Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ

Τέλος στις αλλεπάλληλες «γκέλες» και ατυχή αποτελέσματα θέλει να βάλει η Λάρισα, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας. Οι «βυσσινί» πανηγύρισαν για τελευταία φορά νίκη, στο πρωτάθλημα, την 1η αγωνιστική, κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης και θέλουν να επιστρέψουν στα θετικά αποτελέσματα, κάνοντας την αρχή την Κυριακή, απέναντι στον ΟΦΗ, στην Κρήτη.

«Οδηγός» για την ομάδα του κάμπου θα είναι και η εξαιρετική εμφάνιση, την περασμένη Κυριακή, κόντρα στον Παναθηναϊκό. Στο μεταξύ, ο προπονητής της ομάδας, Γιώργος Δώνης, ανακοίνωσε το Σάββατο την 20μελή αποστολή της ομάδας ποτ θα αντιμετωπίσει τους Ηρακλειώτες, για την 10 αγωνιστική. Εκτός αποστολής έμειναν, μεταξύ άλλων και οι Μπακαγιόκο και Φωτάκης που έχουν κάρτες.

Την αποστολή απαρτίζουν οι: Κοτσόλης, Κηπουρός, Νταμπίζας, Κώτσιος, Φέρστερ, Γκαλίτσιος, Μπουκουβάλας, Κατσιαρός, Βενετίδης, Σαρμιέντο, Κυριακίδης, Πάρα, Καλατζής, Κλέιτον, Κόζλεϊ, Λαμπρόπουλος, Μουνιόθ, Ιγκέσιας, Μπαχράμης και Πούτας.

ΥΜΝΟΙ ΤΩΝ ΟΛΛΑΝΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΛ

Το παιχνίδι με τη ΑΕΛ θα μείνει χαραγμένο για πάντα στην ιστορία της Αλκμααρ αφού ήταν το 32ο συνεχόμενο εντός έδρας ματς σε ευρωπαϊκή διοργάνωση που ο ολλανδικός σύλλογος δεν ηττήθηκε. Στο γεγονός αυτό στάθηκαν τα ΜΜΕ της χώρας, αλλά παράλληλα είχαν να πουν πολύ καλά λόγια για την ομάδα του Γιώργου Δώνη, που έκανε δύσκολο το βράδυ των Ολλανδών.

Ιδιαίτερης προβολής έτυχε και η δήλωση του Λουίς φαν Χάαλ ότι η Λάρισα ήταν η καλύτερη ομάδα που αντιμετώπισε φέτος η Αλκμααρ, συμπεριλαμβανομένου των Αγιαξ, Αϊντχόφεν. «Ο Ντεμπελέ έσπασε το τείχος» ήταν ο τίτλος της ολλανδικής εφημερίδας «De Τelegraaf», που στον υπότιτλο ανέφερε «η Αλκμααρ πήρε μια πολύ δύσκολη νίκη και ένα θαυμάσιο ρεκόρ απέναντι στη Λάρισα».

Στην πρώτη σελίδα του αθλητικού της ενθέτου φιλοξενεί και την «υπόκλιση» του φαν Χάαλ στην ελληνική ομάδα. «Η Αλκμααρ γλυκοκοιτάζει τον επόμενο γύρο» ήταν ο τίτλος της «Αlgemeen Dagblad» σχολιάζοντας ότι η Λάρισα δυσκόλεψε πάρα πολύ τον φαν Χάαλ και τους παίκτες του, ενώ το ολλανδικό πρακτορείο ειδήσεων ΑΝΡ ανέφερε: «Η Αλκμααρ υπέφερε από τη Λάρισα, αλλά κέρδισε».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΟΤΣΟΛΗ & ΚΩΤΣΙΟΥ

Το ευρωπαϊκό ταξίδι της ΑΕΛ ήταν ό,τι καλύτερο έχει βιώσει η ομάδα τα τελευταία χρόνια -μαζί με την κατάκτηση του Κυπέλλου- γι αυτό και τόσο οι παίκτες όσο και οι άνθρωποι της ομάδας δεν έκρυψαν την επιθυμία τους να ξαναβρεθούν του χρόνου... εκτός συνόρων.

«Αυτό που σκεφτόμασταν μετά τη λήξη του αγώνα είναι πώς θα καταφέρουμε του χρόνου θα ξαναπαίζουμε στην Ευρώπη, γι αυτό θέλουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ζήσουμε και πάλι τη μαγεία των ευρωπαϊκών αγώνων» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Κοτσόλης και πρόσθεσε για το ματς με την Αλκμααρ: «Ηταν δύσκολο, κάτι που φανερώνει και το ρεκόρ που πέτυχε στην έδρα της η αντίπαλος, αλλά ανταποκριθήκαμε αρκετά καλά. Αλλωστε τα λόγια του κ. Χάαλ φανερώνουν πολλά και μας δίνουν κουράγιο για να συνεχίσουμε».


Η προσοχή στρέφεται εξ ολοκλήρου στον αγώνα με τον ΟΦΗ για τον οποίο ο πορτιέρο της ΑΕΛ δήλωσε:
«Είναι για εμάς πολύ σημαντικό. Εχουμε μπροστά μας μια τριάδα αγώνων που πρέπει να εκμεταλλευτούμε». Οσον αφορά την παρουσία των φιλάθλων ο Κοτσόλης είχε μόνο καλά λόγια να πει: «Είδαμε πράγματα που δεν πιστεύαμε και εμείς οι ίδιοι και χρειάζεται να τους ανταμείψουμε».


Ηλίας Κώτσιος: «Για μας η Ευρώπη τελείωσε αφήνοντάς μας μια πίκρα γιατί μπορούσαμε να πετύχουμε κάτι καλύτερο» δήλωσε από την άλλη ο Ηλίας Κώτσιος τονίζοντας ότι: «Ολες οι εμπειρίες που ζήσαμε θα είναι σημαντικές και είμαι σίγουρος ότι θα μας φανούν χρήσιμες. Με την Αλκμααρ δείξαμε σε ακόμη ένα παιχνίδι ότι έχουμε ποιότητα. Η Ευρώπη ουσιαστικά τελείωσε για εμάς και πλέον θα αφοσιωθούμε στις εγχώριες υποχρεώσεις μας για να μπορέσουμε να ξαναβγούμε Ευρώπη, είτε μέσω Κυπέλλου είτε μέσω πρωταθλήματος».

Εκείνο που στενοχώρησε τους «βυσσινί» ήταν ότι δεν πέτυχαν μέχρι τώρα κάποια νίκη στους ομίλους, αλλά όπως λέει ο στόπερ της ΑΕΛ «το γεγονός ότι πολλοί αναγνωρίζουν πόσο καλή ομάδα είμαστε φανερώνει και στους πλέον δύσπιστους την καλή δουλειά που γίνεται. Ξεκινάμε αντεπίθεση για πιο ψηλά. Το παιχνίδι με τον ΟΦΗ είναι δύσκολο, αλλά είμαστε έτοιμοι».

7η ΑΓΩΝ: ΑΡΗΣ - ΑΕΛ ... 72-70


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ



Ο Αρης επικράτησε δύσκολα 72-70 της ΑΕΛ σε αγώνα για την 7η ημέρα του πρωταθλήματος μπάσκετ της Α1. Μια νίκη που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιθετική παρουσία του Τζέρεμι Μάσεϊ, ο οποίος πέτυχε 30 πόντους, 24 εκ των οποίων στο β΄ ημίχρονο. Τα δεκάλεπτα: 17-14, 32-26, 46-50, 72-70

Οι προσπάθειες των «κίτρινων» να εξασφαλίσουν διαφορά ασφαλείας στο πρώτο ημίχρονο έπεφταν στο κενό χάρη στην πολύ καλή αμυντική παρουσία των φιλοξενούμενων. Ο Αρης δεν διάθετε μακρινό σουτ (0/5 τρίποντα) κι αυτός ήταν ο κυριότερος λόγος για τον οποίο πέτυχε μόλις 32 πόντους στο πρώτο εικοσάλεπτο, χωρίς ωστόσο να χάσει σε κανέναν σημείο του παιχνιδιού το προβάδισμα. Η ΑΕΛ του Κώστα Πιλαφίδη θα μπορούσε από την πλευρά της να βρεθεί ακόμη πιο κοντά στο σκορ από το 32-26 του ημιχρόνου, αν οι παίκτες της δεν έκαναν κατάχρηση στα τρίποντα (2/11).

Με πρωταγωνιστές τους Παπανικολόπουλο, Κλιμαβίτσιους η ΑΕΛ κατέγραψε επί μέρους σκορ 14-6 και στο 35΄ πέρασε μπροστά 40-38 και διεύρυναν το προβάδισμα στο τέλος της τρίτης περιόδου (50-46). Οταν, όμως, άρχισαν τα δύσκολα για τον Αρη, ο Τζέρεμι Μάσεϊ πήρε το... όπλο του. Ο Αμερικανός φόργουορντ μετέτρεψε σε προσωπική υπόθεση το παιχνίδι, σκοράροντας ασταμάτητα στο β΄ ημίχρονο, διάστημα στο οποίο πέτυχε 24 πόντους (!) και έφερε τον Αρη μπροστά 68-62, δευτερόλεπτα πριν τη λήξη.

Ομως, η θεσσαλική ομάδα δεν «παραδόθηκε» και με τρίποντο του Παπανικολόπουλου κατάφερε να οδηγήσει το ματς εκεί που ήθελε: στη ρουλέτα των ελεύθερων βολών. Εκεί, οι «κίτρινοι» αποδείχθηκαν πιο ψύχραιμοι και έφτασαν στη νίκη με το τελικό 72-70.

Διαιτητές: Σπυρίδωνος, Καρακατσούνης, Μάνος

ΑΡΗΣ (Χέρμπερτ): Καστλ 6, Τσαλδάρης 2, Σεραπίνας 1, Ράιτ 17 (2), Καλαϊτζής, Ηλιάδης 9, Μότολα 3, Μάσει 30 (2), Αγαδάκος 4

ΑΕΛ (Πιλαφίδης): Κυριακόπουλος, Κις 17 (3), Παπανικολόπουλος 19 (4), Παπαχρήστος 10, Τιγκ 5, Κολώκας 2, Κλιμαβίτσιους 6, Καραβανας 6, Σόσκιτς, Τσέρανιτς 5

Κώστας Πιλαφίδης: «Εύχομαι καλή συνέχεια στον Άρη, ενώ θέλω επίσης να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την διαρκή προσπάθεια που κατέβαλλαν. Θεωρώ ότι το παιχνίδι κρίθηκε σε δύο σημεία. Το ένα ήταν τα 19 λάθη που κάναμε και το δεύτερο οι 30 πόντοι που σημείωσε ο Μάσεϊ. Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για έναν πάρα πολύ καλό παίκτη, ωστόσο η ευθύνη είναι δικιά μου, γιατί εγώ επέλεξα τον τρόπο αντιμετώπισης του. Είναι ένας παίκτης χαρισματικός και το κυριότερο πιστεύω είναι ότι αγαπάει πολύ το μπάσκετ και δεν σταματάει να προσπαθεί. Έχει επίσης και ένα ιδιαίτερο στιλ που τον βοηθάει να επιβάλλεται στους αντιπάλους του. Το μεγαλύτερό του «όπλο» πάντως είναι η διάθεση και η ενέργεια που βγάζει στο γήπεδο. Σε γενικές γραμμές έγινε ένα καλό παιχνίδι στο οποίο συμβάλλαμε και εμείς από την πλευρά μας, ενώ τώρα κοιτάμε την συνέχεια».

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ"

Την ικανοποίησή του για την προσπάθεια που κατέβαλαν οι παίκτες της ΑΕΛ στην ευρωπαϊκή τους... περιπέτεια, που τυπικά θα ολοκληρωθεί στις 20 Δεκεμβρίου κόντρα στη Νυρεμβέργη, εξέφρασε ο πρόεδρος της ΠΑΕ Κώστας Πηλαδάκης (φωτό).

Ο μεγαλομέτοχος των «βυσσινί» μιλώντας στους ποδοσφαιριστές τους μετά το τέλος του αγώνα τους είπε μεταξύ άλλων: «Δεν τρέχει τίποτα, είμαι ικανοποιημένος με αυτά που πέτυχε η ομάδα. Τώρα θέλω να κάνετε αυτό που πρέπει και στις εγχώριες διοργανώσεις».

Η αποστολή της ΑΕΛ, στην οποία συμμετέχουν 23 παίκτες, έφτασε στις 5 χθες το απόγευμα στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και μια ώρα αργότερα πέταξε για το Ηράκλειο, όπου θα διανυκτερεύσει για δύο μέρες, καθώς αύριο αντιμετωπίζει τον ΟΦΗ (4.45 μ.μ.). Σήμερα στις 12 το μεσημέρι οι «βυσσινί» θα προπονηθούν στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο. Ο Γιώργος Δώνης αναμένεται να αποφασίσει για τη βασική 11άδα, στην οποία θα υπάρξουν αλλαγές, είτε αναγκαστικές είτε γιατί κάποιοι παίκτες είναι κουρασμένοι.

ΠΗΡΕ ΠΑΡΑΣΗΜΑ...

Παραμονή του αγώνα με την Αλκμααρ ο Γιώργος Δώνης δήλωνε ότι θέλει οι παίκτες του να φανούν αντάξιοι όσων έχουν καταφέρει ως τώρα. Μπορεί η ΑΕΛ να γνώρισε την ήττα-αποκλεισμό στην Ολλανδία, ωστόσο το βέβαιο είναι πως οι «βυσσινί» πήραν πολλά παράσημα από την ευρωπαϊκή τους παρουσία.

Τόσο μετά την Εβερτον όσο και με τη Ζενίτ εισέπραξαν πολλά κολακευτικά σχόλια, αλλά το κορυφαίο ήταν η δήλωση-αναγνώριση του Λουίς φαν Χάαλ αμέσως μετά το παιχνίδι.

Το γεγονός ότι ένας προπονητής τέτοιου βεληνεκούς, ο οποίος μάλιστα χαρακτηρίζεται ως στρυφνός, μιλώντας για τη Λάρισα είπε πως «ήταν η δυσκολότερη αντίπαλος για την ομάδα του, χωρίς να εξαιρώ Αϊντχόφεν και Αγιαξ» γεμίζει με ικανοποίηση τόσο τους ποδοσφαιριστές όσο και το τεχνικό τιμ. Αλλωστε, τέτοιες σπουδαίες εμπειρίες «χτίζουν» τις μεγάλες ομάδες και η ΑΕΛ με τις εμφανίσεις της απέδειξε ότι μπορεί να ανέβει επίπεδο.

Ο Γιώργος Δώνης πάντως σε πηγαδάκι χθες στο αεροδρόμιο, μια μέρα μετά τον αγώνα, στεκόταν σε κάποια σημαντικά σημεία του αγώνα, τα οποία θα μπορούσαν να είχαν αλλάξει το τελικό αποτέλεσμα.

Κυρίως αναφέρθηκε στη φάση με την μπαλιά του Αλεξάνδρου στον Κλέιτον, που κάλλιστα θα μπορούσε να είχε μετατραπεί σε γκολ, οπότε τα πράγματα θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά στην έδρα της Αλκμααρ και πολύ πιθανόν η ΑΕΛ να είχε καλύτερη τύχη.

Οι παίκτες πάντως ξεκάθαρα, και για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια από τόσο νωρίς στη διάρκεια του πρωταθλήματος, εξέφρασαν την επιθυμία τους να ξαναζήσουν και την επόμενη χρονιά την ευρωπαϊκή εμπειρία.

Από τη στιγμή πάντως που μαθηματικά τελείωσαν οι ελπίδες πρόκρισης στην επόμενη φάση του ΟΥΕΦΑ η προσοχή των «βυσσινί» στράφηκε εξ ολοκλήρου στο πρωτάθλημα. Το ένιωθε κανείς χθες βλέποντας το κλίμα και το περιεχόμενο των συζητήσεων κατά την επιστροφή στην Ελλάδα, αφού ακόμη και τους φιλάθλους που ταξίδεψαν στην Ολλανδία απασχολούσε το αυριανό ματς πρωταθλήματος στο Ηράκλειο.

ΔΩΝΗΣ: "ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ"

Η λάμψη της Ευρώπης θα «λούσει» για τελευταία φορά τους παίκτες της Λάρισας, στο παιχνίδι με τη Νυρεμβέργη, ωστόσο ήδη οι «βυσσινί» κάνουν όνειρα για την επόμενη συμμετοχή τους σε ευρωπαϊκή διοργάνωση.

«Δείξαμε τι μπορεί να πετύχει η Λάρισα. Τώρα στρεφόμαστε στις εγχώριες διοργανώσεις και στόχος μας είναι να επιστρέψουμε στην Ευρώπη», επεσήμανε ο Γιώργος Φωτάκης.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και τα λόγια του Γιώργου Δώνη, ο οποίος, αφού παραδέχτηκε ότι «θα μας λείψει η Ευρώπη», προσέθεσε: «Μέσα από το πρωτάθλημα και το Κύπελλο ν' ανέβουμε πιο ψηλά, έτσι ώστε να μπορέσουμε να ξαναζήσουμε τέτοιες όμορφες και ξεχωριστές στιγμές».

ΧΩΡΙΣ ΔΥΟ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ...

Από την Ολλανδία στην Αθήνα και απευθείας στην Κρήτη. Αυτό το δρομολόγιο ακολούθησε η αποστολή της ΑΕΛ, μετά την ήττα στο παιχνίδι με την Αλκμααρ.

Η αποστολή των "βυσσινί" επέστρεψε το μεσημέρι της Παρασκευής και από το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" κατευθύνθηκε σε αυτό του Ηρακλείου, το "Ν. Καζαντζάκης", αφού οι παίκτες του Δώνη αντιμετωπίζουν την Κυριακή τον ΟΦΗ στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκ.

Ο τεχνικός της Λάρισας δεν θα έχει στην διάθεση του για το δύσκολο και καθοριστικό αυτό ματς δύο σπουδαία "όπλα". Τους Φωτάκη και Μπακαγιόκο.

Ο Ελληνας μέσος έμεινε εκτός αποστολής αφού είναι τιμωρημένος και έτσι θα εκτίσει την ποινή του, ενώ ο επιθετικός από την Ακτή Ελεφαντοστού απέχει -όπως και στο ματς με τους Ολλανδούς- λόγω τραυματισμού.

ETOIMOI KOYNENAKHΣ & ΣΤΕΦΑΝΗΣ

Στη διάθεση του Γιώργου Παράσχου για την κυριακάτικη αναμέτρηση απέναντι στη Λάρισα για τη δέκατη αγωνιστική τέθηκαν οι Νίκος Κουνενάκης και Κώστας Στεφανής. Αντίθετα οι Νουαφόρ, Κοκκινάκης, Κασμερίδης και Μπεμπής συνέχισαν τα ατομικά τους προγράμματα. Ο Γιώργος Παράσχος δούλεψε πολύ με τους παίκτες του πάνω στον τομέα της τακτικής, αλλά και τις στημένες φάσεις. Η προετοιμασία των Κρητικών ολοκληρώνεται το πρωί του Σαββάτου και εν συνεχεία θα ανακοινωθεί η αποστολή για τον αγώνα του Παγκρητίου.

Σε ό,τι αφορά στο βασικό σχήμα, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα επικρατέστερο είναι ένα σύστημα 4-3-3 με τους Τζόρβα (τερματοφύλακας), Μπαρκαουάν, Ισά (στόπερ), Ρουμπάκης (δεξί μπακ), Πίτσος (αριστερό μπακ), Σκαφιανάκης, Ταραλίδης, Γκέρμπερ (μεσαία γραμμή), Πόποβιτς, Σίμιτς και Ντρούλιτς (επιθετικοί).

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

13:30 ΕΤ1: NBA: PORTLAND - DALLAS
14:45 SS1: ΤΣΕΛΣΙ - ΓΟΥΕΣΤ ΧΑΜ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
16:30 SS2: ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ - ΑΜΒΟΥΡΓΟ Γερμανικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
16:30 SS7: ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ - ΜΠΟΡΟΥΣΙΑ ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ Γερμανικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
16:30 ET1: ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΠΑΤΡΩΝ - ΠΑΟΚ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
17:00 SS1: ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ - ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
17:00 SS4: ΠΟΡΤΣΜΟΥΘ - ΕΒΕΡΤΟΝ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
18:10 SS3: ΛΕ ΜΑΝ - ΝΑΝΣΙ Γαλλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
19:00 SS1: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ Πρωτάθλημα Μπάσκετ ΟΠΑΠ Α1 Ανδρών (Ζ)
19:00 NET: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – SKODA ΞΑΝΘΗ Πρωτάθλημα Super League (Z) 19:15 SS2: ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ - ΑΡΣΕΝΑΛ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
21:00 SS3: ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ - ΣΑΝΤΑΝΤΕΡ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Ζ)
21:30 SS1: ΜΙΛΑΝ - ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ Ιταλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
21:45 ΣΠΟΡ+: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ: ΜΠΕΝΦΙΚΑ – ΠΟΡΤΟ (Ζ)
23:00 SS2: ΕΣΠΑΝΙΟΛ - ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Ζ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

12:00 ΣΚΑΙ: ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ
13:00 ALTER: ΤΖΑΚ ΠΟΤ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
14:00 ANT1: ΣΟΥΠΕΡ ΣΑΒΒΑΤΟ
15:00 ET1: Η ΚΕΡΚΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
16:40 SS1: SUPERGOAL
21:00 SS1: SUPERGOAL
23:50 ET1: ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ
01:00 ALPHA: ΠΑΜΕ ΓΗΠΕΔΟ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

1/12/1998 Η Ρεάλ Μαδρίτης στέφεται παγκόσμια πρωταθλήτρια συλλόγων για πρώτη φορά μετά το 1960 όταν κερδίζει την βραζιλιάνικη Βάσκο ντα Γκάμα 2-1 στο Τόκιο

1/12/1996 Σημειώνεται ο 7.000.000ος πόντος στο ΝΒΑ

1/12/1992 Ο γκαρντ των Washington Michael Adams κάνει ρεκόρ τριπόντων στο ΝΒΑ όταν σημειώνει το 795ο του στον αγώνα Bullet-San Antonio (119-106). Το ρεκόρ ανήκε στον Louie Dampier που είχε σημειώσει 794 με το Kentucky στο ΑΒΑ και το San Antonio στο ΝΒΑ

1/12/1981 Ο Kareem Abdul Jabbar γίνεται ο δεύτερος σκόρερ όλων των εποχών στο ΝΒΑ όταν σημειώνει τον 26.712ο πόντο του ξεπερνώντας τον Oscar Robertson στον αγώνα LA Lakers-Utah Jazz (117-86). Το 1984 θα ξεπεράσει και τον πρώτο σκόρερ Wilt Chamberlain όταν θα σημειώσει 31.259 πόντους και θα κλείσει την καριέρα του με σύνολο 37.387 πόντων

1/12/1979 Ο Γιάτσεκ Γκμοχ, πρώην Πολωνός διεθνής, αλλά και προπονητής της εθνικής ομάδας της χώρας του (1976-1978), όπου μάλιστα διαδέχθηκε τον Κάζιμιρ Γκόρσκι, αναλαμβάνει προπονητής στον ΠΑΣ Γιάννενα. Ο Γκμοχ είναι ήδη γνωστός στην Ελλάδα και από το συγγραφικό του έργο, αφού το βιβλίο του «Αλχημεία Ποδοσφαίρου» έχει μεταφραστεί και διδάσκεται στα ΤΕΦΑΑ από τον Μάϊο του 1978

1/12/1969 Πεθαίνει σε ηλικία 92 ετών ο Χαρίλαος Βασιλάκος, αργυρός Ολυμπιονίκης του Μαραθωνίου Δρόμου της Αθήνας (3.06.03) πίσω από τον Σπύρο Λούη

1/12/1967 Ο Wilt Chamberlain κάνει αρνητικό ρεκόρ στο ΝΒΑ με 22 άστοχες ελεύθερες βολές

1/12/1863 Εγκρίνεται ο πρώτος κανονισμός της Football Association που περιλαμβάνει 14 κανόνες. Το 1898 οι κανόνες θα φτάσουν τους 17.

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

ΑΠΟ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ... ΚΡΗΤΗ

Χωρίς ανάσα συνεχίζονται οι αγωνιστικές υποχρεώσεις της ΑΕΛ. Μόλις τρεις ημέρες μετά τον αγώνα με την Αλκμάαρ στην Ολλανδία, οι Λαρισαίοι αντιμετωπίζουν τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο και δεν έχουν καιρό ούτε να επιστρέψουν σπίτι τους.

Η αποστολή επέστρεψε την Παρασκευή το απόγευμα από την Αγγλία και εν συνεχεία πέταξε κατευθείαν από την Αθήνα στο Ηράκλειο. Οι ποδοσφαιριστές θα ξεμουδιάσουν λίγο το Σάββατο το πρωί με χαλαρή προπόνηση στις εγκαταστάσεις του ΟΦΗ. Ο προπονητής της ΑΕΛ Γιώργος Δώνης δεν θα έχει στη διάθεσή του τον τιμωρημένο Φωτάκη.

ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ EURO 2008

Για δεύτερη συνεχόμενη Κυριακή, στην Εθνική ομάδα περιμένουν αποτέλεσμα κλήρωσης και η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη των γκρουπ της τελικής φάσης του "Euro 2008", έχει ξεκινήσει.

Το μεσημέρι της Κυριακής(2/12-13:00-ΝΕΤ) θα γίνει στη Λουκέρνη η κλήρωση για τους ομίλους της διοργάνωσης που θα φιλοξενηθεί το επόμενο καλοκαίρι στα γήπεδα της Αυστρίας και της Ελβετίας.

Τα μέλη της ελληνικής αποστολής με επικεφαλής τον πρόεδρο της ΕΠΟ, Βασίλη Γκαγκάτση θα αναχωρήσουν το Σάββατο για την Λουκέρνη όπου θα γίνει ο καταρτισμός των τεσσάρων ομίλων του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Μαζί με τον πρόεδρο της ΕΠΟ θα βρίσκονται και οι κ. Βασίλης Χατζηαποστόλου, Θεόδωρος Θεοδωρίδης, Σοφοκλής Πιλάβιος, Οτο Ρεχάγκελ, Γιάννης Τοπαλίδης, Γιάννης Φαρφαρέλης (γεν. δ/ντης Εμπορικού-Marketing&New Media), Γιάννης Στέργος (team manager Εθνικής Ομάδας).

Επικεφαλής ομίλου

Η Εθνική ομάδα ως κάτοχος του τίτλου θα είναι επικεφαλής ομίλου και δεν θα βρει στον δρόμο της τουλάχιστον στην πρώτη φάση, τις συνδιοργανώτριες Αυστρία και Ελβετία και την Ολλανδία.

Έτσι οι αντίπαλοι θα προκύψουν από τα τρία άλλα γκρουπ δυναμικότητας και η πρωταθλήτρια Ευρώπης περιμένει όπως συνέβη και στην κλήρωση των προκριματικών του Μουντιάλ του 2010 την περασμένη εβδομάδα να της χαμογελάσει η θεά τύχη.

Ένας βατός όμιλος έτσι θα μπορούσε να είναι σίγουρα με αντιπάλους την Τσεχία, την Ρουμανία και την Τουρκία ενώ στον αντίποδα ο πιο δύσκολος θα ήταν κόντρα στην Ιταλία, την Γαλλία και την Γερμανία.

Η απουσία της Αγγλίας είναι σίγουρα το γεγονός που ξεχωρίζει ενώ την ίδια στιγμή η Γερμανία θα δώσει το "παρών" για δέκατη συνεχόμενη φορά στα τελικά ενώ η Πολωνία θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε τελική φάση.

Τα τέσσερα γκρουπ

Η Εθνική Ομάδα θα δώσει τον πρώτο αγώνα της στην τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στις 9 (Βέρνη) ή 10 (Σάλτσμπουργκ) Ιουνίου 2008 και θα συνεχίσει στην ίδια πόλη μέχρι τις 17 ή 18/6/2008. Στην εναρκτήρια αναμέτρηση του τουρνουά, στις 7/6/2008 (19:00, ώρα Ελλάδας), θα παίξει η Ελβετία στο «Σεντ Γιάκομπ» της Βασιλείας με πιθανούς αντιπάλους τις ευρισκόμενες στο δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας Εθνικές Ομάδες.

Υπενθυμίζεται ότι το EURO 2008 ολοκληρώνεται την Κυριακή 29/6/2008 στο «Ερνς Χάπελ» της Βιέννης (21:45, ώρα Ελλάδας), όπου θα διεξαχθεί ο τελικός της διοργάνωσης.

Πιο αναλυτικά τα γκρουπ δυναμικότητας όπως έχουν διαμορφωθεί είναι:

Α` γκρουπ (επικεφαλής ομίλων)
Ελλάδα
Αυστρία
Ελβετία
Ολλανδία

Β` γκρουπ
Ιταλία
Κροατία
Τσεχία
Σουηδία

Γ` γκρουπ
Γερμανία
Ρουμανία
Πορτογαλία
Ισπανία

Δ` γκρουπ
Γαλλία
Πολωνία
Τουρκία
Ρωσία

Tα γήπεδα της διοργάνωσης

"Ερνστ Χάπελ", 50.000 (Βιέννη)
"Βαλς Ζίτσενχαϊμ", 30.000 (Σάλτσμπουργκ)
"Τίβολι Νέου", 30.000 (Ινσμπουργκ)
"Βόρθχερσεε", 30.000 (Κλάγκενφουρτ)
"Σεντ Γιάκομπ", 40.000 (Βασιλεία)
"Λέτζιγκρουντ", 30.000 (Ζυρίχη)
"Σουΐς Βάνκντορφ", 30.000 (Βέρνη)
"Σταντ ντε Ζενίβ", 30.000 (Γενεύη)

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ CHAMPIONS LEAGUE

Τις αλλαγές που θα ισχύσουν στο Τσάμπιονς Λιγκ από την περίοδο 2009-2010 και θα διατηρηθούν τουλάχιστον μέχρι το 2012 ανακοίνωσε την Παρασκευή (30/11) στη Λουκέρνη της Ελβετίας ο Μισέλ Πλατινί. Ο πρόεδρος της UEFA ανέλυσε το πλάνο του το οποίο βασίζεται στην επιδίωξη να εκπροσωπούνται όσο το δυνατόν περισσότερες χώρες στους ομίλους της διοργάνωσης.

Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές αφορά τον τελικό της διοργάνωσης. Αυτός από το 2009 και μετά θα διεξάγεται Σάββατο και όχι Τετάρτη όπως συνηθιζόταν μέχρι τώρα. Ετσι «σπάει» μία παράδοση χρόνων. Αναφορικά με τη σκέψη να συμμετάσχουν στο Τσάμπιονς Λιγκ οι Κυπελλούχοι των χωρών ο πρόεδρος της UEFA επεσήμανε ότι το σχέδιο δεν «περπάτησε» επειδή «ήρθε πολύ νωρίς. Όμως πιστεύω σε αυτήν την ιδέα και θα επανέλθουμε στο μέλλον».

Μάλιστα, ο Πλατινί εξήγγειλε ότι θα συγκροτηθεί working group στους κόλπους της UEFA με σκοπό να εξεταστούν όλες οι παράμετροι της συγκεκριμένης ιδέας.

Οι κυριότερες αλλαγές στο νέο Τσάμπιονς Λιγκ.

Στους ομίλους προκρίνονται απευθείας 22 ομάδες (6 περισσότερες σε σχέση με τις 16 που προβλέπει το ισχύον σύστημα). Πρόκειται για τον κάτοχο του τροπαίου, τις 12 πρωταθλήτριες των 12 πρώτων χωρών στη βαθμολογία της UEFA, τις 6 δεύτερες και τρίτες των τριών πρώτων χωρών στη βαθμολογία και τις 3 δεύτερες των χωρών που βρίσκονται από τη 4η ως την 6η θέση.

Tα υπόλοιπα 10 εισιτήρια των ομίλων θα δίδονται από δύο ξεχωριστές διαδικασίες προκριματικών. Στην πρώτη οι 40 πρωταθλητές των χωρών που βρίσκονται από την 13η ως την 52η θέση θα διεκδικήσουν 5 εισιτήρια σε τρεις προκριματικούς γύρους. Στη δεύτερη θα διεκδικήσουν άλλα 5 εισιτήρια οι 3 τέταρτες ομάδες των χωρών που βρίσκονται από τις θέσεις 1-3, οι 3 τρίτες των χωρών 4-6 και οι 9 δεύτεροι των χωρών που βρίσκονται από το 7-15. Συνολικά δηλαδή 15 ομάδες θα διεκδικήσουν 5 θέσεις. Η διαδικασία αυτή προβλέπει δύο προκριματικούς γύρους.

Η Ελλάδα

Αν η χώρα μας παραμείνει στην 15η θέση της βαθμολογίας της UEFA τα πράγματα θα είναι θεωρητικά εύκολα για τον πρωταθλητή Ελλάδας ο οποίος θα διεκδικήσει την πρόκριση στους ομίλους από τους πρωταθλητές των χωρών που βρίσκονται από τη θέση 13 ως 52, χωρίς να βρει στο δρόμο του ομάδες από τις ισχυρές χώρες.

Αντίθετα, ο δευτεραθλητής θα έχει σαφώς πιο δύσκολο έργο αφού θα αρχίζει την προσπάθειά του από τα τέλη του Ιούλη βρίσκοντας στο διάβα του ομάδες από τις χώρες που βρίσκονται στα ψηλά στρώματα της βαθμολογίας.

ΠΙΛΑΦΙΔΗΣ: "ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ"

Ο Βασίλης Αγγελακόπουλος θα είναι ο μοναδικός απών της ΑΕΛ στο σαββατιάτικο παιχνίδι με τον Άρη στα πλαίσια της έβδομης αγωνιστικής της Α1 κατηγορίας. Οι βυσσινί είναι σε πλήρη αγωνιστική ετοιμότητα και το κλίμα είναι θετικό. Ο Κώστας Πιλαφίδης θέλει από τους παίκτες του να είναι μαχητικοί και να ανταποκριθούν στην πίεση του Άρη ώστε να διεκδικήσουν τις πιθανότητες νίκες που τους αναλογούν.

«Το παιχνιδι με τον 'Αρη αποτελεί μεγάλη πρόκληση για μας. Ο Άρης είναι μία ομάδα που πιέζει στην άμυνα και εμείς από την πλευρά μας θα πρέπει να δώσουμε έμφαση στο τομέα αυτό. Θα πρέπει να αποφύγουμε τα λάθη και επίσης να έχουμε καλές επιστροφές. Έτσι θα προσπαθήσουμε να διεκδικήσουμε όσες πιθανότητες για επιτυχία μας αναλογούν», δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός.

ΧΟΡΕΥΑΝ ΗΜΙΓΥΜΝΟΙ...

Η παρουσία των φιλάθλων της ΑΕΛ δεν ήταν μόνο εντυπωσιακή σε όγκο, αλλά και σε παλμό! Και παρότι το κρύο ήταν τσουχτερό (σ.σ. το θερμόμετρο την ώρα του αγώνα δεν ξεπερνούσε τους 0 βαθμούς Κελσίου) μεγάλη μερίδα των οπαδών της Λάρισας παρακολούθησαν τον αγώνα... ημίγυμνοι.

Δημιούργησαν δε εκπληκτική ατμόσφαιρα, είτε με τα τραγούδια και τα συνθήματά τους (συνοδεία τύμπανων) είτε με τους βυσσινί σχηματισμούς με τα κασκόλ, τα σκουφάκια αλλά και τις ελληνικές σημαίες. Νωρίτερα, ο κύριος όγκος των Λαρισαίων φιλάθλων εκμεταλλεύτηκε τη συγκυρία για μία βόλτα στο Αμστερνταμ (απέχει περίπου μισή ώρα), δημιουργώντας τις πρώτες... κερκίδες στις πλατείες και τις μπυραρίες...

Τα 1.000 εισιτήρια που είχε στη διάθεσή της η ΠΑΕ ΑΕΛ για τις ανάγκες των φιλάθλων της αποδείχτηκαν λίγα! Και αυτό, καθώς ο αριθμός των Ελλήνων που βρέθηκαν στην ολλανδική πόλη προσέγγισε τους 1.500. Προκειμένου λοιπόν να εξασφαλίσουν την είσοδό τους στο γήπεδο πολλοί ήταν εκείνοι που δεν δίστασαν να γίνουν... μέλη της Αλκμααρ!

Ναι, καλά διαβάζετε! Γιατί ο ολλανδικός σύλλογος «απαιτεί» από όποιον θέλει να κερδίσει το προνόμιο να παρακολουθήσει αγώνα σε αυτό γήπεδο-στολίδι να εγγραφεί μέλος. Ετσι πολλοί Ελληνες... δαιμόνιοι οπαδοί δεν δίστασαν να αποκτήσουν κάρτα μέλους και εισήλθαν στο γήπεδο.

Και επειδή αυτά πρέπει να τονίζονται για να βλέπουμε τι... χάνουμε εδώ στην Ελλάδα, η γενικότερη ατμόσφαιρα στο γήπεδο ήταν μαγευτική. Ούτε μία «νεκρή» ζώνη από την αστυνομία, ατελείωτο τραγούδι στις κερκίδες και... τύφλα να έχει η Αγγλία.

"ΑΝΤΙΟ" ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

Η φετινή ευρωπαϊκή προσπάθεια της ΑΕΛ ολοκληρώθηκε (ουσιαστικά) χθες το βράδυ στο Αλκμααρ, χωρίς επιτυχία στη δεύτερη φάση της (το ματς με τη Νυρεμβέργη μπορεί, βέβαια, να προσφέρει μια ηθική -τουλάχιστον- ικανοποίηση), αλλά με απόλυτη αξιοπρέπεια και ίσως και την -σχετική- πίκρα ότι της άξιζε κάτι παραπάνω βαθμολογικά.

Το οξύμωρο είναι πως, όπως και να έπαιξε η ομάδα του Δώνη σε αυτούς τους τρεις αγώνες, όσο «διαβασμένη» και αν ήταν (που ήταν σε όλα της τα παιχνίδια), με όποιο «στυλ» και αν αγωνίστηκε, τελικά έφυγε ηττημένη από το γήπεδο. Ακόμα και χθες, που ήταν πολύ πιο κοντρολαρισμένη και προσεκτική αμυντικά (και πολύ λιγότερο απειλητική επιθετικά) απ ό,τι κόντρα στην Εβερτον και τη Ζενίτ, πλήρωσε μια από τις ελάχιστες (ίσως και τη μοναδική) φορές που υπήρξε ολιγωρία στην άμυνά της.

Εν πάση περιπτώσει, όλα αυτά είναι πολύτιμες εμπειρίες για τους «βυσσινί», οι οποίοι μετά και το τελευταίο παιχνίδι τους στο Πανθεσσαλικό μπορούν (και οφείλουν) να αφοσιωθούν στο πρωτάθλημα, γιατί σε μια ομάδα με την ποιότητα της Λάρισας δεν αξίζει σίγουρα η αγωνία της παραμονής στην κατηγορία.

ΦΑΝ ΓΚΑΑΛ: "Η ΑΕΛ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑΞΙΑ ΜΕ ΑΓΙΑΞ & ΑΙΝΤΧΟΒΕΝ"

Μπορεί η ΑΕΛ να μην κατάφερε να πάρει την πρόκριση για την επόμενη φάση του Κυπέλλου UEFA αλλά κέρδισε την αναγνώριση από τους αντιπάλους της.

Η αποστολή της ΑΕΛ επιστρέφει το απόγευμα της Παρασκευής από την Ολλανδία, έχοντας αποσπάσει εγκωμιαστικά σχόλια του προπονητή της Άλκμααρ Λουίς Φαν Γκάαλ ο οποίος τόνισε ότι οι Θεσσαλόί, ο Άγιαξ και η Αϊντχόφεν ήταν οι καλύτερες ομάδες που αντιμετώπισε η ομάδα του, μέχρι τώρα.

"Ήταν η καλύτερη ομάδα που αντιμετωπίσαμε τη φετινή χρονιά και στο ΟΥΕΦΑ και στο πρωτάθλημα μαζί με τον Άγιαξ και την Αϊντχόφεν", ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:

"Η ΑΕΛ ήταν μία ομάδα πολύ καλά στημένη στον αγωνιστικό χώρο, πειθαρχημένη είχε όλες τις γραμμές της κοντά και γενικά χρειάστηκε πολύ μεγάλη προσπάθεια από εμάς για να καταφέρουμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς.Ήμασταν ώριμοι στο παιχνίδι μας , είχαμε εμπιστοσύνη και πιστεύω ότι εν τέλει αξίζαμε τη νίκη".

Η αποστολή της ΑΕΛ θα αφιχθεί το απόγευμα στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" και από εκεί θα πετάξει κατευθείαν για την Κρήτη ενόψει του αγώνα με τον ΟΦΗ για το πρωτάθλημα.Σε σχέση με τους παίκτες που ήταν στην αποστολή για τον αγώνα με την Άλκμααρ, ο Γιώργος Δώνης δεν υπολογίζει τον Φωτάκη που είναι τιμωρημένος.

ΧΑΡΑΤΣΙ 3.000 ΕΥΡΩ

H Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή τιμώρησε με πρόστιμο 3.000 (Τρεις χιλιάδες ευρώ) την ΠΑΕ ΑΕΛ για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό.