Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΠΟΘΕΩΣΗ

Η βροχή είχε αρχίσει να πέφτει στο Πανθεσσαλικό όταν ολοκληρώθηκε ο νικηφόρος αγώνας της ΑΕΛ με την Μπλάκμπερν. Εξω από τα αποδυτήρια των ομάδων δημοσιογράφοι, Ελληνες και Αγγλοι, αλλά και οι λιγοστοί φίλοι της Λάρισας που κατάφεραν να πλησιάσουν στο χώρο περίμεναν υπομονετικά τον «man of the match».

Ο Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο ήταν αναμφίβολα το κεντρικό πρόσωπο του αγώνα και η αποθέωση προς το πρόσωπό του ήταν καθολική, ακόμη και από τον πλευρά του αντιπάλου. «Μπράβο, συγχαρητήρια για τη νίκη και το πολύ ωραίο γκολ» ήταν τα λόγια του Μπένι ΜακΚάρθι προς τον επιθετικό της ΑΕΛ, με τον οποίο συνομίλησε αρκετή ώρα έξω από το γήπεδο. «Ακόμη δεν τελείωσε τίποτα» έσπευσε να συμπληρώσει ο Μπακαγιόκο και αντάλλαξε τηλέφωνα με τον επιθετικό της Μπλάκμπερν, δίνοντας ραντεβού για τον επαναληπτικό της 4ης Οκτωβρίου στην Αγγλία. Λίγα λεπτά νωρίτερα είχε αποθεωθεί από τους συμπαίκτες του στα αποδυτήρια. «Δεν καταλάβαινα τι έλεγαν λόγω της γλώσσας, όμως ήταν ένα πολύ ωραίο συναίσθημα» δήλωσε αφοπλιστικά στο «Goal» ο Ιβοριανός επιθετικός.

Από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι του στη Λάρισα ο 31χρονος επιθετικός (γεννημένος στις 31 Δεκεμβρίου 1976) κέρδισε τις εντυπώσεις: χωρίς ίχνος τουπέ, επικοινωνιακός, καταδεκτικός και έτοιμος ανά πάσα στιγμή να κάνει πλάκα... Στη δουλειά του όμως είναι επαγγελματίας 100%. Προσέχει τι και πότε θα φάει, το ωράριό του, είναι ο παίκτης που ξέρει να κάνει σωστή διαχείριση των ικανοτήτων του. Εχει αυτοπειθαρχία και αυτό εξηγεί -πέρα από το πόσα...κιλά μπάλα ξέρει- την πορεία του στο ποδόσφαιρο.

«Συλλογική προσπάθεια»
Αν και του ανήκει ένα μεγάλο μερίδιο από την προχθεσινή επιτυχία, ο ίδιος δεν θέλησε να... προσωποποιήσει τη νίκη. «Δεν θέλω να σταθούμε στην ατομική μου απόδοση. Η ομάδα έπαιξε καλά και η νίκη ήταν το αποτέλεσμα μιας καλής συλλογικής προσπάθειας. Από τη στιγμή που παίξαμε έτσι ήταν φυσιολογικό να κερδίσουμε. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος για τη συμβολή μου, γιατί μου αρέσει πολύ να βοηθάω την ομάδα».

Αν και είχε υποσχεθεί εκ των προτέρων πως θα σκοράρει σε βάρος των Αγγλων, δήλωσε πως δεν έχει κάτι... εναντίον της Μπλάκμπερν: «Αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο και ένας σωστός επαγγελματίας πρέπει να κάνει καλά τη δουλειά του».

Θεωρεί πάντως σημαντικό γεγονός ότι σκόραρε σε ένα ευρωπαϊκό παιχνίδι, ενώ ζητώντας του να σχολιάσει τη δήλωση του προπονητή του, Γιώργου Δώνη, πως η πρόκριση είναι 50-50 και ότι πάντα είναι δύσκολη η έδρα της Μπλάκμπερν, έδειξε να συμφωνεί: «Γνωρίζω πως μάθατε ότι έχω σκοράρει δύο φορές εκεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Είναι όντως δύσκολη έδρα, όπως λέει ο προπονητής».

«Παιδικό μου όνειρο»
Η διαδρομή του Μπακαγιόκο από τη Σεγκουέλα στην Ακτή Ελεφαντοστού μέχρι το θεσσαλικό κάμπο έχει περάσει από πολλά κύματα... «Ηταν παιδικό μου όνειρο να γίνω ποδοσφαιριστής και ο πατέρας μου έπαιζε ποδόσφαιρο. Το έχουμε λίγο σαν οικογενειακή παράδοση, αν και οι δύο κόρες μου δεν ξέρω αν θέλουν να ασχοληθούν με το γυναικείο ποδόσφαιρο».

Αγωνίστηκε για τρία χρόνια στη Μονπελιέ και το 1998 η Εβερτον δαπάνησε 6,5 εκατομμύρια ευρώ για να τον αποκτήσει. Ο απολογισμός των 4 γκολ σε 23 συμμετοχές δεν ήταν ικανοποιητικός και την επόμενη χρονιά ο Μπακαγιόκο μεταγράφηκε στη Μαρσέιγ, με τους Γάλλους να δίνουν 6 εκατομμύρια ευρώ. Ακολούθησαν η Οσασούνα, η Ιστρές, η Λιβόρνο, η Μεσίνα και τώρα η ΑΕΛ: «Μου αρέσει πολύ που παίζω στην Ευρώπη. Είμαι χαρούμενος εδώ, νιώθω τακτοποιημένος και ως σωστός επαγγελματίας θέλω να κάνω καλά τη δουλειά μου. Ο κόσμος με αγαπάει».

ΛΥΡΑΚΗΣ: "Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΙΚΗ ΜΑΣ"

Την μεγαλύτερη νίκη στην ιστορία της ΑΕΛ θεωρεί το 2-0 επί της Μπλακμπερν ο Νίκος Λυράκης: "Θεωρώ ότι είναι το κορυφαίο αποτέλεσμα στην ιστορία μας σε μεμονωμένο παιχνίδι. Η εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα είναι αποτέλεσμα της φυσιολογικής ωρίμανσης της δουλειάς της τελευταίας τριετίας" τόνισε ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ.

"Σαφώς και δεν περίμενα ότι θα σταματούσαμε εμείς το σερί των 15 αήττητων αγώνων της Μπλάκμπερν, το οποίο άντεξε με την Τσέλσι, την Μάντσεστερ και την Άρσεναλ. Ημουν βέβαιος όμως ότι θα στεκόμασταν πολύ καλύτερα απ' ό,τι περίμενε το ευρύτερο κοινό".

ΒΕΡΟΙΑ: ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ...

Με πέντε σημαντικές απουσίες θα παραταχθεί η ομάδα της Βέροιας στο «Αλκαζάρ», όπου θα αντιμετωπίσει τη Λάρισα την Κυριακή (17:00) στον πρώτο επίσημο αγώνα της για τη φετινή χρονιά, αφού ο αγώνας με την ΑΕΚ για την πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη (26/9). Συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Καλαϊτζίδης δε θα έχει στη διάθεσή του τους τιμωρημένους Πετκάκη (2 αγωνιστικές) και Στεφανίδη (1 αγωνιστική), τους τραυματίες Κοτταρίδη, Γκουνταλούπε και τον ανέτοιμο Μπικόφσκι. Ο τελευταίος έβγαλε κανονικά το πρόγραμμα της Παρασκευής, ωστόσο προτιμήθηκε να ολοκληρώσει τη θεραπεία του και να μη ρισκάρει τη συμμετοχή του.

«Ο αγώνας της Λάρισας αποτελεί την πρεμιέρα μας στη Σούπερ Λίγκα, απέναντι σε μια ομάδα που κατέθεσε τα διαπιστευτήριά της στον αγώνα της Πέμπτης με την Μπλάκμπερν για το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Εκτίμησή μου είναι ότι η Βέροια έχει τη δυναμική σαν ομάδα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του συγκεκριμένου παιχνιδιού», ήταν τα λόγια του Δημήτρη Καλαϊτζίδη, λίγο πριν η αποστολή αναχωρήσει για τη Λάρισα.

Το πρωί του Σαββάτου, υπήρξε το καθιερωμένο χαλάρωμα για τους ποδοσφαιριστές της «βασίλισσας του Βορρά», ενώ στη συνέχεια ο Έλληνας τεχνικός ανακοίνωσε την αποστολή.

Η «κυανέρυθρη» αποστολή αποτελείται από 21 ποδοσφαιριστές, οι οποίοι είναι οι: Αποστολίδης, Τέρολ, Αλεξίου, Σαμαράς, Κόλτζος, Κλίνε, Μπαλάφας, Ντε Λάνγκε, Ζέεντορφ, Τζημόπουλος, Ζουλίνιο, Τσιμπλίδης, Κριβοκάπιτς, Ράνιτς, Παρμαξίδης, Ζιλβάν, Μεντόζα, Πάεζ, Καρακατσάνης, Μουζαουί, Ερέρα.

ΤΟΝ ΑΝΤΕΞΕ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ

Ο δείκτης δημοτικότητας του Γιώργου Δώνη στη Λάρισα έχει παρουσιάσει αρκετές αυξομειώσεις από το καλοκαίρι του 2004 έως και σήμερα, που αγγίζει λογικά την ανώτατη τιμή του.

Μετά το «εκκωφαντικό» 2-0 επί της Μπλάκμπερν και με δεδομένη την κατάκτηση του Κυπέλλου κόντρα στον Παναθηναϊκό τον περασμένο Μάιο (σ.σ.: και οι δύο μεγάλες επιτυχίες καταγράφηκαν κόντρα στις ομάδες που σημάδεψαν την ποδοσφαιρική του διαδρομή) το έρεισμα του 38χρονου τεχνικού «απογειώθηκε».

Πρέπει εξάλλου να του πιστωθεί πως είναι ο μακροβιότερος τεχνικός στην ιστορία της ΑΕΛ, καθώς διάγει την τέταρτη σερί σεζόν του (κι ενώ κανένας άλλος δεν έχει τρεις σερί ή πάνω από τρεις συνολικά).

Ακόμη, παράσημα αποτελούν ο πρώτος «βυσσινί» τίτλος μετά το 1988 και η πρώτη ευρωπαϊκή νίκη μετά τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου (2-1 την Ξαμάξ στο Πρωταθλητριών).

Μέχρι βέβαια την 20ή Σεπτεμβρίου του 2007 η διαδρομή δεν είχε μόνο χειροκροτήματα... Πέραν της μουρμούρας από την εξέδρα, ο Δώνης άκουσε μέχρι και ότι η στήριξη της ΠΑΕ σε όλες τις «φουρτούνες» οφειλόταν στο ότι έχει μετοχική σχέση (διαψεύστηκε από όλες τις πλευρές), ενώ οπαδοί επισκέφτηκαν και το σπίτι του μετά το περσινό ματς με τον Ηρακλή...

Ας ξετυλίξουμε, όμως, το κουβάρι από την πρώτη σεζόν του στον κάμπο.

ΣΤΗ Β ΕΘΝΙΚΗ
9 Δεκεμβρίου 2004: Η ΑΕΛ συντρίβει με 6-0 τον Ατρόμητο εντός έδρας, αλλά ο Γιώργος Δώνης ρίχνει «βόμβα» στη συνέντευξη Τύπου: «Δεν ξέρω αν θα πρέπει να παραμείνω στον πάγκο της Λάρισας. Δεν μου αρέσει και δεν εμπνέομαι από αυτό που βλέπω». Την επομένη έχει συνάντηση με τους Κώστα Πηλαδάκη και Νίκο Λυράκη στην Αθήνα και αποφασίζουν τη μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας. Το τρένο μπαίνει στις ράγες...

15 Μαϊου 2005: Μία αγωνιστική πριν από το φινάλε του πρωταθλήματος της Β Εθνικής η Λάρισα σφραγίζει την επάνοδο στα «μεγάλα σαλόνια» ύστερα από 9 χρόνια απουσίας (τα τρία στη Γ) με την ισοπαλία 1-1 στην Καστοριά. Ο Γιώργος Δώνης «ίπταται» στα χέρια των παικτών του και αποθεώνεται από τον κόσμο.

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Η 8η θέση στην Α Εθνική τη σεζόν 2005-06 και η συμμετοχή στα ημιτελικά του Κυπέλλου με επιθετικό ποδόσφαιρο αναγνωρίστηκε από τον κόσμο, ωστόσο ασκήθηκε κριτική στον Γιώργο Δώνη για τις βαριές ήττες κόντρα στους μεγάλους του κέντρου (4-0 ο Ολυμπιακός στις 12 Δεκεμβρίου 2005, 3-0 ο Παναθηναϊκός στις 7 Ιανουαρίου 2006 και 0-3 πάλι οι «πράσινοι» στις 14 Μαϊου 2006).

Ακόμη του καταμαρτυρήθηκε πως μετατόπισε το βάρος στο Κύπελλο και δεν εξάντλησε τις πιθανότητες για έξοδο στο ΟΥΕΦΑ μέσω του πρωταθλήματος (στις 9 Απριλίου 2006 έχασε 3-0 στη Λιβαδειά και ενώ στις 12 του μήνα ήταν η ρεβάνς με τον Ολυμπιακό στους «4» του Κυπέλλου, ήττα 0-1).

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΣΤΟ ΓΥΡΟ ΘΡΙΑΜΒΟΥ
Η σεζόν 2006-07 που ξεκίνησε πρόωρα λόγω Ιντερτότο και σημαδεύτηκε από τους πολλούς τραυματισμούς (έως και ενδεκάδα απόντων συμπλήρωνε η ομάδα) ήταν η πιο περιπετειώδης, με σημεία αναφοράς την πολιορκία των αποδυτηρίων μετά την ήττα από τον Ηρακλή και το γύρο θριάμβου στον τελικό του Κυπέλλου.

19 Νοεμβρίου 2006: Ο Φορτούζι πετυχαίνει στις καθυστερήσεις το 0-1 για τον Ηρακλή και τα αποδυτήρια της ΑΕΛ πολιορκούνται. «Επειδή υπάρχει πρόβλημα με τα αποδυτήρια, δεν μπορεί να προσέλθει ούτε ο προπονητής ούτε κάποιος παίκτης» σπεύδει να ενημερώσει στη συνέντευξη Τύπου ο αντιπρόεδρος Κώστας Κωνστάντος. Κάποιοι ανεγκέφαλοι εκδηλώνουν ακραία τις αποδοκιμασίες τους ακόμη και έξω από το σπίτι του Γιώργου Δώνη. Εξ αυτού ο τεχνικός της ΑΕΛ δηλώνει πως «έχω φτάσει σε σημείο να σκεφτώ να διώξω την οικογένειά μου, αλλά δεν σκέπτομαι να εγκαταλείψω το καράβι».

3 Δεκεμβρίου 2006: Η ΑΕΛ υποδέχεται τον Εργοτέλη με όλους να έχουν κατά νου την προ ημερών δήλωση του Γιώργου Δώνη: «Το παιχνίδι είναι καθοριστικό τόσο για το μέλλον της ομάδας όσο και για το δικό μου». Ο Εργοτέλης προηγείται στο σκορ, αλλά το τελικό 2-1 πετυχαίνει ο «μαθητής» του Δώνη (από τον Ηλυσιακό μαζί) Δημήτρης Γκίκας με ασύλληπτο σουτ.

29 Απριλίου 2007: Η Λάρισα αναδεικνύεται ισόπαλη 1-1 με τον Παναθηναϊκό και χρειάζεται νίκη στην Καλαμαριά την τελευταία αγωνιστική για να εξασφαλίσει την παραμονή της στη Super League. Κατά την αποχώρηση των ομάδων ο Δώνης «τρελαίνεται» με τις ύβρεις ενός οπαδού και σπεύδουν να τον συγκρατήσουν οι Μάκης Αγγελίνας και Νίκος Νταμπίζας. «Το να βρίζουν χυδαία τη μάνα σου, τη γυναίκα σου και την οικογένειά σου σε βγάζει εκτός εαυτού. Οι αποδοκιμασίες για το αγωνιστικό μέρος είναι μέσα στο ποδόσφαιρο, αλλά αυτή η συμπεριφορά όχι» τόνισε μετά, ενώ παραδέχτηκε ότι λόγω άγχους «τις τρεις τελευταίες μέρες δεν έχουμε κοιμηθεί».

5 Μαϊου 2007: Η ΑΕΛ κατακτά το Κύπελλο (2-1 τον Παναθηναϊκό) που οραματίζονταν ο Γιώργος Δώνης και η διοίκηση. «Εχουμε μπροστά μας να κάνουμε πολλά πράγματα» σχολιάζει ο 38χρονος τεχνικός, που κερδίζει πολλούς πόντους στην εκτίμηση του κόσμου.

13 Μαϊου 2007: Με ψυχοβγαλτικό τρόπο η Λάρισα νικάει 1-2 τον Απόλλωνα Καλαμαριάς και εξασφαλίζει την παραμονή στη Super League. Η 10η θέση δεν ήταν η προσδοκώμενη, αλλά με την κατάκτηση του Κυπέλλου το πρόσημο είναι θετικό για τον Δώνη.

17 Μαϊου 2007: Σε απολογιστική συνέντευξη Τύπου παραδέχεται δύο βασικά λάθη: την επιλογή στις μεταγραφές βασικών (φωτογράφισε Μπασιλά, επειδή μπορούσε να προσφέρει περισσότερα και Κλέιτον επειδή δεν αποδείχθηκε άμεσος αντικαταστάτης του Σέρμπαν) και το γεγονός ότι υπολόγισε για το βασικό σχήμα παίκτες που είχαν ροπή σε τραυματισμούς (Γαβριλόπουλος, Μπαχράμης).

Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ
20 Σεπτεμβρίου 2007: Υστερα από 19 χρόνια η ΑΕΛ επιστρέφει στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και κόντρα στα προγνωστικά επικρατεί με 2-0 της Μπλάκμπερν στο Πανθεσσαλικό. Ο Γιώργος Δώνης έχει βρει την ταυτότητα της ομάδας του στο σύστημα 4-3-3 και έχει δικαιωθεί για την επιμονή απόκτησης σέντερ φορ εγνωσμένης αξίας (Μπακαγιόκο).

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ....

Αναλυτικά το πρόγραμμα της 2ης αγωνιστικής

ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Π.Α.Ο.Κ. - ΗΡΑΚΛΗΣ ... 3 - 0
SKODA ΞΑΝΘΗ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠ. ... 2 - 0

ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΕΛ - ΒΕΡΟΙΑ 17:00
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ 17:00
Α.Ε.Κ. - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ. 19:00 S/S
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛ. - ΑΡΗΣ 19:00 S/S
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Ο.Φ.Η. 19:00 NET
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 21:15 S/S

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


ΟΜΑΔΑΒΑΘΥΠΕΡΚΑΤΑΑΓΝΙΗ
1.ΟΦΗ3321100
2.ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ3211100
3.ΑΕΛ3101100
4.SΚODA ΞΑΝΘΗ3101100
5.ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ3101100
6.ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ1001010
7.ΑΡΗΣ1001010
8.ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ1001010
9.ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ1001010
10.ΑΠΟΛ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ0231001
11.ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ0121001
12.ΑΕΚ0000000
13.ΒΕΡΟΙΑ0000000
14.ΗΡΑΚΛΗΣ0011001
15.ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ0011001
16.ΠΑΟΚ0011001

Η επόμενη αγωνιστική(3η)

ΣΑΒΒΑΤΟ 29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΡΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 16:45 NET
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ. - ΑΕΛ 19:00 S/S
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 19:00 NET

ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛ. - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 17:00
ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠ. - ΗΡΑΚΛΗΣ 19:00 NET
ΒΕΡΟΙΑ - SKODA ΞΑΝΘΗ 19:00 S/S
ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ - Α.Ε.Κ. 19:00 S/S
Ο.Φ.Η. - ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 21:15 S/S

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΑΛΚΑΖΑΡ

Με πρωινή προπόνηση στις εγκαταστάσεις των Δένδρων ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ΑΕΛ για την αυριανή (Κυριακή 23/9) αναμέτρηση με τη Βέροια στο Αλκαζάρ (17:00) στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Superleague. Οι Κυπελλούχοι Ελλάδος επιστρέφουν στη φυσική τους έδρα για το πρώτο επίσημο ματς της νέας σεζόν στο γήπεδό τους και ο τεχνικός ηγέτης της ομάδας μας, Γιώργος Δώνης, δεν έχει στη διάθεσή του, τους Κώτσιο, Βενετίδη, οι οποίοι δεν ξεπέρασαν τα προβλήματα τραυματισμών που αντιμετωπίζουν, όπως επίσης και τον Κλέιτον Σίλβα. Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός εκτίει ποινή μιας αγωνιστικής λόγω της αποβολής του στο ματς της πρεμιέρας με τον Αστέρα Τρίπολης.

Για τον αυριανό αγώνα υπολογίζονται οι εξής 21 ποδοσφαιριστές: Κοτσόλης, Κηπουρός, Γκαλίτσιος, Μπουκουβάλας, Κατσιαρός, Βενέτης, Νταμπίζας, Φέρστερ, Κυριακίδης, Σαρμιέντο, Γκίκας, Φωτάκης, Μπαχράμης, Καλαντζής, Βεργώνης, Πάρα, Λαμπρόπουλος, Ιγκλέσιας, Κόζλεϊ, Αλεξάνδρου, Μπακαγιόκο.

Τον αγώνα θα διευθύνει ο Η. Σπάθας του Συνδέσμου διαιτητών Πειραιά, με βοηθούς τους Χ. Γενναίο (Αθηνών) και Ν. Φαντόπουλο (Πειραιά). Τέταρτος διαιτητής θα είναι ο Λάζαρος Πολατιάν του Συνδέσμου Πέλλας.

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ , ΑΛΛΑ ΟΜΑΔΕΣ"

Λίγο πριν από την μεγάλη επιτυχία της Λάρισας κόντρα στην Μπλάκμπερν για το κύπελλο UEFA, ο πρόεδρος της θεσσαλικής ομάδας, Κώστας Πηλαδάκης σε τηλεοπτικό σταθμό για τον ρόλο της Superleague αλλά και για το ρόλο του ως αντιπρόεδρος της διοργανώτριας αρχής. Όσο για τον τίτλο του «κυπελλούχου προέδρου» που του έχουν δώσει απάντησε: «Είναι όνειρο ζωής . Κάνω το σταυρό μου. Αν και κυπελλούχοι πρόεδροι δεν υπάρχουν. Μόνο κυπελλούχες ομάδες».

Αναλυτικά η συνέντευξη του Κώστα Πηλαδάκη στον ASTRA TV:

-Τι σημαίνει για εσάς σουπερλίγκα;

«Θα διορθώσει πολλά σιγά σιγά. Δύο τρία θέματα θα γίνουν σωστά. Υπάρχει δυσκολία να διορθώνεις πράγματα εντός της αγωνιστικής περιόδου. Γίνονται χίλια πράγματα από το Μάιο ως το Σεπτέμβριο και ένα δύο όλη τη χρονιά. Η πρώτη χρονιά πέρασε κάνοντας πολλά πράγματα στο διαδικαστικό τομέα. Τη δεύτερη και την Τρίτη χρονιά δεν υπάρχει δικαιολογία».

-Βοηθήθηκαν οι ομάδες με τη δημιουργία της σουπερλίγκα οικονομικά;

«Aυτό δεν ήταν αυτοσκοπός .Θέλαμε απλά η βοήθεια που έχει η κάθε ομάδα να είναι ίδια και όχι να εξαρτάται από τη σχέση με την εκάστοτε διοίκηση της σουπερλίγκα. Έχουμε πολλά παραδείγματα από το παρελθόν με την ΕΠΑΕ. Είναι σημαντικός στόχος της σουπερλίγκα εκτός από τον οικονομικό τομέα, είναι να εξαλείψουμε τη βία. Είδαμε για πρώτη φορά ντέρμπι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού χωρίς το παραμικρό έκτροπο. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.

-Πώς αντιμετωπίζουν τον πρόεδρο της ΑΕΛ οι πρόεδροι των άλλων ομάδων;

«Kατ’ αρχήν μας τιμάει πολύ που σχεδόν ομόφωνα στήριξαν την αντιπροεδρία τη δική μου. Ανταγωνιζόμαστε πλέον μεγάλες ομάδες και αυτό αναγνωρίζεται. Για αυτό και η αντιπροεδρία η δική μου, μου ζητήθηκε. Δεν έβαλα υποψηφιότητα. Η ΑΕΛ δεν ανήκει στο άρμα κανενός. Η ομάδα μας έχει δείξει μεγάλη συνέπεια, απέναντι σε προπονητές, παίκτες , κόσμο. Δε χρεώσαμε ποτέ μια ήττα στο Δώνη. Είναι ο μακροβιότερος προπονητής και πρέπει να το τονίσουμε. Η ομάδα μας σκέφτεται και λειτουργεί σα μεγάλο σωματείο. Η σκέψη μας όμως δε συμβαδίζει με τα έσοδα της ομάδας».

-Πώς σχολιάζετε το γεγονός ότι ενώ έχετε κάνει τόσα πράγματα για την ομάδα κάποιοι δεν το εκτιμούν όσο πρέπει.

«Δε με ενδιαφέρει να μου κάνουν άγαλμα. Από τη στιγμή που βάφτισα τον εαυτό μου ΑΕΛ και δραστηριοποιήθηκα στην ομάδα αυτή, τελειώνει το θέμα. Απλά εκφράζω ένα παράπονο που ενώ ανεβήκαμε κατηγορία, μετά πήραμε κύπελλο και βγήκαμε UEFA, κάποιοι δεν στηρίζουν την ομάδα όσο πρέπει. Με χαροποιεί όμως ότι η πλειοψηφία μας στηρίζει και φαίνεται από τα διαρκείας . Στη Λάρισα υπάρχει ένα παράδοξο. Έχουμε απαιτήσεις αλλά τα έσοδα είναι δυσανάλογα χαμηλά. Έφτασε ο Κόκκαλης να πει τέρμα η αιμοδοσία. Θα μπορούσα να φέρω πολύ ακριβούς παίκτες και μετά να αφήσω την ομάδα χρεωμένη. Δεν έχω πρόθεση να πέσω στην πυρά. Πρέπει να έχεις την ομάδα καθαρή από έξοδα και έσοδα. Η ομάδα μας μόνο κατά 27% στηρίζεται από έσοδα της περιοχής. Οι μεγάλες χορηγίες έρχονται από πανελλαδικής εμβέλειας εταιρίες. Τι άλλο μπορεί να περιμένει κάποιος; Αν προσαρμόζαμε τα έσοδα από την πόλη , τα χρήματα που δίνω εγώ ανά έτος χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να μπω μέσα και τον προϋπολογισμό της ομάδας, θα ‘πρεπε να μην έχει αυτή η ομάδα Μπακαγιόκο, Σαρμιέντο, Κυριακίδη και όλους αυτούς. Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν μπορεί το έξοδο να είναι μεγαλύτερο από το έσοδο. Αν είχαμε 4-5 εταιρίες που να δώσουν μια χορηγία που αντέχουν θα είχαμε πάρει άλλους δύο παίκτες σα το Λαμπρόπουλο ή το Μπουκουβάλα, γιατί για μένα αυτές είναι επενδύσεις».

-Έχουν αυξηθεί τα έσοδα μετά την κατάκτηση του κυπέλλου;

«Έχουν αυξηθεί οι χορηγίες αλλά όχι από εταιρίες της περιοχής. Με μεγαλύτερη χαρά δέχομαι χίλια ευρώ από εταιρία της περιοχής παρά δύο χιλιάδες από εταιρία της Αθήνας. Καλώς ή κακώς πρέπει να στηριχθούμε σε τοπικούς παράγοντες. Αυτός είναι ο λόγος που στο νέο γήπεδο θα έχουν χώρο στην πλειοψηφία οι τοπικές εταιρίες».

-Περιμένατε να γίνετε κυπελλούχος πρόεδρος;

«Είναι όνειρο ζωής . Κάνω το σταυρό μου. Αν και κυπελλούχοι πρόεδροι δεν υπάρχουν. Μόνο κυπελλούχες ομάδες».

-Σε ποια φάση είναι το θέμα του γηπέδου;

«Πέρασε το δύσκολο κομμάτι. Πρέπει τώρα να έχουμε την παραχώρηση της γης. Αυτό περιμένω».

-Οι εμπορικοί χώροι του νέου γηπέδου με ποιο καθεστώς θα μοιραστούν;

«Υπάρχει μία ανώνυμη εταιρία που παίρνει το ρίσκο της επένδυσης σε συνεργασία με τον ερασιτέχνη και τους παραχωρείται η γη, συν των εμπορικών χώρων που θα παραχωρηθούν σε τοπικούς παράγοντες. Θα είναι κυρίως εταιρίες υγειονομικού ενδιαφέροντος γιατί χρειάζεται να δουλεύουν εφτά ημέρες την εβδομάδα 365 μέρες το χρόνο. Για να το πετύχουμε πρέπει να δημιουργήσουμε ανταγωνιστικές συνθήκες και όσον αφορά τους χώρους αλλά και να μπορεί να πάρει ένας Λαρισαίος ένα μαγαζί 80 τετραγωνικών . Πρέπει να έχει ζωή ο χώρος όλη την εβδομάδα ακόμα και όταν έχει αγώνα μπάσκετ στο κλειστό. Για να κάνουμε την υπέρβαση έπρεπε να βρούμε έσοδα από αλλού. Δημιουργήσαμε το προϊόν γήπεδο».

-Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που αμφισβητούν τις προθέσεις σας;

«Αυτό υπάρχει σε κάθε κοινωνία και δε θα πάψει ποτέ να υπάρχει. Μερίδα των ανθρώπων δημιουργεί θέματα επειδή δε μπορεί να εξηγήσει θέματα. Κάποιες πολιτικές παρατάξεις για παράδειγμα διαφωνούν με τη δημιουργία του γηπέδου. Είναι θέμα ιδεολογίας. Σημασία έχει να έχεις καλές προθέσεις και να διαψεύσεις αυτούς τους πολύ λίγους αμφισβητίες. Λάθη θα κάνεις. Δεν κάνουν λάθη αυτοί που δεν προσπαθούν. Αν έχεις καλή πρόθεση σου δίνει ο κόσμος και δεύτερη ευκαιρία».

- Η παρουσία σας στη Λάρισα συνδέεται με τη δημιουργία καζίνο;

«Ένας από του δύο όρους που μου έθεσε το δημοτικό συμβούλιο όταν πήραμε την πρώτη έγκριση για τη χρήση των χώρων του γηπέδου ήταν να μη δημιουργηθεί καζίνο. Άρα αποκλείουμε την πιθανότητα αυτή. Όσον αφορά τα καζίνο, ούτε νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει , ούτε πουθενά είναι γραμμένο ότι θα δοθούν περαιτέρω άδειες καζίνο. Η κυβέρνηση έχει τοποθετηθεί ότι δε θέλει επιπλέον άδειες για τη δημιουργία καζίνο. Ένα είναι σίγουρο. Τώρα που μιλάμε δεν έχω καμία πρόθεση να φτιάξω καζίνο. Αν ενδιαφερθώ μετά από πέντε ή δέκα δε θέλω να γυρίσει κάποιος να πει ότι ήρθα να φτιάξω καζίνο, ενώ για δέκα χρόνια θα έχουμε κάνει τόσα για την ομάδα και θα έχουμε παράγει έργο. Στα καζίνο το 70% των κερδών σου τα παίρνει το κράτος και οι δήμοι. Έχεις όμως πολλούς τρόπους να προσφέρεις σε κοινωφελείς οργανισμούς. Πρέπει να μοιράζεται σωστά η πίτα. Μπορείς να προσφέρεις στον κοινωνικό τομέα. Δε πρέπει να έχεις απληστία. Κάτι τέτοιο η κοινωνία η ίδια το εκτιμά».

-Θεωρείτε ότι το ποδόσφαιρο το γνωρίζετε;

«Σε καμία περίπτωση. Το μαθαίνω όμως. Καμία από τις δουλειές που έκανα δε τις γνώριζα καλά στην αρχή. Είμαι όμως πολύ καλός μαθητής και παίρνω οτιδήποτε καλό από οπουδήποτε χωρίς να έχω παρωπίδες ή κολλήματα».

-Κάποιοι από τους συνεργάτες σας δέχθηκαν σκληρότατη κριτική. Ήταν μεγάλη η βοήθειά τους σύμφωνα με εσάς σε όσα έχει πετύχει μέχρι τώρα η ΑΕΛ;

«Ο Λυράκης εισπράττει και τη χαρά και τη δυσαρέσκεια μιας και ζει μόνιμα στη Λάρισα. Τους συνεργάτες σου πρέπει να τους εμπιστεύεσαι . Σε καμία περίπτωση δε τέθηκε θέμα λύσης συνεργασίας. Αν αμφισβητήσεις τις προθέσεις τους και το έργο τους τότε τους αλλάζεις. Στάθηκα δίπλα τους και αναγνωρίστηκε από όλη τη δημοσιογραφική Ελλάδα. Είχαμε δυσαρέσκεια πέρυσι μετά το ματς με τον Ηρακλή. Δεν έφυγε ο Δώνης όμως. Πήρε κύπελλο μετά, πρέπει οι εκατό να μη κάνουν κουμάντο στους δέκα χιλιάδες. Νομίζω εκείνοι οι εκατό την άλλη μέρα αισθάνθηκαν άσχημα».

-Μακάρθι, Σάντα Κρουζ. Αντίπαλοι με τη Λάρισα. Υπάρχει στη άκρη του μυαλού σας το να φορέσουν τη βυσσινί φανέλα κάποια στιγμή τέτοια ονόματα;

«Τέτοια ονόματα, τέτοιοι άσσοι δημιουργούνται. Σκεφτείτε ότι δύσκολα έρχονται τέτοια ονόματα. Το ζήσαμε το καλοκαίρι. Ευτυχώς ήρθε ο Μπακαγιόκο και κρατήσαμε το λόγο μας. Προτιμούν ομάδες που παίζουν championsleague. Προτιμούν επίσης πιο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα. Άρα πιο εύκολα φτιάχνεις ονόματα παρά τα φέρνεις στην Ελλάδα».

-Ποια θα είναι η στάση της ΑΕΛ φέτος εάν δει περίεργα πράγματα στους αγώνες της από το χώρο της διαιτησίας;

«Ελπίζω να μη φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Υπάρχει μια σημαντική καινοτομία , η παρουσία του κ. Μπίκα σε αυτό το χώρο. Αν του δώσουμε τα όπλα να βοηθήσει και τους υπόλοιπους διαιτητές και να επιβραβεύει με τα υπόλοιπα μέλη της ΚΕΔ τους καλούς διαιτητές, θα δούμε μια διαφορετική διαιτησία φέτος. Είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για αυτό το θέμα ακόμη. Ούτε σα πρόεδρος της ΑΕΛ , είτε σαν αντιπρόεδρος της σουπερλίγκα έχω πρόθεση και διάθεση να συμβιβαστώ».

ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ: "ΤΟ Β' ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ"

Είναι ο παίκτης που άνοιξε το δρόμο για τη μεγάλη νίκη της Λάρισας απέναντι στην Μπλάκμπερν. Ο λόγος για τον Ιμπραήμ Μπακαγιόκο που μίλησε στη «SportDay» για αυτό το αποτέλεσμα λέγοντας αρχικά ότι:
«Στα ευρωπαϊκά ματς το σημαντικό είναι να κάνεις τον αντίπαλο να σε αισθανθεί. Αν δείξεις ότι μπορείς να πετύχεις, όλα αλλάζουν».

Ο επιθετικός των «βυσσινί» συνέχισε τονίζοντας ότι:
«Ίσως ορισμένοι να μας θεωρούν φαβορί, αλλά νομίζω ότι απλώς τελείωσε το πρώτο ημίχρονο. Έχουμε και δεύτερο στην Αγγλία, το οποίο θα είναι πιο δύσκολο. Πιστεύω ότι εάν παίξουμε το ίδιο καλά όπως και στο Βόλο, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. Δεν μας ενδιαφέρει τι θα κάνει ο αντίπαλος και αν θα παρουσιαστεί βελτιωμένος. Μας ενδιαφέρει να παίξουμε εμείς όπως μπορούμε».

Ο σκόρερ του πρώτου τέρματος, μετέφερε και το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα μετά από αυτό το αποτέλεσμα, τονίζοντας ότι:
«Οι άνθρωποι της ομάδας μου είχαν μιλήσει, αλλά δεν φανταζόμουν ότι τα πράγματα θα ήταν τόσο όμορφα. Η συμπεριφορά του κόσμου μου θυμίζει, αυτό που ζούσα στην Ιταλία, όπου επίσης οι φίλαθλοι είναι κοντά στις ομάδες τους. Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο ήταν απίστευτη».

ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΑΚΑΔΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ

Λάρισα - Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου
Τοπική ώρα Θερμ
°C
Διεύθυνση Ανέμου Ταχύτητα Ανέμου
Km/h
Υγρ % Καιρός
00:00 16.1 °C ΝΔ 6 Km/h
(2Bf)
69 Αίθριος καιρός
03:00 14.5 °C Δ 5 Km/h
(1Bf)
75 Αίθριος καιρός
06:00 15.3 °C ΒΔ 6 Km/h
(2Bf)
70 Αυξημένη συννεφιά
09:00 18.2 °C ΒΒΔ 6 Km/h
(2Bf)
60 Αυξημένη συννεφιά
12:00 23.1 °C ΒΒΑ 6 Km/h
(2Bf)
42 Αίθριος καιρός
15:00 24.9 °C ΑΒΑ 8 Km/h
(2Bf)
32 Αίθριος καιρός
18:00 23.8 °C ΑΒΑ 8 Km/h
(2Bf)
32 Αίθριος καιρός
21:00 18.2 °C ΝΝΑ 7 Km/h
(2Bf)
51 Αίθριος καιρός

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

14:45 ET1: ΤΕΛΙΚΟΙ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΣΤΙΒΟΥ (Z)
16:30 SS2: ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ - ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ Γερμανικό Πρωτάθλ. Ποδοσφ (Z) 17:00 SS1: ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ - ΜΠΕΡΜΙΓΧΑΜ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
17:00 SS3: ΑΡΣΕΝΑΛ - ΝΤΕΡΜΠΙ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
18:10 SS7: ΟΣΕΡ - ΜΑΡΣΕΪΓ Γαλλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Z)
19:00 SS1: ΠΑΟΚ - ΗΡΑΚΛΗΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
19:00 NET: ΞΑΝΘΗ-ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. (Ζ)
19:15 SS2: ΦΟΥΛΑΜ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΙΤΙ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
21:00 SS1: ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 4η Αγωνιστική (Ζ)
21:30 SS4: ΜΙΛΑΝ - ΠΑΡΜΑ Ιταλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Z)
23:00 SS2: ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 4η Αγωνιστική (Z)
00:10 SS1: ΣΑΟ ΠΑΟΥΛΟ - ΦΙΓΚΕΪΡΕΝΣΕ Πρωτάθλ. Ποδοσφαίρου Βραζιλίας (Z)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ


12:00 ΣΚΑΙ: ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ
13:00 ALTER: ΤΖΑΚ-ΠΟΤ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
14:30 ALPHA: ΠΑΜΕ ΓΗΠΕΔΟ
16:30 SS1: SUPERGOAL
18:30 NET: PRE GAME SKODA ΞΑΝΘΗ-ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

22/9/2000
Ένα ανεπανάληπτο ρεκόρ σημειώνει ο 38χρονος Βρετανός κωπηλάτης Steven Redgrave, ο οποίος πάσχει από διαβήτη, όταν κατακτά το 5ο του χρυσό μετάλλιο στην τετράκωπο άνευ πηδαλιούχου στο Σίδνεϊ. Την απονομή κάνει ο ίδιος ο Samaranch. Το απόλυτο ρεκόρ εξακολουθεί να κατέχει ο Ούγγρος ξιφομάχος Aladar Gerevich με έξι συνεχόμενα χρυσά από το 1932 ως το 1960

22/9/2000 Ο Βίκτωρας Μήτρου κατακτά το αργυρό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ στην κατηγορία 77 κιλών της άρσης βαρών σηκώνοντας 165 κιλά στο αρασέ, 165 στο ζετέ και 367.5 στο σύνολο

22/9/1997 Η UEFA τιμωρεί την Άντερλεχτ με αποκλεισμό ενός έτους από κάθε ευρωπαϊκή διοργάνωση, απόφαση που θα ισχύσει την ποδοσφαιρική περίοδο 1998-99. Η ομάδα των Βρυξελλών πλήρωσε ακριβά την δωροδοκία του Ισπανού διαιτητή, πριν από 14 χρόνια, παραμονή του επαναληπτικού τελικού του Κυπέλλου UEFA του 1984 με τη Νότιγχαμ Φόρεστ. Ο σημερινός πρόεδρος Roger van den Stock, γιος του προέδρου της ομάδας την εποχή της δωροδοκίας Constant, παραδέχτηκε ότι ο πατέρας του είχε πληρώσει 1 εκατoμμύριο γαλλικά φράγκα τον διαιτητή Guruzeta Mouro, ο οποίος σκοτώθηκε το 1987 σε τροχαίο, για να εξασφαλίσει ευνοϊκά για την ομάδα του σφυρίγματα

22/9/1996 Ο 26χρονος Αργεντίνος τερματοφύλακας Hormaeche σκοτώνεται από δυνατό σουτ

22/9/1988 67 λεπτά διαρκούν οι αψιμαχίες όταν Νοτιοκορεάτες προπονητές χτυπούν τον Νεοζηλανδό διαιτητή λόγω διαφωνίας με την απόφασή του σε αγώνα πυγμαχίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Σεούλ

22/9/1983 Ο Κινέζος Jianhua Zhu καταρρίπτει το παγκόσμιο ρεκόρ στο ύψος με 2.38 σε μήτινγκ που γίνεται στην Σαγκάη. Τη χρονιά αυτή το αντίστοιχο ελληνικό είναι 12 πόντους πιο χαμηλά (2.26) και το έχει ο Π. Πανάγος από τις 4/6/1983, έχοντας καταρρίψει το 2.22 του Πατρώνη που κρατούσε από το 1975 (30/5)

22/9/1968 Ξεκινά το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Α’ Εθνικής στο οποίο εφαρμόζεται για πρώτη φορά το δικαίωμα των δύο αλλαγών παικτών στην σύνθεση κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο κανονισμός αυτός της FIFA θα εφαρμοστεί παράλληλα σε όλη την Ευρώπη, πλην της Αγγλίας που θα τον αποδεχτεί αργότερα. Στην πρώτη αυτή αγωνιστική καταγράφεται η επάνοδος του Κούδα στην Θεσσαλονίκη και μάλιστα με δύο γκολ και η πρώτη εμφάνιση του ΟΦΗ στην Α’ Εθνική με γκολ του Καρακυριάκου

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Η ΑΕΛ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Εκτενές αφιέρωμα στον Γιώργο Δώνη και την Λάρισα αλλά και στην ονειρική Πέμπτη για το ελληνικό ποδόσφαιρο της 20ης Σεπτέμβρη του 2007 με τις πέντε νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια φιλοξενεί η ΟΥΕΦΑ στην επίσημη ιστοσελίδα της.

Στο συγκεκριμένο δημοσίευμα αναγράφεται στην πρώτη παράγραφο η μεγάλη επιτυχία της Λάρισας ενάντια στην αγγλική Μπλάκμπερν και φιλοξενούνται δηλώσεις του τεχνικού της ΑΕΛ όπου εκφράζει τη δυσαρέσκεια του για το γεγονός ότι οι «βυσσινί» δεν σημείωσαν περισσότερα από δύο τέρματα στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.

Στην δεύτερη παράγραφο γίνεται αναφορά για τις χθεσινές επιτυχίες της Ελλάδας στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ, στην τρίτη και την τέταρτη παράγραφο συνεχίζεται η αναφορά στο πρόσωπο του Δώνη ενώ στην τελευταία παράγραφο μπορεί κανείς να διαβάσει το βαρύ κλίμα που επικρατεί στις τάξεις της ομάδας της Πρέμιερ Λιγκ.

http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=1/newsid=592025.html

ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΤΗΝ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ

Για να σας πω την αλήθεια κάθισα πολλή ώρα μπροστά στην οθόνη του κομπιούτερ μέχρι να γράψω κάτι για το χθεσινό θρίαμβο της ΑΕΛ. Βλέπετε στη ζωή μας υπάρχουν στιγμές που σε γεμίζει κάτι τόσο πολύ, που θέλεις απλά να κάθεσαι και να το σκέφτεσαι, καθώς δεν μπορείς να αποδώσεις στο 100% αυτό που νιώθεις.

Η αίσθηση αυτή, στην προκειμένη περίπτωση, δεν έχει να κάνει με την ιδιαίτερη συμπάθεια και αγάπη του υπογράφοντος στο (διαχρονικό) «φαινόμενο» Λάρισα, αλλά στην καταπληκτική εμφάνιση της ομάδας του Γιώργου Δώνη, απέναντι σε μια πολύ καλή αγγλική ομάδα που φάνταζε σαν το μεγάλο φαβορί αυτής της αναμέτρησης. Και η αναφορά στον προπονητή της ΑΕΛ δεν είναι τυχαία. Οπως πέρυσι κρίθηκε πολύ και σκληρά, έτσι τώρα πρέπει να του απονεμηθούν τα εύσημα για την εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα του (γιατί αυτός τη δημιουργεί σε τεχνικό επίπεδο) στις πρώτες επίσημες υποχρεώσεις της φέτος. Με «μεστό» αγωνιστικό πρόσωπο, ψυχραιμία, ταλέντο, καρδιά που δεν την είχε πέρυσι και (νέους) παίκτες «σημεία αναφοράς» όπως ο Μπακαγιόκο, ο Κυριακίδης και ο Σαρμιέντο.

Θα άξιζε στη Λάρισα ένα 3-0 ή και 4-0 χθες όχι γιατί η Μπλάκμπερν ήταν κακή, αλλά γιατί αυτή την εξανάγκασε σε παθητικό ρόλο μη δείχνοντας ούτε καν το ντεσαβαντάζ της αγωνιστικής ανετοιμότητας λόγω της έλλειψης επίσημων αγώνων. Ένα ακόμα γκολ θα έκανε τα πράγματα πολύ πιο απλά, στη ρεβάνς, όπου -έχοντας πάρει το (σκληρό) μάθημά του- ο Χιουζ θα ξέρει τι να προσέξει. Τα πράγματα σίγουρα θα είναι δύσκολα, αλλά η ΑΕΛ έχει πλέον κάτι χειροπιαστό να υπερασπίσει και η ενδεχόμενη πρόκρισή της στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ θα σφυρηλατήσει ακόμα περισσότερο το χαρακτήρα αυτής της ομάδας, που έχει πολλά να προσφέρει στο μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου εκτός των τειχών του Λεκανοπεδίου.

Πηγή: goalnews (Δημήτρης Κωνσταντινίδης)

ΒΕΡΟΙΑ: "ΝΟΚ ΑΟΥΤ Ο ΓΚΟΥΑΝΤΑΛΟΥΠΕ"

Με τον Μαρτσέι Μπικόφσκι στην αποστολή της θα ταξιδέψει η Βέροια για τον κυριακάτικο αγώνα πρωταθλήματος με τη Λάρισα στο «Αλκαζάρ». Ο Πολωνός επιθετικός πήρε κανονικά μέρος στην απογευματινή προπόνηση της Παρασκευής, δείχνοντας πως δεν νιώθει πλέον ενοχλήσεις, ωστόσο δύσκολα θα συμπεριληφθεί στο αρχικό σχήμα του Δημήτρη Καλαϊτζίδη.

Αντίθετα οριστικά «νοκ άουτ» από το ματς με τους «βυσσινί» τέθηκε ο Γκουανταλούπε που ακολούθησε και την Παρασκευή ατομικό πρόγραμμα και ίσως μπει σε κανονικούς ρυθμούς από τη Δευτέρα. Τη θέση του Γκουανταλούπε στο κέντρο της άμυνας θα πάρει ο Μπαλάφας, ενώ τον Μπικόφσκι θα αντικαταστήσει αν δεν τα καταφέρει να παίξει, ο Ερέρα. Το Σάββατο το πρωί οι «κυανέρυθροι» θα κάνουν χαλάρωμα, ενώ θα αναχωρήσουν στις 14.30 με προορισμό τους τη Λάρισα.

ΩΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αντί προλόγου, θα κάνουμε χρήση των όσων είπε ο Μαρκ Χιούζ στη συνέντευξη Τύπου μετά το ματς με τη Λάρισα. Μεταξύ άλλων, ο τεχνικός της Μπλάκμπερν τόνισε: "Ο αγωνιστικός χώρος δεν ήταν καλός και δεν βοήθησε κάποια από τις δύο ομάδες. Δεν είναι δικαιολογία. Ίσως η Λάρισα ήταν πιο έτοιμη από εμάς".

Πιο έτοιμη μία ελληνική ομάδα που έχει αγωνιστεί μόλις 90 επίσημα λεπτά και μάλιστα δεν συγκαταλέγεται στις δύο – τρεις κορυφαίες, από μία αγγλική η οποία έχει μείνει αήττητη για 15 ματς στην Πρέμιερσιπ και εφέτος έχει ήδη δώσει πέντε ματς πρωταθλήματος, δύο για το Κύπελλο Ιντερτότο και άλλα τόσα για τον δεύτερο προκριματικό του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ. Αυτό και μόνο είναι ένα παράσημο το οποίο ο Γιώργος Δώνης και οι παίκτες του θα πρέπει να το έχουν μαζί τους για πάντα.

Αν επιμερίσουμε αυστηρά στα του αγώνα, θα διαπιστώσουμε ότι η όλη λειτουργία της Λάρισας είναι άξια συγχαρητηρίων. Η βάση μπήκε με την αντιμετώπιση των στημένων φάσεων μπροστά από την εστία του Στέφανου Κοτσόλη. Άπαντες λειτούργησαν άψογα και τα "ρόδα" δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν ένα κατεξοχήν πλεονέκτημα που έχουν.

Στο άλλο μισό του γηπέδου, τα μηνύματα ήταν ακόμη πιο θετικά. Η τριπλέτα Μπακαγιόκο, Κλέιτον, Αλεξάνδρου γέμιζε με κάθε ευκαιρία την περιοχή του Μπραντ Φρίντελ, ο Φωτάκης έπαιζε μπαλαντέρ όχι στα χαρτιά αλλά και στην πράξη, οι Κατσιαρός, Γκαλίτσιος προωθούνταν συχνότατα, ενώ και ο Σαρμιέντο δεν είχε πρόβλημα να ανεβάσει την ομάδα όποτε έκρινε πως υπήρχαν οι προϋποθέσεις.

Κατά το παρελθόν, είχαμε μπουχτίσει με το να βλέπουμε τις ελληνικές ομάδες σε αντίστοιχες δοκιμασίες να παίζουν με έναν παίκτη προωθημένο, πέντε να λειτουργούν ως αμυντικοί μέσοι και άλλοι τέσσερις να μην εγκαταλείπουν τα αμυντικά καθήκοντά τους ούτε για αστείο.

Ο Δώνης όμως διέγνωσε την έλλειψη ταχύτητας στα αγγλικά μετόπισθεν και χτύπησε ακριβώς εκεί. Ας μας επιτρέψετε να αναφέρουμε πως το τελικό 2-0 ήταν η ελάχιστη ανταμοιβή των Θεσσαλών και σε καμία περίπτωση δεν τους εξασφαλίζει εν όψει της ρεβάνς του "Ίγουντ Παρκ". Αν όμως παρουσιαστούν όπως δείχνουν ότι μπορούν, τουλάχιστον ένα γκολ θα το βάλουν. Για να αποκλειστούν, θα πρέπει να δεχτούν τέσσερα, πράγμα που φαντάζει πολύ, πολύ δύσκολο.

Καταλήγοντας, η Λάρισα απέδειξε πως η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια. Δεν αρκούσε το ότι είναι Κυπελλούχος Ελλάδος. Σαν τέτοια έπρεπε να αγωνιστεί και το κατάφερε στο ακέραιο.

Πηγή: contra.gr

ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΕ ΒΕΡΟΙΑ

Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 ενημερώνει ότι κυκλοφορούν από το επίσημο κατάστημα της ομάδας μας, Vissini Store, τα εισιτήρια της κυριακάτικης αναμέτρησης με τη Βέροια στο Αλκαζάρ (17:00) για την 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Superleague.

Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:
Θύρα 3: 60 ευρώ
Θύρα 2: 30 ευρώ
Θύρα 4: 30 ευρώ
Θύρες 10Α-10: 23 ευρώ
Θύρες 6-7: 18 ευρώ

Η παιδική κερκίδα θα λειτουργήσει κανονικά. Το επίσημο κατάστημα της ΑΕΛ, Vissini Store (οδός Μανωλάκη 1) θα λειτουργήσει κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των καταστημάτων, όπως επίσης και το πρωί της Κυριακής από τις 10π.μ. έως τη 1μ.μ. για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων.

ΔΩΝΗΣ: "ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΜΕ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ"

Ως τη μεγαλύτερη νίκη στην ιστορία της Λάρισας χαρακτήρισε ο Γιώργος Δώνης το χθεσινό αποτέλεσμα με την Μπλάκμπερν για τον Κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Ο τεχνικός των «βυσσινί» ανέφερε μεταξύ άλλων ότι: «Είναι θεαματικός ο τρόπος που νικήσαμε».

Ο προπονητής της θεσσαλικής ομάδας μιλώντας μια μέρα μετά την μεγάλη νίκη της ΑΕΛ επί της Μπλάκμπερν, είπε: «Θεωρώ ότι είναι η μεγαλύτερη νίκη στην ιστορία της ομάδας. Δεν είναι μόνο το αποτέλεσμα, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ήρθε, ήταν θεαματικός. Παίξαμε δύναμη στη δύναμη και τα καταφέραμε».

Όσον αφορά την ρεβάνς, ο Γιώργος Δώνης ανέφερε ότι θα πρέπει η ομάδα του να είναι συγκεντρωμένη στο «Ίγουντ Παρκ» και με τον ίδιο τρόπο να καταφέρει να πάρει την πρόκριση. Ενώ, σχετικά με το πόσο δύσκολο είναι να κρατηθεί η ομάδα του συγκεντρωμένη εν όψει της δεύτερης αγωνιστικής με την Βέροια, απάντησε: «Δεν είναι δύσκολο για εμάς. Σκοπός μας είναι η διάκριση μέσα από το πρωτάθλημα».

ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ: "ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ"

Την Πέμπτη η Λάρισα πέτυχε μια από τις μεγαλύτερες νίκες στην ιστορία της. Το 2-0 επί της Μπλάκμπερν μπορεί να μην της εξασφαλίζει την πρόκριση στους ομίλους του κυπέλλου UEFA, όμως, σίγουρα τις δίνει πολλές ελπίδες. Αν η ομάδα του κάμπου ήταν πιο τυχερή η διαφορά θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη και ο κόσμος των "βυσσινί" να πανηγύριζε από τώρα μια τεράστια πρόκριση.

Ο Γιώργος Γκαλίτσιος μίλησε για την μεγάλη επιτυχία της ομάδας του. Ο δεξιός οπισθοφύλακας της Λάρισας δήλωσε πως η ομάδα του ήθελε τη νίκη αλλά και πως όλα είναι ανοιχτά ενόψει της ρεβάνς. Παράλληλα, πλέκει το εγκώμιο του συμπαίκτη του Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο ενώ τονίζει και τη σημαντικότητα της σπουδαίας αυτής νίκης.

"Η Μπλακμπερν είναι μια μεγάλη ομάδα. Εμείς δεν την αφήσαμε να επιβάλει το ρυθμό της στο παιχνίδι. Μπήκαμε πιο δυνατά και δείξαμε ότι έχουμε πάθος. Δείξαμε ότι θέλαμε τη νίκη", είπε αρχικά ο άσος της θεσσαλικής ομάδας και συνέχισε μιλώντας για τις πιθανότητες πρόκρισης στην επόμενη φάση:

"Τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά στην Αγγλία. Αν εμείς καταφέρουμε να κάνουμε τόσο καλή εμφάνιση όσο εδώ τότε όλα είναι ανοιχτά". Ακόμα και αν δεν έρθει η πρόκριση για την ΑΕΛ (κάτι που απευχόμαστε) η νίκη επί του αγγλικού συλλόγου έχει μεγάλη αξία. Σε αυτό συμφωνεί και ο ποδοσφαιριστής των "βυσσινί":

Είναι μια πολύ σημαντική νίκη. Η Μπλακμπερν είναι μια ομάδα που παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στο αγγλικό πρωτάθλημα και στα τελευταία δεκαπέντε παιχνίδια ήταν αήττητη”.

Ενας από τους παίκτες που έκλεψαν την παράσταση στο ματς με τους Αγγλους ήταν ο Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο που σημείωσε και το πρώτο γκολ των Λαρισαίων. Ο συμπαίκτης του δήλωσε για αυτόν: "Εχει μια αξιοζήλευτη καριέρα. Είναι ένας μεγάλος παίκτης, ότι και να πω για αυτόν θα είναι λίγο".

Η βραδιά της Πέμπτης θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως "μαγική" για την χώρα μας. Και οι πέντε εκπροσωποί μας σημείωσαν νίκες και χάρισαν υπερπολύτιμους βαθμούς στην Ελλάδα. Ο Γιώργος Γκαλίτσιος σχολίασε επί του θέματος: "Είναι πολύ θετικό, το καλύτερο για την χώρα μας. Δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί κανείς κάτι τέτοιο".

ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ: "ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΕΔΩ"

Τρέλανε κόσμο η Λάρισα στο εντυπωσιακό 2-0 επί της Μπλάκμπερν στο Πανθεσσαλικό στάδιο του Βόλου, παρόλα αυτά ο Μπακαγιόκο πιστεύει ότι ακόμα δεν έχει κριθεί τίποτα. Ο Ιβοριανός επιθετικός, σκόρερ του πρώτου γκολ της μεγάλης νίκης της Λάρισας, τόνισε παρόλα αυτά πως η Λάρισα έχει πολλές πιθανότητες να προκριθεί στους ομίλους του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ, μετά το 2-0 του πρώτου αγώνα.

«Πήραμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Οι περισσότεροι μας θεωρούν φαβορί μετά το 2-0, αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμα τίποτα. Θα πρέπει να είμαστε σοβαροί και να αγωνιστούμε με μεγάλη αυτοσυγκέντρωση. Τώρα, όμως, κοιτάμε το παιχνίδι της Κυριακής», τόνισε ο σκόρερ του πρώτου γκολ της Λάρισας στο χθεσινό παιχνίδι.

Ο Μπακαγιόκο μιλώντας για τους λόγους που τον έφεραν στη Λάρισα, αναφέρθηκε στο πολύ καλό κλίμα που συνάντησε στη θεσσαλική πόλη:
«Ήταν δύσκολη απόφαση για μένα να έρθω στην Ελλάδα. Αλλά από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι όλος ο κόσμος εδώ ήθελε πολύ να έρθω. Ο πρόεδρος, ο προπονητής», δήλωσε ο διεθνής με την Ακτή Ελεφαντοστού επιθετικός.

Ο Ιμπραχίμα, που στο παρελθόν έχει αγωνιστεί με τις Μονπελιέ, Εβερτον, Μαρσέιγ, Οσασούνα, Ιστρ, Λιβόρνο, έκανε ακόμη εγκωμιαστικά σχόλια για τους οπαδούς της ΑΕΛ:
«Οι οπαδοί μας είναι πολύ φανατικοί. Μου θυμίζουν το κοινό της Λιβόρνο... Αισθάνομαι φανταστικά εδώ».