο εσωτερικό της Σούπερ Λίγκας ένας σοβαρός προβληματισμός για τους ανθρώπους που έχουν τις τύχες της διαιτησίας. Πέρυσι τον Οκτώβριο ο πρόεδρος της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, Βασίλης Γκαγκάτσης, αποκάλυψε ότι παράγοντας προσπάθησε να επηρεάσει διαιτητή μαθαίνοντας εκ των προτέρων τον ορισμό του σε συγκεκριμένο ματς. Το Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας σκανδαλίστηκε και ζήτησε εξηγήσεις για τα «γιατί» και τα «πώς» αυτής της ιστορίας, η οποία, σημειωτέον, ουδέποτε αποσαφηνίσθηκε. Τότε η Σούπερ Λίγκα ζήτησε να αποκτήσει μεγαλύτερη γνώση και έλεγχο της κατάστασης και μάλιστα σύστησε και μια επιτροπή που θα συνεργαζόταν με την ΕΠΟ για τα περαιτέρω.

Τρεις
Επί της ουσίας, τρεις ήταν οι ομάδες που ανακίνησαν το ζήτημα: ο Παναθηναϊκός (γιατί ο Τζίγκερ θα ήταν ο επόμενος πρόεδρος της λίγκας), η ΑΕΚ (γιατί ο Ντέμης είναι δύσπιστος με τον κόσμο της ελληνικής διαιτησίας και την ΕΠΟ) και η Λάρισα (γιατί ο Πηλαδάκης προτιμά να μπαίνει μπροστά, παρά να φυλάει κατουρημένες ποδιές για μια χούφτα κουκούτσια). Οι άλλοι προτίμησαν τα ήξεις αφήξεις. Ο Ολυμπιακός είναι με το σύστημα ΕΠΟ και την πολιτική του την κάνει ο Θόδωρος Θεοδωρίδης. Ο ΠΑΟΚ, ο Ηρακλής, ο ΟΦΗ είχαν πέρυσι αδύναμες διοικήσεις. Ο Θωμάς ήταν απομονωμένος, οι κουμπάροι δεν θα στενοχωρούσαν κανέναν, η Ξάνθη προτιμά τις ανακοινώσεις και ο Δαμήλος και ο Τσακίρης ακολουθούν την πολιτική των Αμερικανών κομάντο στο Βιετνάμ: «Βασάνισέ με, αλλά δεν θα σου πω παρά μόνο τον βαθμό μου και τη μονάδα που ανήκω». Οι υπόλοιποι ήταν και είναι ή βολεμένοι με την κατάσταση ή δεν θέλουν μπλεξίματα.

Δύο
Σύντομα οι τρεις έγιναν δύο. Η ΑΕΚ πήρε αποστάσεις ακολουθώντας μια πολιτική στείρας αντιπολίτευσης: δεν συμμετέχω και προτιμώ να γκρινιάζω όταν αδικούμαι. Η πολιτική της απέδωσε τα μέγιστα αποτελέσματα, μια και η «Ενωση» βγήκε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Πρωταθλητισμό με τέτοια πολιτική δύσκολα κάνεις, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Κύριος
Απέμειναν ο Τζίγκερ και ο Πηλαδάκης, που μαζί με τον Ολυμπιακό έφτιαξαν την τριμελή επιτροπή που θα ξεκινούσε τη διαπραγμάτευση. Ο Πέτρος Κόκκαλης κατέστησε σαφές από την αρχή ότι γι' αυτόν δίκιο είναι ό,τι λέει η ΕΠΟ και ότι ο Ολυμπιακός δεν αντιτίθεται σε αλλαγές, αλλά δεν πολυγουστάρει το νταραβέρι. Οι άλλοι δύο ήταν πιο διεκδικητικοί –τουλάχιστον στην αρχή. Ο Τζίγκερ πλήρωσε κάποιες παρεμβατικές προτάσεις του (όπως η υιοθέτηση της ProZone), αλλά έκανε και σημαντικές γνωριμίες και ουκ ολίγοι άνθρωποι της διαιτησίας άλλαξαν και γνώμη για τον ίδιο. «Ο "σοφέρ"», ακουγόταν στη Συγγρού, «είναι κατά βάθος δικό μας παιδί και είναι απλός και κύριος, όπως ήταν κι ο "καπετάνιος"».

Εργο
Με τον καιρό και χάρη στις προσεγμένες διαρροές των συναντήσεων οι χαρακτήρες έγιναν σαφείς στους ρέφερι που παρακολουθούσαν το έργο. Ο Πέτρος Κόκκαλης ήταν ο γνωστός παλιόφιλος. Ο Τζίγκερ ο ανερχόμενος αστέρας και ο Πηλαδάκης ένα παλιόπαιδο που πάει γυρεύοντας. Οι διαιτητές μάθαιναν από έγκυρα ρεπορτάζ ότι ο Γιάννης Βαρδινογιάννης ενδιαφέρεται για την επιμόρφωσή τους, όπως και για την αύξηση των αμοιβών τους, και ότι, αντιθέτως, ο Πηλαδάκης ζητεί να καρατομούνται. Δεν ξέρω αν όντως ο σημερινός πρόεδρος ανησυχούσε για το επίπεδο των διαιτητών και τις απολαβές τους, είμαι βέβαιος όμως ότι σε αλλαγές και ρήξεις πίστευε κυρίως το αφεντικό της Λάρισας.

Χαρά
Οταν η ΕΠΟ τελικά έδωσε τη δυνατότητα στη Σούπερ Λίγκα να ορίσει στην ΚΕΔ κάποιον που απλώς θα έχει την ευθύνη της τοποθέτησης των παρατηρητών, ο μόνος που είπε «ηττηθήκαμε» ήταν ο Πηλαδάκης: οι άλλοι είπαν «πέρα βρέχει»! Οταν ο Ψυχομάνης έβγαλε τους πίνακες των παρατηρητών χωρίς να ρωτήσει τον Μπίκα, ο Πηλαδάκης είπε ότι παραιτείται και πρότεινε στον Μπίκα να κάνει το ίδιο, διότι το ρεζιλίκι ήταν τεράστιο. Ο ΠΑΟ, αντιθέτως, που στο μεταξύ είχε αναλάβει την ηγεσία του συνεταιρισμού και (για να μην ξεχνιόμαστε) την αντιπροεδρία της ΕΠΟ, λειτούργησε πυροσβεστικά. «Δεν βάλαμε στην ΚΕΔ τον Μπίκα για να τσακώνεται με τους άλλους, αλλά για να παράγει έργο», ήταν η νουθεσία-τοποθέτηση του Γιώργου Στράτου. Οχι τυχαία, ταυτόσημη με αυτή της ηγεσίας της ΕΠΟ.

Γάμος
Ο,τι ακολούθησε ήταν προβλεπόμενο όσο το τέλος ελληνικής ταινίας: κάποιοι «παντρεύτηκαν» με τη διαφθορά, ξεχνώντας ότι η διαφθορά δεν γουστάρει έρωτες, αλλά νταβατζήδες. Ο Πηλαδάκης, αντιθέτως, δεν πήγε στον γάμο. Δεν ξέρω τι σόι αντιπρόεδρος ήταν στη Σούπερ Λίγκα, μπορεί να ήταν ο χειρότερος. Ξέρω, όμως, τι δεν έκανε. Δεν ξεκίνησε τις μυστικοσυσκέψεις με τον Ψυχομάνη, δεν πήγε να μιλήσει με τον Γκαγκάτση στους διαιτητές, δεν πίεσε τον Μπίκα να μην παραιτηθεί, δεν άρχισε να ανησυχεί μήπως τιμωρηθεί η Βέροια και θυμώσει κάποιος κουμπάρος, δεν είπε ποτέ του στον Δαμήλο ότι είναι άδικο να αφαιρεθούν βαθμοί από μια ομάδα στο πρωτάθλημα για μια παράβαση που έγινε στο Κύπελλο κι ας λέει άλλα ο ΚΑΠ! Γενικά ο Πηλαδάκης δεν γλείφει εκεί που μέχρι πέρυσι έφτυνε κι αυτό φαίνεται στην ψυχοσύνθεση των διαιτητών, αλλά και στους ορισμούς που γίνονται στα ματς της ΑΕΛ.

Χέρι
Αύριο το Λάρισα - ΠΑΟ το παίζει ο Κάκος με δεξί χέρι τον Μπερσή. Συνιστώ ψυχραιμία…

ΚΑΙ Ο ΚΑΤΣΙΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Στις εγκαταστάσεις των Δένδρων ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των παικτών της Λάρισας για τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό την Κυριακή στο Αλκαζάρ.

Ο Γιώργος Δώνης ευτύχησε να δει τον Παναγιώτη Κατσιαρό να συνεχίζει να ακολουθεί κανονικά το πρόγραμμα των προπονήσεων με αποτέλεσμα να τον συμπεριλάβει στην αποστολή των Κυπελλούχων για την αναμέτρηση της 9ης αγωνιστικής της Super League.

Ο τεχνικός της ΑΕΛ συμπεριέλαβε στην αποστολή 18 ποδοσφαιριστές οι οποίοι εκτός του Κατσιαρού είναι: Κηπουρός, Κοτσόλης, Κώτσιος, Φέρστερ, Νταμπίζας, Μπουκουβάλας, Γκαλίτσιος, Βενετίδης, Γκίκας,Κυριακίδης, Σαρμιέντο, Φωτάκης, Πάρα, Κλέιτον, Αλεξάνδρου, Κόζλεϊ, Μπακαγιόκο.

Επίσης αναφορικά με τα εισιτήρια του αγώνα πρέπει να επισημανθεί πως η διάθεσή τους συνεχίζεται κανονικά ενώ το Vissini Store θα παραμείνει ανοικτό για τη διάθεση εισιτηρίων κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των καταστημάτων, εκτάκτως και το πρωί της Κυριακής 25/11 από τις 10π.μ. έως τις 3μ.μ. για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φίλων της ομάδας.

Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:

Θύρα 3 – Stergiaki Travel: 60 ευρώ
Θύρα 2 - Storismenos: 30 ευρώ
Θύρα 4 - Ηλεκτρόραμα: 30 ευρώ
Θύρα 10Α-10Β - Wind: 23 ευρώ
Θύρες 6-7: 18 ευρώ

Επίσης γίνεται γνωστό ότι διατίθενται παιδικά εισιτήρια για όλες τις θύρες στην τιμή των 10 ευρώ. Τα εισιτήρια αφορούν σε παιδιά ηλικίας έως 14 ετών με συνοδό. Τέλος, για λόγους ασφαλείας στην αυριανή αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό η παιδική κερκίδα Goodys θα λειτουργήσει σε τμήμα της Θύρας 4 - Ηλεκτρόραμα του Σταδίου Αλκαζάρ.


ΠΑΟ: ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

Στην Αθήνα τελικά θα μείνουν ο Τζόζεφ Ενακαρίρε και ο Γιάννης Γκούμας. Οι δύο παίκτες του Παναθηναϊκού δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τα προβλήματα τραυματισμών που αντιμετώπιζαν τις τελευταίες μέρες και έτσι οι πράσινοι θα παραταχθούν στην αναμέτρηση με την Λάρισα με τους Μόρις και Σαριέγκι στο κέντρο της άμυνας.

Οι ποδοσφαιριστές του «τριφυλλιού» ξεκίνησαν την προπόνηση του Σαββάτου με ζέσταμα και ασκήσεις στις ταχύτητες, ενώ ολοκλήρωσαν την προπόνηση με δίτερμα και στημένες φάσεις. Ατομικά προπονήθηκαν οι Γιάννης Γκούμας και Τζόζεφ Ενακαρίρε, ενώ θεραπεία έκαναν οι Σωτήρης Λεοντίου και Έκι Γκονζάλες.

Μετά το τέλος της προπόνησης, ο Ζοσέ Πεσέιρο ανακοίνωσε την αποστολή για τον αγώνα της Κυριακής στην Λάρισα με την ομώνυμη ομάδα. Εκτός αποστολής έμειναν οι Ορέστης Καρνέζης, Άντονι Σέριτς, Έκι Γκονζάλες, Σωτήρης Λεοντίου, Γιάννης Γκούμας, Τζόζεφ Ενακαρίρε, Στέφανος Σιόντης, Σωτήρης Νίνης και Θανάσης Τσίγκας.

SUPERLEAGUE: ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ 9ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ


Το πρόγραμμα της 9ης αγωνιστικής

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ - ΑΡΗΣ ... 2-0
29', 43' Μοντόγια

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΒΕΡΟΙΑ 19:00 NET

ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ 15:00
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠ. 16:45 S/S
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 16:45 S/S
SKODA ΞΑΝΘΗ - ΗΡΑΚΛΗΣ 16:45 NET
Α.Ε.Κ. - Ο.Φ.Η. 19:00 S/S
ΑΕΛ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 19:00 Alpha

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


A1 ΜΠΑΣΚΕΤ: ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ 6ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

Οι εντυπωσιακές νίκες που πέτυχαν στην Ευρωλίγκα, είναι μόνο η αρχή για Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό που ετοιμάζονται για… νέες παραστάσεις. Το «τριφύλλι» θα υποδεχτεί την Ολύμπια Λάρισας στο κλειστό των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων και οι "ερυθρόλευκοι" τον Κολοσσό Ρόδου στο ΣΕΦ, σε ματς της 6ης αγωνιστικής της Α1.

Δύσκολη αποστολή για τον Άρη που αντιμετωπίζει το Μαρούσι στο κλειστό του Αγίου Θωμά. Να διατηρήσει το αήττητο του θέλει ο Πανελλήνιος που φιλοξενεί την ΑΕΚ, ενώ την πρώτη του νίκη θέλει να σημειώσει η Ολυμπιάδα στο Ρέθυμνο απέναντι στον ΑΓΟΡ. ΑΕΛ-Πανιώνιος και ΠΑΟΚ-Αιγάλεω, οι υπόλοιπες αναμετρήσεις του προγράμματος.

Πρόγραμμα 6ης αγωνιστικής


Σάββατο 24/11/2007

17:00 ΑΓΟΡ – Ολυμπιάδα 51-57
17:00 Πανελλήνιος – ΑΕΚ 77-75 (69-69 καν.αγ)
17:00 ΑΕΛ – Πανιώνιος 65-67
19:00 ΠΑΟΚ – Αιγάλεω
19:00 Παναθηναϊκός – Ολυμπιάδα

Κυριακή 25/11/2007

19:00 Μαρούσι – Αρης
21:30 Ολυμπιακός – Κολοσσός Ρόδου

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

13:30 ΕΤ1: NBA: LA LAKERS - BOSTON (E)
14:45 SS1: ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ - ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
16:30 SS4: ΜΠΑΓΕΡΝ ΜΟΝΑΧΟΥ - ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ Γερμανικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
16:30 SS7: ΑΪΝΤΡΑΧΤ - ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ Γερμανικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Z)
16:45 ALPHA: ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ-ΑΡΗΣ Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Super League (Z)
17:00 SS1: ΜΠΟΛΤΟΝ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
17:00 SS2: ΑΡΣΕΝΑΛ - ΓΟΥΪΓΚΑΝ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
17:00 SS3: ΑΕΛ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
17:00 ET1: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ-ΑΕΚ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
17:00 ΣΠΟΡ+: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΩΤΙΑΣ: ΣΕΛΤΙΚ – ΑΜΠΕΡΝΤΙΝ (Z)
19:00 NET: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΒΕΡΟΙΑ Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Super League (Z)
19:00 SS1: ΤΖΕΝΟΑ - ΡΟΜΑ Ιταλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
19:00 SS4: ΠΑΟΚ - ΑΙΓΑΛΕΩ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
19:00 ET1: ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
19:15 SS2: ΝΤΕΡΜΠΙ - ΤΣΕΛΣΙ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
21:00 SS1: ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ - ΟΥΕΛΒΑ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Ζ)
21:00 ΣΠΟΡ+: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΜΟΥΡΘΙΑ – ΡΕΑΛ (Z)
23:00 SS2: ΜΟΥΡΘΙΑ - ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Ζ)
23:15 ΣΠΟΡ+: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ: ΑΚΑΝΤΕΜΙΚΑ – ΜΠΕΝΦΙΚΑ (Z)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

12:00 ΣΚΑΙ: ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ
13:00 ALTER: ΤΖΑΚ ΠΟΤ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
14:00 ANT1: ΣΟΥΠΕΡ ΣΑΒΒΑΤΟ
15:00 ET1: Η ΚΕΡΚΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
16:40 SS1: SUPERGOAL
18:30 NET: PRE-GAME ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΒΕΡΟΙΑ
23:00 SS1: SUPERGOAL
01:00 ALPHA: ΠΑΜΕ ΓΗΠΕΔΟ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

24/11/1999 Στην κατηγορία των 69 κιλών ο Γιώργος Τζελίλης κερδίζει 3 αργυρά μετάλλια (155 κιλά στο αρασέ, 190 στο ζετέ και 345 στο σύνολο με πανελλήνιο ρεκόρ) και ο Βαλέριος Λεωνίδης, αν και τραυματισμένος, κερδίζει 3 χάλκινα ( 152.5 στο αρασέ, 187.5 στο ζετέ και 340 στο σύνολο) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών που διεξάγεται στο ΣΕΦ

24/11/1995 Αποφυλακίζεται ο Σκωτσέζος ποδοσφαιριστής της Έβερτον Duncan Ferguson, ο οποίος είχε καταδικαστεί γιατί είχε κτυπήσει εκτός φάσης αντίπαλό του σε αγώνα πρωταθλήματος

24/11/1991 Η Άρσεναλ παραμένει αήττητη για 17 συνεχόμενους αγώνες στην Premier League ισοφαρίζοντας το 43χρονο δικό της ρεκόρ. Δέχεται το πρώτο γκολ μετά από 619 λεπτά συνεχόμενου παιχνιδιού

24/11/1960 Ο Wilt Chamberlain των Philadelphia Warriors κάνει ρεκόρ στο ΝΒΑ όταν μαζεύει 55 ριμπάουντ στον αγώνα με τους Boston Celtics 129-132

24/11/1884 Ιδρύεται στην Αθήνα η ΕΟΑ (Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων) με πρώτο πρόεδρο τον Διάδοχο Κωνσταντίνο και σκοπό την διοργάνωση των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων. Το 2000 η ΕΟΑ θα μετονομαστεί σε ΕΟΕ (Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή), δεδομένου ότι ο πραγματικός διοργανωτής των Αγώνων του 2004 είναι ο ΑΘΗΝΑ 2004.

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

ΒΑΛΑΩΡΑΣ: "ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΑΕΛ"

Την πεποίθηση του ότι η ΑΕΛ παίζει πολύ καλύτερο ποδόσφαιρο από την περσινή αγωνιστική περίοδο αλλά είναι απελπιστικά άτυχη, εξέφρασε ο Γιάννης Βαλαώρας. Με συνέντευξη του στην "Coach Press", η παλιά μεγάλη δόξα της "βυσσινί θύελλας" σχολιάζει τα διαιτητικά λάθη που γίνονται συνεχώς φέτος κατά των Θεσσαλών, ενώ αναφερόμενος στον προσεχή αγώνα με τον Παναθηναϊκό, τονίζει ότι η καλή ΑΕΛ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Γιάννη Βαλαώρα.

Κύριε Βαλαώρα η ΑΕΛ έχει μόλις εφτά βαθμούς, ενώ δεν έχει σημειώσει ακόμα νίκη στο Αλκαζάρ. Που οφείλεται αυτό;


"Θεωρώ ότι οι συγκυρίες είναι αυτές που φταίνε και έχουν οδηγήσει σε αυτή την κατάσταση. Η ομάδα είναι απελπιστικά άτυχη φέτος. Έχοντας παίξει πολύ καλύτερο ποδόσφαιρο από πέρσι, φτάνει… στην πηγή και δεν πίνει νερό"!

Τα παράπονα που υπάρχουν στην ΑΕΛ αναφορικά με τις φετινές διαιτησίες, τα θεωρείτε δικαιολογημένα;


"(γελώντας..) Εσείς τι τα θεωρείτε; Δεν χρειάζεται να απαντήσω. Να πω κάτι παραπάνω. Το γεγονός και μόνο ότι, από τους οκτώ διαιτητές που μας έχουν σφυρίξει στα ματς πρωταθλήματος, οι τέσσερεις έχουν τιμωρηθεί απαντά από μόνο του. Στην αρχή είπα «εντάξει μωρέ έκαναν ένα λάθος. Την επόμενη αγωνιστική είπα πάλι το ίδιο και την επόμενη το ίδιο. Μετά κατάλαβα... Χαρακτηριστικά μπορώ να πω ότι η διαιτησία στο ματς με τον Ατρόμητο είναι η χειρότερη που έχω δει ποτέ μου στη ζωή μου
".

Πόσο δύσκολο είναι για την ΑΕΛ να συμμετέχει ταυτόχρονα σε τρεις διοργανώσεις;


"Η ΑΕΛ παίζει πολύ καλή μπάλα φέτος. Απέκλεισε μια μεγάλη ομάδα όπως η Μπλάκμπερν. Αν θέλουμε να είμαστε μεγάλη ομάδα, πρέπει να μάθουμε να παίζουμε αγώνες και με τέτοια συχνότητα και με τέτοια ένταση. Ίσως, όπως κάθε αρχή και δύσκολη έτσι και για όλους στην ομάδα να ήταν αρκετά δύσκολη η πρώτη φορά. Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι κάποιοι δεν αρέσκονται στην πολύ καλή ΑΕΛ που συμμετέχει σε Ελλάδα και Ευρώπη και την έχουν βάλει στο μάτι, για να βγει από όλες τις διεκδικήσεις. Το γεγονός ότι η ομάδα είναι σε αυτή τη βαθμολογική θέση τώρα δεν σημαίνει τίποτα. Υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα. Αρκεί να σκεφτούμε ότι το 1982 η ομάδα είχε στους εννιά πρώτους αγώνες τρεις βαθμούς και βγήκε δευτεραθλήτρια".

Πώς είδατε την κίνηση Πηλαδάκη να παραιτηθεί από αντιπρόεδρος της Superleague;


"Νομίζω ότι, στη θέση του, και εγώ το ίδιο θα έκανα. Καλά έκανε .Έπρεπε με κάποιο τρόπο να αντιδράσει και αυτός ήταν ο καλύτερος".

Την Κυριακή υπάρχει ο αγώνας με τον Παναθηναϊκό. Πώς βλέπετε το ματς;


"Σίγουρα είναι πάρα πολύ δύσκολο. Και οι δύο ομάδες θέλουν τους βαθμούς, ο καθένας για διαφορετικούς λόγους. Ο μεν Παναθηναικός θέλει να μείνει στην πρώτη θέση, ενώ η ΑΕΛ να κερδίσει επιτέλους στο Αλκαζάρ και να ξεφύγει από τις τελευταίες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα. Αν τα καταφέρει, θα ανεβεί το ηθικό της, κάτι που τόσο χρειάζεται. Ευτυχώς κληρώθηκε ένας καλός διαιτητής με βάση την ως τώρα βαθμολογία των διαιτητών, ο κ. Κάκος και θεωρώ ότι θα φέρει εις πέρας και σωστά, αυτό το δύσκολο για όλους παιχνίδι. Θα κερδίσει όποιος κάνει λιγότερα λάθη.. Η ΑΕΛ αν παίξει όπως μπορεί δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Η “κακή” ΑΕΛ είναι αυτή που με φοβίζει, αλλά δεν νομίζω ότι θα την ξαναδούμε φέτος".

Ο κόσμος θα είναι στο πλευρό της κατά την άποψή σας;


"O κόσμος έχει δυνάμεις και κουράγια και κυρίως δίψα. Θα γεμίσει πιστεύω την Κυριακή το Αλκαζάρ. Μην ξεχνάμε ότι εννέα χρόνια η ομάδα δεν έπαιζε στην Α’ Εθνική. Γνωρίζοντας μάλιστα πόσο καλά παίζει η ομάδα θα είναι και πάλι εκεί".


Βοηθάει η ανάληψη των Μεσογειακών αγώνων στη δημιουργία του νέου γηπέδου;


"Μένει μόνο ένα ναι, για να ξεκινήσουν τα έργα. Είναι το θέμα στην τελική ευθεία όπως έχω ακούσει από τον κ. Πηλαδάκη και τον κ. Λυράκη".

ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ "ΣΠΑΣΜΕΝΑ" ΤΟΥ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Το πρωτοβάθμιο πειθαρχικό όργανο της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ, επέβαλε στην:

"ΠΑΕ Λάρισα, Ν. Λυράκης: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για την συμπεριφορά του δηλωθέντα ως διερμηνέα κ. Ν. Λυράκη: Πρόστιμο 2.000 ευρώ για την συμπεριφορά των φιλάθλων της και έγγραφη επίπληξη στην ΠΑΕ και στον δηλωθέντα ως διερμηνέα Ν Λυράκη για την συμπεριφορά του τελευταίου.

ΑΥΡΙΟ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΕ ΠΑΟ

Τον Παναθηναϊκό υποδέχεται η ομάδα Νέων της ΑΕΛ αύριο Σάββατο 24/11 στις 2 το μεσημέρι στο γήπεδο του προπονητηρίου των Δένδρων, στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής του οικείου πρωταθλήματος της Superleague.

Στη διάθεση του Κώστα Κατσάρα και των συνεργατών του βρίσκονται όλοι οι ποδοσφαιριστές της ομάδας.

ΑΛΚΑΖΑΡ 'Η "ΑΛΚΑΤΡΑΖ";

Ωραία τα τετραήμερα με την γαλανόλευκη... Βλέπεις, χαίρεσαι που κερδίζεις και τον Ιούνιο την περιμένεις να συμμετέχει (πρωτίστως) και να πρωταγωνιστεί (αν η συγκυρία και η ικανότητα των ποδοσφαιριστών της να είναι φορμαρισμένοι και να ενεργούν με ομοψυχία) το επιτρέψει, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου του 2008, που θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 29 Ιουνίου στα γήπεδα της Αυστρίας και της Ελβετίας.

Μέχρι τότε, η Σούπερ Λίγκα θα έχει βγάλει πρωταθλητή. Το βράδυ μπορεί να ξέρει ό,τι το πρωί δεν μπορούσε να υποπτευθεί, ωστόσο όπως φαίνεται η ζωή μας, ο ανταγωνισμός θα είναι ενεργός μέχρι και το τέλος ή, έστω, λίγες στροφές πριν το τέλος. Όσοι ήταν σε κακή κατάσταση πριν πατήσει το πόδι στο γκάζι η Εθνική, ξεκουράστηκαν. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μείνουν, για πολύ, έτσι.

Από τις πέντε ομάδες του Κυπέλλου UEFA, μόνο ο Παναθηναϊκός έχει ρεπό αλλά ο τραυματισμός του Εζεκιέλ Γκονζάλες όσο και αυτή η παγωμάρα των φίλων του παίζουν το ρόλο τους.

Ο Γιώργος Δώνης, μετά την ήττα από την Ζενίτ στο «Πανθεσσαλικό» θα βασανίσει τους παίκτες του, αφού στο αέναο δίλημμα θα διάλεγε, λογικά, νίκη επί του Παναθηναϊκού παρά λεηλασία του «Αλκμαάρντεχουτ». Είναι η πρώτη αναμέτρηση των δύο ομάδων μετά την 5η Μαΐου, όταν συναντήθηκαν στον Βόλο, για τον τελικό του Κυπέλλου. Τότε, η ΑΕΛ είχε βγει στον αφρό.

ΠΡΟΩΡΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΕΙΡΗΝΕΣ...

Οι «βυσσινί» φαίνεται να κινούνται στο μεταγραφικό τοπίο, ή τουλάχιστον έτσι αναφέρει ο Τύπος του Περού. Χθεσινά δημοσιεύματα ανέφεραν ότι στη Λάρισα έχει προταθεί ο 21χρονος διεθνής (5 συμμετοχές) μέσος Μιγκέλ Σεβάσκο, ο οποίος έχει μείνει ελεύθερος από την Ουνιβερσιτάριο.

Τα ίδια δημοσιεύματα αναφέρουν ότι οι Θεσσαλοί εξετάζουν σοβαρά την περίπτωση του και τις επόμενες ημέρες ίσως υπάρξουν εξελίξεις.

ΚΛΕΙΤΟΝ: "ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΝΙΚΗ"

Εξι μήνες μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, η Λάρισα αντιμετωπίζει ξανά τον Παναθηναϊκό, αυτή τη φορά για το πρωτάθλημα και κάτω από διαφορετική βάση. Οι Θεσσαλοί έχουν μείνει πίσω στην βαθμολογία καιη νίκη στο «Αλκαζάρ» επί των «πράσινων» είναι επιτακτική.

«Πιστεύω ότι έχουμε μάθει από τα λάθη μας. Πρέπει να παίξουμε αυτό που ξέρουμε, να είμαστε ήρεμοι και προσεκτικοί και νομίζω ότι μπορούμε να αναδειχτούμε νικητές», επισήμανε για την αυριανή αναμέτρηση ο πρώτος σκόρερ της ΑΕΛ στην Ευρώπη, Σίλβα Κλέιτον.

Όσον αφορά στον Παναθηναϊκό, ο Βραζιλιάνος επιθετικός χαφ δεν θέλησε να πει πολλά αφού «δεν τον έχω δει σε πολλά παιχνίδια, αλλά το γεγονός ότι είναι πρώτος σημαίνει πολλά». Ωστόσο, για την περίφημη...κατάρα του Αλκαζάρ, φάνηκε αισιόδοξος ότι μπορεί να «σπάσει»: «Είναι μεγάλο κίνητρο να πετύχουμε την πρώτη εντός έδρας νίκη, ύστερα από καιρό, κόντρα στον Παναθηναϊκό. Θα μας βοηθήσει πάρα πολύ στη συνέχεια».

ΤΟΝ ΘΥΜΑΣΤΕ; ... ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΕ

Τα διαιτητικά λάθη στα οποία υπέπεσε ο Αργυρόπουλος στον αγώνα του Ηρακλή με την Λάρισα είχαν διπλό κόστος για τον Λαμιώτη ρέφερι. Όπως αποφάσισε το πειθαρχικό όργανο της ΚΕΔ, απέκλεισε τον κ. Αργυρόπουλο από τις επόμενες τρεις αγωνιστικές, ενώ παράλληλα τον τοποθέτησε στον Πίνακα Διαιτητών της Β' Εθνικής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΠΟ:

Το Πειθαρχικό Οργανο της ΚΕΔ/ΕΠΟ επέβαλλε την ποινή αποκλεισμού τριών (3) αγωνιστικών ημερών στο διαιτητή του αγώνα Ηρακλής-Λάρισα (11/11/2007) Αργυρόπουλο Β. (ΣΔΠ Καστοριάς). Επίσης, αποφάσισε την τοποθέτηση του κ. Αργυρόπουλου στον Πίνακα Διαιτητών Β΄ Εθνικής Κατηγορίας.

ΣΕΝΤΡΑ... ΕΝΟΨΕΙ ΠΑΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΣΤΕΛ

Σέντρα… στο café “Gossip” έκανε η ΑΕΛ ενόψει του κυριακάτικου αγώνα με τον Παναθηναϊκό παρέα με την ΑMSTEL και δεκάδες φίλους της ομάδας. Σε μια εκδήλωση με έντονο βυσσινί χρώμα που διοργάνωσε η AMSTEL, Επίσημος Υποστηρικτής της ΠΑΕ ΑΕΛ 1964, ο τεχνικός ηγέτης της ομάδας, Γιώργος Δώνης και οι αρχηγοί Νίκος Νταμπίζας και Στέλιος Βενετίδης μίλησαν για το σπουδαίο ματς της Κυριακής και αντάλλαξαν απόψεις με τους φίλους της ομάδας, οι οποίοι έφυγαν με πλούσια δώρα από το αγαπημένο στέκι των Λαρισαίων: Εισιτήρια για την αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό, συλλεκτικές μπλούζες, καπέλα και μίνι φορητά ραδιοφωνάκια προσφορά της ΑMSTEL, που βρίσκεται… όπου υπάρχει στην Ελλάδα ποδόσφαιρο.

Ο προπονητής της ΑΕΛ, Γιώργος Δώνης, δήλωσε:

«Στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό δεν παίζουμε τα ρέστα μας… αλλά σίγουρα είναι ένα πολύ κρίσιμο ματς για εμάς μετά τα ανεπιτυχή αποτελέσματα που είχαμε! Θεωρώ ότι είμαστε ικανοί να νικήσουμε τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, αρκεί φυσικά να παίξουμε όπως εγώ πιστεύω ότι μπορούμε!». Ο Γιώργος Δώνης αναφέρθηκε επίσης στην πρόκριση της Εθνικής ομάδας στην τελική φάση του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος «Αυτή η Εθνική ομάδα είναι ικανή για μεγάλα πράγματα! Έχει μεγαλύτερο βάθος… από την ομάδα του 2004 και πιστεύω ότι η παρουσία του κου Ρεχάγκελ μαζί με την εμπειρία των παλιών παικτών, αλλά και την δίψα… των νέων είναι αρκετά για να φέρουν και πάλι στην Ελλάδα κάτι πολύ καλό».

Ο αρχηγός της ομάδας, Νίκος Νταμπίζας, μιλώντας για το ματς της Κυριακής τόνισε πως:

«Η ΑΕΛ στο ματς με τον Παναθηναϊκό είναι σε θέση να πάρει τη νίκη αρκεί να παίξουμε το ποδόσφαιρο που μπορούμε και ξέρουμε. Το γεγονός ότι ο αντίπαλος είναι σε καλή κατάσταση και πρωτοπόρος δεν μας φοβίζει», ενώ από την πλευρά του ο Στέλιος Βενετίδης τόνισε για το παιχνίδι της Κυριακής: «Έχουμε δείξει φέτος ότι μπορούμε να κατακτούμε νίκες απέναντι σε οποιονδήποτε αντίπαλο! Ήμασταν άτυχοι σε κάποια παιχνίδια, αλλά πιστεύω την Κυριακή ότι και με την βοήθεια του κόσμου θα μπορέσουμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς της νίκης».

ΕΞΑΝΤΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Συνεχίζεται από το επίσημο κατάστημα της ΑΕΛ, Vissini Store (οδός Μανωλάκη 1) η διάθεση για περιορισμένο αριθμό των εισιτηρίων για την αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό, που θα γίνει στο Στάδιο Αλκαζάρ την Κυριακή 25 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Superleague.

Το Vissini Store θα παραμείνει ανοικτό για τη διάθεση εισιτηρίων κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των καταστημάτων, αύριο Σάββατο μέχρι τις 3μ.μ. και εκτάκτως το πρωί της Κυριακής 25/11 από τις 10π.μ. έως τις 3μ.μ. για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φίλων της ομάδας. Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:

Θύρα 3: 60 ευρώ
Θύρα 2: 30 ευρώ
Θύρα 4: 30 ευρώ
Θύρα 10Α-10Β: 23 ευρώ
Θύρες 6-7: 18 ευρώ

Επίσης γίνεται γνωστό ότι διατίθενται παιδικά εισιτήρια για όλες τις θύρες στην τιμή των 10 ευρώ. Τα εισιτήρια αφορούν σε παιδιά ηλικίας έως 14 ετών με συνοδό.