Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

ΔΑΝΕΖΙΚΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΜΕ ΖΕΝΙΤ

Ο Νικολάι Βόλκαρτζ από τη Δανία θα είναι ο ρέφερι της αναμέτρησης απέναντι στη ρωσική Ζενίτ στο Πανθεσσαλικό. Βοηθοί του θα είναι οι συμπατριώτες του Μπο Αμπιλντγκααρντ, Μάρτιν Γουλφ. (ael-sport)

To ael-sports σας παρουσιάζει τα στατιστικά του:

Nicolai Vollquartz
vollst. Name: Nicolai Vollquartz
geboren am: 07.02.1965
geboren in: Dänemark
Nationalität:
Dänemark


WM-Quali. Europa

Spiele



2006 1 2 - -

1 2 - -
Freundschaft Spiele
2007 1 4 - -
2005 1 - - -
2004 1 2 - -
2003 1 3 - -
2001 1 1 - -

5 10 - -
EM-Qualifikation Spiele
2006/2007 3 8 - -
2002/2003 1 2 - -

4 10 - -
Champions League Spiele
2006/2007 1 3 - -

1 3 - -
Champions League Qualifikation Spiele
2006/2007 1 3 1 -
2005/2006 1 4 - -

2 7 1 -
UEFA Cup Spiele
2007/2008 1 4 - -
2006/2007 3 11 - -
2005/2006 3 12 - -
2004/2005 3 14 - -
2003/2004 2 4 - -

12 45 - -
UI-Cup Spiele
2005/2006 1 2 - -

1 2 - -
SAS Ligaen Spiele
2007/2008 10 23 1 -

10 23 1 -

ΧΩΡΙΣ ΑΠΡΟΟΠΤΑ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

Σήμερα πέρα της δήλωσης Πηλαδάκη, που διέψευσε τα σενάρια περι αποχώρησης από την ΑΕΛ και της τιμωρίας με 5 αγωνιστικές του παρατηρητή Ζαχαριάδη που βαθμολόγησε με άριστα τον διαιτητή Κασναφέρη, δεν υπάρχει κάποια άλλη σημαντική είδηση που αφορά την ομάδα μας.

Όλα τα αθλητικά sites αναπαράγουν την είδηση του sport-fm, που αναφέρει μια πληροφορία τουλάχιστον δυο ημερών , για το χειρουργείο που θα υποβληθεί ο Νίκος Νταμπίζας, προκειμένου ν' απαλλαγεί από το πρόβλημα που αντιμετωπίζει με τους κοιλιακούς.

Κατά τ' άλλα η σημερινή προπόνηση κύλησε χωρίς σοβαρά απρόοπτα με τους παίκτες που αγωνίστηκαν χθες κατά του Ολυμπιακού στα πλαίσια του Super Cup, να προπονούνται σε πιο χαλαρούς ρυθμούς. Με το πέρας της αυριανής προπόνησης ο Γιώργος Δώνης θα ανακοινώσει και τους παίκτες που θα αποτελούν την αποστολή για το κυριακάτικό παιχνίδι κόντρα στην Σκόντα Ξάνθη.

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΛ"

Δεν τίθεται θέμα αποχώρησης του Κώστα Πηλαδάκη από τη Λάρισα. Με διευκρινιστικές του δηλώσεις στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος της ΑΕΛ ξεκαθάρισε πως ουδέποτε σκέφτηκε να τα παρατήσει και έκανε λόγο για παρερμηνεία των όσων είπε, στο περιθώριο της παραίτησης του από το προεδρείο της Σούπερ Λίγκα. (ael-sports)

«Με ρώτησαν συγκεκριμένα πράγματα και έδωσα συγκεκριμένες απαντήσεις. Είπα ότι σκέφτομαι σοβαρά να αποχωρήσω από τα κοινά του ελληνικού ποδοσφαίρου. Οι δύο τελευταίες λέξεις αφαιρέθηκαν και βγήκε το συμπέρασμα ότι θα αποχωρήσω από τη Λάρισα», δήλωσε ο Πηλαδάκης, για να εξηγήσει:

«Πως είναι δυνατόν να φύγω, τώρα που η κατασκευή του νέου γηπέδου έχει μπει στην τελική ευθεία; Κάθε χρόνο η ομάδα παρουσιάζει κάτι καλό, φέτος παίζουμε στους ομίλους του UEFA, σειρά έχει αυτό. Η ανάληψη των Μεσογειακών Αγώνων από το Βόλο και τη Λάρισα μας βοηθά σε πολύ μεγάλο βαθμό, αφού το γήπεδο συμπεριλήφθηκε στον φάκελο υποψηφιότητας».

Ετσι, το θέμα που προκύπτει είναι η ενδεχόμενη αποχώρηση του πρόεδρου της ΑΕΛ από τη Σούπερ Λίγκα. Ηδη έδωσε δείγματα γραφής των... προθέσεών του, καθώς δεν παραβρέθηκε στις δύο τελευταίες συνεδριάσεις, ούτε παρουσιάστηκε σήμερα ενώπιον της Πειθαρχικής Επιτροπής..


ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ SUPERLEAGUE"

ΚΑΛΗΜΕΡΑ σας. Η σημερινή συνεδρίαση της Superleague ίσως και να ’ναι η τελευταία ευκαιρία για να κοιτάξει επιτέλους μπροστά το επαγγελματικό ποδόσφαιρο και να κλείσει άπαξ και διά παντός (που ’λεγαν και οι παλιοί) τη μεγαλύτερη πληγή του: τη διαιτησία. Οι πρόεδροι των ποδοσφαιρικών εταιρειών, αυτοί δηλαδή που πληρώνουν επενδύοντας στη δυναμική (;) του προϊόντος, καλούνται να αποδείξουν ότι μπορούν να χτυπήσουν τη γροθιά στο μαχαίρι. Τα δείγματα γραφής στο χώρο της διαιτησίας είναι άθλια όποια οπτική κι αν επιλέξει κανείς. Και η λύση είναι μία: η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΣΤΗ SUPERLEAGUE. Η ευθύνη των ανθρώπων που τη διοικούν και με την ΕΠΟ να παραχωρεί την εξουσία της.

Θα γίνει αυτό; Θα έχουμε κάθε λόγο να αισιοδοξούμε. Δεν θα γίνει αυτό; Ξεχάστε τα όλα κι ετοιμαστείτε να δείτε στις υπόλοιπες 24 αγωνιστικές του πρωταθλήματος ακόμη χειρότερα! Ετοιμαστείτε να φρίξετε! Κι ετοιμαστείτε να δείτε και να ακούσετε τους προέδρους των ομάδων να φωνάζουν και να σκούζουν για τη διαιτησία. Αυτοί δηλαδή που δεν θα τολμήσουν σήμερα (γιατί προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα βρουν τα κότσια να το κάνουν) θα είναι αυτοί που θα αντιμετωπίζουν τη διαιτησία είτε ως πραγματική αιτία είτε ως άλλοθι για την αποτυχία της ομάδας τους ή όλου του συστήματος. Του συστήματος το οποίο οι ίδιοι έστησαν για την αναβάθμιση (υποτίθεται) του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.

Ο Κώστας Πηλαδάκης έκανε μια αρχή και το δέον γενέσθαι αφορά στη συνέχισή της. Αλλιώς μας πήρε το ποτάμι, μας πήρε ο ποταμός. Ενας ποταμός που θα γίνει χείμαρρος και καταρράκτης μέχρι το τέλος της περιόδου. Οι πρόεδροι καλούνται σήμερα να αναλάβουν τις (ιστορικές) ευθύνες που τους αναλογούν απέναντι στις ομάδες τους, στους ποδοσφαιριστές, στον κόσμο, απέναντι στο ίδιο το ποδόσφαιρο. Είναι απολύτως αναγκαίο να εκμεταλλευτούν το εκτόπισμά τους (σε όλα τα επίπεδα της ελληνικής δημόσιας ζωής) και να λύσουν το γόρδιο δεσμό που ταλαιπωρεί την μπάλα χρόνια τώρα.

Ας μην τη σπαταλήσουν και αυτήν την ευκαιρία και ας (όσο κοινότοπο και αν ακούγεται) ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια. Τούτη την ώρα έχουμε τρυπήσει τον πάτο του βαρελιού. Και να θυμούνται και κάτι άλλο οι πρόεδροι: Χωρίς ρήξεις ποτέ δεν επιτεύχθηκε θετικό αποτέλεσμα. Και για να προχωρήσουν σε ρήξεις πρέπει να είναι έτοιμοι οι ίδιοι μέσα τους. Αλλιώς ας παραμείνουν στο ίδιο έργο θεατές. Κι ας σιγοτραγουδούν (γιατί για φωνές δεν θα τους παίρνει) το τραγούδι του Λαυρέντη τότε με τους Τερμίτες: «Γιατί οι αρκούδες μόλις μασήσουν όλες τις φλούδες θα ξαναφύγουν πάλι όπως ήρθαν, σαν πεταλούδες. Κι εσύ κλεισμένος σ’ ένα κρεβάτι ασβεστωμένος, θα καβγαδίζεις μικροκαβγάδες με δράκου μένους…». ael-sports

ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ

Με πέντε αγωνιστικές τιμωρήθηκε απο την ΚΕΔ ο παρατηρητής του αγώνα ΑΕΚ-Λάρισα, Ζαχαριάδης που βαθμολόγησε με άριστα τον Γιώργο Κασναφέρη παρά τα λάθη του στο εν λόγω ματς....

Αυτό αποφάσισε η κεντρική επιτροπή διαιτησίας η οποία εξέδωσε ανακοίνωση για το θέμα: "Μετά τη συνεδρίαση του Πειθαρχικού Οργάνου της ΚΕΔ/ΕΠΟ, η επιτροπή επέβαλε στον παρατηρητή Ζαχαριάδη Αθ. (ΣΔΠ Θεσσαλονίκης) ποινή πέντε (αρ. 5) αγωνιστικών με ημερομηνία έναρξης 22/10/2007, λόγω πλημμελούς σύνταξης της έκθεσής του στον αγώνα της Super League ΑΕΚ-Λάρισα και διότι η βαθμολογία του δεν συμβάδιζε με την απόδοση του διαιτητή". (ael-sports)

ΚΑΙΣΑΡΗΣ: "ΕΓΙΝΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ"

ΠΟΣΑ λεφτά έδωσε χθες ο Alpha, για να δείξει σε ζωντανή μετάδοση τον Κατσικογιάννη, τον Κώστα Μενδρινό και τον Σοϊλέδη να φοράνε την τιμημένη φανέλα με το δαφνοστεφανωμένο έφηβο στο στήθος;

Κι οι πιτσιρικάδες, βέβαια, του Ολυμπιακού δεν φταίνε σε τίποτα. Ούτε είναι υποτιμητικό γι αυτούς να παίξουνε σ' έναν τελικό Σούπερ Καπ. Κάθε άλλο. Οταν όμως για ένα παιχνίδι δεν ενδιαφέρονται οι ίδιες οι ομάδες που παίζουνε, πώς είναι δυνατόν να ενδιαφέρεται η τηλεόραση; Ενδεχόμενα, βέβαια, η μετάδοση να γίνεται στα πλαίσια του ανοίγματος που κάνει το κανάλι στο ποδόσφαιρο. Αφού δηλαδή έχουμε μπει στο κόλπο, αν αγοράσουμε και κανέναν κατιμά, δεν πειράζει.

Για ποιο λόγο, όμως, έγινε αυτό το παιχνίδι; Μόνο και μόνο, επειδή έπρεπε να γίνει. Δεύτερος λόγος δεν υπήρχε. Γι αυτό, άλλωστε, έγινε και στο Καραϊσκάκη, που είναι έδρα του Ολυμπιακού. Αν επρόκειτο για κάτι σοβαρό, θα το δεχότανε η Λάρισα και ειδικά ο Πηλαδάκης, που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του; Μια ψυχή -σου λέει- που είναι να βγει, ας βγει.

Το Σούπερ Καπ, άλλωστε, έχει και τη σχετική προϊστορία. Ο θεσμός είχε καταργηθεί με αφορμή ένα παιχνίδι Ολυμπιακού - Παναθηναϊκού, που δεν έγινε ποτέ. Και δεν έγινε, επειδή είχε κάνει τότε μεταγραφή στον Παναθηναϊκό ο Αποστολάκης και φοβηθήκανε τα επεισόδια. Τώρα, όμως, που έχει καταργηθεί η βία στα γήπεδα, έχουνε βγει άλλου είδους προβλήματα: Δεν υπάρχουνε ημερομηνίες. Οι ομάδες παίζουνε φουλ δύο φορές την εβδομάδα για πρωτάθλημα και Ευρώπη. Δεν υπάρχουνε, δηλαδή, ποδοσφαιριστές, για να παίξουνε. Γι αυτό ο Ολυμπιακός έβαλε μέσα έφηβους και ο Δώνης ξεκούρασε όσους μπορούσε. Με το τρόπαιο, άλλωστε, ουδείς ασχολείται. Του Ολυμπιακού η βιτρίνα είναι γεμάτη, ενώ αυτό που ενδιαφέρει τη Λάρισα είναι να κερδίσει την Κυριακή τη Σκόντα και να ξεκολλήσει από τους πέντε βαθμούς. Αυτό που τους ενδιέφερε πάνω απ όλα χθες ήτανε μην είχανε στα καλά καθούμενα κανένα τραυματισμό.

Οπως, λοιπόν, μπαίνει θέμα να καταργηθούνε οι παρελάσεις, το ίδιο πρέπει να γίνει και στο ποδόσφαιρο με το Σούπερ Καπ. Οπως κάνουνε αγγαρεία οι μαθητές στις παρελάσεις, έτσι ακριβώς κάνανε αγγαρεία χθες για το Σούπερ Καπ ομάδες και ποδοσφαιριστές. Χαίρετε. (ael-sports)

ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΝΑΒΟΛΗ;

Αναβολή της εκδίκασης της υπόθεσής του (δηλώσεις εναντίον του Ατρόμητου) θα ζητήσει -σύμφωνα με πληροφορίες- (λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων) ο Κώστας Πηλαδάκης σήμερα το μεσημέρι από την Πειθαρχική Επιτροπή της Super League.
Εξάλλου, το αφεντικό της ΑΕΛ άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα με την απάντησή του χθες μετά το τέλος του ματς, σε ερώτηση «αν έχει αποφασίσει να αποχωρήσει από το ποδόσφαιρο». «Αυτά θα τα πούμε εν καιρώ» είπε...

Αναφορικά με το Σούπερ Καπ, τόνισε: «Οι τίτλοι είναι σημαντικοί στο ποδόσφαιρο. Τα ματς, όμως, πρέπει να γίνονται την προγραμματισμένη στιγμή. Διαφορετικά, ο θεσμός τίθεται στο περιθώριο, όπως στο περιθώριο τον έβαλε σήμερα ο κόσμος της Λάρισας».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ

Ηλίας Κυριακίδης: «Απόδειξη προόδου είναι το σημερινό ματς. Τα προηγούμενα χρόνια "ματώναμε", για να μείνουμε στην κατηγορία και τώρα παίζουμε με φόντο ένα Κύπελλο. Αυτό είναι πρόοδος! Στο πρωτάθλημα θα έπρεπε να έχουμε περισσότερους βαθμούς, απλά γιατί το αξίζουμε».

Ανδρέας Λαμπρόπουλος: «Κάθε ομάδα θα ήθελε να βρίσκεται σε αυτό το παιχνίδι. Προσπαθήσαμε να πετύχουμε ένα γκολ, κυρίως στο α ημίχρονο, δεν τα καταφέραμε. Σκόραρε ο Ολυμπιακός και κέρδισε».

Φώτης Κηπουρός: «Δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό. Μπορούσαμε να προηγηθούμε στο πρώτο ημίχρονο. Το ματς αυτό τελείωσε, μας ενδιαφέρει η Ξάνθη».

ΣΑΝ... ΦΙΛΙΚΟ

Οπως αποδείχθηκε στην πράξη, δεν ήταν μόνο οι δύο φιναλίστ που αντιμετώπισαν... χαλαρά τον αγώνα, αλλά και οι φίλαθλοι των δύο ομάδων, αφού η εικόνα που παρουσίαζαν οι εξέδρες του φαληρικού γηπέδου κάθε άλλο παρά ικανοποιητική μπορεί να χαρακτηριστεί.

Λίγος κόσμος πήρε την απόφαση να πάει στο Καραϊσκάκη για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση και βέβαια η συντριπτική πλειοψηφία ήταν οπαδοί του Ολυμπιακού. 150 ήταν οι φίλαθλοι της θεσσαλικής ομάδας που πήγαν στο γήπεδο, ενώ από την άλλη πλευρά οι οργανωμένοι οπαδοί των «ερυθρόλευκων» έδωσαν σε έναν ακόμα αγώνα δυναμικό «παρών». Στο «πέταλο» μάλιστα των φανατικών οπαδών της ομάδας του λιμανιού υπήρχε και πανό των οπαδών του Ερυθρού Αστέρα, όπως σε όλα σχεδόν τα ματς του Ολυμπιακού.

Σε ό,τι αφορά τους φιλάθλους της Λάρισας, οι οργανωμένοι οπαδοί των «βυσσινί» δεν συμφωνούσαν με τη διεξαγωγή του τελικού στο Καραϊσκάκη και σε συνδυασμό με την υποβάθμιση όπως υποστήριζαν του θεσμού από τη διοργανώτρια αρχή, αποφάσισαν να μην ταξιδέψουν από τη Λάρισα στην Αθήνα για να ενισχύσουν την ομάδα τους.

Η ουσία είναι ότι τέλη Οκτώβρη που διεξήχθη το ματς θα έπρεπε όλοι να περιμένουν ότι τόσο οι Ολυμπιακός και Λάρισα όσο και οι φίλαθλοι των δύο ομάδων, δεν θα έδειχναν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη αναμέτρηση.

Πριν από την έναρξη του παιχνιδιού, και στην αναγγελία των συνθέσεων των δύο φιναλίστ, από τα μεγάφωνα του γηπέδου ακούστηκαν οι ύμνοι της Λάρισας (πρώτα) και του Ολυμπιακού.

Ενταση...

Ενταση δημιουργήθηκε μια ώρα πριν από την έναρξη του αγώνα έξω από τη θύρα 20. Περιμετρικά βρίσκονταν μερικές εκατοντάδες οπαδοί του Ολυμπιακού, οι οποίοι μόλις αντιλήφθηκαν στην είσοδο της θύρας την παρουσία λιγοστών φίλων της ΑΕΛ ξεκίνησαν την... ανταλλαγή συνθημάτων, χωρίς ωστόσο να δημιουργηθούν «παρατράγουδα».

Προπόνηση με Αγγελίνα

Υπό τις οδηγίες του Μάκη Αγγελίνα προπονήθηκαν χθες το πρωί στη Λάρισα οι βασικοί, τους οποίους ο Δώνης ξεκουράζει για το ματς με την Ξάνθη και όσοι παίκτες της ΑΕΛ είχαν μείνει εκτός αποστολής για το Σούπερ Καπ. Ακολούθως ο βοηθός προπονητή των «βυσσινί» ταξίδεψε στην Αθήνα για να είναι παρών στον βραδινό αγώνα στο Καραϊσκάκη.

SUPER... ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ

Το ποδόσφαιρο στο... κλαρί και οι ξεχασμένοι που ξέχασαν τον πόνο τους.

Τι ματσάρα ήταν αυτή; Τι θέαμα "γέμισε" τα ματάκια μας και τι παλμός ήταν αυτός που δονούσε το γήπεδο; Δεν έχετε παράπονο. Ούτε εσείς, ούτε εμείς. Τι άλλο θα κάνατε(με) Τετάρτη βράδυ σε εβδομάδα ενδιάμεση των ευρωπαϊκών διοργανώσεων; Το απόλυτο τίποτα. Αυτό, δηλαδή, που έγινε στο Καραϊσκάκη την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου, έτσι για το "καλό μήνα" και για να μπει με το δεξί ο Νοέμβρης.

Τώρα, λοιπόν, που τελείωσε η ποδοσφαιρική κωμωδία που είδαμε όλοι στο Φάληρο, εκεί στη Συγγρού πρέπει να κάτσουν να σκεφτούν ότι δεν μπορούν να βγάζουν το ελληνικό ποδόσφαιρο... στο κλαρί κατ' αυτό τον τρόπο. Το όλο θέμα, βέβαια, στραβά έχει ξεκινήσει και δεν θα μπορούσε να ισιώσει στο δρόμο, χωρίς φιλότιμη, συγκροτημένη και οργανωμένη προσπάθεια.

Και για να δείτε τη σοβαρότητα με την οποία αγκαλιάζει και υπολογίζει η ΕΠΟ το Super Cup, αν πληκτρολογήσετε την ηλεκρονική διεύθυνση της Ομοσπονδίας και βρείτε σχετική ενότητα, εμείς θα είμαστε super άσχετοι για να μην πούμε το άλλο, το... κλασικά ελληνικό.
Η ΕΠΟ οφείλει να κάτσει κάτω και να αποφασίσει. Δεν επιτρέπεται να μιλάμε για ένα θεσμό που η διεξαγωγή του έγκειται σε διάφορες συγκυρίες. Αν υπάρχει έχθρα μεταξύ των οπαδών των δύο ομάδων, το ματσάκι τρώει κόκκινη. Αν όχι, διεξάγεται με βαριά ποδοσφαιρική καρδιά σε ημερομηνία που δεν βολεύει και που οι προπονητές το βλέπουν σαν μια καλή ευκαιρία να κάνουν τα πειράματά τους.

Όλη αυτή η πολιτική και η τακτική της Ελληνικής Ομοσπονδίας εκεί ακριβώς οδήγησε το θεσμό του Super Cup, που σε άλλες χώρες... ανθεί και ευδοκιμεί. Ας ρίξουν καμιά ματιά και λίγο παραπέρα από εκεί που φτάνει το μάτι τους και δεν θα χάσουν. Το Καραϊσκάκη ήταν πιο κρύο και από γήπεδο του χόκεϊ στον Καναδά, οι φωτογραφίες και τα πλάνα με τα άδεια... έδρανα "έφερναν" εικόνα γηπέδου Αρτμέντια και Ζαπορίζια στους δέκτες και στα δημοσιογραφικά αν ήθελες να μην ακουστείς έκανες... νοήματα.

Οι μόνοι που "χάρηκαν" από αυτή τη υπόθεση ήταν οι δύο προπονητές. Όχι από τη μεγαλειώδη μπάλα που παίχτηκε και την υψηλή τεχνική που ξεδιπλώθηκε στο τερέν, αλλά επειδή έβαλαν και μερικούς ξεχασμένους να... ξεχάσουν τον πόνο τους. Βάλτε και ότι δοκίμασαν αμούστακα παιδιά με την ελπίδα να ανακαλύψουν κάποιον που φέρει ποδοσφαιρική... γενειάδα, και όλα μέλι-γάλα.

Το πιο αποκαρδιωτικό, πάντως, από όλα ήταν η στιγμή της απονομής και της ανύψωσης του "βαρύτιμου" τροπαίου. Οι φωνές μας -σαν παιδιά- όταν σηκώναμε την "κούπα" κόντρα στην από κάτω γειτονιά, ήταν πιο δυνατές.
Πηγή: Sportime

ΟΙ ΕΥΡΩ-ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΗΣ ΑΕΛ

Ζενίτ-Τομ Τομσκ 3-4 πέν. (0-0 παρ., 0-0 κ.α.) (προσεχής αντίπαλος)

Στα προημιτελικά του κυπέλλου Ρωσίας ολοκληρώθηκε η παρουσία της Ζενίτ τη φετινή σεζόν. Η αντίπαλος της Λάρισας έμεινε στο 0-0 με την Τομ Τομσκ στην Αγία Πετρούπολη τόσο στο ενενηντάλεπτο, όσο και στην παράταση. Με πολλές αλλαγές και παίκτες από τη δεύτερη ομάδα το συγκρότημα του Ντικ Αντβοκαατ, δεν είχε την ψυχραιμία στη διαδικασία των πέναλτι όπου ηττήθηκε με 4-3.

Η σύνθεση της Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης
: Τσοντοφάλσκι, Ανιούκοφ (67’ Οκορόκοφ), Χάγκεν, Σκρτελ (46’ Λόμπερτς), Λάπιν, Γκόρσκοφ, Ρίκσεν, Ραντίμοφ, Λι (102’ Λεμπέντεφ), Μαξίμοφ, Ιόνοφ

Τα αποτελέσματα των υπολοίπων αντιπάλων


Καρλ Τσάις Ιενα-
Νυρεμβέργη 5-4 πέν. (2-2 παρ., 1-1 κ.α.
(56' Τόργκελε, 114' Μίλερ - 13' Μισίμοβιτς, 95' Κένεντι)
.

Λούτον-Εβερτον 0-1 παρ. (0-0 κ.α.)
(101' Κάχιλ)


Αλκμααρ
: Η αντίπαλος της Λάρισας δεν έχει υποχρεώσεις στο κύπελλο Ολλανδίας, από όπου έχει αποκλειστεί

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

20:15 SS2 ΛΙΕΤΟΥΒΟΣ ΡΙΤΑΣ - ΜΑΚΑΜΠΙ ΤΕΛ ΑΒΙΒ Εuroleague: Φάση ομίλων (Ζ)
21:00 SS3: ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ - ΡΟΜΑ ΛΟΤΟΜΑΤΙΚΑ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
21:30 SS1: ΛΕ ΜΑΝ - ΑΡΗΣ Εuroleague: Φάση ομίλων (Ζ)
21:30 SS7 ΤΑΟΥ ΚΕΡΑΜΙΚΑ - ΒΙΡΤΟΥΣ ΜΠΟΛΟΝΙΑ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
21:45 ΣΚΑΙ: ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΟΥΜΠΛΙΑΝΑΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Ζ)

ΣΠΟΡ+

13:00 ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΗΡΑΚΛΗΣ Α1 Βόλεϊ (Ζ)
15:00 ΜΑΡΣΕΙΓ – ΠΟΡΤΟ Champions League (E)
17:00 ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ – ΛΙΟΝ Champions League (E)
19:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ: ΜΠΕΝΦΙΚΑ – ΜΑΡΙΤΙΜΟ (Ε)
21:00 ΝΒΑ PLUS
21:20 NBA ACTION
22:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ – ΡΕΑΛ (Ε)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:30 SS1: CHAMPIONS ZONE
21:00 ΣΠΟΡ+: NBA ACTION
23:30 SS1: CHAMPIONS ZONE
23:30 ΣΚΑΙ: ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ
00:00 SS1: SUPER EUROLEAGUE

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

1/11/1999 Σκοτώνεται σε τροχαίο δυστύχημα ο 23χρονος διεθνής Βολιβιανός τερματοφύλακας Manuel Torez όταν χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην επαρχία Ταρίγια της Βολιβίας

1/11/1991 Η Μόρφω Δροσίδου κερδίζει το χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τάε Κβον Ντο στα 65 κιλά

1/11/1987 Η Νέα Ζηλανδία σημειώνει παγκόσμιο ρεκόρ πόντων σε διεθνή αγώνα ράγκμπι όταν κερδίζει την Ιαπωνία με 106-4 στο Τόκιο

1/11/1977 Ο Vasili Alekseyev καταρρίπτει το 80ό παγκόσμιο ρεκόρ του στην άρση βαρών στα +110 κιλά, ένα σερί, που ξεκίνησε στις 24/1/1970, όταν πέτυχε το πρώτο του παγκόσμιο. Όλα αυτά τα οκτώ χρόνια ήταν ανίκητος, κατέκτησε όλους του ευρωπαϊκούς και παγκόσμιους τίτλους και κέρδισε τα χρυσά στους Ολυμπιακούς του 1972 και 1976, ενώ ήταν ο μόνος, που ξεπέρασε τα 600 κιλά συνολικά στις τρεις κινήσεις

1/11/1946 Ο πρώτος αγώνας του ΝΒΑ γίνεται στο Τορόντο ανάμεσα στους New York Knicks και στους Toronto Huskies (68-66) μπροστά σε 7.090 θεατές

1/11/1897 Μια ομάδα μαθητών του λυκείου ''D’ Azeglio'' του Τορίνο αποφασίζουν να ιδρύσουν μια ομάδα ποδοσφαίρου που στην τύχη ονομάζουν Juventus. Ο πρώτος πρόεδρος είναι ο Enrico Cantari, ενώ στις 24/7/1923 ο Eduardo Agnelli, γιός του ιδρυτή της Fiat, θα ψηφιστεί πρόεδρος της ομάδας και θα διαδεχτεί τον ποιητή και συγγραφέα Corradino Corradini που έγραψε τον ύμνο της ομάδας. Το 1947 ο Giovanni, υιός του Eduardo ο οποίος θα σκοτωθεί σε αεροπορικό δυστύχημα, θα αναλάβει την προεδρία

1/11/1895 Κυκλοφορεί το “The Horseless Age”, το πρώτο περιοδικό που είναι αφιερωμένο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΗΣ ΑΕΛ

Κηπουρός: Από τους διακριθέντες της Λάρισας στο παιχνίδι. Δεν φέρει ευθύνη στο γκολ, ενώ είχε καλές επεμβάσεις, με κορυφαίες αυτή απέναντι στο Κωνσταντίνου στο πρώτο μέρος αλλά και σε επικίνδυνα σουτ των «ερυθρολεύκων» στο δεύτερο.

Πάρα: Ωσεί παρών στο παιχνίδι ο Αργεντίνος, δεν βοήθησε καθόλου και δεν απείλησε την εστία του Ολυμπιακού.

Λαμπρόπουλος: Ιδιαίτερα κινητικός αλλά έλειπε η ουσία από το παιχνίδι του νεαρού μεσοεπιθετικού.

Φέρστερ: Αρκετά προβλήματα για τον Γερμανό αμυντικό, ο οποίος έχανε σε πολλές φάσεις τον Μήτρογλου. Στην φάση του γκολ, έχασε την κεφαλιά και τον προσωπικό αντίπαλο, φέρνοντας σημαντική ευθύνη.

Βεργώνης: Σε μέτρια επίπεδα η απόδοση του, δεν φάνηκε ιδιαίτερα.

Βενέτης: Η Λάρισα αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα από τους επιθετικούς των πρωταθλητών, ωστόσο ο Θεσσαλός αμυντικός πάλεψε και είχε κάποιες καλές επεμβάσεις. Πάντως, η συνεργασία του με τον Φέρστερ δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή.

Μπουκουβάλας: Έπαιξε στα δεξιά και αντιμετώπισε αρκετούς πονοκεφάλους από τον Σοϊλέδη. Επιθετικά δεν απείλησε ιδιαίτερα.

Μπαχράμης: Ήταν πολύ καλός στο πρώτο 20λεπτο, ωστόσο στη συνέχεια έπεσε κατακόρυφα η απόδοση του και δίκαια αντικαταστάθηκε. Ήταν μοιραίος παίκτης για τους Θεσσαλούς, καθώς δεν μπόρεσε να κερδίσει από τα τρία μέτρα τον εξουδετερωμένο Σηφάκη στην φάση του πρώτου μέρους.

Ιγκλέσιας: Έδωσε αρκετές μάχες στο χώρο του κέντρου ο Αργεντίνος μέσος, αλλά δεν μπόρεσε να βοηθήσει πολύ στο επιθετικό κομμάτι.

Κατσιαρός: Σε ρηχά νερά ο αριστερός μπακ των Θεσσαλών. Δεν είχε πολλές προωθήσεις, αλλά ούτε και είχε σημαντικά προβλήματα αμυντικά.

Κόσλεϊ: Απουσία από το γήπεδο πήρε ο Σλοβάκος. Ο Δώνης θα περίμενε πολλά περισσότερα από τον έμπειρο επιθετικό αλλά δεν τα βρήκε. Ουσιαστικά, δεν απείλησε την εστία του Σηφάκη εκτός από μία μόνο φορά.

Αλεξάνδρου: Αγωνίστηκε ως αλλαγή στο δεύτερο ημίχρονο, προσπάθησε με την ταχύτητα του να δημιουργήσει προβλήματα στην άμυνα του Ολυμπιακού, αλλά ήταν αρκετά μόνος χωρίς να φανεί ιδιαίτερα.

Κυριακίδης: Συμμάζεψε κάπως το κέντρο της ομάδας του, αλλά και πάλι δεν έβγαλε μάτια με την απόδοση του.

Μουνιόθ: Μπήκε στο 57’ στην θέση του Μπαχράμη, ωστόσο δεν πρόλαβε να κάνει αισθητή την παρουσία του.


ΔΩΝΗΣ: ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Γιώργος Δώνης: «Μας ενδιέφερε το παιχνίδι, αλλά περισσότερο ήθελα να δω παιδιά που δεν έχουν μεγάλο χρόνο συμμετοχής. Λόγω των πολλών αγώνων πρέπει να έχουμε βοήθειες. Είδα αυτά που βλέπω και στις προπονήσεις. Τα παιδιά που μπορούν να μας βοηθήσουν είναι τα ίδια».

Και πρόσθεσε: «Είχαμε ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο. Συνεχίζουμε με πρώτο στόχο το παιχνίδι της Κυριακής με την Ξάνθη, όπου θέλουμε να επιστρέψουμε στις νίκες. Έχουμε κάνει ένα κακό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, για το οποίο δεν είμαστε αποκλειστικά υπεύθυνοι.

Τάκης Λεμονής: «Ήθελα να ξεκουράσω ορισμένους βασικούς παίκτες και να δώσω χρόνο συμμετοχής σε κάποιους άλλους. Λόγω των αναγκών που έχουμε, υποβαθμίσαμε το σημερινό παιχνίδι. Ωστόσο, δεν παύει να είναι ένας τίτλος. Έγινε ένα ανοιχτό, όμορφο και χωρίς σκοπιμότητες, παιχνίδι. Είδα και θετικά στοιχεία και κάποια αρνητικά. Η συνέχεια θα είναι δυνατή, αλλά νομίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι».

ΕΚΤΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ Η ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ

Οι περσινοί Κυπελλούχοι δεν θα έχουν την δυνατότητα να υπερασπιστούν τον τίτλο τους, καθώς αποκλείστηκαν από την Ιένα στην διαδικασία των πέναλτι. Οι γηπεδούχοι μάλιστα από το 68' έπαιζαν με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Τόργκελε.

Η κρίση που διανύει η Νυρεμβέργη δεν λέει να τελειώσει. Η ομάδα του Άγγελου Χαριστέα, που δεν ήταν καν στην αποστολή, ηττήθηκε από την Ιένα, ομάδα δεύτερης κατηγορίας, με 5-4 στα πέλαντι. Ο κανονικός αγώνας έληξε με σκορ 1-1, ενώ το έξτρα μισάωρο με σκορ 2-2. Να σημειωθεί ότι για την Ιένα σκόραρε και ο Τόργκελε, που σημείωσε το πρώτο τέρμα για την ομάδα.

SUPER CUP: ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ ΣΤΟΝ ΓΗΠΕΔΟΥΧΟ

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΑΕΛ 1-0
39' Μήτρογλου

Οποιος ή όποια αποφάσισε να πάει στο Φάληρο για να δει από κοντά την αναβίωση του Super Cup μεταξύ του πρωταθλητή Ολυμπιακού και της κυπελλούχου ΑΕΛ σίγουρα παραξενεύτηκε όταν είδε στον αγωνιστικό χώρο κάποιες... περίεργες, καινούργιες φυσιογνωμίες. Αφού ρώτησε τον διπλανό του, ενημερώθηκε πως ο Τάκης Λεμονής εμπιστεύτηκε θέση στο βασικό σχήμα στους πιτσιρικάδες. Δείγμα του πόσο υπολόγιζε τον συγκεκριμένο αγώνα.

Αλλαγές, νέα πρόσωπα και πιτσιρικάδες στην ενδεκάδα είχε και ο Γιώργος Δώνης, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να δοκιμάσει κάποιους παίκτες που δεν είχαν μέχρι τώρα μεγάλο χρόνο συμμετοχής.

Η στάση των δύο προπονητών πρέπει να προβληματίσει έντονα την ΕΠΟ που αποφάσισε να αναβιώσει έναν ξεχασμένο θεσμό στο πιο ακατάλληλο χρονικό σημείο. Κι αν οι δύο τεχνικοί έκαναν καλά να δοκιμάσουν κάποιους νέους ποδοσφαιριστές, η Ελληνική Ομοσπονδία τι κέρδος είχε από την διεξαγωγή ενός ανούσιου αγώνα, επιβαρύνοντας κι άλλο το πρόγραμμα των δύο ομάδων;

Ο αγώνας

Το "Γέωργιος Καραϊσκάκης" δεν είχε πολύ κόσμο... Γύρω στους 5.000 ήταν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού και περίπου 100 οι οπαδοί της ΑΕΛ. Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, ο αγώνας άρχισε με τη Λάρισα να έχει την πρώτη καλή ευκαιρία, αλλά ο Σηφάκης απομάκρυνε εκπληκτικά σε κόρνερ, με το δεξί χέρι, το τακουνάκι του Μπαχράμη από το ύψος της μικρής περιοχής. Οι ερυθρόλευκοι "απάντησαν" στις ευκαιρίες στο 12', αλλά ο Κωνσταντίνου δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί το τραγικό λάθος στην αντίπαλη άμυνα. Ο Κύπριος επιθετικός βρέθηκε απέναντι στον Κηπουρό, αλλά το δεξί σουτ που επιχείρησε δεν ήταν καλό, με αποτέλεσμα ο πορτιέρο της Λάρισας να απομακρύνει την μπάλα με τα πόδια.

Στα πρώτα είκοσι λεπτά, οι παίκτες του Γιώργου Δώνη είχαν την πρωτοβουλία στη μεσαία γραμμή και στο 19' έχασαν απίστευτη τριπλή ευκαιρία για να πάρουν προβάδισμα στο σκορ. Ο Μιχάλης Σηφάκης, όμως, έδειξε πως ο Ολυμπιακός μπορεί βάσιμα να ελπίζει στις υπηρεσίες του. Ο Λαμπρόπουλος έκανε το δεξί μακρινό σουτ, ο Έλληνας τερματοφύλακας απέκρουσε δύσκολα με τα πόδια. Στην επαναφορά, πάλι ο διεθνής πορτιέρο απομάκρυνε το σουτ του Κόζλεϊ από το ύψος της μικρής περιοχής, αλλά η ΑΕΛ είχε και τρίτη ευκαιρία στην ίδια φάση! Ο Μαχράμης πήρε το... ριμπάουντ, έκανε το σουτ από απόσταση βολής, όμως πάλι ο Σηφάκης είπε "όχι", μπλοκάροντας την μπάλα. Σπουδαία στιγμή για τη Λάρισα, σπουδαία και η τριπλή επέμβαση του ερυθρόλευκου γκολκίπερ.

Από το 20' και μετά, ο Ολυμπιακός ισορρόπησε το ματς και στο 29' ο Μήτρογλου ήταν έτοιμος να σουτάρει από το ύψος του πέναλτι, αλλά ο Μπουκουβάλας πρόλαβε, έκανε το τάκλιν και απομάκρυνε τον κίνδυνο για την ομάδα του. Ο επιθετικός του πρωταθλητή Ελλάδας, όμως, δέκα λεπτά αργότερα (39') ο διεθνής επιθετικός βρήκε δίχτυα. Ο Αριστείδης Σοϊλέδης, με μία εκπληκτική σέντρα από τα αριστερά, τροφοδότησε τον Μήτρογλου, ο οποίος με κεφαλιά-κανονιά από το ύψος της μικρής περιοχής έστειλε την μπάλα στο παραθυράκι της αριστερής γωνίας του Κηπουρού, ο οποίος έμεινε κυριολεκτικά άγαλμα. Ήταν το 1-0 για τον Ολυμπιακό, σε μία συνεργασία δύο παικτών που αν συνεχίσουν την σκληρή δουλειά θα αφήσουν εποχή στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

β' ημίχρονο

Στην επανάληψη, οι ερυθρόλευκοι δεν κινδύνεψαν σε κανένα σημείο της αναμέτρησης, παρά τις τρεις γρήγορες αλλαγές του Γιώργη Δώνη, ο οποίος "γέμισε" το κέντρο με την είσοδο των Κυριακίδη και Αλεξάνδρου, όμως η ομάδα του δεν απείλησε ουσιαστικά τον πρωταθλητή Ελλάδας. Ο Ολυμπιακός δεν έδωσε χώρο στον αντίπαλο και οι παίκτες του κρατούσαν τις θέσεις τους στον αγωνιστικό χώρο.

Στο 50', ο Μενδρινός έκανε το γύρισμα από τα δεξιά, ο Κωνσταντίνου δεν βρήκε όπως θα ήθελε την μπάλα στην προβολή που επιχείρησε και οι αμυντικοί της ΑΕΛ απομάκρυναν την μπάλα. Στο 81' ο Γκαλέτι εκτέλεσε φάουλ έξω από τη μεγάλη περιοχή, αλλά η μπάλα δεν του έκανε το χατίρι, καθώς βρήκε στο δεξί κάθετο δοκάρι της εστίας του Κηπουρού. Η τελευταία καλή φάση του αγώνα ήταν πάλι για λογαριασμό του Ολυμπιακού, με τον τερματοφύλακα της ΑΕΛ να απομακρύνει εντυπωσιακά σε κόρνερ το δεξί σουτ του Γκαλέτι.

*Μετά από συμφωνία της ΕΠΟ με την κυπριακή ομοσπονδία ποδοσφαίρου, το Super Cup Ελλάδας διαιτήτευσε Κύπριος ρέφερι (ο κορυφαίος στη Μεγαλόνησο), με δύο συμπατριώτες του βοηθούς.

ΣΚΟΡ: 1-0
ΓΚΟΛ: Μήτρογλου 39
ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Κατσικογιάννης - Μπαχράμης
ΚΟΚΚΙΝΕΣ: -
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ: 5000

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Λεμονής): Σηφάκης, Πάντος, Τοροσίδης, Ζεβλάκοβ, Αρτσούμπι, Κατσικογιάννης, Μενδρινός, Σοϊλέδης (77' Γκαλέτι), Νούνιες (77' Βασιλόγιαννης), Μήτρογλου, Κωνσταντίνου.

ΑΕΛ (Δώνης): Κηπουρός, Μπουκουβάλας, Φέρστερ, Βενέτης, Κατσιαρός, Μπαχράμης (57' Μουνιόθ), Βεργώνης (46' Αλεξάνδρου), Λαμπρόπουλος, Ιγκλέσιας (46' Κυριακίδης), Πάρα, Κόζλεϊ.

ΜΠΙΛΙ ΚΙΣ: "ΜΠΟΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"

Ο Μπίλι Κις ήταν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές των δύο πρώτων αγωνιστικών του πρωταθλήματος οδηγώντας την ΑΕΛ σε ισάριθμες νίκες.

«Είναι σίγουρο πως μπορώ να προσφέρω ακόμη περισσότερα», υπόσχεται ο Αμερικανός πλέι μέικερ και τονίζει: «Ως αθλητής πρέπει κάθε μέρα να προσπαθείς σκληρά για να βελτιώνεσαι. Προσπαθώ να βοηθήσω την ομάδα μου όσο περισσότερο μπορώ».

Για τη συνολική εικόνα της ΑΕΛ λέει: «Αποτελείται από πολλούς καινούριους παίκτες και ακόμη χρειάζεται πολύ δουλειά. Είναι σημαντικό πως το κλίμα είναι εξαιρετικό, αλλά σίγουρα χρειαζόμαστε χρόνο. Σίγουρα μπορούμε να παίξουμε ακόμη καλύτερα».

Αναφερόμενος στην αναμέτρηση του Σαββάτου κόντρα στο Αιγάλεω, συμπληρώνει: «Έχει πετύχει, όπως και εμείς, δύο νίκες. Σίγουρα είναι καλή ομάδα, παίζει καλό μπάσκετ και το ματς θα είναι για μας πολύ δύσκολο. Χρειάζεται προσοχή και συγκέντρωση σε όλη του τη διάρκεια».

ΞΑΝΘΗ: ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΕ ΔΟΚΙΜΕΣ

Μετά το ρεπό της Τρίτης (30/10) οι παίκτες της Ξάνθης επανήλθαν και πάλι στις προπονήσεις. Το σημερινό πρόγραμμα περιλάμβανε διπλή προπόνηση, το οποίο αναλώθηκε κυρίως σε ασκήσεις τακτικής, με τον Νίκο Κεχαγιά να δοκιμάζει άλλα σχήματα, εξαιτίας της απουσίας αρκετών βασικών παικτών.

Μια από τις σκέψεις του Έλληνα τεχνικού, εν όψει του εκτός έδρας ματς με την Λάρισα, είναι η χρησιμοποίηση του Ζουέλα στο κέντρο της άμυνας, μετά τον τραυματισμό του Βάλλα και την ταυτόχρονα μετακίνηση ενός εκ των Φλίσκα ή Ρίκκα στο ρόλο του αμυντικού χαφ.

Όσον αφορά στους απόντες από την σημερινή προπόνηση, ο Βάλλας δεν ακολούθησε καθόλου το πρόγραμμα και αναμένεται να μείνει εκτός δράσης για μια εβδομάδα, λόγω ενός τραυματισμού στον δεξιό οπίσθιο δικέφαλο. Ο Νουκέ ένιωσε ενοχλήσεις στη μέση και ακολούθησε ελαφρύ πρόγραμμα, σε αντίθεση με τους Φλίσκα και Παπαδημητρίου που επέστρεψαν σε κανονικούς ρυθμούς. Ωστόσο, το τεχνικό τιμ της ακριτικής ομάδας συνέστησε στον αρχηγό της ομάδας να αποφύγει σωματικές επαφές με τους συμπαίκτες του.

Τέλος, ο Μπάρκογλου ενδέχεται να ξεκινήσει προπονήσεις την Πέμπτη (1/11), ωστόσο η συμμετοχή του στο ματς του «Αλκαζάρ» θεωρείται απίθανη.