Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

ΔΩΝΗΣ: "ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΟΛΥ ΑΤΟΜΙΚΑ"

Γιώργος Δώνης: «Νομίζω ότι ήταν ένα ανοιχτό ματς, όπου στην εξέλιξη του παιχνιδιού έπαιξε σημαντικό ρόλο, η αποβολή του τερματοφύλακα της ΑΕΚ. Για την ομάδα μου, αυτό που μπορώ να πω, είναι πως χρησιμοποίησε όλες τις μεθόδους και τους τρόπους ανάπτυξης της, είτε από τον κεντρικό άξονα είτε με πλαγιοκοπήσεις, φτάνοντας πολλές φορές την μπάλα γύρω από την περιοχή της ΑΕΚ, αλλά παρότι δημιουργήσαμε ευκαιρίες και δεν τις τελειώσαμε, οι τελικές μας προσπάθειες δεν ήταν οι κατάλληλες ώστε να βάλουμε κάποιο τέρμα.

Προσπαθήσαμε αρκετά μέσα στο παιχνίδι να σκοράρουμε, αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου όμως από την ομάδα μου σήμερα, ήταν το γεγονός ότι δεν παίξαμε ομαδικά και παίξαμε πολύ ατομικά. Αυτό δεν μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε δύσκολες καταστάσεις για την άμυνα της ΑΕΚ. Η αλήθεια είναι πως η ΑΕΚ αμύνθηκε πολύ καλά με 10 παίκτες στο μισό γήπεδο και όπως καταλαβαίνετε δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, να διασπάσεις μια άμυνα που σε περιμένει στο μισό γήπεδο. Αξίζουν συγχαρητήρια στην ΑΕΚ, που κατάφερε με έναν παίκτη λιγότερο, να πάρει αυτό το παιχνίδι. Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθεια μας, έχουμε πολύ δύσκολα παιχνίδια μπροστά για να πάρουμε αποτελέσματα και να κυνηγήσουμε την διάκριση στην Ευρώπη» .

Φερέρ: «Είναι πολύ σημαντική αυτή μας η νίκη και εγώ προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους ποδοσφαιριστές μου, αφού καταφέραμε να συνεχίσουμε ένα πολύ καλό σερί, με μηδέν παθητικό στην άμυνα μας και 15 βαθμούς σε πέντε αγώνες. Όσον αφορά στον Μαντούκα, δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, απλώς πιστεύω πως έχει ακόμα την επιθυμητή αγωνιστική ετοιμότητα και αυτό που είπα από την αρχή είναι πως θα ήθελα να ενισχύσω την ομάδα από τα άκρα, για αυτόν τον λόγο προτίμησα τους Ράμος και Μανού. Ήθελα να καλύψω και τα κενά που ενδεχομένως να αφήνει ο Μαντούκα, ο οποίος δεν μπορεί εκ των πραγμάτων, να αγωνίζεται και στην άμυνα και στην επίθεση»

ΚΑΡΑΣΝΑΦΕΡΙΑΔΑ... & ΚΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

ΑΕΚ - ΑΕΛ ... 1 - 0
3' Μαντούκα

Ένας διαιτητής "ΧΑΣΑΠΗΣ" (... το δείχνει 'αλλωστε και το παρουσιαστικό του) και μια κακή εμφάνιση, στέρησαν από την ΑΕΛ μια μεγάλη επιτυχία απέναντι στην ΑΕΚ, που το μόνο που έκανε στο β' ημίχρονο ήταν να αμύνεται και να επιδίδεται σε συνεχείς καθυστερήσεις.

Μια "ΚΑΣΝΑΦΕΡΙΑΔΑ" λοιπόν εκτυλίχθηκε σήμερα το βράδυ στο ΟΑΚΑ, αφού ο αρχι-butcher Κασναφέρης επιδόθηκε σε ρεσιτάλ σφυριγμάτων εναντίον της ΑΕΛ, προσπαθώντας να προστατεύσει την ΑΕΚ από κάθε κίνδυνο που θα της στερούσε την κορυφή στο πρωτάθλημα της Superleague.

Έχουμε και λέμε:

1) Επέτρεψε τις αλλεπάληλες καθυστερήσεις των παικτών της ΑΕΚ, με αποτέλεσμα να εκνευρίσει όχι μόνο τους παίκτες τις ΑΕΛ, αλλά κι όσους ουδέτερους παρακολουθούσαν τον αγώνα.

2) Κράτησε μόνο 3 λεπτά καθυστερήσεις, ενώ ο καθαρός χρόνος στο β' ημίχρονο δεν ξεπέρασε τα 20 λεπτά.

3) Φόρτωσε αναίτια με κίτρινες κάρτες 6 παίκτες της ΑΕΛ, ενώδε απέβαλε τον εριστικό σε όλο το παιχνίδι Ζήκο.

4) Σφύριζε το παραμικρό φάουλ που γίνονταν πάνω σε κιτρινόμαυρους παίκτες, ενώ αντίθετα έκανε τον "ΚΙΝΕΖΟ" σε αντίστοιχα φάουλ σε βυσσινί ποδοσφαιριστές.

5) ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ: Στο 49' δεν υπέδειξε το οφθαλμοφανές πέναλτι πάνω στον Πάρα από τον Αρουαμπαρένα, που θα το έδινε "αβασάνιστα..." ακόμα και ο Νικολαϊδης. Βλέπετε δεν σκίστηκε η φανέλα του Πάρα, άρα πέναλτι δεν δίνω (... θα σκέφτηκε ο Κασναφεράκος).

Όλα αυτά σε συνδυασμό με την αστοχία, την ατολμία και γενικότερα την κακή εμφάνιση έφεραν φυσιολογικά την 2η ήττα σε 5 αγωνιστικές για την Superleague. Ο τεχνικός ηγέτης των "βυσσινί" Γιώργος Δώνης θέλοντας να μην καταντήσει γραφικός, δεν ανέφερε τίποτα στις δηλώσεις του για την διαιτησία, μέσα του όμως σίγουρα θα βράζει...

Βρήκε τον τρόπο να κερδίσει η ΑΕΚ με 1-0 την ΑΕΛ και να μείνει στην κορυφή της βαθμολογίας του ελληνικού πρωταθλήματος, με 5 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, ωστόσο ο θυμός του Γιώργου Δώνη είναι ένα χαλί από λιθαράκια στο οποίο πετάει από ένα ο κάθε διαιτητής του παιχνιδιού της Λάρισας.

Θα είναι δύσκολο να μαντέψει, επί της ουσίας, κάποιος τις δηλώσεις που θα κάνει στη συνέντευξη Τύπου, ωστόσο η Λάρισα ήταν, στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, η ομάδα που έψαξε με προχειρότητα το γκολ της ισοφάρισης απέναντι σε μία ΑΕΚ που είχε αριθμητικό μειονέκτημα.

Επί της ουσίας, την τελευταία φάση της στο παιχνίδι η Λάρισα την έκανε στο 49' με το σουτ του Ιμπραϊμα Μπακαγιόκο στο δοκάρι.

Η ΑΕΚ άνοιξε το σκορ μόλις στο 4', από το αριστερό σουτ του Γουστάβο Μαντούκα, αλλά έμεινε με δέκα παίκτες από το 12', όταν ο Γιούργκεν Μάχο ανέτρεψε τον Πάρα έξω από την περιοχή της ΑΕΚ, για να δει την κόκκινη κάρτα.

Πέραν αυτού, το παιχνίδι είχε πολλά νεύρα, ενώ λίγα φάνηκαν τα τρία λεπτά των καθυστερήσεων που δόθηκαν στο δεύτερο ημίχρονο του παιχνιδιού.

Εννιά κίτρινες κάρτες (Ράμος, Ζήκος, Αρουαμπαρένα - Βενετίδης, Γκαλίτσιος, Μπαχράμης, Βενέτης, Φέρστερ, Φωτάκης) και η κόκκινη στον Μάχο συνέθεσαν τα έργα και ημέραι του Κασναφέρη στο παιχνίδι.

ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ

3'. ΓΚΟΛ. Η ΑΕΚ ευτυχεί να ανοίξει το σκορ στην πρώτη της προσπάθεια στο παιχνίδι, μετά από προσπάθεια και σουτ του Γουστάβο Μαντούκα, ο οποίος βρήκε κενό χώρο και κεραυνοβόλησε τον Κοτσόλη.

11'. Γύρισμα του Μαντούκα στον Μπλάνκο, αλλά βγαίνει σωτήρια ο Κοτσόλης και αποσοβεί το δεύτερο γκολ της ΑΕΚ.

12'. Στην αντεπίθεση, ο Πάρα ανατρέπεται από τον Γιούργκεν Μάχο όντας σε προφανή θέση για γκολ, και ο Κασναφέρης αποβάλλει τον τερματοφύλακα της ΑΕΚ. Το φάουλ του Φωτάκη, χτυπά στο τοίχος.

30'.Ο Κλέιτον στρώνει στον Βενετίδη, αλλά το σουτ του αποκρούεται από τον Μαρσέλο Μορέτο. Η Λάρισα έχει κάνει κατοχή στο ΟΑΚΑ, με την ΑΕΚ να μην μπορεί να αντιδράσει μετά την αποβολή του Γιούργκεν Μάχο.

40'. Ευκαιρία για την ΑΕΚ. Το σουτ του Νίκου Λυμπερόπουλου απέκρουσε ασθενώς ο Κοτσόλης, αλλά ο τερματοφύλακας της Λάρισας προλαβαίνει στην έξοδο τον Μαντούκα και αποσοβεί το 2-0.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ

Η απορία, πια, είναι αν η ΑΕΚ μπορεί να συντηρήσει το προβάδισμά της, ου μην και να το αυξήσει, με παίκτη λιγότερο στο παιχνίδι.

49'. Ο Ιμπραϊμα Μπαγαγιόκο σημαδεύει το αριστερό κάθετο δοκάρι της εστίας του Μορέτο και μετά ο Δέλλας ρίχνει κάτω τον Μπαχράμη, τραβώντας τον από την φανέλα, μια παράβαση που δεν βλέπει ο διαιτητής Κασναφέρης.

65'. Μετά το δοκάρι του Μπακαγιόκο, η ΑΕΛ δεν έχει απειλήσει με αξιώσεις το τέρμα του Μορέτο, αφού δεν μπορεί να διασπάσει την καλά οργανωμένη άμυνα της ΑΕΚ.

81'. Συμπληρώθηκαν 32' χωρίς νόημα στο ΟΑΚΑ, μέχρι που άρχισε η συμπλοκή, όταν ο Γκαλίτσιος ζήτησε τον λόγο από τον Έντσον Ράμος ο οποίος είχε το ζωνάρι του λυμένο για καυγά. Ο Τραϊανός Δέλλας μπήκε στη μέση, ο Μπακαγιόκο επίσης, αλλά το πλήθος διελύθη ησύχως.

86'. Ο Ισμαέλ Μπλάνκο έκανε ατομική προσπάθεια και το σουτ του με το αριστερό απέκρουσε σε κόρνερ ο Κοτσόλης.

ΑΕΚ (Σέρα Φερέρ): Mάχο, Ράμος, Άλβες, Δέλλας, Αρουαμπαρένα, Ζήκος, Καφές, Μαντούκα (46' Παπασταθόπουλος), Σέζαρ (13' Μορέτο), Λυμπερόπουλος (57' Μανού), Μπλάνκο.

ΑΕΛ (Γιώργος Δώνης): Κοτσόλης, Βενετίδης, Κυριακίδης (46' Μπαχράμης), Γκαλίτσιος, Φακούντο, Κλέιτον, Σαρμιέντο, Φωτάκης, Φέρστερ, Βενέτης (66' Μπουκουβάλας), Μπακαγιόκο.

ΠΙΛΑΦΙΔΗΣ: "Η ΛΑΡΙΣΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ"

Κώστας Πιλαφίδης: "Με την ευκαιρία που το πρωτάθλημα ξεκινά τώρα να πω ότι ο κόσμος είχε την δυνατότητα να παρακολουθήσει ένα τοπικό ντέρμπι. Είδαμε ένα παιχνίδι σε άψογες συνθήκες κάτι που αποτελεί ένα καλό παράδειγμα, το οποίο πάει παντού. Η πόλη της Λάρισας έστειλε ένα μήνυμα. Αγωνιστικά να τονίσω πως ήταν μια μεγάλη νίκη, απέναντι σε έναν πολύ καλό αντίπαλο κι αυτό κάνει σημαντικότερη την επιτυχία μας. Είχαμε κακές επιστροφές και χάσαμε ριμπάουντ. Το παιχνίδι κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Ήμασταν πιο ψύχραιμοι και πήραμε τη νίκη στο τέλος".


Γιώργος Μπαρτζώκας
: "Να ξεκινήσω λέγοντας ότι θα πρέπει να αναλύσω το παιχνίδι σε δύο κομμάτια: στο τι έγινε πριν αλλά και κατά τη διάρκεια. Για πριν το παιχνίδι είναι δύσκολο να προετοιμάζεσαι με ένα συγκεκριμένο ρόστερ και αυτό να διαφοροποιείται την τελευταία στιγμή, καθώς μάθαμε ότι δεν θα παίξει ο Τόμας και το γεγονός αυτό μας χάλασε το μυαλό. Αυτό φάνηκε στο πρώτο ημίχρονο καθώς δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι. Η ΑΕΛ ήταν πολύ καλή, ήταν καταπληκτικός ο Κις και πολύ καλός ο Παπανικολόπουλος ενώ η περιφέρεια τους είχε ρυθμό. Εμείς παίξαμε κακή άμυνα στο πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο προσπαθήσαμε, αλλά ήμασταν λίγοι, όχι ποιοτικά αλλά αριθμητικά".

Βασίλης Αγγελακόπουλος: "Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Περίμενα στο τέλος ότι θα γίνει ντέρμπι. Καμιά από τις δύο ομάδες δεν είναι έτοιμη. Είναι πολύ σημαντική νίκη για μας, διότι έχουμε μπροστά μας ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Συγχαρητήρια στην ομάδα μου κι εύχομαι καλή πορεία στην συνέχεια".

Μάριος Μπατής: "Ξέραμε ότι είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Προσπαθήσαμε να το γυρίσουμε στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά η ζημιά έγινε στο πρώτο όταν δεν είχαμε τη συγκέντρωση και το πάθος. Στο τέλος όταν καταφέραμε να ισοφαρίσουμε, ήμασταν άστοχοι στις βολές. Τώρα θέλουμε να ρεφάρουμε με μια εκτός έδρας νίκη".

ΜΠΑΣΚΕΤ: "ΒΥΣΣΙΝΙ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ"

Η ΑΕΛ πήρε το ντέρμπι του... ενός δεκαλέπτου! Οι φιλοξενούμενοι ήταν καλύτεροι σε όλο το ματς και είχαν σταθερά μια διψήφια διαφορά, με τον Κις να είναι ο κορυφαίος του γηπέδου. Η Ολύμπια πήγε για την ανατροπή μετά το 31΄ (με πρωταγωνιστή τον Κουμπούρα), αλλά ο Κώστας Πιλαφίδης και οι παίκτες του πανηγύρισαν το «διπλό» με 75-73, καθώς ο Τσιάρας αστόχησε σε τρίποντο υπό πίεση στην εκπνοή του αγώνα.

Με τρία τρίποντα στο φινάλε της πρώτης περιόδου (δύο ο Κις, ένα ο Τινγκ) η ΑΕΛ προηγήθηκε με 17-15. Η Ολύμπια στηριζόταν στις διεισδύσεις του Τσιάρα (ξεκίνησε καλά, αλλά... ξεφούσκωσε), αλλά και στον Μπατή που με ασίστ έδινε έτοιμα καλάθια. Το παιχνίδι της ΑΕΛ στα πρώτα λεπτά ήταν πάνω στον Τσέρανιτς (έμεινε άποντος), ενώ στο τέλος ήρθε η βοήθεια από την περιφέρεια.

Η ευστοχία του Κις έστειλε τη διαφορά στο +9 (29-20), ενώ η άμυνα ζώνης που επέλεξε ο Πιλαφίδης «έπνιξε» τους γηπεδούχους. Έτσι, με επί μέρους σκορ 14-4 σε ένα τρίλεπτο, η ΑΕΛ ξέφυγε με 10 (31-21) και έφτασε και στο +13 (39-26). Η Ολύμπια είχε κακή κυκλοφορία, τα μακρινά σουτ δεν έμπαιναν (0/4 τρίποντα, 5/11 δίποντα) και οι φιλοξενούμενοι είχαν το πάνω χέρι στο ημίχρονο (41-30).

Η πιεστική άμυνα της Ολύμπιας και κάποια εύκολα καλάθια στην επίθεση, έριξαν προσωρινά τη διαφορά (40-47). Τα δύο σερί τρίποντα του Κυριακόπουλου «πάγωσαν» τους γηπεδούχους καθώς το σκορ ξέφυγε και πάλι για την ΑΕΛ (53-40), ενώ με ηγέτη και σκόρερ τον Παπανικολόπουλο (15π.), οι φιλοξενούμενοι διατήρησαν το προβάδισμα τους σε διψήφιο αριθμό έως το φινάλε της τρίτης περιόδου (58-48).

Οι αιφνιδιασμοί της Ολύμπιας έριξαν τη διαφορά και το τρίποντο του Κουμπούρα έκανε το 58-60! Ο Παπανικολόπουλος απάντησε (63-58), αλλά ο Κουμπούρας είχε πάρει το ματς πάνω του (63-63 με τρίποντο και δύο βολές). Ο Κις ευστόχησε από το... σπίτι του (68-64) και στη συνέχεια η Ολύμπια πλήρωσε τις χαμένες βολές (1/6). Ο Τσέρανιτς κρατούσε την ΑΕΛ μπροστά (71-68, 73-70), ο Λέισι μείωνε για την Ολύμπια (68-70, 70-71)... Ο Κουμπούρας έβαλε μία βολή για το 71-73 (13΄ ), ο Κις ήταν εύστοχος και στις δύο (71-75, 9΄΄), ο Κουμπούρας μείωσε σε 73-75 (7΄΄), ο Μπατής έκλεψε την μπάλα, ο Τσιάρας πήγε να γίνει... ήρωας αλλά το τρίποντο στην εκπνοή βρήκε σίδερο κι έτσι η ΑΕΛ έφυγε νικήτρια με 75-73.

Τα δεκάλεπτα: 15-17, 30-41, 48-58, 73-75

Ολύμπια Λάρισας (Γιώργος Μπαρτζώκας): Θεοδωράκος, Μπέλσερ 5 (1), Κουμπούρας 26 (2), Λέσεϊ 19, Λάκσα 5, Τσιάρας 13, Μπατής 2, Αριγκμπάμπου 3, Τριχόπουλος

ΑΕΛ (Κώστας Πιλαφίδης): Κυριακόπουλος 9 (3), Κις 26 (3), Παπανικολόπουλος 20 (2), Παπαχρήστος, Αγγελακόπουλος 3 (1), Τινγκ 5 (1), Κολώκας, Κλιμαβίτσιους 2, Καραβανάς 3, Τσέρανιτς 7

ΑΛΩΣΤΕ ΤΟ ΟΑΚΑ

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΟΛΥΜΠΙΑ vs ΑΕΛ 1964

Αν ήταν ταινία του με το Τζον Ράμπο σίγουρα θα την ονόμαζαν «Το πρώτο αίμα», αλλά επειδή είναι απλώς ένα παιχνίδι το ονομάζουν... Ολύμπια- ΑΕΛ ΓΣ για την πρεμιέρα του μπασκετικού πρωταθλήματος της Α1. Σήμερα λοιπόν στις 17.00 στο κλειστό της Νεάπολης είναι η μεγάλη μέρα και για τις δύο εκπροσώπους της Λάρισας, αφού τα δάχτυλα του προπονητή των «πορτοκαλί» Γιώργου Μπαρτζώκα πριν από λίγο διάστημα και κατά την διάρκεια της κλήρωσης, τις φέρνει σε κατάσταση «εμφυλίου» για τους δύο πρώτους βαθμούς της χρονιάς. Φυσικά μόνο... αίμα δεν υπάρξει, αφού όλα τα παιχνίδια των δύο ομάδων γίνονται πάντα σε κλίμα αθλητικό και η συμπεριφορά όλων είναι κόσμια.

Η ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ


Αν θέλουμε να δούμε την προϊστορία των δύο ομάδων τυπικά τότε έχουμε να μετρήσουμε από μία νίκη σε κάθε έναν. Μία για την ΑΕΛ ΓΣ και άλλη μια για την Ολύμπια. Αν όμως θέλουμε να το δούμε πιο ιστορικά και πιο ουσιαστικά (δηλαδή την ΑΕΛ ΓΣ ως ΓΣΛ...) τότε υπάρχει αρκετό υλικό και αξίζει να δούμε τη σύγκριση. Συνολικά σε 18 παιχνίδια που έχουν γίνει από το 1988 και έπειτα (από Γ’ Εθνική δηλαδή) ΓΣΛ και ΑΕΛ ΓΣ μετράνε 12 νίκες ενώ η Ολύμπια μόλις έξι.


ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ


Με τρεις απουσίες θα παρατάξει την ομάδα του ο γηπεδούχος προπονητής Γιώργος Μπαρτζώκας που δεν θα έχει στη διάθεση του τον Αμερικανό Μπίλι Τόμας, για τους γνωστούς διαδικαστικούς λόγους με τον Ερυρθό Αστέρα, τον Μίρσα Κούρτοβιτς που κάνει πρόγραμμα αποθεραπείας εδώ και αρκετό καιρό αλλά και το Βασίλη Γιαννουλάκο που πριν από μερικές ημέρες τραυματίστηκε στην ωμοπλάτη του. Από την άλλη λευκό είναι το απουσιολόγιο της ΑΕΛ ΓΣ και ο Κώστας Πιλαφίδης θα έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του.

ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΑΕΚ Vs ΑΕΛ

ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ

Από την ίδρυση της ΑΕΛ έχουν διεξαχθεί στην έδρα της ΑΕΚ 22 αναμετρήσεις. Χαρακτηριστικό είναι ότι η ΑΕλ δεν έχει καταφέρει ποτέ να κερδίσει στην έδρα της ΑΕΚ. Μια δυσμενή παράδοση που καλείται σήμερα (στις 19:00 Supersport1) να την σπάσει.


Η ΑΕΛ έχει φέρει τα εξής αποτελέσματα:

12/11/06 ... 10η... ΑΕΚ - ΑΕΛ ... 5-0
10' Μαντούκα, 57' Λυμπερόπουλος, 85' Λαγός, 87' Τζωρτζιόπουλος, 92' Καπάνταης
12/02/06 ... 19η... ΑΕΚ - ΑΕΛ ... 1-0
13' Κατσουράνης
12/05/96 … 31η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 1-0

8΄Κωστής
30/04/95 … 29η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 2-0
40΄Σαραβάκος, 70΄Τσιάρτας
16/01/94 … 20η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 1-0
83΄Αλεξανδρής (πεν)
25/10/92 … 07η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 2-1
70΄Δημητριάδης (πεν), 78΄Αλεξανδρής / 5΄Ίζά
22/03/92 … 25η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 3-0
38΄Αλεξανδρής, 54΄Μανωλάς, 70΄Μπατίστα
24/03/91 … 24η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 5-2
11΄Μανωλάς, 51΄, 58΄Σαβέφσκι, 60΄Κυριλλίδης (αυτ), 69΄Σαββίδης / 70΄Βασιλόπουλος (αυτ), 75΄Πέτκοφ
11/02/90 … 20η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 3-1
22΄, 55΄Οκόνσκι, 87΄Πατίκας / 27΄Καραπιάλης
02/04/89 … 26η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 3-3
32΄Οκόνσκι, 68΄Σαβ’εφσκι (πεν), 88΄Σταματής / 34΄Καραπιάλης, 39΄Αλεξούλης, 82΄Ζιώγας
08/11/87 … 07η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 2-1
49΄Πατίκας, 82΄Νίλσεν / 88΄Τσίγκοφ
28/03/87 … 23η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 1-0
78΄Καραγκιοζόπουλος (πεν)
19/10/85 … 07η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 2-2
20΄Σάντμπεργκ, 34΄Μαύρος / 57΄Βαλαώρας, 83΄Ζιώγας
16/06/85 … 30η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 3-1
49΄(πεν), 80΄Μαύρος, 60΄Σάντμπεργκ / 85΄Ζιώγας
08/01/84 … 15η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 1-1
36΄Βλάχος / 72΄Βου****τσας
05/12/82 … 08η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 3-0
33΄Ράντονιτς, 47΄Καραγκιοζόπουλος (πεν), 84΄Μαύρος (πεν)
13/12/81 … 11η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 2-0
48΄Μπαλλής, 61΄Καραββίτης (πεν)
02/11/80 … 08η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 1-1
62΄Μπάγιεβιτς / 66΄Βαλαώρας
06/01/80 … 16η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 4-2
8΄Ιντζόγλου, 19΄, 52΄Μπάγιεβιτς, 47΄Τάσος / 43΄Μουσούρης (αυτ), 50΄Βαλαώρας
14/01/79 … 15η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 4-2
22΄Νικολούδης, 28΄, 31΄, 45΄Μαύρος / 61΄Κρητικός (πεν), 85΄Μουσιάρης
06/10/74 … 02η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 5-1
2΄, 81΄Δέδες, 52΄Τσανλάϊτερ, 74΄, 84΄Βάγκνερ / 12΄Μαντζουράκης
12/05/74 … 30η… ΑΕΚ – ΑΕΛ … 1-0
10΄Τάσος


ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ:

ΑΓΩΝΕΣ: ……………………. 22

ΝΙΚΕΣ: ………………………… 0
ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ: ………………...... 4
ΗΤΤΕΣ: ………………………. 18
ΓΚΟΛ: ……………………. 18 – 55

ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΟΣ: "ΑΛΛΟΙ ΚΑΒΓΑΔΙΖΟΥΝ, ΑΛΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ"

O Πηλαδάκης είχε δίκιο όταν θύμωσε για το γκολ του Λουτσιάνο και τη διαιτησία του Ζολώτα. Εχει επίσης κάθε δικαίωμα να εξοργιστεί όταν νιώθει ότι τον ειρωνεύονται. Οι δηλώσεις του Λουτσιάνο μετά το ματς και οι τοποθετήσεις του Σπανού την επόμενη μέρα μπορεί να σε βγάλουν από τα ρούχα σου. Είναι επίσης δικαίωμά του να παραιτηθεί από την αντιπροεδρία της Σούπερ Λίγκας –αν νιώθει κορόιδο, καλά έκανε.

Δίκιο

Ο Σπανός έχει δίκιο στον ισχυρισμό του ότι το γκολ του Λουτσιάνο δεν είναι ό,τι χειρότερο έχει υπάρξει στα ελληνικά γήπεδα. Δεν έχει επίσης καμία υποχρέωση να ζητήσει συγγνώμη από κανένα –ακόμα κι αν έχει πλέον πειστεί ότι ο Ζολώτας έσφαλε. Ο Σπανός δεν μπορεί να γίνει απολογητής του διαιτητή ή του Ψυχομάνη: θα ήταν παράλογο. Αν είναι δύσκολο να κάνεις μαθήματα ηθικής στον Πηλαδάκη κρίνοντας την παραίτησή του, είναι εξίσου άστοχο να κάνεις μαθήματα ηθικής στον Σπανό κρίνοντας την αντίδρασή του: έτσι του βγήκε. Κι εγώ την πρώτη φορά που είδα το γκολ ξεκαρδίστηκα στα γέλια και γι' αυτό τσακώθηκα και με τον Δώνη. Είμαι κακούργος;

Λάθη

Κάπου εδώ εξαντλούνται τα δίκια και των δύο. Ο Πηλαδάκης κάνει λάθος όταν στοχοποιεί τον Ατρόμητο: το πρόβλημα του πρωταθλήματος δεν μπορεί να είναι ο Σπανός! Ο Σπανός δεν έχει δίκιο όταν ρίχνει λάδι στη φωτιά με δηλώσεις, ενώ δεν πήγε στη Σούπερ Λίγκα να κοιτάξει τον πρόεδρο της ΑΕΛ στα μάτια. Είναι προφανές ότι και οι δύο θέλουν να έχουν τον τελευταίο λόγο: θα ήταν προτιμότερο να το κόψουν εδώ.

Καβγάδες

Οι παραγοντικοί καβγάδες αυτού του είδους δεν βγάζουν πουθενά, διότι το αληθινό πρόβλημα είναι το ίδιο το περιβάλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου στο οποίο οι ομάδες (και οι ιδιοκτήτες) ανταγωνίζονται. Η χειρότερη διαιτησία που είχε η Λάρισα φέτος ήταν στο Μπλάκμπερν. Ο Ελβετός διαιτητής Τσιρκέρτα άφησε το ματς να γίνει σκληρό, δεν έδινε επιθετικά φάουλ όταν οι Εγγλέζοι έσπρωχναν για να πάρουν θέσεις μέσα στην περιοχή, αντιμετώπιζε την ελληνική ομάδα με ένα αφ' υψηλού ύφος, που ήταν μέχρι και παρεξηγήσιμο. Ποτέ όμως κανείς από τους παίκτες ή τους παράγοντες της ΑΕΛ δεν σκέφτηκε ότι μπορεί να σφυρίζει με αυτόν τον τρόπο επειδή είχε μαζί τους προηγούμενα. Ούτε και πήγε στον πάγκο της ομάδας ο τέταρτος για να πει «μην του μιλάτε σήμερα του Μαυρόπουλου, έχει τις μαύρες του και θα βρείτε τον μπελά σας».

Παρασκήνιο

Μαθαίνω ότι στην επεισοδιακή τελευταία συνεδρίαση της Σούπερ Λίγκας ο πρόεδρος Γιάννης Βαρδινογιάννης είπε ότι «εγκυκλοπαιδικές γνώσεις για το παρασκήνιο έχουν όλοι, αλλά χρειάζονται στοιχεία». Δεν διαφωνώ. Ομως δεν είναι, άραγε, καιρός να σταματήσουν οι παράγοντες να αποκαλούν τη διαφθορά παρασκήνιο; Τι θα πει παρασκήνιο; Υπάρχει, άραγε, κάποια ανάγκη για μυστική συνδιαλλαγή; Αν ήμουν ο Σπανός, την ανακοίνωση δεν θα την έβγαζα εναντίον του Πηλαδάκη, αλλά εναντίον του ίδιου του προεδρείου που δεν έστειλε τον πρόεδρο της ΑΕΛ στον αθλητικό δικαστή κι άρχισε να ζητάει στοιχεία και αποδείξεις λες κι ο συνεταιρισμός αποτελείται από ανακριτές. Προκύπτει βέβαια σε όλα αυτά μια ωραία ερώτηση: σε ποιον αθλητικό δικαστή να τον στείλει κάποιος τον Πηλαδάκη; Σε αυτόν που «διορίζουν» οι συνεταίροι δίνοντάς του προίκα και τη νομική υποστήριξη των εταιρειών τους; Ή μήπως στον αθλητικό δικαστή που ξέχασε (;) να καλέσει σε απολογία τον πρόεδρο της ΕΠΟ όταν πέρυσι δήλωσε ότι έχει στοιχεία (!) πως ΠΑΕ Α' Εθνικής επιχείρησε να επηρεάσει διαιτητή, μαθαίνοντας νωρίς τον ορισμό του;

Νοσηρότητα

Το πρόβλημα δυστυχώς είναι η νοσηρότητα του χώρου. Οταν, π.χ., για την εκλογή των αντιπροσώπων της Σούπερ Λίγκας στην ΕΠΟ γίνεται ένας (παρασκηνιακός, χα!) «πόλεμος», πώς να τον πείσεις τον Πηλαδάκη ότι όποιος την ψάχνει για να πάει στη Συγγρού δεν το κάνει διότι έχει κάτι στο μυαλό του; Και όταν η Λάρισα σώζεται πέρυσι στην Καλαμαριά σ' ένα ματς-παρωδία τελευταία αγωνιστική, πώς να πείσεις τον κόσμο ότι ο πρόεδρός της δεν διεκδικεί καμία μελλοντική χάρη; Ο Σπανός και ο Πηλαδάκης τσακώνονται τη στιγμή που (και με ευθύνη της Σούπερ Λίγκας) το ποδόσφαιρο παραμένει δέσμιο όσων όχι μόνο δεν γιάτρεψαν τη νοσηρότητά του, αλλά την άφησαν να γιγαντωθεί.

Παροιμία

«Το ψάρι βρομάει από το κεφάλι» –πρόκειται για τη σοφότερη παροιμία. Ο Πηλαδάκης κι ο Σπανός δεν είναι «κεφάλια» του ελληνικού ποδοσφαίρου, άλλοι είναι, κι αυτοί και μόνο είναι οι φταίχτες της κακομοιριάς του. Ο Πηλαδάκης είναι φίλος μου, του 'χω πει καιρό τώρα ότι η διαδρομή του μου θυμίζει αυτή του Βαγγέλη Μυτιληναίου, που κι αυτός είχε μπλέξει με τα παραγοντικά πριν φύγει αηδιασμένος. Στον Μυτιληναίο έλεγαν «πήγαινε και κάνε μια συμφωνία με τον Θωμά για να βγεις τρίτος», στον Πηλαδάκη οι ίδιοι περίπου άνθρωποι του λένε να τα βρει με αυτούς που πρέπει –γνωστοί είναι. Ο Σπανός μού είναι συμπαθής, γιατί σέβομαι την παραγοντική του ικανότητα να προσαρμόζεται στις ανάγκες των καιρών. Μου αρέσει η παραγοντική ανεξαρτησία του. Δεν χρωστάει, έχει φτιάξει προπονητικό κέντρο χωρίς ζητιανιές στο κράτος, ο Ατρόμητός του είναι ένα δύσκολο, φιλόδοξο και ενδιαφέρον επιχειρηματικό σχέδιο που θα 'πρεπε το Περιστέρι να αγκαλιάσει μαζικότερα. Οι δύο παράγοντες είναι διαφορετικοί, αλλά είναι χρήσιμοι. Μόνο που η νοσηρότητα του χώρου μπορεί να τους γονατίσει.

Πηγή: Sporday

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

13:00 SS7: ΣΠΑΡΤΑΚ ΜΟΣΧΑΣ - FC ΜΟΣΧΑΣ Ρώσικο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
14:30 SS4: ΤΕΝΙΣ: ATP MASTERS SERIES Mutua Madrilena, A' Ημιτελικός (Ζ)
14:30 ΣΠΟΡΤ+: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΩΤΙΑΣ: ΡΕΪΝΤΖΕΡΣ-ΣΕΛΤΙΚ (Z)
14:45 SS1: ΕΒΕΡΤΟΝ - ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
16:00 ET3: ΕΘΝΙΚΟΣ-ΙΩΝΙΚΟΣ Πρωτάθλημα Β Εθνικής (Ζ)
16:30 SS7: ΑΜΒΟΥΡΓΟ - ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ Γερμανικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Z)
16:30 ΣΠΟΡ+: ΚΗΦΙΣΙΑ – ΗΡΑΚΛΗΣ A1 BOΛΕΙ ΑΝΔΡΩΝ (Ζ)
17:00 SS1:ΑΡΣΕΝΑΛ - ΜΠΟΛΤΟΝ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
17:00 SS3: ΜΙΝΤΛΕΣΜΠΡΟ - ΤΣΕΛΣΙ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
17:00 SS4: ΤΕΝΙΣ: ATP MASTERS SERIES Mutua Madrilena, B' Ημιτελικός (Ζ)
17:00 ET1: ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΑΕΛ Πρωτάθλημα Α1 Μπάσκετ Ανδρών (Ζ)
17:15 SS2: ΛΙΟΝ - ΜΟΝΑΚΟ Γαλλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
18:30 ALPHA: F1 GRAND PRIX ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ Δοκιμαστικά (Ζ)
19:00 SS1: ΑΕΚ - ΑΕΛ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
19:00 NET: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ Πρωτάθλημα Ο.Π.Α.Π. 2007/08 (Ζ)
19:00 SS7: ΡΟΜΑ - ΝΑΠΟΛΙ Ιταλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
19:15 SS2: ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
20:30 ΣΠΟΡ+: ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΒΑΛΕΝΘΙΑ – ΜΑΛΑΓΑ (Z)
20:45 ET3: ΑΡΗΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Α1 ΒΟΛΕΙ ΑΝΔΡΩΝ (Ζ)
21:00 SS3: ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ - ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Ζ)
23:00 SS1 ΕΣΠΑΝΙΟΛ - ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Ζ)
23:10 SS4: ΠΑΛΜΕΪΡΑΣ - ΠΑΡΑΝΑ Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Βραζιλίας (Z)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

12:00 ΣΚΑΙ: ΓΚΟΛ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ
13:00 ALTER: ΤΖΑΚ ΠΟΤ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
14:00 ANT1: ΣΟΥΠΕΡ ΣΑΒΒΑΤΟ
15:00 ET1: Η ΚΕΡΚΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
15:00 ALPHA: ΠΑΜΕ ΓΗΠΕΔΟ
16:40 SS1: SUPERGOAL
18:30 NET: PRE-GAME ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
21:00 SS1: SUPERGOAL

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

20/10/1999 Πεθαίνει σε ηλικία 79 ετών ο πρόεδρος των προέδρων της ΑΕΚ Λουκάς Μπάρλος από καρκίνο του πνεύμονα. Ως πρόεδρος (Σεπτέμβριος 1974- Ιούνιος 1980) δημιούργησε την ανεπανάληπτη εποχή, την χρυσή οκταετία της ΑΕΚ με το νταμπλ το 1977, τον τίτλο του πρωταθλητή το 1979, την 4άδα στο Κύπελλο UEFA 1976-77, τα έργα των Προπυλαίων και της Σκεπαστής εξέδρας στο στάδιο και την θεμελίωση του κλειστού γηπέδου μπάσκετ

20/10/1997 Ο Δημήτρης Σαραβάκος παίζει για τελευταία φορά με τον ΠΑΟ στον αγώνα εναντίον του Αθηναϊκού (4-1)

20/10/1976 Ο Diego Maradona, σε ηλικία 16 ετών, σημειώνει το πρώτο γκολ της καριέρας του στο 36ο λεπτό του αγώνα πρωταθλήματος Αρχεντίνος Τζούνιορς - Ταγέρες

20/10/1968 Ο Αμερικανός Dick Fosbury κατακτά το χρυσό μετάλλιο στο άλμα εις ύψος με 2.24 στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μεξικoύ εισάγοντας ένα νέο παλμό περνώντας τον πήχη με την πλάτη του. Ο νέος παλμός θα γίνει πολύ δημοφιλής αντικαθιστώντας τον προηγούμενο Johnson που έχει ονομαστεί από τον Cornelius Johnson, ολυμπιονίκη του 1936 στο Βερολίνο με 1.85

20/10/1960 Ανακοινώνεται ο διπλασιασμός της χωρητικότητας του Σταδίου Καραϊσκάκη από 20.000 σε 40.000 θέσεις με επέκταση των κερκίδων του

20/10/1891 Ξεκινά ο πρώτος διεθνής 6ήμερος αγώνας ποδηλασίας στο Madison Square Garden. Ο αγώνας κρατάει 142 ώρες και οι ποδηλάτες ξεκουράζονται κατά τη διάρκειά του. Το ρεκόρ κάνει ο Charlie Miller ο οποίος καλύπτει 2.093,4 μίλια.

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩ-ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΗΣ ΑΕΛ

Η Αλκμάαρ (Λάρισα) υποδέχεται τη Χέρενφεν. Η προσεχής αντίπαλος των "βυσσινί" είναι ντεφορμέ το τελευταίο διάστημα, έχει να κερδίσει εδώ και τέσσερις αγωνιστικές.


Στην Αγγλία το ντέρμπι του Λίβερπουλ, ανάμεσα στην Έβερτον και τη Λίβερπουλ θα συγκεντρώσει πάνω του την προσοχή του Γιώργου Δώνη και των ανθρώπων της Λάρισας.


Νυρεμβέργη (Λάρισα) θα προσπαθήσει να ξεκολλήσει από την ουρά του βαθμολογικού πίνακα, κατακτώντας το 2ο τρίποντό της από το ξεκίνημα της περιόδου, απέναντι στην Αϊντραχτ των Αμανατίδη, Κυργιάκου.


Η Ζένιτ (Λάρισα) αντιμετωπίζει εντός την Κίμκι, στα τελειώματα του ρωσικού πρωταθλήματος.

ΚΑΕ ΑΕΛ: ΠΛΗΡΗΣ ΜΕ ΟΛΥΜΠΙΑ

Πάνοπλη θα παραταχθεί η ΑΕΛ στο τοπικό ντέρμπι με την Ολύμπια Λάρισας, που θα διεξαχθεί το Σάββατο (20/10, 17:00) στο κλειστό της Νεάπολης, για την 1η αγωνιστική της Α1 μπάσκετ.

Ο Κώστας Πιλαφίδης δεν αντιμετωπίζει προβλήματα τραυματισμών και ευελπιστεί πως η ομάδα του θα ξεκινήσει με το δεξί τις υποχρεώσεις της. Ο αρχηγός της ΑΕΛ, Γιάννης Παπαχρήστος δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ: «Σίγουρα οι ομάδες δεν είναι ακόμη έτοιμες 100% και αυτό είναι φυσιολογικό. Ωστόσο, εμείς στοχεύουμε μόνο στη νίκη και θα επιδιώξουμε με όλες μας τις δυνάμεις να την πάρουμε. Ο βαθμός ετοιμότητας σίγουρα δεν είναι ο κατάλληλος όπως προανέφερα, αλλά τόσο σαν σύνολο όσο και ο καθένας ξεχωριστά στην ΑΕΛ θα προσπαθήσουμε να τα δώσουμε όλα για το καλύτερο δυνατό».

ΕΒΕΡΤΟΝ: "ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΠΙΚΟ ΝΤΕΡΜΠΙ"

Σάββατο 20/10 - Έβερτον – Λίβερπουλ (14:45)

Το ντέρμπι του Μέρσεσαϊντ ανάμεσα στην Έβερτον και την Λίβερπουλ ξεχωρίζει από την 10η αγωνιστική του αγγλικού πρωταθλήματος. Μια ολόκληρη πόλη στις επάλξεις με τις δύο ομάδες να θέλουν τη νίκη, σ’ έναν αγώνα που οι τρεις βαθμοί μετράνε κάτι παραπάνω.

Στην κυριολεξία η έννοια «ντέρμπι» σημαίνει τους σπουδαίους αγώνες μεταξύ δύο ομάδων της ίδιας πόλης. Στην Αγγλία ένα από τα πιο χαρακτηριστικά αυτού τους είδους είναι αυτό στις όχθες του ποταμού Μέρσεϊ. Η Έβερτον προβληματίζει με τις αμυντικές της επιδόσεις, αφού έχει δεχτεί πέντε γκολ στα τελευταία τρία ματς. Όλη την περασμένη εβδομάδα, η ομάδα «ταράχτηκε» από την έντονη φημολογία περί αποχώρησης του Αρτέτα, αλλά τα άσχημα νέα προήλθαν από το τραυματισμό του Τζόνσον. Ο διεθνής επιθετικός θα χάσει ένα ολόκληρο μήνα, ενώ στον αντίποδα ο μέσος Γκράβενσεν είναι έτοιμος.

Για την Λίβερπουλ το ελπιδοφόρο ξεκίνημα έχει μετατραπεί σε μια παρατεταμένη «κοιλιά». Η ομάδα του Ράφα Μπανίτεθ έχει τρεις ισοπαλίες στα τελευταία τέσσερα ματς και απομακρύνθηκε από την κορυφή. Ο Τόρες μπορεί να έχει διάθεση να αγωνιστεί στο ντέρμπι της πόλης, ωστόσο η συμμετοχή του είναι αμφίβολη, ενώ ο Άγκερ είναι οριστικά απών.


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


ΟΜΑΔΑΒΑΘΥΠΕΡΚΑΤΑΑΓΝΙΗ
1.ΑΡΣΕΝΑΛ221968710
2.ΜΑΝ. ΓΙΟΥΝΑΪΤΕΝΤ201129621
3.ΜΑΝ. ΣΙΤΙ191479612
4.ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ161448440
5.ΤΣΕΛΣΙ15889432
6.ΠΟΡΤΣΜΟΥΘ1517129432
7.ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ15968431
8.ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ1413108422
9.ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ141288422
10.ΕΒΕΡΤΟΝ1312119414
11.ΓΟΥΕΣΤ ΧΑΜ10988314
12.ΡΕΝΤΙΝΓΚ1010189315
13.ΓΟΥΙΓΚΑΝ88129225
14.ΜΙΝΤΛΕΣΜΠΡΟ810169225
15.ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ810169225
16.ΜΠΕΡΜΙΓΧΑΜ88129225
17.ΤΟΤΕΝΑΜ716189144
18.ΦΟΥΛΑΜ712169144
19.ΜΠΟΛΤΟΝ59149126
20.ΝΤΕΡΜΠΙ ΚΑΟΥΝΤΙ55229126

ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ: " ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΑΥΡΙΟ..."

Δύσκολη αλλά όχι ανίκητη, χαρακτήρισε την ΑΕΚ ο αμυντικός της Λάρισας, Γιώργος Γκαλίτσιος. Σε δηλώσεις του στο κεντρικό αθλητικό δελτίο ειδήσεων του SuperΣΠΟΡ FM 94,6, ο νεαρός άσος των «βυσσινί» αναφέρθηκε στον ερχόμενο εκτός έδρας αγώνα της ομάδας του με την «Ένωση» (20/10, 19:00), για την «εικόνα» που παρουσιάζει μέχρι στιγμής η ΑΕΛ, στην ιστορική πρόκριση επί της Μπλάκμπερν, αλλά και στην Εθνική ομάδα των Ελπίδων της Ελλάδας.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γκαλίτσιου:

Για το σαββατιάτικο ματς (20/10) με την ΑΕΚ

«Είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Η ΑΕΚ είναι πάρα πολύ καλή ομάδα, δεν έχει δεχτεί ακόμα τέρμα, έχει μόνο νίκες και η ομάδα μας κατεβαίνει να διεκδικήσει ένα θετικό αποτέλεσμα'.

Για την μέχρι στιγμής «εικόνα» της ομάδα του

«Πιστεύω πως είμαστε ανεβασμένοι σε σχέση με άλλες φορές. Είμαστε σε πολύ καλό επίπεδο και πιστεύω πως αν αποδώσουμε σύμφωνα με τις δυνατότητες μας, όλα θα πάνε καλά αύριο».

Για το ξεκίνημα της ομάδας στο φετινό πρωτάθλημα

«Τα αποτελέσματα με Ατρόμητο, Λεβαδειακό και Βέροια ήταν ατυχή για εμάς. Μέσα στον Ατρόμητο είδε όλη η Ελλάδα πως χάσαμε. Πιστεύω πως εμείς αξίζαμε να κερδίσουμε, είχαμε πολύ καλή απόδοση. Με τον Λεβαδειακό και την Βέροια παρουσιαστήκαμε κουρασμένοι από τα παιχνίδια του ΟΥΕΦΑ. Προσπαθήσαμε αρκετά, στο τέλος όμως δεν τα καταφέραμε και έτσι είχαμε ατυχή αποτελέσματα. Από εδώ και πέρα συνεχίζουμε και βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».

Για το τι πρέπει να προσέξουν στο ματς με την ΑΕΚ

«Εμείς κοιτάμε την ομάδα μας. Προσπαθούμε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό και αν εμφανιστούμε σύμφωνα με αυτά που μπορούμε να δώσουμε και τις δυνατότητες μας, πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά στο τέλος του παιχνιδιού».

Για την πρόκριση επί της Μπλάκμπερν

«Καταφέραμε να πάρουμε μια πολύ σπουδαία πρόκριση απέναντι σε μια πολύ μεγάλη ομάδα, που αγωνίζεται στο αγγλικό πρωτάθλημα όπως είναι η Μπλάκμπερν. Όταν έγινε η κλήρωση, κανείς δεν περίμενε ότι θα προκριθούμε, ωστόσο δώσαμε τον καλύτερο μας εαυτό και καταφέραμε να την αποκλείσουμε. Είναι μια ιστορική πρόκριση και πιστεύω από εδώ και πέρα η συμμετοχή μας στους ομίλους του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ να δώσει άλλο κύρος στην ομάδα και σίγουρα βοήθεια, να συνεχίσουμε στο θεσμό του πρωταθλήματος, του κυπέλλου και του Σούπερ Καπ. Η ψυχολογία μας είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Όλα τα παιχνίδια μας είναι πάρα πολύ δύσκολα και έχουμε να αντιμετωπίσουμε δυνατές ομάδες. Από την πλευρά μας θα κάνουμε ό,τι δυνατό, ώστε να καταφέρουμε κάτι καλό και να αποσπάσουμε όσο το δυνατόν θετικά αποτελέσματα».
Για το ισόπαλο αποτέλεσμα της Εθνικής Ελπίδων με την αντίστοιχη της Ιταλίας

«Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας ακόμη. Έχουμε 5 παιχνίδια. Ποιος μας λέει ότι η Ιταλία θα καταφέρει να κάνει το απόλυτο των νικών; Εμείς κοιτάμε την ομάδα μας και θα προσπαθήσουμε από εδώ και πέρα να διεκδικήσουμε τη νίκη σε όλα τα παιχνίδια. Οι πιθανότητες να βγούμε ή πρώτοι ή δεύτεροι είναι ίδιες. Η Ιταλία είναι πολύ καλή και δυνατή ομάδα, ωστόσο εμείς θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να προκριθούμε στην επόμενη φάση, είτε αυτή λέγεται πρώτη είτε δεύτερη θέση στον όμιλο».

Για το αν επηρεάζουν τους νεαρούς παίκτες οι σκάουτερ

«Όλοι όσοι αγωνίζονται στην Ελπίδων είναι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Ξέρουν τι πρέπει να κάνουν στον αγωνιστικό χώρο. Δεν νομίζω ότι σε αγχώνει η ύπαρξη των σκάουτερ. Καθένας προσπαθεί να δώσει τον καλύτερο του εαυτό και πιστεύω πως σε όλα τα παιχνίδια προσπαθούμε να αποδώσουμε σύμφωνα με τις δυνατότητες μας και να φτάσουμε στην νίκη».

ΣΠΑΝΟΣ: "ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ"

"Με μεγάλη μας χαρά διαβάσαμε τις σημερινές δηλώσεις του προέδρου της ΠΑΕ Λάρισας κ. Κώστα Πηλαδάκη ότι θα ζητήσει μόνος του να εμφανιστεί ενώπιον του Αθλητικού Δικαστή και να υποστηρίξει τα όσα «υπευθύνως κατέθεσα ενώπιον του Διοικητικού Συμβουλίου της Super Leaque», όπως αναφέρει και ο ίδιος στη δήλωση του. Ούτως ή άλλως όμως είμαστε υποχρεωμένοι απέναντι στην ιστορία και στον κόσμο της ομάδας μας έπειτα από τις δηλώσεις αυτές να τον καταγγείλλουμε στον Αθλητικό Δικαστή για να τον διευκολύνουμε κι εμείς από την πλευρά μας για να παρουσιάσει τα όσα στοιχεία διαθέτει.

Μέχρι τώρα η ΠΑΕ Ατρόμητος σεβόμενη την ενότητα στις τάξεις της Super Leaque και τη διατήρηση του ήπιου κλίματος είχε αποφασίσει να μην προχωρήσει στην πόλωση γιατί θεωρεί ότι δεν πρέπει να εγκαλείς μια αντίπαλη ομάδα. Κάτω όμως απ’ αυτές τις συνθήκες είναι ξεκάθαρο ότι το λόγο έχει πλέον η δικαιοσύνη".

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΑΕΛ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ..."

Τη δική του απάντηση στα όσα είπε ο πρόεδρος του Ατρομήτου Γιώργος Σπανός, έδωσε ο αντίστοιχος της Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης. Ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΛ άφησε αιχμές κατά του ομολόγου του του Ατρόμητου, τονίζοντας ειρωνικά πως «...ο κ.Σπανός έχει απόλυτο δίκιο: Στο παιχνίδι Ατρόμητος-ΑΕΛ δεν έγινε απολύτως τίποτα...». Παράλληλα ο κ. Πηλαδάκης ξεκαθάρισε ότι δε θα περιμένει καμία κλήση από πειθαρχικό όργανο, αλλά θα εμφανιστεί μόνος του στον Αθλητικό Δικαστή για να υποστηρίξει όσα κατέθεσε στη Super League.

Αναλυτικά η απάντηση του Πηλαδάκη:


«Διάβασα με πολύ προσοχή την ανακοίνωση της ΠΑΕ Ατρόμητος αναφορικά με τα όσα διαδραματίστηκαν στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο της SuperLeague και τα όσα εξέθεσα εκεί ενώπιον όλων των μελών του Συνεταιρισμού. Επειδή ο κος Σπανός προτίμησε να μην έρθει στο Δ.Σ. ώστε να τοποθετηθεί αμέσως, αλλά προτίμησε το δημόσιο διάλογο μέσω του Τύπου, θα ήθελα απλά να πω τα εξής:

1.
Ο κος Σπανός έχει απόλυτο δίκιο: Στο παιχνίδι Ατρόμητος-ΑΕΛ δεν έγινε απολύτως τίποτα...

2.
Οσοι ευαγγελίζονται το «καλό του ποδοσφαίρου», μένουν «άναυδοι» από τα όσα κατέθεσα υπευθύνως ενώπιον του Διοικητικού Συμβουλίου και «αγωνιούν» για το ποιες μπορεί να είναι οι επιπτώσεις των λόγων μου στο «κύρος» και την «αξιοπιστία» του πρωταθλήματος και του Συνεταιρισμού μας, μάλλον έχουν κοντή και επιλεκτική μνήμη. Δεν έχουν περάσει και πολλά χρόνια από τότε που το ελληνικό ποδόσφαιρο διασυρόταν σε πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση και οι κασέτες της περίφημης «παράγκας» με τις συνομιλίες των πρωταγωνιστών της, καθήλωναν χιλιάδες τηλεθεατές. Ο κος Σπανός, τουλάχιστον, θα τις θυμάται σίγουρα. Είχε, εξάλλου, τη χαρά να ακούει σε αυτές και συνεργάτες του εκείνη την εποχή, που διατηρούν τις θέσεις τους και χαίρουν της εμπιστοσύνης του ακόμη και σήμερα.

3.
Δεν επιτρέπω σε κανέναν να αμφισβητεί ούτε τον αντρισμό μου, ούτε την τιμή και την υπόληψή μου και δεν ζητάω ούτε χάρες, ούτε ευεργεσίες από κανένα. Έχω μάθει να υπερασπίζομαι τις θέσεις μου και να μιλάω χωρίς φόβο όποτε πρέπει να υπερασπιστώ αξίες. Και δεν θα περιμένω κάποιο πειθαρχικό όργανο να με καλέσει για να «απολογηθώ» για τα όσα είπα. Δεν συνηθίζω να κρύβομαι πίσω από τις διαδικασίες. Μόνος μου θα ζητήσω να εμφανιστώ ενώπιον του Αθλητικού Δικαστή και να υποστηρίξω τα όσα υπευθύνως κατέθεσα ενώπιον του Διοικητικού Συμβουλίου με όσα στοιχεία διαθέτω.

4.
Ενας φίλος μου από τα Ανώγεια της Κρήτης λέει: Για την αλήθεια του κανείς, αξίζει να αποθένει κι άσε τι λένε οι δειλοί και οι προσκυνημένοι/ταϊτού την περηφάνια την έχει δώσει η φύση / και πάντα μάχεται με αυτήν, κι αν χάσει κι αν κερδίσει.Το αφιερώνω στον κ. Σπανό και τον διαβεβαιώνω πως όποια συνέχεια κι αν δώσει στο θέμα, δεν πρόκειται να απαντήσω».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΦΩΤΑΚΗ & ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

Γιώργος Φωτάκης:

"Έχουμε μπροστά μας μια δύσκολη αναμέτρηση απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι η ΑΕΚ, η οποία βρίσκεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Ο Βαθμός δυσκολίας γνωρίζουμε πως είναι μεγάλος, ωστόσο εμείς θα πάμε να παίξουμε σύμφωνα με τις δυνατότητές μας και να αποσπάσουμε θετικό αποτέλεσμα. Η διακοπή πιστεύω ότι μας ωφέλησε γιατί μπορέσαμε να ξεκουραστούμε και να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας για την δύσκολη συνέχεια που ακολουθεί. Αν είμαστε το ίδιο προσεκτικοί όπως στα ματς με την Μπλάκμπερν είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρουμε".


Νεκτάριος Αλεξάνδρου:

"Η επανέναρξη του πρωταθλήματος μας βρίσκει αντιμέτωπους με την ΑΕΚ στην Αθήνα σε μια δύσκολη αναμέτρηση και εξίσου σημαντική. Δεν φοβόμαστε την ΑΕΚ, παρ' όλο το καλό της ξεκίνημα και το γεγοονός ότι έχει το απόλυτο στη Σούπερ Λίγκα. Η ομάδα βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση και θα πάμε στο Ολυμπιακό Στάδιο με στόχο ν' αποσπάσουμε το θετικό αποτέλεσμα. Έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνατότητες μας και πιστεύουμε στους εαυτούς μας".

Η ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΑΝΟΥ ΑΓΩΝΑ


Χωρητικότητα: 71.030 (καθήμενοι)

Τοποθεσία: Το Ολυμπιακό Στάδιο βρίσκεται στο Μαρούσι (βόρειο προάστιο της Αθήνας, 9 χλμ από το κέντρο της πόλης και 22 χλμ από το αεροδρόμιο). Είναι μέρος του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ).

Πρόσβαση με:

Αυτοκίνητο - Βγείτε από το κέντρο προς βορρά μέσω της Λεωφ. Κηφισίας και απλώς ακολουθήστε τα σήματα προς το στάδιο (βρίσκονται παντού). Αν έρχεστε από την Αττική Οδό, βγείτε στην έξοδο 11 "Κηφισίας - Ολ. Στάδιο".
Συνοπτικό φύλλο πληροφοριών

Λεωφορείο - Χρησιμοποιήστε το X14 από το Σύνταγμα κατευθείαν μέχρι το ΟΑΚΑ. Χρειάζονται τουλάχιστον 30 λεπτά (ανάλογα και με την κίνηση) για τη διαδρομή.

Μετρό - Χρησιμοποιήστε τη γραμμή 1 και κατεβείτε στην "Ειρήνη" (25 λεπτά από την Ομόνοια). Από το σταθμό είναι 10 λεπτά με τα πόδια ως το Ολυμπιακό Στάδιο.

Κτίστηκε το: 1982 (Τελευταία ανακατασκευή το 2004)
Ρεκόρ θεατών: 75.263 (Ολυμπιακός - Αμβούργο, στις 3/11/1983)
Έδρα: ΑΕΚ (Superleague)