Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007

ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ: "ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΝΙΚΕΣ..."

Ηταν βασικός κόντρα στον Αρη, αλλά βγήκε στο ημίχρονο για να περάσει στη θέση του ο Φακούντο Πάρα. Και δεν στενοχωρέθηκε καθόλου! Ο Ηλίας Κυριακίδης, για τον οποίο ο λόγος, μία μέρα μετά τη νίκη της ΑΕΛ επί του Αρη στο Αλκαζάρ μιλάει στο Sportime.gr για όσα αφορούν την κυπελλούχο Ελλάδας. Παραδέχεται το μεγάλο άγχος που υπήρχε για τη νίκη και το πόσο καλύτερα είναι τώρα τα πράγματα, εκτιμά ότι η "βυσσινί θύελλα" θα έπρεπε ήδη να είχε 20 βαθμούς, χαίρεται για όσα έζησαν φέτος οι Θεσσαλοί στην Ευρώπη, παίρνει θέση για τη φάση των καθυστερήσεων που προκάλεσε τις διαμαρτυρίες του Αρη και παράλληλα κάνει και την πρόβλεψη του για το ντέρμπι Ολυμπιακός-ΑΕΚ.

- Τα συναισθήματα μετά την πολυπόθητη νίκη; Εφυγε ένα βάρος;


"Εγώ πιστεύω ότι το μεγαλύτερο βάρος το ένιωθαν τα παιδιά που ήταν από πέρυσι στην ομάδα, γιατί η ΑΕΛ είχε από τον περασμένο Φεβρουάριο να νικήσει στο Αλκαζάρ. Ενιωθα ότι περισσότερο άγχος είχαν τα παιδιά που ήταν από πέρυσι εδώ και έβλεπα την ανακούφιση που ένιωθαν μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα. Ηταν όλοι πιο ανάλαφροι, καθώς έφυγε αυτό που έλεγαν όλοι για κακοτυχία ή μια κακιά μοίρα που κυνηγούσε την ομάδα. Εγώ, πάντως, πιστεύω ότι αυτή η νίκη είναι μια βαθμολογική ανάσα και δε θα πρέπει να πιστεύουμε ότι μας κυνηγούσε κάποιο φάντασμα ή κάτι εξωαγωνιστικό. Το σημαντικό, πλέον, είναι να συνεχίσουμε έτσι".


- Η νίκη σας ήταν δίκαιη, με βάση την απόδοση των δύο ομάδων;


"Το δίκαιο θα ήταν να έχουμε 20 βαθμούς τώρα! Συμπτωματικά μου είχε γίνει ερώτηση για το αν είναι δίκαιο ή όχι, πριν τα παιχνίδια με ΟΦΗ και Αρη. Δύο παιχνίδια στα οποία και δύο ισοπαλίες, κατά την άποψη μου, υπό φυσιολογικές συνθήκες θα ήταν θετικά αποτελέσματα, καθώς ο Αρης είναι μία από τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος κι ο ΟΦΗ παραδοσιακά καλή ομάδα στην έδρα του. Από τη στιγμή που θέλαμε τόσο πολύ τους βαθμούς, όμως, ο στόχος μας ήταν οι νίκες. Αυτό θέλαμε και δε σκεφτόμασταν ότι και οι ισοπαλίες θα ήταν θετικά αποτελέσματα. Η νίκη είναι το ιδανικό και το πιο δίκαιο, όπως προανέφερα, θα ήταν να έχουμε 20 βαθμούς τώρα".


- Και πάλι, πάντως, είδαμε την ΑΕΛ με σωστό τρόπο να κυνηγάει μέχρι τέλους το γκολ και αφού το πέτυχε στις καθυστερήσεις, να κινδυνεύει άμεσα να πάθει τη ζημιά. Λόγω άγχους;


"Για το χθεσινό παιχνίδι, μπορώ να το δικαιολογήσω αυτό λόγω του μεγάλου άγχους που υπήρχε για τη νίκη. Γενικά, όμως, είναι μια λάθος νοοτροπία αυτό. Σωστό ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο να επιτίθεσαι με ορθόδοξο τρόπο, αλλά από τη στιγμή που κυκλοφορείς την μπάλα και έχεις εμπιστοσύνη στις δυνατότητες σου, να μην κάνεις αμέσως το λάθος και να κλείνεσαι πίσω. Γιατί αυτό σε περιορίζει στο να κάνεις το οτιδήποτε, ακόμη και μια σωστή πάσα. Το άγχος χθες ήταν τόσο πολύ, ώστε να δικαιολογείται αυτό που κάναμε. Γενικά, όμως, είναι λάθος και δεν πρέπει να συμβαίνει".


- Ενα σχόλιο για τις διαμαρτυρίες του Αρη, σχετικά με τη φάση στις καθυστερήσεις;


"Το πιο εύκολο για μένα θα ήταν να πω ότι δε θέλω να σχολιάσω αυτή τη φάση. Επειδή ό,τι λέμε μένουν και ο καθένας από τα λεγόμενα του φτιάχνει και την προσωπικότητα του, δε θέλω να φανεί ότι δεν έχω προσωπικότητα αλλά θα πω ό,τι είπα και για τον Κασναφέρη, στο πέναλτι που δεν μας έδωσε στον αγώνα με την ΑΕΚ. Είχα πει τότε -και το ξαναλέω- ότι δε θέλω ποτέ να βγει ένας διαιτητής και να πει ότι είμαι κακός αμυντικός χαφ και ότι δεν κάνω καλά τη δουλειά μου. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Το ίδιο θα πιστεύω πάντα. Ο πρωταγωνιστής της φάσης, ο Γιώργος ο Φωτάκης, μου είπε ότι σπρώχτηκε και αναγκαστικά έκανε αυτή την κίνηση προς την μπάλα. Εγώ πάντα θα πιστεύω πρώτα τον συμπαίκτη μου και όχι τον αντίπαλο ή κάποιον άλλο. Εμπιστεύομαι τους συμπαίκτες μου και δέχομαι αυτό που λέει. Κατά τα άλλα, αν και ο προπονητής μου είπε κάτι για τον τρόπο που σφύριζε ο διαιτητής και επηρέαζε τον ρυθμό του αγώνα, εγώ θέλω να πω ότι κατά τη γνώμη μου ο διαιτητής χθες ήταν πάρα πολύ καλός".


- Τώρα, μετά από αυτή τη νίκη που έδιωξε το άγχος, η ομάδα πάει για καλύτερα αποτελέσματα; Θα παίζει πιο άνετα;


"Ελεύθερα παίζαμε έτσι κι αλλιώς, μέχρι τώρα. Αν μη τι άλλο η ΑΕΛ έχει ταυτότητα ως ομάδα! Προσπαθεί πάντα με τον τρόπο της να επιβληθεί και δεν προσαρμόζεται στο παιχνίδι του αντιπάλου. Αν θα αλλάξει κάτι, θα μπορούμε να το πούμε μόνο αν έρθουν πολλές νίκες σερί. Το μόνο φάρμακο, πάντως, είναι να συνεχίσουμε να παίζουμε το ίδιο καλά και πιστεύω ότι η συνέχεια θα είναι πολύ καλή για την ομάδα".


- Στην Ευρώπη κάνατε υπερήφανους τους πάντες. Μήπως, όμως, οι ευρωπαϊκές υποχρεώσεις σας έχουν στοιχίσει στο πρωτάθλημα;


"Αν στοίχισαν θα μπορούμε να το πούμε τον Απρίλιο, τον Μάιο. Ο Πανιώνιος και ο Αρης, δύο ομάδες που πέρυσι τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση, έχουν περίπου την ίδια βαθμολογία. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη. Και κανείς δεν μετανιώνει και δεν πρέπει να μετανιώσει για κάτι που να αφορά την φετινή μας παρουσία στην Ευρώπη. Είναι εμπειρίες που μπορεί -χωρίς να θέλω να γίνω μάντης κακών- η ΑΕΛ να τις ξαναζήσει μετά από πολλά χρόνια. Ποιος περίμενε, άλλωστε, όταν κατακτούσε το πρωτάθλημα το 1988, ότι θα έπρεπε να περάσουν 20 χρόνια για να ζήσει ωραίες στιγμές ξανά στην Ευρώπη; Αυτό που ζήσαμε φέτος ήταν πολύ όμορφο. Ακόμη και ένα ταξίδι στο εξωτερικό για έναν οπαδό μας, ώστε να παρακολουθήσει ένα παιχνίδι μας, είναι μια όμορφη ανάμνηση και πάντα θα είναι. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι το γεγονός ότι παίκτες που δεν έχουν τέτοιες εμπειρίες και κυρίως αυτοί που είναι κάτω των 23 ή 24 ετών, έζησαν κάτι ξεχωριστό και αυτό θα είναι χρήσιμο για την καριέρα τους. Ανάμεσα τους, φυσικά, κι εγώ".


- Ο στόχος της ΑΕΛ ποιος είναι για φέτος στο πρωτάθλημα; Η έξοδος στην Ευρώπη;


"Οταν είχα έρθει στην ομάδα, το περασμένο καλοκαίρι, επειδή δεν μας είχα δει σε συνθήκες αγώνα, ήμουν διστακτικός στο να μιλήσω για Ευρώπη. Ούτε καν για παραμονή δεν έλεγα τίποτα. Δεν έβαζα κάποιο στόχο. Τώρα, βλέποντας και τις άλλες ομάδες του πρωταθλήματος, πιστεύω ότι μπορούμε και την Ευρώπη. Οπως είπα και πριν, άλλωστε, θα έπρεπε να έχουμε 20 βαθμούς τώρα και θα ήμασταν στην πρώτη 6άδα. Ελπίζω αυτό να γίνει στη συνέχεια".


ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΙΚΗ

Εψαχνε τρεις μήνες για αυτή τη νίκη και τα κατάφερε την Κυριακή. Η ΑΕΛ πήρε το δεύτερο τρίποντο της στο φετινό πρωτάθλημα με το 1-0 επί του Αρη και μετά από εννιά σερί αγωνιστικές, μπορεί να υποστηρίζει ότι έχει μόνο κέρδη από έναν αγώνα. Κέρδη βαθμολογικά αλλά και ψυχολογικά.

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ
: Καταρχάς, τους τρεις βαθμούς που τους είχε απόλυτη ανάγκη. Η ΑΕΛ κατάφερε να βελτιώσει τη θέση της στον βαθμολογικό πίνακα και παράλληλα έσπασε κι αυτή την... κατάρα του Αλκαζάρ, καθώς η τελευταία της εντός έδρας νίκη ήταν τον περασμένο Φεβρουάριο. Από εκεί και πέρα, η κυπελλούχος Ελλάδας πήρε και την κατάλληλη ψυχολογική ντόπα για τη συνέχεια, καθώς είδε ότι -επιτέλους- σε έναν αγώνα ανταμείφθηκε η προσπάθεια της για τη νίκη.

ΤΙ ΕΧΑΣΕ
: Τίποτα. Για πρώτη φορά μετά από εννιά αγωνιστικές, η ΑΕΛ μπορεί να υποστηρίζει ότι πέρασε ένας αγώνας στον οποίο δεν έχασε τίποτα.

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
: Επόμενος αγώνας για την ΑΕΛ, είναι αυτός με την Καλαμαριά στο Καυτατζόγλειο. Στόχος της ομάδας του Γιώργου Δώνη είναι η νίκη, ώστε να ξεφύγει οριστικά η "βυσσινί θύελλα" από τις τελευταίες θέσεις και παράλληλα να πλησιάσει στο γκρουπ των θέσεων που οδηγούν στην Ευρώπη. Ενα παιχνίδι, στο οποίο η ΑΕΛ θα αγωνιστεί με πολύ λιγότερο άγχος σε σχέση με ό,τι συνέβαινε μέχρι και το ματς με τον Αρη και παράλληλα με πολύ καλύτερο ηθικό.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
: Μπορεί να μην ήταν τόσο επιθετική όσο σε προηγούμενα παιχνίδια, αλλά και πάλι η ΑΕΛ έκανε το καλύτερο δυνατό, ώστε να φτάσει στη νίκη. Αυτό το καλύτερο δυνατό, μεταφράζεται σε εννιά τελικές προσπάθειες, πέντε κόρνερ, μία διείσδυση στην αντίπαλη άμυνα και 7/25 σέντρες. Από εκεί και πέρα, οι παίκτες του Δώνη έκλεψαν 11 φορές την μπάλα, καθάρισαν 15 φάσεις στην περιοχή τους ενώ υπέπεσαν και σε 41 λάθη.

Σε ό,τι αφορά την ατομική στατιστική, ο Γιώργος Φωτάκης βοήθησε όσο μπορούσε στην ανάπτυξη της ομάδας, έχοντας επτά σωστές μπαλιές, μία τελική προσπάθεια, ένα κλέψιμο αλλά και μία επέμβαση στην άμυνα, προσφέροντας και ανασταλτικά. Ο Κλέιτον για μια ακόμη φορά ήταν καλός αλλά και... επιπόλαιος ταυτόχρονα, με πέντε σωστές πάσες αλλά και έξι λάθη, έχοντας και τρία κλεψίματα. Ο Φακούντο Πάρα, λυτρωτής για τους Θεσσαλούς, πέτυχε το γκολ της νίκης, είχε δύο σωστές μπαλιές και μία άστοχη σέντρα, ενώ ο Ηλίας Κυριακίδης μέτρησε μία τελική προσπάθεια και μία επέμβαση στην άμυνα. Πολύ καλός, τέλος, ήταν ο Ηλίας Κώτσιος στον αμυντικό τομέα, έχοντας δύο κλεψίματα και πέντε κοψίματα, ενώ μοίρασε και πέντε φορές σωστά την μπάλα.

ΔΩΝΗΣ: "Ο ΦΩΤΑΚΗΣ ΕΔΙΩΞΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ..."

Ο Γιώργος Δώνης δεν κρύφτηκε πίσω από το «δάχτυλό» του και παραδέχθηκε ξεκάθαρα πως ο διαιτητής της αναμέτρησης ΑΕΛ-Αρης, Παπασταμάτης έπρεπε να δώσει πέναλτι στους «κίτρινους» για χέρι που έκανε στο 93ο λεπτό εντός περιοχής ο Φωτάκης. Ωστόσο, ο τεχνικός των «βυσσινί» τόνισε στο «Extrasport» πως ο ρέφερι από το σύνδεσμο Αθήνας είναι ένας από τους καλύτερους διαιτητές στην Ελλάδα, ενώ δεν παρέλειψε να επισημάνει πως έχει βάλλει στο στόχαστρό του δύο παίκτες από την ομάδα του Ντούσαν Μπάγεβιτς.

Για τη φάση στο 93ο λεπτό: «Ο Φωτάκης έδιωξε τη μπάλα με το χέρι και είναι πέναλτι, είναι ξεκάθαρο αυτό και εγώ, όταν βλέπω κάτι δεν έχω πρόβλημα να το πω. Δεν εξυπηρετεί απολύτως τίποτα να κρυφτώ και να μην πω ότι έχω δει, αφού έδιωξε τη μπάλα με το χέρι, δεν βλέπω τον λόγο για να πω ψέματα… Ρωτήθηκα για την επίμαχη φάση, είπα ότι θα το δω και θα απαντήσω και επαναλαμβάνω ότι υπήρχε παράβαση».

Για τη φάση του Κάλβο με τον Κώτσιο: «Εχω να πω ότι το μόνο που θα μπορούσε να δώσει ο διαιτητής ήταν φάουλ και κίτρινη κάρτα αλλά τίποτε παραπάνω, διότι η φάση εξελίχθηκε πολύ πλάγια. Όπως εγώ λέω αυτό που βλέπω, έτσι πρέπει να λειτουργούμε όλοι. Η φάση του Χαβίτο δεν υπάρχει, δεν είναι μόνο ότι εκβιάζει πέναλτι, είναι και ότι πέφτει εκτός περιοχής».

Για το αν η Λάρισα είναι αδικημένη από τη διαιτησία: «Θεωρώ πως πρέπει να είμαστε δίκαιοι με τον συγκεκριμένο διαιτητή, δεν δέχομαι την πιθανότητα να υπάρχει λογική των διαιτητών που λέει «στερήσαμε βαθμούς από τη Λάρισα, ας της δώσουμε κάποιους για να μην αδικείται» διότι αν ήταν έτσι, τότε η Λάρισα πρέπει να πάρει επτά ή εννιά βαθμούς. Εμείς πετύχαμε τέσσερα γκολ με τον Λεβαδειακό και μέτρησαν τα τρία».

Για τον διαιτητή της αναμέτρησης Λάρισα-Αρης, Παπασταμάτη: «Ο Παπασταμάτης έχασε τη φάση και έκανε λάθος που δεν είδε τη φάση του Φωτάκη. Από την αρχή του αγώνα μέχρι το τέλος σφύριξε λίγο και ισορροπημένα και τις δυο ομάδες, θεωρώ πως είναι ένας από τους καλύτερους Έλληνες διαιτητές. Το θέμα δεν είναι αν είδε ή δεν είδε φάσεις που θεωρούνται καθοριστικές, είναι η ισορροπία των σφυριγμάτων και η εικόνα του στο γήπεδο».

Για το κλίμα που επικρατεί στην Ελλάδα με τη διαιτησία: «Όλοι πρέπει να καταλάβουν ότι το ποδόσφαιρο είναι ανδρικό άθλημα, δυσκολεύει την κατάσταση το γεγονός ότι πολλοί παίκτες εκβιάζουν τον διαιτητή για το σφύριγμα αλλά και μερικοί προπονητές έχουν ευθύνη, διότι αυτό το επιβάλουν στους παίκτες τους. Στην Ελλάδα οι ποδοσφαιριστές έχουν μάθει να κοροϊδεύουν και να εκβιάζουν καταστάσεις μέσα στο γήπεδο διότι αυτό έχουν μάθει να κάνουν. Αυτό που η διαιτησία στην Ελλάδα δεν έχει, αλλά το βλέπουμε σε κάθε παιχνίδι ελληνικής ομάδας σε ευρωπαϊκή διοργάνωση, είναι να υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος λειτουργίας των διαιτητών μέσα στο γήπεδο, ενιαίος, τον οποίο θα εφαρμόζουν όλοι οι διαιτητές και να μην κάνει ο καθένας ότι θέλει».

Για τον Αρη και τους παίκτες που τον ενδιαφέρουν: «Για μένα, ο Άρης ήταν ο δυσκολότερος αντίπαλος που έχουμε αντιμετωπίσει φέτος, εντός και εκτός έδρας, ακόμη και με τον πρωτοπόρο Παναθηναϊκό που αγωνιστήκαμε, δεν ήταν τόσο δύσκολος αντίπαλος όσο ο Άρης. Δεν σας κρύβω ότι ο Άρης έχει δυο παίκτες που μου αρέσουν πολύ, θα τους ήθελα στην Λάρισα. Θεωρώ ότι μετά τις τρεις ομάδες του λεκανοπεδίου, ο Άρης και η Λάρισα είναι οι καλύτερες, αλλά έχουν το ίδιο πρόβλημα, δυσκολεύονται στο τελείωμα των φάσεων και στο γκολ».

ΣΤΟ "ΣΚΑΜΝΙ"... Ο ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗΣ

Στο Πειθαρχικό Όργανο της ΚΕΔ παραπέμπεται ο διαιτητής Παπασταμάτης για την απόδοσή του στο παιχνίδι της Λάρισας με τον Άρη, στο Αλκαζάρ, στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής της Super League. Ο Αθηναίος ρέφερι βαθμολογήθηκε με 5 στην εφαρμογή και ερμηνεία των κανόνων από τον παρατηρητή Νταμπώση.

Αναλυτικά οι βαθμολογίες των διαιτητών

ΑΕΛ-ΑΡΗΣ
Παρατηρητής : Νταμπώσης Δ. (Πιερίας)
Διαιτητής: Παπασταμάτης Κ. (Αθηνών) Βαθμολογία: 7,4
α΄ Βοηθός: Γενναίος Χ. (Αθηνών) Βαθμολογία: 8,1
β΄ Βοηθός: Καρατζίκας Α. (Αθηνών) Βαθμολογία: 8,4
4ος Διαιτητής: Μαζαράκος Η. (Αρτας) Βαθμολογία: 8,4

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ....

Πηγαίνοντας στα αποδυτήρια και αφού με το γκολ που πέτυχε έδωσε τη νίκη στη Λάρισα, συναντήθηκε με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς, με τον οποίο χαιρετήθηκε. Λίγο αργότερα δήλωνε πως η Λάρισα άξιζε τη νίκη και την αφιέρωνε στον κόσμο. Ο λόγος για τον Φακούντο Μανουέλ Πάρα, το σκόρερ του γκολ που έδωσε νίκη στην ΑΕΛ έπειτα από 100 ημέρες.

Φακούντο Πάρα:
«Είμαι χαρούμενος που με το δικό μου γκολ κέρδισε η ομάδα μου» τόνισε για να προσθέσει: «Ευτυχώς η τύχη δεν μας ξέχασε και έστω και στο φινάλε πήραμε τη νίκη, την οποία πανηγυρίσαμε έξαλλα, αφού είχαμε μεγάλη αγωνία να την κατακτήσουμε λόγω των ανεπιτυχών αποτελεσμάτων».

Σίλβα Κλέιτον:
«Στο ποδόσφαιρο όλα τα γκολ μπαίνουν και όλα τα γκολ χάνονται» είπε ο Κλέιτον, ο παίκτης της Λάρισας που είχε τη μεγάλη ευκαιρία να ανοίξει το σκορ στο 90. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός πρόσθεσε πως η νίκη της Λάρισας ήταν πολύ σημαντική.

Ηλίας Κώτσιος:
«Ευτυχώς αυτήν τη φορά ήμασταν τυχεροί» είπε ο αμυντικός της ΑΕΛ και πρόσθεσε: «Προσπαθήσαμε πολύ και ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο. Αυτό φάνηκε γιατί παλέψαμε το ματς μέχρι την τελευταία φάση για να πάρουμε τη νίκη και δικαιωθήκαμε. Δεν τα παρατήσαμε ούτε με την ευκαιρία του Κλέιτον».

Γιώργος Γκαλίτσιος:
«Πρόκειται για νίκη ψυχολογίας και δείγμα του ότι έρχονται καλύτερες ημέρες για την ομάδα μας»

Ηλίας Κυριακίδης:
«Εχω μια απορία μετά το σημερινό παιχνίδι, αν πρέπει να παίζουμε καλά και να μην κερδίζουμε ή το αντίστροφο;».

ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ...

Στις 2 Σεπτεμβρίου η ΑΕΛ έφυγε με τη νίκη από την Τρίπολη, επί του τοπικού Αστέρα, με 1-0 στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Η κυπελλούχος Ελλάδας μπήκε με το δεξί στη νέα σεζόν, αλλά μάλλον κανείς στον κάμπο δεν μπορούσε να φανταστεί τότε, ότι η ομάδα θα έπρεπε να περιμένει μέχρι τις... 9 Δεκεμβρίου για να πανηγυρίσει ξανά. Το Sportime.gr προσπαθεί να εξηγήσει το γιατί η "βυσσινί θύελλα" δεν κατάφερε να... παρασύρει κανέναν αντίπαλο επί εννιά σερί αγωνιστικές, παρά το γεγονός ότι συνήθως έκανε τα απαραίτητα.

Η... κατάρα των Θεσσαλών άρχισε στη 2η αγωνιστική. Το εντός έδρας παιχνίδι με την Βέροια έμοιαζε εύκολη υπόθεση, ειδικά με την ψυχολογική κατάσταση όλων να είναι η καλύτερη δυνατή μετά τις νίκες επί του Αστέρα Τρίπολης και την Μπλάκμπερν. Ο κόσμος κατακλύζει το Αλκαζάρ, αλλά η ψυχρολουσία δε θα αποφευχθεί... Η ΑΕΛ βρέθηκε να χάνει στο ημίχρονο, ισοφάρισε στο 47' με τον Μπακαγιόκο και στη συνέχεια σφυροκοπούσε συνεχώς τους φιλοξενούμενους. Το 1-1, όμως, δεν άλλαξε και ο Γιώργος Δώνης δήλωνε μετά το ματς ότι "Αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Μέσα όμως από αυτήν την εμφάνιση θα πρέπει να δούμε τα λάθη και να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε προκειμένου να εξασφαλίζουμε νίκες στην έδρα μας". Πού να ήξερε...

Ατυχία, διαιτησία...

Στην 3η αγωνιστική τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα. Ο διαιτητής Ζολώτας γράφει ιστορία στο Περιστέρι με την κατακύρωση του δεύτερου γκολ του Ατρομήτου, καταδικάζοντας την ΑΕΛ σε ήττα. Μια ήττα άδικη με βάση την εμφάνιση των δύο ομάδων, καθώς οι Θεσσαλοί ήταν συντριπτικά καλύτεροι. Δημιούργησαν πάρα πολλές ευκαιρίες, μεγάλες, είχαν δοκάρι αλλά γκολ δεν έβαλαν. Και το πλήρωσαν... Εχοντας χάσει νίκες από ατυχία και διαιτησία, στην ΑΕΛ πίστεψαν ότι όλα θα αποτελέσουν παρελθόν, στον αγώνα με τον Λεβαδειακό στο Αλκαζάρ. Τότε, όμως, είδαν ότι υπάρχει κι άλλος τρόπος για να χάσεις ένα δικό σου αποτέλεσμα...

Η ομάδα του Δώνη προηγείται με 3-2 και στις καθυστερήσεις θα υποστεί το μεγαλύτερο σοκ της σεζόν. Ο Ντιμπαλά θα πιάσει το σουτ της ζωής του, θα αναγκάσει τον Κομπότη να κάνει τον σταυρό του και τους Λαρισαίους να αναρωτηθούν αν υπάρχει... Σίγουρα, πάντως, δεν υπήρχαν δικαιολογίες για τον Κασναφέρη, δύο εβδομάδες μετά. Στον αγώνα με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ η Λάρισα χάνει από πολύ νωρίς, επίσης από πολύ νωρίς αποκτά αριθμητικό πλεονέκτημα και στο ξεκίνημα της επανάληψης της αρνείται πέναλτι σε τράβηγμα του Αρουαμπαρένα στον Πάρα. Η φανέλα του ξεχείλωσε, αλλά ο Κασναφέρης δεν είδε κάτι...

Ήρθε και η κούραση...

Την 6η αγωνιστική η ΑΕΛ αντιμετώπισε εκτός έδρας τον Πανιώνιο, ψάχνοντας απεγνωσμένα τη νίκη. Η κυπελλούχος Ελλάδας προηγείται με 1-0 στο ημίχρονο, αλλά στην επανάληψη... καταρρέει. Η κούραση από το ματς με την Εβερτον καταβάλει τους παίκτες του Δώνη και το υπέρ τους 1-0, γίνεται εις βάρος τους 3-1... Μετά το τέλος του ματς, άπαντες θα δεχθούν πιο εύκολα από ό,τι άλλες φορές το τελικό αποτέλεσμα, καθώς ήταν εμφανής η κούραση των παικτών.

Κόντρα στην Ξάνθη στο Αλκαζάρ, η κούραση δεν αποτέλεσε δικαιολογία. Κανείς στην ΑΕΛ, άλλωστε, δεν έψαξε να βρει τέτοια. Η πίεση του κόσμου για την πρώτη εντός έδρας νίκη της σεζόν και δεύτερη του πρωταθλήματος δείχνει να λυγίζει τους παίκτες του Δώνη, που μπορούσαν να νικήσουν με κάποιες καλές ευκαιρίες που δημιούργησαν, αλλά θα μπορούσαν και να χάσουν αν ο Κοτσόλης δεν απέκρουε το πέναλτι του Πόι.

(Ξανα)ήρθε η διαιτησία...

Ακολουθεί το ματς με τον Ηρακλή στο Καυτατζόγλειο και όλοι στην ΑΕΛ μιλάνε για "τελικό". Σε αυτόν, λοιπόν, οι Θεσσαλοί κυριαρχούν και παίζουν, για μια ακόμη φορά πολύ καλό καλό ποδόσφαιρο. Οι ευκαιρίες, όμως, δε γίνονται γκολ και σα να μην έφτανε αυτό, η ομάδα του Δώνη βρίσκεται και πίσω στο σκορ από το πέναλτι που ανακάλυψε ο διαιτητής Αργυρόπουλος. Το γεγονός ότι θα ισοφαρίσουν στο 81' με πέναλτι του Κλέιτον, δεν είναι αρκετό για τους Θεσσαλούς, που χάνουν ευκαιρία και στις καθυστερήσεις για να πάρουν τη νίκη. Μια λέξη... απαγορευμένη στον κάμπο, με την πίεση να αυξάνει προς όλους.

Στις 25 Νοεμβρίου, πάντως, η ΑΕΛ πίστεψε ότι πήρε την πολυπόθητη δεύτερη νίκη της σεζόν και πρώτη στο Αλκαζάρ. Κόντρα στον Παναθηναϊκό η "βυσσινί θύελλα" βρίσκεται πίσω στο σκορ από νωρίς με το οφ σάιντ γκολ του Τζιόλη, αλλά με αντεπίθεση διαρκείας και -για μια ακόμη φορά- πολύ καλό ποδόσφαιρο, καταφέρνει να ανατρέψει την κατάσταση και να φτάσει στο 2-1. Παρά το γεγονός ότι προηγείται, η ομάδα του Δώνη κυριαρχεί και χάνει ευκαιρίες και για τρίτο γκολ. Δε θα το πετύχει, προς το τέλος θα κλειστεί και στο 86' θα... ισοφαριστεί από το φάουλ του Μάτος και το λάθος του Κοτσόλη.

Μετά το τέλος του αγώνα, οι Θεσσαλοί δηλώνουν υπερήφανοι για το ποδόσφαιρο που παίζουν, αλλά στενοχωρημένοι για το γεγονός ότι δεν κερδίζουν. Ο Δώνης, πάντως, δε χάνει την πίστη του και τονίζει ότι "κάποια στιγμή θα μας δώσει ο Θεός αυτά που χάνουμε τόσο καιρό".

Μπες...

Για να φτάσουμε, έτσι, στην προηγούμενη Κυριακή και στον εκτός έδρας αγώνα με τον ΟΦΗ. Ενας αγώνας, στον οποίο η εικόνα είναι γνώριμη, από τη στιγμή που η μία εκ των δύο ομάδων στο γήπεδο είναι η ΑΕΛ. Η Λάρισα είναι πολύ καλύτερη από τον αντίπαλο της, παίζει εξαιρετικό ποδόσφαιρο με την μπάλα κάτω και αυτοματισμούς, δημιουργεί μεγάλες ευκαιρίες, αλλά δεν καταφέρνει να τις αξιοποιήσει. Στον πάγκο της ομάδας χτυπιούνται μη μπορώντας να πιστέψουν αυτό που συμβαίνει φέτος και έχοντας κερδίσει την αναγνώριση ενός ακόμη αντιπάλου για το ποδόσφαιρο που αποδίδουν, περιμένουν να δουν πότε θα αρχίσει η επιστροφή των δανεικών από ψηλά...

Ανάσταση!

Η πρώτη... δόση, ήρθε τελικά αυτή την Κυριακή. Το 1-0 επί του Αρη πανηγυρίστηκε έξαλλα από όλους στη Λάρισα κι όχι μόνο επειδή είναι εντός έδρας νίκη, πρώτη για φέτος και δεύτερη συνολικά στο πρωτάθλημα, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο ήρθε. Γκολ στις καθυστερήσεις! Αν και στη συνέχεια, λίγο έλειψε να συνεχιστεί η... κατάρα. Ο διαιτητής Παπασταμάτης, όμως, δεν καταλόγισε πέναλτι υπέρ του Αρη. Ε, κάποια στιγμή δε θα χαμογελούσε και η ΑΕΛ για όλους τους λόγους;

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

18:30 NET: ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΣΑΤ (Z)

ΣΠΟΡ+

14:00 ΣΠΟΡ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
14:30 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΠΑΟΚ A1 Πόλο Ανδρών (Ε)
16:00 AIR TIME
17:00 ΑΡΣΕΝΑΛ TV: ΑΡΣΕΝΑΛ – ΜΙΝΤΛΕΣΜΠΡΟ
19:00 ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ TV: ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ – ΡΕΝΤΙΝ
20:50 NBA PLUS
21:00 WRC
22:00 AΡΗΣ – ΜΠΡΑΓΚΑ Κύπελλο UEFA (E)
00:05 ΛΑΤΣΙΟ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Champions League (E)
02:00 ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ -ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ Champions League (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 NET: CHAMPIONS NET
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
21:00 MAGIC: MAGIC NIEWS
22:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE PREVIEW
23:00 SS1: ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

10/12/1999 Ο 34χρονος Αυστραλός Michael Doohan, πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στις μοτοσυκλέτες 500cc, ανακοινώνει ότι αποχωρεί από τους αγώνες λόγω τραυματισμού σε σύγκρουση στις 7/5/99 στην Ισπανία

10/12/1998 Ο Παναθηναϊκός κερδίζει τη Μανρέσα με 63-58 στο ΟΑΚΑ και συμπληρώνει 9 στις 9 νίκες στην Eυρωλίγκα, σπάζοντας το ρεκόρ της Μπαρτσελόνα (8 στις 8). Ο ΠΑΟ θα ανεβάσει τον πήχυ στα 14/14

10/12/1997 Τελευταία εμφάνιση του Τάσου Μητρόπουλου με τον Ολυμπιακό εναντίον της Ρόζενμποργκ στο ΟΑΚΑ. Ο απολογισμός του είναι 459 αγώνες και 51 γκολ στην Α' Εθνική με Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, ΑΕΚ (είναι ο μόνος που έπαιξε και στους 3 μεγάλους του κέντρου), Ηρακλή, Απόλλωνα Αθηνών και Βέροια, 15 αγώνες και 1 γκολ σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις και 77 συμμετοχές με 8 γκολ με την Εθνική ομάδα

10/12/1996 Ο Πορτογάλος Paulo Futre, γνωστός για τις εναέριες τούμπες του μετά από κάθε γκολ, ανακοινώνει ότι αποχωρεί από το ποδόσφαιρο σε ηλικία 30 ετών λόγω τραυματισμού στο γόνατο

10/12/1979 Ο Αργεντινός Juan Ramon Rocha μεταγράφεται στην περίοδο του Δεκεμβρίου στον Παναθηναϊκό ως Γιάννης Μπουμπλής κατά παράβαση της νομοθεσίας που απαγορεύει τις μεταγραφές αλλοδαπών. Το 1982 στις 29/9 θα αφαιρεθεί η ελληνική ιθαγένεια από τους “παράνομα” ελληνοποιημένους ποδοσφαιριστές Αλφρέντο Γκλασμάνη, Νόνι Λίμα, Χουάν Λίσα, Νέτο Γκουερίνο, Χουάν Μοντέζ, Εντουάρντο Κοντογεωργάκη και Ρομπέρτο Χιλ

10/12/1973 Για πρώτη φορά μετά το 1885 δυο άνδρες τενίστες, οι Smith και Connors, ισοβαθμούν στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης

10/12/1967 Ο 19χρονος Χρήστος Ιακώβου του Παναθηναϊκού σημειώνει παγκόσμιο ρεκόρ εφήβων στο ντεβελοπέ στην κατηγορία των 75 κιλών κατά τη διάρκεια του πανελληνίου πρωταθλήματος

10/12/1926 Πρόταση του Jules Rimet για τη μελέτη της οργάνωσης του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Το σχέδιο υποβάλλεται στη Ζυρίχη, ολοκληρωμένο από την επιτροπή, στις 25/2/1927.

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2007

SUPERLEAGUE: 11η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 11ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΣABBATO 8/12/2007


ΠΑΟΚ – Βέροια 2-0
(3' Γκονζάλες, 52' Σάλμον)
Ολυμπιακός – Λεβαδειακός 4-0
(23΄ Στολτίδης, 35΄ Κοβάτσεβιτς, 52΄ πέν. Τζόρτζεβιτς, 63΄ Μήτρογλου)

ΚΥΡΙΑΚΗ 9/12/2007

Εργοτέλης – Ατρόμητος 0-0
Ξάνθη – ΟΦΗ 1-0
(62' Ζουέλα)
ΑΕΚ – Καλαμαριά
(Λυμπερόπουλος 4’, 85’, Ριβάλντο 15’), Μπλάνκο 40’)
AEΛ – Αρης 1-0
(90' Πάρα)
Αστέρας Τρίπολης – Πανιώνιος 1-0
(85’ Φιλομένο)
Ηρακλής – Παναθηναϊκός 0-1
(29’ Κατσαμπής αυτ.)

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


ΞΟΡΚΙΣΕ... ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ... ΑΕΛ - ΑΡΗΣ 1-0

ΑΕΛ - ΑΡΗΣ ... 1 - 0
92' Πάρα

Ο Φακούντο Πάρα "ξόρκισε" την... κατάρα του Αλκαζάρ. Σχεδόν 10 μήνες πριν είχε πανηγυρίσει η Λάρισα εντός έδρας νίκη (17/2/2006, 1-0 τον Πανιώνιο) κι από τότε ήταν στο "καναβάτσο". Ενώ όλα έδειχναν ότι και η αναμέτρηση της 11ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας με τον Άρη θα είχε παρόμοια κατάληξη, με γκολ του Αργεντινού στο 90΄ οι "βυσσινί" πήραν το δεύτερο "τρίποντο" στο πρωτάθλημα (1-0) και δικαιολογημένα το πανηγύρισαν με έξαλλο τρόπο. Για τον Άρη η σημερινή ήταν η τρίτη συνεχόμενη ήττα στο πρωτάθλημα, μετά το 2-0 από το Λεβαδειακό και το 1-0 από την ΑΕΚ.

Το "χρυσό" γκολ των Θεσσαλών ήταν "προϊόν" της συνεργασίας των δύο αλλαγών που είχε κάνει στο δεύτερο ημίχρονο ο Γιώργος Δώνης, του Παναγιώτη Κατσιαρού που έβγαλε τη σέντρα από αριστερά και του Πάρα που από κοντά με καρφωτή κεφαλιά "εκτέλεσε" τον ανήμπορο ν' αντιδράσει Χαλκιά. Δευτερόλεπτα πριν, ο Κλέιτον είχε χάσει μεγάλη ευκαιρία να βάλει μπροστά τη Λάρισα. Ο Βραζιλιάνος αστόχησε απέναντι από το γκολκίπερ του Άρη, με τους ανθρώπους του πάγκου και τους συμπαίκτες του να "χτυπιούνται" κυριολεκτικά...

Μέτριο έως κακό ποιοτικά ήταν το ματς στα πρώτα 45 λεπτά και οι περίπου 7.000 οπαδοί και των δύο ομάδων σίγουρα δεν ευχαριστήθηκαν με αυτά που είδαν. Αν εξαιρέσει κανείς την φάση του 16΄, όταν ο Κοτσόλης απέκρουσε με τα πόδια το πλασέ του Κάλβο μέσα από την περιοχή, από κει και πέρα δεν δημιουργήθηκαν άλλες φάσεις μπροστά από τις δύο εστίες.

Οι δύο ομάδες ήταν νευρικές στην ανάπτυξη του παιχνιδιού τους, κυρίως οι γηπεδούχοι, που παρουσιάστηκαν αγχωμένοι και με κακές επιλογές στη μεσαία γραμμή. Μοιραία δεν απείλησαν την εστία του Κώστα Χαλκιά, ενώ από την πλευρά του και ο Άρης ήταν κατώτερος του αναμενόμενου, με λανθασμένες πάσες των παικτών της μεσαίας γραμμής προς τους επιθετικούς.

Η είσοδος του Πάρα στο δεύτερο ημίχρονο έδωσε επιθετική πνοή στη Λάρισα, παρ΄όλα αυτά η ομάδα του Γιώργου Δώνη εξακολουθούσε να έχει τη φλύαρη υπεροχή. Το σουτ φάουλ του Αλεξάνδρου στο 57΄ δεν αιφνιδίασε τον Χαλκιά, ο οποίος στο 71΄ έσωσε την ομάδα του από βέβαιη παραβίαση στην καλύτερη ως τότε ευκαιρία της Λάρισας στο παιχνίδι. Ο διεθνής πορτιέρο του Άρη απέκρουσε αρχικά το σουτ του Σαρμιέντο έξω από την περιοχή και στη συνέχεια το πλασέ του Μπακαγιόκο από το ύψος της μικρής περιοχής. Στο 76΄, μετά από σύγχυση στην περιοχή της Λάρισας, ο Πρίττας έπιασε το δυνατό σουτ, αλλά ο Νταμπίζας απομάκρυνε τη μπάλα από την περιοχή του.

Στο τρίτο λεπτό των καθυστερήσεων οι παίκτες του Άρη ζήτησαν πέναλτι σε χέρι παίκτη της Λάρισας, αλλά δεν είχαν δίκιο και σωστά ο Παπασταμάτης έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι.

ΚΙΤΡΙΝΕΣ: 28’ Κυριακίδης, 31’ Φωτάκης, 87’ Κλέιτον – 27’ Σιστόν, 30’ Νεμπεγλέρας, 58’ Αουρέλιο.
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Παπασταμάτης
ΒΟΗΘΟΙ: Γενναίος, Καρατζίκας

ΑΕΛ: Κοτσόλης, Βενετίδης (85` Κατσιαρός), Κώτσιος, Νταμπίζας, Κυριακίδης (46` Πάρα Φακούντο), Γκαλίτσιος, Κλέιτον, Αλεξάνδρου, Σαρμιέντο (85` Κόζλεϊ), Μπακαγιόκο, Φωτάκης.

ΑΡΗΣ: Χαλκιάς, Μάρκο Αουρέλιο, Βανγκέλι, Παπαδόπουλος, Ρονάλντο, Νεμπεγλέρας, Γκαρσία, Πρίττας, Σιστόν (90` Κουλουχέρης), Κάλβο (72` Χαβίτο), Κόκε (90` Σανσόν).

ΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ...

Μετά από 10 μήνες η Λάρισα πανηγύρισε νίκη ως γηπεδούχος. Η κυπελλούχος Ελλάδας με την σημερινή της νίκη κόντρα στον Άρη «έσπασε» ένα αρνητικό σερί 8 αγώνων στο «Αλκαζάρ» χωρίς τρίποντο.

Η τελευταία νίκη των βυσσινί στην έδρα τους ήταν απο το περυσινό πρωτάθλημα 2006-07 στις 18/02 με 1-0 κόντρα στον Πανιώνιο.

Τα παιχνίδια της ΑΕΛ χωρίς νίκη από τον Φεβρουάριο μέχρι σήμερα ήταν:

4/03/2007 1-2 απο τον ΟΦΗ
11/03/07 0-1 απο την ΑΕΚ
15/04/07 0-0 με Ολυμπιακό
29/04/07 1-1 με τον ΠΑΟ
23/09/07 1-1 με Βέροια
07/10/07 3-3 με Λεβαδειακό
04/11/07 0-0 με Ξάνθη
25/11/07 2-2 με τον ΠΑΟ
09/12/07 1-0 τον Άρη

ΔΩΝΗΣ: "ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ..."

Ο Γιώργος Δώνης ξεκίνησε τις δηλώσεις του λέγοντας:
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο ματς. Πήραμε μια πολύ σημαντική νίκη, που αποκτά μεγαλύτερη αξία από το γεγονός ότι είναι η πρώτη για μας μετά από ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Ξέραμε ότι θα αντιμετωπίσουμε την πιο δύσκολη ομάδα στην έδρα μας μέχρι στιγμής και έπρεπε να έχουμε καλή λειτουργία σε όλες τις γραμμές, να είμαστε πειθαρχημένοι και να διεκδικήσουμε τη νίκη μέχρι το τελευταίο λεπτό. Πήραμε τρεις πολύτιμους βαθμούς και συνεχίζουμε να φτάσουμε στο τέλος της σεζόν έχοντας πάρει αυτό που αξίζουμε. Δεν πανηγυρίζουμε. Χαιρόμαστε για τη νίκη και συνεχίζουμε τη σκληρή δουλειά για να γίνουμε καλύτεροι», δήλωσε ο Γιώργος Δώνης στη συνέντευξη Τύπου.

Aναλύοντας το παιχνίδι είπε:
«Στο πρώτο ημίχρονο δεν είδαμε τη γνωστή ΑΕΛ. Είχαμε πρόβλημα στην επιθετική ανάπτυξη και με τα πολλά λάθη που κάναμε κάθε φορά που προσπαθούσαμε να βγάλουμε τη μπάλα από την περιοχή δίναμε εύκολες πάσες στον αντίπαλο. Ευτυχώς η αμυντική μας τετράδα – η οποία είναι ιδιαίτερα βελτιωμένη στα τελευταία ματς – λειτούργησε άψογα και ο Άρης παρότι ήταν απειλητικός από εμάς δεν κατάφερε να δημιουργήσει κάποια σπουδαία ευκαιρία. Βλέποντας αυτά τα προβλήματα αποφασίσαμε στο 2ο ημίχρονο να αλλάξουμε κάποιους παίκτες, αλλά όχι τον τρόπο παιχνιδιού μας. Θέλαμε να βάλουμε έναν παίκτη μπροστά από τα σέντερ μπακ που να έχει οργανωτικές ικανότητες. Με τον Φωτάκη σε αυτόν τον ρόλο και τον Αλεξάνδρου να γυρίζει πίσω ως αριστερός εσωτερικός χαφ, βελτιωθήκαμε στην κυκλοφορία της μπάλας και λειτουργήσαμε πολύ καλύτερα. Γίναμε πιο απειλητικοί και είχαμε μια πολύ μεγάλη φάση με τον Κλέιτον, πριν σκοράρουμε με το εξαιρετικό γκολ του Πάρα», είπε ο τεχνικός ηγέτης της ΑΕΛ.

Kαταλήγοντας έδωσε συγχαρητήρια στον Άρη λέγοντας πως:
«Είναι μια πολύ ποιοτική ομάδα με καλούς παίκτες» και ευχήθηκε ολόψυχα «να προκριθεί στον επόμενο γύρο του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ».

Ερωτηθείς για τη φάση των καθυστερήσεων στην οποία ο Άρης ζήτησε πέναλτι ο Γιώργος Δώνης είπε:
«Δεν έχω άποψη κι επειδή έχουμε ταλαιπωρηθεί κι εκείς πολύ από τη διαιτησία φέτος, δεν θέλω να κρίνω πριν δω στην τηλεόραση για να μην αδικήσω κάποιον».

Κληθείς να σχολιάσει συνολικά τη διαιτησία ο προπονητής της ΑΕΛ είπε:
«Στις περισσότερες περιπτώσεις στην Ελλάδα ο ρυθμός ενός αγώνα καταστρέφεται από τους ίδιους τους διαιτητές με τα συνεχόμενα σφυρίγματα. Το ποδόσφαιρο είναι ανδρικό άθλημα και εγώ είμαι υπέρ της φιλοσοφίας οι διαιτητές να αφήνουν το παιχνίδι στα σκληρά μαρκαρίσματα. Από αυτή την άποψη ο διαιτητής του σημερινού αγώνα ανήκει σε εκείνους που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση. Θα ήταν καλό η ΚΕΔ να πάρει και να μελετήσει τα dvd των αγώνων Αλκμααρ-ΑΕΛ και Αρης-Μπράγκα για να δουν πως σφυρίζουν στην Ευρώπη. Ειδικά στο ματς του Αρη ο διαιτητής ήταν καταπληκτικός, αλλά φοβάμαι ότι αν σφύριζε ο συγκεκριμένος σε αγώνα ελληνικού πρωταθλήματος θα άκουγε τα μύρια όσα».

Από την πλευρά του ο τεχνικός του Άρη, Ντούσαν Μπάγεβιτς δεν θέλησε να δεχτεί ερωτήσεις και αρκέστηκε μόνο στο εξής σχόλιο: «Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, συγχαρητήρια στην ΑΕΛ και στον Γιώργο Δώνη για τη νίκη τους».

ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 15 Δεκεμβρίου


Ατρόμητος-ΠΑΟΚ(16:45 S/S)
Άρης-Skoda Ξάνθη(19:00 ΝΕΤ)
Πανιώνιος-Παναθηναϊκός(19:00 S/S)

ΚΥΡΙΑΚΗ 16 Δεκεμβρίου

Βέροια-Αστέρας Τρίπολης(15:00)
Λεβαδειακός-Εργοτέλης(15:00)
Καλαμαριά-ΑΕΛ(16:45 Alpha)
ΟΦΗ-Ηρακλής(16:45 S/S)
Ολυμπιακός-ΑΕΚ(19;00, ΝΕΤ)

Α1 ΜΠΑΣΚΕΤ: 8η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Σάββατο 8/12/2007


Μαρούσι – Κολοσσός Ρόδου 84-76
ΑΓΟΡ – Πανιώνιος 66-57
Πανελλήνιος – ΑΕΛ 81-95
Παναθηναϊκός – Αιγάλεω 91-75
Ολυμπιακός – Ολυμπιάδα 100-58

Κυριακή 9/12/2007

Ολύμπια Λάρισας – Αρης 58-74
ΠΑΟΚ – ΑΕΚ 64-87

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


ΤΥΦΩΝΑΣ Η ΑΕΛ... ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ

Με πέντε παίκτες να φτάνουν σε δηψίφιο αριθμό πόντων, η ΑΕΛ επικράτησε σχετικά άνετα του Πανελληνίου με 95-81 στο κλειστό της Κυψέλης. Το ματς είχε το χαρακτήρα ενός ντέρμπι στο πρώτο ημίχρονο, ωστόσο στο τρίτο δεκάλεπτο οι Θεσσαλοί ξέφυγαν με 17 πόντους (52-69) και κάπου εκεί η υπόθεση «νίκη» κρίθηκε οριστικά.

Ο Μπίλι Κις ήταν εξαιρετικός σημειώνοντας 30 πόντους με 10/10β., 7/9δ., 2/5τρ., 6ασ. και 1 κλ. Αξιοι συμπαραστάτες του οι Παπανικολόπουλος (22π.), Τιγκ (17π.), Κλιμαβίτσιους (12π. και 6ρ.) και Τσέρανιτς (11π. και 10.ρ). Από πλευράς ηττημένων που «πλήρωσαν» την κάκιστη άμυνά τους, οι 26 πόντοι του Αντονι Γκράντι δεν αποδείχθηκαν αρκετοί.

Ο Αμερικανός γκαρντ των «ολιμπιονικών», σημείωσε τους 13 από τους 27 πόντους των γηπεδούχων στην πρώτη περίοδο, ενώ από 6 είχαν οι Ντόζετ και Ντζάι. Οι «βυσσινί» με ηγέτη τον Νίκο Παπανικολόπουλου, που σημείωσε 9 πόντους με 100% σε βολές, δίποντα και τρίποντα, κέρδισαν τη μάχη στα επιθετικά ριμπάουντ (5 έναντι 0 του Πανελληνίου) και κατάφεραν να διατηρούνται σε απόσταση «αναπνοής», 27-24 με τη λήξη του πρώτου δεκαλέπτου. Με δύο έμμεσα τρίποντα από γκολ-φάουλ, ο Πανελλήνιος προηγήθηκε με εννέα, 39-30, αλλά ο Μπιλ Κις έδωσε το έναυσμα για αντεπίθεση.

Οι φιλοξενούμενοι προσπέρασαν με τη σειρά τους με εννέα πόντους, αλλά ο Πανελλήνιος κατάφερε να μειώσει σε 51-49 στο ημίχρονο. Ωστόσο, σε παράσταση για ένα ρόλο εξελίχθηκε το δεύτερο μισό της αναμέτρησης, με τους παίκτες του Κώστα Πιλαφίδη να «χτίζουν» διαφορά 18 πόντων (70-52) στο 27ο λεπτό. Με ευστοχία στις βολές, 8 τρίποντα να βρίσκουν τον στόχο τους και 9 περισσότερα ριμπάουντ, η ΑΕΛ έφτασε σε μια νίκη που πριν το ματς φάνταζε ανέλπιστη.

Τα δεκάλεπτα: 27-24, 49-51, 62-75, 81-95

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ (Γιώργος Καλαφατάκης): Γκράντι 27 (3), Ντόζετ 10, Καλαϊτζίδης 8, Καράμπουλας 3 (1), Παππάς, Αποστολίδης 5 (1), Πέτρουλας, Σάντερς, Σκλάβος 2, Ντζάι 12, Μπάντερ 9, Παπαϊωακείμ 5

ΑΕΛ (Κώστας Πιλαφίδης): Κυριακόπουλος 3 (1), Κις 30 (2), Παπανικολόπουλος 22 (3), Παπαχρήστος, Αγγελακόπουλος, Τιγκ 17 (2), Κολώκας, Κλιμαβίτσιους 12, Καραβανάς, Τσέρανιτς 11.

ΠΙΛΑΦΙΔΗΣ: "ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ"

«Κάναμε πολύ καλή εμφάνιση. Είχαμε συγκέντρωση σχεδόν σε όλο το παιχνίδι, καλή επιθετική έκφραση και φαίνεται από το σκορ. Δεν ξεκινήσαμε με στόχο να πάμε ψηλά το σκορ, αντίθετα, θέλαμε να το κρατήσουμε χαμηλά. Με τον Πανελλήνιο, όμως, είναι δύσκολο να κρατήσεις το ματς σε χαμηλό σκορ. Είχαμε πολύ ενέργεια και αυτό μας έδωσε τη νίκη. Μας δυνάμωσε αυτή η νίκη»

Ντέιβιντ Τιγκ: «Παίξαμε σπουδαία άμυνα, ο κοουτς είχε σπουδαίο σχέδιο. Προσπαθήσαμε να σταματήσουμε τον Γκράντι και σπάσαμε τα παιχνίδια των άλλων παικτών. Κάναμε καλή δουλειά στα ριμπάουντ, πήραμε έξτρα πόντους στο τρανζίσιον, και πόντους από επιθετικά ριμπάουντ Γυρίσαμε πολύ καλά τη μπάλα στην επίθεση και έτσι ήρθε η νίκη».

ΔΩΝΗΣ: "ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ..."

Ο Γιώργος Δώνης ξεκίνησε τις δηλώσεις του λέγοντας:
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο ματς. Πήραμε μια πολύ σημαντική νίκη, που αποκτά μεγαλύτερη αξία από το γεγονός ότι είναι η πρώτη για μας μετά από ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Ξέραμε ότι θα αντιμετωπίσουμε την πιο δύσκολη ομάδα στην έδρα μας μέχρι στιγμής και έπρεπε να έχουμε καλή λειτουργία σε όλες τις γραμμές, να είμαστε πειθαρχημένοι και να διεκδικήσουμε τη νίκη μέχρι το τελευταίο λεπτό. Πήραμε τρεις πολύτιμους βαθμούς και συνεχίζουμε να φτάσουμε στο τέλος της σεζόν έχοντας πάρει αυτό που αξίζουμε. Δεν πανηγυρίζουμε. Χαιρόμαστε για τη νίκη και συνεχίζουμε τη σκληρή δουλειά για να γίνουμε καλύτεροι», δήλωσε ο Γιώργος Δώνης στη συνέντευξη Τύπου.

Aναλύοντας το παιχνίδι είπε:
«Στο πρώτο ημίχρονο δεν είδαμε τη γνωστή ΑΕΛ. Είχαμε πρόβλημα στην επιθετική ανάπτυξη και με τα πολλά λάθη που κάναμε κάθε φορά που προσπαθούσαμε να βγάλουμε τη μπάλα από την περιοχή δίναμε εύκολες πάσες στον αντίπαλο. Ευτυχώς η αμυντική μας τετράδα – η οποία είναι ιδιαίτερα βελτιωμένη στα τελευταία ματς – λειτούργησε άψογα και ο Άρης παρότι ήταν απειλητικός από εμάς δεν κατάφερε να δημιουργήσει κάποια σπουδαία ευκαιρία. Βλέποντας αυτά τα προβλήματα αποφασίσαμε στο 2ο ημίχρονο να αλλάξουμε κάποιους παίκτες, αλλά όχι τον τρόπο παιχνιδιού μας. Θέλαμε να βάλουμε έναν παίκτη μπροστά από τα σέντερ μπακ που να έχει οργανωτικές ικανότητες. Με τον Φωτάκη σε αυτόν τον ρόλο και τον Αλεξάνδρου να γυρίζει πίσω ως αριστερός εσωτερικός χαφ, βελτιωθήκαμε στην κυκλοφορία της μπάλας και λειτουργήσαμε πολύ καλύτερα. Γίναμε πιο απειλητικοί και είχαμε μια πολύ μεγάλη φάση με τον Κλέιτον, πριν σκοράρουμε με το εξαιρετικό γκολ του Πάρα», είπε ο τεχνικός ηγέτης της ΑΕΛ.

Kαταλήγοντας έδωσε συγχαρητήρια στον Άρη λέγοντας πως:
«Είναι μια πολύ ποιοτική ομάδα με καλούς παίκτες» και ευχήθηκε ολόψυχα «να προκριθεί στον επόμενο γύρο του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ».

Ερωτηθείς για τη φάση των καθυστερήσεων στην οποία ο Άρης ζήτησε πέναλτι ο Γιώργος Δώνης είπε:
«Δεν έχω άποψη κι επειδή έχουμε ταλαιπωρηθεί κι εκείς πολύ από τη διαιτησία φέτος, δεν θέλω να κρίνω πριν δω στην τηλεόραση για να μην αδικήσω κάποιον».

Κληθείς να σχολιάσει συνολικά τη διαιτησία ο προπονητής της ΑΕΛ είπε:
«Στις περισσότερες περιπτώσεις στην Ελλάδα ο ρυθμός ενός αγώνα καταστρέφεται από τους ίδιους τους διαιτητές με τα συνεχόμενα σφυρίγματα. Το ποδόσφαιρο είναι ανδρικό άθλημα και εγώ είμαι υπέρ της φιλοσοφίας οι διαιτητές να αφήνουν το παιχνίδι στα σκληρά μαρκαρίσματα. Από αυτή την άποψη ο διαιτητής του σημερινού αγώνα ανήκει σε εκείνους που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση. Θα ήταν καλό η ΚΕΔ να πάρει και να μελετήσει τα dvd των αγώνων Αλκμααρ-ΑΕΛ και Αρης-Μπράγκα για να δουν πως σφυρίζουν στην Ευρώπη. Ειδικά στο ματς του Αρη ο διαιτητής ήταν καταπληκτικός, αλλά φοβάμαι ότι αν σφύριζε ο συγκεκριμένος σε αγώνα ελληνικού πρωταθλήματος θα άκουγε τα μύρια όσα».

Από την πλευρά του ο τεχνικός του Άρη, Ντούσαν Μπάγεβιτς δεν θέλησε να δεχτεί ερωτήσεις και αρκέστηκε μόνο στο εξής σχόλιο: «Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, συγχαρητήρια στην ΑΕΛ και στον Γιώργο Δώνη για τη νίκη τους».

ΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ...

Μετά από 10 μήνες η Λάρισα πανηγύρισε νίκη ως γηπεδούχος. Η κυπελλούχος Ελλάδας με την σημερινή της νίκη κόντρα στον Άρη «έσπασε» ένα αρνητικό σερί 8 αγώνων στο «Αλκαζάρ» χωρίς τρίποντο.

Η τελευταία νίκη των βυσσινί στην έδρα τους ήταν απο το περυσινό πρωτάθλημα 2006-07 στις 18/02 με 1-0 κόντρα στον Πανιώνιο.

Τα παιχνίδια της ΑΕΛ χωρίς νίκη από τον Φεβρουάριο μέχρι σήμερα ήταν:

4/03/2007 1-2 απο τον ΟΦΗ
11/03/07 0-1 απο την ΑΕΚ
15/04/07 0-0 με Ολυμπιακό
29/04/07 1-1 με τον ΠΑΟ
23/09/07 1-1 με Βέροια
07/10/07 3-3 με Λεβαδειακό
04/11/07 0-0 με Ξάνθη
25/11/07 2-2 με τον ΠΑΟ
09/12/07 1-0 τον Άρη

ΝΕΟΙ: ΠΕΤΑΞΑΝ... ΤΡΕΙΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ

Πρώτη φετινή εντός έδρας απώλεια για τους Νέους της ΑΕΛ που παραχώρησαν στον Άρη ισοπαλία με σκορ 2-2 στο γήπεδο των Δένδρων. Το ματς ήταν αμφίρροπο με τους «βυσσινί» να έχουν τον έλεγχο στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα και να κρατούν τους τρεις βαθμούς της νίκης στα χέρια τους μέχρι τις καθυστερήσεις. Στο σημείο εκείνο ο Μαλαφούρης εκμεταλλεύτηκε στιγμιαία αδράνεια της άμυνας και ισοφάρισε με κοντινό πλασέ.

Οι Νέοι της ΑΕΛ προηγήθηκαν μόλις στο 8ο λεπτό με απευθείας εκτέλεση φάουλ του Καραγιάννη, για να δεχτούν την πρώτη ισοφάριση στο 34ο με τον Γιαουτζή. Στο μεσοδιάστημα είχαν δυο καλές στιγμές με σουτ του Μάγγου (19ο) και κεφαλιά του Νόνη (19ο) να ανεβάσουν τον δείκτη του σκορ χωρίς, όμως, αποτέλεσμα. Τη λύση έδωσε ο Μπανούσης στο 65ο λεπτό – 8 λεπτά μετά την είσοδό του στο παιχνίδι στη θέση του Κύρου – όταν «τρύπησε» την άμυνα του Άρη, βγήκε τετ-α-τετ με τον Σιμφέρη και πλάσαρε εύστοχα.

Στο 89ο ο ίδιος παίκτης είχε τη «χρυσή» ευκαιρία να «καθαρίσει» το ματς όταν από γέμισμα του Ελευθεριάδη βρέθηκε μόνος απέναντι στον γκολκίπερ του Άρη, αλλά σούταρε άστοχα. Εξίσου μεγάλη ευκαιρία με πανομοιότυπο τρόπο είχε η ομάδα Νέων της ΑΕΛ λίγο νωρίτερα, στο 76ο λεπτό. Ο Μάγγος έβγαλε μόνο του τον σκόρερ Καραγιάννη μέσα στην μεγάλη περιοχή των «κιτρίνων», αλλά το εξ επαφής σουτ του νεαρού μεσοεπιθετικού απέκρουσε ενστικτωδώς ο Σιμφέρης. Έτσι επιβεβαιώθηκε ο άγραφος νόμος του ποδοσφαίρου και οι Θεσσαλονικείς ισοφάρισαν στις καθυστερήσεις. Ο Άρης, είχε επίσης ένα δοκάρι σε φάουλ του Παπαδόπουλου στο 14ο και δυο καλές στιγμές με τον ίδιο παίκτη (στο 31ο μετά από όμορφη ενέργεια του Μαντζάνα) και με τον Γιώρη στο 10ο λεπτό.

ΑΕΛ: Μπαϊμάκης, Μπουρουζίκας (89 Μητρούσιας), Όντος, Νόνης (60 Καρατέεβ), Πολύζος, Ραχωβίτης, Καραγιάννης (86 Παπαθανασίου), Μάγγος, Λύτρας (81 Σπυρόπουλος), Ελευθεριάδης, Κύρος (57 Μπανούσης).

ΞΟΡΚΙΣΕ... ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ... ΑΕΛ - ΑΡΗΣ 1-0

ΑΕΛ - ΑΡΗΣ ... 1 - 0
92' Πάρα

Ο Φακούντο Πάρα "ξόρκισε" την... κατάρα του Αλκαζάρ. Σχεδόν 10 μήνες πριν είχε πανηγυρίσει η Λάρισα εντός έδρας νίκη (17/2/2006, 1-0 τον Πανιώνιο) κι από τότε ήταν στο "καναβάτσο". Ενώ όλα έδειχναν ότι και η αναμέτρηση της 11ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας με τον Άρη θα είχε παρόμοια κατάληξη, με γκολ του Αργεντινού στο 90΄ οι "βυσσινί" πήραν το δεύτερο "τρίποντο" στο πρωτάθλημα (1-0) και δικαιολογημένα το πανηγύρισαν με έξαλλο τρόπο. Για τον Άρη η σημερινή ήταν η τρίτη συνεχόμενη ήττα στο πρωτάθλημα, μετά το 2-0 από το Λεβαδειακό και το 1-0 από την ΑΕΚ.

Το "χρυσό" γκολ των Θεσσαλών ήταν "προϊόν" της συνεργασίας των δύο αλλαγών που είχε κάνει στο δεύτερο ημίχρονο ο Γιώργος Δώνης, του Παναγιώτη Κατσιαρού που έβγαλε τη σέντρα από αριστερά και του Πάρα που από κοντά με καρφωτή κεφαλιά "εκτέλεσε" τον ανήμπορο ν' αντιδράσει Χαλκιά. Δευτερόλεπτα πριν, ο Κλέιτον είχε χάσει μεγάλη ευκαιρία να βάλει μπροστά τη Λάρισα. Ο Βραζιλιάνος αστόχησε απέναντι από το γκολκίπερ του Άρη, με τους ανθρώπους του πάγκου και τους συμπαίκτες του να "χτυπιούνται" κυριολεκτικά...

Μέτριο έως κακό ποιοτικά ήταν το ματς στα πρώτα 45 λεπτά και οι περίπου 7.000 οπαδοί και των δύο ομάδων σίγουρα δεν ευχαριστήθηκαν με αυτά που είδαν. Αν εξαιρέσει κανείς την φάση του 16΄, όταν ο Κοτσόλης απέκρουσε με τα πόδια το πλασέ του Κάλβο μέσα από την περιοχή, από κει και πέρα δεν δημιουργήθηκαν άλλες φάσεις μπροστά από τις δύο εστίες.

Οι δύο ομάδες ήταν νευρικές στην ανάπτυξη του παιχνιδιού τους, κυρίως οι γηπεδούχοι, που παρουσιάστηκαν αγχωμένοι και με κακές επιλογές στη μεσαία γραμμή. Μοιραία δεν απείλησαν την εστία του Κώστα Χαλκιά, ενώ από την πλευρά του και ο Άρης ήταν κατώτερος του αναμενόμενου, με λανθασμένες πάσες των παικτών της μεσαίας γραμμής προς τους επιθετικούς.

Η είσοδος του Πάρα στο δεύτερο ημίχρονο έδωσε επιθετική πνοή στη Λάρισα, παρ΄όλα αυτά η ομάδα του Γιώργου Δώνη εξακολουθούσε να έχει τη φλύαρη υπεροχή. Το σουτ φάουλ του Αλεξάνδρου στο 57΄ δεν αιφνιδίασε τον Χαλκιά, ο οποίος στο 71΄ έσωσε την ομάδα του από βέβαιη παραβίαση στην καλύτερη ως τότε ευκαιρία της Λάρισας στο παιχνίδι. Ο διεθνής πορτιέρο του Άρη απέκρουσε αρχικά το σουτ του Σαρμιέντο έξω από την περιοχή και στη συνέχεια το πλασέ του Μπακαγιόκο από το ύψος της μικρής περιοχής. Στο 76΄, μετά από σύγχυση στην περιοχή της Λάρισας, ο Πρίττας έπιασε το δυνατό σουτ, αλλά ο Νταμπίζας απομάκρυνε τη μπάλα από την περιοχή του.

Στο τρίτο λεπτό των καθυστερήσεων οι παίκτες του Άρη ζήτησαν πέναλτι σε χέρι παίκτη της Λάρισας, αλλά δεν είχαν δίκιο και σωστά ο Παπασταμάτης έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι.

ΚΙΤΡΙΝΕΣ: 28’ Κυριακίδης, 31’ Φωτάκης, 87’ Κλέιτον – 27’ Σιστόν, 30’ Νεμπεγλέρας, 58’ Αουρέλιο.
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Παπασταμάτης
ΒΟΗΘΟΙ: Γενναίος, Καρατζίκας

ΑΕΛ: Κοτσόλης, Βενετίδης (85` Κατσιαρός), Κώτσιος, Νταμπίζας, Κυριακίδης (46` Πάρα Φακούντο), Γκαλίτσιος, Κλέιτον, Αλεξάνδρου, Σαρμιέντο (85` Κόζλεϊ), Μπακαγιόκο, Φωτάκης.

ΑΡΗΣ:
Χαλκιάς, Μάρκο Αουρέλιο, Βανγκέλι, Παπαδόπουλος, Ρονάλντο, Νεμπεγλέρας, Γκαρσία, Πρίττας, Σιστόν (90` Κουλουχέρης), Κάλβο (72` Χαβίτο), Κόκε (90` Σανσόν).

ΠΡΟΑΝΝΑΓΓΕΛΙΑ... 11ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ


Σάββατο 8/12/2007

ΠΑΟΚ – Βέροια 2-0
(3' Γκονζάλες, 52' Σάλμον)
Ολυμπιακός – Λεβαδειακός 4-0
(23΄ Στολτίδης, 35΄ Κοβάτσεβιτς, 52΄ πέν. Τζόρτζεβιτς, 63΄ Μήτρογλου)

Κυριακή 9/12/2007

15:00 Εργοτέλης – Ατρόμητος
15:00 Ξάνθη – ΟΦΗ
16:45 ΑΕΚ – Καλαμαριά
16:45 ΑΕΛ – Αρης
19:00 Αστέρας Τρίπολης – Πανιώνιος
19:00 Ηρακλής – Παναθηναϊκός

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ... ΤΡΙΠΟΝΤΟ

Κατά γενική ομολογία, οι μόλις 9 βαθμοί στο ενεργητικό της Λάρισας μετά από 10 αγώνες δεν αντικατοπτρίζουν την εικόνα και την δυναμικότητα της ομάδας του Γιώργου Δώνη. Νίκες όμως δεν λένε να έρθουν με τίποτα στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα από το ματς της πρεμιέρας στην Τρίπολη και υπάρχει διάχυτη η αίσθηση πως αν δεν υπάρξουν άμεσα αποτελέσματα η ομάδα θα μπει σε ανάλογες περιπέτειες με την περσινή σεζόν.

Ο τεχνικός των «βυσσινί» δεν θα έχει φυσικά στην διάθεση του τον Γιώργο Μπουκουβάλα ο οποίος θα απουσιάσει για τους επόμενους 4 μήνες μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στο γόνατο. Άλλα σοβαρά προβλήματα δεν υπάρχουν καθώς επιστρέφουν οι Φωτάκης και Μπακαγιόκο οι οποίοι δεν είχαν αγωνιστεί στο Παγκρήτιο την προηγούμενη αγωνιστική. Πιθανή ενδεκάδα για τους «βυσσινί»: Κοτσόλης, Γκαλίτσιος, Βενετίδης, Κώτσιος, Νταμπίζας, Κυριακίδης, Φωτάκης, Σαρμιέντο, Αλεξάνδρου, Κλέιτον, Μπακαγιόκο.

Στην αποστολή μετέχουν και οι: Κηπουρός, Κατσιαρός, Γκίκας, Φέρστερ, Πάρα, Μπαχράμης, Καλαντζής, Κόζλεϊ.

ΠΙΛΑΦΙΔΗΣ: "ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ"

«Κάναμε πολύ καλή εμφάνιση. Είχαμε συγκέντρωση σχεδόν σε όλο το παιχνίδι, καλή επιθετική έκφραση και φαίνεται από το σκορ. Δεν ξεκινήσαμε με στόχο να πάμε ψηλά το σκορ, αντίθετα, θέλαμε να το κρατήσουμε χαμηλά. Με τον Πανελλήνιο, όμως, είναι δύσκολο να κρατήσεις το ματς σε χαμηλό σκορ. Είχαμε πολύ ενέργεια και αυτό μας έδωσε τη νίκη. Μας δυνάμωσε αυτή η νίκη»

Ντέιβιντ Τιγκ: «Παίξαμε σπουδαία άμυνα, ο κοουτς είχε σπουδαίο σχέδιο. Προσπαθήσαμε να σταματήσουμε τον Γκράντι και σπάσαμε τα παιχνίδια των άλλων παικτών. Κάναμε καλή δουλειά στα ριμπάουντ, πήραμε έξτρα πόντους στο τρανζίσιον, και πόντους από επιθετικά ριμπάουντ Γυρίσαμε πολύ καλά τη μπάλα στην επίθεση και έτσι ήρθε η νίκη».

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

15:15 ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΙΠ ΑΓΓΛΙΑΣ: ΣΤΟΟΥΚ ΣΙΤΙ – ΓΟΥΟΤΦΟΡΝΤ (Z)
16:45 SS1: ΑΕΚ - ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
16:45 ALPHA: ΑΕΛ - ΑΡΗΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
17:00 SS4: ΤΟΤΕΝΑΜ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΙΤΙ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
17:00 ET1: ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΑΡΗΣ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
18:00 SS2: ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ - ΓΟΥΕΣΤ ΧΑΜ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
19:00 SS1: ΗΡΑΚΛΗΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
19:00 NET: ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
19:00 SS3: ΠΑΟΚ - ΑΕΚ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
20:00 SS2: ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΑΔΡΙΤΗΣ - ΧΕΤΑΦΕ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Z)
21:55 SS7: ΟΣΕΡ - ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ Γαλλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
22:00 SS2: ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ - ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Ζ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

15:00 SS1: Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ
15:30 ΕΤ1: ΜΠΑΣΚΕΤΟΥΠΟΛΗ
21:00 SS1: Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ
22:00 NET: ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
23:30 ALPHA: ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ
00:30 ET3: ΣΠΟΡ ΣΤΟ 3