Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

ΕΚΤΟΣ ΜΑΧΗΣ ΝΤΑΜΠΙΖΑΣ & ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

Εκτός μάχης ενόψει ΑΕΚ είναι οι Νίκος Νταμπίζας και Νεκτάριος Αλεξάνδρου, μετά και την σημερινή προπόνηση της ΑΕΛ, στις προπονητικές εγκαταστάσεις στα Δένδρα. Οι δύο ποδοσφαιριστές κατάφεραν να ξεπεράσουν τις ενοχλήσεις τους, αλλά ο Γιώργος Δώνης τους απέκλεισε από την αποστολή προκειμένου να τους προφυλάξει ενόψει Έβερτον.

Θα έχει κανονικά στη διάθεσή του, όμως, τους Στέλιο Βενετίδη και Ηλία Κώτσιο, οι οποίοι αποθεραπεύτηκαν. Αύριο το πρόγραμμα, περιλαμβάνει άλλη μία προπόνηση, η οποία θα είναι περισσότερο χαλάρωμα και θα διεξαχθεί στις 10:30, ενώ αμέσως μετά θα ανακοινωθεί και η αποστολή. Στη συνέχεια και συγκεκριμένα στις 15:00, η ομάδα θα αναχωρήσει για τη Αθήνα.

Τέλος, στην Αθήνα θα ταξιδέψουν πάνω από 700 φίλαθλοι της ΑΕΛ για τον αγώνα με την ΑΕΚ, ενώ η ΠΑΕ Λάρισας εξέδωσε συγχαρητήρια ανακοίνωση για την Εθνική.

Αναλυτικά

"Υπερηφάνεια για την Εθνική μας"

«H Εθνική μας ομάδα έκανε υπερήφανους όλους τους Έλληνες και ιδιαίτερα όλους όσους συμμετέχουν στις διαδικασίες του ελληνικού ποδοσφαίρου με την μεγαλειώδη νίκη επί της Τουρκίας και πρόκριση στα τελικά του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του 2008. Το 1-0 στο «Αλί Σαμί Γεν» της Κωνσταντινούπολης ήταν το τελευταίο σε μια σειρά νικηφόρων αποτελεσμάτων, που διατήρησαν το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα στην ευρωπαϊκή ελίτ, αλλά το σπουδαιότερο κατέδειξαν ότι το μεγάλο κατόρθωμα του 2004 όχι μόνο δεν ήταν τυχαίο, αλλά στηρίχθηκε πάνω σε στέρεες βάσεις.

Η διάρκεια στην πορεία και η αγωνιστική συνέχεια (και συνέπεια) της Εθνικής μας το αποδεικνύουν, στέλνοντας το πλέον αισιόδοξο μήνυμα για το παρόν και το μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου. Είναι μια επιτυχία, που επιβεβαιώνει την αξία, το ταλέντο και τις απεριόριστες δυνατότητες της σημερινής γενιάς του ελληνικού ποδοσφαίρου και για την οποία αξίζουν θερμά συγχαρητήρια τόσο οι ποδοσφαιριστές, όσο και το τεχνικό επιτελείο της Εθνικής μας. Γιατί πάνω απ' όλα έδωσαν ένα ξεχωριστό παράδειγμα για το πώς με σκληρή δουλειά, μεθοδικότητα, αγωνιστικότητα, ομοψυχία, πίστη και προσήλωση ακόμη και οι πιο υψηλοί στόχοι γίνονται εφικτοί».

2.600 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ

Με χρηματικό πρόστιμο τιμώρησε η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας την ΠΑΕ ΑΕΛ 1964, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της, αλλά και για υβριστικά συνθήματα στα παιχνίδια της 4ης αγωνιστικής.

Αναλυτικά η απόφαση

ΠΑΕ Λάρισα: Για την συμπεριφορά των φιλάθλων της καθώς επίσης και για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της: Δύο χιλιάδες εξακόσια ευρώ.

ΝΟΚ ΑΟΥΤ Ο ΡΙΒΑΛΝΤΟ

Ούτε την Πέμπτη κατάφερε να προπονηθεί μαζί με την υπόλοιπη ομάδα ο Ριβάλντο, γεγονός που τον θέτει νοκ-άουτ από την αναμέτρηση κόντρα στη Λάρισα το Σάββατο στο πλαίσιο της πέμπτης αγωνιστικής.

Από κει και πέρα ο Σέρα Φερέρ σκέφτεται να ξεκουράσει τον Τραϊανό Δέλλα ο οποίος είχε δύο συνεχόμενες εμφανίσεις με τον αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, βάζοντας στην θέση του τον Σωκράτη Παπασταθόπουλο.

Ως γνωστών εκτός μάχης, για τον αγώνα κόντρα στους "βυσσινί" είναι και οι Γεωργέας, Αλεξόπουλος οι οποίοι είναι τραυματίες.

ΣΠΑΝΟΣ: "Ο ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ"

Την απόφασή του να μην προχωρήσει σε καταγγελία στην Πειθαρχική Επιτροπή, για τα όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της έκτακτης σύσκεψης του Διοικητικού Συμβούλιου της Σούπερ Λίγκας, γνωστοποίησε ο πρόεδρος του Ατρομήτου, Γιώργος Σπανός, με ανακοίνωση που εξέδωσε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του συλλόγου. Ο πρόεδρος της Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης στην εν λόγω συνάντηση, απευθυνόμενος στον εκπρόσωπο του Ατρομήτου, Βαγγέλη Μπαταγιάννη, είπε πως η ομάδα του προσπαθεί να επηρεάσει τους διαιτητές. Ο «ισχυρός άνδρας» των Περιστεριωτών επεσήμανε, μεταξύ άλλων, πως: «Όποιος στο μέλλον ασχοληθεί αβασάνιστα με τον Ατρόμητο και κάνει ανυπόστατες τοποθετήσεις καφενειακού επιπέδου, να ξέρει ότι θα μας βρει αντιμέτωπους», δίνοντας έτσι μία «ηχηρή» απάντηση.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Γιώργου Σπανού:

«Σεβόμενος την επιθυμία του συνόλου των μελών της Superleague κι επειδή επιδίωξή όλων μας είναι να διατηρήσουμε το καλό κλίμα στις τάξεις της, η ΠΑΕ Ατρόμητος αποφάσισε να μην προχωρήσει σε καταγγελία στην Πειθαρχική Επιτροπή για όσα ελέχθησαν στο χθεσινό διοικητικό συμβούλιο. Η υπομονή όμως έχει και τα όρια της. Όποιος στο μέλλον ασχοληθεί αβασάνιστα με τον Ατρόμητο και κάνει ανυπόστατες τοποθετήσεις καφενειακού επιπέδου, να ξέρει ότι θα μας βρει αντιμέτωπους. Υπεύθυνος άντρας είναι αυτός που έχει την ευθύνη των λόγων του, που με στοιχεία αποδεικνύει αυτά που λέει και τα καταθέτει εκεί που πρέπει δηλαδή στον Αθλητικό Εισαγγελέα και το κυριότερο δεν ανακαλεί εκ των υστέρων. Αν δεν μπορεί να το πράξει, τότε κοινώς λέγεται συκοφάντης».


ΔΩΝΗΣ: "ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ"

Τους στόχους και τις φιλοδοξίες της "βασίλισσας" του Θεσσαλικού κάμπου Λάρισας ανέλυσε ο τεχνικός της ομάδας Γιώργος Δώνης, με την ευκαιρία της συνεργασίας με την εταιρία WIND.

"Η ΑΕΛ προχωρά με αργά αλλά σταθερά βήματα προς την εκ νέου καταξίωση στην ελίτ όχι μόνο του ελληνικού, αλλά και του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. Η πρόσφατη κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος – του πρώτου τίτλου στην ιστορία του συλλόγου μετά από 19 χρόνια – και η έξοδος στην Ευρώπη που συνδυάστηκε με τη μεγάλη επιτυχία της πρόκρισης στους ομίλους του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ επιβεβαιώνουν αυτή τη διαρκώς ανοδική πορεία. Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας ομάδας που θα πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια και θα καθιερωθεί ως η νέα δύναμη στην ελληνική ποδοσφαιρική πραγματικότητα".

Για να προσθέσει: "Δεν μας ενδιαφέρουν τα πρόσκαιρα αποτελέσματα, αλλά να γίνει η ΑΕΛ μια ελκυστική ομάδα που θα συνδυάζει το καλό ποδοσφαιρικό θέαμα με τα αποτελέσματα. Θεωρώ η μέχρι σήμερα φετινή μας παρουσία αποδεικνύει ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο. Υπόσχεση για το μέχρι που θα φτάσουμε δεν μπορώ να δώσω. Είμαι σίγουρος, όμως, ότι με την απόδοσή μας εντός αγωνιστικού χώρου θα δώσουμε πολλές φορές την ευκαιρία στους φιλάθλους να μας χειροκροτήσουν."


ΑΕΚ: "ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΡΙΒΑΛΝΤΟ"

Στη σημερινή προπόνηση-η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 16:30, προκειμένου να προλάβουν να επιστρέψουν οι διεθνείς (Δέλλας, Λυμπερόπουλος, Μάχο, Τόζερ) πλην του Χετεμάι (η πτήση του θα αργήσειι)- θα κριθεί η συμμετοχή του Ριβάλντο στην αναμέτρηση της πέμπτης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ απέναντι στη Λάρισα, το προσεχές Σάββατο (19:00) στο ΟΑΚΑ. Ο 35χρονος μεσοεπιθετικός εξακολουθεί να έχει ενοχλήσεις στη γάμπα και συνέχισε και χθες ειδικό πρόγραμμα, τόσο το πρωί όσο και το απόγευμα, δείχνοντας πως δεν θέλει να είναι απών.

Ο Βραζιλιάνος άσος θα προσπαθήσει να προπονηθεί κανονικά σήμερα και σε περίπτωση που τα καταφέρει, θα είναι στη διακριτική ευχέρεια του Λορένσο Σέρα Φερέρ να τον χρησιμοποιήσει το Σάββατο. Ακόμη και αν ο «Ρίμπο» γυμναστεί χωρίς ενοχλήσεις, είναι αμφίβολο αν θα παίξει-τουλάχιστον ως βασικός-το Σάββατο, δεδομένου ότι την επόμενη εβδομάδα υπάρχουν δύο πολύ δύσκολα εκτός έδρας παιχνίδια, κόντρα στην Έλφσμποργκ την Πέμπτη στη Σουηδία, για το Κύπελλο UEFA και απέναντι στη Skoda στην Ξάνθη, την επόμενη Κυριακή, για το πρωτάθλημα.

Η αγωνία για τον Ριβάλντο και τα γνωστά προβλήματα των Γεωργέα και Αλεξόπουλου είναι τα μόνα αγωνιστικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Λορένσο Σέρα Φερέρ, ο οποίος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να έχει ετοιμοπόλεμους τους 29 από τους 32 ποδοσφαιριστές που διαθέτει η ομάδα του. Μάλιστα, η εικόνα των παικτών-βασικών και αναπληρωματικών-στις προπονήσεις κάνει πιο έντονο τον... πονοκέφαλο του Ισπανού τεχνικού, αφού ο ανταγωνισμός για μία θέση όχι στην ενδεκάδα, αλλά στη 18άδα, είναι πλέον πολύ ισχυρός. Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα των Καπετάνου, που πέτυχε τρία γκολ στο διπλό της Τετάρτης, Λαγού, που ως αριστερό μπακ περιόρισε τον Μανού, και Παππά, που είχε για δεύτερη συνεχή μέρα καλή απόδοση.

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ


ΣΠΟΡ+

07:00 WRC
08:10 AIR TIME
09:05 ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ
10:00 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΙΠΠΑΣΙΑΣ (E)
12:00 ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝ. – ΡΟΜΑ CHAMPIONS LEAGUE (E)
14:00 ΒΑΛΕΝΘΙΑ - ΤΣΕΛΣΙ CHAMPIONS LEAGUE (E)
16:00 ΦΡΙΝΤΡΙΧΣΧΑΦΕΝ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE (E)
18:00 ΤΙΜΠΕΡΓΟΥΛΦΣ – ΣΕΛΤΙΚΣ NBA EUROPE LIVE (E)
20:00 ΒΟΪΒΟΝΤΙΝΑ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ CHAMPIONS LEAGUE (E)
22:00 WRC
23:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ – ΡΕΑΛ (Ζ)
01:00 ΟΥΝΙΚΑΧΑ ΜΑΛΑΓΑ – ΜΕΜΦΙΣ ΓΚΡΙΖΛΙΣ NBA EUROPE LIVE (E)
04:00 ΣΟΥΗΔΙΑ – Β. ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΕURO 2008 (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...


18/10/2004 Ο Φίλιππος Συρίγος δέχεται επίθεση από αγνώστους έξω από τον ραδιοφωνικό σταθμό “ΣΠΟΡ FM” και μεταφέρεται στην εντατική με τέσσερις μαχαιριές στην πλάτη και τραύμα από σίδερο στο κεφάλι

18/10/1994 Ο Νίκος Γκάλης δεν επιλέγεται στην αρχική πεντάδα του Παναθηναϊκού εναντίον των Αμπελοκήπων από τον Κώστα Πολίτη και αποχωρεί στο ημίχρονο. Είναι η στιγμή που ο Γκάλης σταματάει το αγωνιστικό μπάσκετ στην 2η αγωνιστική ενός πρωταθλήματος, στο οποίο πέτυχε τους τελευταίους του οκτώ πόντους εναντίον της Δάφνης στις 12/10 συμπληρώνοντας ένα σύνολο 12.857 πόντων, ρεκόρ όλων των εποχών. Έτσι θα επαληθευτεί η φράση του, “θα εγκαταλείψω όταν πάψουν να με υπολογίζουν”

18/10/1974 Ο Nate Thurmond των Chicago Bulls γίνεται ο πρώτος παίκτης στο ΝΒΑ που κάνει quadruple double με 22 πόντους, 14 ριμπάουντ, 13 ασίστ και 12 τάπες

18/10/1969 Ο μεγαλύτερος σκόρερ του ΝΒΑ Kareem Abdul Jabbar (Lou Alcindor) κάνει το ντεμπούτο του στο NBA

18/10/1968 Ο Αμερικανός Bob Beamon καταρρίπτει το παγκόσμιο ρεκόρ στο μήκος κατά 55.24 εκατοστά με 8.90 στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μεξικού, ρεκόρ το οποίο θα αντέξει 23 χρόνια, έως τις 30 Αυγούστου του 1991 όταν ο Mike Powell θα πηδήξει 8.95 στο Τόκιο. μελέτες της τροχιάς που ακολούθησε το σώμα του θα δείξουν ότι θα υπερπηδούσε επτά παράλληλα FIAT 500, εάν βρίσκονταν μπροστά του παρακρισμένα

18/10/1955 Ο Jesse Owens ανακηρύσσεται “Καλύτερος Αθλητής όλων των Εποχών” στον στίβο

18/10/1871 Δώδεκα ομάδες συμφωνούν με την πρόταση του γενικού γραμματέα της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου της Αγγλίας Charles Ascot για την σύσταση του Κυπέλλου Αγγλίας

18/10/1858 Ξεκινούν τα πρώτα “Ολύμπια” που έχει θεσπίσει ο βασιλιάς Όθων με 1.000 εκθέτες στην οδό Πειραιώς

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ

Το τρίτο ημίχρονο της αναμέτρησης του Ατρόμητου με την Λάρισα με το περίφημο γκολ του Λουτσιάνο και τη διαιτησία του Ζολώτα που προκάλεσε την έντονη αντίδραση των Θεσσαλών, μεταφέρθηκε και στο διοικητικό συμβούλιο της Σούπερ Λίγκας.

Ο πρόεδρος της Κυπελλούχου Ελλάδος στην ομιλία του μετά την απόφαση του να αποχωρήσει από την θέση του αντιπροέδρου, εξαπέλυσε ευθεία επίθεση στην ομάδα του Περιστερίου και τον εκπρόσωπο της κ. Μπαταγιάννη, αφήνοντας αιχμές ότι επηρεάζει τους διαιτητές για να γίνουν διεθνείς!

Μάλιστα τόνισε ότι στο συμβούλιο της Σούπερ Λίγκας θα έπρεπε να έχει δώσει το «παρών» ο πρόεδρος του Ατρόμητου, Γιώργος Σπανός για να τον κοιτάει στα μάτια με αυτά που θα πει.

"Προσπαθείτε να επηρεάσετε τους διαιτητές", είπε απευθυνόμενος στον εκπρόσωπο της ΠΑΕ Ατρόμητος για να απαντήσει ο εκπρόσωπος της."Ποιος, ο Ατρόμητος". Τότε ο Κώστας Πηλαδάκης απάντησε:"Ναι, ο Ατρόμητος", για να απαντήσει εκ νέου ο Βαγγέλης Μπαταγιάννης."Αντιπαρέρχομαι αυτά που λες για να μη σου πω καμιά βαριά κουβέντα".

Ο πρόεδρος της ΑΕΛ συνέχισε:"Δεν είναι σωστό να πλησιάζουμε τους διαιτητές και να τους υποσχόμαστε ότι θα τους κάνουμε διεθνείς.

Εγώ εκφράζω την άποψή μου και λυπάμαι που δεν είναι ο κ. Σπανός εδώ για να του τα πω κοιτάζοντάς τον στα μάτια. Παραιτήθηκα για να είμαι απλό μέλος και να γίνω πιο αιχμηρός". Πάντως στην συνέχεια διεκρίνισε ότι δεν έχει στοιχεία.

Ύστερα από όσα είπε ο κ. Πηλαδάκης επικράτησε χάος στην αίθουσα και ο εκπρόσωπος του Ατρόμητου ανέφερε ότι αντιπαρέρχεται τα όσα άκουσε.

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥ


Τα αποτελέσματα του ομίλου:

Τουρκία-Ελλάδα 0-1
(79' Αμανατίδης)

Μάλτα-Μολδαβία 2-3
(71' Σκέρι, 84' Μιφσούντ-24' πεν. Μπουγκάεφ, 31', 35' Φρούντζα)

Βοσνία / Ερζεγοβίνη-Νορβηγία 0-2

Ρεπό: Ουγγαρία

Η βαθμολογία:

1. Ελλάδα 25 (σε 10 αγώνες)
2. Νορβηγία 20 (σε 10 αγώνες)
3. Τουρκία 18 (σε 10 αγώνες)
4. Βοσνία / Ερζεγοβίνη 13 (σε 10 αγώνες)
5. Ουγγαρία 12 (σε 10 αγώνες)
6. Μολδαβία 9 (σε 11 αγώνες)
7. Μάλτα 5 (σε 10 αγώνες)

Οι δύο τελευταίες αγωνιστικές:

Σάββατο 17/11

Νορβηγία-Τουρκία
Ελλάδα-Μάλτα
Μολδαβία-Ουγγαρία
Ρεπό: Βοσνία / Ερζεγοβίνη

Τετάρτη 21/11

Ουγγαρία-Ελλάδα
Τουρκία-Βοσνία / Ερζεγοβίνη
Μάλτα-Νορβηγία
Ρεπό: Μολδαβία

ΓΚΟΛ... ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΑ

ΕΑΛΩ Η ΠΟΛΗ...

Αυτή ήταν ρεβάνς! Η νίκη μέσα στην Τουρκία (η πρώτη επί των γειτόνων μας, μετά από 55 χρόνια), όχι μόνο έσβησε την ήττα στο Καραϊσκάκη, αλλά στέλνει, από τώρα, την Εθνική μας στα τελικά του Euro. Η ελληνική ομάδα, πιο απολαυστική από ποτέ, σε αυτή την προκριματική φάση, έδωσε ρεσιτάλ τακτικής και ωραίου ποδοσφαίρου, σφραγίζοντας με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο την πρόκρισή της.

Το κατάμεστο Αλί Σαμι Γεν, μπορεί να "κόχλαζε" από 25.000 Τούρκους, αλλά μάλλον συνειδητοποίησε ποια ομάδα ήταν η καλύτερη μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Ο Ρεχάγκελ είχε μελετήσει άριστα το ματς, οι παίκτες του πήραν άριστα στην εφαρμογή των πλάνων κι αν μπορούσαν να ευστοχήσουν στην σωρεία των μεγάλων ευκαιριών που έχασαν θα μιλάγαμε για ... αστρονομικό σκορ.

Δεν πειράζει! Και το 1-0 καλό είναι. Με χρυσό σκόρερ τον Γιάννη Αμανατίδη (79) που μαζί με τους Μπασινά, Καραγκούνη, Άντζα και Τοροσίδη συνθέτουν την κορυφαία τετράδα. Ποιος υστέρησε όμως; Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Τούρκοι έχασαν την πρώτη τους μεγάλη ευκαιρία στο 87, όταν το δοκάρι έσωσε το σουτ του Αρντά.

"Φύλακας" ο Χαλκιάς, επιθετικό πνεύμα

Με σύστημα 4-3-3 και τον Κώστα Χαλκιά να προστατεύει την εστία του ο Οτο Ρεχάγκελ έδειξε ότι ήθελε από την αρχή να "χτυπήσει" το παιχνίδι μέσα στο "Αλι Σαμί Γεν". Σεϊταρίδης, Δέλλας, Κυργιάκος, Τοροσίδης οι τέσσερις στην άμυνα, ο Αντζας σε ρόλο "κόφτη" με τους Μπασινά και Καραγκούνη στο πλάι του στην μεσαία γραμμή και στην επίθεση, οι Χαριστέας (δεξιά) και Αμανατίδης (αριστερά) με τον Γκέκα ελάχιστα πιο προωθημένο στο κέντρο της επίθεσης.

Στην αντίπερη όχθη ο Φετίχ Τερίμ με σύστημα 4-4-2 έδειξε να εμπιστεύεται τους Ουνάλ Γκοκχάν και Ουμίτ Καράν στην γραμμή "κρούσης" με τους Εμρέ, Αουρέλιο (στο κέντρο) και Τουντσάι, Αλτιντόπ στα άκρα να δίνουν βοήθειες μαζικά σε κάθε επίθεση.

Το πρώτο δεκάλεπτο της αναμέτρησης ήταν αναγνωριστικό για τις δύο ομάδες με το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα να προσπαθεί με ψύχραιμο παιχνίδι να διατηρεί την κατοχή της μπάλας σε ίσα επίπεδα με τους γηπεδούχους, που ήθελαν να εκμεταλλευθούν την "καυτή" ατμόσφαιρα των οπαδών τους. Το κλίμα παρόλο που "ζεστό" για τους παίκτες του Τερίμ, γρήγορα πήγε να "παγώσει" από τους ποδοσφαιριστές του Ρεχάγκελ που στο 11' είχαν διπλή ευκαιρία στην πρώτη τους επίσκεψη στα καρέ του Βολκάν.

"Αγριες" οι διαθέσεις μας...

Αρχικά, ο ο Γκέκας έστρωσε στον Αμανατίδη, η μπάλα από το σουτ του τελευταίου έφυγε δίπλα από το δεξί δοκάρι του Τούρκου τερματοφύλακα. Στην νέα αντεπίθεση των Ελλήνων, ο Γκέκας πιεζόμενος από τον Ουζουλμέζ, επιχείρησε το σουτ από τα αριστερά όμως ο Βολκάν μπλόκαρε.

Οι φάσεις αυτές "ταρακούνησαν" τους Τούρκους τόσο στο επίπεδο της ομάδας όσο και στην τεχνική ηγεσία ενώ στον φιλοξενούμενο πάγκο, ο Γερμανός τεχνικός του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος με άμεση κίνηση στους παίκτες του άλλαξε το σύστημε σε 3-5-2 με τον Αντζα να οπισθοχωρεί και τον Αμανατίδη να έρχεται περισσότερο στα άκρα.

Πριν συμπληρωθεί το 20λεπτο, (17') ο Γκέκας λίγο έμελλε να ανοίξει το σκορ, όταν μετά την σέντρα του Kαραγκούνη από τα δεξιά και την κεφαλιά πάσα του Αμανατίδη, ο επιθετικός της Μπάγερν Λεβερκούζεν είδε τον Βολκάν να έχει βγει από την εστία του, επιχείρησε την κεφαλιά από τα αριστερά και στα όρια της μικρής περιοχής, η μπάλα έφυγε πάνω από το οριζόντιο δοκάρι.

Οι Τούρκοι οπαδοί βλέποντας την Ελλάδα να δείχνει αποφασισμένη για να πετύχει τουλάχιστον πρώτη ένα γκολ, άρχισαν να φωνάζουν πιο δυνατά υπέρ των γηπεδούχων κάτι που αρχικά έδειχνε να επιδρά θετικά στους παίκτες του Τερίμ. Ετσι, στο 21' μετά από ατομική ενέργεια και σουτ έξω από την περιοχή του Χαμίτ Αλτιντόπ, η μπάλα έφυγε άουτ, ενώ μετά από εκτέλεση φάουλ του ίδιου στο 23' από το ημικύκλιο της περιοχής, η μπάλα κατέληξε και πάλι άουτ χωρίς ν' ανησυχήσει ο Χαλκιάς.

Βάλτο... αγόρι μου

Οι παίκτες της Εθνική μας έλεγχαν απόλυτα το ματς παρά τις δύο φάσεις (μόνο) των Τούρκων και έδειχναν ικανοί και έτοιμοι ανα πάσα στιγμή να "κλέψουν" την νίκη. Κάτι τέτοιο (να σκοράρει) δεν μπόρεσε να πετύχει ο Τοροσίδης που βγήκε στο 35' μόνος τετ α τετ από πλάγια με τον Βολκάν να αποκρούει εντυπωσιακά με γροθιές.

Στο τελευταίο δίλεπτο του πρώτου μέρους, οι Τούρκοι έκαναν για μια ακόμα φορά (τρίτη) την αίσθησή τους στα καρέ του Χαλκιά, με τον Ουνάλ Γκοκχάν να φεύγει σε μια αντεπίθεση να σουτάρει έξω από την περιοχή, αλλά η μπάλα πέρασε αρκετά μέτρα δίπλα από το δεξί δοκάρι του Ελληνα γκολκίπερ.

Το φινάλε όμως άνηκε και πάλι στους πρωταγωνιστές, δηλαδή τους Ελληνες. Ετσι, στο 44' ο Αμανατίδης μπήκε στην περιοχή από τα αριστερά, επιχείρησε το σουτ, ο Βολκάν μπλόκαρ ενώ ένα λεπτό αργότερα ο Τοροσίδης από τα αριστερά μπήκε στην περιοχή, προσπάθησε να πασάρει στον Γκέκα, ο Τσετίν όμως με σωτήριο και επικίνδυνο τάκλιν έδιωξε δύσκολα σε κόρνερ.

Αλλαγές προσώπων όχι και εικόνας στο δεύτερο

Η έναρξη της επανάληψης είχε ένα νέο πρόσωπο στην ενδεκάδα των γηπεδούχων με τον Τουμέρ Μετίν να περνάει στη θέση του Ουμίτ Καράν, ενώ σε ότι αφορά την εικόνα από το πρώτο ημίχρονο σε τίποτα

δεν έδειχνε διαφορετική. Και αυτό γιατί εξ' αρχής οι παίκτες μας έδειχναν τις διαθέσεις τους, αφού στο 48' μετά από εκπληκτική μπαλιά του Καραγκούνη, ο Γκέκας πετάχτηκε και με αριστερό σουτ στην κίνηση, έστειλε την μπάλα να περάσει ελάχιστα εκατοστά πάνω από το δοκάρι του αντίπαλου γκολκίπερ. Ενα λεπτό αργότερα, ήταν η σειρά του Καραγκούνη με ευθύβολο σουτ να απειλήσει χωρίς επιτυχία.

Στο 52' μετά από κάθετη μπαλιά του Τουμέρ, ο Τουντσάι έφυγε στην πλάτη της άμυνας κατέβασε την μπάλα, αλλά από καλή θέση μέσα στην περιοχή δεν σούτερε όπως υπολόγιζε και ο Χαλκιάς μπλόκαρε σταθερά.

Ο Οτο παίρνει το "ραβδί" του

Τέσσερα λεπτά αργότερα, ήρθε η ώρα του Οτο Ρεχάγκελ να κάνει την πρώτη του διορθωτική κίνηση με τον Λυμπερόπουλο να περνάει στην θέση του Γκέκα, αφού όλα κυλούσαν καλά στις άλλες γραμμές της ομάδας (άμυνα και κέντρο).

Ο Γερμανός τεχνικός δεν δίστασε τρία λεπτά αργότερα άλλαξε και το άλλο πρόσωπο της επίθεσης Χαριστέα με τον Σαμαρά. Οι δύο αυτές αλλαγές έδωσαν πνοή στην "γραμμή κρούσης" της ομάδας μας που έδειχνε πως ήθελε το ματς.

Στην αντίπερα όχθη, ο Τερίμ "έριξε" στο ματς και την παλιοφρουρά Σουκούρ προκειμένου να βρει λύση στο σκοράρισμα κάτι που δεν ήρθε και στο 65' με σουτ του Τουμέρ. Στο 66' σε άλλη μια αντεπίθεση του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος ο Μπασινάς βρήκε τον Σαμαρά από τα αριστερά, ο παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι με σουτ έξω από την περιοχή, είδε την μπάλα να περνάει μόλις άουτ.

Γκολ και φύγαμε για EURO

Οτι δεν μπορούσαν για 78 λεπτά οι παίκτες του Οτο Ρεχάγκελ το πέτυχαν στο 79' όταν ο Σαμαράς έβγαλε μόνο του τον Αμανατίδη, ο οποίος μπήκε στην περιοχή και με έξοχο πλασέ πάνω από τον Βολκάν έστειλε την μπάλα στα δίχτυα της Τουρκίας "παγώνοντας" το "Αλί Σαμί Γεν".

Οι γηπεδούχοι με την ψυχολογία υπό το μηδέν και με τις αποδοκιμασίες συνεχείς από την εξέδρα το μόνο που κατάφεραν ήταν να απειλήσουν στην καλύτερη ευκαιρία τους στο ματς στο 86' όταν ο Σουκούρ τροφοδότησε τον Αρντά, ο οποίος με σουτ από το ύψος της μεγάλης περιοχής, σημάδεψε το δεξί δοκάρι του Χαλκιά.

Το τελικό σφύριγμα της λήξης βρήκε τους Ελληνες να παίρνουν ένα διπλό πρόκρισης στα τελικά του Euro και συνάμα την εκδίκηση από την ήττα στο Καραϊσκάκη, με τους Τούρκους να χειροκροτούν τους παίκτες του Οτο Ρεχάγκελ που πανηγύρισαν σαν μικρά παιδιά στον αγωνιστικό χώρο του "Αλί Σαμί Γεν" το "σπάσιμο" μιας παράδοσης 55 ετών.

Γήπεδο: "Αλί Σαμί Γεν"
Διαιτητής: Μεχούτο Γκονζάλες (Ισπανία)
Κίτρινες: Εμρέ / Τοροσίδης

Τουρκία (Φετίχ Τερίμ): Βολκάν, Τσετίν, Ουζουλμέζ, Γκοκχάν Ζαν, Εμρέ (71' Αρντά), Αουρέλιο, Ουμίτ Καράν (45' Τουμέρ Μετίν), Γκοκντενίζ (64' Σουκούρ), Τουντσάι, Ουνάλ Γκοκχάν, Χαμίτ Αλτιντόπ.

Ελλάδα (Οτο Ρεχάγκελ): Χαλκιάς, Σεϊταρίδης, Δέλλας, Κυργιάκος, Τοροσίδης, Αντζας, Μπασινάς, Καραγκούνης, Αμανατίδης, Χαριστέας (59' Σαμαράς), Γκέκας (56' Λυμπερόπουλος).




ΔΩΝΗΣ: "ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΕΨΟΥΜΕ"

Πεπεισμένος ότι η ομάδα του έχει μεγάλες δυνατότητες και θα τις αποδείξει απέναντι σε μεγάλες αντιπάλους, όπως η ΑΕΚ, εμφανίστηκε στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο προπονητής της Λάρισας, Γιώργος Δώνης, ενόψει της σαββατιάτικης αναμέτρησης με την «Ένωση» στο ΟΑΚΑ. Ο τεχνικός της ΑΕΛ επιδοκίμασε την απόφαση του προέδρου της ομάδας, Κώστα Πηλαδάκη, να παραιτηθεί από αντιπρόεδρος της Σούπερ Λίγκας, καθώς δεν συμφωνούσε με την τιμωρία που επιβλήθηκε στους διαιτητές της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι.

«Η ομάδα μου έχει μεγάλες δυνατότητες και το έχει αποδείξει απέναντι σε μεγάλους αντιπάλους. Ξεκούραστη μπορεί να δείξει το πραγματικό και καλό της πρόσωπο και με σκληρή δουλειά μέσα στον αγωνιστικό χώρο μπορεί να είναι ένας δυνατός αντίπαλος για την ΑΕΚ και να διεκδικήσει ένα καλό αποτέλεσμα. Στο ΟΑΚΑ το άγχος θα είναι το ίδιο με κάθε παιχνίδι, όπως πήγαμε και στο "Ίγουντ Παρκ" με το άγχος της πρόκρισης. Θέλουμε τους βαθμούς και πρέπει να προσπαθήσουμε σκληρά. Ξέρουμε ότι είμαστε σε καλή κατάσταση επειδή η ομάδα έχει ξεκουραστεί και είναι απόλυτα έτοιμη. Πάμε με την ίδια πίεση που έχουμε σε κάθε παιχνίδι της εβδομάδας, την πίεση για τη διεκδίκηση των βαθμών. Από μένα δεν θα ακούσετε ποτέ ότι όταν αγωνιζόμαστε κόντρα στους ‘μεγάλους’ η ομάδα μου δεν έχει να χάσει τίποτα. Αυτό είναι πάγιο, σε κάθε ματς πάμε για τη νίκη», τόνισε.

Σχολιάζοντας τις απουσίες που έχει η ομάδα ενόψει του κρίσιμου αυτού ματς, ο Δώνης ανέφερε: «Οι πιθανότητες ν’ αγωνιστούν οι Νταμπίζας και Αλεξάνδρου είναι ελάχιστες. Το θετικό είναι ότι ο Βενετίδης έπαιξε στο φιλικό παιχνίδι κόντρα στην Εθνική Νέων, έχει μπει στην κανονική ροή των προπονήσεων και ίσως να είναι διαθέσιμος. Σίγουρα, πάντως, θα είναι 100% έτοιμος για το ματς με την Έβερτον».

Μιλώντας για τις πολλές υποχρεώσεις που έχει η ομάδα το τελευταίο διάστημα και τους συνεχείς αγώνες που είναι υποχρεωμένοι να δίνουν οι παίκτες του, ο τεχνικός των «βυσσινί» επισήμανε: «Αυτό που δείχνει η ομάδα στα πρώτα της παιχνίδια είναι ότι έχει μετάπτωση στην απόδοσή της, περίπου στο 60ο-70ο λεπτό, κάτι το οποίο όμως είναι απόλυτα φυσιολογικό. Υπάρχει η κούραση από τα παιχνίδια της Πέμπτης, αλλά και του ταξιδιού. Στον αγώνα με τον Λεβαδειακόν για παράδειγμαν αυτό φάνηκε καθαρά μετά το 70ο λεπτό. Ζούμε σε μία πόλη όπου είμαστε αναγκασμένοι να ταξιδεύουμε συνέχεια σε όλους τους εκτός έδρας αγώνες πρωταθλήματος. Γι’ αυτό το λόγο παίζει σημαντικό ρόλο η αποκατάσταση και η αποθεραπεία. Η ουσία είναι - κάτι που δεν το έχουμε συνηθίσει - ότι κυνηγάμε σε τρεις θεσμούς κι η εξέλιξη είναι πολύ μεγάλη, αν σκεφτεί κανείς το τι έχει καταφέρει η ομάδα μέσα σε τρειάμισι χρόνια. Ανεξάρτητα από το τι θα πετύχουμε στο πρωτάθλημα, στο ΟΥΕΦΑ και στο Κύπελλο Ελλάδος».

Τέλος, ο 39χρονος προπονητής «στήριξε» με τα λεγόμενά του την κίνηση του Κώστα Πηλαδάκη, λέγοντας: «Αυτός ο άνθρωπος με αυτό το χαρακτήρα δεν θέλει να βρει διασυνδέσεις και άκρες που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα για να προστατεύσει την ομάδα, άρα καλώς πήρε την απόφαση αυτή. Θέλουμε να είμαστε καλά με τους εαυτούς μας, συνεχίζουμε στο ίδιο πνεύμα και με τον ίδιο τρόπο λειτουργίας. Αυτοί που δουλεύουν σκληρά και με καθαρό τρόπο, δικαιώνονται. Η απόδειξη είναι ότι παρόλο που έχουμε αντιμετωπίζει πολλά, έχουμε πετύχει σπουδαία πράγματα ως ομάδα τα τελευταία χρόνια. Οι ποδοσφαιριστές το έχουν συνειδητοποιήσει και είναι ευχαριστημένοι που ζουν σ’ αυτή την ομάδα. Πέραν του ότι είναι επαγγελματίες, απολαμβάνουν το περιβάλλον που εργάζονται. Αυτό είναι το μεγάλο κίνητρο για όλους μας και γι αυτό, παρά τις αντιξοότητες, τα καταφέρνουμε».

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ

MONSTERS: "ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ"

Όλα αυτά τα 6.430 χλμ που διανύθηκαν σε 150 ώρες και 55 λεπτά, μέσα από 7 διαφορετικές χώρες, καταναλώνοντας 26 κιβώτια νερά και γεμίζοντας 138 σακούλες με σκουπίδια, συμπυκνώνονται σαν μνήμη στο τελευταίο ημίωρο του αγώνα στο Blackburn.Ήταν μία από τις συγκλονιστικότερες αισθήσεις που έχουμε βιώσει σε γήπεδο και η επικοινωνία κόσμου και ομάδα ολοζώντανη μπροστά μας.

Η Βυσσινί κερκίδα ξεκίνησε ένα τραγούδι που δεν τελείωσε ποτέ : κάποιοι άγγλοι έγραφαν πως το άκουγαν ακόμα και ώρες από τότε που έφυγαν από το γήπεδο. Οι φωνές έστησαν ένα τείχος μπροστά και κάθε αντίπαλη προσπάθεια έσκαγε πάνω του. Οι παίχτες μας γύρισαν συχνά με σφιγμένες τις γροθιές προς το μέρος μας και μας παρότρυναν να συνεχίσουμε : έτσι κι αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να σταματήσουμε. Αυτή η δικαίωση μέχρι τον ουρανό δεν περιγράφεται εύκολα και μερικές φορές τα λόγια του αντιπάλου είναι πιο εύστοχα και κοντινά στην αλήθεια. Τι έγραψαν λοιπόν οι οπαδοί της Blackburn μετά τον αγώνα;

- “Φειρπλέι” στους “Monsters”. Ήταν θορυβώδεις 45 λεπτά πριν το εναρκτήριο λάκτισμα και φαίνονταν να το διασκεδάζουν σε όλη την διάρκεια του αγώνα”.

- “Ιδιαίτερη μνεία στου οπαδούς της Λάρισας που έκαναν το club τους περήφανο απόψε. Τους βγάζουμε το καπέλο”.

- “Εντυπωσιάστηκα με τους οπαδούς τους, οφείλω να ομολογήσω. Έκαναν το Blackburn να φαίνεται απελπισμένο και το τραγούδι τους ήταν περισσότερο από όσα είχαμε να δώσουμε”.

- “Οι οπαδοί τους ήταν ένα σπουδαίο παράδειγμα για κάποιους ηλίθιους δικούς μας, πως πραγματικά υποστηρίζεις μια ομάδα.”

- “Μια εξαιρετική μνεία για τους “Monsters” που ήταν εκπληκτικοί, εκτός από την Celtic η καλύτερη ευρωπαϊκή υποστήριξη που έχω δει στο Ewood”.

- “Ένα άλλο που θέλω να αναφέρω είναι πως ήταν η καλύτερη εκτός έδρας παρουσία που έχω δει ποτέ στο Ewood. Χοροπηδούσαν και τραγουδούσαν και στα 90 λεπτά: επιβλητικό να το βλέπεις. Οι οπαδοί τους άξιζαν να είναι στην επόμενη φάση αν κανείς άλλος δεν άξιζε…”
- “Στο πρώτο ημίχρονο θα έλεγα πως το μοναδικό ενδιαφέρον πράγμα ήταν να παρακολουθείς τους οπαδούς τους.”

- “Οι οπαδοί τους ήταν κορυφαία κλάση, σπουδαία παρουσία - μάλιστα πήρα κι ένα Yearbook των Monsters.”

- “Οι οπαδοί τους παίρνουν άριστα για τη σπουδαία υποστήριξη.”

- “Βγάζω το καπέλο στους οπαδούς τους, δεν σταμάτησαν ποτέ…”

- “Οι οπαδοί που ήρθαν στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν φανταστικοί, η καλύτερη εκδρομή που έχω δει τον τελευταίο καιρό (συμπεριλαμβάνω και ομάδες όπως η MUFC, η Liverpool. η Arsenal και η Chelsea). O θόρυβος ήταν εκκωφαντικός και ο τύπος στην μέση που οργάνωσε τα τραγούδια έκανε καταπληκτική δουλειά…”

ΛΥΡΑΚΗΣ: "ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ"

Το θέμα της διαιτησίας είναι μείζονος σημασίας για τη Super League, σύμφωνα τον γενικό διευθυντή της ΠΑΕ Λάρισα, Νίκο Λυράκη, ο οποίος συμπλήρωσε: «Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα αν οι παράγοντες δεν κλείσουν την πόρτα σε αυτούς που επιδιώκουν να εκμεταλλεύονται την κατάσταση».

Σε πολύωρη ραδιοφωνική του συνέντευξη δήλωσε ότι η παραίτηση Πηλαδάκη έγινε για λόγους ηθικής τάξης:
«Οσοι τον ξέρουν μπορούν να καταλάβουν την απόφασή του. Δεν χρειάζεται να το εξηγούμε. Θα συνεχίσει στη Λίγκα τον αγώνα του για να γίνει το ποδόσφαιρο όπως ο ίδιος επιθυμεί. Δεν σκοπεύει να αποχωρήσει από την ΑΕΛ και το ποδόσφαιρο, αν δεν υπάρχει κάποιο ειδικό πρόβλημα».

Ο διευθυντής της ΠΑΕ ΑΕΛ μίλησε και για άλλα ζητήματα που αφορούν την ομάδα.

Για το γεγονός ότι το Αλκαζάρ δεν γέμισε μετά το παιχνίδι με την Μπλάκμπερν: «Επεξεργαζόμαστε διάφορα σχέδια στο μυαλό μας. Οι συνθήκες στο νέο γήπεδο θα συμβάλουν ώστε να ανταποκριθεί περισσότερος κόσμος, ωστόσο πρέπει να συνειδητοποιήσουν οι φίλαθλοι πόσο σημαντικά είναι τα διαρκείας».

Για τα κίνητρα στους φιλάθλους: «Ο κόσμος είναι δύσκολο να ανταποκριθεί οικονομικά με τα ματς που προέκυψαν στο ΟΥΕΦΑ. Για να μη χαθεί η δύναμη του κόσμου μας, προβλέπεται να υπάρχουν φθηνά εισιτήρια για όσους έρθουν και στα δύο ματς με Ζενίτ και Νυρεμβέργη. Μας ενδιαφέρει η τηλεοπτική εικόνα και το πρεστίζ της ομάδας και το γήπεδο θα πρέπει να είναι γεμάτο».

Για το ενδιαφέρον ομάδων για παίκτες της ΑΕΛ: «Στο συμβόλαιο του Κλέιτον υπάρχει ρήτρα 1 εκατ. ευρώ. Για τον Γκαλίτσιο υπήρξε παλιότερα ενδιαφέρον, αλλά δεν έχουμε κάποια επίσημη πρόταση να συζητήσουμε. Οι παίκτες μας είναι κοστολογημένοι από εμάς. Αν έρθει κάποια πρόταση, θα τη συζητήσουμε».

MONSTERS: ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΟΑΚΑ


Ο σύνδεσμος φιλαθλων MONSTERS διοργανώνει εκδρομή για τον αγώνα του Σαββάτου με την ΑΕΚ (7 μ.μ.) στην Αθήνα. Δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία του συνδέσμου μέχρι το βράδυ της Πέμπτης (Περραιβού 8, τηλ. 2410/537.117). Η τιμή για κάθε μέλος είναι 25.00 ευρώ, ενώ για τα μη μέλη είναι 45.00 ευρώ.

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

18:00 EUROSPORT: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ EURO 2008 Ρωσία - Αγγλία (Ζ)
19:00 ΣΠΟΡ+: ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE: ΒΟΪΒΟΝΤΙΝΑ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Ομιλοι (Ζ)
20:30 MEGA: ΤΟΥΡΚΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ Προκριματικά Euro 2008 (Z)
20:30 ΕΤ3: ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE: ΗΡΑΚΛΗΣ – AS CANNES Ομιλοι (Ζ)
21:00 SS1: ΔΑΝΙΑ - ΛΕΤΟΝΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (Z)
21:15 ΣΠΟΡ+/EUROSPORT ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE Φριντρισχάφεν - Ολυμπιακός/Ομιλοι (Ζ)
22:30 NET: ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΤΣΕΧΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (M)
23:00 ΣΠΟΡ+: ΣΟΥΗΔΙΑ – Β. ΙΡΛΑΝΔΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (M)

ΣΠΟΡ+

12:00 ΑΡΣΕΝΑΛ – ΣΕΒΙΛΛΗ (E)
14:00 ΑΪΝΤΧΟΦΕΝ - ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ (E)
16:00 WRC
17:00 ΟΥΝΙΚΑΧΑ ΜΑΛΑΓΑ – ΜΕΜΦΙΣ ΓΚΡΙΖΛΙΣ (E)
19:00 ΒΟΪΒΟΝΤΙΝΑ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣCHAMPIONS LEAGUE (Z)
21:15 ΦΡΙΝΤΡΙΧΣΧΑΦΕΝ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ CHAMPIONS LEAGUE (Z)
23:00 ΣΟΥΗΔΙΑ – Β. ΙΡΛΑΝΔΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (M)
01:30 TΟΡΟΝΤΟ ΡΑΠΤΟΡΣ – ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
22:30 MEGΑ: ΠΑΜΕ ΕURO
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ: