Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ... ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ"

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για την απόφαση του να παραιτηθεί από την θέση του αντιπροέδρου της Σούπερ Λίγκας λόγω της μη τιμωρίας του διαιτητή Ζολώτα.

«Το σκεπτικό της παραίτησης μου από την θέση του αντιπροέδρου της Σούπερ Λίγκας είναι απλό. Δεν θέλησα να συμβιβαστώ με μία κατάσταση που η ΚΕΔ θέλει να διορίζει τους διαιτητές και θέλει να έχει την ασυλία τους και όχι την τιμωρία τους. Στην Γενεύη η UEFA γελάει με την απόφαση αυτή, μάλιστα μας είπαν ότι φτιάξαμε καινούργιους κανονισμούς. Μίλησα με τον πρόεδρο της Μπλάκμπερν και μου είπε ότι η συγκεκριμένα φάση έγινε θέμα στην Πρέμιερ Λιγκ. Δεν μπορώ να συμβιβαστώ με αυτή την κατάσταση και δεν κάνω κακό στην Σούπερ Λίγκα γιατί δεν είναι στην αρμοδιότητα της η τιμωρία των διαιτητών. Η θέση μου είναι ξεκάθαρη, δεν με συγκίνησε η θέση του αντιπροέδρου, απλώς ασχολήθηκα για να βοηθήσω. Μάλλον κάποιοι άλλοι άνθρωποι δεν συγκινήθηκαν και δεν θέλουν να βοηθήσουν για το καλό του ποδοσφαίρου. Είναι λίγοι αυτοί που δεν θέλουν να αλλάξει κάτι, εξυπηρετούν σκοπούς που δεν έχουν να κάνουν με το καλό του ποδοσφαίρου. Οι επιλογές είναι δύο. Να συμβιβαστείς και να μην κάνεις τίποτα ή να μην συμβιβαστείς και να προσπαθήσεις να αντιδράσεις. Αυτό έκανα εγώ και ο κόσμος θα με κρίνει. Την συγκεκριμένη φάση την έστειλε ο Θεός για να εκτεθούν άνθρωποι και καταστάσεις, δεν είναι μόνο η συγκεκριμένη φάση που καυτηριάζω αλλά η γενικότερη διαιτησία του».

Και συνέχισε λέγοντας:
«Ο συγκεκριμένος διαιτητής έκανε τρεις άσχημες διαιτησίες με συγκεκριμένες ομάδες. Ή είναι πολύ καλός και το έκανε εσκεμμένα ή είναι πολύ κακός και πρέπει να τον διώξουν. Υπάρχουν και καλοί διαιτητές να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Έχουμε παίξει τέσσερις αγώνες, έχουμε δύο ισοπαλίες εντός έδρας και συγχαρητήρια στις ομάδες αυτές. Αυτά που λέω δεν το κάνω, όπως λένε ορισμένοι, για να έχω μαζί μου την διαιτησία. Σας διαβεβαιώνω ότι θα είμαι πιο σκληρός αν ωφεληθώ, αν θέλεις να πετύχεις κάτι πρέπει να ξεκινήσεις μέσα από το σπίτι σου. Έχει να κάνει με θέματα ηθικής τάξης με τα οποία δεν συμβιβάζεσαι».

Ο Κώστας Πηλαδάκης υπογράμμισε στην συνέχεια: «Ο λόγος που οι ομάδες μας πάνε καλά είναι ότι κανείς δεν ασχολείται με την διαιτησία. Για τον ίδιο λόγο πάει καλά και η Εθνική ομάδα. Αν δεν λειτουργούσαν σωστά οι θεσμοί στην Ευρώπη, θα κατακτούσαμε το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα; Εμείς γιατί να έχουμε ευθύνη των όσων κάνουμε και οι διαιτητές να έχουν ασυλία; Δεν έκανα καμία δήλωση μετά το γκολ του Λουτσιάνο γιατί σέβομαι τους θεσμούς. Όταν δίνεις ασυλία σε ένα τέτοιο λάθος, δείχνεις ότι δεν θέλεις να βάλεις τάξη σε ορισμένα κακώς κείμενα. Είμαι στο παραπέντε για να αποχωρίσω από το ποδόσφαιρο, όπως και άλλοι παράγοντες και ορισμένοι κύριοι θα χαρούν ιδιαίτερα αν το πράξω. Όλοι έχουμε ένα συκώτι και το βιολογικό κομμάτι, έχουμε την υγεία μας και όταν βλέπουμε να πειράζεται τότε πρέπει να το δούμε διαφορετικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: