Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

ΔΩΝΗΣ: "ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ"

Το όνειρό του να αναλάβει στο μέλλον την τεχνική ηγεσία κάποιου αγγλικού συλλόγου και όχι σε μια από τις τρεις μεγάλες ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος, αποκάλυψε ο Γιώργος Δώνης σε συνέντευξή του. «Θα επιδιώξω να πάω στο αγγλικό πρωτάθλημα», τόνισε χαρακτηριστικά. Ο προπονητής της Λάρισας μίλησε ακόμα για την... ευρωπαϊκή περιπέτεια των «βυσσινί», λέγοντας ότι οι πιθανότητες πρόκρισης στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ είναι λιγότερες από άλλων ομάδων, ωστόσο υπογράμμισε ότι ύστερα από την πρόκριση επί ενός αντιπάλου όπως η Μπλάκμπερν, όλα μπορούν να γίνουν.

Παρακάτω η συνέντευξη που παραχώρησε ο Δώνης στο «ΕΘΝΟΣΠΟΡ», αναλυτικά:

Ποιες είναι οι πιθανότητες πρόκρισης της ΑΕΛ στην επόμενη φάση;
«Αν το δούμε με βάση την ιστορία κάθε ομάδας στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, τότε εμείς έχουμε τις λιγότερες πιθανότητες. Βέβαια η απόδοση της Λάρισας στα δύο ματς με την Μπλάκμπερν μας κάνει να αισθανόμαστε ότι έχουμε περισσότερες πιθανότητες, από όσες είχαμε πριν από τη συμμετοχή μας στους ομίλους. Από την άλλη πλευρά, έχουμε κερδίσει και τον σεβασμό των αντιπάλων που θα μας αντιμετωπίσουν, ενώ και η ψυχολογία των παικτών μου έχει βελτιωθεί. Συνειδητοποίησαν πλέον ότι ακόμα και με πιο ισχυρούς αντιπάλους μπορούν να τα καταφέρουν».
Αναφερθήκατε στα θετικά της πρόκρισης επί της Μπλάκμπερν. Μήπως αυτό το γεγονός σας στερεί το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού;

«Ίσως στο πρώτο παιχνίδι η Μπλάκμπερν να μην είχε ξεκάθαρη εικόνα για την ομάδα μας. Όταν όμως έχεις ηττηθεί στο πρώτο παιχνίδι με 2-0 και στον επαναληπτικό αγωνίζεσαι με σκοπό να ανατρέψεις την κατάσταση και δεν τα καταφέρνεις, αυτό δεν ισχύει. Η ομάδα μας στάθηκε πολύ καλά και, αν δεν είχε την άτυχη στιγμή του 46ου λεπτού (σ.σ.: το πέναλτι που κέρδισε ο Νταν), ίσως να μη χάναμε. Κάποιος που δεν έχει παίξει σε αγγλικό γήπεδο, δεν μπορεί να καταλάβει τον ρυθμό. Για μένα είναι τα πιο δύσκολα παιχνίδια που υπάρχουν, ο ρυθμός εκεί είναι εξαντλητικός. Για μια ομάδα που δεν είναι συνηθισμένη σε τέτοιους ρυθμούς, είναι λογικό η υπερπροσπάθεια να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο ελληνικό πρωτάθλημα και να χάνει πολύτιμους βαθμούς. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να σε σέβονται οι αντίπαλοι και είναι καλό να υπάρχει και ένα ίχνος φόβου!»

Πρώτος αντίπαλος στον όμιλο του Κυπέλλου UEFA είναι μια ακόμα αγγλική ομάδα, η Έβερτον. Ποιες είναι οι διαφορές που εντοπίζετε ανάμεσα σε Έβερτον και Μπλάκμπερν;
«Έχουν εντελώς διαφορετικό στυλ παιχνιδιού. Η Έβερτον προσπαθεί να παίξει αρκετά γρήγορα, ειδικά στο μεσοεπιθετικό κομμάτι. Διαθέτει καλούς παίκτες με άριστη τεχνική κατάρτιση, όπως ο Αρτέτα, ενώ και οι δύο επιθετικοί της, οι Τζόνσον και Γιακούμπου, είναι “κίνδυνος-θάνατος”».

Πάντως ο Τζόνσον είναι τραυματίας και δεν αναμένεται να παίξει…
«Ναι, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Ανιτσέμπι. Είναι 19 ετών και είναι πολύ καλός παίκτης με καλά σωματικά χαρακτηριστικά. Αν συνεχίσουμε τη σύγκριση, θα δούμε ότι η Μπλάκμπερν σε αντίθεση με την Έβερτον έχει περισσότερες σωματικές δυνάμεις και τα βγάζει πέρα με το συνεχές τρέξιμο. Επιπλέον, οι Ρόβερς καταφέρνουν να κερδίζουν στην Αγγλία, σε αντίθεση με την Έβερτον. Περιμένω και σε αυτό το ματς εξαντλητικό ρυθμό, αλλά αν καταφέρουμε να ανταποκριθούμε και πάλι στον αμυντικό τομέα, θα δημιουργήσουμε κάποιες ευκαιρίες. Ωστόσο, δεν ήθελα το πρώτο παιχνίδι να είναι πάλι σε αγγλικό γήπεδο».

Γιατί αυτό;
«Όπως σας είπα, ο ρυθμός είναι εξαντλητικός. Αυτό δεν μας βοηθάει στο ελληνικό πρωτάθλημα. Το UEFA για εμάς είναι “΄άδικο”. Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Αυτό που ζούμε είναι εκπληκτικό και, όταν λέω άδικο, εννοώ ότι φέτος διαθέτουμε το καλύτερο σύνολο των τριών τελευταίων ετών και, αν δεν είχαμε την Ευρώπη, θα βρισκόμασταν πολύ ψηλά στη βαθμολογία της Σούπερ Λίγκας. Όμως, όπως έχει φανεί, την έχουμε…πατήσει στο ελληνικό πρωτάθλημα».
Αυτό ήταν το επόμενο ερώτημα μου. Μπορεί η Λάρισα να χειριστεί τη συμμετοχή σε τρεις διοργανώσεις; Είδαμε το ροτέισον να μην αποδίδει μέχρι στιγμής.

«Στο παιχνίδι με τη Βέροια κάναμε ροτέισον, σε αυτό με τον Λεβαδειακό όχι τόσο. Μας πήγε στραβά το ματς με τον Λεβαδειακό. Είναι πολύ δύσκολο, ύστερα από ένα εξοντωτικό παιχνίδι, όπως αυτό με την Μπλάκμπερν, να παίξεις την Κυριακή και να κυνηγάς το σκορ από το πρώτο λεπτό. Σίγουρα, η Ευρώπη μας κάνει “κακό” στο πρωτάθλημα αφού ίσως στερηθούμε βαθμούς. Αλλά πιστεύω ότι, μέσα από αυτή τη δυσκολία, τα δυνατά φιλικά του καλοκαιριού, τη συμμετοχή στους ομίλους του UEFA, η Λάρισα θα ωφεληθεί σε βάθος χρόνου και θα γίνει πιο δυνατή».

Μετά το τέλος της αναμέτρησης με την Μπλάκμπερν, μιλήσατε για επιτυχίες που ήρθαν γρήγορα. Μήπως ο πήχης ανέβηκε απότομα ψηλά Η ομάδα ωφελείται από αυτό ή μπορεί και να ζημιωθεί;

«Όταν έρχεται κάτι γρήγορα, δεν σημαίνει ότι έρχειται και τυχαία. Από την άλλη, μας δημιουργεί ευθύνες, αλλά δεν έχουμε τη νοοτροπία πως πρέπει να απαιτήσουμε -ή να απαιτήσουν άλλοι από εμάς- να πετύχουμε κάτι παραπάνω. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια καλή και αξιόπιστη ομάδα, η οποία να βρίσκεται σταθερά ψηλά στη βαθμολογία και να αντιπροσωπεύει επάξια την Ελλάδα στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Κι ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή. Αυτό που μένει στις Αυτό που μένει στις ομάδες είναι τα τρόπαια και εμείς έχουμε ήδη κερδίσει το Κύπελλο, ύστερα από δύο χρόνια στη μεγάλη κατηγορία. Αυτό που έχει πετύχει η ΑΕΛ είναι πολύ μεγάλο».

Μπορούμε να περιμένουμε κάτι παραπάνω από την ΑΕΛ, για παράδειγμα μία θέση στα φετινά πλέι οφ;

«Θέλω να είμαι ειλικρινής. Η ομάδα της Λάρισας θα μπορούσε να διεκδικήσει τη συμμετοχή στα πλέι οφ. Και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε. Όμως η παρουσία μας στους ομίλους του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ μας δημιουργεί πρόβλημα. Πρέπει να υπερασπιστούμε τον τίτλο μας στο Κύπελλο και ταυτόχρονα να κυνηγήσουμε μία ψηλή θέση στο πρωτάθλημα. Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι πώς θα συμπεριφερθούμε. Με βάση τα πρώτα δείγματα - κάτι βέβαια που μπορεί να είναι και συγκυριακό - έχουμε χάσει τέσσερις βαθμούς εντός. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους ποδοσφαιριστές μου, αλλά δεν ξέρω πού θα μας οδηγήσει η συμμετοχή σε τρεις θεσμούς. Αν αυτή τη στιγμή δεν υπήρχε το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ, σας λέω ότι θα τερματίζαμε στην πεντάδα. Η ουσία είναι, μέσα από αυτή την εμπειρία, η ομάδα να βγει πιο δυνατή. Και ποιος ξέρει; Μπορεί να τα καταφέρουμε και στους τρεις στόχους».

Πώς είναι για έναν νεαρό προπονητή, όπως εσείς, να προσπαθεί να κρατήσει την πειθαρχία σε μία ομάδα;
«Αυτή τη στιγμή ούτε καν το σκέφτομαι. Μου φαίνεται πολύ απλό. Ηταν δύσκολο τον πρώτο χρόνο, στον Ηλυσιακό, αφού αποτέλεσε ένα καινούργιο ξεκίνημα. Ο προπονητής είναι μία πολύπλευρη προσωπικότητα και, αν θέλει να κερδίσει κάτι από τους παίκτες του, το κάνει με τη συμπεριφορά του. Αναγκάζεις τον ποδοσφαιριστή να αναγνωρίσει μέχρι πού είναι τα όριά του. Δεν έχω προσπαθήσει να κερδίσω κάποια πράγματα με το “μαστίγιο”».

