Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

ΡΕΧΑΓΚΕΛ: "ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΟΜΙΛΟΣ..."

Συγκρατημένος, ως είθισται, παρουσιάστηκε ο Οτο Ρεχάγκελ στις πρώτες του δηλώσεις λίγο μετά την κλήρωση της τελικής φάσης του Euro 2008. Ο Γερμανός τεχνικός μίλησε στην κάμερα της ΝΕΤ, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

"Σίγουρα ο όμιλός μας δεν είναι εύκολος. Η Σουηδία έχει έναν από τους καλύτερους επιθετικούς του κόσμου τον Ιμπραΐμοβιτς. Με την Ισπανία, στο προηγούμενο Euro, ήρθαμε ισόπαλοι, ενώ με τη Ρωσία γνωρίσαμε τη μοναδική μας ήττα. Πριν τα παιχνίδια γίνονται πολλές συζητήσεις. Εγώ όμως είμαι άνθρωπος της πράξης. Όταν θα ξεκινήσουν τα παιχνίδια θα δούμε τι θα γίνει".

Για να προσθέσει: "Το πιο σημαντικό για εμάς είναι να είναι όλοι οι παίκτες μας σε πολύ καλή κατάσταση. Είμαστε οι κάτοχοι του τροπαίου και πρέπει να έχουμε μια καλή παρουσία. Το βασικό είναι ότι πρέπει να είμαστε σε καλή κατάσταση. Τώρα που δεν έχουμε άγχος μπορούμε να χαμογελάμε. Το άγχος θα δημιουργηθεί όταν φτάσει η ώρα του πρώτου αγώνα".

Για τον κόσμο, ο ομοσπονδιακός τεχνικός είπε: "Θέλω οι φίλαθλοι να μας στηρίξουν και η παρουσία τους να είναι ανάλογη με αυτή της Πορτογαλίας".

Οσον αφορά στο ενδεχόμενο η Ελλάδα να επαναλάβει τον θρίαμβο του 2004, ο Οτο Ρεχάγκελ προτιμά να σκέφτεται το ματς της πρεμιέρας: "Εγώ θα είμαι ευτυχισμένος αν στο ξεκίνημα, στην πρεμιέρα της διοργάνωσης, έχω όλους τους παίκτες μου υγιείς. Ποτέ δεν κάνω το επόμενο βήμα αν δεν κάνω το πρώτο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: