Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

ΔΩΝΗΣ: "ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΥΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ..."

Για όλους και για όλα μίλησε ο Γιώργος Δώνης στη συνέντευξη Τύπου ενόψει της αναμέτρησης με τον Άρη. Ο τεχνικός της ΑΕΛ αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η ομάδα του αποδίδει καλό ποδόσφαιρο και δεν μπορεί να πάρει τα αποτελέσματα που θέλει (το απέδωσε στο ότι δεν σκοράρουν οι ακραίοι επιθετικοί). Επίσης, μίλησε για την κριτική του κόσμου σε βάρος της τακτικής και των επιλογών ορισμένων παικτών.

Σε αυτό το σημείο άπλωσε ασπίδα προστασίας στον Γιώργο Καλαντζή, εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο Μπακαγιόκο θα ξεπεράσει τα 10 γκολ φέτος, ανέλυσε διεξοδικά τον τρόπο που θέλει να παίζει η ομάδα του και υποσχέθηκε ότι θα δώσει ευκαιρίες στον «παροπλισμένο» Κόζλεϊ. Τέλος, ο Γιώργος Δώνης αποκάλυψε ότι η ομάδα θέλει να κάνει δύο μεταγραφές από το ελληνικό πρωτάθλημα, που δεν αφορούν όμως την επίθεση.

Αναλυτικά η συνέντευξη τύπου:

Για τις καλές εμφανίσεις και τα άσχημα αποτελέσματα: «Είναι ένα δύσκολο διάστημα για εμάς, γιατί είναι αποδεκτό από όλους ότι η ΑΕΛ είναι καλή ομάδα και παίζει καλό ποδόσφαιρο, όμως, δυστυχώς δεν καταφέρνει να κερδίζει. Είναι δύσκολο όταν βλέπεις μια ομάδα να αποδίδει ελκυστικό ποδόσφαιρο, να αρέσει στον κόσμο, αλλά μη φεύγεις χαρούμενος από το γήπεδο εξαιτίας των αποτελεσμάτων. Είναι μεγάλη η στενοχώρια όλων όσων ζουν μέσα και γύρω από την ομάδα, παικτών, παραγόντων, προπονητών και φιλάθλων. Θα πρέπει, ωστόσο, να μην παρασυρθούμε και να βγάζουμε σωστά συμπεράσματα γύρω από την ομάδα. Εμείς προχωράμε με στόχο να την εξελίξουμε και να την κάνουμε καλύτερη».

Για την ομάδα του: «Είχα πει πριν από τα τελευταία τρία ματς, ότι αυτό που χρειάζεται βελτίωση είναι η αμυντική μας λειτουργία και σε αυτό το κομμάτι είμαστε ικανοποιημένοι. Στον τομέα στον οποίο πρέπει να δουλεύουμε πολύ είναι το τελείωμα των φάσεων, γιατί το ποσοστό επιτυχίας είναι πολύ μικρό σε σχέση με τις τελικές μας προσπάθειες. Πρέπει να βελτιώσουμε το κομμάτι στο ποίο φτάνουμε με καλές προϋποθέσεις στην περιοχή, αλλά αρκετές φορές δεν τελειώνουμε τις προσπάθειές μας. Αν βελτιώσουμε αυτό το ποσοστό, θα έχουμε περισσότερες πιθανότητες να πετύχουμε γκολ. Μπορεί να παίζουμε καλά, αλλά είναι φανερό ότι για να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε, πρέπει να αγγίξουμε το τέλειο. Μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά μέσα από σκληρή δουλειά θα τα καταφέρουμε. Είναι σημαντικό ότι η ομάδα πλέον έχει αποκτήσει καλή αγωνιστική ταυτότητα και οι παίκτες έχουν αφομοιώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό το 4-3-3 τόσο στην επιθετική ανάπτυξη, όσο και στην αμυντική λειτουργία. Τέλος είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από το γεγονός ότι παίζουμε πολύ πιο γρήγορα».

Για το παιχνίδι με τον Άρη: «Είναι ένα σημαντικό ματς απέναντι σε έναν δύσκολο αντίπαλο, που διαθέτει ποιότητα στο παιχνίδι του, καλούς ποδοσφαιριστές και κάνει πολύ καλή πορεία σε Ελλάδα και Ευρώπη. Είναι μια ομάδα που μου αρέσει να βλέπω. Έχει βασικές αρχές στο παιχνίδι του και το ίδιο πρόβλημα με εμάς: Δεν βάζει εύκολα γκολ παρότι δημιουργεί προϋποθέσεις».

Για τα κολακευτικά σχόλια των Φαν Χάαλ, Άντβοκαατ, Μόγιες: «Ειδικά τα λόγια του Φαν Χάαλ είναι μεγάλη τιμή και για την ομάδα, αλλά και για μένα προσωπικά και είναι ένα από τα ξεχωριστά σημεία αναφοράς στην ιστορία της ΑΕΛ. Δεν υπάρχει φίλαθλος αυτή τη στιγμή που να μην αναγνωρίζει ότι η ομάδα παίζει καλά. Στενοχωριόμαστε όλοι που με αυτή την εικόνα δεν μπορούμε να πάρουμε αποτελέσματα, αλλά ο καθένας το εκδηλώνει με διαφορετικό τρόπο. Κάποιοι π.χ. ρίχνουν την ευθύνη σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο. Αυτή τη στιγμή μας λείπει το κερασάκι από την τούρτα και πρέπει να βρούμε τρόπο να το βάλουμε. Δεν πρέπει να περνάμε στο ντούκου αυτά τα κοπλιμέντα. Δεν πρέπει να τα ξεχάσουμε εύκολα γιατί όταν βγαίνουν από τα στόματα προπονητών αυτού του βεληνεκούς -που στο κάτω κάτω δεν έχουν καμιά ανάγκη να σου που καλά λόγια αν δεν τον πιστεύουν- σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι κάτι βλέπουν στην ΑΕΛ. Ο Αναστασίου για παράδειγμα, μας έλεγε ότι οι Ολλανδοί έμειναν εντυπωσιασμένοι από την ομάδα μας, παρότι εμείς δεν κάναμε το καλύτερό μας παιχνίδι. Είμαστε στενοχωρημένοι που δεν μπορούμε να πάρουμε αυτό που μας αξίζει, αλλά πιστεύω ότι σύντομα θα τα καταφέρουμε».

Για το πόσο θα αποφορτίσει την ομάδα το τέλος των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων:

«Σίγουρα θα παίξει ρόλο γιατί πλέον η ομάδα θα συγκεντρωθεί σε δύο στόχους. Σε κάτι που με έχει εκπλήξει ευχάριστα η ομάδα είναι ότι ενώ μετά από ευρωπαϊκούς αγώνες οι αντίπαλοί μας στο πρωτάθλημα περιμένουμε εμείς να είμαστε κουρασμένοι, τελικά ήταν οι αντίπαλοι εκείνοι που έδειχναν να έχουν λιγότερες δυνάμεις. Φάνηκε αυτό στους αγώνες με Ηρακλή και μες ΟΦΗ. Οι παίκτες αρχίζουν να ξεπερνούν τα όριά τους, που σημαίνει ότι έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης».

Για την έλλειψη αποτελεσματικότητας στην επίθεση και τις λύσεις που υπάρχουν: «Λένε κάποιοι να βάλουμε δεύτερο σέντερ φορ δίπλα στον Μπακαγιόκο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξουμε το 4-3-3 σε 4-4-2. Όμως, με τη συγκεκριμένη λειτουργία η ομάδα αποδίδει τόσο καλό ποδόσφαιρο και δημιουργεί ευκαιρίες. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Μπακαγιόκο θα φτάσει το φράγμα των 10 γκολ στο πρωτάθλημα. Αν είχαμε περισσότερους σκόρερ στην επιθετική τριπλέτα ίσως να μην ήμασταν τόσο καλοί στο κομμάτι της δημιουργίας φάσεων όπως τώρα, ίσως να μην είχαμε αυτό που μας προσφέρει ο Κλέιτον με τον Αλεξάνδρου. Ο Μπακαγιόκο δεν έπαιζε ποτέ στα πλάγια της επίθεσης στη μέχρι τώρα καριέρα του και φυσικά δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε ποτέ σε αυτή τη θέση για δύο λόγους. Πρώτον γιατί θα γίνουμε κακοί στο ανασταλτικό κομμάτι και δεύτερον γιατί όταν έχει πετύχει 8 και 10 γκολ σε μια χρονιά στο γαλλικό πρωτάθλημα, σημαίνει ότι μπορεί να πετύχει και στο ελληνικό. Ο Μπακαγιόκο έχει το στυλ που θέλουμε. Δηλαδή είναι φορ περιοχής όχι στατικός, αλλά ικανός να δημιουργήσει από μόνος του φάσεις. Θεωρώ ότι είναι θέμα χρόνου να επανέλθει στα γκολ».

Για το αν το γκολ είναι ζήτημα αυτοπεποίθησης για ορισμένους παίκτες: «Είναι συνδυασμός ικανότητας και αυτοπεποίθησης. Οι πλάγιοι επιθετικοί μας είναι ικανοί να δημιουργήσουν, αλλά μερικές φορές δεν πιστεύουν τόσο πολύ στο γκολ. Για παράδειγμα ο Κλέιτον αρέσκεται να δημιουργεί με τη μπάλα στα πόδια, παρά να τελειώσει τη χρονιά με 7 γκολ. Είναι πολύ σημαντικό αν επιθετική σου τριπλέτα - μαζί με τις αλλαγές που μπορεί να γίνουν από αγώνα σε αγώνα - σου προσφέρει σε μια χρονιά 20 γκολ».

Για την κριτική που ασκείται στον Χρήστο Καλαντζή: «Διαφωνώ στο να εστιάζεται η κριτική σε ένα μόνο πρόσωπο, είτε πρόκειται για παίκτη, είτε για προπονητή. Πρέπει να κρίνεται η ομάδα συνολικά. Ένας προπονητής είναι αυτός που κρίνει αν ένας ποδοσφαιριστής θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί η όχι για να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά μέσα στο γήπεδο. Η διαφωνία μου είναι ότι δεν μπορείς να κρίνεις έναν παίκτη των 50.000 με έναν παίκτη των 450.000 ευρώ. Συμφωνώ ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχει ο Χρήστος. Όλοι στο τιμ συμφωνούμε ότι με τον τρόπο που αγωνίζεται και με βάση τις ικανότητες που έχει ο Καλαντζής αδικεί πρώτον απ όλους τον εαυτό του. Από την άλλη είναι ένας παίκτης που μας προσφέρει πράγματα τα οποία ίσως ο πολύς κόσμος δεν μπορεί να αντιληφθεί. Τρέχει, μαρκάρει, κυνηγάει φάσεις και είναι άδικο να κρίνεται ως φορ περιοχής, γιατί πολύ απλά είναι περιφερειακός επιθετικός. Αν είχαμε μπει στη διαδικασία να κάνουμε αυτό που λέει ο κόσμος, αυτή τη στιγμή δεν θα είχαμε καταφέρει όσα έχουμε πετύχει μέχρι τώρα. Ο Γκαλίτσιος θα ήταν στόπερ ή αμυντικό χαφ, ο Σίσιτς έγινε τώρα ο μεγάλος παίκτης που έφυγε από την ομάδα μας και ίσως ο Αλωνεύτης με τον Σέρμπαν που είχαν δεχτεί σκληρή κριτική από μερίδα του κόσμου να μην είχαν αποδώσει. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι είμαστε μαζί σε αυτή την προσπάθεια και όχι απέναντι».

Για τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την ομάδα. Δεν θα πάρουμε παίκτες για τους οποίους δεν θα είμαστε σίγουροι για την αξία τους. Το ρόστερ θα μειωθεί. Υπάρχουν δύο συγκεκριμένοι στόχοι από το ελληνικό πρωτάθλημα - που δεν είναι επιθετικοί - τους οποίους θα θέλαμε να εντάξουμε στο δυναμικό μας μέχρι το καλοκαίρι».

Για τον Κόζλεϊ: «Το εκτιμώ πάρα πολύ. Εκτός από τις ικανότητες παίζει μεγάλο ρόλο και η συμπεριφορά του. Αυτή την περίοδο δεν είμαι ικανοποιημένος από τον Γιόζεφ. Ίσως επηρεάστηκε ψυχολογικά από το γεγονός ότι μετά την άφιξη του Μπακαγιόκο δεν είναι πρώτη λύση για την επίθεση. Δουλεύει πολύ, είναι παίκτης που μπορεί να μας βοηθήσει στο γκολ και όταν κρίνω ότι είναι σε καλή κατάσταση θα πάρει τις ευκαιρίες».

Για τον Πάρα: «Δεν είμαι ευχαριστημένος από την Πάρα στο κομμάτι της τακτικής. Έχει μεγάλη δυσκολία στη συγκέντρωση, ενώ έχει ικανότητα στο ένας εναντίον ενός και στο γκολ. Στη λειτουργία της ομάδας, αν ένας παίκτης δεν είναι καλός, έχει πρόβλημα ολόκληρη η ομάδα. Δεν είναι θέμα εξυπνάδας η αφομοίωση της τακτικής, είναι θέμα χαρακτήρα του κάθε παίκτη. Στον Γκαλίτσιο πήρε ένα χρόνο για να μάθει να λειτουργεί σωστά και όλοι βλέπετε πως παίζει τώρα. Πρέπει και ο ίδιος ο Φακούντο να βοηθήσει τον εαυτό του».

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ "ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΡΟΥΣΗΣ"

Να βρει τον κατάλληλο ποδοσφαιριστή που θα πλαισιώσει τον Μπακαγιόκο στην γραμμή κρούσης αναζητούν ήδη οι άνθρωποι της Λάρισας.

Μετά από σχετική εισήγηση του Γιώργου Δώνη, οι ιθύνοντες των "βυσσινί" ήδη αναζητούν τον παίκτη "κλειδί" για την επίθεση που θα δώσει λύσεις στον Μπακαγιόκο αλλά και στο σκοράρισμα της ομάδας που είναι το μεγάλο φετινό πλήγμα, αφού η ομάδα δημιουργεί ευκαιρίες αλλά δεν έχει τον άνθρωπο που θα στείλει την μπάλα στα δίχτυα.

Πιθανών ο στόχος να έχει εντοπιστεί και να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την άμεση απόκτησή του την περίοδο του Ιανουαρίου, αλλά τα πάντα παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό.

Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες η Λατινική Αμερική αλλά και η Βόρεια Ευρώπη είναι δύο από τις αγορές που φαίνεται να κινούνται πιο έντονα οι "βυσσινί".

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΕ ΑΡΗ & ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ

Κυκλοφορούν από σήμερα το απόγευμα (Τετάρτη 5/12) από το επίσημο κατάστημα της ΑΕΛ, Vissini Store (οδός Μανωλάκη 1) τα εισιτήρια για την αναμέτρηση με τον Άρη, που θα γίνει στο Στάδιο Αλκαζάρ την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής της Superleague. Το Vissini Store θα παραμείνει ανοικτό για τη διάθεση εισιτηρίων κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των καταστημάτων. Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:

Θύρα 3 - Stergiaki Travel: 60 ευρώ
Θύρα 2 - Storismenos: 30 ευρώ
Θύρα 4 - Ηλεκτρόραμα: 30 ευρώ
Θύρα 10Α-10Β - Wind: 23 ευρώ
Θύρα 6: 18 ευρώ

*Επίσης γίνεται γνωστό ότι διατίθενται παιδικά εισιτήρια για όλες τις θύρες στην τιμή των 10 ευρώ. Τα εισιτήρια αφορούν σε παιδιά ηλικίας έως 14 ετών με συνοδό.

*Η παιδική κερκίδα Goody s θα λειτουργήσει - για λόγους ασφαλείας στον συγκεκριμένο αγώνα - στη Θύρα 4 – Ηλεκτρόραμα.

*H ΠΑΕ Άρης συμφωνήθηκε - μετά την απόφαση στη σημερινή σύσκεψη στην Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας - να παραλάβει 500 εισιτήρια για τη Θύρα 14 του Σταδίου Αλκαζάρ, για τις ανάγκες των φίλων της ομάδας της ενόψει του κυριακάτικου αγώνα.

Επίσης από το Vissini Store διατίθενται τα εισιτήρια για το τελευταίο φετινό ευρωπαϊκό ραντεβού της ΑΕΛ με τη Νυρεμβέργη στο Πανθεσσαλικό (Πέμπτη 20/12) στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ.

Οι φίλοι της ομάδας που έχουν κάνει προεγγραφή για την απόκτηση εισιτηρίου μέσω του προνομιακού πακέτου (με έκπτωση μαζί με το εισιτήριο του αγώνα με τη Ζενίτ) μπορούν να παραλαμβάνουν το εισιτήριό τους με την επίδειξη της αντίστοιχης απόδειξης και της αστυνομικής τους ταυτότητας.

Οι τιμές ανά θύρα έχουν ως εξής:

*Θύρες 31-32 (Διάζωμα 113), Θ 33-34 (Δ 114), Θ 36-37 (Δ 115), Θ 1 (101), Θ 3-4 (Δ 102), Θ 8-9 (Δ 104), Θ 12 (Δ 105):20 ευρώ
Θύρες 49-50 (Διάζωμα 121), Θ 51-52 (Δ 122), Θ 53-54 (Δ 123), Θ 55-56 (Δ 124): 30 ευρώ
Θύρες 15-16 (Διάζωμα 207), Θ 18-19 (Δ 208), Θ 24-25 (Δ 210), Θ 27-28 (Δ 211):40 ευρώ
Θύρα 13 (Διάζωμα 106), Θ 15-16 (Δ 107), Θ 27-28 (Δ 111), Θ 30 (112):45 ευρώ
Θύρα 21-29 (Διάζωμα 109):70 ευρώ

ΝΟΚ ΑΟΥΤ Ο ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ...

Για περίπου δύο εβδομάδες ο Ανδρέας Λαμπρόπουλος (θλάση) θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης στη Λάρισα. Ο 19χρονος μεσοεπιθετικός μπήκε αλλαγή στο 70 του αγώνα με τον ΟΦΗ, ωστόσο ελάχιστα λεπτά αργότερα ένιωσε τράβηγμα στον αριστερό δικέφαλο. Δεν ζήτησε όμως αλλαγή και έπαιξε μέχρι τέλους, αφού άλλωστε στο 78 με την είσοδο του Πάρα είχαν ολοκληρωθεί οι αλλαγές.

Οσον αφορά τον Σαρμιέντο, το αιμάτωμα στο δεξιό γόνατο δεν φαίνεται ιδιαίτερα ανησυχητικό (χθες δεν προπονήθηκε), όμως ο Γιώργος Δώνης θα περιμένει τις επόμενες προπονήσεις για να δει αν θα τον έχει στη διάθεσή του για το ματς κόντρα στον Αρη. Ο Βεργώνης έκανε ατομικό μετά την επέμβαση στους κοιλιακούς, ενώ μόνοι τους γυμνάστηκαν και οι Βενέτης, Μπαχράμης, Μπακαγιόκο. Συντηρητικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Αλεξάνδρου.

Ο Αρης ζήτησε 1.500 εισιτήρια για το κυριακάτικο ματς, δεδομένου όμως πως πίσω από τη θύρα 1 (όπου κάθονται οι φιλοξενούμενοι) πραγματοποιούνται αντιπλημμυρικά έργα, η αστυνομία δεν πρόκειται να συναινέσει σε έναν τέτοιο αριθμό. Υπολογίζεται ότι οι «κιτρινόμαυροι» θα πάρουν περίπου τα μισά εισιτήρια απ όσα ζήτησαν.

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

17:45 ALPHA: ΔΙΑΓΟΡΑΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Κύπελλο Ελλάδας (Ζ)
21:30 SS1: ΜΟΝΤΕ ΝΤΙ ΠΑΣΙ ΣΙΕΝΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Euroleague: Φάση Ομίλων (Ζ)
21:30 SS7: ΙΝΤΕΡ - ΛΑΤΣΙΟ Ιταλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
21:45 ΝΕΤ: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΛΟΚΟΜΟΤΙΒ ΜΟΣΧΑΣ Κύπελλο UEFA (Z)
21:45 MEGA: ΜΠΛΑΝΤΑ-ΑΕΚ Κύπελλο UEFA (Z)
21:45 SS2: ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ - ΑΡΣΕΝΑΛ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)

ΣΠΟΡ+

11:50 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ: ΜΠΕΝΦΙΚΑ – ΠΟΡΤΟ (E)
13:45 ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ – ΣΛΑΣΚ ULEB CUP (E)
16:00 AIR TIME
17:00 ΑΡΣΕΝΑΛ TV: ΑΡΣΕΝΑΛ – ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ
18:55 AΡΗΣ – ΠΑΟΚ A1 Mπάσκετ Ανδρών (Ε)
21:00 NBA PLUS
21:30 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ – ΒΑΛΕΝΘΙΑ (E)
23:30 WRC
00:30 ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΛΟΚΟΜΟΤΙΒ ΜΟΣΧΑΣ Κύπελλο UEFA (E)
02:30 NBA ACTION

EKΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
21:00 MEGA: ΣΟΥΠΕΡ ΜΠΑΛΑ
23:20 SS1:CHAMPIONS ZONE
23:45 MEGA: ΣΟΥΠΕΡ ΜΠΑΛΑ
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

5/12/2006 Πεθαίνει σε ηλικία 82 ετώv ο Ουκρανός “γρανμάστερ” Ντέϊβιντ Μπρόνσταϊν, ένας από τους μεγαλύτερους σκακιστές του κόσμου, που δεν κατάφερε όμως να κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Το 1951 παίζοντας στον τελικό με τον Μιχαήλ Μποτβίνικ, τον τότε πρωταθλητή, ήλθε ισόπαλος 12-12 και βάσει των κανονισμών της FIDE ο τίτλος παρέμεινε στον κάτοχό του. Υπήρξε πολυγραφότατος και διατηρούσε σκακιστική στήλη στη σοβιετική εφημερίδα Ιζβέστια

5/12/1997 Ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού Γιώργος Βαρδινογιάννης, σε συνάντησή του με τους εκπροσώπους των οργανωμένων οπαδών, ανακοινώνει ότι ο ΠΑΟ θα επιχειρήσει να δώσει λύση στο φαινόμενο της βίας και των επεισοδίων στα γήπεδα με ομάδες περιφρούρησης. Έτσι, ο κάθε σύνδεσμος θα έχει υποχρεωτικά δέκα άτομα περιφρούρησης και θα είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για ότι συμβεί στον χώρο ευθύνης του. Ακόμα, απειλεί με διάλυση τον σύνδεσμο που τα μέλη του θα προξενήσουν έκτροπα

5/12/1984 Ο Kareem Abdul Jabbar γίνεται ο γηραιότερος παίκτης στην ιστορία του ΝΒΑ όταν σε ηλικία 37 ετών υπογράφει συμβόλαιο ενός έτους με τους LA Lakers

5/12/1969 Ο Emil Zatopek αποτάσσεται από τον στρατό, όπου είχε το βαθμό του συνταγματάρχη, επειδή εκφράζει την υποστήριξή του στην ''Άνοιξη της Πράγας''

5/12/1951 Πεθαίνει στη Νότια Καρολίνα σε ηλικία 64 ετών ο “Ξυπόλητος” Joe Jackson, ο παίκτης των White Sox που υπήρξε το ίνδαλμα της δεκαετίας 1910-20. Είχε κατηγορηθεί μαζί με άλλους 7 συμπαίκτες για στημένα παιχνίδια στο World Series του 1919 όταν η ομάδα του έχασε επίτηδες δωροδοκημένη από πανίσχυρους μπουκμέικερ έναντι του ποσού των 80.000 δολαρίων με μεσάζοντα τον Chick Gandil

5/12/1931 Στη συνάντηση Νιουκάστλ - Πόρτσμουθ δεν σημειώνεται ούτε ένα κόρνερ

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

ΚΩΤΣΙΟΣ: "ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΞΑΔΑ..."

Για τον αγώνα της ΑΕΛ με τον ΟΦΗ μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό ο Ηλίας Κώτσιος. Ο ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ, τόνισε ότι η ομάδα του είχε αρκετές ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο για να πάρει το παιχνίδι, και πως η ισοπαλία στο Ηράκλειο άφησε μια πικρή γεύση στην ομάδα. Όσο για την πορεία της Λάρισας στο πρωτάθλημα, ο Κώτσιος ανέφερε ότι η ομάδα του θα μπορούσε να έχει περισσότερους βαθμούς αν δεν αδικούνταν από τη διαιτησία.

Αναλυτικά ο παίκτης της Λάρισας μίλησε:

Για τον ΟΦΗ:
«Αγαπώ τον ΟΦΗ και κανείς δεν μπορεί να μου αλλάξει την γνώμη για αυτή την ομάδα. Δεν ξεχνάω το γεγονός ότι ξεκίνησα ουσιαστικά την καριέρα μου από αυτή την ομάδα αλλά και το ότι είμαι σήμερα σε αυτό το σημείο όσον αφορά την ποδοσφαιρική μου καριέρα το οφείλω σε αυτή την ομάδα».

Για το λόγο που επέλεξε την ΑΕΛ:
«Επέλεξα την ΑΕΛ γιατί ήθελα μια αλλαγή για εμένα. Το ότι δεν ήρθα δεν σημαίνει ότι δεν αγαπώ και δεν εκτιμώ τον ΟΦΗ. Ήθελα να έρθω κοντά στην οικογένεια μου μετά από πολλά χρονιά καθώς έλειπα από εδώ αρκετό καιρό. Το αν ήταν σωστή ή όχι η απόφαση που πήρα θα το δείξει το μέλλον».

Για την πορεία του ΟΦΗ στο φετινό πρωτάθλημα:
«Καταρχάς δεν νομίζω ότι ο ΟΦΗ είναι σε χειρότερη μοίρα από εμάς, εξάλλου ΟΦΗ και ΑΕΛ έχουν διαφορά έναν βαθμό. Απλώς φαίνεται έτσι γιατί ο ΟΦΗ είναι στην ζώνη του υποβιβασμού. Ο ΟΦΗ έχει προβλήματα καθώς σε αρκετά παιχνίδια έχουν απουσιάσει βασικά στελέχη του. Ένας για παράδειγμα ποδοσφαιριστής που δεν έχει αγωνιστεί καθόλου φέτος είναι ο Ντρούλιτς που κατά την γνώμη μου ήταν ο mvp του περσινού πρωταθλήματος και είναι ένας ποδοσφαιριστής που κάνει την διαφορά μέσα στο παιχνίδι. Ακόμα η επιθετική γραμμή του έχει αλλάξει και αυτό είναι ένα πρόβλημα. Ολα αυτά δημιουργούν προβλήματα στην ομάδα. Δεν πιστεύω ότι άλλες ομάδες όπως ο Ηρακλής ή ο Αστέρας Τρίπολης είναι καλύτερες ομάδες από τον ΟΦΗ. Πιστεύω ότι ένα καλό αποτέλεσμα μπορεί να αλλάξει τα πάντα. Απόδειξη και θέλω να το τονίσω αυτό. Πέρυσι ΟΦΗ και ΑΕΛ είχαν διαφορά έξι ή επτά βαθμούς και όμως η ΑΕΛ σώθηκε στο 85΄ και ο ΟΦΗ από την άλλη αγωνίστηκε στο κύπελλο Ιντερτότο. Χρειάζεται υπομονή και στήριξη και όχι αποδοκιμασίες».

Για το παιχνίδι της Κυριακής στο Παγκρήτιο Στάδιο:
«Νομίζω ότι μας αδικεί το 0-0. Στο πρώτο ημίχρονο έπρεπε που δημιουργήσαμε αρκετές ευκαιρίες έπρεπε να πετύχουμε ένα γκολ. Αφού δεν το κατορθώσαμε αυτό στο δεύτερο επηρεαστήκαμε από την κούραση των συνεχόμενων ταξιδιών και κάποια λάθη που κάναμε παραλίγο να μας στοιχήσουν. Το αποτέλεσμα μας αφήνει μια πικρή γεύση. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να κερδίσουμε και να ανεβούμε στην βαθμολογία. Έχουμε άγχος όπως άγχος έχει και ο ΟΦΗ».

Για την φετινή πορεία της ΑΕΛ:
«Είμαστε σε δύσκολη θέση αν και πιστεύω ότι σε κάποια παιχνίδια δεν είχαμε την τύχη να σκοράρουμε και να πάρουμε τη νίκη. Αν και είμαστε χαμηλά στην βαθμολογία παίζουμε καλό και επιθετικό ποδόσφαιρο και πάνω από όλα προσπαθούμε να το ευχαριστηθούμε εμείς οι ίδιοι. Όμως εκτός από αυτό έχουμε αδικηθεί σε αρκετά παιχνίδια και το αποδεικνύει το γεγονός ότι πολλοί διαιτητές και επόπτες έχουν τιμωρηθεί για την απόδοση τους στα παιχνίδια της ΑΕΛ. Όσον αφορά τους στόχους της φετινής περιόδου θέλουμε να πετύχουμε και πάλι την έξοδο στο κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Όμως για την ΑΕΛ θα είναι αποτυχία αν δεν μπούμε στην πρώτη εξάδα και τα πλέι οφ και τελειώσει για εμάς το πρωτάθλημα από τον Απρίλιο κιόλας».

H συνέντευξη Τύπου του Γιώργου Δώνη

O τεχνικός της ΑΕΛ, Γιώργος Δώνης, θα παραθέσει την καθιερωμένη εβδομαδιαία συνέντευξη Τύπου - ενόψει και της κυριακάτικης αναμέτρησης με τον Άρη - αύριο Τετάρτη 5/12 στις 12 το μεσημέρι στην αίθουσα Τύπου του Σταδίου Αλκαζάρ.

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ


ΑΕΛ - ΑΡΗΣ (09/12/07, 16:45)

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Παπασταμάτης Κ. ΣΔΠ Αθηνών
ΒΟΗΘΟΣ Γενναίος Χ. ΣΔΠ Αθηνών
ΒΟΗΘΟΣ Καρατζίκας Α. ΣΔΠ Αθηνών
4ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Μαζαράκος Η. ΣΔΠ Αρτας
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ Νταμπώσης Δ. ΣΔΠ Πιερίας

ΤΣΕΡΑΝΙΤΣ: "ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΥΚΟΛΑ"

Ο Πανελλήνιος είναι ο επόμενος αντίπαλος της ΑΕΛ και ο Ντράγκαν Τσέρανιτς, παρά τα τρία σερί αρνητικά αποτελέσματα, πιστεύει πως η ομάδα του μπορεί να φύγει νικήτρια από την Κυψέλη.

«Είναι ένα πολύ δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι. Ο Πανελλήνιος είναι σίγουρα πολύ καλή ομάδα και αυτό το αποδεικνύει το γεγονός ότι έχει μόλις μια ήττα στο πρωτάθλημα. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε την κούραση που θα έχει ο αντίπαλος από το ευρωπαϊκό του παιχνίδι. Εμείς είμαστε πολύ δυνατοί και καμία ομάδα δεν μπορεί να μας κερδίσει εύκολα. Πιστεύω πως μπορούμε να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα και θα τα δώσουμε όλα για να βγούμε νικητές», δήλωσε αρχικά.

Και σχολιάζοντας την απόδοση της ομάδας του, τόνισε:
«Στα τελευταία παιχνίδια παίζουμε καλύτερα από τους αντιπάλους μας, αλλά ακόμη δεν έχουμε αποκτήσει την πίστη και την ψυχολογία που πρέπει για να κερδίσουμε θεωρητικά καλύτερους αντιπάλους. Δείξαμε ότι μπορούμε να κερδίσουμε τέτοιου είδους αγώνες και πρέπει να αρχίσουμε να το κάνουμε και στην πράξη. Θα γίνουμε καλύτεροι στην συνέχεια γιατί είμαστε μια καινούργια ομάδα, με καινούργιους παίκτες και καινούργιο προπονητή. Δουλεύουμε πολύ καλά στην προπόνηση και μέρα με την ημέρα σημειώνουμε μεγαλύτερη πρόοδο».

ΔΩΝΗΣ: "ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΣΤΗΜΑ..."

Μετά τον αγώνα στην Κρήτη και παρά το γεγονός ότι η Λάρισα, μολονότι είχε τις ευκαιρίες για τη νίκη, έμεινε στο 0-0, ο Γιώργος Δώνης ξεκαθάρισε ότι δεν σκέφτεται να αλλάξει το σύστημα. «Φτύσαμε αίμα για να φθάσουμε στο επίπεδο να μπορούμε να παίξουμε το 4-3-3 και δεν πρόκειται να το αλλάξουμε» δήλωσε ο κόουτς των «βυσσινί», στηρίζοντας την άποψή του αυτή στο γεγονός ότι η ομάδα του παίζει δημιουργικό ποδόσφαιρο.

Αλλωστε, στην ΑΕΛ είναι πεπεισμένοι ότι αρκεί μία νίκη για να μπορέσει η ομάδα να ρολάρει και φέρνουν ως παράδειγμα τον περυσινό Αρη, που στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος είχε... κολλήσει στις ισοπαλίες, όμως τελικά κατετάγη στις «ευρωπαϊκές» θέσεις.

Στο πνεύμα αυτό, άλλωστε, ήταν και τα λόγια του Γιώργου Δώνη προς τους ποδοσφαιριστές του μετά το τέλος του ματς: «Συνεχίζουμε την προσπάθεια, ψηλά το κεφάλι. Εμείς καθορίζουμε την τύχη μας και η κατάσταση αυτή δεν θα αργήσει να αλλάξει».

Ρεπό είχαν χθες οι «βυσσινί» και σήμερα επιστρέφουν στις προπονήσεις. Φωτάκης και Μπακαγιόκο εξέτισαν την ποινή τους. Ο Ιβοριανός επιθετικός λογικά θα είναι εντάξει με τον τραυματισμό του, ενώ και το χτύπημα του Σαρμιέντο δεν μοιάζει σοβαρό.

ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ...

Ο δυσανάλογος συσχετισμός των ευκαιριών που δημιουργεί η ΑΕΛ με τα γκολ που πετυχαίνει και εν τέλει η δυσκολία που αντιμετωπίζει στην κατάκτηση βαθμών (συμπλήρωσε τρεις μήνες χωρίς νίκη στο πρωτάθλημα, από τις 2/9 το 0-1 στην Τρίπολη) οδηγεί στην αναζήτηση επιθετικού ποδοσφαιριστή, ο οποίος θα ενισχύσει από τον Ιανουάριο την ομάδα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ο υποψήφιος προς απόκτηση παίκτης είναι να παίζει και στις τρεις θέσεις της επίθεσης στο 4-3-3 -το οποίο θα συνεχίσει να εμπιστεύεται ο Γιώργος Δώνης, άσχετα αν δεν έρχονται τα αποτελέσματα- αλλά και να βλέπει με άνεση δίχτυα. Το ψάξιμο έχει ήδη ξεκινήσει βασικά στη διεθνή αγορά, δεδομένου πως στο εσωτερικό δεν υπάρχουν και πολλές εναλλακτικές λύσεις.

Πλην του επιθετικού πιθανόν η ΑΕΛ να κινηθεί και για παίκτη σε άλλη θέση, ωστόσο το τοπίο θα ξεκαθαρίσει μετά τον αγώνα της Κυριακής με τον Αρη.

Ερωτηθείς, πάντως, ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Νίκος Λυράκης για την ενίσχυση του ρόστερ, τόνισε πως «μεταγραφές θα γίνουν όχι γιατί η ΑΕΛ έχει κάποιο πρόβλημα, αλλά γιατί θα πρέπει να εξελιχθεί η ομάδα».

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

21:45 SS1: ΜΙΛΑΝ - ΣΕΛΤΙΚ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS2: ΣΑΚΤΙΟΡ ΝΤΟΝΕΤΣΚ - ΜΠΕΝΦΙΚΑ Champions League: Φάση ομίλων (Z)

ΣΠΟΡ+

11:00 DAVIS CUP, ΡΩΣΙΑ – ΑΜΕΡΙΚΗ (ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ) (Ε)
14:00 ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ
15:00 WRC
16:00 AIR TIME
17:00 ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΙΠ ΑΓΓΛΙΑΣ: ΣΚΑΝΘΟΡΠ – ΜΠΛΑΚΠΟΥΛ (Ε)
19:00 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Α1 Βόλλεϊ Ανδρών (Ε)
21:00 NBA PLUS
21:30 ΝΒΑ: ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ - ΛΑ ΛΕΙΚΕΡΣ (Ε)
23:30 ΑΙΓΑΛΕΩ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ A1 Mπάσκετ Ανδρών (Ε)
01:30 ΝΒΑ: ΠΟΡΤΛΑΝΤ – ΝΤΑΛΑΣ (Ε)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
21:00 SS1:CHAMPIONS LEAGUE LIVE
23:45 NET: CHAMPIONS NET
23:45 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

4/12/1998 Ο Νίκος Μαχλάς σκοράρει δύο φορές με τη Βίτεσε και γίνεται ο πρώτος ξένος σκόρερ όλων των εποχών στο oλλανδικό πρωτάθλημα με 31 γκολ, σπάζοντας το 29χρονο ρεκόρ του Σουηδού Ove Kindval της Φέγενορντ την περίοδο 1968-69, το οποίο είχε ισοφαρίσει ο Ronaldo την περίοδο 1995-96

4/12/1996 Οι Orlando Magic ισοφαρίζουν το χαμηλότερο σκορ στο ΝΒΑ από την χρήση του χρονομέτρου των 24” την περίοδο 1954-55 όταν χάνουν από τους Cleveland Cavaliers με 84-57

4/12/1991 Η Pan American World Airways, γνωστή ως “Pan Am” καταρρέει αφού αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα κυρίως λόγω του ατυχήματος του “Lockerbie” στις 21/12/1988, στη χειρότερη τρομοκρατική ενέργεια της ιστορίας μέχρι την 11/9/2001 στην Νέα Υόρκη

4/12/1980 Κατά τη διάρκεια ληστείας σε σούπερ μάρκετ σκοτώνεται σε ηλικία 69 ετών ο Stefan Walasiewicz, ο οποίος υπήρξε... “νικήτρια” των 100μ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες (2/8/1932) αφού αγωνίστηκε σαν γυναίκα με το όνομα Stanislawa Walasiewicz, γνωστή και ως Stella Walsh, ξεγελώντας τους διοργανωτές. Η νεκροψία θα αποδείξει ότι ποτέ δεν υπήρξε γυναίκα

4/12/1964 Το baseball επιτρέπει το free-agent draft, δηλαδή το σύστημα επιλογής παικτών γυμνασίων και κολλεγίων από τις μεγάλες ομάδες των διαφόρων πρωταθλημάτων

4/12/1947 Η ΕΣΣΔ γίνεται μέλος της International Amateur Union και αποκτά το δικαίωμα της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 1948

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

ΔΩΝΗΣ: "ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ..."

Ο Γιώργος Δώνης δεν το... βάζει κάτω, κρατά τις καλές εμφανίσεις και συνιστά ηρεμία για να συνδυάσει η Λάρισα το θέαμα, με τη συγκομιδή βαθμών. «Συνεχίζουμε. Κανείς δεν τα έχε παρατήσει από την 10η αγωνιστική. Το θέμα δεν είναι πόσες εβδομάδες δεν έχουμε κερδίσει, αλλά να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο. Και αυτό κάνουμε. Τα αποτελέσματα θα έρθουν, είμαι σίγουρος. Σίγουρα μένει η στεναχώρια, αφού για μία ακόμη φορά δεν κερδίσαμε, αλλά χρειάζεται ηρεμία», επεσήμανε γεμάτος αισιοδοξία ο τεχνικός της Λάρισας.

Οσον αφορά στην επιθετική δυστοκία, ο Δώνης υπογράμμισε ότι : «Η λύση θα βρεθεί και μάλιστα πολύ σύντομα. Όπως το πράξαμε στην άμυνα, η οποία στα τελευταία παιχνίδια είναι το "κλειδί", έτσι θα γίνει και στην επίθεση».

Επιστρέφοντας από την Κρήτη, πάντως, η Λάρισα είχε, εκτός των βαθμολογικών, περαιτέρω απώλειες. Ο Ανδρέας Λαμπρόπουλος υπέστη τράβηγμα και θα απουσιάσει από τις υποχρεώσεις της ομάδας για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Αντίθετα, ευχάριστα ήταν τα νέα για τον, επίσης τραυματία, Μαρτσέλο Σαρμιέντο. Ο Αργεντινός μέσος δέχτηκε μία κλωτσιά στον τετρακέφαλο, με αποτέλεσμα να πρηστεί το πόδι του, ωστόσο σε δύο μέρες υπολογίζεται ότι θα επιστρέψει στις προπονήσεις. Την Τετάρτη (4/12) αναμένεται να προπονηθεί σε κανονικό ρυθμό ο Μπακαγιόκο, ενώ ο Βενέτης θα ξεκινήσει την Τρίτη τρέξιμο.

Το πολυήμερο ταξίδι σε Ολλανδία και Κρήτη οδήγησε τον Δώνη στην απόφαση να δώσει ρεπό στους παίκτες του, ενώ για την Τρίτη είναι προγραμματισμένη μία απογευματινή προπόνηση.

Τέλος, άνθρωπος της Λοκομοτίβ Μόσχας παρακολούθησε την αναμέτρηση της ΑΕΛ με τον ΟΦΗ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο σκοπός του ταξιδιού του ήταν να παρακολουθήσει από κοντά τον Κλέιτον.

Η ΚΑΚΟΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ

«Σκασμένοι» είναι στην Λάρισα! Από τη μία η ομάδα παίζει καλό ποδόσφαιρο, δημιουργεί και χάνει πολλές ευκαιρίες και από την άλλη δεν μπορεί να συνδυάσει την ουσία με το θέαμα. Η κακοτυχία δεν σταμάτησε ούτε με τον ΟΦΗ και στην ΑΕΛ κυριολεκτικά ψάχνονται. Οι Θεσσαλοί έχουν μείνει αρκετά πίσω βαθμολογικά και σήμερα ακουστήκαν διάφοροι μεταγραφικοί ψίθυροι ενόψει Ιανουαρίου.

Αγωνιστικά, σήμερα η ομάδα είχε ρεπό και αύριο θα ξεκινήσει την προετοιμασία της για τον αγώνα με τον Αρη. Ο Μπακαγιόκο θα μπει σε φουλ ρυθμούς την Τετάρτη, ο Βενέτης έκανε ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Λαμπρόπουλος τέθηκε 15 μέρες εκτός δράσης λόγω τραβήγματος. Ο Σαρμιέντο, τέλος, θα μείνει προληπτικά δύο μέρες εκτός προπονήσεων καθώς ένιωσε ενοχλήσεις στον τετρακέφαλο.

ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΡΟΥΤΙΝΑ....

Τι είχες ΑΕΛ, τι είχα πάντα... Ακόμη κι αν στη θέση αυτού του κειμένου βάζαμε αυτό της προηγούμενης εβδομάδας, για το τι κέρδισε και τι έχασε η κυπελλούχος Ελλάδας, ουσιαστικά δε θα υπήρχαν αλλαγές. Γιατί δεν υπάρχουν ούτε στους αγώνες της "βυσσινί θύελλας", πλέον. Η ομάδα του Γιώργου Δώνη παίζει πάντα πολύ καλό ποδόσφαιρο, δημιουργεί ευκαιρίες, αλλά τις χάνει και δεν καταφέρνει να νικήσει. Το ίδιο έγινε και στο Ηράκλειο, κόντρα στον ΟΦΗ.

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ
: Την αναγνώριση και από την πλευρά του ΟΦΗ, ότι η ΑΕΛ παίζει πολύ καλό ποδόσφαιρο φέτος και αδικείται από τη βαθμολογική της θέση. Είχαν προηγηθεί αρκετές ομάδες που έκαναν αυτή τη διαπίστωση, όταν αντιμετώπισαν τους Θεσσαλούς. Αυτή η αναγνώριση, όμως, όσο τιμητική κι αν είναι, καθώς προέρχεται από τους αντιπάλους, δεν μπορεί πλέον να είναι αρκετή για τους κυπελλούχους Ελλάδας. Και δεν είναι, όπως έκανε σαφές και ο Γιώργος Δώνης με τις δηλώσεις του. Ουσιαστικά, η ΑΕΛ δεν κέρδισε κάτι αξιοσημείωτο από τον αγώνα στο Παγκρήτιο Στάδιο.

ΤΙ ΕΧΑΣΕ
: Μία ακόμη ευκαιρία για να νικήσει και να πάρει τα πάνω της βαθμολογικά και ψυχολογικά. Οι Θεσσαλοί έχουν να γευτούν τη χαρά των τριών βαθμών από τον αγώνα της πρεμιέρας στην Τρίπολη και αν δεν αντιστρέψουν άμεσα την κατάσταση, θα νιώσουν την πίεση να αυξάνει κατά πολύ. Η αλήθεια είναι ότι κανείς στους Θεσσαλούς δεν πιστεύει ότι η ομάδα μπορεί να κινδυνέψει σε ό,τι αφορά την παραμονή της, αλλά καλό θα είναι να νικήσει και κάποια στιγμή. Γιατί αυτές οι ισοπαλίες, πλέον, μοιάζουν με ήττες για τους κυπελλούχους Ελλάδας...

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
: Αγώνας για το κύπελλο UEFA δεν υπάρχει μεσοβδόμαδα, οπότε η ΑΕΛ έχει τον χρόνο για να ξεκουραστεί και να προετοιμαστεί καλύτερα για τον προσεχή αγώνα πρωταθλήματος. Ο οποίος, είναι στο Αλκαζάρ, με αντίπαλο τον Αρη και εξαιρετικά κρίσιμος. Οι Θεσσαλοί θέλουν, επιτέλους, να πανηγυρίσουν την πρώτη τους εντός έδρας νίκη για φέτος, να ανταμειφθούν για το ποδόσφαιρο που παίζουν και να βελτιώσουν τη θέση τους στην κατάταξη, σπάζοντας και την... κατάρα όλων αυτών των αγώνων. Η νίκη στη συγκεκριμένη αναμέτρηση αποτελεί μονόδρομο.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
: Η ΑΕΛ κυνήγησε τη νίκη και αυτό φαίνεται και από τις δέκα τελικές προσπάθειες, αλλά και τις μεγάλες ευκαιρίες που δημιούργησε και... έχασε. Από εκεί και πέρα, η ομάδα του Δώνη κέρδισε τρία κόρνερ, είχε 6/22 σέντρες, τέσσερις διεισδύσεις στην αντίπαλη περιοχή (έναντι καμιάς των Κρητικών), ενώ έκαναν και 20 κλεψίματα. Δεν απέφυγαν, όμως, τα πολλά λάθη (42).

Στον ατομικό τομέα, ο Κλέιτον για μια ακόμη φορά ήταν πολύ κινητικός, έχοντας τρεις τελικές προσπάθειες και δέκα σωστές πάσες, αλλά και 0/5 σέντρες και εννιά λάθη... Ο Σαρμιέντο προσπάθησε δύο φορές να σκοράρει και έκανε και ένα σωστό γέμισμα αλλά από εκεί και πέρα τίποτα, ενώ για το καλύτερο προσπάθησε και ο Αλεξάνδρου, έχοντας μία τελική προσπάθεια, 2/4 σέντρες, έξι σωστές μπαλιές αλλά και ισάριθμα λάθη. Αμυντικά, κορυφαίος όλων ήταν ο Νταμπίζας, που είχε στο ενεργητικό του μία επέμβαση, τέσσερα κλεψίματα, πέντε κοψίματα ενώ έδωσε και πέντε σωστές πάσες προς τους συμπαίκτες του.

ΑΕΛ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ...

Η ΑΕΛ έχει σύνδεσμο φιλάθλων και στην Κρήτη και χθες μάλιστα αναρτήθηκαν και σχετικά πανό στο Παγκρήτιο («ΑΕL fans Κρήτη βυσσινί παντού» και «Χανιά ultras support»), ενώ το «παρών» έδωσαν και φίλαθλοι από τη Φιλιππούπολη.

Συνολικά η εξέδρα των φιλοξενούμενων απαριθμούσε περίπου 100 άτομα, αρκούντως εκδηλωτικά.

ΚΩΤΣΙΟΣ: "ΑΞΙΖΑΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ..."

Ηλίας Κώτσιος: Ο Ηλίας Κώτσιος ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές της Λάρισας στον χθεσινό αγώνα του Ηρακλείου κόντρα στον ΟΦΗ, που έληξε ισόπαλος χωρίς τέρματα.

Ο αμυντικός της ΑΕΛ μετά το τέλος του παιχνιδιού δήλωσε ότι η ομάδα του άξιζε την νίκη, ενώ δεν ξέχασε να αναφερθεί και στη πρώην του ομάδα τον ΟΦΗ:«Ας αφήσουμε τι έγινε το καλοκαίρι και πήγα στην Λάρισα και όχι στο Ηράκλειο. Αγαπώ και τον ΟΦΗ και του εύχομαι καλή πορεία, αλλά είμαι παίκτης της Λάρισας. Αξίζαμε να κερδίσουμε».