Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007

ΔΩΝΗΣ: ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ...

Αποφασισμένοι να χτυπήσουν τον αγώνα με την Αλκμάαρ είναι παίκτες και τεχνική ηγεσία της Λάρισας. Ο Γιώργος Δώνης παραδέχθηκε πως η ομάδα του θα παίξει για τη νίκη στην Ολλανδία, μίλησε για το συναίσθημα της συμμετοχής σε έναν ευρωπαϊκό αγώνα, ενώ δεν παρέλειψε να απαντήσει σε ερωτήματα σχετικά με τους Στέφανο Κοτσόλη και Ιμπραϊμ Μπακαγιόκο.

Αρχικά, ο Γιώργος Δώνης έδειξε να… χαίρεται για το ότι η ομάδα του θα δώσει έναν ακόμη ευρωπαϊκό αγώνα: «Είναι πάρα πολύ ωραίο συναίσθημα να αλλάζεις παραστάσεις μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, να βρίσκεσαι σε ένα πανέμορφο γήπεδο όπως αυτό της Αλκμααρ κι αυτό είναι κάτι ξεχωριστό που σου προσφέρει το ποδόσφαιρο. Ξέρουμε ότι μετά από το αυριανό ματς θα δούμε αν έχουμε λίγες ελπίδες, πολλές ή καθόλου κι αυτό σημαίνει ότι είναι ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι, στο οποίο θέλουμε να διεκδικήσουμε ό,τι πιθανότητες έχουμε απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα».

Πως βλέπουν όμως ο έμπειρος τεχνικός και οι παίκτες του την αναμέτρηση με την Αλκμάαρ; «Θα προσπαθήσουμε να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι, αλλά πάνω απ όλα θα προσπαθούμε να φανούμε αντάξιοι της πολύ σημαντικής προσπάθειας που έχουμε ξεκινήσει εδώ και αρκετό διάστημα και φυσικά αντάξιοι της στήριξης των φιλάθλων μας που θα έρθουν για να μας ενισχύσουν. Αντιμετωπίζουμε έναν πολύ δυνατό αντίπαλο που είναι αήττητος στα ευρωπαϊκά κύπελλα, μία ομάδα με πολύ καλή επιθετική ανάπτυξη, που συνηθίζει να βάζει πολλούς παίκτες στην αντίπαλη περιοχή. Αυτό το στοιχείο θα πρέπει να περιορίσουμε και να συμπεριφερθούμε πολύ καλά αμυντικά – κι όταν λέω αμυντικά δεν εννοώ την τετράδα της άμυνας, αλλά ολόκληρη την ομάδα. Σε ότι αφορά στην επιθετική μας ανάπτυξη πιστεύω ότι έχουμε δυνατότητες και θα σκοράρουμε όπως κάναμε και στα προηγούμενα ευρωπαϊκά ματς».

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο να προσαρμόσει την τακτική του στην επιτακτική ανάγκη για βαθμούς ο Γιώργος Δώνης απάντησε: «Για να έχουμε ελπίδες πρόκρισης θέλουμε τη νίκη. Όμως, ό,τι και να διεκδικούσαμε θα κάναμε το παιχνίδι μας. Το 4-3-3 είναι αυτό που ξέρουμε και παίζουμε καλύτερα».

Όσο για την απουσία του Ιμπραϊμ Μπακαγιόκο, ο τεχνικός των «βυσσινί» ανέφερε: «Είναι σημαντικός παίκτης για μας και όποιος χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να δείξει το καλό του πρόσωπο. Αλλά πιστεύω ότι θα είμαστε καλοί στην επιθετική μας ανάπτυξη, έστω και αν μας λείπει το ταλέντο και η ικανότητα του Ιβοριανού».

Αναφερόμενος και στην σημειολογία των γεγονότων που τον θέλει να έρχεται αντιμέτωπος με το παρελθόν του (κόντρα στην παλιά του ομάδα τη Μπλάκμπερν και αύριο απέναντι στον Φαν Χααλ, όπως στον ημιτελικό του Τσάμπιονς Λιγκ το 1996 στο γειτονικό Άμστερνταμ με τον Αγιαξ» ο Γιώργος Δώνης σχολίασε: «Όταν στην πρώτη μου χρονιά στην Ευρώπη έχω παίξει με την Μπλάκμπερν και επιστρέφω στο Άμστερνταμ, δεν μπορώ παρά να μην νιώθω τυχερός και να εύχομαι να είμαι γερός ώστε να χαρώ και όλα αυτά που έρχονται».

Μιλώντας για τις πιθανότητες ανέφερε εκ νέου τα όσα είπε για τις επιθετικές αρετές της ομάδας προσθέτοντας: «Έχουμε τις δυνατότητες να χτυπήσουμε το παιχνίδι στα ίσα. Και μπορεί οι πιθανότητες μας να φαίνονται λίγες, αλλά στο χέρι μας είναι να τις κάνουμε περισσότερες μέσα στον αγώνα. Το άσχημο για μας είναι ότι τα δύο μας πρώτα παιχνίδια τα δώσαμε με τις πιο δυνατές ομάδες του ομίλου μας».

Τέλος, κληθείς να σχολιάσει το κατά πόσο ο Κοτσόλης μπορεί να επηρεάστηκε ψυχολογικά μετά το ματς με τον Παναθηναϊκό και το γκολ που δέχθηκε στα τελευταία λεπτά επισήμανε ότι όλα είναι θέμα χαρακτήρα και ότι έχει δουλέψει με τον παίκτη στον τομέα αυτό: «Γενικά ο Στέφανος έχει πολύ καλή παρουσία φέτος. Έκανε ένα λάθος και δεν θα πρέπει να στεκόμαστε σε αυτό. Δεν είμαστε από αυτούς και δεν πρόκειται να ρίξουμε καμία ευθύνη πάνω του. Έχει την εμπιστοσύνη μας και δεν πρόκειται να επηρεαστεί. Μετά το ματς με τον Παναθηναϊκό είμαστε πρώτη ομάδα σε τελικές προσπάθειες στο πρωτάθλημα και έχουμε τον ίδιο αριθμό με την ΑΕΚ σε επιθέσεις αντιπάλων. Δυστυχώς, όμως, εμείς ως ομάδα πληρώνουμε το παραμικρό λάθος που κάνουμε. Ελπίζω σύντομα αυτό να σταματήσει.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΛΟΥΙΣ ΦΑΝ ΓΚΑΑΛ

«Παρακολούθησα την ΑΕΛ ζωντανά κόντρα στον Ηρακλή και σε βίντεο τους αγώνες με Μπλάκμπερν και Έβερτον. Παίζει ελκυστικό και οργανωμένο ποδόσφαιρο κι αυτό είναι για μας και θετικό και αρνητικό. Θετικό γιατί μας αρέσει να παίζουμε απέναντι σε ομάδες που δημιουργούν και δεν καταστρέφουν το παιχνίδι του αντιπάλου, γιατί αυτό μας δίνει χώρους και ευκαιρίες να κάνουμε το παιχνίδι μας. Αρνητικό γιατί η πίεση που δέχεσαι από μια τέτοια ομάδα είναι μεγαλύτερη», δήλωσε στην εισαγωγή του ο Λουίς Φαν Χάαλ σε μια συνέντευξη Τύπου, στην οποία μπορεί να μην άνοιξε τα χαρτιά του για την αυριανή αναμέτρηση με την ΑΕΛ, αλλά αποκάλυψε αρκετά για το δικό του προπονητικό μέλλον εμπλέκοντας της Εθνικής Αγγλίας, αλλά και τη δική μας Εθνική ομάδα. Αρνήθηκε να αποκαλύψει ποιο στοιχείο της ΑΕΛ φοβάται, αλλά μίλησε για το μεγάλο στοίχημα: Το ευρωπαϊκό ρεκόρ που κυνηγάει με την Αλκμααρ στο DSB Stadion, απέναντι στους Κυπελλούχους Ελλάδος.

Για το αυριανό ματς ο τεχνικός της Αλκμάαρ δεν έχει στη διάθεσή του τον τιμωρημένο φορ Άρι, ενώ αμφίβολη είναι η συμμετοχή των Γκρατσιάνο Πελέ και Τζούλιαν Γένερ, οι οποίοι ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα εξαιτίας στομαχικών διαταραχών. Απαντώντας στις ερωτήσεις των εκπροσώπων του Τύπου ο Φαν Χάαλ είπε ότι δεν θυμάται ως ποδοσφαιριστή τον αυριανό αντίπαλό του στη μάχη του πάγκου, Γιώργο Δώνη, από τον πρώτο ημιτελικό του Τσάμπιονς Λιγκ Άγιαξ-Παναθηναϊκός το 1996 «ίσως είναι λάθος μου, αλλά δεν τον θυμάμαι. Κι αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν μένω ποτέ στο παρελθόν». Τόνισε ότι ως αντικαταστάτη του Άρι προόριζε τον Πελέ, αλλά δεν γνωρίζει αν θα είναι σε θέση να παίξει. Στην περίπτωση αυτή, πρώτη επιλογή είναι ο Ελ Χαμνταουί.

Ερωτηθείς - με αφορμή την σεναριολογία των τελευταίων ημερών - για την πιθανότητα να αναλάβει ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής Αγγλίας διατηρώντας τη θέση του στην Αλκμάαρ, ο Φαν Χάαλ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο λέγοντας πως: «το ίδιο μοντέλο είχε εφαρμόσει κάποτε κι ο Χίντινκ» και έσπευσε να προσθέσει χαριτολογώντας: «Αυτός, άλλωστε είναι ο λόγος που δεν σχολιάζω πια για την τηλεόραση τα ματς της Εθνικής Ολλανδίας».

Για τη δήλωση του Αντεμός, τεχνικού της Βίτεσε, που χρίζει φαβορί την Αλκμάαρ στο πλευρό του Άγιαξ για τον φετινό τίτλο στο ολλανδικό πρωτάθλημα είπε: «Δεν κρύβω ότι έμεινα έκπληκτος. Έχουμε καλή ποιότητα ως ομάδα, αλλά στα πρώτα ματς της σεζόν μας έλειψε το εύκολο γκολ με συνέπεια να χάσουμε αρκετό έδαφος. Στους τελευταίους αγώνες, όμως, τόσο ο Άρι όσο και ο Μούσα Ντεμπελέ μας έχουν δώσει τις λύσεις που περιμέναμε από αυτούς κι έτσι καταφέραμε να επανακάμψουμε».

Τόνισε επίσης ότι «το γεγονός ότι η ΑΕΛ παίζει το τελευταίο της χαρτί για την πρόκριση δεν επηρεάζει τα δικά μας σχέδια για το παιχνίδι. Η πίεση είναι στο μέρος της ΑΕΛ και όχι στο δικό μας», ενώ μετά από σχετική ερώτηση δήλωσε με έμφαση πως: «η Αλκμάαρ καλύπτει τις φιλοδοξίες μου για να κατακτήσω έναν τίτλο, πόσο μάλλον από τη στιγμή που η ομάδα έχει να το καταφέρει 25 χρόνια. Θέλει πολύ χρόνο για να γίνουμε μεγάλη ομάδα, αλλά θεωρώ ότι είμαστε στον σωστό δρόμο. Θέλω να πω αντίο με έναν τίτλο στην Αλκμάαρ, αν και είμαι σίγουρος ότι η στιγμή που θα φύγω από εδώ θα αργήσει αρκετά. Λογικά αυτός θα είναι ο τελευταίος μου σταθμός ως προπονητής συλλόγων». Πρόσθεσε επίσης ότι η μεγαλύτερη φιλοδοξία του είναι να φτάσει ψηλά καθοδηγώντας μια Εθνική ομάδα, αποκαλύπτοντας ότι αυτός θα ήταν ο μοναδικός λόγος που θα το έφερνε για δουλειά στην Ελλάδα. Να αναλάβει προπονητής της Εθνικής μας. Ερωτηθείς για το αν φοβάται κάτι από την ΑΕΛ στο αυριανό ματς αρνήθηκε να απαντήσει εξηγώντας «ότι έτσι θα αποκαλύψω στοιχεία της τακτικής μας».

Τέλος έγινε ειδική μνεία στο ρεκόρ που κυνηγά η Αλκμαάρ, αφού αν οι Ολλανδοί δεν ηττηθούν από την ΑΕΛ αύριο θα συμπληρώσουν 32 σερί διεθνείς αγώνες αήττητοι εντός έδρας, κάτι που συνιστά την κορυφαία επίδοση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο: «Θα είμαι πολύ υπερήφανος αν το καταφέρουμε. Ίσως αυτό το ρεκόρ να είναι το σπουδαιότερο στην καριέρα μου μαζί με το αντίστοιχο ρεκόρ που είχα ξεκινήσει στη Μπαρτσελόνα και συνέχισε μετά από μένα ο Άντιτς. Θα είμαι υπερήφανος αν το καταφέρουμε αύριο κόντρα στην ΑΕΛ γιατί θα είμαι μέρος της ιστορίας, έστω κι αν το ρεκόρ δεν θα ανήκει εξ ολοκλήρου σε μένα, αλλά θα το μοιράζομαι με τους προκατόχους μου», κατέληξε ο πολυνίκης τεχνικός.

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ


ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Πολατιάν Λ. (Πέλλας)
ΒΟΗΘΟΣ: Πάνου Γ. (Αιτ/νίας)
ΒΟΗΘΟΣ: Τάτσης Δ. (Ηπείρου)
4ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Τριτσώνης Σ. (Αθηνών)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ: Αρνάκης Αλ. (Θεσ/νίκης)

ΠΕΤΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Να συνεχίσει τις καλές ευρωπαϊκές εμφανίσεις της, στοχεύοντας όμως παράλληλα και θετικό αποτέλεσμα που θα την κρατήσει σε τροχιά πρόκρισης στην επόμενη φάση των "32" του Κυπέλλου UEFA, η αποστολή της Λάρισας πέταξε το πρωί για την Ολλανδία, όπου το βράδυ της Πέμπτης (21:45, ΝΕΤ) θα τεθεί αντιμέτωπη της Άλκμααρ στο "DSC Stadion".

Οι κυπελλούχοι Ελλάδος ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους, έχοντας στόχο να συνεχίσουν από πλευράς απόδοσης, την εικόνα του αγώνα πρωταθλήματος με τον ΠΑΟ στο Αλκαζάρ. Αν είναι δυνατόν και το... αποτέλεσμα !

Στην προσπάθειά τους αυτή, όμως, θα στερηθούν τις υπηρεσίες του μεγάλου τους άσου, Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο. Ο έμπειρος επιθετικός έμεινε εκτός αποστολής, καθώς ταλαιπωρείται από τράβηγμα στον δικέφαλο και δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση η παραμονή του στην Ελλάδα να σχετίζεται με την κόντρα που δημιουργήθηκε με τον Γιώργο Δώνη στον αγώνα με το «τριφύλλι». Όπως λέγεται, άλλωστε, στη θεσσαλική πόλη το επεισόδιο θεωρείται λήξαν. Στη Λάρισα θα μείνουν επίσης οι Βενέτης και Βεργώνης.

Στην 24μελη αποστολή μετέχουν οι: Κοτσόλης, Κηπουρός, Χριστόπουλος, Νταμπίζας, Κώτσιος, Φόρστερ, Νταμπίζας, Βενετίδης, Κατσιαρός, Μπουκουβάλας, Κυριακίδης, Γκίκας, Φωτάκης, Μπαχράμης, Σαρμιέντο, Αλεξάνδρου, Πούτας, Ιγκλέσιας, Λαμπρόπουλος, Καλαντζής, Κλέιτον, Πάρα, Μουνιόθ και Κόζλεϊ.

Την αναμέτρηση ανάμεσα στις δύο ομάδες θα σφυρίξει ο Γεωργιανός Λεβάν Πανιασβίλι με βοηθούς τους συμπατριώτες του, Ζάζα Μεντεσασβίλι και Λεβάν Μικελάντζε, ενώ τέταρτος διαιτητής ορίστηκε ο Νταβίντ Κχαριτονασβίλι.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΚΜΑΑΡ

Η ΑΕΛ θα προπονηθεί στο γήπεδο που θα φιλοξενήσει τον αγώνα την Τετάρτη (28/11) στις 19:00 ώρα Ολλανδίας (20:00 Ελλάδας), ενώ ο Γιώργος Δώνης θα παραθέσει τη συνέντευξη Τύπου προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ στις 18:30 Ολλανδίας (19:30 Ελλάδος) στην αίθουσα Τύπου του «DSB Stadion».

Στον ίδιο χώρο νωρίτερα (16:00 Ολλανδίας, 17:00 Ελλάδας) θα μιλήσει ο προπονητής της Αλκμααρ, Λουίς Φαν Γκάαλ, ενώ η προπόνηση της ολλανδικής ομάδας θα ξεκινήσει στις 14:30 Ολλανδίας (15:30 Ελλάδος). Οι προπονήσεις και των δύο ομάδων είναι ανοικτές για τα ΜΜΕ.

Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα η ομάδα θα επιστρέψει στην Ελλάδα και την Αθήνα, από εκεί όμως θα φύγει κατευθείαν για το Ηράκλειο Κρήτης όπου θα φτάσει το απόγευμα της Παρασκευής και θα μείνει για δύο βράδια. Το Σάββατο θα κάνει μία προπόνηση σε κάποιο γήπεδο της περιοχής, ενόψει του αγώνα με τον ΟΦΗ.

ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ Η ΑΕΛ

Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή κάλεσε σε απολογία (για την Πέμπτη 29/11 και ώρα 14:00) την ΠΑΕ Λάρισα για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Λάρισα – ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14, 15 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Σήμερα δεν υπάρχουν πρωτοσέλιδα λόγω της χθεσινής απεργίας της ΕΣΗΕΑ

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

20:45 SS3: ΑΡΗΣ - ΕΦΕΣ ΠΙΛΣΕΝ Euroleague: Φάση Ομίλων (Ζ)
21:45 NET: ΛΑΤΣΙΟ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS1: ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ - ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ Champions League: Φάση ομίλων (Z) (01:00 NET (M)
21:45 SS2: ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ - ΠΟΡΤΟ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS4: ΡΟΖΕΜΠΟΡΓΚ - ΤΣΕΛΣΙ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS7: ΜΠΕΝΦΙΚΑ - ΜΙΛΑΝ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
23:45 SS3: EUROLEAGUΕ: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Ουνικάχα Μάλαγα - Λιέτουβος Ρίτας (Μ)
23:45 SS4: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Βαλένθια - Σάλκε (Μ)

ΣΠΟΡ+

12:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ: ΠΟΡΤΟ – ΣΕΤΟΥΜΠΑΛ (E)
14:00 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ – ΔΥΝΑΜΟ ΜΟΣΧΑΣ Uleb Cup (E)
16:00 AIR TIME
17:00 AΡΣΕΝΑΛ TV: ΆΡΣΕΝΑΛ – ΓΟΥΙΓΚΑΝ
19:00 ΦΡΙΝΤΡΙΧΣΧΑΦΕΝ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Champions League Βόλεϊ (E)
21:00 NBA PLUS
21:30 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΜΟΥΡΘΙΑ – ΡΕΑΛ (E)
23:30 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
19:00 NET: CHAMPIONS NET
20:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
21:00 NET: CHAMPIONS NET
21:15 SS6: ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ
23:30 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
23:30 NET: CHAMPIONS NET

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

28/11/2005 Το γαλλικό περιοδικό «France Football» που εφέτος συμπληρώνει μισό αιώνα ζωής απονείμει το βραφείο της “Χρυσής Μπάλας” στον Βραζιλιάνο σταρ της Μπαρτσελόνα Ροναλντίνιο. Ο Ροναλντίνιο είναι ο τρίτος Βραζιλιάνος που κερδίζει τη συγκεκριμένη διάκριση, ακολουθώντας τα «χνάρια» των Ρονάλντο (1997, 2002) και Ριβάλντο (1999). Στην ψηφοφορία έλαβαν μέρος 52 αθλητικοί συντάκτες-ανταποκριτές του France Football από χώρες-μέλη της UEFA. Ο 25χρονος Ροναλντίνιο πήρε τις περισσότερες ψήφους (225), αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Φρανκ Λάμπαρντ (148) της Τσέλσι και στην τρίτη τον ηγέτη της Λίβερπουλ, Στίβεν Τζέραρντ (142) και παίρνοντας τα σκήπτρα από τον Αντρέι Σεβτσένκο

28/11/1999 Ο Jose Luis Chilavert γίνεται ο μοναδικός τερματοφύλακας στην ιστορία του παγκοσμίου ποδοσφαίρου που σημειώνει χατ-τρικ. Στην Α’ Κατηγορία της Αργεντινής στον αγώνα Βελές Σάρσφιλντ-Φεροκαρίλ Έστε πετυχαίνει 3 γκολ με πέναλτι. Στο ενεργητικό του έχει 46 γκολ (35 με πέναλτι και τα υπόλοιπα με φάουλ) 4 με την Εθνική Παραγουάης, 41 με την Βελές και 1 με την Σαραγόσα

28/11/1992 Η Βραζιλία κερδίζει τις ΗΠΑ με 4-1 στον τελικό του 2ου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σάλας (5x5) που διεξάγεται στο Χονγκ-Κονγκ

28/11/1989 Η Ρουμάνα αθλήτρια της γυμναστικής Nadia Comaneci φτάνει στη Νέα Υόρκη μετά την διαφυγή της από την πατρίδα της

28/11/1948 Η Εθνική Ελλάδος χάνει στην Κωνσταντινούπολη από την Τουρκία με 2-1. Με την τούρκικη ομάδα αγωνίζεται ο ελληνικής καταγωγής Λεφτέρ Κιουτσουκαντωνιάδης και με την ελληνική κάνει ντεμπούτο, αντικαθιστώντας στο 46’ τον Μιχάλη Δελαβίνια, ο τερματοφύλακας Νίκος Πεντζαρόπουλος, που με την Εθνική θα παίξει σε 11 αγώνες και αργότερα θα μεταγραφεί στην Ίντερ. Ο αγώνας είναι ρεβάνς του ματς που δόθηκε στην Αθήνα στις 23/4 του ιδίου χρόνου όπου η Τουρκία είχε κερδίσει με 3-1. Οι δύο αυτοί αγώνες είναι οι πρώτοι μεταπολεμικοί αγώνες ποδοσφαίρου της Εθνικής

28/11/1939 Πεθαίνει σε ηλικία 78 ετών ο James Naismith, εμπνευστής του μπάσκετ, τρία χρόνια μετά αναγνώριση του αθλήματος σαν επίσημο ολυμπιακό άθλημα. Ο Naismith διετέλεσε πρώτος προπονητής του Κάνσας δημιουργώντας και το αρνητικό ρεκόρ 55-60 σε εννέα σεζόν

28/11/1912 Οκτώ χρόνια μετά την πρώτη απόπειρα της 21/12/1904 οι εκπρόσωποι 10 κρατών: (Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Ολλανδία, ΗΠΑ, Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία) επανιδρύουν στο Λονδίνο την Παγκόσμια Ομοσπονδία των Σωματείων των Μοτοσυκλετιστών (FICM) και έπειτα FIM

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ

Ο Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο αντιμετωπίζει πρόβλημα στο δικέφαλο και είναι αμφίβολος για τον αγώνα με την Αλκμάαρ την Πέμπτη στην Ολλανδία για το ΟΥΕΦΑ. Υπάρχουν φόβοι για τράβηγμα, οι οποίοι εάν επιβεβαιωθούν θα θέσουν τον Ιβοριανό επιθετικό της Λάρισας εκτός πλάνων.

Κατά τα άλλα, ο Γιώργος Δώνης έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνισή τους στο ματς με τον Παναθηναϊκό: «συνεχίστε έτσι, τα αποτελέσματα θα έρθουν. Αξίζουμε περισσότερα!», ενώ εστίασε και στις πολλές χαμένες ευκαιρίες, που κοστίζουν πολύτιμους βαθμούς.

Ο Νίκος Νταμπίζας ανέφερε στην Ερα ΣΠΟΡ: «Το αρχικό αίσθημα που είχα ήταν μια πικρία, αλλά ξημερώνοντας η μέρα άλλαξα άποψη. Βλέποντας πιο ψύχραιμα τα πράγματα, αυτό το αίσθημα έχει αντικατασταθεί από ικανοποίηση. Δεν έχει να κάνει αυτό με το αποτέλεσμα, αλλά από τον τρόπο με τον οποία λειτουργεί η ομάδα μας».

Και συμπλήρωσε: «όταν τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος τον πιάνεις από τον λαιμό, κάνεις τόσες κλασικές ευκαιρίες κανένα αποτέλεσμα δεν ακυρώνει την προσπάθεια. Παίζουμε καλό, δημιουργικό ποδόσφαιρο. Κανείς, όμως, δεν υπογράφει συμβόλαιο και με τα αποτελέσματα».

ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ: "ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ..."

"Φαίνεται κάποιους έχουμε ενοχλήσει στο κέντρο, ή δεν ξέρω από που αλλού και φροντίζουν να μας στέλνουν το μήνυμα. Ξέρετε όμως, τους στέλνουμε και εμείς ένα μήνυμα. Η Λάρισα είναι εδώ και η πορεία της προς την κορυφή δεν μπορεί να ανακοπεί".

Ο Γιώργος Γκαλίτσιος, σκόρερ του δεύτερου γκολ της θεσσαλικής ομάδας στο ματς με τον Παναθηναϊκό και γιος του μεγάλου άσου του παρελθόντος Γιάννη, δεν κρύβει την πίκρα του μιλώντας στο SPORT 24 για τη νέα χαμένη ευκαιρία της ομάδας του (ισοφαρίστηκε στο φινάλε από τους "πράσινους") αλλά και το νέο διαιτητικό λάθος (από θέση οφσάιντ σκόραρε ο Τζιώλης).

"Εχει καταντήσει βαρετό και μπορεί να γινόμαστε κουραστικοί αλλά δείτε τα παιχνίδια ένα ένα. Με τον Παναθηναϊκό, την πιο φορμαρισμένη ομάδα το τελευταίο δίμηνο με σερί νικών, αποδώσαμε εκπληκτικά και έπρεπε να νικήσουμε με 3 ή 4 γκολ. Ισως ακούγεται υπερβολικό για κάποιον που δεν έχει δει το παιχνίδι, αλλά όσοι το παρακολουθησαν καταλαβαίνουν τι εννοώ" λέει ο άσος των "Βυσσινί" που έχει... βαρεθεί με τους συμπαίκτες του να παίρνει συγχαρητήρια από τους αντιπάλους αλλά όχι και το αποτέλεσμα.

"Ολοι μας λένε μπράβο και στο δρόμο μας σταματά ο κόσμος και μας λέει συγχαρητήρια για την εμφάνιση, αλλά δεν έχουμε πάρει το αποτέλεσμα που δικαιούμαστε. Το γεγονός ότι παίκτες και τεχνικό τιμ του Παναθηναϊκού πανηγύρισαν την ισοφάριση και την ισοπαλία σαν να κατέκτησαν κάποιον τίτλο τα λέει όλα. Σίγουρα έμειναν ικανοποιημένοι τη στιγμή που θα μπορούσαν να χάσουν τουλάχιστον με δύο γκολ διαφορά.

Εμείς τι να πούμε όμως ; Βρεθήκαμε και πάλι πίσω στο σκορ με γκολ που δεν υπάρχει, αφού ήταν άκυρο και παρ’ όλα αυτά βρήκαμε τα ψυχικά αποθέματα να γυρίσουμε το σκορ. Χάσαμε και άλλες ευκαιρίες και τελικά από μια άτυχη, περίεργη στιγμή για όλους μας, ήρθε η ισοφάριση. Αδρανήσαμε όλη η άμυνα, αιφνιδιάστηκε και ο Στέφανος και έτσι ο αντίπαλός μας πήρε έναν βαθμό που βάση της εξέλιξης του αγώνα δεν άξιζε.

Δυστυχώς όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο και πρέπει και η Λάρισα, που συγκαταλέγεται αποδεδειγμένα στις μεγάλες ομάδες, να αρχίσει να παίρνει αποτελέσματα ακόμα και όταν δεν παίζει καλά. Αρκεί να μην μας γυρίζει η τύχη την πλάτη, αλλά και κάποιοι άλλοι, που φαίνεται ότι τους ενοχλούμε" λέει ο Γιώργος Γκαλίτσιος που όπως και οι συμπαίκτες του πεισμώνει:

"Θεοί και δαίμονες φαίνεται να έχουν στραφεί εναντίον μας, αλλά δεν το βάζουμε κάτω. Από τον πατέρα μου τόσα χρόνια είχα καταλάβει πόσο μεγάλη ομάδα είναι η Λάρισα. Εχει σπάσει το κατεστημένο της Αθήνας, όχι μία αλλά αρκετές φορές και είναι η μόνη ομάδα της περιφέρειας που το έχει καταφέρει. Δεν είναι τυχαίο και γι’ αυτό θα βρούμε το δρόμο μας. Δεν σκεφτόμαστε καν ότι μπορεί να κινδυνέψει η ομάδα, αφού η θέση μας είναι πλασματική και σύντομα θα αλλάξει.

Ξέρετε πολλές φορές τα λάθη είναι ανθρώπινα στη διαιτησία και το δεχόμαστε. Στα δικά μας παιχνίδια όμως η κατάσταση έχει εκτραχυνθεί και ξεπερνάει κάθε όριο. Σε σημείο που να σου βάζει υποψίες. Δεν μπορούμε να το αποδείξουμε αλλά είναι τόσο χοντρά και εξόφθαλμα τα λάθη στους αγώνες μας που καταλαβαίνει και ο πιό αδαής τι συμβαίνει. Εμείς όμως είμαστε εδώ” καταλήγει ο άσος της Λάρισας.

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

19:00 Πανελλήνιος - Ντιναμό Μόσχας, Uleb Cup, ΕΤ1
19:30 ΤΣΣΚΑ Μόσχας - PSV, Champions League, Supersport 1
21:45 Λυών - Μπαρτσελόνα, Champions League, Supersport 1
21:45 Ίντερ - Φενέρμπαχτσέ, Champions League, Supersport 2
21:45 Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ - Σπόρτιγκ Λισσαβόνας, Champions League, Supersport 3
21:45 Σεβίλλη - Άρσεναλ, Champions League, Supersport 4
21:45 Ντιναμό Κιέβου - Ρόμα, Champions League, Supersport 7
23:45 Λυών - Μπαρτσελόνα, Champions League, ΝΕΤ (Μ)
23:45 Στουτγάρδη - Ρέιντζερς, Champions League, Supersport 2 (Μ)
23:45 Στεάουα - Σλάβια Πράγας, Champions League, Supersport 3 (Μ)

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

27/11/1999 Η εθνική παίδων της Βραζιλίας κερδίζει στον τελικό την Αυστραλία με 8-7 στα πέναλτι και ανακηρύσσεται παγκόσμια πρωταθλήτρια μπροστά σε 16.000 θεατές στο “Ίστ Χάρμπορ” της Νέας Ζηλανδίας. Τρίτη η Γκάνα που κερδίζει τις ΗΠΑ με 2-0 στον μικρό τελικό
27/11/1999 Στην κατηγορία των 94 κιλών ο Κάχι Καχιασβίλι κερδίζει 3 χρυσά μετάλλια (στο αρασέ με 188 κιλά κάνοντας παγκόσμιο ρεκόρ, στο ζετέ με 225 κιλά και στο σύνολο με 412.5 κιλά) και ο Λεωνίδας Κόκκας κατακτά το αργυρό στο αρασέ με 185 κιλά και το χάλκινο στο σύνολο με 402.5 κιλά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών που διεξάγεται στο ΣΕΦ
27/11/1992 Ο Eric Cantona μετακομίζει από τη Ληντς στη Mάντσεστερ Γιουνάιτεντ για το ποσό του 1 εκατομμυρίου λιρών και κάνει το ντεμπούτο του στο φιλικό για τα 50ά γενέθλια του θρύλου της Μπενφίκα Eusebio
27/11/1991 Ο νέος κανονισμός μεταγραφών περιλαμβάνει τη συμμετοχή δύο ξένων παικτών στη Β\' Εθνική
27/11/1977 Πεθαίνει σε ηλικία 70 ετών ο Επαμεινώνδας Πετραλιάς, μία από τις κυρίαρχες φυσιογνωμίες του Ολυμπισμού, που διετέλεσε διακεκριμμένο μέλος της ΕΟΑ για σχεδόν 40 έτη, πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, Γ.Γ. Αθλητισμού (1961-1963) και Γ.Γ. της Διεθνούς Επιτροπής Μεσογειακών Αγώνων στην οποία είχε διαδεχθεί τον Ιωάννη Κετσέα
27/11/1971 Ο Sammy Chapman αποβάλλεται στον αγώνα Νότιγχαμ Φόρεστ- Λιντς και σταματάει ένα σερί 32 χρόνων που θέλει τους παίκτες της Νότιγχαμ να μην έχουν δεχτεί κόκκινη κάρτα
27/11/1960 Ο Gordie Howe των Detroit Red Wings σημειώνει τον 1.000ό του πόντο στο NHL στον αγώνα εναντίον των Toronto Maple Leafs

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

ΑΜΦΙΒΟΛΟΣ Ο ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ

Πίσω τους καλούνται να αφήσουν στην ΑΕΛ το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό και το ισόπαλο 2-2, καθώς την Πέμπτη ακολουθεί ένα κρίσιμο ευρωπαϊκό ματς με την Αλκμάαρ, στο οποίο οι Κυπελλούχοι θέλουν πάση θυσία το θετικό αποτέλεσμα.

Το μοναδικό «αγκάθι» για τον Γιώργο Δώνη ενόψει του ματς με τους Ολλανδούς ακούει στο όνομα Ιμπραϊμα Μπακαγιόκο, καθώς ο Ιβοριανός φορ τραυματίστηκε στον αγώνα με τον ΠΑΟ και εκφράζονται φόβοι πως έχει υποστεί θλάση στο «δικέφαλο».

Η κατάσταση του παίκτη θα εκτιμηθεί την Τρίτη αναλυτικά, αλλά σε περίπτωση που έχει υποστεί τράβηγμα σημαίνει πως θα απουσιάσει σίγουρα από τον αγώνα με την Αλκμάαρ.

ΧΕΛΑΚΗΣ: "ΑΝ Ο ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΕ..."

Aλλιώς περίμενε να εξελιχθούν τα πράγματα στην καριέρα του ο Ιμπραΐμα Μπακαγιόκο. Ο προικισμένος σέντερ φορ από την Ακτή Ελεφαντοστού έφτασε στην Ευρώπη τη σεζόν '95-'96 σε ηλικία 19 ετών. Τώρα κοντεύει τα 31, έχοντας παίξει σε καλές ομάδες, όπως η Μονπελιέ, η Εβερτον, η Μαρσέιγ και η Οσασούνα.

Η περσινή χρονιά τον βρήκε άσφαιρο στην ιταλική Μεσίνα. Το συμβόλαιο που του πρόσφερε ο Κώστας Πηλαδάκης στη Λάρισα ήταν το καλύτερο που μπόρεσε να του βρει ο ατζέντης του. Καλύτερο από το να βολοδέρνει στη Β' κατηγορία της Γαλλίας ή να κόψει την μπάλα. Οταν πήγε στην Εβερτον το 1998, εθεωρείτο μεταγραφή πρώτης γραμμής, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όσο καλά τα περίμενε. Κάπου εκεί σταμάτησε η επαγγελματική του ανέλιξη. Ακολούθησαν η στασιμότητα (επιστροφή σε Μονπελιέ - Μαρσέιγ) και η κάθοδος (Ιστρ - Λιβόρνο - Μεσίνα).

Ο Μπακαγιόκο παίζει μπάλα όπως την έμαθε μικρός κι όχι όπως τη διδάσκουν οι σύγχρονοι προπονητές. Οπως παίζει, έτσι αντιδρά. Χθες, αφού έχασε ένα-δύο γκολ και... απέφυγε να πασάρει σε ξεμαρκάριστους συμπαίκτες του, ο Γιώργος Δώνης δικαιολογημένα του έκανε παρατήρηση. Η «ατάκα κι επιτόπου» απάντηση του Ιβοριανού ήταν: «Αμα δεν σου αρέσω, βγάλε με». Αν έτσι αντιδρούσε στα ποδοσφαιρικά νιάτα του, τότε ξέρουμε γιατί δεν αξιώθηκε καριέρα ανάλογη των προσόντων του.

Ο Σαριέγκι και ο Μόρις εκτέθηκαν από τις επινοήσεις του Μπακαγιόκο. Κάθε φορά που έπαιρνε την μπάλα, άλλαζε κατεύθυνση και άρχιζε τους χορούς. Αν είχε τη σοβαρότητα του Κλέιτον, το ματς θα τελείωνε με άλλο αποτέλεσμα. Το 2-2 είναι κολακευτικό για τον Παναθηναϊκό. Η ομάδα του Πεσέιρο μας δίδαξε πως μηδένα προς του τέλους μακάριζε. Με τον Ιβανσιτς σε κέφια, οι «πράσινοι» επιβλήθηκαν, δίνοντας την εντύπωση πως θα κυριαρχήσουν. Το γκολ (από θέση οφσάιντ) εδραίωσε την πεποίθηση. Υστερα ήρθε ο Μπακαγιόκο.

Οι Λαρισινοί στρίμωξαν τους Αθηναίους και το μπαρούτι μύριζε από μακριά. Η ΑΕΛ ισοφάρισε και θα μπορούσε να προηγηθεί από το πρώτο ημίχρονο. Ο Πεσέιρο έβγαλε τον καλό Ιβανσιτς χωρίς να το πληρώσει. Τον αντικατέστησε με τον επίσης καλό (ίσως και καλύτερο) Δημούτσο. Ο κόουτς μπορεί να μας πει τι θα μπορούσε να γίνει αν στις πτέρυγες έπαιζαν και ο Δημούτσος και ο Ιβανσιτς. Με τα «αν» δεν παίζεται μπάλα. Η Λάρισα μπήκε μπροστά στο σκορ και ο Μπακαγιόκο τα έκανε όλα, εκτός από το να σκοράρει και να πασάρει για γκολ. Πάνω σ' αυτή την αδυναμία αξίζει να προβληματιστεί ο Γιώργος Δώνης. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γιατί δεν μπήκε το τρίτο, πολύ περισσότερο από το ότι ήρθε η ισοφάριση. Ο Παναθηναϊκός έφυγε από το Αλκαζάρ με τις μικρότερες δυνατές απώλειες. Η μικρή ζημιά διορθώνεται εύκολα στη συνέχεια. Οχι, όμως, με απόδοση όπως η χθεσινή, με εξαίρεση το πρώτο δεκάλεπτο. Με τέτοια τρικυμία και με τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα, η μεγάλη ζημιά που αποφεύχθηκε στη Λάρισα μπορεί να προκύψει κάπου αλλού.

ΚΑΙΣΑΡΗΣ: "ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ Η ΛΑΡΙΣΑ"

Αν στο ποδόσφαιρο έβγαινε (μετά την ισοπαλία) νικητής στα σημεία, η Λάρισα θα είχε κερδίσει τον Παναθηναϊκό κατά κράτος. Σε όλα ήταν καλύτερη. Και σαν ομάδα και ατομικά.

Ούτε Κλέιτον είχε ο Παναθηναϊκός ούτε Μπακαγιόκο ούτε Γκαλίτσιο, ούτε καν Κυριακίδη και Φωτάκη. Ολες οι εμπνεύσεις του Πεσέιρο στο περίφημο ροτέισον αυτή τη φορά βγήκαν σκάρτες.

Ο Παναθηναϊκός θύμισε την ομάδα-φάντασμα του Μουνιόθ πέρυσι το δεύτερο γύρο. Το ότι τελικά έφυγε με τον ένα βαθμό και κατάφερε να σώσει τα προσχήματα το χρωστάει στον Κοτσόλη, που στη φάση του 2-2 θύμισε ερασιτέχνη γκολκίπερ. Το ότι η Λάρισα δεν κέρδισε ένα παιχνίδι που δικαιούταν, το οφείλει στην αστοχία των ποδοσφαιριστών της. Το γκολ-οφσάιντ του Τζιόλη στο 15 που του έδωσε το προβάδισμα δεν στάθηκε ικανό να κρατήσει τον Παναθηναϊκό όρθιο μέσα στο γήπεδο. Με τους Τζιόλη-Μάτος σε κακή μέρα, τον Φύσσα να μην μπορεί και τον Μπακαγιόκο να έχει κάνει τον Σαριέγκι άλογο, η Λάρισα κυριάρχησε. Οι ευκαιρίες που έφτιαξε έφταναν και περίσσευαν για να καθαρίσει εύκολα το ματς. Δεν τις αξιοποίησε όμως κι έτσι το ματς έμενε στο εύθραυστο 2-1. Παρά τις αλλαγές του Πεσέιρο (και την ατυχή έμπνευση να βάλει αριστερό χαφ στη θέση του Καραγκούνη τον Δάρλα), ο Παναθηναϊκός σε καμιά περίπτωση δεν κατάφερε να γίνει απειλητικός. Αυτό όμως που δεν μπόρεσαν να κάνουν οι παίκτες του Πεσέιρο, το έκανε ο Κοτσόλης με την γκάφα στο 86. Ενα ακόμα παιχνίδι που η Λάρισα πέταξε στα σκουπίδια τη νίκη.

Ο ένας βαθμός μπορεί να έσωσε τα προσχήματα, όπως είπαμε, για τον Παναθηναϊκό, αλλά δεν αλλάζει την ουσία και την εικόνα του. Πέρα από τους ποδοσφαιριστές που υστέρησαν, σημαντικές είναι και οι ευθύνες του Πεσέιρο. Το να αλλάζεις συνέχεια σε κάθε παιχνίδι ενδεκάδα, μπορεί κάποιες φορές να βγαίνει, αλλά δεν είναι δυνατόν να συνιστά συνταγή επιτυχίας. Με ποια λογική, δηλαδή, δεν έπαιξε ο Μάντζιος επειδή ήταν στην Εθνική και έπαιξαν οι Τζιόλης, Καραγκούνης;

Σ' ΕΣΤΗΣΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ....

"Να πετύχουμε καλύτερη αξιοπιστία σε όλες τις αγωνιστικές του πρωταθλήματος να δίνουμε μια διαφορετική εικόνα στον φίλαθλο, ότι το πρωτάθλημα παίζεται σε αυτά τα 90 λεπτά, στον αγωνιστικό χώρο και όχι έξω από αυτόν". Αυτά ήταν τα λόγια του Κώστα Πηλαδάκη τον περασμένο Ιούνιο, όταν αναλάμβανε αντιπρόεδρος της Super League. Στη συνέχεια, αναγκάστηκε να παραιτηθεί. Αιτία, τα σοβαρά διαιτητικά λάθη, τα οποία κατά έναν... περίεργο τρόπο, γίνονται σταθερά κατά της ΑΕΛ. Με αφορμή και το οφ σάιντ γκολ του Παναθηναϊκού στο Αλκαζάρ, το Sportime.gr τα θυμίζει όλα.

3η αγωνιστική: Ατρόμητος-ΑΕΛ 2-0


Η ΑΕΛ είναι καλύτερη από τον αντίπαλο της, αλλά χάνει τις ευκαιρίες και βρίσκεται πίσω στο σκορ. Πιέζει για την ισοφάριση, αλλά στο 68ο λεπτό ο διαιτητής Γιώργος Ζολώτας της στερεί οποιαδήποτε ελπίδα. Ο Ατρόμητος έχει κερδίσει φάουλ από δεξιά. Ο Σίριο περνάει πάνω από την μπάλα χωρίς να την ακουμπήσει και ο Λουτσιάνο χωρίς να εκτελέσει το φάουλ, προχωράει σα να γίνεται κανονικό παιχνίδι και με δυνατό σουτ κάνει το 2-0. Το ματς τελειώνει εκεί και στη Λάρισα προσπαθούν να καταλάβουν πότε άλλαξε ο κανονισμός...

4η: ΑΕΛ-Λεβαδειακός 3-3


Μία εβδομάδα μετά τα όσα έγιναν στο Περιστέρι, η ΑΕΛ υποδέχεται τον Λεβαδειακό και βρίσκεται πίσω στο σκορ από το 2ο λεπτό. Στο 7', ο Γκαλίτσιος θα κάνει προσπάθεια για να σκοράρει και η μπάλα καθαρά θα περάσει τη γραμμή. Οι Θεσσαλοί πανηγυρίζουν για την ισοφάριση, αλλά ο διαιτητής Μιχάλης Κουκουλάκης δεν υπέδειξε σέντρα. Ενα καθαρό γκολ της "βυσσινί θύελλας", δεν μέτρησε ποτέ, καθώς ούτε ο βοηθός είδε ότι η μπάλα πέρασε τη γραμμή του τέρματος.

5η: ΑΕΚ-Λάρισα 1-0


Στο ΟΑΚΑ η ΑΕΛ βρίσκεται πίσω στο σκορ από νωρίς, αλλά επίσης από νωρίς αποκτά το αριθμητικό πλεονέκτημα, λόγω της αποβολής του Γιούργκεν Μάχο. Στο 49ο λεπτό, η αριθμητική υπεροχή της κυπελλούχου Ελλάδας θα έπρεπε να αυξηθεί, καθώς ο Αρουαμπαρένα τραβάει από τη φανέλα τον Πάρα, ενώ αυτός ετοιμάζεται να πάρει την μπάλα στην επαναφορά -μετά το δοκάρι του Μπακαγιόκο- και να σκοράρει. Η Λάρισα θα έπρεπε να πάρει πέναλτι και να αποβληθεί ο Αρουαμπαρένα, αλλά ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης διέταξε να συνεχιστεί το παιχνίδι...

8η: Ηρακλής-Λάρισα 1-1


Εχοντας ήδη πολλά δικαιολογημένα παράπονα από τη διαιτησία, στην ΑΕΛ ήλπιζαν ότι αυτή η κατάσταση θα σταματούσε. Ακόμη ελπίζουν... Στο Καυτατζόγλειο η ομάδα του Γιώργου Δώνη είναι εμφανώς ανώτερη από τον Ηρακλή και μοιάζει θέμα χρόνου το να προηγηθεί. Τελικά, χωρίς να το καταλάβει κανείς, βρέθηκε να τρέχει για να... ισοφαρίσει. Κι αυτό, επειδή στο 53ο λεπτό ο διαιτητής Βασίλης Αργυρόπουλος υπέδειξε πέναλτι υπέρ του Ηρακλή, σε πέσιμο του Χλωρού. Παράβαση στη συγκεκριμένη φάση, δεν υπήρξε ποτέ... Η ΑΕΛ, όμως, για μια ακόμη φορά τιμωρήθηκε άδικα. Εξ ου και η οργισμένη αντίδραση του Δώνη μετά την υπόδειξη του πέναλτι.

9η: Λάρισα-Παναθηναϊκός 2-2


Αυτό που ήθελαν όλοι στην ΑΕΛ ενόψει του εντός έδρας αγώνα με τον Παναθηναϊκό, ήταν να μην υπάρξει και πάλι κάποιο διαιτητικό λάθος εις βάρος τους. Η επιθυμία τους, για μια ακόμη φορά τη φετινή σεζόν, δεν έγινε πραγματικότητα. Στο 15ο λεπτό η "βυσσινί θύελλα" βρέθηκε πίσω στο σκορ, μετά την κεφαλιά του Τζιόλη. Μια κεφαλιά, όμως, που έγινε από εμφανή θέση οφ σάιντ. Οπως αποδείχθηκε, όχι και τόσο εμφανή για τον βοηθό διαιτητή Ευθυμίου και τον ίδιο τον διαιτητή, Αναστάσιο Κάκο. Ενα ακόμη λάθος, που στοίχισε στην κυπελλούχο Ελλάδας...

ΝΤΑΜΠΙΖΑΣ: "ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ, ΑΛΛΑ..."

Ικανοποιημένος από την εμφάνιση που πραγματοποίησε κόντρα στον Παναθηναϊκό την Κυριακή η Λάρισα στο Αλκαζάρ είναι ο Νίκος Νταμπίζας. Ο αρχηγός της ΑΕΛ μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΕΡΑ ΣΠΟΡ» και τόνισε πως βλέπει την ομάδα του να βελτιώνεται και να παίζει επιτέλους καλό ποδόσφαιρο «Εμείς παίζουμε καλό, δημιουργικό ποδόσφαιρο και αυτό που μένει είναι να διορθώσουμε την τελική προσπάθεια». Ακόμα, ο άσος των «βυσσινί» αναφέρθηκε στη διαιτησία, αλλά και για την κλήρωση της Εθνικής μας ομάδας.


Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Νταμπίζας:

Για τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό: «Το αρχικό αίσθημα που είχα ήταν μια πικρία, αλλά ξημερώνοντας η μέρα άλλαξα άποψη. Από τη σήμερα, βλέποντας πιο ψύχραιμα τα πράγματα, αυτό το αίσθημα έχει αντικατασταθεί από ικανοποίηση. Δεν έχει να κάνει αυτό με το αποτέλεσμα, διότι πάντα θέλεις να κερδίζεις, αλλά από τον τρόπο με τον οποία λειτουργεί η ομάδα μας. Όταν τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος τον πιάνεις από τον λαιμό, κάνεις τόσες κλασικές ευκαιρίες κανένα αποτέλεσμα δεν ακυρώνει την προσπάθεια της ομάδας μας».

Για το αν είναι η Λάρισα η ομάδα που παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο: «Δεν ξέρω αν είμαστε η ομάδα που παίζει το πιο όμορφο ποδόσφαιρο. Πρέπει να έχεις εμπεριστατωμένη άποψη και για τις άλλες ομάδες για να το πεις και εγώ περιορίζομαι σε κάποια στιγμιότυπα από την τηλεόραση. Η στατιστική, όμως, δείχνει ότι από την πλευρά της δημιουργίας, είμαστε πρώτοι μαζί με τον Παναθηναϊκό. Αυτή η ομάδα έχει φτιαχτεί γι αυτόν τον λόγο. Εμείς παίζουμε καλό, δημιουργικό ποδόσφαιρο. Κανείς, όμως, δεν υπογράφει συμβόλαιο και με τα αποτελέσματα».

Για τη διαιτησία: «Εχω δηλώσει και στο παρελθόν ότι μπορεί να συμβεί κάτι μέσα στο γήπεδο και να διαμαρτυρηθείς στον διαιτητή, αλλά έχω μια στάση που δεν αλλάζει. Δε θέλω να σχολιάζω διαιτητικές αποφάσεις, αν και μάλλον μας έχει στοιχίσει πολύ αυτό το θέμα. Υπάρχει στον κόσμο και στη διοίκηση οργή και αγανάκτηση, αλλά εγώ δεν θέλω να μπω σε αυτή τη λογική. Τον διαιτητή δεν τον κρίνω ποτέ από μια φάση. Τον κρίνω από τη συνολική του παρουσία. Παίζω πολλά χρόνια ποδόσφαιρο και μπορώ να καταλάβω το ανθρώπινο λάθος ή όχι. Δεν βγάζουμε άκρη ως ποδοσφαιριστές αν αρχίσουμε να μιλάμε γι’ αυτό. Η διοίκηση και ο κόσμος είναι άλλο θέμα. Εμείς οι παίκτες πρέπει να μάθουμε να ζούμε με το πρόβλημα, διαφορετικά θα μας αποπροσανατολίσει. Ότι ήταν να πω του κ. Κάκου, του διαιτητή, του το είπα κατ’ ιδίαν στα αποδυτήρια. Δεν έχω να πώς τίποτα άλλο, ούτε να κρίνω τις αποφάσεις του διαιτητή».

Για τον λόγο που η Λάρισα δέχθηκε γκολ από τον Παναθηναϊκό στα τελευταία λεπτά της αναμέτρηση: «Με τον Παναθηναϊκό δεν ήταν θέμα οπισθοχώρησης. Δεν μπορώ να φανταστώ μια ομάδα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο να παίζει 90 λεπτά στα ίδια λεπτά. Παίξαμε καλά, γυρίσαμε το παιχνίδι, κάναμε ευκαιρίες, κάποια στιγμή λογικό είναι να αλλάξει και ο ρυθμός. Δεν μπορέσαμε να εκμεταλλευτούμε τις πάρα πολλές ευκαιρίες. Δεν ήταν θέμα κακής εκτίμησης του τερματοφύλακα. Ο Στέφανος Κοτσόλης έχει χαρίσει βαθμούς στην ομάδα και δεν μπορούμε να απομονώνουμε μόνο μια κακή στιγμή. Ηταν συνολικά κακό στήσιμο της άμυνας».

Για την κλήρωση της Εθνικής μας ομάδας για το Μουντιάλ του 2010: «Για την Εθνική είναι τεράστια η ευκαιρία στο Μουντιάλ, μετά την κλήρωση. Το θέμα είναι πώς θα μπορέσει να μεταλλαχθεί αυτή η ομάδα, βάζοντας σ’ αυτούς τους αγώνες τη στάμπα του φαβορί. Θα μπορέσουμε να σηκώσουμε αυτό το βάρος;».


ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΧΑΝΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ....

Ο Γιώργος Δώνης είπε ότι η ομάδα του παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα, αλλά δεν μπορεί να το χαρεί λόγω των αποτελεσμάτων. Κι έτσι έχουν τα πράγματα για την κυπελλούχο Ελλάδας, η οποία για μια ακόμη φορά έχασε μέσα από τα χέρια της μια νίκη, που δικαιούτο με βάση την απόδοση της. Κι όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, η χασούρα είναι μεγαλύτερη από τα όποια κέρδη.

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ
: Την αναγνώριση ότι ενδεχομένως να παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Οπως, επίσης, κέρδισε και το χειροκρότημα του κόσμου για την προσπάθεια που κατέβαλε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μόνο αυτά, όμως, δεν αρκούν.

ΤΙ ΕΧΑΣΕ
: Αλλους δύο βαθμούς εντός έδρας. Η ΑΕΛ θα μπορούσε να είναι στις πρώτες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα αν δεν είχε να αντιμετωπίσει, εκτός των αντιπάλων, τη διαιτησία και την ατυχία. Παρά τις προσπάθειες τους, οι Θεσσαλοί χάνουν συνεχώς βαθμούς που θα έπρεπε να έχουν κερδίσει και αν δεν αλλάξει άμεσα αυτό, τα πράγματα θα γίνουν πολύ δύσκολα όσο θα περνάει ο καιρός.

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
: Την ευκαιρία να διεκδικήσει ξανά την πρόκριση στους "32" του κυπέλλου UEFA και παράλληλα να πάρει βαθμολογική και ψυχολογική ανάσα στην Ελλάδα, έχει τις επόμενες μέρες η ΑΕΛ. Η κυπελλούχος Ελλάδας αντιμετωπίζει την Πέμπτη την Αλκμάαρ στην Ολλανδία και σε περίπτωση νίκης μπαίνει δυνατά για την πρόκριση στην επόμενη φάση του UEFA, ενώ λίγα 24ωρα αργότερα θα κοντραριστεί με τον ΟΦΗ στο Παγκρήτιο. Ενα πολύ κρίσιμο ματς, καθώς αν η ΑΕΛ δε νικήσει, θα βρεθεί στη ζώνη του υποβιβασμού.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
: Η ΑΕΛ έκανε ό,τι μπορούσε για να νικήσει. Μέτρησε 18 τελικές προσπάθειες, κέρδισε επτά κόρνερ, πίεσε τον αντίπαλο, πέτυχε δύο γκολ, έχασε ευκαιρίες. Δεν τα κατάφερε, όμως, παρά το γεγονός ότι δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα. Αρνητικό για τους Θεσσαλούς είναι οι 5/18 σέντρες.

Ατομικά, ο Κλέιτον ήταν και πάλι πάρα πολύ καλός, έχοντας ένα γκολ, άλλες τέσσερις τελικές προσπάθειες, οκτώ σωστές μπαλιές, τρία κλεψίματα, μία επέμβαση στην άμυνα και ένα κερδισμένο φάουλ. Ο Γιώργος Φωτάκης παρουσιάστηκε και πάλι σοβαρός στο χώρο του κέντρου με πέντε σωστές πάσες, μία τελική προσπάθεια, 2/5 σέντρες και δύο κλεψίματα, ενώ ο Γιώργος Γκαλίτσιος, σκόραρε, έκανε 1/2 σέντρες, δύο κοψίματα στην άμυνα. Οσο για τον Ιμπραΐμ Μπακαγιόκο, είχε τέσσερις τελικές προσπάθειες, μία σωστή σέντρα, τρεις μπαλιές προς τους συμπαίκτες του, δύο κλεψίματα και δύο κερδισμένα φάουλ.