Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ

Ο Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο αντιμετωπίζει πρόβλημα στο δικέφαλο και είναι αμφίβολος για τον αγώνα με την Αλκμάαρ την Πέμπτη στην Ολλανδία για το ΟΥΕΦΑ. Υπάρχουν φόβοι για τράβηγμα, οι οποίοι εάν επιβεβαιωθούν θα θέσουν τον Ιβοριανό επιθετικό της Λάρισας εκτός πλάνων.

Κατά τα άλλα, ο Γιώργος Δώνης έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την εμφάνισή τους στο ματς με τον Παναθηναϊκό: «συνεχίστε έτσι, τα αποτελέσματα θα έρθουν. Αξίζουμε περισσότερα!», ενώ εστίασε και στις πολλές χαμένες ευκαιρίες, που κοστίζουν πολύτιμους βαθμούς.

Ο Νίκος Νταμπίζας ανέφερε στην Ερα ΣΠΟΡ: «Το αρχικό αίσθημα που είχα ήταν μια πικρία, αλλά ξημερώνοντας η μέρα άλλαξα άποψη. Βλέποντας πιο ψύχραιμα τα πράγματα, αυτό το αίσθημα έχει αντικατασταθεί από ικανοποίηση. Δεν έχει να κάνει αυτό με το αποτέλεσμα, αλλά από τον τρόπο με τον οποία λειτουργεί η ομάδα μας».

Και συμπλήρωσε: «όταν τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος τον πιάνεις από τον λαιμό, κάνεις τόσες κλασικές ευκαιρίες κανένα αποτέλεσμα δεν ακυρώνει την προσπάθεια. Παίζουμε καλό, δημιουργικό ποδόσφαιρο. Κανείς, όμως, δεν υπογράφει συμβόλαιο και με τα αποτελέσματα».

ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ: "ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ..."

"Φαίνεται κάποιους έχουμε ενοχλήσει στο κέντρο, ή δεν ξέρω από που αλλού και φροντίζουν να μας στέλνουν το μήνυμα. Ξέρετε όμως, τους στέλνουμε και εμείς ένα μήνυμα. Η Λάρισα είναι εδώ και η πορεία της προς την κορυφή δεν μπορεί να ανακοπεί".

Ο Γιώργος Γκαλίτσιος, σκόρερ του δεύτερου γκολ της θεσσαλικής ομάδας στο ματς με τον Παναθηναϊκό και γιος του μεγάλου άσου του παρελθόντος Γιάννη, δεν κρύβει την πίκρα του μιλώντας στο SPORT 24 για τη νέα χαμένη ευκαιρία της ομάδας του (ισοφαρίστηκε στο φινάλε από τους "πράσινους") αλλά και το νέο διαιτητικό λάθος (από θέση οφσάιντ σκόραρε ο Τζιώλης).

"Εχει καταντήσει βαρετό και μπορεί να γινόμαστε κουραστικοί αλλά δείτε τα παιχνίδια ένα ένα. Με τον Παναθηναϊκό, την πιο φορμαρισμένη ομάδα το τελευταίο δίμηνο με σερί νικών, αποδώσαμε εκπληκτικά και έπρεπε να νικήσουμε με 3 ή 4 γκολ. Ισως ακούγεται υπερβολικό για κάποιον που δεν έχει δει το παιχνίδι, αλλά όσοι το παρακολουθησαν καταλαβαίνουν τι εννοώ" λέει ο άσος των "Βυσσινί" που έχει... βαρεθεί με τους συμπαίκτες του να παίρνει συγχαρητήρια από τους αντιπάλους αλλά όχι και το αποτέλεσμα.

"Ολοι μας λένε μπράβο και στο δρόμο μας σταματά ο κόσμος και μας λέει συγχαρητήρια για την εμφάνιση, αλλά δεν έχουμε πάρει το αποτέλεσμα που δικαιούμαστε. Το γεγονός ότι παίκτες και τεχνικό τιμ του Παναθηναϊκού πανηγύρισαν την ισοφάριση και την ισοπαλία σαν να κατέκτησαν κάποιον τίτλο τα λέει όλα. Σίγουρα έμειναν ικανοποιημένοι τη στιγμή που θα μπορούσαν να χάσουν τουλάχιστον με δύο γκολ διαφορά.

Εμείς τι να πούμε όμως ; Βρεθήκαμε και πάλι πίσω στο σκορ με γκολ που δεν υπάρχει, αφού ήταν άκυρο και παρ’ όλα αυτά βρήκαμε τα ψυχικά αποθέματα να γυρίσουμε το σκορ. Χάσαμε και άλλες ευκαιρίες και τελικά από μια άτυχη, περίεργη στιγμή για όλους μας, ήρθε η ισοφάριση. Αδρανήσαμε όλη η άμυνα, αιφνιδιάστηκε και ο Στέφανος και έτσι ο αντίπαλός μας πήρε έναν βαθμό που βάση της εξέλιξης του αγώνα δεν άξιζε.

Δυστυχώς όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο και πρέπει και η Λάρισα, που συγκαταλέγεται αποδεδειγμένα στις μεγάλες ομάδες, να αρχίσει να παίρνει αποτελέσματα ακόμα και όταν δεν παίζει καλά. Αρκεί να μην μας γυρίζει η τύχη την πλάτη, αλλά και κάποιοι άλλοι, που φαίνεται ότι τους ενοχλούμε" λέει ο Γιώργος Γκαλίτσιος που όπως και οι συμπαίκτες του πεισμώνει:

"Θεοί και δαίμονες φαίνεται να έχουν στραφεί εναντίον μας, αλλά δεν το βάζουμε κάτω. Από τον πατέρα μου τόσα χρόνια είχα καταλάβει πόσο μεγάλη ομάδα είναι η Λάρισα. Εχει σπάσει το κατεστημένο της Αθήνας, όχι μία αλλά αρκετές φορές και είναι η μόνη ομάδα της περιφέρειας που το έχει καταφέρει. Δεν είναι τυχαίο και γι’ αυτό θα βρούμε το δρόμο μας. Δεν σκεφτόμαστε καν ότι μπορεί να κινδυνέψει η ομάδα, αφού η θέση μας είναι πλασματική και σύντομα θα αλλάξει.

Ξέρετε πολλές φορές τα λάθη είναι ανθρώπινα στη διαιτησία και το δεχόμαστε. Στα δικά μας παιχνίδια όμως η κατάσταση έχει εκτραχυνθεί και ξεπερνάει κάθε όριο. Σε σημείο που να σου βάζει υποψίες. Δεν μπορούμε να το αποδείξουμε αλλά είναι τόσο χοντρά και εξόφθαλμα τα λάθη στους αγώνες μας που καταλαβαίνει και ο πιό αδαής τι συμβαίνει. Εμείς όμως είμαστε εδώ” καταλήγει ο άσος της Λάρισας.

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

19:00 Πανελλήνιος - Ντιναμό Μόσχας, Uleb Cup, ΕΤ1
19:30 ΤΣΣΚΑ Μόσχας - PSV, Champions League, Supersport 1
21:45 Λυών - Μπαρτσελόνα, Champions League, Supersport 1
21:45 Ίντερ - Φενέρμπαχτσέ, Champions League, Supersport 2
21:45 Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ - Σπόρτιγκ Λισσαβόνας, Champions League, Supersport 3
21:45 Σεβίλλη - Άρσεναλ, Champions League, Supersport 4
21:45 Ντιναμό Κιέβου - Ρόμα, Champions League, Supersport 7
23:45 Λυών - Μπαρτσελόνα, Champions League, ΝΕΤ (Μ)
23:45 Στουτγάρδη - Ρέιντζερς, Champions League, Supersport 2 (Μ)
23:45 Στεάουα - Σλάβια Πράγας, Champions League, Supersport 3 (Μ)

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

27/11/1999 Η εθνική παίδων της Βραζιλίας κερδίζει στον τελικό την Αυστραλία με 8-7 στα πέναλτι και ανακηρύσσεται παγκόσμια πρωταθλήτρια μπροστά σε 16.000 θεατές στο “Ίστ Χάρμπορ” της Νέας Ζηλανδίας. Τρίτη η Γκάνα που κερδίζει τις ΗΠΑ με 2-0 στον μικρό τελικό
27/11/1999 Στην κατηγορία των 94 κιλών ο Κάχι Καχιασβίλι κερδίζει 3 χρυσά μετάλλια (στο αρασέ με 188 κιλά κάνοντας παγκόσμιο ρεκόρ, στο ζετέ με 225 κιλά και στο σύνολο με 412.5 κιλά) και ο Λεωνίδας Κόκκας κατακτά το αργυρό στο αρασέ με 185 κιλά και το χάλκινο στο σύνολο με 402.5 κιλά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών που διεξάγεται στο ΣΕΦ
27/11/1992 Ο Eric Cantona μετακομίζει από τη Ληντς στη Mάντσεστερ Γιουνάιτεντ για το ποσό του 1 εκατομμυρίου λιρών και κάνει το ντεμπούτο του στο φιλικό για τα 50ά γενέθλια του θρύλου της Μπενφίκα Eusebio
27/11/1991 Ο νέος κανονισμός μεταγραφών περιλαμβάνει τη συμμετοχή δύο ξένων παικτών στη Β\' Εθνική
27/11/1977 Πεθαίνει σε ηλικία 70 ετών ο Επαμεινώνδας Πετραλιάς, μία από τις κυρίαρχες φυσιογνωμίες του Ολυμπισμού, που διετέλεσε διακεκριμμένο μέλος της ΕΟΑ για σχεδόν 40 έτη, πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, Γ.Γ. Αθλητισμού (1961-1963) και Γ.Γ. της Διεθνούς Επιτροπής Μεσογειακών Αγώνων στην οποία είχε διαδεχθεί τον Ιωάννη Κετσέα
27/11/1971 Ο Sammy Chapman αποβάλλεται στον αγώνα Νότιγχαμ Φόρεστ- Λιντς και σταματάει ένα σερί 32 χρόνων που θέλει τους παίκτες της Νότιγχαμ να μην έχουν δεχτεί κόκκινη κάρτα
27/11/1960 Ο Gordie Howe των Detroit Red Wings σημειώνει τον 1.000ό του πόντο στο NHL στον αγώνα εναντίον των Toronto Maple Leafs

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

ΑΜΦΙΒΟΛΟΣ Ο ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ

Πίσω τους καλούνται να αφήσουν στην ΑΕΛ το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό και το ισόπαλο 2-2, καθώς την Πέμπτη ακολουθεί ένα κρίσιμο ευρωπαϊκό ματς με την Αλκμάαρ, στο οποίο οι Κυπελλούχοι θέλουν πάση θυσία το θετικό αποτέλεσμα.

Το μοναδικό «αγκάθι» για τον Γιώργο Δώνη ενόψει του ματς με τους Ολλανδούς ακούει στο όνομα Ιμπραϊμα Μπακαγιόκο, καθώς ο Ιβοριανός φορ τραυματίστηκε στον αγώνα με τον ΠΑΟ και εκφράζονται φόβοι πως έχει υποστεί θλάση στο «δικέφαλο».

Η κατάσταση του παίκτη θα εκτιμηθεί την Τρίτη αναλυτικά, αλλά σε περίπτωση που έχει υποστεί τράβηγμα σημαίνει πως θα απουσιάσει σίγουρα από τον αγώνα με την Αλκμάαρ.

ΧΕΛΑΚΗΣ: "ΑΝ Ο ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΕ..."

Aλλιώς περίμενε να εξελιχθούν τα πράγματα στην καριέρα του ο Ιμπραΐμα Μπακαγιόκο. Ο προικισμένος σέντερ φορ από την Ακτή Ελεφαντοστού έφτασε στην Ευρώπη τη σεζόν '95-'96 σε ηλικία 19 ετών. Τώρα κοντεύει τα 31, έχοντας παίξει σε καλές ομάδες, όπως η Μονπελιέ, η Εβερτον, η Μαρσέιγ και η Οσασούνα.

Η περσινή χρονιά τον βρήκε άσφαιρο στην ιταλική Μεσίνα. Το συμβόλαιο που του πρόσφερε ο Κώστας Πηλαδάκης στη Λάρισα ήταν το καλύτερο που μπόρεσε να του βρει ο ατζέντης του. Καλύτερο από το να βολοδέρνει στη Β' κατηγορία της Γαλλίας ή να κόψει την μπάλα. Οταν πήγε στην Εβερτον το 1998, εθεωρείτο μεταγραφή πρώτης γραμμής, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όσο καλά τα περίμενε. Κάπου εκεί σταμάτησε η επαγγελματική του ανέλιξη. Ακολούθησαν η στασιμότητα (επιστροφή σε Μονπελιέ - Μαρσέιγ) και η κάθοδος (Ιστρ - Λιβόρνο - Μεσίνα).

Ο Μπακαγιόκο παίζει μπάλα όπως την έμαθε μικρός κι όχι όπως τη διδάσκουν οι σύγχρονοι προπονητές. Οπως παίζει, έτσι αντιδρά. Χθες, αφού έχασε ένα-δύο γκολ και... απέφυγε να πασάρει σε ξεμαρκάριστους συμπαίκτες του, ο Γιώργος Δώνης δικαιολογημένα του έκανε παρατήρηση. Η «ατάκα κι επιτόπου» απάντηση του Ιβοριανού ήταν: «Αμα δεν σου αρέσω, βγάλε με». Αν έτσι αντιδρούσε στα ποδοσφαιρικά νιάτα του, τότε ξέρουμε γιατί δεν αξιώθηκε καριέρα ανάλογη των προσόντων του.

Ο Σαριέγκι και ο Μόρις εκτέθηκαν από τις επινοήσεις του Μπακαγιόκο. Κάθε φορά που έπαιρνε την μπάλα, άλλαζε κατεύθυνση και άρχιζε τους χορούς. Αν είχε τη σοβαρότητα του Κλέιτον, το ματς θα τελείωνε με άλλο αποτέλεσμα. Το 2-2 είναι κολακευτικό για τον Παναθηναϊκό. Η ομάδα του Πεσέιρο μας δίδαξε πως μηδένα προς του τέλους μακάριζε. Με τον Ιβανσιτς σε κέφια, οι «πράσινοι» επιβλήθηκαν, δίνοντας την εντύπωση πως θα κυριαρχήσουν. Το γκολ (από θέση οφσάιντ) εδραίωσε την πεποίθηση. Υστερα ήρθε ο Μπακαγιόκο.

Οι Λαρισινοί στρίμωξαν τους Αθηναίους και το μπαρούτι μύριζε από μακριά. Η ΑΕΛ ισοφάρισε και θα μπορούσε να προηγηθεί από το πρώτο ημίχρονο. Ο Πεσέιρο έβγαλε τον καλό Ιβανσιτς χωρίς να το πληρώσει. Τον αντικατέστησε με τον επίσης καλό (ίσως και καλύτερο) Δημούτσο. Ο κόουτς μπορεί να μας πει τι θα μπορούσε να γίνει αν στις πτέρυγες έπαιζαν και ο Δημούτσος και ο Ιβανσιτς. Με τα «αν» δεν παίζεται μπάλα. Η Λάρισα μπήκε μπροστά στο σκορ και ο Μπακαγιόκο τα έκανε όλα, εκτός από το να σκοράρει και να πασάρει για γκολ. Πάνω σ' αυτή την αδυναμία αξίζει να προβληματιστεί ο Γιώργος Δώνης. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γιατί δεν μπήκε το τρίτο, πολύ περισσότερο από το ότι ήρθε η ισοφάριση. Ο Παναθηναϊκός έφυγε από το Αλκαζάρ με τις μικρότερες δυνατές απώλειες. Η μικρή ζημιά διορθώνεται εύκολα στη συνέχεια. Οχι, όμως, με απόδοση όπως η χθεσινή, με εξαίρεση το πρώτο δεκάλεπτο. Με τέτοια τρικυμία και με τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα, η μεγάλη ζημιά που αποφεύχθηκε στη Λάρισα μπορεί να προκύψει κάπου αλλού.

ΚΑΙΣΑΡΗΣ: "ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ Η ΛΑΡΙΣΑ"

Αν στο ποδόσφαιρο έβγαινε (μετά την ισοπαλία) νικητής στα σημεία, η Λάρισα θα είχε κερδίσει τον Παναθηναϊκό κατά κράτος. Σε όλα ήταν καλύτερη. Και σαν ομάδα και ατομικά.

Ούτε Κλέιτον είχε ο Παναθηναϊκός ούτε Μπακαγιόκο ούτε Γκαλίτσιο, ούτε καν Κυριακίδη και Φωτάκη. Ολες οι εμπνεύσεις του Πεσέιρο στο περίφημο ροτέισον αυτή τη φορά βγήκαν σκάρτες.

Ο Παναθηναϊκός θύμισε την ομάδα-φάντασμα του Μουνιόθ πέρυσι το δεύτερο γύρο. Το ότι τελικά έφυγε με τον ένα βαθμό και κατάφερε να σώσει τα προσχήματα το χρωστάει στον Κοτσόλη, που στη φάση του 2-2 θύμισε ερασιτέχνη γκολκίπερ. Το ότι η Λάρισα δεν κέρδισε ένα παιχνίδι που δικαιούταν, το οφείλει στην αστοχία των ποδοσφαιριστών της. Το γκολ-οφσάιντ του Τζιόλη στο 15 που του έδωσε το προβάδισμα δεν στάθηκε ικανό να κρατήσει τον Παναθηναϊκό όρθιο μέσα στο γήπεδο. Με τους Τζιόλη-Μάτος σε κακή μέρα, τον Φύσσα να μην μπορεί και τον Μπακαγιόκο να έχει κάνει τον Σαριέγκι άλογο, η Λάρισα κυριάρχησε. Οι ευκαιρίες που έφτιαξε έφταναν και περίσσευαν για να καθαρίσει εύκολα το ματς. Δεν τις αξιοποίησε όμως κι έτσι το ματς έμενε στο εύθραυστο 2-1. Παρά τις αλλαγές του Πεσέιρο (και την ατυχή έμπνευση να βάλει αριστερό χαφ στη θέση του Καραγκούνη τον Δάρλα), ο Παναθηναϊκός σε καμιά περίπτωση δεν κατάφερε να γίνει απειλητικός. Αυτό όμως που δεν μπόρεσαν να κάνουν οι παίκτες του Πεσέιρο, το έκανε ο Κοτσόλης με την γκάφα στο 86. Ενα ακόμα παιχνίδι που η Λάρισα πέταξε στα σκουπίδια τη νίκη.

Ο ένας βαθμός μπορεί να έσωσε τα προσχήματα, όπως είπαμε, για τον Παναθηναϊκό, αλλά δεν αλλάζει την ουσία και την εικόνα του. Πέρα από τους ποδοσφαιριστές που υστέρησαν, σημαντικές είναι και οι ευθύνες του Πεσέιρο. Το να αλλάζεις συνέχεια σε κάθε παιχνίδι ενδεκάδα, μπορεί κάποιες φορές να βγαίνει, αλλά δεν είναι δυνατόν να συνιστά συνταγή επιτυχίας. Με ποια λογική, δηλαδή, δεν έπαιξε ο Μάντζιος επειδή ήταν στην Εθνική και έπαιξαν οι Τζιόλης, Καραγκούνης;

Σ' ΕΣΤΗΣΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ....

"Να πετύχουμε καλύτερη αξιοπιστία σε όλες τις αγωνιστικές του πρωταθλήματος να δίνουμε μια διαφορετική εικόνα στον φίλαθλο, ότι το πρωτάθλημα παίζεται σε αυτά τα 90 λεπτά, στον αγωνιστικό χώρο και όχι έξω από αυτόν". Αυτά ήταν τα λόγια του Κώστα Πηλαδάκη τον περασμένο Ιούνιο, όταν αναλάμβανε αντιπρόεδρος της Super League. Στη συνέχεια, αναγκάστηκε να παραιτηθεί. Αιτία, τα σοβαρά διαιτητικά λάθη, τα οποία κατά έναν... περίεργο τρόπο, γίνονται σταθερά κατά της ΑΕΛ. Με αφορμή και το οφ σάιντ γκολ του Παναθηναϊκού στο Αλκαζάρ, το Sportime.gr τα θυμίζει όλα.

3η αγωνιστική: Ατρόμητος-ΑΕΛ 2-0


Η ΑΕΛ είναι καλύτερη από τον αντίπαλο της, αλλά χάνει τις ευκαιρίες και βρίσκεται πίσω στο σκορ. Πιέζει για την ισοφάριση, αλλά στο 68ο λεπτό ο διαιτητής Γιώργος Ζολώτας της στερεί οποιαδήποτε ελπίδα. Ο Ατρόμητος έχει κερδίσει φάουλ από δεξιά. Ο Σίριο περνάει πάνω από την μπάλα χωρίς να την ακουμπήσει και ο Λουτσιάνο χωρίς να εκτελέσει το φάουλ, προχωράει σα να γίνεται κανονικό παιχνίδι και με δυνατό σουτ κάνει το 2-0. Το ματς τελειώνει εκεί και στη Λάρισα προσπαθούν να καταλάβουν πότε άλλαξε ο κανονισμός...

4η: ΑΕΛ-Λεβαδειακός 3-3


Μία εβδομάδα μετά τα όσα έγιναν στο Περιστέρι, η ΑΕΛ υποδέχεται τον Λεβαδειακό και βρίσκεται πίσω στο σκορ από το 2ο λεπτό. Στο 7', ο Γκαλίτσιος θα κάνει προσπάθεια για να σκοράρει και η μπάλα καθαρά θα περάσει τη γραμμή. Οι Θεσσαλοί πανηγυρίζουν για την ισοφάριση, αλλά ο διαιτητής Μιχάλης Κουκουλάκης δεν υπέδειξε σέντρα. Ενα καθαρό γκολ της "βυσσινί θύελλας", δεν μέτρησε ποτέ, καθώς ούτε ο βοηθός είδε ότι η μπάλα πέρασε τη γραμμή του τέρματος.

5η: ΑΕΚ-Λάρισα 1-0


Στο ΟΑΚΑ η ΑΕΛ βρίσκεται πίσω στο σκορ από νωρίς, αλλά επίσης από νωρίς αποκτά το αριθμητικό πλεονέκτημα, λόγω της αποβολής του Γιούργκεν Μάχο. Στο 49ο λεπτό, η αριθμητική υπεροχή της κυπελλούχου Ελλάδας θα έπρεπε να αυξηθεί, καθώς ο Αρουαμπαρένα τραβάει από τη φανέλα τον Πάρα, ενώ αυτός ετοιμάζεται να πάρει την μπάλα στην επαναφορά -μετά το δοκάρι του Μπακαγιόκο- και να σκοράρει. Η Λάρισα θα έπρεπε να πάρει πέναλτι και να αποβληθεί ο Αρουαμπαρένα, αλλά ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης διέταξε να συνεχιστεί το παιχνίδι...

8η: Ηρακλής-Λάρισα 1-1


Εχοντας ήδη πολλά δικαιολογημένα παράπονα από τη διαιτησία, στην ΑΕΛ ήλπιζαν ότι αυτή η κατάσταση θα σταματούσε. Ακόμη ελπίζουν... Στο Καυτατζόγλειο η ομάδα του Γιώργου Δώνη είναι εμφανώς ανώτερη από τον Ηρακλή και μοιάζει θέμα χρόνου το να προηγηθεί. Τελικά, χωρίς να το καταλάβει κανείς, βρέθηκε να τρέχει για να... ισοφαρίσει. Κι αυτό, επειδή στο 53ο λεπτό ο διαιτητής Βασίλης Αργυρόπουλος υπέδειξε πέναλτι υπέρ του Ηρακλή, σε πέσιμο του Χλωρού. Παράβαση στη συγκεκριμένη φάση, δεν υπήρξε ποτέ... Η ΑΕΛ, όμως, για μια ακόμη φορά τιμωρήθηκε άδικα. Εξ ου και η οργισμένη αντίδραση του Δώνη μετά την υπόδειξη του πέναλτι.

9η: Λάρισα-Παναθηναϊκός 2-2


Αυτό που ήθελαν όλοι στην ΑΕΛ ενόψει του εντός έδρας αγώνα με τον Παναθηναϊκό, ήταν να μην υπάρξει και πάλι κάποιο διαιτητικό λάθος εις βάρος τους. Η επιθυμία τους, για μια ακόμη φορά τη φετινή σεζόν, δεν έγινε πραγματικότητα. Στο 15ο λεπτό η "βυσσινί θύελλα" βρέθηκε πίσω στο σκορ, μετά την κεφαλιά του Τζιόλη. Μια κεφαλιά, όμως, που έγινε από εμφανή θέση οφ σάιντ. Οπως αποδείχθηκε, όχι και τόσο εμφανή για τον βοηθό διαιτητή Ευθυμίου και τον ίδιο τον διαιτητή, Αναστάσιο Κάκο. Ενα ακόμη λάθος, που στοίχισε στην κυπελλούχο Ελλάδας...

ΝΤΑΜΠΙΖΑΣ: "ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ, ΑΛΛΑ..."

Ικανοποιημένος από την εμφάνιση που πραγματοποίησε κόντρα στον Παναθηναϊκό την Κυριακή η Λάρισα στο Αλκαζάρ είναι ο Νίκος Νταμπίζας. Ο αρχηγός της ΑΕΛ μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΕΡΑ ΣΠΟΡ» και τόνισε πως βλέπει την ομάδα του να βελτιώνεται και να παίζει επιτέλους καλό ποδόσφαιρο «Εμείς παίζουμε καλό, δημιουργικό ποδόσφαιρο και αυτό που μένει είναι να διορθώσουμε την τελική προσπάθεια». Ακόμα, ο άσος των «βυσσινί» αναφέρθηκε στη διαιτησία, αλλά και για την κλήρωση της Εθνικής μας ομάδας.


Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Νταμπίζας:

Για τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό: «Το αρχικό αίσθημα που είχα ήταν μια πικρία, αλλά ξημερώνοντας η μέρα άλλαξα άποψη. Από τη σήμερα, βλέποντας πιο ψύχραιμα τα πράγματα, αυτό το αίσθημα έχει αντικατασταθεί από ικανοποίηση. Δεν έχει να κάνει αυτό με το αποτέλεσμα, διότι πάντα θέλεις να κερδίζεις, αλλά από τον τρόπο με τον οποία λειτουργεί η ομάδα μας. Όταν τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος τον πιάνεις από τον λαιμό, κάνεις τόσες κλασικές ευκαιρίες κανένα αποτέλεσμα δεν ακυρώνει την προσπάθεια της ομάδας μας».

Για το αν είναι η Λάρισα η ομάδα που παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο: «Δεν ξέρω αν είμαστε η ομάδα που παίζει το πιο όμορφο ποδόσφαιρο. Πρέπει να έχεις εμπεριστατωμένη άποψη και για τις άλλες ομάδες για να το πεις και εγώ περιορίζομαι σε κάποια στιγμιότυπα από την τηλεόραση. Η στατιστική, όμως, δείχνει ότι από την πλευρά της δημιουργίας, είμαστε πρώτοι μαζί με τον Παναθηναϊκό. Αυτή η ομάδα έχει φτιαχτεί γι αυτόν τον λόγο. Εμείς παίζουμε καλό, δημιουργικό ποδόσφαιρο. Κανείς, όμως, δεν υπογράφει συμβόλαιο και με τα αποτελέσματα».

Για τη διαιτησία: «Εχω δηλώσει και στο παρελθόν ότι μπορεί να συμβεί κάτι μέσα στο γήπεδο και να διαμαρτυρηθείς στον διαιτητή, αλλά έχω μια στάση που δεν αλλάζει. Δε θέλω να σχολιάζω διαιτητικές αποφάσεις, αν και μάλλον μας έχει στοιχίσει πολύ αυτό το θέμα. Υπάρχει στον κόσμο και στη διοίκηση οργή και αγανάκτηση, αλλά εγώ δεν θέλω να μπω σε αυτή τη λογική. Τον διαιτητή δεν τον κρίνω ποτέ από μια φάση. Τον κρίνω από τη συνολική του παρουσία. Παίζω πολλά χρόνια ποδόσφαιρο και μπορώ να καταλάβω το ανθρώπινο λάθος ή όχι. Δεν βγάζουμε άκρη ως ποδοσφαιριστές αν αρχίσουμε να μιλάμε γι’ αυτό. Η διοίκηση και ο κόσμος είναι άλλο θέμα. Εμείς οι παίκτες πρέπει να μάθουμε να ζούμε με το πρόβλημα, διαφορετικά θα μας αποπροσανατολίσει. Ότι ήταν να πω του κ. Κάκου, του διαιτητή, του το είπα κατ’ ιδίαν στα αποδυτήρια. Δεν έχω να πώς τίποτα άλλο, ούτε να κρίνω τις αποφάσεις του διαιτητή».

Για τον λόγο που η Λάρισα δέχθηκε γκολ από τον Παναθηναϊκό στα τελευταία λεπτά της αναμέτρηση: «Με τον Παναθηναϊκό δεν ήταν θέμα οπισθοχώρησης. Δεν μπορώ να φανταστώ μια ομάδα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο να παίζει 90 λεπτά στα ίδια λεπτά. Παίξαμε καλά, γυρίσαμε το παιχνίδι, κάναμε ευκαιρίες, κάποια στιγμή λογικό είναι να αλλάξει και ο ρυθμός. Δεν μπορέσαμε να εκμεταλλευτούμε τις πάρα πολλές ευκαιρίες. Δεν ήταν θέμα κακής εκτίμησης του τερματοφύλακα. Ο Στέφανος Κοτσόλης έχει χαρίσει βαθμούς στην ομάδα και δεν μπορούμε να απομονώνουμε μόνο μια κακή στιγμή. Ηταν συνολικά κακό στήσιμο της άμυνας».

Για την κλήρωση της Εθνικής μας ομάδας για το Μουντιάλ του 2010: «Για την Εθνική είναι τεράστια η ευκαιρία στο Μουντιάλ, μετά την κλήρωση. Το θέμα είναι πώς θα μπορέσει να μεταλλαχθεί αυτή η ομάδα, βάζοντας σ’ αυτούς τους αγώνες τη στάμπα του φαβορί. Θα μπορέσουμε να σηκώσουμε αυτό το βάρος;».


ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΧΑΝΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ....

Ο Γιώργος Δώνης είπε ότι η ομάδα του παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα, αλλά δεν μπορεί να το χαρεί λόγω των αποτελεσμάτων. Κι έτσι έχουν τα πράγματα για την κυπελλούχο Ελλάδας, η οποία για μια ακόμη φορά έχασε μέσα από τα χέρια της μια νίκη, που δικαιούτο με βάση την απόδοση της. Κι όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, η χασούρα είναι μεγαλύτερη από τα όποια κέρδη.

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ
: Την αναγνώριση ότι ενδεχομένως να παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Οπως, επίσης, κέρδισε και το χειροκρότημα του κόσμου για την προσπάθεια που κατέβαλε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μόνο αυτά, όμως, δεν αρκούν.

ΤΙ ΕΧΑΣΕ
: Αλλους δύο βαθμούς εντός έδρας. Η ΑΕΛ θα μπορούσε να είναι στις πρώτες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα αν δεν είχε να αντιμετωπίσει, εκτός των αντιπάλων, τη διαιτησία και την ατυχία. Παρά τις προσπάθειες τους, οι Θεσσαλοί χάνουν συνεχώς βαθμούς που θα έπρεπε να έχουν κερδίσει και αν δεν αλλάξει άμεσα αυτό, τα πράγματα θα γίνουν πολύ δύσκολα όσο θα περνάει ο καιρός.

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
: Την ευκαιρία να διεκδικήσει ξανά την πρόκριση στους "32" του κυπέλλου UEFA και παράλληλα να πάρει βαθμολογική και ψυχολογική ανάσα στην Ελλάδα, έχει τις επόμενες μέρες η ΑΕΛ. Η κυπελλούχος Ελλάδας αντιμετωπίζει την Πέμπτη την Αλκμάαρ στην Ολλανδία και σε περίπτωση νίκης μπαίνει δυνατά για την πρόκριση στην επόμενη φάση του UEFA, ενώ λίγα 24ωρα αργότερα θα κοντραριστεί με τον ΟΦΗ στο Παγκρήτιο. Ενα πολύ κρίσιμο ματς, καθώς αν η ΑΕΛ δε νικήσει, θα βρεθεί στη ζώνη του υποβιβασμού.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
: Η ΑΕΛ έκανε ό,τι μπορούσε για να νικήσει. Μέτρησε 18 τελικές προσπάθειες, κέρδισε επτά κόρνερ, πίεσε τον αντίπαλο, πέτυχε δύο γκολ, έχασε ευκαιρίες. Δεν τα κατάφερε, όμως, παρά το γεγονός ότι δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα. Αρνητικό για τους Θεσσαλούς είναι οι 5/18 σέντρες.

Ατομικά, ο Κλέιτον ήταν και πάλι πάρα πολύ καλός, έχοντας ένα γκολ, άλλες τέσσερις τελικές προσπάθειες, οκτώ σωστές μπαλιές, τρία κλεψίματα, μία επέμβαση στην άμυνα και ένα κερδισμένο φάουλ. Ο Γιώργος Φωτάκης παρουσιάστηκε και πάλι σοβαρός στο χώρο του κέντρου με πέντε σωστές πάσες, μία τελική προσπάθεια, 2/5 σέντρες και δύο κλεψίματα, ενώ ο Γιώργος Γκαλίτσιος, σκόραρε, έκανε 1/2 σέντρες, δύο κοψίματα στην άμυνα. Οσο για τον Ιμπραΐμ Μπακαγιόκο, είχε τέσσερις τελικές προσπάθειες, μία σωστή σέντρα, τρεις μπαλιές προς τους συμπαίκτες του, δύο κλεψίματα και δύο κερδισμένα φάουλ.

ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ...

Στο Πειθαρχικό Όργανο της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας παραπέμπεται ο β΄βοηθός διαιτητή του αγώνα Λάρισας-Παναθηναϊκού, Ευθυμιάδης από τον σύνδεσμο Πιερίας με αφορμή το πρώτο γκολ του "τριφυλλιού" από τον Τζιόλη όπου ο σκόρερ ήταν σε θέση οφ-σάιντ καθώς βαθμολογήθηκε με πέντε από τον παρατηρητή.

ΑΕΛ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ

Παρατηρητής: Μιχαηλίδης Λ. (Πειραιά)
Διαιτητής: Κάκος Α. (Κέρκυρας) Βαθμολογία: 7,9
α΄ Βοηθός: Μπερσής Δ. (Αρκαδίας) Βαθμολογία: 7,5
β΄ Βοηθός: Ευθυμιάδης Δ. (Πιερίας) Βαθμολογία: 5
4ος Διαιτητής: Σταυρίδης Ι. (Πιερίας) Βαθμολογία: 8,5

ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ: "ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ"

Στο θέμα της διαιτησίας στάθηκε ο Γιώργος Γκαλίτσιος μιλώντας στο «Sportime FM 89,2» και την εκπομπή «Σφήνες» του Άγγελου Μενδρινού. "Είναι γεγονός ότι μας έχουν κόψει πάρα πολλούς από το πρωτάθλημα και η θέση που βρισκόμαστε είναι εντελώς πλασματική", δήλωσε μεταξύ άλλων. Ο παίκτης της Λάρισας αναφέρθηκε και στο παράγοντα τύχη, ο οποίος έχει γυρίσει την πλάτη στην ομάδα του, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για θετικό αποτέλεσμα στο ματς του κυπέλλου UEFA που ακολουθεί κόντρα στην Αλκμάαρ στην Ολλανδία.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ: «Παίζουμε πολύ καλό ποδόσφαιρο, όλοι ευχαριστιόμαστε αυτό που κάνουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Προσφέρουμε θέαμα, πιστεύω, και αυτό μας το λέει κάθε φίλαθλος που μας βλέπει στο δρόμο. Από ‘κει και πέρα πιστεύω ότι κάποιοι άλλοι παράγοντες, όπως και χθες άμα δείτε το πρώτο γκολ ήταν offside, δεν ξέρω τι λάθος έχουμε κάνει και τι λάθη πληρώνουμε μέχρι τώρα, είναι γεγονός ότι μας έχουν κόψει πάρα πολλούς από το πρωτάθλημα και η θέση που βρισκόμαστε είναι εντελώς πλασματική. Τα αποτελέσματα θα έρθουν. Η ψυχολογία μας είναι σε καλά επίπεδα γιατί αποδίδουμε καλά, η τύχη δεν είναι με το μέρος μας αυτόν τον καιρό, ωστόσο, πιστεύω ότι στο μέλλον θα γυρίσει η τύχη, θα είναι με το μέρος μας και θα κάνουμε πολύ καλύτερα τα πράγματα».

ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ: «Μ’ αρέσει να παίζω σε διάφορες θέσεις, από ‘κει και πέρα, σ’ όποια θέση μου ζητηθεί από τον προπονητή μου να αγωνιστώ θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα. Ο προπονητής είναι αυτός που αποφασίζει που θα με βάλει. Είναι πιο δύσκολο να διεκδικήσεις θέση στην ενδεκάδα αν είσαι νέος και αν είσαι ντόπιος παίκτης γιατί οι ομάδες δίνουν πολύ βαρύτητα σε ξένους ποδοσφαιριστές, πιστεύουν πιο πολύ σ’ αυτούς απ’ ότι φαίνεται, χωρίς λόγο, αλλά τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει αυτό και φαίνεται αυτό γιατί οι ομάδες επενδύουν πάνω σε νέους παίκτες. Όλο και περισσότερες ομάδες χρησιμοποιούν νέους παίκτες».


ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ: «Είναι αναπόφευκτο να μην υπάρχουν αυτές οι συγκρίσεις ωστόσο από την πλευρά μου δεν δίνω καθόλου σημασία σ’ αυτά τα πράγματα. Κοιτάω να αποδίδω όσο το δυνατόν καλύτερα, να είμαι καλά με τον εαυτό μου, να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό σε κάθε παιχνίδι και να βοηθάω την ομάδα μου».

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΤΟ ΟΥΕΦΑ: «Είναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα στο θεσμό του κυπέλλου ΟΥΕΦΑ, έχουμε να αντιμετωπίσουμε πάρα πολύ καλές ομάδες, πάρα πολύ δυνατές ομάδες, με πολύ μεγάλο μπάτζετ, μεγάλη διαφορά από τη δική μας ομάδα ωστόσο έχουμε δείξει ότι η ομάδα μας κοιτάει κατάματα αυτές τις ομάδες και αποδίδει καλό ποδόσφαιρο».

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΚΜΑΑΡ: «Πάμε να διεκδικήσουμε ένα θετικό αποτέλεσμα για να διεκδικήσουμε όσες πιθανότητες έχουμε για την πρόκριση μας στην επόμενη φάση. Πιστεύω πως αν αποδώσουμε σύμφωνα με τις δυνατότητές μας θα πάνε όλα καλά».

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΕΦΑ: «Είναι εντελώς διαφορετικές διοργανώσεις. Δεν μπορούμε να διαλέξουμε ανάμεσα στο πρωτάθλημα ή στο κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Ο κάθε θεσμός έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και κοιτάμε διαφορετικά κάθε θεσμό και εμείς».

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

22:00 ΣΠΟΡ+: ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΙΠ ΑΓΓΛΙΑΣ: ΛΕΣΤΕΡ – ΚΑΡΤΝΤΙΦ (Z)

ΣΠΟΡ+

12:00 ΡΟΛΑΝ ΓΚΑΡΟΣ (E)
14:00 ΣΠΟΡ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
14:30 ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ
15:30 NBA ACTION
16:00 AIR TIME
17:00 AΡΣΕΝΑΛ TV: ΆΡΣΕΝΑΛ – ΓΟΥΙΓΚΑΝ
19:00 ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ TV: ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ – ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ
21:00 NBA PLUS
21:30 WRC
22:00 ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΙΠ ΑΓΓΛΙΑΣ: ΛΕΣΤΕΡ – ΚΑΡΤΝΤΙΦ (Z)
00:05 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ: ΑΚΑΝΤΕΜΙΚΑ – ΜΠΕΝΦΙΚΑ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
19:00 ΝΕΤ: ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
20:00 NET: CHAMPIONS NET
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
22:00 SS1: UEFA CHAMPIONS LEAGUE
23:00 SS1: ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

26/11/1999 Ο Πύρρος Δήμας κερδίζει το χρυσό μετάλλιο στο αρασέ με 182.5 κιλά κάνοντας παγκόσμιο ρεκόρ, το αργυρό στο σύνολο με 387.5 κιλά και το χάλκινο στο ζετέ με 207.5 στην κατηγορία των 85 κιλών και ο Χρήστος Σπύρου κατακτά το αργυρό στο ζετέ με 207.5 κιλά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών που διεξάγεται στο ΣΕΦ

26/11/1984 Ο Γιάννης Κούρος διανύει μια απόσταση 1.000 χλμ ξεκινώντας από το Colac της Αυστραλίας και σημειώνει δυο ρεκόρ: τα πρώτα 500 χλμ σε 60 ώρες και 23 λεπτά (περίπου 3 ημέρες) και τα 1.000 χλμ σε 136 ώρες και 17 λεπτά (περίπου 6 ημέρες)

26/11/1982 Δέκα νεκροί και 535 τραυματίες σε γήπεδο στο Αλγέρι όταν πέφτει η στέγη του γηπέδου

26/11/1972 Η μεγαλύτερη εντός έδρας ήττα της ΑΕΚ από τον Ολυμπιακό με 1-5

26/11/1956 Ο Σοβιετικός Vyacheslav Yvanov κατακτά το χρυσό μετάλλιο στην κωπηλασία στους Ολυμπιακούς Αγώνες στη Μελβούρνη. Παραλαμβάνει το μετάλλιο αλλά αυτό του ξεφεύγει από τα πολλά πανηγύρια και βυθίζεται στη λίμνη

26/11/1956 Ο Γιώργος Ρουμπάνης κατακτά το χάλκινο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Μελβούρνη στο επί κοντώ με επίδοση 4.50μ πίσω από τους Αμερικανούς Bob Richards (4.56) και Bob Gutowski (4.53) μετά από αγώνα που κράτησε 11 ώρες. Στο αγώνισμα πήραν μέρος 19 αθλητές από 12 χώρες, ενώ η Ελλάδα κατακτά το πρώτο της ολυμπιακό μετάλλιο μετά από 44 χρόνια

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2007

6η ΑΓΩΝ: ΑΕΛ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 65-67




ΚΑΕ ΑΕΛ: ΗΤΤΑ ΕΛΕΩ... ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ

Ήττα με το "χεράκι" της διατησίας με 67-65 γνώρισε η ΑΕΛ στο κλειστό της Νεάπολης σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τελευταίο σουτ. Τότε ο Καραβανάς των γηπεδούχων προσπάθησε να ισοφαρίσει και να στείλει το ματς στην παράταση, αστόχησε όμως και η νίκη πήγε στην ομάδα της Ν. Σμύρνης η οποία έκανε το δεύτερο σερί «διπλό».

Απο τους νικητές κορυφαίοι οι Γιαννούλης με 14, Καλαμπόκης 11 ενω ο MVP της προηγούμενης αγωνιστικής Ντούσαν Σάκοτα τελείωσε τον αγώνα με 2 πόντους! Απο τους ηττημένους μεγάλο παιχνίδι ο Κυριακόπουλος με 18 πόντους και 5/ 6 τρίποντα και ο Τσέρανιτς με 11. Πολλά παράπονα είχαν οι γηπεδούχοι απο τους διαιτητές Ζαβλανό-Πηλοϊδη.

Με τον Ντούσαν Σάκοτα να σουτάρει στο σίδερο της στεφάνης ο Πανιώνιος προηγήθηκε στην πρώτη περίοδο με 8-14 με καλάθια των Καλαμπόκη και Κένταλ. Στη δεύτερη περίοδο ο Πανιώνιος με το Γιαννούλη να τελειώνει αρκετές επιθέσεις μέσα στο καλάθι προηγήθηκε στο 12’ με +9 (10-19). Σε αυτό το σημείο οι παίκτες του Κώστα Πιλαφίδη «ξύπνησαν» και με δύο τρίποντα από τον Κυριακόπουλο (9 πόντους) και συνεχή δίποντα του Τσέρανιτς(έβαλε 11 πόντους στο πρώτο μέρος) μείωσαν στο 18’ σε 22-24.

Τελικά η ομάδα του Μάρκοβιτς κράτησε βραχεία κεφαλή μέχρι το ημίχρονο που έληξε με 29-32. Απο την ομάδα της Ν. Σμύρνης οι Γιαννούλης, Ζορόσκι είχαν απο 6 πόντους, ο Νιούλεϊ 5 ενω ο Σάκοτα έμεινε άποντος! Σκληρή μάχη έγινε στην τρίτη περίοδο με τους φιλοξενούμενους να παίρνουν αέρα 9 πόντων στο 27’(35-44) με τον Γιαννούλη. Και πάλι οι Θεσσαλοί του Κώστα Πιλαφίδη με Καραβανά μείωσαν στους 4 (42-46) που ήταν το σκορ του δεκαλέπτου.

Στο 37’ ο εκπληκτικός Κυριακόπουλος έφερε τον αγώνα και πάλι στα ίσια με τρίποντο κάνοντας το Στο 31’ ο Κυριακόπουλος μείωσε σε 45-46 και 47-48, αλλά ο Σακοτα που εβαλε το πρώτο του καλάθι στο 32’ και ο Ζορόσκι στο 35’ έδωσαν διαφορά 8 πόντων 49-57.58-58. Ο Πανιώνιος με τρίποντο του Καλαμπόκη ξέφυγε 59-63 στο 38’ αλλά και πάλι οι Λαρισινοί μείωσαν στο καλάθι 63-65, 65-67 στο 39’ το οποίο έμεινε μέχρι το τέλος.

Τα δεκάλεπτα: 22-24, 29-32, 42-46, 65-67.

Α.Ε.Λ.: Κυριακόπουλος (18), Τσέρανιτς (11), Καραβανάς (10), Παπανικολόπουλος (10), Κις (7), Παπαχρήστος (2), Κολώκας (2), Τιγκ (4), Κλιμαβίτσιους (1).

Πανιώνιος: Γιαννούλης (14), Καλαμπόκης (11), Κλιβς (10), Ζορόσκι (10), Νιούλι (9), Κένταλ (6), Γεωργαλής (3), Σάκοτα (2), Καβαλιάουσκας (2).

Κώστας Πιλαφίδης: «Συγχαρητήρια στον Πανιώνιο για την νίκη. Δουλέψαμε σκληρά όλη την εβδομάδα για το ματς και με μεγάλη διάθεση. Δεν βρήκαμε όμως ρυθμό και βασικοί μας παίκτες δεν ήταν μέσα στο παιχνίδι είτε από λάθη δικά μας, είτε από την άμυνα του αντιπάλου. Ήταν επιτυχία το ότι σταθήκαμε για 40 λεπτά και είχαμε την ευκαιρία για τη νίκη αλλά δεν τα καταφέραμε. Στα δίποντα είχαμε μόλις 38% ευστοχία για δεύτερο συνεχόμενο ματς κάτι που πρέπει να το δούμε στην συνέχεια. Συγχαρητήρια στα παιδιά για την μεγάλη προσπάθεια , πρέπει να κρατήσουμε την εμφάνιση και να μην απογοητευτούμε. Ο Πανιώνιος είναι μια πολύ καλή ομάδα και της εύχομαι καλή συνέχεια. Εμείς πρέπει να πεισμώσουμε περισσότερο. Ευχαριστούμε τον κόσμο που είδε ότι προσπαθήσαμε αλλά δεν τους ικανοποιήσαμε με νίκη. Θα γίνουμε ακόμη καλύτεροι και θα το κάνουμε στην συνέχεια», ενώ αναφερόμενος στη διαιτησία είπε «Όταν χάνεις αν μιλήσεις για την διαιτησία θα θεωρηθείς γραφικός, οπότε είναι άτοπο να το κάνεις. Οι διαιτητές είναι επαγγελματίες και πρέπει να δουν εκείνοι και να κρίνουν τι ακριβώς κάνουν. Απλά δεν είναι ωραίο να υπάρχουν λάθη από πρόθεση».

9η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ: ΑΕΛ - ΠΑΟ 2 - 2


ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ 9ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ - ΑΡΗΣ 2-0
29΄, 43΄ Μοντόγια
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΒΕΡΟΙΑ
1-0
36΄ Κοβάσεβιτς

ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ


ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ
0-2
11' Κάστρο, 33' Σίριο
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠ.
0-3
45΄+2΄Φιλομένο, 65΄ Τσέζαρεκ, 76΄ (πεν.) Ροζέριο
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
3-1
7΄ Γεωργιάδης, 14΄ Κωνσταντινίδης, 24΄ Μαλεζάς / 28΄ Πλετς
SKODA ΞΑΝΘΗ - ΗΡΑΚΛΗΣ
0-3
26΄ Παπαδόπουλος, 73΄, 87΄ Χλωρός
Α.Ε.Κ. - Ο.Φ.Η. 19:00 4-0
47' Ριβάλντο, 50' Μαντούκα, 62' Μπλάνκο, 74' Παππάς
ΑΕΛ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
2-2
23΄ Κλέιτον, 48΄ Γκαλίτσιος / 15΄ Τζιόλης, 86΄ Μάτος

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


"ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ" ΙΣΟΠΑΛΙΑ...

ΑΕΛ - ΠΑΟ ... 2 - 2
23΄ Κλέιτον, 48΄ Γκαλίτσιος / 15΄ Τζιόλης, 86΄ Μάτος

Δεν μας πάει τίποτα. Η ΑΕΛ παρόλο που πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση δεν κατάφερε να φύγει νικήτρια από το Αλκαζάρ. Τέσσερα λεπτά πριν την λήξη ο ΠΑΟ με ένα εντελώς τυχερό γκολ κατάφερε να πάρει μια "παρά φύσιν" ισοπαλία.

Ο Παναθηναϊκός «έπεσε» στον Πηνειό αλλά δεν «πνίγηκε». Η ΑΕΛ αδικείται από το τελικό 2-2, καθώς είχε πολλές ευκαιρίες για να «καθαρίσει» τον αγώνα. Οι «πράσινοι» προηγήθηκαν με τον Τζιόλη στο 15΄, από αμφισβητούμενη θέση οφσάιντ, η ΑΕΛ το «γύρισε» με Κλέιτον και Γκαλίτσιο στο 48΄, όμως η τύχη της γύρισε και πάλι την πλάτη στο 86΄, όταν η εκτέλεση φάουλ του Μάτος «κοίμισε» τους πάντες και τον Κοτσόλη, για το 2-2. Η ΑΕΛ αγνοεί τη νίκη από την πρεμιέρα, ο Παναθηναϊκός «έπεσε» από την πρώτη θέση.

Με το γνώριμο 4-5-1 και μοναδικό προωθημένο τον σταρ της Λάρισας, Μπακαγιόκο παρέταξε την ομάδα του ο Γιώργος Δώνης, με τους Κλέιτον, Αλεξάνδρου να δίνουν λύσεις από τα άκρα στην επίθεση. Στην αντίπερα όχθη, ο Πορτογάλος τεχνικός συνεχίζοντας το rotation "έριξε" στο βασικό σχήμα τον Τάκη Φύσσα, για πρώτη φορά στην βασική ενδεκάδα σε ματς πρωταθλήματος ενώ στην επίθεση ο Νταμέ Ν' Ντόι ήταν ο παρτενέρ του Παπαδόπουλου.

Μετά το πρώτο αναγνωριστικό δεκάλεπτο με τις δύο ομάδες να αναζητούν δίοδο προκειμένου να κάνουν μια ευκαιρία απέναντι στην αντίπαλη εστία, ο Παναθηναϊκός σε μια στημένη φάση πέτυχε τον σκοπό του. Δηλαδή να ανοίξει το σκορ από νωρίς στο παιχνίδι.

Μετά από μια εκτέλεση φάου του Καραγκούνη (φάουλ που κέρδισε ο Ν' Ντόι από τον Κώτσιο) ο Τζιόλης πετάχτηκε στην πλάτη των αμυντικών της ΑΕΛ και με κεφαλιά που χτύπησε στο έδαφος νίκησε τον Κοτσόλη, ανοίγοντας το σκορ για το "τριφύλλι".

Οι "βυσσινί" οπαδοί δίκαια διαμαρτυρήθηκαν για οφσάιντ αφού ο διεθνής μέσος ήταν ελάχιστα πιο μπροστά από τον Νταμπίζα, που ήταν τελευταίος παίκτης αλλά άδικα για την φάση που ξεκίνησε το γκολ αφού ο πρώην "πράσινος" αμυντικός, Ηλίας Κώτσιος στην διεκδίκηση χτύπησε άθελά του τον Σενεγαλέζο επιθετικό, όπως έδειξε και ο τηλεοπτικός φακός.

Οι γηπεδούχοι μετά το γκολ του Παναθηκαϊκού βγήκαν και αναζήταν άμεσα την ισοφάριση και ο Μπακαγιόκο ήταν ο πρώτος που απείλησε. Στο 22' μετά από προσωπική ενέργεια γύρισε με πλάτη στο τέρμα του Κροάτη γκολκίπερ σούταρε αλλά ο Γκαλίνοβιτς ήταν σε ετοιμότητα και μπλόκαρε. Ο,τι δεν κατάφερε ο επιθετικός από την Ακτή Ελεφαντοστού το πέτυχε ο έτερος ξένος των γηπεδούχων, Σίλβα Κλέιτον.

Δύο λεπτά αργότερα, και με την ορμή της "ζεστής" ατμόσφαιρας από τους οπαδούς της Λάρισας, ο Βραζιλιάνος δοκίμασε το σουτ έξω από την περιοχή του Παναθηναϊκού στο 24', και αφού πρώτα βρήκε στον Σαριέγκι άλλαξε λίγο πορεία και κατέληξε στα δίχτυα του Γκαλίνοβιτς, ο οποίος άπλωσε το σώμα του αλλά δεν αρκέστηκε για να την απομακρύνει.

Οι παίκτες του Δώνη δεν φάνηκαν να είχαν αρκεστεί στο γκολ και βλάποντας τους "πράσινους" να έχουν αδυναμίες στο χώρο της μεσαίας γραμμής και συνεπώς στην ανάπτυξή τους, αναζήτησαν το δεύτερο γκολ. Στο 32' ο Κώτσιος βρήκε τον Μπακαγιόκο, ο οποίος δεν πρόλαβε αφού ο Γκαλίνοβιτς βγήκε και απομάκρυνε άμεσα αλλά η μπάλα κατέληξε στον Κλέιτον αλλά το μακρινόπλασέ του πέρασε άουτ.

Η πίεση των "βυσσινί" συνεχίστηκε και ένα λεπτό αργότερα και πάλι "άγγιξαν" το δεύτερο γκολ. Ο Κλέιτον βρήκε τον Μπακαγιόκο ο οποίος πέρασε τον Γκαλίνοβιτς, ο οποίος με τα πόδια δυσκόλεψε το έργο του αντιπάλου του, που έκανε την παράλληλη πάσα αλλά πριν σουτάρει ο Αλεξάνδρου ο Σαριέγκι με τάκλιν απομάκρυνε σωτήρια. Οι "πράσινοι" αντέδρασαν αλλά σε διάστημα τεσσάρων λεπτών το μόνο που κατάφεραν ήταν δύο απειλητικά σουτ των Καραγκούνη (35') και Ν' Ντόι (39'). Η τελευταία καλή στιγμή του πρώτου μέρους άνηκε και πάλι στους γηπεδούχους που με τον Κλέιτον να βγαίνει στην πλάτη της άμυνας των φιλοξενούμενων, σούταρε αλλά ο υψηλόσωμος Κροάτης τερματοφύλακας με το ένα χέρι απομάκρυνε τον κίνδυνο, διατηρώντας το 1-1.

Στην επανάληψη ο Ζοσέ Πεσέιρο αντικατέστησε τον εμφανώς "κουρασμένο" Ιβανσιτς με τον Δημούτσο, αλλά η εικόνα του ματς δεν άλλαξε άμεσα, αφού οι γηπεδούχοι βγήκαν με την ίδια "δίψα" του πρώτου μέρους από τα αποδυτήρια. Στο 47' ο Φωτάκης εκτέλεσε το κόρνερ και ο Νταμπίζας πιο ψηλά από όλους έπιασε την κεφαλιά αλλά ενστικτωδώς ο Γκαλίνοβιτς αποκάκρυνε σε νέο κόρνερ.

Και πάλι ο Φωτάκης στην εκτέλεση (48') ο Δημούτσος απομάκρυνε ο Βενετίδης έκανε την σέντρα και μετά από κεφαλιά του Σαρμιέντο, μέσα από την άμυνα των "πράσινων" ο Γκαλίνοβιτς έδιωξε και ο Γκαλίτσιος από κοντά με προβολή έστειλε την μπάλα στα δίχτυα μέσα σε αποθέωση για τους "βυσσινί" σε πάγκο και εξέδρα.

Οι γηπεδούχοι είχαν πετύχει την ανατροπή του σκορ και οι φωνές του Πεσέιρο δεν έπιαναν τόπο, αφού οι παίκτες του δεν έδειχναν ικανοί να φτάσουν με αξιώσεις στην εστία του Κοτσόλη. Μάλιστα, ο πολύ θετικός Γκαλίνοβιτς κράτησε την ομάδα του μέσα στο παιχνίδι όταν στο 57' σε σουτ του Μπακαγιόκο από καλή θέση έδιωξε σε κόρνερ. Ο Πορτογάλος τεχνικός βλέποντας ότι η ομάδα του δεν μπορούσε να δημιουργήσει απέσυρε τους Καραγκούνη και Παπαδόπουλο, βάζοντας στο ματς τους Δάρλα και Σαλπιγγίδη.

Οι αλλαγές αυτές άλλαξαν λίγο την εικόνα του "τριφυλλιού" που σταδιακά και χωρίς άλλα περιθώρια ανέβαζε την απόδοσή του χάρη κυρίως στην πολύ καλή παρουσία του Μάτος, με τον χρόνο ωστόσο ξνα κυλά και να ανεβάζει την αδρεναλίνη. Η οπισθοχώρηση των γηπεδούχων σε συνδιασμό με την πίεση των παικτών του Πεσέιρο, είχε ως αποτέλεσμα ο Παναθηναϊκός να φτάσει στην "λυτρωτική" ισοφάριση στο 86'.

Μετά από μακρινή εκτέλεση φάουλ του Μάτος απο τ' αριστερά, οι αμυντικοί της Λάρισας μπερδεύτηκαν και η μπάλα κατέληξε στα δίχτυα του Κοτσόλη, και το 2-2, έμελλε να είναι και το τελικό αποτέλεσμα.

ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Νταμπίζας, Βενετίδης-Σαριέγκι,Βύντρα, Δημούτσος
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ: 8.252

ΑΕΛ (Γιώργος Δώνης): Κοτσόλης, Νταμπίζας, Κώτσιος, Γκαλίτσιος, Βενετίδης, Κυριακίδης, Σαρμιέντο (90΄+ Γκίκας), Φωτάκης, Αλεξάνδρου (81΄ Φέρστερ), Κλέϊτον, Μπακαγιόκο

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ζοσέ Πεσέιρο): Γκαλίνοβιτς, Σαριέγκι, Μάτος, Μόρις, Παπαδόπουλος (62΄ Σαλπιγγίδης), Φύσσας, Καραγκούνης (62΄ Δάρλας), Τζιόλης, Βύντρα, Ντόι, Ίβανσιτς (46΄ Δημούτσος).

ΔΩΝΗΣ: "ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ"

Γιώργος Δώνης: "Τι να πρωτοπώ. Είχα πει την περασμένη Πέμπτη ότι η ομάδα μου σήμερα έχει μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να αποδείξει ότι είναι από τις καλύτερες στο πρωτάθλημα. Απέδειξε ότι παίζει το πιο ελκυστικό ποδόσφαιρο. Οι ουδέτεροι το απολαμβάνουν, δυστυχώς όχι εμείς λόγω αποτελέσματος.

Με όλους μπορείς να τα βάλεις, με τον Θεό όχι. Σε βάθος χρόνου θα πάρουμε τα χρωστούμενα και αυτό που μας αξίζει στο πρωτάθλημα. Μετά από τρία χρόνια στην ομάδα, οι βάσεις που έχουμε βάλει γι αυτό που ονειρευόμασταν είναι πολύ δυνατές και μας κάνει να ελπίζουμε ότι σύντομα, αν όχι φέτος, του χρόνου ή την επόμενη χρονιά, θα έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα. Δεν είναι τυχαίο ότι είδαμε τον πρωτοπόρο να πανηγυρίζει τον βαθμό που κατέκτησε.

Προπονούμαστε για παιχνίδια που ξεκινούν με άκυρο γκολ σε βάρος μας και είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι πλέον. Έχουμε κρίσιμο παιχνίδι την Πέμπτη, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι καλό στην Ευρώπη. Εγώ δεν μπορώ να κάνω αυτή την ομάδα να παίζει όπως είδατε σήμερα, επί ενενήντα λεπτά. Ίσως να μπορεί κάποιος άλλος, αλλά εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά. Εγώ την συμπεριφορά της ομάδας μου την απόλαυσα. Είναι όμως πρόβλημα το γεγονός ότι χάνουμε τόσες πολλές ευκαιρίες.

Η ομάδα με εκπλήσσει ευχάριστα από αυτό που παρουσιάζει. Θα ήθελα και λογικό είναι να το έχουμε συνδυάσει με αποτελέσματα. Αν όμως με ρωτάγατε αν θα προτιμούσα κακή μπάλα με καλά αποτελέσματα με την βοήθεια της τύχης, θα σας έλεγα όχι, προτιμώ αυτό που βλέπω τώρα".


ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - SKODA ΞΑΝΘΗ 19:00 NET

ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛ. - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ 15:00
ΑΡΗΣ - Α.Ε.Κ. 16:45 ΝΕΤ
ΒΕΡΟΙΑ - ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 16:45 Αlpha
Ο.Φ.Η. - ΑΕΛ 16:45 S/S
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ 16:45 S/S
ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠ. - Π.Α.Ο.Κ. 19:00 ΝΕΤ
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ. - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 19:00 S/S

ΔΩΝΗΣ: "ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ"

Γιώργος Δώνης: "Τι να πρωτοπώ. Είχα πει την περασμένη Πέμπτη ότι η ομάδα μου σήμερα έχει μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να αποδείξει ότι είναι από τις καλύτερες στο πρωτάθλημα. Απέδειξε ότι παίζει το πιο ελκυστικό ποδόσφαιρο. Οι ουδέτεροι το απολαμβάνουν, δυστυχώς όχι εμείς λόγω αποτελέσματος.

Με όλους μπορείς να τα βάλεις, με τον Θεό όχι. Σε βάθος χρόνου θα πάρουμε τα χρωστούμενα και αυτό που μας αξίζει στο πρωτάθλημα. Μετά από τρία χρόνια στην ομάδα, οι βάσεις που έχουμε βάλει γι αυτό που ονειρευόμασταν είναι πολύ δυνατές και μας κάνει να ελπίζουμε ότι σύντομα, αν όχι φέτος, του χρόνου ή την επόμενη χρονιά, θα έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα. Δεν είναι τυχαίο ότι είδαμε τον πρωτοπόρο να πανηγυρίζει τον βαθμό που κατέκτησε.

Προπονούμαστε για παιχνίδια που ξεκινούν με άκυρο γκολ σε βάρος μας και είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι πλέον. Έχουμε κρίσιμο παιχνίδι την Πέμπτη, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι καλό στην Ευρώπη. Εγώ δεν μπορώ να κάνω αυτή την ομάδα να παίζει όπως είδατε σήμερα, επί ενενήντα λεπτά. Ίσως να μπορεί κάποιος άλλος, αλλά εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά. Εγώ την συμπεριφορά της ομάδας μου την απόλαυσα. Είναι όμως πρόβλημα το γεγονός ότι χάνουμε τόσες πολλές ευκαιρίες.

Η ομάδα με εκπλήσσει ευχάριστα από αυτό που παρουσιάζει. Θα ήθελα και λογικό είναι να το έχουμε συνδυάσει με αποτελέσματα. Αν όμως με ρωτάγατε αν θα προτιμούσα κακή μπάλα με καλά αποτελέσματα με την βοήθεια της τύχης, θα σας έλεγα όχι, προτιμώ αυτό που βλέπω τώρα".

Ζοσέ Πεσέιρο: "Αξίζαμε την ισοπαλία, όχι με τον τρόπο που παίξαμε, αλλά με το πάθος που την κυνηγήσαμε. Η Λάρισα είναι μια πολύ καλή ομάδα, ο προπονητής της μελέτησε πολύ καλά το παιχνίδι μας, ήξερε ότι θα πιέσουμε ψηλά και ζήτησε γρήγορες πάσες και να βγαίνει η μπάλα μπροστά. Η Λάρισα δεν αξίζει τη θέση που βρίσκεται, έχει πολύ λίγους πόντους σε σχέση με την ποιότητα του ποδοσφαίρου που παίζει. Ναι μεν δεν παίξαμε καλά, αλλά πρέπει να αποδώσουμε και στη Λάρισα τα εύσημα για το παιχνίδι της.

Ειλικρινά δεν ξέρω για τη φάση του πρώτου γκολ, αλλά δεν μου αρέσει να κριτικάρω τους διαιτητές. Το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να αποδέχομαι τις αποφάσεις τους, είτε είναι υπέρ μου, είτε είναι εναντίον μου".

ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ... ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ

Ισραήλ, Ελβετία, Λετονία, Λουξεμβούργο και Μολδαβία... επέλεξε η κληρωτίδα για αντιπάλους της Ελλάδας στα προκριματικά του Μουντιάλ 2010.

Το προφίλ των αντιπάλων:

ΙΣΡΑΗΛ:

Το Ισραήλ θα διεκδικήσει για δεύτερη φορά στην ιστορία του τη συμμετοχή σε τελικά Μουντιάλ. Την πρώτη «γεύση» την πήρε το 1970, στη διοργάνωση του Μεξικό, όταν και κατετάγη 13ο, αποχωρώντας χωρίς νίκη και με δυο ισοπαλίες απολογισμό. Οι Ισραηλινοί μπήκαν σε μια νέα (ποδοσφαιρική) εποχή από το 1991, τη χρονιά που οι ομάδες τους ξεκίνησαν να αγωνίζονται σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις και τρία χρόνια αργότερα έγιναν αποδεκτοί ως κανονικά μέλη της UEFA.

Από το 2006 προπονητής της ομάδας είναι ο Ντρορ Καστάν, ο οποίος διαδέχθηκε τον νυν προπονητή της Τσέλσι Αβραμ Γκραντ.Με την Ελλάδα οι Ισραηλινοί έχουν τεθεί αντιμέτωποι άλλες 16 φορές συνολικά, με την Εθνική μας να έχει πανηγυρίσει οκτώ φορές ενώ έχει υποστεί τέσσερις ήττες και τέσσερα ματς έληξαν ισόπαλα. Η μοναδική διάκριση της Εθνικής Ισραήλ ήταν η ανάδειξή της σε πρωταθλήτρια Ασίας το 1964.

ΕΛΒΕΤΙΑ:

Το Μουντιάλ δεν είναι νέα υπόθεση για τους Ελβετούς, που έχουν καταγράψει σημαντικές επιδόσεις και αξιοπρόσεκτα ρεκόρ. Όπως εκείνο που κατάφεραν να δημιουργήσουν το 2006, όταν αποκλείστηκαν στη δεύτερη φάση, μολονότι δεν δέχθηκαν ούτε ένα γκολ στην εστία τους (σε κανονική διάρκεια), αλλά κι εκείνο που του θέλει να είναι η μοναδική ομάδα που δεν κατάφερε να σκοράρει ούτε μία φορά στη διαδικασία των πέναλτι... Παρά ταύτα, για τη χώρα των 7,5 εκατομμυρίων κατοίκων, η παρουσία και μόνο της Εθνικής στα γερμανικά γήπεδα αναγνωρίστηκε ως κατόρθωμα. Κι αν το 2006 δεν ήταν η χρονιά τους, οι Ελβετοί έχουν να επιδείξουν το 1934, το 1938 και το 1954 ως καλύτερες, παγκόσμιες, στιγμές τους, καθώς και στις τρεις αυτές διοργανώσεις κατάφεραν να βρεθούν ως και τα προημιτελικά. Συνολικά έχουν δώσει το «παρών» έξι φορές σε Παγκόσμια Κύπελλα (1934, 1938, 1950, 1954, 1962, 1966, 1994, 2006). Στον πάγκο των Ελβετών βρίσκεται από τον Αύγουστο του 2001 ο Γιάκομπ Κουν.

ΛΕΤΟΝΙΑ:

Ανεξάρτητοι από το 1991, όταν και έλαβε τέλος η προσάρτησή τους στη Σοβιετική Ενωση, οι Λετονοί δεν έχουν φτάσει ποτέ στην ιστορία τους στα τελικά του Μουντιάλ. Με τον Ρωσο-Λετονό Αλεκσάντρς Σταρκόφς να επιστρέφει στο «τιμόνι»τα της Εθνικής το 2007, καθώς διαδέχθηκε τον Γιούρις Αντρεγεφς, η χώρα της Βαλτικής φιλοδοξεί να επαναλάβει εμφανίσεις αντίστοιχες με αυτές που την οδήγησαν στη μεγαλύτερη (και μοναδική) επιτυχία της στο ποδόσφαιρο, την πρόκριση στο Euro2004, με προπονητή και πάλι τον Σταρκόφς τότε.

ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ:

Συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο «αδύναμες» ομάδες της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας, συνεπώς η δυναμικότητά του Λουξεμβούργου εντοπίζεται ακόμη πιο χαμηλά σε παγκόσμιο επίπεδο, μολονότι τα τελευταία χρόνια έχει δείξει σημάδια βελτίωσης. Οι Λουξεμβούργιοι αγνοούσαν τη νίκη από το 1995 έως και το 2007, πέφτοντας στο Νο195 της παγκόσμιας κατάταξης και μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο κατάφεραν να αποτινάξουν την... κατάρα, νικώντας τη Γκάμπια σε φιλικό (2-1). Ακολούθησε και η πρώτη νίκη της 12ετίας σε επίσημο αγώνα, σε βάρος της Λευκορωσίας (1-0) για τα προκριματικά του Euro2008.
Ο Γκι Ελέρ, ένας από τους σημαντικότερους παίκτες που φόρεσαν τη φανέλα της Εθνικής, βρίσκεται στην τεχνική ηγεσία της ομάδας από το 2004. Η πιο αξιόλογη παρουσία τους σε διεθνές επίπεδο, ήταν αυτή στο Ευρωπαϊκό του 1964, όταν και βρέθηκαν μια... ανάσα από τα ημιτελικά.

ΜΟΛΔΑΒΙΑ:

Η Μολδαβία είναι γνώριμη της Ελλάδας σε επίσημες «μάχες», μιας και τη συναντήσαμε μόλις τον Ιούνιο στο Παγκρήτιο, για τα προκριματικά του Euro2008, και το σκορ έγραψε 2-1 υπέρ του συγκροτήματος του Οτο Ρεχάγκελ. Ένα χρόνο και πλέον νωρίτερα, τον Σεπτέμβριο του 2006, στον αγώνα στο Κισινάου, η Εθνική μας είχε και πάλι αναδειχθεί νικήτρια με 1-0. «Πρωτάρα» σε μεγάλες διοργανώσεις, η Μολδαβία του Ρώσου Ιγκόρ Ντομπροβόλσκι υφίσταται ως ανεξάρτητη ομοσπονδία από το 1991.