Μόλις πέντε από τις 16 ομάδες της Σούπερ Λίγκας έχουν εμπιστευτεί την τεχνική ηγεσία σε Έλληνα προπονητή. Σας στενοχωρεί αυτό το γεγονός;
«Θα ήταν λάθος να μπω σε διαδικασία σύγκρισης. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί καλοί προπονητές. Δυστυχώς το θέμα, που δεν αφορά μόνο τη δική μου γενιά, είναι ότι ο προπονητής πρέπει να μάθει να δουλεύει και να εξελίσσεται. Κανείς δεν μπορεί να γίνει καλός με αντιγραφές. Πρέπει να βάλει στη δουλειά του στοιχεία της προσωπικότητάς του. Τουλάχιστον στις μικρότερες κατηγορίες θα πρέπει να εμπιστευτούν καινούργια “μυαλά”. Κυριαρχεί το φαινόμενο της “ανακύκλωσης”. Ακόμα και αν βρεθούν κάποιοι καινούργιοι, αξιόλογοι στη δουλειά τους, δεν τους εκμεταλλευόμαστε. Στη δική μου περίπτωση, έπαιξε σημαντικό ρόλο η διοίκηση με την οποία συνεργάστηκα. Μου έδωσαν τη δυνατότητα να εξελιχθώ, γιατί πίστευαν σε εμένα».

Έχετε τονίσει ότι η θητεία σας στην Αγγλία σας έδωσε αρκετά στοιχεία στον τρόπο προπόνησης. Αν η μεταγραφή στην Μπλάκμπερν δεν γινόταν, υπήρχε περίπτωση να μη βλέπαμε τον προπονητή Γιώργο Δώνη;

«Ακόμα κι όταν έπαιζα στον ΠΑΟ, ήθελα να γίνω προπονητής. Απλώς στην Αγγλία, όπου η κουλτούρα είναι διαφορετική, αλλάζει ο τρόπος προσέγγισης της προπονητικής. Εκεί είδα άλλα πράγματα: τον τρόπο λειτουργίας των προπονητών απέναντι στους ποδοσφαιριστές τους, αλλά και τον τρόπο σκέψης των ίδιων των παικτών. Είτε ο τεχνικός είναι στην προπόνηση, είτε όχι, δίνουν το 100% των δυνάμεών τους, γιατί ξέρουν ότι μόνον έτσι θα κερδίσουν. Δεν συναντάς κοροϊδία. Επίσης γνώρισα και ανθρώπους στον τομέα της τακτικής που μου έδειξαν πόσο πίσω ήμασταν στην Ελλάδα».

Τελικά ο καλός παίκτης μπορεί να γίνει και καλός προπονητής;
«Δεν είναι απόλυτο. Ωστόσο πρέπει, όπως και σε κάθε δουλειά, να έχεις σχέση με το αντικείμενο. Αν, για παράδειγμα, δεν έχεις "μυρίσει" αποδυτήρια, είναι δύσκολο να μπεις στην ψυχολογία του ποδοσφαιριστή».

Βλέπετε τον εαυτό σας να μένει στη Λάρισα για πολλά χρόνια;

«Είμαι ευχαριστημένος που δουλεύω σε τόσο καλές συνθήκες. Αλλά το όνειρό μου είναι να φύγω από την Ελλάδα».

Μήπως όμως, λόγω της θητείας σας στην Παιανία, υπάρχει και μία «πράσινη» απόχρωση στο όνειρό σας;
«Δεν είναι το όνειρό μου να εργαστώ σε μία από τις τρεις μεγάλες ομάδες του πρωταθλήματος. Θα επιδιώξω να πάω στο αγγλικό πρωτάθλημα. Δεν είναι αυτοσκοπός η Πρέμιερ Λιγκ. Αν βρεθεί μία ομάδα στην Τσάμπιονσιπ ή στην Α κατηγορία, η οποία να με καλύπτει, θα φύγω. Εκεί, αν κάνεις καλή δουλειά, θα φανείς».

Δηλαδή αν έρθει μία καλή ελληνική πρόταση θα την απορρίψετε;

«Όταν είσαι σε ένα επάγγελμα, όλα μπορούν να συμβούν. Τώρα όμως είμαι πολύ ευχαριστημένος στην ΑΕΛ. Δεν σκέφτομαι κάτι άλλο από την προοπτική του εξωτερικού».

Θεωρείτε το εαυτό σας έτοιμο να προπονήσει μία μεγαλύτερη ομάδα είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό;

«Αφού ανταποκρίνομαι μαζί με τους συνεργάτες μου στις ανάγκες της ΑΕΛ, θεωρώ ότι είμαι έτοιμος για οτιδήποτε».

Η περσινή χρονιά ήταν, ομολογουμένως, περίεργη. Υπήρξε κάποια στιγμή που είπατε «τα παρατάω»;

«Υπάρχουν στιγμές που κουράζεσαι. Οταν είσαι ποδοσφαιριστής, σου είναι πιο εύκολο να ξεχάσεις μία ήττα. Στο πόστο του προπονητή τα συναισθήματα είναι πιο έντονα. Η ευθύνη στην Ελλάδα βαραίνει πιο πολύ τον προπονητή, κάτι που δεν είναι σωστό. Ολοι είμαστε συνυπεύθυνοι στην επιτυχία και στην αποτυχία. Ευτυχώς η συνεργασία μου με τη διοίκηση στηρίζεται στην εμπιστοσύνη. Οταν κάποιος από τους δύο δεν είναι καλά, ο άλλος τον στηρίζει».

Στα δύο παιχνίδια κόντρα στην Μπλάκμπερν, είδαμε άψογες διαιτησίες. Στην Ελλάδα, στις πρώτες αγωνιστικές, έχουν γίνει κραυγαλέα λάθη και με πρωταγωνίστρια την ΑΕΛ. Τελικά πού εντοπίζετε εσείς το πρόβλημα;
«Κατ’ αρχάς, θέλω να τονίσω ότι ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει τη διαιτησία ως άλλοθι. Δεν έχω ανάγκη να το κάνω, γιατί δεν φοβάμαι για τη δουλειά μου. Επειδή έχω αγωνιστεί σε μεγάλες ομάδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καταλαβαίνω τη συμπεριφορά των διαιτητών. Απαιτώ σεβασμό όχι μόνο σ' εμένα, αλλά στην προσπάθεια που βγάζει η ομάδα μου στο γήπεδο. Και στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό έγινε λάθος με το γκολ του Γκαλίτσιου που δεν μέτρησε. Εκεί ήταν φανερό ότι ο επόπτης έκανε λάθος, σε αντίθεση με το παιχνίδι του Ατρόμητου. Αλλες φορές μπορεί να γίνουν λάθη υπέρ μας, άλλες φορές εναντίον μας. Προς το παρόν, στα δυόμισι χρόνια που βρισκόμαστε στη Σούπερ Λίγκα, το 99% των λαθών είναι εναντίον μας. Υπάρχουν διαιτητές, οι οποίοι είναι κακοί, επειδή δεν έχουν την ψυχολογία του αγώνα. Είναι αυτό που επεσήμανα νωρίτερα με τον προπονητή. Πρέπει και ο διαιτητής να έχει προηγούμενη σχέση με το ποδόσφαιρο...»

Η Αγγλία αποτελεί για εσάς πεδίο δόξας. Είναι καλός οιωνός που η περιπέτεια των ομίλων του ΟΥΕΦΑ ξεκινάει από εκεί;
«Μόλις ερχόμαστε από ματς στην Αγγλία και θα θέλαμε να αλλάξουμε παραστάσεις (γέλια). Ακούμε «Εβερτον-Λάρισα» και δεν το πιστεύουμε! Προσπαθώ να συνειδητοποιήσω πόσο σύντομα συμβαίνουν τα πράγματα στο ποδόσφαιρο. Από εκεί που μελετούσα την Εβερτον, τη βρίσκω μπροστά μου. Και για τη δουλειά μου, το να βρεθώ απέναντι σε προπονητές όπως ο Φαν Γκάαλ, ο Αντβοκαατ κι ο Μόγες είναι εκπληκτικό. Πάντως, από την πρώην ομάδα του Δώνη, επιστρέφουμε στην πρώην του Μπακαγιόκο. Θα δούμε...»

ΠΑΕ ΑΕΛ: "Η ΚΕΔ ΜΑΣ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ"

Οι άνθρωποι της Λάρισας παραδέχονται πως κινδυνεύουν να γίνουν «γραφικοί», ωστόσο με νέα τους ανακοίνωση κατηγορούν την ΚΕΔ και τους διαιτητές. Το πέναλτι που δεν έδωσε ο Κασναφέρης στο ματς με την ΑΕΚ ήταν η αφορμή για να διαμαρτυρηθεί αυτή τη φορά η ΑΕΛ. Η ανακοίνωση...

«Είδαμε την ανίκανη ΚΕΔ να μας εκδικείται, χωρίς να κρατά τα προσχήματα.

Είδαμε τον διαιτητή να σκοράρει κατ απαίτηση του κοινού πριν το ματς, αλλά κατά τη διάρκειά του να «απαγορεύει» στην ομάδα μας να βάλει γκολ!?


Είδαμε τους επόπτες να παίρνουν το? 50-50 κάθε φορά, που έπρεπε να αποφασίσουν αν είναι οφσάιντ ή όχι.


Ακούσαμε τον διαιτητή να μας λέει: «Κάτι μεταφυσικό μου συμβαίνει με τη Λάρισα. Ίσως πρέπει να ζητήσω την εξαίρεσή μου από τους αγώνες της».


Διαβάσαμε την έκθεση του εκ Θεσσαλονίκης παρατηρητή, που βγάζει άριστη τη διαιτησία (γκολ πέτυχε ο άνθρωπος, να μην πάρει καλό βαθμό;).


Διαβάσαμε ρεπορτάζ, που δείχνουν ότι η ΑΕΛ ευνοήθηκε από τη διαιτησία στο ματς αυτό!


Θαυμάσαμε τηλεοπτική απάθεια από τηλε-αστέρες, που συνεχίζουν να ειρωνεύονται (δήθεν χιούμορ) την οργή του φίλαθλου κοινού της Λάρισας.


ΜΑΣ συμβούλευσαν να μην βγάλουμε ανακοίνωση για τη νέα σε βάρος μας φαρσοκωμωδία, γιατί θα κινδυνεύσουμε να γίνουμε γραφικοί?


ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ? Δεν έχει χώρο το ελληνικό ποδόσφαιρο και για άλλους τέτοιους?


Υ.Γ. 1: Ρώτησε κανείς την κοινή γνώμη τι λέει για όλα αυτά;


Υ.Γ. 2: Καλή επιτυχία σε όλες τις ελληνικές ομάδες στην Ευρώπη αυτή την εβδομάδα. Συγχαρητήρια και στην Εθνική Ελλάδος για την τεράστια επιτυχία της πρόκρισης στο Euro. Πιστεύουμε να γίνεται αντιληπτό από τον πρόεδρο της ΕΠΟ το μέγεθος της ιστορικής ευθύνης για κάθαρση, που δημιουργούν οι - επί των ημερών του - διεθνείς επιτυχίες. Για να μην συνεχίσουμε να πανηγυρίζουμε στα ευρωπαϊκά μεσοβδόμαδα και να μας εκθέτουν στα ελληνικά Σαββατοκύριακα».

ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΥΦΛΟΥΣ!!!

Θα μας βγάλουν τυφλούς! Με 8,4 βαθμολογήθηκε ο Γιώργος Κασναφέρης για τη διαιτησία του στην αναμέτρηση της ΑΕΚ με τη Λάρισα για την πέμπτη αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ, παρά το γεγονός πως τόσο οι γηπεδούχοι, όσο και (κυρίως) οι φιλοξενούμενοι έχουν δικαιολογημένα παράπονα για τα σφυρίγματά του.

Αξίζει να σημειωθεί πως κανείς διαιτητής ή βοηθός δεν παραπέμπεται στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΚΕΔ. Αναλυτικά η κάρτα… ελέγχου των διαιτητών:

ΑΕΚ-ΑΕΛ

Παρατηρητής : Ζαχαριάδης Α. (θεσ/νίκης)
Διαιτητής: Κασναφέρης Γ. (Αθηνών)
Βαθμολογία: 8,40
Α’ Βοηθός: Δάλλας Κ. (Ηπείρου)
Βαθμολογία: 7,60
β΄ Βοηθός: Μπερσής Δ. (Αρκαδίας)
Βαθμολογία: 8
4ος Διαιτητής: Κουκουλάκης Μ. (Ηρακλείου)
Βαθμολογία: 8,50

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

17:30 ET3: ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΠΙΕΡΙΚΟΣ Πρωτάθλημα Β Εθνικής (Ζ)
21:15 SS3: ΠΡΟΚΟΜ - ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
21:45 ΣΠΟΡ+:ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΙΠ ΑΓΓΛΙΑΣ: ΧΑΛ – ΜΠΑΡΝΣΛΕΪ (Z)
22:00 SS2: ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ - ΤΟΤΕΝΑΜ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)

ΣΠΟΡ+

11:00 ΠΑΟ –ΧΙΟΥΣΤΟΝ Φιλικός αγώνας (E)
13:30 ΣΠΟΡ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (E)
14:00 ΚΗΦΙΣΙΑ – ΗΡΑΚΛΗΣ A1 Bόλεϊ Ανδρών (E)
16:00 ΑΡΣΕΝΑΛ TV: ΑΡΣΕΝΑΛ – ΜΠΟΛΤΟΝ
18:00 ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ TV: ΕΒΕΡΤΟΝ – ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ
20:00 ΑΡΗΣ-ΠΑΟΚ Πρωτάθλημα Superleague (E)
21:45 ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΙΠ ΑΓΓΛΙΑΣ: ΧΑΛ – ΜΠΑΡΝΣΛΕΪ (Z)
23:45 WRC
00:05 ΣΑΝ ΑΝΤΟΝΙΟ – ΚΛΙΒΕΛΑΝΤ NBA Europe Live (E)
02:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ: ΑΓΙΑΞ-ΝΑΪΜΕΓΚΕΝ (E)
04:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ – ΡΕΑΛ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

19:00 NET: ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
20:00 NET: CHAMPIONS NET
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
23:00 SS1: ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

22/10/2000 Έπειτα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος των οδηγών, ο Michael Schumacher χαρίζει στην Ferrari το δεύτερο συνεχόμενο και δέκατο στην ιστορία της πρωτάθλημα των κατασκευαστών όταν κερδίζει το τελευταίο Grand Prix της σειράς, αυτό της Μαλαισίας με 170 βαθμούς. Κερδίζοντας το 9ο Grand Prix της σεζόν, ο Schumacher ισοφαρίζει το δικό του ρεκόρ που κατείχε με την Benetton από το 1995 καθώς και του Nigel Mansel από το 1992

22/10/1995 Ο παγκόσμιος πρωταθλητής στο σκάκι Gary Kasparov δεν ανησυχεί εν όψει της αναμέτρησης με το computer ''Deep Thought'', το οποίο μπορεί να ελέγχει 720.000 κινήσεις το δευτερόλεπτο. Παρά το γεγονός ότι ο ''Deep Thought'' κερδίζει μεγάλους παίκτες, ο βαθμός Έλο του κυμαίνεται μεταξύ 2.450 και 2.500, ενώ του Kasparov είναι 2.795. Επομένως, η εύκολη νίκη του Kasparov σε δυο παιχνίδια δεν αποτελεί έκπληξη. Ο Kasparov αποδέχεται την πρόσκληση για να υπερασπιστεί το γόητρο των σκακιστών και δηλώνει, “δεν μπορώ να πιστέψω πως ένα computer είναι πιο δυνατό από το ανθρώπινο μυαλό”

22/10/1989 Οι Denver Nuggets κερδίζουν την Jugoplastica Split 135-129 στο 3ο McDonald Open

22/10/1972 Ο 35χρονος τερματοφύλακας της Στόουκ Σίτι και της Εθνικής Αγγλίας Γκόρντον Μπάνκς χάνει το δεξί μάτι σε ένα τροχαίο κοντά στο σπίτι του. Ο μεγαλύτερος τερματοφύλακας του κόσμου αναγκάζεται να σταματήσει στο καλύτερο σημείο της καριέρας του, έχοντας παίξει σε μία δεκαετία 73 αγώνες με την Αγγλία. Η Στόουκ θα τον αντικαταστήσει με ένα άλλο μεγάλο τερματοφύλακα, το Πήτερ Σίλτον, που θα αγωνιστεί 20 χρόνια με την εθνική και θα στεφθεί διεθνής 125 φορές, τις περισσότερες από οποιονδήποτε Άγγλο παίκτη

22/10/1950 Ξεκινάει το 1ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ Ανδρών στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής, το οποίο ολοκληρώνεται στις 3/11. Στην κορυφή της κατάταξης θα ισοβαθμίσουν η ομάδα της Αργεντινής και των ΗΠΑ και ο τίτλος θα κριθεί στον τελικό όπου οι γηπεδούχοι θα κερδίσουν τις ΗΠΑ με 64-50. Στους αγώνες αυτούς δεν υπάρχει ο περιορισμός των 30" στην επίθεση

22/10/1797 Ο Γάλλος Andre-Jacques Garnerin κάνει την πρώτη πτώση με αλεξίπτωτο από αερόστατο στο Παρίσι από ύψος 3.000 ποδών

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

SUPERLEAGUE: 5η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

Τα αποτελέσματα της 5ης αγωνιστικής από το www.ael-sports.blogspot.com

Σάββατο 20/10

ΑΕΚ - ΑΕΛ 1-0
(4΄ Μαντούκα)
Ολυμπιακός-Πανιώνιος 4-1
(6΄ Λούα Λούα, 64΄ Κοβάτσεβιτς, 74΄ Στολτίδης, 81΄πεν. Γκαλέτι - 54΄πεν. Τζιμπούρ)

Κυριακή 21/10

Λεβαδειακός-Ξάνθη 2-1
(6΄ Σίσιτς, 85΄ Αντερσον - 37΄ Ραντζίνσκι)
ΟΦΗ-Αστέρας Τρίπολης 0-3
(32΄, 64΄ Τσέζαρεκ, 88΄ Παντελιάδης)
Απόλλων Καλαμαριάς-Εργοτέλης 2-1
(41΄ Καραλιόπουλος, 48΄ Μπούσι - 19΄πεν. Ζούνιορ)
Αρης-ΠΑΟΚ 3-1
(16΄, 57΄ Κόκε, 73΄ Γκαρσία - 30΄ Μπαλάφας)
Βέροια-Παναθηναϊκός 0-2
(49΄ Ιβανσιτς, +90΄ Σαλπιγγίδης)
Ατρόμητος-Ηρακλής 1-1
(19' Λουτσιάνο - Γεωργίου 85')

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Θ Ομάδα Α Β ΓΚ
1 ΑΕΚ 5 15 11-0
2 Ολυμπιακός 5 11 12-4
3 Παναθηναϊκός 5 10 7-1
4 Ατρόμητος 5 10 6-4
5 Αρης 5 9 5-2
6 Ξάνθη 5 7 5-4
7 Αστέρας Τρίπολης 5 7 4-3
8 Πανιώνιος 5 7 5-7
9 ΟΦΗ 5 7 11-14
10 ΑΕΛ 5 5 5-7
11 ΠΑΟΚ 5 4 6-8
12 Απόλλων Κ. 5 4 4-7
13 Λεβαδειακός 5 4 6-12
14 Βέροια 5 3 3-6
15 Ηρακλής 5 3 2-6
16 Εργοτέλης 5 3 3-10



ΑΕΚ - ΑΕΛ ... 1 - 0
3' Μαντούκα

Ένας διαιτητής "ΧΑΣΑΠΗΣ" (... το δείχνει 'αλλωστε και το παρουσιαστικό του) και μια κακή εμφάνιση σύμφωνα με το www.ael-sports.blogspot.com, στέρησαν από την ΑΕΛ μια μεγάλη επιτυχία απέναντι στην ΑΕΚ, που το μόνο που έκανε στο β' ημίχρονο ήταν να αμύνεται και να επιδίδεται σε συνεχείς καθυστερήσεις.

Μια "ΚΑΣΝΑΦΕΡΙΑΔΑ" λοιπόν εκτυλίχθηκε σήμερα το βράδυ στο ΟΑΚΑ, αφού ο αρχι-butcher Κασναφέρης επιδόθηκε σε ρεσιτάλ σφυριγμάτων εναντίον της ΑΕΛ, προσπαθώντας να προστατεύσει την ΑΕΚ από κάθε κίνδυνο που θα της στερούσε την κορυφή στο πρωτάθλημα της Superleague.

Έχουμε και λέμε:

1) Επέτρεψε τις αλλεπάληλες καθυστερήσεις των παικτών της ΑΕΚ, με αποτέλεσμα να εκνευρίσει όχι μόνο τους παίκτες τις ΑΕΛ, αλλά κι όσους ουδέτερους παρακολουθούσαν τον αγώνα.

2) Κράτησε μόνο 3 λεπτά καθυστερήσεις, ενώ ο καθαρός χρόνος στο β' ημίχρονο δεν ξεπέρασε τα 20 λεπτά.

3) Φόρτωσε αναίτια με κίτρινες κάρτες 6 παίκτες της ΑΕΛ, ενώδε απέβαλε τον εριστικό σε όλο το παιχνίδι Ζήκο.

4) Σφύριζε το παραμικρό φάουλ που γίνονταν πάνω σε κιτρινόμαυρους παίκτες, ενώ αντίθετα έκανε τον "ΚΙΝΕΖΟ" σε αντίστοιχα φάουλ σε βυσσινί ποδοσφαιριστές.

5) ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ: Στο 49' δεν υπέδειξε το οφθαλμοφανές πέναλτι πάνω στον Πάρα από τον Αρουαμπαρένα, που θα το έδινε "αβασάνιστα..." ακόμα και ο Νικολαϊδης. Βλέπετε δεν σκίστηκε η φανέλα του Πάρα, άρα πέναλτι δεν δίνω (... θα σκέφτηκε ο Κασναφεράκος).

Όλα αυτά σε συνδυασμό με την αστοχία, την ατολμία και γενικότερα την κακή εμφάνιση έφεραν φυσιολογικά την 2η ήττα σε 5 αγωνιστικές για την Superleague. Ο τεχνικός ηγέτης των "βυσσινί" Γιώργος Δώνης θέλοντας να μην καταντήσει γραφικός, δεν ανέφερε τίποτα στις δηλώσεις του για την διαιτησία, μέσα του όμως σίγουρα θα βράζει...

Βρήκε τον τρόπο να κερδίσει η ΑΕΚ με 1-0 την ΑΕΛ και να μείνει στην κορυφή της βαθμολογίας του ελληνικού πρωταθλήματος, με 5 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, ωστόσο ο θυμός του Γιώργου Δώνη είναι ένα χαλί από λιθαράκια στο οποίο πετάει από ένα ο κάθε διαιτητής του παιχνιδιού της Λάρισας.

Θα είναι δύσκολο να μαντέψει, επί της ουσίας, κάποιος τις δηλώσεις που θα κάνει στη συνέντευξη Τύπου, ωστόσο η Λάρισα ήταν, στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, η ομάδα που έψαξε με προχειρότητα το γκολ της ισοφάρισης απέναντι σε μία ΑΕΚ που είχε αριθμητικό μειονέκτημα.

Επί της ουσίας, την τελευταία φάση της στο παιχνίδι η Λάρισα την έκανε στο 49' με το σουτ του Ιμπραϊμα Μπακαγιόκο στο δοκάρι.

Η ΑΕΚ άνοιξε το σκορ μόλις στο 4', από το αριστερό σουτ του Γουστάβο Μαντούκα, αλλά έμεινε με δέκα παίκτες από το 12', όταν ο Γιούργκεν Μάχο ανέτρεψε τον Πάρα έξω από την περιοχή της ΑΕΚ, για να δει την κόκκινη κάρτα.

Πέραν αυτού, το παιχνίδι είχε πολλά νεύρα, ενώ λίγα φάνηκαν τα τρία λεπτά των καθυστερήσεων που δόθηκαν στο δεύτερο ημίχρονο του παιχνιδιού.

Εννιά κίτρινες κάρτες (Ράμος, Ζήκος, Αρουαμπαρένα - Βενετίδης, Γκαλίτσιος, Μπαχράμης, Βενέτης, Φέρστερ, Φωτάκης) και η κόκκινη στον Μάχο συνέθεσαν τα έργα και ημέραι του Κασναφέρη στο παιχνίδι.

ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ

3'. ΓΚΟΛ. Η ΑΕΚ ευτυχεί να ανοίξει το σκορ στην πρώτη της προσπάθεια στο παιχνίδι, μετά από προσπάθεια και σουτ του Γουστάβο Μαντούκα, ο οποίος βρήκε κενό χώρο και κεραυνοβόλησε τον Κοτσόλη.

11'. Γύρισμα του Μαντούκα στον Μπλάνκο, αλλά βγαίνει σωτήρια ο Κοτσόλης και αποσοβεί το δεύτερο γκολ της ΑΕΚ.

12'. Στην αντεπίθεση, ο Πάρα ανατρέπεται από τον Γιούργκεν Μάχο όντας σε προφανή θέση για γκολ, και ο Κασναφέρης αποβάλλει τον τερματοφύλακα της ΑΕΚ. Το φάουλ του Φωτάκη, χτυπά στο τοίχος.

30'.Ο Κλέιτον στρώνει στον Βενετίδη, αλλά το σουτ του αποκρούεται από τον Μαρσέλο Μορέτο. Η Λάρισα έχει κάνει κατοχή στο ΟΑΚΑ, με την ΑΕΚ να μην μπορεί να αντιδράσει μετά την αποβολή του Γιούργκεν Μάχο.

40'. Ευκαιρία για την ΑΕΚ. Το σουτ του Νίκου Λυμπερόπουλου απέκρουσε ασθενώς ο Κοτσόλης, αλλά ο τερματοφύλακας της Λάρισας προλαβαίνει στην έξοδο τον Μαντούκα και αποσοβεί το 2-0.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ

Η απορία, πια, είναι αν η ΑΕΚ μπορεί να συντηρήσει το προβάδισμά της, ου μην και να το αυξήσει, με παίκτη λιγότερο στο παιχνίδι.

49'. Ο Ιμπραϊμα Μπαγαγιόκο σημαδεύει το αριστερό κάθετο δοκάρι της εστίας του Μορέτο και μετά ο Δέλλας ρίχνει κάτω τον Μπαχράμη, τραβώντας τον από την φανέλα, μια παράβαση που δεν βλέπει ο διαιτητής Κασναφέρης.

65'. Μετά το δοκάρι του Μπακαγιόκο, η ΑΕΛ δεν έχει απειλήσει με αξιώσεις το τέρμα του Μορέτο, αφού δεν μπορεί να διασπάσει την καλά οργανωμένη άμυνα της ΑΕΚ.

81'. Συμπληρώθηκαν 32' χωρίς νόημα στο ΟΑΚΑ, μέχρι που άρχισε η συμπλοκή, όταν ο Γκαλίτσιος ζήτησε τον λόγο από τον Έντσον Ράμος ο οποίος είχε το ζωνάρι του λυμένο για καυγά. Ο Τραϊανός Δέλλας μπήκε στη μέση, ο Μπακαγιόκο επίσης, αλλά το πλήθος διελύθη ησύχως.

86'. Ο Ισμαέλ Μπλάνκο έκανε ατομική προσπάθεια και το σουτ του με το αριστερό απέκρουσε σε κόρνερ ο Κοτσόλης.

ΑΕΚ (Σέρα Φερέρ): Mάχο, Ράμος, Άλβες, Δέλλας, Αρουαμπαρένα, Ζήκος, Καφές, Μαντούκα (46' Παπασταθόπουλος), Σέζαρ (13' Μορέτο), Λυμπερόπουλος (57' Μανού), Μπλάνκο.

ΑΕΛ (Γιώργος Δώνης): Κοτσόλης, Βενετίδης, Κυριακίδης (46' Μπαχράμης), Γκαλίτσιος, Φακούντο, Κλέιτον, Σαρμιέντο, Φωτάκης, Φέρστερ, Βενέτης (66' Μπουκουβάλας), Μπακαγιόκο.

Α.Ε.Κ. 1 - 0 ΛΑΡΙΣΑ
ΤΕΛΙΚΟ
ΜΑΝΤΟΥΚΑ ΓΚΟΛ 4'



8' ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΩΤΑΚΗΣ
ΜΑΧΟ ΚΟΚΚΙΝΗ 11'

ΜΟΡΕΤΟ / ΖΟΥΛΙΟ ΣΕΖΑΡ ΑΛΛΑΓΗ 12'



43' ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΕΡΣΤΕΡ


45+1' ΚΙΤΡΙΝΗ ΒΕΝΕΤΗΣ


46' ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΧΡΑΜΗΣ / ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ
ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ / ΜΑΝΤΟΥΚΑ ΑΛΛΑΓΗ 46'



49' ΔΟΚΑΡΙ ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ
ΖΗΚΟΣ ΚΙΤΡΙΝΗ 53'



56' ΚΙΤΡΙΝΗ ΒΕΝΕΤΙΔΗΣ
ΜΑΝΟΥ / ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑΓΗ 58'



60' ΑΛΛΑΓΗ ΚΟΖΛΕΪ / ΦΕΡΣΤΕΡ


67' ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑΣ / ΠΑΡΑ ΦΑΚΟΥΝΤΟ
ΑΡΟΥΑΜΠΑΡΕΝΑ ΚΙΤΡΙΝΗ 75'



82' ΚΙΤΡΙΝΗ ΜΠΑΧΡΑΜΗΣ


82' ΚΙΤΡΙΝΗ ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ


90+3' ΛΗΞΗ

MATCH STATS
ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ
50
ΜΑΧΟ 26
ΚΟΤΣΟΛΗΣ
2
ΡΑΜΟΣ 3
ΒΕΝΕΤΙΔΗΣ
4
ΑΛΒΕΣ 5
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ
5
ΔΕΛΛΑΣ 7
ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ
3
ΑΡΟΥΑΜΠΑΡΕΝΑ 9
ΠΑΡΑ ΦΑΚΟΥΝΤΟ
16
ΖΗΚΟΣ 10
ΚΛΕΪΤΟΝ
1
ΚΑΦΕΣ 17
ΣΑΡΜΙΕΝΤΟ
11
ΜΑΝΤΟΥΚΑ 18
ΦΩΤΑΚΗΣ
99
ΖΟΥΛΙΟ ΣΕΖΑΡ 20
ΦΕΡΣΤΕΡ
33
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ 24
ΒΕΝΕΤΗΣ
18
ΜΠΛΑΝΚΟ 29
ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ






ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
32
ΜΟΡΕΤΟ 1
ΚΗΠΟΥΡΟΣ
8
ΕΝΣΑΛΙΒΑ 99
ΚΟΖΛΕΪ
15
ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ 22
ΒΕΡΓΩΝΗΣ
22
ΚΟΝΕ 21
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ
19
ΛΑΓΟΣ 31
ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑΣ
20
ΜΑΝΟΥ 33
ΜΠΑΧΡΑΜΗΣ
88
ΤΟΖΕΡ 77
ΚΑΤΣΙΑΡΟΣ






ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ
Γ. ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ (ΑΘΗΝΩΝ)
Κ. ΔΑΛΛΑΣ (ΗΠΕΙΡΟΥ)
Δ. ΜΠΕΡΣΗΣ (ΑΡΚΑΔΙΑΣ)

Η επόμενη αγωνιστική

ΣΑΒΒΑΤΟ 27/10

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠ. - ΑΡΗΣ 19:00 NET
ΗΡΑΚΛΗΣ - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ 19:00 S/S

ΚΥΡΙΑΚΗ 28/10

ΒΕΡΟΙΑ - Ο.Φ.Η. 16:45 S/S
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 16:45 Alpha
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΑΕΛ 16:45 S/S
SKODA ΞΑΝΘΗ - Α.Ε.Κ. 16:45 NET
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ 19:00 NET
Π.Α.Ο.Κ. - ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛ. 19:00 S/S

Α1 ΜΠΑΣΚΕΤ: 1η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

Με νίκες άρχισαν τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις στο φετινό πρωτάθλημα ΑΕΛ, Oλυμπιακός, Παναθηναϊκός, Αρης, Πανελλήνιος, Πανιώνιος και Αιγάλεω και το www.ael-sports.blogspot.com σας παρουσιάζει αναλυτικά την πρώτη αγωνιστική.

Η ΑΕΛ ήταν η μεγάλη νικήτρια του ντέρμπι του "κάμπου", επικρατώντας με 75-73 της Ολύμπιας χάρη σ'έναν Κις για ... φίλημα. Ο Αμερικανός πραγματοποίησε εκπληκτική εμφάνιση με 26 πόντους, δείχνοντας πως το κενό που άφησε ο Αρθουρ Λι θ'αναπληρωθεί με τον καλύτερο τρόπο. Έτσι, η ομάδα του Κώστα Πιλαφίδη έκανε ιδανικό ξεκίνημα στο νέο πρωτάθλημα.

Ο Ολυμπιακός, δίχως να πιάσει υψηλά στάνταρ απόδοσης, νίκησε σχετικά εύκολα τον ΠΑΟΚ στο κεκλεισμένων των θυρών ΣΕΦ με 76-66. Οι "ερυθρόλευκοι" έπαιξαν όσο χρειαζόταν προκειμένου να εξασφαλίσουν το ροζ φύλλο αγώνα και είχαν τον Γιάννη Μπουρούση σε μια εξαιρετική βραδιά. Ο ΠΑΟΚ προσπάθησε, αλλά δεν κατάφερε να απειλήσει ουσιαστικά τους Πειραιώτες, μόλις τέσσερις μέρες πριν την ευρωπαϊκή τους πρεμιέρα κόντρα στην Τάου Κεράμικα.

Από την άλλη πλευρά, ο Παναθηναϊκός αγωνίστηκε στο άδειο από φιλάθλους ΟΑΚΑ και χρειάστηκε να επιστρατεύσει την εμπειρία του προκειμένου να καταβάλει την αντίσταση του νεοφώτιστου ΑΓΟΡ με 90-81. Οι Κρητικοί, καθοδηγούμενοι από τους Γκαγκαλούδη και Τόπιτς, προκάλεσαν "πονοκέφαλο" στον Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς με τις επιθετικές τους επιδόσεις, μέχρι να υποταγούν στην ανωτερότητα των γηπεδούχων.

Ο Αρης πέρασε σαν τρένο από την Πάτρα, επικρατώντας με χαρακτηριστική ευκολία της Ολυμπιάδας με 85-67 με κορυφαίους τους δύο Αμερικανούς του, Μπρέισι Ράιτ και Τζερεμάια Μάσεϊ. Οι "κίτρινοι" ήταν σαφώς ανώτεροι από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό και δεν αντιμετπωπισαν κανένα πρόβλημα απέναντι στους Πατρινούς.

Ο Πανελλήνιος έκανε νικηφόρο πέρασμα από το κλειστό του Αγίου Θωμά με 75-65. Οι παίκτες του Γιώργου Καλαφατάκη ήταν ... εκνευριστικά εύστοχοι από τη γραμμή των βολών (28/28), κάτι που τους επέτρεψε να πάρουν πολύτιμους πόντους ιδίως όταν το ματς ήταν αμφίρροπο.

Στη Ρόδο, ο νεοφώτιστος Κολοσσός με πολλά νέα πρόσωπα στο σχήμα του, υποτάχτηκε στην εμπειρία του Πανιωνίου με 73-78. Οι Ροδίτες ξεκίνησαν καλά, αλλά όσο το ματς έφτανε προς το φινάλε, η διαφορά δυναμικότητας των δύο ομάδων γινόταν εμφανής. Κορυφαίος των νικητών, ο Γιάννης Καλαμπόκης με 22 πόντους και 4 ασίστ.

Στο Αιγάλεω, η τοπική ομάδα πραγματοποίησε έναν απρόσμενο "περίπατο", επικρατώντας με χαρακτηριστική ευκολία της ανανεωμένης και φιλόδοξης ΑΕΚ. Οι "κιτρινόμαυροι" ήταν απογοητευτικοί και δεν έγιναν απειλητικοί σε κανένα σημείο του αγώνα, με αποτέλεσμα να ηττηθούν φυσιολογικά με 78-65.


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


Η ΕΠΟΜΕΝΗ(2η) ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ...

Α.Ε.Κ. - ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΑΙΓΑΛΕΩ
Α.Ε.Λ. 1964 Γ.Σ. - ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΡΟΔΟΥ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ Γ.Σ. -ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ
Α.Γ.Ο.Ρ - ΜΑΡΟΥΣΙ
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΑΡΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

ΜΠΑΣΚΕΤ: "ΒΥΣΣΙΝΙ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ"

Η ΑΕΛ πήρε το ντέρμπι του... ενός δεκαλέπτου! Οι φιλοξενούμενοι ήταν καλύτεροι σε όλο το ματς και είχαν σταθερά μια διψήφια διαφορά, με τον Κις να είναι ο κορυφαίος του γηπέδου. Η Ολύμπια πήγε για την ανατροπή μετά το 31΄ (με πρωταγωνιστή τον Κουμπούρα), αλλά ο Κώστας Πιλαφίδης και οι παίκτες του πανηγύρισαν το «διπλό» με 75-73, καθώς ο Τσιάρας αστόχησε σε τρίποντο υπό πίεση στην εκπνοή του αγώνα.

Με τρία τρίποντα στο φινάλε της πρώτης περιόδου (δύο ο Κις, ένα ο Τινγκ) η ΑΕΛ προηγήθηκε με 17-15. Η Ολύμπια στηριζόταν στις διεισδύσεις του Τσιάρα (ξεκίνησε καλά, αλλά... ξεφούσκωσε), αλλά και στον Μπατή που με ασίστ έδινε έτοιμα καλάθια. Το παιχνίδι της ΑΕΛ στα πρώτα λεπτά ήταν πάνω στον Τσέρανιτς (έμεινε άποντος), ενώ στο τέλος ήρθε η βοήθεια από την περιφέρεια.

Η ευστοχία του Κις έστειλε τη διαφορά στο +9 (29-20), ενώ η άμυνα ζώνης που επέλεξε ο Πιλαφίδης «έπνιξε» τους γηπεδούχους. Έτσι, με επί μέρους σκορ 14-4 σε ένα τρίλεπτο, η ΑΕΛ ξέφυγε με 10 (31-21) και έφτασε και στο +13 (39-26). Η Ολύμπια είχε κακή κυκλοφορία, τα μακρινά σουτ δεν έμπαιναν (0/4 τρίποντα, 5/11 δίποντα) και οι φιλοξενούμενοι είχαν το πάνω χέρι στο ημίχρονο (41-30).

Η πιεστική άμυνα της Ολύμπιας και κάποια εύκολα καλάθια στην επίθεση, έριξαν προσωρινά τη διαφορά (40-47). Τα δύο σερί τρίποντα του Κυριακόπουλου «πάγωσαν» τους γηπεδούχους καθώς το σκορ ξέφυγε και πάλι για την ΑΕΛ (53-40), ενώ με ηγέτη και σκόρερ τον Παπανικολόπουλο (15π.), οι φιλοξενούμενοι διατήρησαν το προβάδισμα τους σε διψήφιο αριθμό έως το φινάλε της τρίτης περιόδου (58-48).

Οι αιφνιδιασμοί της Ολύμπιας έριξαν τη διαφορά και το τρίποντο του Κουμπούρα έκανε το 58-60! Ο Παπανικολόπουλος απάντησε (63-58), αλλά ο Κουμπούρας είχε πάρει το ματς πάνω του (63-63 με τρίποντο και δύο βολές). Ο Κις ευστόχησε από το... σπίτι του (68-64) και στη συνέχεια η Ολύμπια πλήρωσε τις χαμένες βολές (1/6). Ο Τσέρανιτς κρατούσε την ΑΕΛ μπροστά (71-68, 73-70), ο Λέισι μείωνε για την Ολύμπια (68-70, 70-71)... Ο Κουμπούρας έβαλε μία βολή για το 71-73 (13΄ ), ο Κις ήταν εύστοχος και στις δύο (71-75, 9΄΄), ο Κουμπούρας μείωσε σε 73-75 (7΄΄), ο Μπατής έκλεψε την μπάλα, ο Τσιάρας πήγε να γίνει... ήρωας αλλά το τρίποντο στην εκπνοή βρήκε σίδερο κι έτσι η ΑΕΛ έφυγε νικήτρια με 75-73.

Τα δεκάλεπτα: 15-17, 30-41, 48-58, 73-75

Ολύμπια Λάρισας (Γιώργος Μπαρτζώκας): Θεοδωράκος, Μπέλσερ 5 (1), Κουμπούρας 26 (2), Λέσεϊ 19, Λάκσα 5, Τσιάρας 13, Μπατής 2, Αριγκμπάμπου 3, Τριχόπουλος

ΑΕΛ (Κώστας Πιλαφίδης): Κυριακόπουλος 9 (3), Κις 26 (3), Παπανικολόπουλος 20 (2), Παπαχρήστος, Αγγελακόπουλος 3 (1), Τινγκ 5 (1), Κολώκας, Κλιμαβίτσιους 2, Καραβανάς 3, Τσέρανιτς 7

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ

Σίλβα Κλέιτον: "Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό που γίνεται φέτος με την διαιτησία. Τελικά συνηθίζουμε στις κακές διαιτησίες και πάντα οι μικρές ομάδες θα έχουν την ίδια τύχη όταν αγωνίζονται με μεγάλες. Αυτό δεν πρόκειται να σταματήσει. Είχαμε ευκαιρίες, ήμασταν καλύτεροι στον αγωνιστικό χώρο αλλά τελικά δεν φτάνει αυτό για να πάρεις θετικό αποτέλεσμα. Έπρεπε στις ευκαιρίες που είχαμε να ήμασταν περισσότερο συγκεντρωμένοι για να μπορέσουμε να σκοράρουμε. Όταν δεν μπαίνει η μπάλα στα δίχτυα δεν μπορείς να κερδίσεις".

Γιώργος Γκαλίτσιος: "Βρεθήκαμε πίσω στο σκορ πολύ νωρίς και δεν το περιμέναμε, ωστόσο από εκείνο το λεπτό είχαμε τον πλήρη έλεγχο της αναμέτρησης, δημιουργήσαμε ευκαιρίες ωστόσο δεν μπορέσαμε να φτάσουμε στο γκολ. Αν ήμασταν πιο τυχεροί θα μπορούσαμε να είχαμε φύγει νικητές μέσα από τον αγωνιστικό χώρο".



Τάσος Βενέτης: "Η ομάδα έπαιξε πολύ καλά, κάναμε ευκαιρίες, ήμασταν τυχεροί που αποβλήθηκε ο Μάχο, είχαμε δοκάρι, ωστόσο δεν καταφέραμε να σκοράρουμε και να πάρουμε έστω και το βαθμό της ισοπαλίας. Αν είχαμε περισσότερη τύχη θα μπορούσαμε να πάρουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο ΟΑΚΑ".


Παναγιώτης Μπαχράμης: "Το παιχνίδι δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για μας, μιας και βρεθήκαμε νωρίς πίσω στο σκορ. Αφήσαμε την ΑΕΚ νωρίς με 10 παίκτες, ισορροπήσαμε το παιχνίδι και κατόπιν κυριαρχήσαμε στον αγωνιστικό χώρο. Δημιουργήσαμε ευκαιρίες ωστόσο δεν είμασταν στην τελική προσπάθεια. Αν σκοράραμε πιστεύω ότι θα πέρναμε κάτι περισσότερο από την ισοπαλία. Δεν μας μένουν περιθώρια, κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι που πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσουμε".

FORMULA 1: ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Ο ΡΑΙΚΟΝΕΝ

Μπορεί να απουσιάζουν ηχηρά ονόματα όπως αυτό του Μίκαελ Σουμάχερ, αλλά το φετινό είναι ενα πρωτάθλημα που θα θυμούνται για καιρό οι φίλοι της Formula 1. Το φινάλε στο τελευταίο Γκραν Πρι που διεξήχθη στην Βραζιλία ήταν «θρίλερ» με τον Κίμι Ραϊκόνεν να τερματίζει πρώτος και να γίνεται ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής, τίτλο που κατακτά για πρώτη φορά ο Φινλανδός πιλότος της Ferrari. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο ομόσταβλος του, Φελίπε Μάσα και τρίτος κατετάγη ο Φερνάντο Αλόνσο με MacLaren. Στην έβδομη θέση ο Λουίς Χάμιλτον, που εάν τερμάτιζε μια θέση πιο πάνω θα κατακτούσε εκείνος τον τίτλο. Να θυμίσουμε ότι πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές είναι η Ferrari μετά και την αφαίρεση βαθμών που είχε γίνει στην MacLaren.

ΤΕΛΙΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ -ΠΙΛΟΤΟΙ
1. Ραϊκόνεν 110
2. Χάμιλτον 109
3. Αλόνσο 109
4. Μάσα 94
5. Χάιντφελντ 61
6. Κούμπιτσα 39
7. Κοβαλάινεν 30
8. Φιζικέλα 21
9. Ρόσμπεργκ 20
10. Κούλθαρντ 14
11. Βουρτς 13
12. Ουέμπερ 10
13. Τρούλι 8
14. Φέτελ 6
15. Μπάτον 6
16. Σουμάχερ 5
17. Σάτο 4
18. Λιούτσι 3
19. Σούτιλ 1

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ

1. Ferrari 204
2. BMW Sauber 101
3. Renault 51
4. Williams-Toyota 33
5. Red Bull-Renault 24
6. Toyota 13
7. Toro Rosso-Ferrari 8
8. Honda 6
9. Super Aguri-Honda 4
10. Spyker-Ferrari 1

ΕΒΕΡΤΟΝ - ΑΕΛ ΣΤΗ ΝΕΤ

Ακόμα ένα ματς του κυπέλλου UEFA βρήκε τηλεοπτική στέγη. Ο λόγος για την αναμέτρηση της Λάρισας, στο Λίβερπουλ, κόντρα στην Έβερτον, που θα μεταδοθεί την ερχόμενη Πέμπτη (25/10), στις 22:05 από την ΝΕΤ, σε περιγραφή του Κώστα Καπάταη. Νωρίτερα, την ίδια μέρα, η κρατική τηλεόραση, η ΝΕΤ, στις 19:00, θα μεταδώσει και την αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με την Αμπερντίν, σε περιγραφή του Αντώνη Κατσαρού.

Επίσης, στις 8/11, στις 17:30, ο Αlpha θα δείξει live την εντός έδρας αναμέτρηση της Λάρισας, με την Ζενίτ...

Πηγή: Sportime.gr

ΕΔΩΣΑΝ ΧΡΩΜΑ ΟΙ ΤΡΙΑΚΟΣΙΟΙ...

Περίπου τριακόσιοι φίλοι της Λάρισας ταξίδεψαν στην πλειοψηφία τους μεμονωμένα από την πρωτεύουσα της Θεσσαλίας και βρέθηκαν από πολύ νωρίς στη θύρα του Ολυμπιακού Σταδίου που προοριζόταν για τους φιλοξενούμενους, φροντίζοντας να δώσουν χρώμα στις άδειες, εκείνη την ώρα, κερκίδες του σταδίου απλώνοντας τα πανό τους.

Δεν ήθελαν αναβολή οι «βυσσινί»

Αν η ΑΕΚ δεν ήθελε μία φορά να μην αναβληθεί το παιχνίδι για σήμερα, οι άνθρωποι της ΑΕΛ σίγουρα απεύχονταν το συγκεκριμένο ενδεχόμενο πολύ περισσότερο. Οι «βυσσινί» θα ήταν υποχρεωμένοι να μείνουν μία ημέρα παραπάνω στην Αθήνα και ο Γιώργος Δώνης θα έπρεπε να αλλάξει τον αρχικό προγραμματισμό του εν όψει του αγώνα με την Εβερτον την ερχόμενη Πέμπτη στο «Γκούντισον Παρκ».

ΧΕΛΑΚΗΣ: ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΩΝΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΤΡΕΜ...

Για τη Λάρισα ίσως να ήταν καλύτερα να μην είχε μείνει η ΑΕΚ με δέκα παίκτες. Η συντεταγμένη οπισθοχώρηση της «Ενωσης» αποκάλυψε το βαρετό, αργό και προβλέψιμο παιχνίδι της ΑΕΛ. Τόσο αργό και βαρετό, που αξίζει να παρακολουθήσεις τον Γιώργο Μεσσάλα να ταλαιπωρείται για έκτη χρονιά στο σανίδι παίζοντας το «Ημερολόγιο ενός τρελού».

Τέτοια πλήξη δεν μπορούσα να τη φανταστώ. Ο Κλέιτον παίρνει την μπάλα, προσποιείται σε δύο αντιπάλους και σκοντάφτει πάνω στον τρίτο. Ο Μπαχράμης πάει με κάθετη πάσα να βρει τον Μπακαγιόκο, που βογκάει κλεισμένος από δύο-τρεις αντιπάλους. Ο Σαρμιέντο, που είναι εξαιρετικός ποδοσφαιριστής, κάνει αυτό που γίνεται σε όλο τον κόσμο όταν ο αντίπαλος είναι κλεισμένος στην άμυνά του: βγάζει την μπάλα στην άκρη για να ανοίξει την άμυνα από τα πλάγια. Μάταιος κόπος. Η ΑΕΛ έχει στον πάγκο της έναν από τους πλέον προικισμένους εξτρέμ της περασμένης δεκαετίας, αλλά στην ενδεκάδα της δεν έχει ΚΑΝΕΝΑΝ! Ο μόνος που προσπαθούσε να βγει από τα άκρα ήταν ο Βενετίδης. Ολοι οι άλλοι είναι κεντρικοί μέσοι που προσπαθούν να παίξουν κάθετο ποδόσφαιρο. Ο,τι πρέπει για να πάρουν υψηλή βαθμολογία στην ανάλυση του Γιώργου Κοσμά ο Ζήκος, ο Καφές και οι σέντερ μπακ της ΑΕΚ.

Ποιας ΑΕΚ; Μα αυτής που έμαθε (από τον Φερέρ) να παίζει για να κερδίζει. Να παίζει για να διατηρεί τα κεκτημένα της. Μιας ΑΕΚ σαν την Εθνική του Ρεχάγκελ επί Πορτογαλίας. Οι οπαδοί της μπορεί να μην είναι ενθουσιασμένοι με το θέαμα που προσφέρει, αλλά... Οταν σε πέντε παιχνίδια έχεις δεκαπέντε βαθμούς, έντεκα γκολ ενεργητικό και μηδέν παθητικό, όλα είναι ωραία και καλά.

Γίνονται, μάλιστα, ακόμα ωραιότερα όταν διαπιστώνεις ότι ο Μορέτο άντεξε στη δικαιολογημένη αμφισβήτηση και ανέβηκε ψυχολογικά με την άψογη επανεμφάνισή του. Γίνονται ωραιότατα όταν διαπιστώνεις ότι φέτος μπορείς και εσύ να απολαμβάνεις μεγάλο κομμάτι της εύνοιας που οι σφυρίχτρες χαρίζουν παραδοσιακά στους μεγάλους. Διότι η φτωχή πλην τίμια ΑΕΚ αποτελεί παρελθόν. Το ξέρει πολύ καλά κι ο Κασναφέρης, που έχει το χάρισμα να αντιλαμβάνεται τα μηνύματα των καιρών...

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ

Αυτή τη φορά δεν υπήρξαν δυνατές φωνές από την ΑΕΛ για τη διαιτησία (δεν δόθηκε πέναλτι στον Πάρα), ωστόσο η δυσαρέσκεια στις τάξεις των «βυσσινί» ήταν έντονη. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Νίκος Λυράκης (φωτό) με το σφύριγμα της λήξης κατευθύνθηκε προς το διαιτητικό τρίο, εκφράζοντας προφανώς τα παράπονα των «βυσσινί». Χαρακτηριστική ήταν και η κίνηση αγανάκτησης του Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο προς τον 4ο διαιτητή Κουκουλάκη, την ώρα που ο Ιβοριανός επιθετικός αποχωρούσε από τον αγωνιστικό χώρο.

Παρά την ήττα, πάντως, ο αντιπρόεδρος της ΑΕΛ Κώστας Κωνστάντος περίμενε έναν έναν τους παίκτες και τους έδωσε το χέρι, πριν κατευθυνθούν προς τα αποδυτήρια. Εκεί το κλίμα ήταν φορτισμένο και δεν έλειψαν οι φωνές που αφορούσαν, βασικά, την αντιμετώπιση της οποίας έτυχε και χθες η Λάρισα από τη διαιτησία.

Οργή για τη διαιτησία

«Νομίζω ότι ήταν πέναλτι. Αν το είχε δώσει και ισοφαρίζαμε, θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Προσπάθησα να μπω στη φάση και με τράβηξε ο Αρουαμπαρένα» είπε ο Πάρα. Στη Λάρισα φώναζαν για τη διαιτησία του Κασναφέρη. «Για ακόμη μία φορά η διαιτησία μας έκοψε. Κάποιοι πιο δυνατοί φαίνεται ότι μπορούν να μας κόβουν βαθμούς» έλεγε ο Κλέιτον.

Ο Παναγιώτης Μπαχράμης, πάντως, κράτησε ουδέτερη στάση. «Δεν μας ενδιαφέρει η διαιτησία. Δεν είχαμε τύχη. Ηταν μεγάλη ευκαιρία να πάρουμε θετικό αποτέλεσμα».

Ο εκνευρισμός του Γκαλίτσιου

Οποιοι είδαν τον Γιώργο Γκαλίτσιο (φωτό) να κατευθύνεται εκνευρισμένος προς τον Ράμος, σε μία φάση του 2ου ημιχρόνου που ο δεξιός αμυντικός έπεσε στο έδαφος, μάλλον θα απόρησαν, αφού ο διεθνής αμυντικός δεν συνηθίζει να αντιδρά έτσι στον αγωνιστικό χώρο. Μετά το τέλος του ματς έλεγε ότι δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τον εκνευρισμό του, αφού ο παίκτης της ΑΕΚ έπεφτε συνέχεια και έβρισκε τρόπους να καθυστερεί το παιχνίδι, όπως άλλωστε και άλλοι παίκτες της Ενωσης. Εξέφρασε, πάντως, την πικρία του, που η ομάδα του δεν μπόρεσε να φύγει με θετικό αποτέλεσμα από το ΟΑΚΑ.

ΕΧΑΣΕ Η ΑΛΚΜΑΑΡ, ΚΕΡΔΙΣΕ Η ΖΕΝΙΤ


Μόλις ο Αφόνσο Άλβες σταμάτησε τα τερτίπια και επέστρεψε στις υποχρεώσεις της Χέρενφεϊν, οι "καρδούλες" πήραν τα πάνω τους. Χάρη σε τέρμα του Βραζιλιάνου διεθνή επιθετικού, η ολλανδική ομάδα έφυγε με τους τρεις βαθμούς της νίκης από την έδρα της Άλκμααρ, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής του ολλανδικού πρωταθλήματος.

Βαθμολογία (σε 8 αγώνες)

1. Φέγενορντ 21
2. Αϊντχόφεν 20
3. Άγιαξ 18
4. Ουτρέχτη 15
5. Ντε Γράαφτσαπ 14
6. Γκρόνινγκεν 14
7. Μπρέντα 14
8. Ρόντα 12
9. Τβέντε 12
10. Χέρενφεϊν 11
11. Φίτεσε 10
12. Βίλεμ 9
13. Αλκμάαρ 8
14. Σπάρτα Ρότ. 5
15. Χέρακλες 5
16. Εξέλσιορ 4
17. Φένλο 3
18. Ναϊμέγκεν 2


Η Ζένιτ διέλυσε με 4-1 εντός την Κίμκι (τα γκολ οι Πόγκρεμπνιακ, Ζιριάνοφ, Λομπάερτς και Τεκέ).



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


Russia's Championship, Premier Division

01. Spartak (M) 52
02. Zenit 52
03. Moscow 46
04. CSKA 44
05. Saturn 41
06. Lokomotiv 40
07. Amkar 38
08. Dynamo 37
09. Rubin 31
10. Tom 31
11. Khimki 31
12. Spartak(Nc) 30
13. Luch 29
14. Kuban 28
15. Krylia 26
16. Rostov 14

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ & ΜΠΑΣΚΕΤ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ


ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ - SKODA ΞΑΝΘΗ 17:00
Ο.Φ.Η. - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠ. 17:00
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛ. - ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 19:00 S/S
ΑΡΗΣ - Π.Α.Ο.Κ. 19:00 NET
ΒΕΡΟΙΑ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 19:00 S/S
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ. - ΗΡΑΚΛΗΣ 21:15 S/S




ΜΠΑΣΚΕΤ

Κυριακή 21/10/2007


16:30 Ολυμπιάδα – Αρης (ΕΤ-1)
17:00 Μαρούσι – Πανελλήνιος (SuperSport)
18:30 Παναθηναϊκός – ΑΓΟΡ (ΣΠΟΡ+)
21:15 Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ (ΣΚΑΪ)

ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΟΙ ΝΕΟΙ

Οι Νέοι της ΑΕΛ πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση κόντρα στην ΑΕΚ των αρκετών επαγγελματιών (Καπετάνος, Πλιάτσικας, Παυλής, Ντιούφ κτλ), αλλά ηττήθηκαν με σκορ 3-1 στο στάδιο των Γλυκών Νερών, στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής του οικείου πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκα.

Οι «κιτρινόμαυροι» προηγήθηκαν με 1-0 στο πρώτο ημίχρονο χάρη σε γκολ του Παυλή στο 34ο λεπτό, ο Καπετάνος διπλασίασε το σκορ στο 60ο, αλλά οι «βυσσινί» του Κώστα Κατσάρα δεν παραδόθηκαν. Έχασαν μεγάλη ευκαιρία με τετ-α-τετ του Λύτρα στο 62ο και εν τέλει κατάφεραν να μειώσουν με πέναλτι που κέρδισε και εκτέλεσε εύστοχα ο Μπανούσης στο 73ο λεπτό. Πίεσαν για την ισοφάριση, αλλά τελικά η ΑΕΚ ήταν αυτή που κατάφερε να βρει τον δρόμο προς τα δίχτυα με το Καπετάνο και πάλι στο 3ο λεπτό των καθυστερήσεων.

ΑΕΚ: Αραμπατζής, Πλιάτσικας (46 Μουστάκας), Τρίψας, Πανος, Ζιάμπαρης, Μπαρμπύδης, Μπαρκώσης (89 Παπαδόπουλος), Τσαμουρλίδης (74 Βάσος), Καπετάνος, Ντιούφ, Παυλής.

ΑΕΛ: Μπαϊμάκης, Καρατέεβ, Όντος, Νόνης, Πολύζος, Ραχωβίτης, Νούλας (67 Κοκόμπελης), Μάγγος, Μπανούσης, Ελευθεριάδης (60 Λύτρας), Ζάγκος (46 Καραγιάννης).

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

16:00 ET1: ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΠΑΤΡΩΝ-ΑΡΗΣ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
17:00 SS3: ΜΑΡΟΥΣΙ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
18:30 ALPHA: F1 GRAND PRIX ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ (Ζ)
18:30 ΣΠΟΡ+: ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΡΕΘΥΜΝΟ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
19:00 NET: AΡΗΣ-ΠΑΟΚ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
19:00 SS1: ΒΕΡΟΙΑ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
19:00 SS2: ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ - ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
21:00 SS3: ΣΑΟ ΠΑΟΥΛΟ - ΚΡΟΥΖΕΪΡΟ Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Βραζιλίας (Ζ)
21:15 ΣΚΑΙ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΟΚ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
21:15 SS1: ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
21:30 SS4: ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ - ΤΖΕΝΟΑ Ιταλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
22:00 SS2: ΜΑΡΣΕΪΓ - ΛΑΝΣ Γαλλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
22:10 SS7: ΜΠΟΚΑ ΤΖΟΥΝΙΟΡΣ - ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Αργεντινής (Ζ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

15:00 ET1: ΜΠΑΣΚΕΤΟΥΠΟΛΗ
17:00 SS1: Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ
18:30 ΝΕΤ: PRE-GAME ΑΡΗΣ-ΠΑΟΚ
22:00 NET: ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
23:15 SS1: Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ
23:45 ALPHA: ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ
00:30 ET3: ΣΠΟΡ ΣΤΟ ΤΡΙΑ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

21/10/2006 12,388 σκακιστές, κυρίως παιδιά, δημιουργούν ρεκόρ παίζονας σε δημόσιο πάρκο στην Pachuca, 100 χλμ βορείως της Πόλης του Μεξικού, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ συμμετοχής, που είχε καταγραφεί στην Αβάνα το 2002 με 11,320 παίκτες

21/10/1991 Σε απεργία διαρκείας προχωρούν οι Έλληνες καλαθοσφαιριστές μετά την κατάθεση σχεδίου νόμου που περιορίζει τα μεταγραφικά τους δικαιώματα και ευνοεί τις “ελληνοποιήσεις” ομογενών

21/10/1989 Οι πρώτοι έγχρωμοι ιδιοκτήτες μεγάλης ομάδας είναι οι Betram Lee και Peter Bynoe που αγοράζουν τους Denver Nuggets για 65 εκατομμύρια δολάρια

21/10/1984 Ο Αυστριακός Niki Lauda κατακτά τον παγκόσμιο τίτλο για τρίτη φορά όταν τερματίζει δεύτερος πίσω από τον συναθλητή του στη McLaren Alain Prost στο τελευταίο Grand Prix της σεζόν στην Πορτογαλία αλλά τον προσπερνά στην τελική κατάταξη με μισό βαθμό

21/10/1979 Η Νορβηγίδα Greta Waitz είναι η πρώτη γυναίκα που τερματίζει μαραθώνιο σε χρόνο μικρότερο των 2 ωρών και 30 λεπτών με επίδοση 2:27.33 στον Μαραθώνιο της Νέας Υόρκης, αγώνα που θα κερδίσει 9 φορές από το 1978 μέχρι το 1988

21/10/1968 Η σφιγμένη γροθιά της “Μαύρης Δύναμης” ξαναυψώνεται κατά τη διάρκεια της απονομής του χρυσού μεταλλίου στην σκυταλοδρομία 4x400 στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μεξικoύ, παρά την τιμωρία δυο μαύρων αθλητών πέντε ημέρες πριν

21/10/1964 Ο Αιθίοπας Abebe Bikila γίνεται ο πρώτος δρομέας που κερδίζει 2ο συνεχόμενο χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο στον Μαραθώνιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο με 2:12.11.2 (το πρώτο ήταν το 1960), όπου αυτή τη φορά τρέχει με παπούτσια, ενώ 5 εβδομάδες πριν είχε υποβληθεί σε εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΗΣ ΑΕΛ

Κοτσόλης: Δεν δέχθηκε πίεση σε κανένα σημείο του αγώνα. Αντέδρασε σωστά στο τετ α τετ με τον Μπλάνκο, ενώ φέρει ευθύνη για το γκολ που δέχθηκε.

Φέρστερ: Στα πρώτα λεπτά του αγώνα, όταν και η ΑΕΚ ήταν στην επίθεση, φάνηκε να έχει προβλήματα αφού η Ένωση μπήκε αρκετές φορές στην περιοχή, Αντιμετώπισε δυσκολίες με τον Λυμπερόπουλο, ο οποίος ήταν μέσα σε όλες τις φάσεις της ομάδας του.

Βενέτης: Αγωνίστηκε ως στόπερ δίπλα στον Φέρστερ και τα πήγε αρκετά καλά. Ειδικά από το 12 και μετά όταν η ΑΕΚ έμεινε με 10 δεν είχε προβλήματα με ένα επιθετικό.

Βενετίδης: Έχασε σημαντική ευκαιρία να ισοφαρίσει το παιχνίδι στο πρώτο μέρος. Δεν έκανε καλό παιχνίδι, οι σέντρες του δεν βρήκαν στόχο ενώ στο δεύτερο μέρος όταν και κουράστηκε έχασε πολλές φορές τον Ράμος που έβγαινε ως δεξί στόπερ.

Γκαλίτσιος: Αρκετά νευρικός στο παιχνίδι τους, μπήκε σε πολλές μάχες, κέρδισε φάουλ αλλά έκανε κιόλας. Περιορίστηκε επιθετικά όταν μπήκε ο Μανού, από τον οποίο δεν είχε πρόβλημα στο μαρκάρισμα του.

Κυριακίδης: Έπαιξε ως αμυντικός χαφ. Δεν ήταν ήρεμος στο ματς, πούλησε αρκετές φορές την μπάλα, ενώ όταν έπρεπε να την προωθήσει μπροστά δεν την έκανε με τον σωστό τρόπο, ούτε... άνοιξε το παιχνίδι στα πλάγια.

Φωτάκης: Στο κέντρο του γηπέδου, είχε ρόλο οργανωτή αλλά δεν τα πήγε καλά. Κράτησε πολλές φορές την μπάλα ενώ δεν πέρασε ούτε μία κάθετη πάσα προς του επιθετικούς.

Σαρμιέντο: Πολύ καλό παιχνίδι από τον Αργεντίνο επιθετικό. Βοήθησε τόσο αμυντικά όποτε χρειάστηκε ενώ πήρε πρωτοβουλίες και στην επίθεση.

Πάρα: Είναι ο παίκτης που κέρδισε την αποβολή του Μάχο, και ήταν μόνιμος κίνδυνος μέσα στην περιοχή της ομάδας του Φερέρ. Είχε καλή παρουσία αλλά δεν τροφοδοτήθηκε όσο θα έπρεπε.

Κλέιτον: Πολλές ανούσιες ατομικές προσπάθειες από τον Βραζιλιάνο της Λάρισας. Βγήκε εκτός περιοχής πολλές φορές όπου έμπλεκε στην... κίνηση, δεν συνεργάστηκε με τον Μπακαγιόκο.

Μπακαγιόκο: Είχε την μεγάλη ευκαιρία να ισοφαρίσει το παιχνίδι, αλλά το πλασέ του σταμάτησε στο δοκάρι. Ούτε αυτός τροφοδοτήθηκε, ενώ και οι μακρινές μπαλιές προς το μέρους του, δεν είχαν καμία τύχη, αφού Δέλλας και Άλβες τις καθάρισαν σχεδόν όλες.

Κόζλεϊ: Ο Δώνης τον έριξε στο ματς στο 60ο λεπτό, προκειμένου να κάνει ακόμα πιο επιθετική την ομάδα του. Δεν βοήθησε να γίνουν φάσεις και αποδείχθηκε εύκολη λεία για τον Δέλλα.

Μπαχράμης: Πήρε τη θέση του Κυριακίδη, αλλά και αυτός κυμάνθηκε στην μετριότητα. Δεν ξεχώρισε και δεν βοήθησε όσο θα περίμενε ο προπονητής του. Έχασε πολλές μάχες από τον Ζήκο, έξω από την περιοχής της ΑΕΚ.

Μπουκουβάλας: Έπαιξε για 20 λεπτά ως δεξί χαφ και πήρε αρκετές προσπάθειες. Προσπάθησε να δημιουργήσει ρήγματα στην άμυνα των γηπεδούχων αλλά οι σέντρες του πέρασαν ανεκμετάλλευτες.

ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ: "ΑΦΗΝΙΑΣΕ..."

Ο Άγγελος Χαριστέας ήταν αυτός που άνοιξε τον δρόμο για την πιο εφιαλτική βραδιά του Σωτήρη Κυργιάκου, αφού η άμυνά του δέχτηκε πέντε γκολ από την Νυρεμβέργη. Ο Έλληνας επιθετικός πέτυχε το πρώτο του τέρμα με την φανέλα της γερμανικής ομάδας, έβγαλε τις ασίστ σε ακόμα δύο τέρματα και έδωσε τις δικές του απαντήσεις σε όσους τον κατέκριναν.

Σαρωτική ήταν η Νυρεμβέργη που ξέσπασε πάνω στην Φρανκφούρτη. Η παρέα του Χαριστέα που αντιμετώπιζε μέχρι σήμερα σοβαρό επιθετικό πρόβλημα έδωσε την απάντησή της. Πάντως κανείς δεν περίμενε να γίνει αυτό που έγινε αφού πολύ νωρίς οι φιλοξενούμενοι άνοιξαν το σκορ με τον Τακαχάρα, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο πολύ όμορφη προσωπική ενέργεια του Αμανατίδη. Εκεί όμως μίλησε ο Χάρι που πέτυχε την ισοφάριση και έβγαλε δύο ασίστ «πάρε βάλε» για να έρθει το τελικό 5-1. Ωστόσο κανείς δεν κατάλαβε την κίνηση του προπονητή της Νυρεμβέργης, ο οποίος αντικατέστησε τον Χαριστέα με τον Κένεντι στο 55ο λεπτό.

ΕΒΕΡΤΟΝ: ΠΙΚΡΑΘΗΚΑΝ ΤΑ "ΖΑΧΑΡΩΤΑ"


Η Λίβερπουλ ήταν η μεγάλη νικήτρια του ντέρμπι του Μερσεϊσάιντ, καθώς επικράτησε, έπειτα από ένα αγωνιώδες παιχνίδι, με 2-1 της Έβερτον στο «Γκούντισον Παρκ». Το παιχνίδι κρίθηκε στις καθυστερήσεις της αναμέτρησης, με τον Ντιρκ Κάιτ να σκοράρει δις από την άσπρη βούλα. Ωστόσο, οι γηπεδούχοι διαμαρτύρονται δίκαια για ένα πέναλτι που δεν καταλόγισε ο ρέφερι, μετά στο 94'.

Το παιχνίδι ξεκίνησε ιδανικά για τα «ζαχαρωτά», που ευτύχησαν να προηγηθούν στο 38’, με ένα απίθανο αυτογκόλ του Σάμι Χίπια. Ο έμπειρος αμυντικός, στην προσπάθειά του να απομακρύνει την μπάλα, έπειτα από σέντρα του Άλαν Σταμπς, την έστειλε συστημένη στα δίχτυα της εστίας του Ρέινα.

Στην επανάληψη, οι «ρεντς» έκαναν ότι ήταν δυνατό για να σημειώσουν την ολική ανατροπή, πράγμα που κατάφεραν, έστω και στις καθυστερήσεις. Αρχικά, ο Στίβεν Τζέραρντ κέρδισε το πέναλτι από τον Τόνι Χίμπερτ (52’), με τον παίκτη της Έβερτον να αποβάλεται με κόκκινη κάρτα. Ο Κάιτ ευστόχησε από την άσπρη βούλα και έφερε το ματς στα ίσα.

Ένα ματς, το οποίο κρίθηκε στο 3ο λεπτό των καθυστερήσεων, όταν ο Φιλ Νέβιλ απέκρουσε με τα χέρια ένα σουτ του Λούκας, με αποτέλεσμα ο διαιτητής Μαρκ Κλάτενμπεργκ, να υποδείξει και πάλι πέναλτι και να αποβάλει και δεύτερο παίκτη των γηπεδούχων. Ο Κάιτ ευστόχησε και αυτή τη φορά και χάρισε μία σημαντική νίκη στη Λίβερπουλ.

Πάντως, αέσως μετά η Έβερτον θα μπορούσε να πάρει δύο πέναλτι, από τα οποία το ένα ήταν "μαρς". Ήταν η φάση του 94', όταν ο Κάραγχερ γκρέμισε αντικανονικά τον Λεσκότ εντός περιοχής, με τον Κλάτενμπεργκ να μη δίνει τίποτα!