Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟΣ Ο ΝΤΑΜΠΙΖΑΣ

Επαληθεύτηκε η αισιοδοξία που υπήρχε στις τάξεις της Λάρισας, σχετικά με τη συμμετοχή του Νίκου Νταμπίζα στο παιχνίδι της δεύτερης αγωνιστικής με τον Ατρόμητο. Ο αρχηγός των «βυσσινί» συμμετείχε κανονικά στο πρόγραμμα της υπόλοιπης ομάδας και έτσι τέθηκε στη διάθεση του Γιώργου Δώνη.

Εκείνοι που σίγουρα δε θα ενισχύσουν την προσπάθεια της ΑΕΛ στο Περιστέρι, είναι οι Στέλιος Βενετίδης και Ηλίας Κώτσιος, οι οποίοι κάνουν «αγώνα δρόμου» για να προλάβουν τη ρεβάνς με την Μπλάκμπερν. Από εκεί και πέρα, στην προπόνηση της Πέμπτης, πραγματοποιήθηκε μίνι –διπλό, το οποίο διέκοπτε συνεχώς ο Γιώργος Δώνης για να δώσει τις απαραίτητες οδηγίες.

Η προετοιμασία, εν όψει του αγώνα με τον Ατρόμητο, θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή, με προπόνηση στα Δένδρα, στις 10:30. Έπειτα από το τέλος της, θα ανακοινωθεί η 20αδα που θα ταξιδέψει στην Αθήνα.

ΚΑΕ ΑΕΛ: ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΦΙΛΙΚΑ

Μετά την χθεσινή ξεκούραση που ήταν απαραίτητη για να πάρουν κάποιες ανάσες οι παίκτες της ΑΕΛ με το ρεπό που τους έδωσε ο Κώστας Πιλαφίδης, άπαντες επέστρεψαν σήμερα στο κανονικό πρόγραμμα της προετοιμασίας με διπλές προπονήσεις.

Μάλιστα ο κόουτς των «βυσσινί» βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να έχει στην διάθεσή του όλους τους παίκτες οι οποίοι δείχνουν ιδιαίτερο ζήλο για δουλειά και μαζί με το τεχνικό τημ προσπαθούν να διορθώσουν τις όποιες αδυναμίες διαπιστώθηκαν τόσο στα τελευταία φιλικά, όσο και στον αγώνα Κυπέλλου με την ΑΕΚ την περασμένη Τρίτη.

Μάλιστα έχουν προγραμματιστεί ήδη και τα επόμενα δύο φιλικά παιχνίδια. Το ερχόμενο Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου η ΑΕΛ θα υποδεχθεί στο κλειστό της Νεάπολης τον Ιωνικό Λαμίας στις 3 μ.μ., ενώ την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου θα αναμετρηθεί στο πλαίσιο φιλικού αγώνα με το Πανόραμα Θεσσαλονίκης.

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΜΠΟΤΣΙ ΟΓΙΟΣ

Στο Δημοτικό Στάδιο Περιστερίου συνεχίστηκε σήμερα η προετοιμασία των παικτών του Ατρόμητου για τον αγώνα με τη ΑΕΛ. Πρόβλημα τραυματισμού στο γόνατο «έβγαλε» ο Μπότσι Όγιος στον έξω μηριαίο κόνδυλο και η συμμετοχή του στον αγώνα είναι εξαιρετικά αμφίβολη από την στιγμή που δεν προπονήθηκε σήμερα μαζί με την ομάδα.

Στο μεταξύ, όλοι οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά και είναι ετοιμοπόλεμοι εν όψει της αναμέτρησης του Σαββάτου. Η επόμενη προπόνησης της ομάδας θα γίνει το πρωί της Παρασκευής και στη συνέχεια θα ανακοινωθεί η αποστολή της ομάδας για τον αγώνα του Σαββάτου με την ΑΕΛ.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ

Πριν από καιρό μέσω της "the match" είχαμε επιχειρήσει μια ακτινογράφηση της φετινής ΑΕΛ και είχαμε σταθεί σε ορισμένα στοιχεία τα οποία είχαμε θεωρήσει ενδεικτικά της νέας φιλοσοφίας που διέπουν την προσπάθεια που δείχνει να ξεκινά από την φετινή αγωνιστική περίοδο.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ από αυτά ήταν τα συμβόλαια των παικτών που αποκτήθηκαν τα οποία είχαν τουλάχιστον τριετή διάρκεια, μια κίνηση που έδειχνε αναμφίβολα ότι στην ΑΕΛ θεωρούν ότι ως και τότε θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του νέου γηπέδου των "βυσσινί" οι οποίοι θέλουν να μπουν μέσα σ' αυτό έχοντας φτιάξει μια ομάδα που ναι μεν θα χρειάζεται την ετήσια ενίσχυσή της, αλλά αυτή δεν θα είναι του επιπέδου των δυο τελευταίων ετών.

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ σημαντικό στοιχείο ήταν αναμφίβολα οι ηλικίες των παικτών που αποκτήθηκαν, με τον μεγαλύτερο - τον Ηλία Κώτσιο - να είναι ο μόνος που ξεπερνά τα 30 χρόνια και οι υπόλοιποι είναι κάτω απ' αυτό το όριο. Μια τακτική που ενισχύει τον παραπάνω ισχυρισμό μας, για τη δημιουργία μιας ομάδας με προοπτική, μιας και ο μέσος όρος της φτάνει μόλις τα 25 χρόνια.

ΤΟ ΤΡΙΤΟ στοιχείο που αναδείξαμε με βάση όλα εκείνα τα στοιχεία είναι το γεγονός ότι η ΑΕΛ είναι η πλέον ελληνική ομάδα στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα έχοντας στο ρόστερ της τους περισσότερους ποδοσφαιριστές που μιλάνε ελληνικά, συνυπολογίζοντας φυσικά και τον Αλεξάνδρου, και τον Σίλβα αλλά και τον Κόζλεϊ. Θεωρούμε ότι αυτά τα τρία στοιχεία εκτός του ότι είναι ενδεικτικά της νάς φιλοσοφίας της ΑΕΛ θα την βοηθήσουν πολύ και σε έναν τομέα που μέχρι τώρα δείχνει να μην έχει τα αποτελέσματα που θα ήθελε.

ΤΟ ΔΕΣΙΜΟ με την πόλη της Λάρισας είναι αυτό που κατ' επανάληψη έχει αναδειχθεί ως ένα από τα αρνητικά της ΑΕΛ της τελευταίας τριετίας, ενδεχομένως γιατί δεν είναι δυνατόν να πετύχει αυτή η ομάδα σε όλους τους στόχους που έθετε κατά καιρούς. Πλέον δημιουργώντας ένα άλλο σύνολο, με παίκτες που ξέρουν ότι θα μείνουν για μια τριετία στην πόλη, όλα μπορούν ν' αλλάξουν και να γίνουν διαφορετικά.

ΉΔΗ όλη αυτή η προσπάθεια δείχνει να τυγχάνει της αναγνώρισης που της χρειάζεται, αρχικά από τους φιλάθλους της ΑΕΛ, που περιμένουν υπομονετικά και δεν ισοπεδώνουν με την πρώτη μέτρια εμφάνιση της ομάδας και στη συνέχεια απ' όλο το πανελλήνιο, με καθημερινά δημοσιεύματα ή αφιερώματα τα οποία αναφέρονται με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια για τους "βυσσινί".

ΚΑΙ ΦΡΟΝΩ ότι τούτη η χρονιά θα μπορέσει να κρίνει πολλά και πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, μιας και υπάρχουν πολλές προκλήσεις που πρέπει να βρουν ενωμένη τη "βυσσινί" οικογένεια για να μπορέσει αυτή να ανταπεξέλθει των μεγάλων και σημαντικών δυσκολιών.

ΝΙΚΟΣ ΑΣΠΡΟΥΔΗΣ

ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ EWOOD PARK



EURO 2008: ΣΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ Η ΕΛΛΑΔΑ

Στο πρώτο γκρουπ δυναμικότητας μαζί με τις διοργανώτριες Αυστρίας και Ελβετία θα βρεθεί η Ελλάδα αν και εφόσον περάσει στα τελικά του EURO 2008, όπως γνωστοποίησε σήμερα η UEFA. Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στις 2 Δεκεμβρίου στη Λουκέρνη της Ελβετίας και από αυτή θα προκύψουν τέσσερις όμιλοι των τεσσάρων ομάδων (μία από κάθε γκρουπ).

Aπό εκεί και πέρα, η τέταρτη ομάδα των «δυνατών» θα είναι αυτή με το μεγαλύτερο βαθμολογικό συντελεστή, ο οποίος προκύπτει από το συνυπολογισμό των αποτελεσμάτων στην προκριματική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2006 και του EURO 2008. Με το ίδιο κριτήριο θα δημιουργηθούν και τα τρία γκρουπ από τις δώδεκα χώρες που θα πάρουν το εισιτήριο για την τελική φάση της διοργάνωσης.

Αβαντάζ και για το Παγκοσμίο Κυπέλλο

Παράλληλα αποφασίστηκε ότι στην κλήρωση για την προκριματική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2010, η οποία θα γίνει στις 25 Νοεμβρίου στη Νότιο Αφρική, θα προσμετρηθεί η θέση που κατέχει κάθε ομάδα στην παγκόσμια κατάταξη της FIFA.

Σε αυτή τη διοργάνωση θα σχηματιστούν οκτώ όμιλοι των έξι ομάδων και ένας των πέντε. Οι πρώτες ομάδες των κάθε γκρουπ και η καλύτερη δεύτερη θα προκρίνονται απευθείας στα τελικά, ενώ οι υπόλοιπες οκτώ δεύτερες ομάδες των ομίλων θα δώσουν διπλούς αγώνες μπαράζ.

Όσο για την Ελλάδα το μήνα Σεπτέμβριο ήταν 15η στον κόσμο και 12η στην Ευρώπη. Kαθόλου άσχημα...

ΟΓΙΟΣ: "ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ"

Την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου παραχώρησε σήμερα ο προπονητής του Ατρόμητου Άνχελ Γκιγιέρμο Όγιος στους εκπροσώπους του τύπου ενόψει του μεθαυριανού αγώνα με τη Λάρισα στο Δημοτικό Στάδιο Περιστερίου.

Μεταξύ άλλων ο προπονητής του Ατρόμητου είπε τα εξής: «Θα προσπαθήσουμε να τα δώσουμε όλα στο γήπεδο, με σκοπό να πάρουμε τη νίκη. Θέλω ο κόσμος να καταλάβει ότι ο Ατρόμητος δουλεύει με σύγχρονα μέσα και πάντα λέω ότι η ομάδα πρέπει να συνδέεται με τον κόσμο. Ετσι όλοι μαζί θα πάμε ψηλότερα. Είμαστε άνθρωποι ερωτευμένοι με την πρόοδο, γι’ αυτό πάντα προσπαθούμε να δώσουμε κάτι περισσότερο. Θέλουμε να κερδίσουμε κι αυτό έχουμε βάλει στόχο με τη Λάρισα. Στην Αγγλία (σ.σ. με την Μπλάκμπερν) τη Λάρισα θα την χειροκροτήσουμε. Τώρα όμως θέλουμε να την κερδίσουμε».

Και ο Γκιγιέρμο Όγιος συνέχισε: «Θέλω να ξέρετε ότι για μένα δεν υπάρχει χρόνος για ηρεμία και ξεκούραση. Είμαστε σαν τους Κινέζους. Αν τους πιέσεις να κάνουν κάτι θα το κάνουν δυο φορές καλύτερο και θα δουλέψουν δυο φορές περισσότερο. Γι’ αυτό μη μου ζητάτε να μη δουλεύω. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της ζωής μας και όποιος δεν το έχει συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να δουλεύει το μόνο που θα κάνει στη ζωή του είναι να περπατάει. Εγώ όμως ως άνθρωπος θέλω να τρέχω με Φεράρι. Κι εννοώ όχι να οδηγώ, αλλά να τρέχω στο μυαλό και να προοδεύω έτσι».

ΔΩΝΗΣ: "ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΜΑΣΤΕ"

Δεν επηρεάζεται η Λάρισα από την εντός έδρας ισοπαλία με τη Βέροια, εν όψει μάλιστα των εκτός έδρας αγώνων με τον Ατρόμητο για το πρωτάθλημα και με την Μπλάκμπερν στη ρεβάνς του 2-0 του Πανθεσσαλικού.

Αυτό υποστήριξε ο τεχνικός της ΑΕΛ, Γιώργος Δώνης, στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, χωρίς βεβαίως να παραγνωρίζει το τι έφταιξε ή ότι «κλείνει» τα μάτια του στην άσχημη εμφάνιση των παικτών του.

«Δεν επηρεαζόμαστε από μια κακή εμφάνιση. Κόντρα στον Ατρόμητο θα μπούμε να παίξουμε με το ίδιο πνεύμα, την ίδια διάθεση και τον ίδιο ενθουσιασμό όπως κόντρα στη Μπλάκμπερν» ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του και πρόσθεσε: «Αν κόντρα στη Βέροια δείχναμε το 40% της αγωνιστικής εικόνας που είχαμε στη χθεσινή (σ.σ.: προχθεσινή) προπόνηση, τότε θα κερδίζαμε σχετικά εύκολα. Αυτό που κρατάω και είναι κάτι που θα πρέπει να αλλάξουμε στο Αλκαζάρ είναι ότι ενώ ισοφαρίσαμε στο 47, λειτουργούσαμε λες και απέμεναν τρία λεπτά για να τελειώσει το ματς. Δείξαμε μεγάλη νευρικότητα στο παιχνίδι μας, αλλά θα το αλλάξουμε όταν ξαναπαίξουμε στο Αλκαζάρ με τον Λεβαδειακό».

«Θα το ξανακάνω»

Αναφερθείς στο rotation, ήτοι την αλλαγή 3-4 προσώπων στην 11άδα με τη Βέροια, μετά το ματς με τους «ρόβερς», ο Δώνης επισήμανε ότι «είναι μια πρακτική που ακολουθείται από όλες σχεδόν τις ομάδες στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Να είστε σίγουροι ότι θα το ξανακάνω», ενώ υποστήριξε ότι «για την ΑΕΛ η μεγαλύτερη ευκαιρία για διάκριση είναι μέσα από το πρωτάθλημα».

Οσο για το τι προτιμάει, νίκη με τον Ατρόμητο ή πρόκριση στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ, ήταν διπλωματικός: «Θέλω επιτυχίες και στα δύο ματς. Αν έπρεπε οπωσδήποτε να επιλέξω, θα προτιμούσα την πρόκριση στους ομίλους. Ομως θα παίξουμε για τη νίκη στο Περιστέρι».

Ο Νταμπίζας έτρεξε μόνος του και χθες και η συμμετοχή του είναι 50%-50% εν όψει Ατρόμητου, προκειμένου να είναι 100% έτοιμος στο «Ιγουντ Παρκ».

Προς 15 ευρώ τιμώνται τα εισιτήρια που παρέλαβε η ΑΕΛ για τη ρεβάνς με την Μπλάκμπερν, τα οποία διατίθενται από τα γραφεία της ΠΑΕ.

Πηγή: goalday


ΣΤΗ ΝΕΤ TO ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ - ΑΕΛ

Βρήκε την στέγη του ο επαναληπτικός αγώνας για το κύπελλο ΟΥΕΦΑ ανάμεσα στην Μπλάκμπερν και την ΑΕΛ. Το παιχνίδι θα μεταδοθεί μέσα από τη συχνότητα της ΝΕΤ την Πέμπτη το βράδυ με πιθανή ώρα έναρξης στις 22:00μ.μ. (ώρα Ελλάδος).


MONSTERS: ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Από τους Μόνστερς έγινε γνωστό χθες πως διοργανώνεται εκδρομή για τον αγώνα του Σαββάτου με τον Ατρόμητο Αθηνών στο Περιστέρι.

Δηλώσεις συμμετοχής θα γίνουν δεκτές μέχρι το βράδυ της Παρασκευής στα γραφεί του συνδέσμου που βρίσκονται στη Περραιβού 8 (τηλ-φαξ: 2410 - 537117).


#: Ο σύνδεσμος εκφράζει τα βαθιά του συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους συγγενείς του αδικοχαμένου Βαγγέλη Καρακώστα. Στη μνήμη μας θα μείνει για πάντα, για το ήθος του και την ειλικρινή αγάπη για το κοινό μας πάθος με την ΑΕΛ.

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

21:50 SS7: ΝΑΝΤ - ΜΟΝΑΚΟ Γαλλικό Λιγκ Καπ: Φάση των '32' (Ζ)
23:00 SS1: ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ - ΜΠΕΤΙΣ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Ζ)

ΣΠΟΡ+

12:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΩΤΙΑΣ: ΑΜΠΕΡΝΤΙΝ-ΣΕΛΤΙΚ (E)
14:00 ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΧΑΝΤΜΠΟΛ (E)
16:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ: ΑΪΝΤΧΟΦΕΝ-ΦΕΓΕΝΟΡΤ (E)
18:00 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΙΠΠΑΣΙΑΣ 2007 (E)
20:00 ΙΣΠΑΝΙΑ - ΡΩΣΙΑ Eurobasket (E)
23:00 WRC
00:05 ΜΑΡΣΕΪΓ - ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ Champions League (E)
02:00 ΤΣΕΛΣΙ - ΡΟΖΕΜΠΟΡΓΚ Champions League (E)
04:00 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: O KOΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
00:00 SS1:ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ


27/9/2004
Επτά μαθητές του Λυκείου Φαρκαδόνας χάνουν τη ζωή τους και πάνω από 30 τραυματίζονται όταν το τουριστικό λεωφορείο που τους μεταφέρει στην Αθήνα για να παρακολουθήσουν τους Παραολυμπιακούς Αγώνες συγκρούεται με φορτηγό στο “Πέταλο του Μαλλιακού”. Ο “ΑΘΗΝΑ 2004” ματαιώνει το καλλιτεχνικό μέρος της τελετής λήξης των 12ων Παραολυμπιακών Αγώνων

27/9/2001 Μετά από 3 χρόνια απουσίας ο Michael Jordan επιστρέφει στο ΝΒΑ με τη φανέλα των Washington Wizards. Οι απολαβές του για τον πρώτο χρόνο του διετούς συμβολαίου του θα δοθούν υπέρ των πληγέντων της 11ης Σεπτεμβρίου από την τρομοκρατική ενέργεια στο World Trade Center της Νέας Υόρκης

27/9/2000 Μετά από 13 χρόνια συνεχών επιτυχιών, ο Ρώσος Alexander Karelin χάνει στον τελικό των 130 κιλών της ελληνορωμαϊκής στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ από τον Αμερικανό Rulon Gardner με 1-0 στα σημεία (ο δεύτερος πόντος που παραχωρεί ο Karelin σε 10 χρόνια)

27/9/2000 Ο 20χρονος Μιχάλης Μουρούτσος κατακτά το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ όταν κερδίζει τον Ισπανό Gabriel Esparza με 4-2 στον τελικό των 58 κιλών του Τάε Κβον Ντο

27/9/2000 Η Αναστασία Κελεσίδου κατακτά το αργυρό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ στη δισκοβολία με βολή 65.71 μέτρα. Στο ίδιο αγώνισμα η Στέλλα Τσικούνα έρχεται πέμπτη με 64.08 και η Κατερίνα Βόγγολη ένατη με 61.57

27/9/1994 Ο Chad Hundeby διασχίζει την Μάγχη κολυμπώντας σε χρόνο ρεκόρ 7 ωρών και 17 λεπτών

27/9/1990 Τελευταία ευρωπαϊκή εμφάνιση του Βασίλη Χατζηπαναγή εναντίον της Βαλένθια στην Ισπανία

27/9/1983 Ο Larry Bird υπογράφει 7ετές συμβόλαιο με τους Boston Celtics έναντι 15 εκατομμυρίων δολαρίων

27/9/1936 Πενήντα κανονιοβολισμοί πέφτουν από τον Λυκαβηττό και χοροί γίνονται στο Παναθηναϊκό Στάδιο με αφορμή την έναρξη των 7ων Βαλκανικών Αγώνων Στίβου που διεξάγονται στην Αθήνα ύστερα από άρνηση της Βουλγαρίας για τη διοργάνωσή τους λόγω οικονομικών δυσχερειών. Ο Χρήστος Μάντικας με 5 χρυσά (110 εμπόδια, 400 εμπόδια, 400μ, 4x100μ και 4x400μ) αναδεικνύεται σε μορφή των αγώνων που ολοκληρώνονται στις 6/10

27/9/1923 Διεξάγονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα οι 20οι Πανιώνιοι Αγώνες με διοργανωτή τον Πανιώνιο και συμμετέχοντες από την Πόλη και την Αίγυπτο

ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΙΚΗ"

Το "φάντασμα" της ΑΕΛ, έδιωξε η Μπλάκμπερν που πήρε επιτέλους την πρώτη της νίκη, μετά από δύο σερί ήττες σε Uefa και Πρέμιερσιπ. Οι παίκτες του Μαρκ Χιούζ επικράτησαν πιο δύσκολα απ' ότι μαρτυράει το σκορ με 3-0 επί της Μπέρμιγχαμ και πήρε το «εισιτήριο» για τους «16» της διοργάνωσης του Λιγκ Καπ.

Μπλάκμπερν-Μπέρμιγχαμ 3-0

Μπέντλι 66’, Ντερμπισάιερ (πέναλτι) 82’, Κρουζ 90’

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

ΘΕΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΝΤΑΜΠΙΖΑ

Δεν θα είναι υπερβολικό να πούμε, ότι ολόκληρο το ιατρικό επιτελείο της Λάρισας έχει πέσει πάνω στο Νίκο Νταμπίζα, ώστε ο τελευταίος να είναι απόλυτα έτοιμος όχι μόνο για τη ρεβάνς με τη Μπλάκμπερν, αλλά και για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο. Οι πιθανότητες να αγωνιστεί ο αρχηγός των «βυσσινί» στο ματς του Περιστερίου, μέρα με τη μέρα αυξάνονται. Στη σημερινή προπόνηση ο παίκτης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα σε αρκετά έντονο ρυθμό. Από την άλλη ο Γιώργος Δώνης ζήτησε από τους παίκτες του να είναι απόλυτα σοβαροί στο παιχνίδι που έρχεται.

Από εκεί και πέρα, οι Στέλιος Βενετίδης και Ηλίας Κώτσιος συνεχίζουν να προπονούνται σε διαφορετικό τέμπο και θα αποτελέσει έκπληξη εάν βρίσκονται στην αποστολή για το παιχνίδι του Σαββάτου. Το μεγάλο «στοίχημα» του Γιώργου Δώνη, είναι να έχει τους δύο παίκτες στη διάθεση του για το ματς του Κυπέλλου UEFA απέναντι στα «ρόδα».

Κατά τα άλλα, η σημερινή προπόνηση ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα. Με το μενού να περιλαμβάνει αρκετές ασκήσεις τακτικής και πολλά σουτ.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η 1η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

Ο Ισμαέλ Μπλάνκο ήταν αυτός που ξελάσπωσε και πάλι την μέτρια ΑΕΚ. Ο Αργεντινός επιθετικός που το όνομα του έχει γίνει ήδη σύνθημα στις εξέδρες, πέτυχε το γκολ της νίκης για την ομάδα του στο πρώτο ημίχρονο (35’) με κεφαλιά και πλέον βρίσκεται μόνος πρώτος στην κορυφή των σκόρερ του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ. Πρώτη στην βαθμολογία και η «Ένωση» με έξι βαθμούς όσους και η Ξάνθη. Δεν έπεισαν για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι οι παίκτες του Φερέρ, που στην μεγαλύτερη διάρκεια του ματς, κινήθηκαν σε μέτρια επίπεδα, σε έναν κακό όμως αγωνιστικό χώρο. Προσπάθησε η Βέροια για το θετικό αποτέλεσμα, η επιθετική της όμως γραμμή ήταν σχεδόν ακίνδυνη για τον Μάχο.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Θ Ομάδα Α Β ΓΚ
1 ΑΕΚ 2 6 3-0
2 Ξάνθη 2 6 3-0
3 Ολυμπιακός 2 4 6-2
4 Παναθηναϊκός 2 4 3-0
5 Πανιώνιος 2 4 2-0
6 ΑΕΛ 2 4 2-1
7 ΠΑΟΚ 2 3 3-1
8 Ατρόμητος 2 3 2-3
9 Εργοτέλης 2 3 1-3
10 ΟΦΗ 2 3 5-8
11 Αρης 2 2 0-0
12 Απόλλων Κ. 2 1 2-3
13 Βέροια 2 1 1-2
14 Λεβαδειακός 2 0 1-4
15 Αστέρας Τρίπολης 2 0 0-3
16 Ηρακλής 2 0 0-4

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ: "ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΡΕΓΙΕΣ"

Εκπαιδευτικό διπλό με αντίπαλο την ομάδα των Νέων περιελάμβανε το σημερινό πρόγραμμα προετοιμασίας των παικτών του Ατρόμητου για τον αγώνα του Σαββάτου με τη Λάρισα. Το διπλό είχε διάρκεια εβδομήντα λεπτών, χωρίς διακοπή και οι παίκτες που αγωνίστηκαν εναλλάσσονταν συνεχώς μεταξύ τους.

Ο Λουίς Ρέγες έλαβε κανονικά μέρος και τέθηκε στη διάθεση του Γκιγιέρμο Όγιος. Και αύριο, η προπόνηση της ομάδας θα γίνει στο γήπεδο Περιστερίου.

ΜΠΑΧΡΑΜΗΣ-ΒΕΡΓΩΝΗΣ: "ΘΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΝΙΚΗ"

Παναγιώτης Μπαχράμης: "Το παιχνίδι με τη Βέροια ανήκει στο παρελθόν και κοιτάμε το επόμενο με τον Ατρόμητο το Σάββατο στο Περιστέρι. Χάσαμε μια καλή ευκαιρία να πετύχουμε το 2 στα 2 στην Σούπερ Λίγκα και να βρεθούμε στη κορυφή. Δεν μπορούμε τώρα να κάνουμε κάτι, απλά να δουλέψουμε για τη δύσκολη συνέχεια που μας περιμένει και να κερδίσουμε τους βαθμούς που χάσαμε μέσα στην έδρα μας. Θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τις αδυναμίες που έχουμε και να μην επαναλάβουμε τέτοια εμφάνιση. Σίγουρα αυτό που έγινε μας στεναχώρησε όλους.

Έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο πρόγραμμα τις επόμενες δώδεκα μέρες με τρία σερί παιχνίδια και πρέπει να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας, προκειμένου να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε. Το μυαλό μας είναι μόνο στον Ατρόμητο και μόνο όταν τελειώσει αυτός ο αγώνας θα σκεφτούμε την ρεβάνς με τους Άγγλους. Βλέπουμε κάθε ματς χωριστά"

Αλεξάνδρος Βεργώνης: "Ξεχνάμε το προηγούμενο παιχνίδι και συγκεντρωνόμαστε στο ματς με τον Ατρόμητο. Πρόκειται για δύσκολη αναμέτρηση, καθώς και οι δυο ομάδες προέρχονται από αρνητικά αποτελέσματα και θέλουν να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις. Εμείς από την πλευρά μας δουλεύουμε καθημερινά στις προπονήσεις, ώστε να παρουσιαστούμε έτοιμοι και να διεκδικήσουμε τη νίκη, δείχνοντας ότι η εμφάνιση με τη Βέροια και η Ισοπαλία ήταν μια κακή παρένθεση.

Έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μας και μέσα από τη δουλειά προσπαθούμε για το καλύτερο. Ο αγώνας με την Μπλάκμπερν είναι μακριά και θα ασχοληθούμε με αυτόν, μετά το φινάλε της αναμέτρησης του Σαββάτου με τον Ατρόμητο".

ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ


Ατρόμητος-Λάρισα: Γ. Ζολώτας

Είχε μέτρια σεζόν πέρυσι και ακόμη δεν έχει πάρει το βάφτισμα του πυρός για την φετινή σεζόν. Έχει πάντως τις δυνατότητες να εξελιχθεί.

ΟΜΑΔΕΣ

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΡΙΣΑ (29.9.07)

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ

Ζολώτας Γ.

ΣΔΠ

Θεσ/νίκης

ΒΟΗΘΟΣ

Μαυρόπουλος Π.

ΣΔΠ

Θεσ/νίκης

ΒΟΗΘΟΣ

Θανασακούδης Α.

ΣΔΠ

Θεσ/νίκης

4ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ

Σπάθας Η.

ΣΔΠ

Πειραιά

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Μπέγκος Δ.

ΣΔΠ

Αργολίδας

ΔΩΝΗΣ: ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ

«Δεν επηρεαζόμαστε από μια κακή εμφάνιση. Κόντρα στον Ατρόμητο θα μπούμε να παίξουμε με το ίδιο πνεύμα, την ίδια διάθεση και τον ίδιο ενθουσιασμό όπως κόντρα στη Μπλάκμπερν», δήλωσε ο Γιώργος Δώνης στη καθιερωμένη εβδομαδιαία συνέντευξη Τύπου.

Ο τεχνικός ηγέτης της ΑΕΛ μίλησε για την προετοιμασία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ενόψει του σαββατιάτικου αγώνα, για τη ρεβάνς με τη Μπλάκμπερν και κατά πόσο το 2-0 του Πανθεσσαλικού αλλάζει τα δεδομένα, όπως επίσης και για την ισοπαλία με τη Βέροια τονίζοντας ότι «αν την περασμένη Κυριακή δείχναμε το 40% της αγωνιστικής εικόνας που είχαμε στην χθεσινή προπόνηση, τότε θα κερδίζαμε σχετικά εύκολα». Αναλυτικά ο Γιώργος Δώνης μίλησε για:

Για την επικείμενη σαββατιάτικη αναμέτρηση με τον Ατρόμητο: «Είναι ένα πολύ δύσκολο ματς απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο. Στους αγώνες ανάμεσα στην ΑΕΛ και τον Ατρόμητο ανέκαθεν παιζόταν καλό ποδόσφαιρο και το ίδιο ελπίζω ότι θα γίνει και το Σάββατο. Θα μπούμε να παίξουμε με το ίδιο πνεύμα, την ίδια διάθεση και τον ίδιο ενθουσιασμό όπως κόντρα στη Μπλάκμπερν. Δεν παρασυρόμαστε, ούτε απογοητευόμαστε από μια κακή εμφάνιση. Ο φίλαθλος κόσμος, ο οποίος έτσι κι αλλιώς είναι πάντα κοντά μας, θεωρώ ότι θα πρέπει να ενδιαφέρεται όχι για το ποιος παίκτης παίζει, αλλά για το πώς παίζει η ομάδα συνολικά».

Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΑΕΛ ενόψει του αγώνα στο Περιστέρι: «Ο Κώτσιος κι ο Βενετίδης ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα και θα δούμε από μέρα σε μέρα σε τι κατάσταση βρίσκονται και κατά πόσο μπορούν να αγωνιστούν. Για το ματς με τον Ατρόμητο, πάντως, ο μοναδικός που έχει πιθανότητες είναι ο Νταμπίζας».

Για την ισοπαλία με τη Βέροια την περασμένη Κυριακή στο Αλκαζάρ: «Το ματς με τη Βέροια για μένα είναι απλά και μόνο ένα κακό παιχνίδι και τίποτε περισσότερο. Αυτό που κρατάω από τον συγκεκριμένο αγώνα – κι είναι κάτι που θα πρέπει να αλλάξουμε στο Αλκαζάρ – είναι ότι ενώ ισοφαρίσαμε σχετικά νωρίς, στο 47ο λεπτό, η ομάδα από εκείνο το σημείο και μετά λειτουργούσε λες και απέμεναν τρία λεπτά για να τελειώσει το ματς. Δείξαμε μεγάλη νευρικότητα στο παιχνίδι μας και δεν ήμασταν εμείς αυτοί που είχαμε τον έλεγχο του ρυθμού. Ίσως μας κυρίευσε το άγχος για να πετύχουμε την 1η νίκη της χρονιάς στο Αλκαζάρ. Κι είναι το πρώτο πράγμα που δεν πρέπει να κάνουμε όταν έρθει η στιγμή να ξαναπαίξουμε στο γήπεδό μας, την ερχόμενη εβδομάδα με τον Λεβαδειακό».

Για τις αλλαγές στη βασική ενδεκάδα στο ματς με τη Βέροια σε σύγκριση με τον αγώνα κόντρα στη Μπλάκμπερν: «Το rotation είναι μια πρακτική που ακολουθείται από όλες σχεδόν τις ομάδες στο σύγχρονο ποδόσφαιρο και ειδικά όταν χρειάζεται – όπως εμείς – να παίξουμε δύο ή και τρία ματς μέσα σε διάστημα μιας εβδομάδας Δεν με απασχολεί να το καταλάβει ο κόσμος. Αυτό που με νοιάζει είναι να το καταλάβουν πρώτοι απ’ όλους οι ποδοσφαιριστές. Έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη μου από την πρώτη ημέρα της προετοιμασίας και δεν πρόκειται να τη χάσουν από μια συνολικά κακή εμφάνιση ολόκληρης της ομάδας. Είναι μεγάλη πρόοδος για την ΑΕΛ όταν μόλις στη 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος χρησιμοποιεί στην ενδεκάδα της παίκτες όπως ο Μπουκουβάλας και ο Λαμπρόπουλος. Κι επειδή η ΑΕΛ είναι μια ομάδα που αυτή τη στιγμή χτίζεται ξανά, να είστε σίγουροι ότι θα το ξανακάνω».

Ακολουθούν σε λίγο οι τοποθετήσεις του Γιώργου Δώνη στις ερωτήσεις των εκπροσώπων των ΜΜΕ. Απαντώντας σε ερωτήσεις εκπροσώπων των ΜΜΕ ο Γιώργος Δώνης τοποθετήθηκε για:

-Το κατά πόσο η ομάδα μπορεί να επηρεάστηκε από τη νίκη και την εμφάνιση απέναντι στη Μπλάκμπερν: «Η ψυχολογία ενός ευρωπαϊκού αγώνα είναι εντελώς διαφορετική από την ψυχολογία ενός ματς πρωταθλήματος. Σε αυτό το κομμάτι παίζει ρόλο και το όνομα του αντιπάλου, χωρίς αυτό να σημαίνει φυσικά ότι υποτιμήσαμε τη Βέροια. Μια ομάδα όπως η δική μας που προσπαθεί να χτίσει πάνω σε υγιείς βάσεις, θα πρέπει να είναι σε θέση να ξεπερνάει τέτοιες καταστάσεις. Φυσικά υπάρχει και η πρόκληση των ομίλων του ΟΥΕΦΑ, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι για την ΑΕΛ η μεγαλύτερη ευκαιρία για διάκριση είναι μέσα από το πρωτάθλημα. Θα σας πω και την ατάκα που είπα στους παίκτες μου βλέποντας την εικόνα της ομάδας στην χθεσινή προπόνηση: Αν η προσπάθεια που δείχνουμε σήμερα ήταν την Κυριακή στο 30% ή 40% τότε θα κερδίζαμε σχετικά εύκολα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υποτιμώ τη Βέροια ως αντίπαλο. Φυσικά δεν περίμενα ότι θα κάνουμε την ίδια εμφάνιση όπως κόντρα στη Μπλάκμπερν, αλλά από την άλλη σε καμία περίπτωση δεν πίστευα ότι θα δείξουμε τέτοια εικόνα. Με τα ίδια πρόσωπα, όμως, η ΑΕΛ κέρδισε 4-0 τον ΟΦΗ και 1-0 την ΑΕΚ στα πρόσφατα φιλικά. Κι αυτό είναι η απόδειξη ότι η εξήγηση για την εμφάνιση στο ματς με τη Βέροια είναι η εξής: Ότι η ομάδα βρέθηκε σε κακή μέρα».

-Τη συμπεριφορά της ομάδας ως γηπεδούχου που δείχνει να φορτίζεται από την πίεση της νίκης: «Κόντρα στη Βέροια είχαμε μια ανεξήγητη νευρικότητα. Ένα στοιχείο που δεν δείξαμε σε σημείο της φετινής χρονιάς από την προετοιμασία μέχρι σήμερα. Ακόμη και σε αγώνες απέναντι σε θεωρητικά ισχυρότερους αντιπάλους η ομάδα διατηρούσε την ίδια ηρεμία και είχε τον έλεγχο του ρυθμού. Προχθές, μετά το 55ο λεπτό νόμιζε κανείς ότι είχε φτάσει το ματς στο 90ο και τρέχαμε για να πετύχουμε δεύτερο γκολ. Όμως, αυτό θα αλλάξει αυτό. Θα επιστρέψει η ηρεμία στο παιχνίδι μας».

-Το rotation και τη χρησιμοποίηση του Γκαλίτσιου ως στόπερ: «Είμαι ευχαριστημένος από την παρουσία του. Ο Γκαλίτσιος είναι ένας παίκτης πουαγωνίζεται με την ίδια ευχέρεια ως στόπερ και ως πλάγιος μπακ και μπορεί σε βάθος χρόνου να αποτελέσει πολυτέλεια για την ΑΕΛ. Ο Βενέτης είναι παίκτης που δουλεύει σκληρά και προσπαθεί πολύ και από εμένα υπολογίζεται για τρεις θέσεις: στόπερ, αριστερό και δεξί μπακ».

-Τον Φακούντο Πάρα: «Δεν έχει αγωνιστεί σε επίσημο ματς γιατί δεν είναι ακόμη έτοιμος. Βρίσκεται σε περίοδο προσαρμογής. Η εικόνα που έχω για εκείνον από τις τελευταίες προπονήσεις είναι πολύ βελτιωμένη και σύντομα θα πάρει ευκαιρίες».

-Τη διαχείριση του έμψυχου υλικού με δεδομένο ότι η ΑΕΛ θα κληθεί να δώσει 3 ματς σε 8 ημέρες; «Οι παίκτες που αγωνίζονται έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μου από την 1η ημέρα της προετοιμασίας και δεν θα τη χάσουν από μία κακή εμφάνιση. Η δυσκολία σε αυτή τη σειρά των αγώνων εντοπίζεται βασικά μεταξύ Μπλάκμπερν και Λεβαδειακού, όταν θα επιστρέψουμε στην Ελλάδα τα ξημερώματα της Παρασκευής και θα πρέπει να παίξουμε ξανά την Κυριακή. Από το Σάββατο, όταν παίζουμε με τον Ατρόμητο, μέχρι την Πέμπτη είναι αρκετές οι ημέρες ξεκούρασης».

Το κατά πόσο το 2-0 του Πανθεσσαλικού που αυξάνει τις πιθανότητες πρόκρισης, διαφοροποιεί την τακτική τον σχεδιασμό της ομάδας στους αγώνες του πρωταθλήματος: «Σε ότι φορά στο ματς με τον Ατρόμητο, υπάρχει το περιθώριο για όσους αγωνιστούν στο Περιστέρι να ξεκουραστούν και να είναι έτοιμοι την Πέμπτη για τη Μπλάκμπερν. Όσο για το σκορ, είτε ήταν 0-0, είτε 1-0, είτε 2-0 όπως τώρα, η αντιμετώπιση για τον επαναληπτικό θα ήταν η ίδια. Στον συγκεκριμένο αγώνα θα παίξει μεγάλο ρόλο το πώς θα ανταποκριθούμε εμείς στο παιχνίδι των Άγγλων. Δεν είναι εύκολο να επιβάλλεις το παιχνίδι σου στο Ίγουντ Παρκ».