Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ..."

Ο πρόεδρος της Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης, μίλησε στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ, για την απόφαση του, να παραιτηθεί, από την αντιπροεδρία της Superleague.

«Δεν έχει να κάνει μόνο με την συγκεκριμένη αγωνιστική, αλλά και για την τελευταία χρονιά, μας αντιμετώπισε με παρόμοιες διαιτησίες. Όταν κάτι επαναλαμβάνεται, δεν είναι τυχαίο. Δεν μπορεί σε άλλον αγώνα, κάποιος διαιτητής με πολλά λάθη, να διαγράφεται από τους πίνακες, πριν λήξει το παιχνίδι, ενώ στην περίπτωση της Λάρισας, απλά χτυπάς την πλάτη». «Αν εγώ έβλεπα, την ομάδα μου, να έχει σφυρίγματα υπέρ της, θα έβγαινε και θα ζήταγα συγνώμη και δεν θα ήμουν ειρωνικός, με τον αντίπαλο».

«Κανένας, από μας στο συμβούλιο, δεν έχει παραπάνω δικαιώματα, από αυτό του αντιπροέδρου. Αποφάσισα, να κάνω ότι κάνω χωρίς να έχω πάνω μου, την πίεση της θέσης, του αντιπρόεδρου. Είμαι πεπεισμένος, ότι επειδή πέρυσι, βγήκα και ονόμασα πρόσωπα και καταστάσεις, μου χρεώθηκε . Ο χρόνος θα δείξει ποιος έχει δίκιο. Στο ποδόσφαιρο, υπάρχουν έντιμοι άνθρωποι που μπορούν να συγκροτηθούν σε αυτήν την άποψη».

«Οι άνθρωποι, που είναι στην ΚΕΔ, είναι οι ίδιοι εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Η Superleague διεκδίκησε κάποια πράγματα σε ότι αφορά την διαιτησία, από την ΕΠΟ, αλλά δεν τα κατάφερε. Δεν με ενδιαφέρει, αν η ΕΠΟ σε 1-2 χρόνια, δεν έχει σχέση με την διαιτησία, σε ότι αφορά την Superleague. Δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι να λειτουργεί σωστά η διαιτησία. Ο Μπίκας, δεν έχει την ευθύνη ούτε να τιμωρεί, ούτε να ορίζει διαιτητές. Έχει την ευθύνη των παρατηρητών. Και βέβαια, ο Μπίκας δεν έχει καμιά ευθύνη σε ότι αφορά την παραίτηση μου. ασχολούμαστε γιατί παραιτήθηκα, παρά προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: