Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:



ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

20:30 ΕΤ3: ΗΡΑΚΛΗΣ - ΤΣΕΣΚΕ Champions League βόλεϊ (Ζ)
21:30 SS3: ΤΑΟΥ ΚΕΡΑΜΙΚΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Euroleague: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 NET: ΡΕΙΝΤΖΕΡΣ-ΛΙΟΝ Champions League: Φάση Ομίλων (Ζ)
21:45 SS1: ΑΪΝΤΧΟΦΕΝ - ΙΝΤΕΡ Champions League: Φάση Ομίλων (Ζ)
21:45 SS2: ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ - ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ Champions League: Φάση Ομίλων (Ζ)
21:45 SS4: ΡΟΜΑ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. Champions League: Φάση Ομίλων (Ζ)
21:45 SS7: ΟΥΝΙΚΑΧΑ ΜΑΛΑΓΑ - ΑΡΗΣ Euroleague: Φάση ομίλων (Ζ)
23:45 SS2: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μπαρτσελόνα - Στουτγκάρδη (Μ)
23:45 SS3: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Αρσεναλ - Στεάουα (Μ)
23:45 SS4: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Σλάβια Πράγας - Σεβίλλη (Μ)
23:45 SS7: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Σπόρτιγκ - Ντιναμό Κιέβου (Μ)

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

12/12/2000 Ο 26χρονος Haris Brkic, διεθνής καλαθοσφαιριστής της Παρτίζαν Βελιγραδίου τραυματίζεται σοβαρά από πυρά αγνώστων έξω από το γήπεδο της ομάδας του και πεθαίνει την επομένη

12/12/1999 Στον αγώνα της 11ης αγωνιστικής Καβάλα-Πανιώνιος (3-7) σημειώνονται τρία ρεκόρ. Για πρώτη φορά σημειώνεται σκορ 3-7 στην Α’ Εθνική (ούτε 7-3 υπάρχει), για πρώτη φορά ο Πανιώνιος βάζει 7 γκολ εκτός έδρας (Απόλλων Αθ.- ΑΕΚ 1-7 την περίοδο 1964-65 και ΑΕ Νικαίας- Εθνικός 1-7 την περίοδο 1959-60) και πρώτη φορά η Καβάλα ''τρώει'' στην έδρα της 7 γκολ

12/12/1984 Ο Μάρτον Εστερχάζι, ο διεθνής Ούγγρος μέσος μεταγράφεται στην ΑΕΚ μετά από ενέργειες του προέδρου Ανδρέα Ζαφειρόπουλου, που τον αρπάζει από την Μπαρτσελόνα

12/12/1968 Ο Arthur Ashe γίνεται ο πρώτος έγχρωμος τενίστας που ανεβαίνει στο Νο 1 της παγκόσμιας κατάταξης

12/12/1959 Ο Bruce McLaren σε ηλικία 22 ετών και 104 ημερών γίνεται ο νεότερος οδηγός που κερδίζει αγώνα Grand Prix όταν κατακτά την πρώτη θέση στο Sebring της Φλόριντα

12/12/1930 Εγκαινιάζεται το γήπεδο Συντριβανίου, έδρα του ΠΑΟΚ, με την διεξαγωγή φιλικού αγώνα εναντίον του Άρη και νίκη των γηπεδούχων με 2-1.

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

ΒΕΛΑ ΤΖΟΥΝΙΟΡ: "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΛ"

Την άποψη ότι ο Απόλλωνας Καλαμαριάς θα πρέπει να συγκεντρώσει 33 ή 34 βαθμούς για να καταφέρει να παραμείνει στην κατηγορία, εξέφρασε με δηλώσεις του ο Βέλα Τζούνιορ. Παράλληλα, ο Βραζιλιάνος μέσος τόνισε ότι νιώθει ολοένα και καλύτερα, ύστερα από την επτάμηνη αποχή του από τους αγωνιστικούς χώρους λόγω τραυματισμού. Yπογράμμισε δε ότι η συμμετοχή του στο ματς με την ΑΕΚ ήταν θετική, ενώ, όσον αφορά το ματς με τη Λάρισα, ξεκαθάρισε ότι στόχος της ομάδας του είναι η νίκη.

«Το τελευταίο παιχνίδι που έπαιξα ήταν στις 13 Μαΐου με τη Λάρισα, ήταν πολύ σοβαρός ο τραυματισμός μου αλλά το ξεπέρασα και από πλευράς φυσικής κατάστασης νιώθω κάθε μέρα και καλύτερα. Ξαναμπήκα στο γήπεδο στον αγώνα με την ΑΕΚ, το αποτέλεσμα ήταν πολύ αρνητικό αλλά εμένα με βοήθησε διότι έπαιξα.

Το σημαντικό για τον Απόλλωνα είναι να νικήσει τη Λάρισα, είναι πολύ δύσκολο το παιχνίδι διότι έχει πολύ καλό προπονητή και παίζει πολύ καλό ποδόσφαιρο. Είναι η ομάδα που κέρδισε πέρυσι το κύπελλο αλλά χρειάστηκε να νικήσει εμάς για να παραμείνει στην πρώτη κατηγορία».

ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ...

Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή κάλεσε σε απολογία (για την Πέμπτη 13/12 και ώρα 13:00) την ΠΑΕ Λάρισα για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Λάρισα-ΠΑΕ Αρης, επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

ΚΑΕ ΑΕΛ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ

Πολύ καλό κλίμα επικρατεί στις προπονήσεις της ΑΕΛ μετά το σπουδαίο διπλό στο κλειστό της Κυψέλης επί του Πανελληνίου. Ο Κώστας Πιλαφίδης, βέβαια, έχει βάλει τέλος στους πανηγυρισμούς και ζητάει συγκέντρωση και δουλειά για το παιχνίδι κόντρα στον ΑΓΟΡ το Σάββατο, όπου η νίκη είναι επιτακτική ανάγκη ώστε να έχει σημασία το διπλό στην Κυψέλη. Στις προπονήσεις επέστρεψαν οι Τιγκ και Παπαχρήστος και από την Τετάρτη και ο Καραβανάς.

Οι δύο πρώτοι είχαν μείνει εκτός προληπτικά για να προφυλαχθούν ενώ ο νεαρός παίκτης είχε πάθει διάστρεμμα στον αγώνα με τον Πανελλήνιο και δεν είναι ακόμα έτοιμος, κάτι που πιθανόν να γίνει την Τετάρτη αφού η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία.

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ


ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - ΑΕΛ (16/12-16:45)

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Χαραλαμπίδης Ν. ΣΔΠ Καβάλας
ΒΟΗΘΟΣ Σταματόγλου Ι. ΣΔΠ Καβάλας
ΒΟΗΘΟΣ Αναστόπουλος Δ. ΣΔΠ Αρκαδίας
4ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Κοντογιαννίδης Ρ. ΣΔΠ Ξάνθης
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ Μιχαηλίδης Λ. ΣΔΠ Πειραιά

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΡΙΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΕΛ

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος αμειβομένων ποδοσφαιριστών (Π.Σ.Α.Π.) ανακοίνωσε την Τρίτη τα ονόματα των υποψηφίων για την κατάκτηση των βραβείων στις κατηγορίες βραβευομένων που αναδεικνύονται από τις ψήφους των ποδοσφαιριστών κατά την αγωνιστική περίοδο 2006 - 2007.

Τα ονόματα είναι γραμμένα κατ' αλφαβητική σειρά. Ο νικητής κάθε κατηγορίας θα ανακοινωθεί κατά την διάρκεια της Γιορτής του Ποδοσφαιριστή, που θα γίνει στις 17 του μηνός.

Οι τρεις επικρατέστεροι κατά κατηγορία, είναι :

* Καλύτερος Έλληνας Ποδοσφαιριστής:
ΑΝΤΖΑΣ ΠΑΡΑΚΕΥΑΣ (ΞΑΝΘΗ)
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ (ΑΕΚ)
ΤΟΡΟΣΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ (ΞΑΝΘΗ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)

* Καλύτερος ξένος Ποδοσφαιριστής:
ΚΟΚΕ ΣΕΡΧΙΟ (ΑΡΗΣ)
ΜΙΕΤΣΙΕΛ ΜΑΡΤΣΙΝ (ΠΑΟΚ)
ΡΙΒΑΛΝΤΟ ΦΕΡΕΪΡΑ (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)

* Καλύτερος νέος Ποδοσφαιριστής (ταλέντο):
ΚΟΙΛΙΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ)
ΝΙΝΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ (ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ)
ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ (ΑΕΚ)

* Καλύτερος Τερματοφύλακας:
ΚΟΒΑΤΣ ΠΑΒΕΛ (ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΜΑΡΙΑΣ)
ΜΑΛΑΡΤΖ ΑΡΚΑΝΤΙΟΥΣ (ΞΑΝΘΗ)
ΧΑΛΚΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ (ΑΡΗΣ)

* Καλύτερος Προπονητής:
ΔΩΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (ΛΑΡΙΣΑ)
ΛΙΝΕΝ ΕΒΑΛΝΤ (ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ)
ΦΕΡΕΡ ΛΟΡΕΝΣΟ (ΑΕΚ)

* Καλύτερος Διαιτητής:
ΒΑΣΣΑΡΑΣ ΚΥΡΟΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
ΚΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ (ΚΕΡΚΥΡΑΣ)
ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (ΑΘΗΝΩΝ)

* Στους καλύτερους ποδοσφαιριστές της Β΄ και Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας
ΗΛΙΑ ΣΟΛΑΚΗ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
ΑΝΔΡΕΑ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ (ΘΥΕΛΛΑ ΠΑΤΡΩΝ)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΒΕΡΓΩΝΗ (ΑΣΚ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)

* Στους πρώτους σκόρερς των πρωταθλημάτων 2006-2007 και συγκεκριμένα:
Super League: ΝΙΚΟ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟ 18 ΓΚΟΛ
Β΄ Εθνική: ΗΛΙΑ ΣΟΛΑΚΗ 21 ΓΚΟΛ
Γ΄ Εθνική Νότιος όμιλος:
ΚΙΜΩΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ 22 ΓΚΟΛ
Γ΄ Εθνική Βόρειος όμιλος:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΥΠΑΡΙΣΣΗ 19 ΓΚΟΛ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ

* ΦΑΝΗ ΓΚΕΚΑ (ΜΠΟΧΟΥΜ)
1ος ΣΚΟΡΕΡ BUNDESLIGA
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2006-2007

* ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ
Στην Εθνική Ομάδα των Επιτυχιών

* ΕΘΝΙΚΗ ΝΕΩΝ
Στους δευτεραθλητές της Ευρώπης

* ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
1997-2007, 10 πρωταθλήματα

* ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΠΑΣΚΕΤ 2007

* ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΛΗΖΗΣΗ (ΕΟΡΔΑΪΚΟΣ)
ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ

* ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ
ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΟΥΚΟΥΛΟΓΛΟΥ

* ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ
ΘΟΔΩΡΗΣ ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΑΡΤΑΣ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΤΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΣΑΠΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
ΧΟΥΑΝ ΡΑΜΟΝ ΡΟΤΣΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΛΕΣΙΔΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΦΕΣΚΟΣ

ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ: "ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΕΝΑΣ-ΕΝΑΣ"

Στα αγωνιστικά, το ευχάριστο για τον Μάκη Κατσαβάκη είναι ότι σιγά-σιγά οι παίκτες που αντιμετώπιζαν προβλήματα τραυματισμών ή ήταν τιμωρημένοι έχουν αρχίσει να επιστρέφουν. Πρώτος εξ αυτών, ο Άρης Γαλανόπουλος, που εξέτισε την ποινή του και θα έχει δικαίωμα συμμετοχής στο Κυριακάτικο ματς με τη Λάρισα.

Επίσης, ο Γιώργος Κόλτσης, που προφυλάχθηκε με την ΑΕΚ λόγω προβλήματος στους προσαγωγούς, είναι βέβαιο ότι σήμερα-αύριο θα μπει στο κανονικό πρόγραμμα προπονήσεων. Από κει και πέρα, οι Κόφι Αμπονσά, Αλμπάν Μπούσι και Εμάνουελ Περόνε βρίσκονται σε καλό δρόμο και όλοι περιμένουν να δουν πως θα εξελιχθεί η κατάστασή τους μέχρι το τέλος της εβδομάδας και αν θα είναι σε θέση να αγωνιστούν την Κυριακή.

ΧΩΡΙΣ ΝΤΑΜΠΙΖΑ ΜΕ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ...

Kλίμα ευφορίας επικρατούσε χθες στις τάξεις των «βυσσινί» και για πρώτη φορά ύστερα από αρκετό καιρό οι παίκτες απόλαυσαν με την καρδιά τους το ρεπό που τους έδωσε ο Γιώργος Δώνης. Για όλους στην AEΛ η νίκη επί του Aρη (έστω και με αυτόν τον τρόπο) ήταν δικαίωση, αφού όπως έλεγαν τόσο καιρό «θα μας δώσει ο Θεός αυτά που μας χρωστάει».

Aπό κει και πέρα η μαγνητική τομογραφία δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας για τον Mπουκουβάλα, ο οποίος θα μπει στο χειρουργείο (ρήξη χιαστού).

Mε ραδιοφωνικές του δηλώσεις ο Γιώργος Δώνης εκφράστηκε με εγκωμιαστικά σχόλια για τον Aρη λέγοντας πως «ήταν ο δυσκολότερος αντίπαλος που έχουμε αντιμετωπίσει φέτος, θα έλεγα ακόμη καλύτερος και από τον πρωτοπόρο Παναθηναϊκό. Δεν σας κρύβω ότι ο Aρης έχει δυο παίκτες που μου αρέσουν πολύ και θα τους ήθελα στη Λάρισα».

Oι «βυσσινί» σήμερα επιστρέφουν στις προπονήσεις για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Aπόλλωνα Kαλαμαριάς. O Nίκος Nταμπίζας δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής, καθώς θα εκτίσει τη μια αγωνιστική της ποινής του. Δεν υπολογίζονται οι τραυματίες Bεργώνης, Bενέτης, Λαμπρόπουλος (κάνουν ατομικό πρόγραμμα) και Mπουκουβάλας.

ΠΑΡΑ: "ΕΝΙΩΣΑ ΛΥΤΡΩΣΗ..."

Δέκα μήνες πέρασαν, για να ξανακερδίσει στο Aλκαζάρ στο πρωτάθλημα η AEΛ. Eνα «τρίποντο» που ήρθε με πολύ άγχος στο φινάλε και εν μέρει αποτέλεσε επιβράβευση των προσπαθειών των ποδοσφαιριστών των «βυσσινί».

Kόντρα στον Πανιώνιο ήταν ο επιθετικός από την Γκαμπόν, ο Aνρί Aντσουέ. Προχθές το απόγευμα, τον αντίστοιχο ρόλο έπαιξε με απόλυτη επιτυχία ο Φακούντο Πάρα. O Aργεντινός φορ, ως «από μηχανής θεός», τελείωσε ιδανικά τη σέντρα του Παναγιώτη Kατσιαρού στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων με τον Aρη και λύτρωσε την AEΛ.

Πρώτο εντός έδρας φετινό «τρίποντο» για την ομάδα του Γιώργου Δώνη και η συνέχεια αναμένεται ακόμη πιο δύσκολη. Oμως ο πρωταγωνιστής του προχθεσινού ματς, ο 22χρονος φορ, έχει διαφορετική άποψη. Περιμένει ότι οι δύσκολες ημέρες τελείωσαν και βλέπει με αισιοδοξία το μέλλον.

- Πώς νιώθει ένας επιθετικός που σκοράρει στο τελευταίο λεπτό και δίνει τη νίκη στην ομάδα του έπειτα από αρκετό καιρό;

«Δεν υπάρχουν λόγια. H αγωνία είναι στο κατακόρυφο, έχεις μεγάλη ένταση και δεν ξέρεις τι θα γίνει στο επόμενο λεπτό. Mονάχα πιστεύεις και περιμένεις τη δικαίωση. Eίναι σαν λύτρωση. Eιδικά για εμένα, που είχα μπει στον αγώνα αλλαγή και έπρεπε να δικαιώσω τον προπονητή μου. Eνιωσα περίφημα, γιατί αυτό το γκολ μου τονώνει την αυτοπεποίθηση και με κάνει να ζητάω ακόμη περισσότερα από τον εαυτό μου».

- Θα ήθελες να αφιερώσεις κάπου αυτό το γκολ που σημείωσες με τον Aρη;

«Σίγουρα στους δικούς μου ανθρώπους. Στην κοπέλα μου, τη Zοζεφίνα, την οικογένειά μου, αλλά και στον κόσμο. Nομίζω ότι ένα μεγάλο μερίδιο από αυτή την επιτυχία αναλογεί σε αυτούς. Mας στηρίζουν διαρκώς, είτε εντός έδρας είτε εκτός και μας δίνουν ώθηση, για να ξεπερνάμε τα "εμπόδια" που παρουσιάζονται μπροστά μας. Aυτό το έχουμε τονίσει πολλές φορές και θα το επαναλάβουμε και στο μέλλον. Γιατί ο κόσμος πάντα θα είναι δυναμικά δίπλα μας».

- Tι περιμένεις στη συνέχεια;

«Eλπίζω να έχουμε ανάλογη παρουσία και στα επόμενα παιχνίδια. Nα μπορούμε να φθάνουμε σε νίκες, χωρίς να έχουμε άγχος όπως χθες (σ.σ.: προχθές). Mακάρι να έρχονται τα "τρίποντα" πιο εύκολα, ώστε να είμαστε ήρεμοι και να μπορέσουμε να δουλέψουμε πιο καλά».

- Ποια είναι τα όνειρά σου;

«H αρχή έγινε. Eφυγα από την Aργεντινή και παίζω στο εξωτερικό, στην Eλλάδα. Eμένα με ενδιαφέρει να βελτιώνομαι παιχνίδι με το παιχνίδι, να παίζω πάντα καλύτερα και όλα θα έρθουν. Tώρα υπάρχει κάτι ακόμη που εύχομαι, ένα νέο όνειρο. Ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί. O κάθε παίκτης αυτό επιθυμεί. Nα φορέσει τη φανέλα της seleccion. Tης εθνικής ομάδας της χώρας του. Tο ίδιο ονειρεύομαι και εγώ. Δεν ξέρω αν θα γίνει ποτέ, αλλά όσο υπάρχει έστω και μία πιθανότητα, εγώ θα τη διεκδικώ».

- Πώς είναι η ζωή στη Λάρισα για κάποιον ξένο που μένει μόνος;

«Πρέπει να σου πω ότι στην αρχή τα πράγματα δεν ήταν εύκολα. O πρώτος μήνας κύλησε με μεγάλη δυσκολία, γιατί δεν είχα ξαναφύγει από την Aργεντινή και έπρεπε να προσαρμοστώ. Tώρα, όμως, τα πράγματα έχουν φτιάξει. Bρήκα και σπίτι και μετακόμισα. Σιγά σιγά συνηθίζω τον τρόπο ζωής στη Λάρισα. Tο φαγητό είναι ωραίο. Mου αρέσουν οι σαλάτες, τα ψάρια και τα κρέατα που φτιάχνετε».

- Yπάρχουν πολλές διαφορές με την Aργεντινή;

«Eλάχιστα πράγματα. O κόσμος έχει παρόμοια νοοτροπία, οι Eλληνες είναι φιλόξενοι και σου συμπεριφέρονται ζεστά. Σε κάνουν να νιώσεις γρήγορα σαν να είσαι δικός τους άνθρωπος».
- Πλησιάζουν οι γιορτές. Eσύ πώς θα τις περάσεις;«Eχουμε αγώνες πριν και αμέσως μετά τα Xριστούγεννα. Oπότε δεν μπορεί κανείς να φύγει για ολιγοήμερες διακοπές. Eτσι, αναγκαστικά θα μείνω εδώ. Mια και είμαι μόνος, θα περάσω τις γιορτές μαζί με τον Mατίας (σ.σ.: Iγκλέσιας). Περιμένω στις 3 Iανουαρίου την κοπέλα μου, τη Zοζεφίνα. Θα έρθει στην Eλλάδα μέχρι το καλοκαίρι και μετά θα φύγουμε μαζί για την Aργεντινή, για να κάνουμε διακοπές».

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;


Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

19:10 ΕΤ1: ΜΠΑΣΚΕΤ: ULEB CUP: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ – ΚΑΛΕΒ ΤΑΛΙΝ (Z)
21:45 SS1: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ Champions League: Φάση Ομίλων (Ζ) (23:45 NET (M))
21:45 SS2: ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ - ΛΑΤΣΙΟ Champions League: Φάση Ομίλων (Ζ)
21:45 SS3: ΜΑΡΣΕΪΓ - ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ Champions League: Φάση Ομίλων (Ζ)
21:45 SS4: ΣΑΛΚΕ - ΡΟΖΕΜΠΟΡΓΚ Champions League: Φάση Ομίλων (Ζ)
21:45 SS7: ΠΟΡΤΟ - ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ Champions League: Φάση Ομίλων (Ζ)
23:45 SS2: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Τσέλσι - Βαλένθια (Μ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
19:30 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
23:30 NET: CHAMPIONS NET
23:40 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

11/12/1999 Αυτοκτονεί στο σπίτι του ο Κολομβιανός διεθνής ποδοσφαιριστής της Αμέρικα Κάλι Carlos Montoya σε ηλικία 26 ετών

11/12/1996 Διακόπτεται λόγω επεισοδίων ο αγώνας Άρης - Μπεσίκτας για το Κύπελλο Κόρατς και ενώ το σκορ είναι 40-31. Αφορμή της διακοπής είναι ένα αντιαθλητικό χτύπημα του Alexander στον Αγγελίδη, ο οποίος του το ανταποδίδει και προκαλείται γενική σύρραξη. Με την βοήθεια του Γιώργου Βασιλακόπουλου ο Άρης αποφεύγει την τιμωρία από την FIBA και ο αγώνας θα επαναληφθεί χωρίς τους Αγγελίδη, Alexander κεκλεισμένων των θυρών στη Ν. Σμύρνη, όπου ο Άρης θα κερδίσει με 77-64 και θα προκριθεί στην επόμενη φάση. Η ομάδα της Θεσσαλονίκης θα κατακτήσει το Κύπελλο αφού θα νικήσει στον τελικό μια άλλη τουρκική ομάδα, την Τόφας Μπούρσα

11/12/1981 Ο Muhammad Ali δίνει τον 61ο και τελευταίο του αγώνα στον οποίο χάνει από τον Trevor Berbick

11/12/1968 Η Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου νικά την Πορτογαλία με 4-2 (Παπαιωάννου, Σιδέρης, Δέδες, Τόρες -αυτ.) στο Στάδιο Καραϊσκάκη για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου 1970 στο Μεξικό. Τον βασικό κορμό της Εθνικής συνθέτουν οι Δομάζος, Σιδέρης, Παπαϊωάννου, Κούδας, Καμάρας, Μποτίνος, Δέδες και Χάϊτας. Από τον όμιλο, που μετέχουν ακόμη η Ρουμανία και η Ελβετία, θα περάσει τελικά η Ρουμανία αφού η ελληνική ομάδα δεν θα καταφέρει να την κερδίσει στο Βουκουρέστι (1-1) στον κρίσιμο τελευταίο αγώνα του ομίλου στις 16/11/69

11/12/1952 Πεθαίνει ο ιδρυτής και πρόεδρος του Ολυμπιακού Μιχάλης Μανούσκος

11/12/1900 Η Dial Square FC από το Woolwich, που στο μέλλον θα γίνει γνωστή ως Arsenal FC, δίνει τον πρώτο της αγώνα εναντίον της Eastern Wanderers και κερδίζει με 6-0

11/12/1894 Διοργανώνεται η πρώτη Παγκόσμια Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι με εννέα εκθέτες

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΗΤΑΝ ΠΕΝΑΛΤΙ..."

Μετά τον Γιώργο Δώνη και ο πρόεδρος της Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης παραδέχθηκε με δηλώσεις του, ότι ο Φωτάκης έκανε χέρι στην επίμαχη φάση του Αλκαζάρ. «Το χέρι του Φωτάκη ήταν εμφανές, υπήρχε πέναλτι και γι αυτό το λόγο μιλάω στα ΜΜΕ, όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει δεν είναι σωστό να μην το πω. Αλλά πέρα από αυτό, θεωρώ πως η διαιτησία σε ολόκληρο το παιχνίδι έδειξε ότι δεν υπήρχε πρόθεση να αδικηθεί η ομάδα μου ή ο Άρης», ήταν τα λόγια του προέδρου της ΑΕΛ, ο οποίος μίλησε για τις κακές διαιτησίες και πρότεινε λύσεις για το πρόβλημα.

Με δηλώσεις που έκανε στον EXTRASPORT ο Κώστας Πηλαδάκης τόνισε: «Το χέρι του Φωτάκη ήταν εμφανές, υπήρχε πέναλτι και γι αυτό το λόγο μιλάω στα ΜΜΕ, όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει δεν είναι σωστό να μην το πω. Αλλά πέρα από αυτό, θεωρώ πως η διαιτησία σε ολόκληρο το παιχνίδι έδειξε ότι δεν υπήρχε πρόθεση να αδικηθεί η ομάδα μου ή ο Άρης».

Στη συνέχεια μίλησε για το πρόβλημα των κακών διαιτησιών, λέγοντας:
«Για το θέμα της διαιτησίας γενικότερα, φτάσαμε κάποια στιγμή στο σημείο να ζητήσουμε την προστασία της κοινής γνώμης διότι δεν είναι λογικό να έχουν τιμωρηθεί επτά από τους εννιά διαιτητές που έχουν διαιτητεύσει αγώνες της ΑΕΛ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταδικάσουμε τον διαιτητή του παιχνιδιού με τον Άρη, το λάθος του ήταν απλό λάθος. Τα επαναλαμβανόμενα λάθη ορισμένων διαιτητών είναι εξίσου επικίνδυνα, όλα κάνουν κακό στο ποδόσφαιρο. Οι Έλληνες διαιτητές είναι καλοί, υπάρχουν κάποιοι λιγότερο ικανοί από τους άλλους και θα συμφωνήσω με τον Βασίλη Γκαγκάτση, που τους είπε κάποια στιγμή "’όποιος νιώθει ότι δεν μπορεί, ας πάει σπίτι του". Το αρνητικό είναι ότι υποβιβάζονται οι καλοί διαιτητές και προωθούνται οι λιγότερο ικανοί. Είναι και αυτό ένα κομμάτι του προβλήματος, αλλά το μεγαλύτερο τμήμα του προβλήματος είναι η απενεργοποίηση των φορέων που μπορούν να βοηθήσουν για να προοδεύσει το ποδόσφαιρο».

Τέλος, ο Κώστας Πηλαδάκης αναφέρθηκε και στην εικόνα της δικιάς του ομάδας:
«Η ομάδα είχε ανάγκη αυτή τη νίκη διότι παίζει καλό ποδόσφαιρο, αλλά δεν είχε τα αποτελέσματα που άξιζε να έχει. Εμείς αλλά και ο Άρης, για τον οποίο θέλω να πω πως πραγματικά στεναχωρέθηκα που δεν νίκησε τη Μπράγκα, μπήκαμε φοβισμένοι και οι δυο για τον αντίπαλο και αυτός ήταν ο λόγος που μόνο στο δεύτερο ημίχρονο υπήρξε καλό θέαμα. Εμείς κάναμε περισσότερες ευκαιρίες από τον Άρη στην επανάληψη, αλλά όταν ο Κλέιτον έχασε εκείνη την ευκαιρία είπαμε ότι ο αγώνας θα τελειώσει ισόπαλος».

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007

ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ: "ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΝΙΚΕΣ..."

Ηταν βασικός κόντρα στον Αρη, αλλά βγήκε στο ημίχρονο για να περάσει στη θέση του ο Φακούντο Πάρα. Και δεν στενοχωρέθηκε καθόλου! Ο Ηλίας Κυριακίδης, για τον οποίο ο λόγος, μία μέρα μετά τη νίκη της ΑΕΛ επί του Αρη στο Αλκαζάρ μιλάει στο Sportime.gr για όσα αφορούν την κυπελλούχο Ελλάδας. Παραδέχεται το μεγάλο άγχος που υπήρχε για τη νίκη και το πόσο καλύτερα είναι τώρα τα πράγματα, εκτιμά ότι η "βυσσινί θύελλα" θα έπρεπε ήδη να είχε 20 βαθμούς, χαίρεται για όσα έζησαν φέτος οι Θεσσαλοί στην Ευρώπη, παίρνει θέση για τη φάση των καθυστερήσεων που προκάλεσε τις διαμαρτυρίες του Αρη και παράλληλα κάνει και την πρόβλεψη του για το ντέρμπι Ολυμπιακός-ΑΕΚ.

- Τα συναισθήματα μετά την πολυπόθητη νίκη; Εφυγε ένα βάρος;


"Εγώ πιστεύω ότι το μεγαλύτερο βάρος το ένιωθαν τα παιδιά που ήταν από πέρυσι στην ομάδα, γιατί η ΑΕΛ είχε από τον περασμένο Φεβρουάριο να νικήσει στο Αλκαζάρ. Ενιωθα ότι περισσότερο άγχος είχαν τα παιδιά που ήταν από πέρυσι εδώ και έβλεπα την ανακούφιση που ένιωθαν μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα. Ηταν όλοι πιο ανάλαφροι, καθώς έφυγε αυτό που έλεγαν όλοι για κακοτυχία ή μια κακιά μοίρα που κυνηγούσε την ομάδα. Εγώ, πάντως, πιστεύω ότι αυτή η νίκη είναι μια βαθμολογική ανάσα και δε θα πρέπει να πιστεύουμε ότι μας κυνηγούσε κάποιο φάντασμα ή κάτι εξωαγωνιστικό. Το σημαντικό, πλέον, είναι να συνεχίσουμε έτσι".


- Η νίκη σας ήταν δίκαιη, με βάση την απόδοση των δύο ομάδων;


"Το δίκαιο θα ήταν να έχουμε 20 βαθμούς τώρα! Συμπτωματικά μου είχε γίνει ερώτηση για το αν είναι δίκαιο ή όχι, πριν τα παιχνίδια με ΟΦΗ και Αρη. Δύο παιχνίδια στα οποία και δύο ισοπαλίες, κατά την άποψη μου, υπό φυσιολογικές συνθήκες θα ήταν θετικά αποτελέσματα, καθώς ο Αρης είναι μία από τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος κι ο ΟΦΗ παραδοσιακά καλή ομάδα στην έδρα του. Από τη στιγμή που θέλαμε τόσο πολύ τους βαθμούς, όμως, ο στόχος μας ήταν οι νίκες. Αυτό θέλαμε και δε σκεφτόμασταν ότι και οι ισοπαλίες θα ήταν θετικά αποτελέσματα. Η νίκη είναι το ιδανικό και το πιο δίκαιο, όπως προανέφερα, θα ήταν να έχουμε 20 βαθμούς τώρα".


- Και πάλι, πάντως, είδαμε την ΑΕΛ με σωστό τρόπο να κυνηγάει μέχρι τέλους το γκολ και αφού το πέτυχε στις καθυστερήσεις, να κινδυνεύει άμεσα να πάθει τη ζημιά. Λόγω άγχους;


"Για το χθεσινό παιχνίδι, μπορώ να το δικαιολογήσω αυτό λόγω του μεγάλου άγχους που υπήρχε για τη νίκη. Γενικά, όμως, είναι μια λάθος νοοτροπία αυτό. Σωστό ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο να επιτίθεσαι με ορθόδοξο τρόπο, αλλά από τη στιγμή που κυκλοφορείς την μπάλα και έχεις εμπιστοσύνη στις δυνατότητες σου, να μην κάνεις αμέσως το λάθος και να κλείνεσαι πίσω. Γιατί αυτό σε περιορίζει στο να κάνεις το οτιδήποτε, ακόμη και μια σωστή πάσα. Το άγχος χθες ήταν τόσο πολύ, ώστε να δικαιολογείται αυτό που κάναμε. Γενικά, όμως, είναι λάθος και δεν πρέπει να συμβαίνει".


- Ενα σχόλιο για τις διαμαρτυρίες του Αρη, σχετικά με τη φάση στις καθυστερήσεις;


"Το πιο εύκολο για μένα θα ήταν να πω ότι δε θέλω να σχολιάσω αυτή τη φάση. Επειδή ό,τι λέμε μένουν και ο καθένας από τα λεγόμενα του φτιάχνει και την προσωπικότητα του, δε θέλω να φανεί ότι δεν έχω προσωπικότητα αλλά θα πω ό,τι είπα και για τον Κασναφέρη, στο πέναλτι που δεν μας έδωσε στον αγώνα με την ΑΕΚ. Είχα πει τότε -και το ξαναλέω- ότι δε θέλω ποτέ να βγει ένας διαιτητής και να πει ότι είμαι κακός αμυντικός χαφ και ότι δεν κάνω καλά τη δουλειά μου. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Το ίδιο θα πιστεύω πάντα. Ο πρωταγωνιστής της φάσης, ο Γιώργος ο Φωτάκης, μου είπε ότι σπρώχτηκε και αναγκαστικά έκανε αυτή την κίνηση προς την μπάλα. Εγώ πάντα θα πιστεύω πρώτα τον συμπαίκτη μου και όχι τον αντίπαλο ή κάποιον άλλο. Εμπιστεύομαι τους συμπαίκτες μου και δέχομαι αυτό που λέει. Κατά τα άλλα, αν και ο προπονητής μου είπε κάτι για τον τρόπο που σφύριζε ο διαιτητής και επηρέαζε τον ρυθμό του αγώνα, εγώ θέλω να πω ότι κατά τη γνώμη μου ο διαιτητής χθες ήταν πάρα πολύ καλός".


- Τώρα, μετά από αυτή τη νίκη που έδιωξε το άγχος, η ομάδα πάει για καλύτερα αποτελέσματα; Θα παίζει πιο άνετα;


"Ελεύθερα παίζαμε έτσι κι αλλιώς, μέχρι τώρα. Αν μη τι άλλο η ΑΕΛ έχει ταυτότητα ως ομάδα! Προσπαθεί πάντα με τον τρόπο της να επιβληθεί και δεν προσαρμόζεται στο παιχνίδι του αντιπάλου. Αν θα αλλάξει κάτι, θα μπορούμε να το πούμε μόνο αν έρθουν πολλές νίκες σερί. Το μόνο φάρμακο, πάντως, είναι να συνεχίσουμε να παίζουμε το ίδιο καλά και πιστεύω ότι η συνέχεια θα είναι πολύ καλή για την ομάδα".


- Στην Ευρώπη κάνατε υπερήφανους τους πάντες. Μήπως, όμως, οι ευρωπαϊκές υποχρεώσεις σας έχουν στοιχίσει στο πρωτάθλημα;


"Αν στοίχισαν θα μπορούμε να το πούμε τον Απρίλιο, τον Μάιο. Ο Πανιώνιος και ο Αρης, δύο ομάδες που πέρυσι τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση, έχουν περίπου την ίδια βαθμολογία. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη. Και κανείς δεν μετανιώνει και δεν πρέπει να μετανιώσει για κάτι που να αφορά την φετινή μας παρουσία στην Ευρώπη. Είναι εμπειρίες που μπορεί -χωρίς να θέλω να γίνω μάντης κακών- η ΑΕΛ να τις ξαναζήσει μετά από πολλά χρόνια. Ποιος περίμενε, άλλωστε, όταν κατακτούσε το πρωτάθλημα το 1988, ότι θα έπρεπε να περάσουν 20 χρόνια για να ζήσει ωραίες στιγμές ξανά στην Ευρώπη; Αυτό που ζήσαμε φέτος ήταν πολύ όμορφο. Ακόμη και ένα ταξίδι στο εξωτερικό για έναν οπαδό μας, ώστε να παρακολουθήσει ένα παιχνίδι μας, είναι μια όμορφη ανάμνηση και πάντα θα είναι. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι το γεγονός ότι παίκτες που δεν έχουν τέτοιες εμπειρίες και κυρίως αυτοί που είναι κάτω των 23 ή 24 ετών, έζησαν κάτι ξεχωριστό και αυτό θα είναι χρήσιμο για την καριέρα τους. Ανάμεσα τους, φυσικά, κι εγώ".


- Ο στόχος της ΑΕΛ ποιος είναι για φέτος στο πρωτάθλημα; Η έξοδος στην Ευρώπη;


"Οταν είχα έρθει στην ομάδα, το περασμένο καλοκαίρι, επειδή δεν μας είχα δει σε συνθήκες αγώνα, ήμουν διστακτικός στο να μιλήσω για Ευρώπη. Ούτε καν για παραμονή δεν έλεγα τίποτα. Δεν έβαζα κάποιο στόχο. Τώρα, βλέποντας και τις άλλες ομάδες του πρωταθλήματος, πιστεύω ότι μπορούμε και την Ευρώπη. Οπως είπα και πριν, άλλωστε, θα έπρεπε να έχουμε 20 βαθμούς τώρα και θα ήμασταν στην πρώτη 6άδα. Ελπίζω αυτό να γίνει στη συνέχεια".


ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΙΚΗ

Εψαχνε τρεις μήνες για αυτή τη νίκη και τα κατάφερε την Κυριακή. Η ΑΕΛ πήρε το δεύτερο τρίποντο της στο φετινό πρωτάθλημα με το 1-0 επί του Αρη και μετά από εννιά σερί αγωνιστικές, μπορεί να υποστηρίζει ότι έχει μόνο κέρδη από έναν αγώνα. Κέρδη βαθμολογικά αλλά και ψυχολογικά.

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ
: Καταρχάς, τους τρεις βαθμούς που τους είχε απόλυτη ανάγκη. Η ΑΕΛ κατάφερε να βελτιώσει τη θέση της στον βαθμολογικό πίνακα και παράλληλα έσπασε κι αυτή την... κατάρα του Αλκαζάρ, καθώς η τελευταία της εντός έδρας νίκη ήταν τον περασμένο Φεβρουάριο. Από εκεί και πέρα, η κυπελλούχος Ελλάδας πήρε και την κατάλληλη ψυχολογική ντόπα για τη συνέχεια, καθώς είδε ότι -επιτέλους- σε έναν αγώνα ανταμείφθηκε η προσπάθεια της για τη νίκη.

ΤΙ ΕΧΑΣΕ
: Τίποτα. Για πρώτη φορά μετά από εννιά αγωνιστικές, η ΑΕΛ μπορεί να υποστηρίζει ότι πέρασε ένας αγώνας στον οποίο δεν έχασε τίποτα.

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
: Επόμενος αγώνας για την ΑΕΛ, είναι αυτός με την Καλαμαριά στο Καυτατζόγλειο. Στόχος της ομάδας του Γιώργου Δώνη είναι η νίκη, ώστε να ξεφύγει οριστικά η "βυσσινί θύελλα" από τις τελευταίες θέσεις και παράλληλα να πλησιάσει στο γκρουπ των θέσεων που οδηγούν στην Ευρώπη. Ενα παιχνίδι, στο οποίο η ΑΕΛ θα αγωνιστεί με πολύ λιγότερο άγχος σε σχέση με ό,τι συνέβαινε μέχρι και το ματς με τον Αρη και παράλληλα με πολύ καλύτερο ηθικό.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
: Μπορεί να μην ήταν τόσο επιθετική όσο σε προηγούμενα παιχνίδια, αλλά και πάλι η ΑΕΛ έκανε το καλύτερο δυνατό, ώστε να φτάσει στη νίκη. Αυτό το καλύτερο δυνατό, μεταφράζεται σε εννιά τελικές προσπάθειες, πέντε κόρνερ, μία διείσδυση στην αντίπαλη άμυνα και 7/25 σέντρες. Από εκεί και πέρα, οι παίκτες του Δώνη έκλεψαν 11 φορές την μπάλα, καθάρισαν 15 φάσεις στην περιοχή τους ενώ υπέπεσαν και σε 41 λάθη.

Σε ό,τι αφορά την ατομική στατιστική, ο Γιώργος Φωτάκης βοήθησε όσο μπορούσε στην ανάπτυξη της ομάδας, έχοντας επτά σωστές μπαλιές, μία τελική προσπάθεια, ένα κλέψιμο αλλά και μία επέμβαση στην άμυνα, προσφέροντας και ανασταλτικά. Ο Κλέιτον για μια ακόμη φορά ήταν καλός αλλά και... επιπόλαιος ταυτόχρονα, με πέντε σωστές πάσες αλλά και έξι λάθη, έχοντας και τρία κλεψίματα. Ο Φακούντο Πάρα, λυτρωτής για τους Θεσσαλούς, πέτυχε το γκολ της νίκης, είχε δύο σωστές μπαλιές και μία άστοχη σέντρα, ενώ ο Ηλίας Κυριακίδης μέτρησε μία τελική προσπάθεια και μία επέμβαση στην άμυνα. Πολύ καλός, τέλος, ήταν ο Ηλίας Κώτσιος στον αμυντικό τομέα, έχοντας δύο κλεψίματα και πέντε κοψίματα, ενώ μοίρασε και πέντε φορές σωστά την μπάλα.

ΔΩΝΗΣ: "Ο ΦΩΤΑΚΗΣ ΕΔΙΩΞΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ..."

Ο Γιώργος Δώνης δεν κρύφτηκε πίσω από το «δάχτυλό» του και παραδέχθηκε ξεκάθαρα πως ο διαιτητής της αναμέτρησης ΑΕΛ-Αρης, Παπασταμάτης έπρεπε να δώσει πέναλτι στους «κίτρινους» για χέρι που έκανε στο 93ο λεπτό εντός περιοχής ο Φωτάκης. Ωστόσο, ο τεχνικός των «βυσσινί» τόνισε στο «Extrasport» πως ο ρέφερι από το σύνδεσμο Αθήνας είναι ένας από τους καλύτερους διαιτητές στην Ελλάδα, ενώ δεν παρέλειψε να επισημάνει πως έχει βάλλει στο στόχαστρό του δύο παίκτες από την ομάδα του Ντούσαν Μπάγεβιτς.

Για τη φάση στο 93ο λεπτό: «Ο Φωτάκης έδιωξε τη μπάλα με το χέρι και είναι πέναλτι, είναι ξεκάθαρο αυτό και εγώ, όταν βλέπω κάτι δεν έχω πρόβλημα να το πω. Δεν εξυπηρετεί απολύτως τίποτα να κρυφτώ και να μην πω ότι έχω δει, αφού έδιωξε τη μπάλα με το χέρι, δεν βλέπω τον λόγο για να πω ψέματα… Ρωτήθηκα για την επίμαχη φάση, είπα ότι θα το δω και θα απαντήσω και επαναλαμβάνω ότι υπήρχε παράβαση».

Για τη φάση του Κάλβο με τον Κώτσιο: «Εχω να πω ότι το μόνο που θα μπορούσε να δώσει ο διαιτητής ήταν φάουλ και κίτρινη κάρτα αλλά τίποτε παραπάνω, διότι η φάση εξελίχθηκε πολύ πλάγια. Όπως εγώ λέω αυτό που βλέπω, έτσι πρέπει να λειτουργούμε όλοι. Η φάση του Χαβίτο δεν υπάρχει, δεν είναι μόνο ότι εκβιάζει πέναλτι, είναι και ότι πέφτει εκτός περιοχής».

Για το αν η Λάρισα είναι αδικημένη από τη διαιτησία: «Θεωρώ πως πρέπει να είμαστε δίκαιοι με τον συγκεκριμένο διαιτητή, δεν δέχομαι την πιθανότητα να υπάρχει λογική των διαιτητών που λέει «στερήσαμε βαθμούς από τη Λάρισα, ας της δώσουμε κάποιους για να μην αδικείται» διότι αν ήταν έτσι, τότε η Λάρισα πρέπει να πάρει επτά ή εννιά βαθμούς. Εμείς πετύχαμε τέσσερα γκολ με τον Λεβαδειακό και μέτρησαν τα τρία».

Για τον διαιτητή της αναμέτρησης Λάρισα-Αρης, Παπασταμάτη: «Ο Παπασταμάτης έχασε τη φάση και έκανε λάθος που δεν είδε τη φάση του Φωτάκη. Από την αρχή του αγώνα μέχρι το τέλος σφύριξε λίγο και ισορροπημένα και τις δυο ομάδες, θεωρώ πως είναι ένας από τους καλύτερους Έλληνες διαιτητές. Το θέμα δεν είναι αν είδε ή δεν είδε φάσεις που θεωρούνται καθοριστικές, είναι η ισορροπία των σφυριγμάτων και η εικόνα του στο γήπεδο».

Για το κλίμα που επικρατεί στην Ελλάδα με τη διαιτησία: «Όλοι πρέπει να καταλάβουν ότι το ποδόσφαιρο είναι ανδρικό άθλημα, δυσκολεύει την κατάσταση το γεγονός ότι πολλοί παίκτες εκβιάζουν τον διαιτητή για το σφύριγμα αλλά και μερικοί προπονητές έχουν ευθύνη, διότι αυτό το επιβάλουν στους παίκτες τους. Στην Ελλάδα οι ποδοσφαιριστές έχουν μάθει να κοροϊδεύουν και να εκβιάζουν καταστάσεις μέσα στο γήπεδο διότι αυτό έχουν μάθει να κάνουν. Αυτό που η διαιτησία στην Ελλάδα δεν έχει, αλλά το βλέπουμε σε κάθε παιχνίδι ελληνικής ομάδας σε ευρωπαϊκή διοργάνωση, είναι να υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος λειτουργίας των διαιτητών μέσα στο γήπεδο, ενιαίος, τον οποίο θα εφαρμόζουν όλοι οι διαιτητές και να μην κάνει ο καθένας ότι θέλει».

Για τον Αρη και τους παίκτες που τον ενδιαφέρουν: «Για μένα, ο Άρης ήταν ο δυσκολότερος αντίπαλος που έχουμε αντιμετωπίσει φέτος, εντός και εκτός έδρας, ακόμη και με τον πρωτοπόρο Παναθηναϊκό που αγωνιστήκαμε, δεν ήταν τόσο δύσκολος αντίπαλος όσο ο Άρης. Δεν σας κρύβω ότι ο Άρης έχει δυο παίκτες που μου αρέσουν πολύ, θα τους ήθελα στην Λάρισα. Θεωρώ ότι μετά τις τρεις ομάδες του λεκανοπεδίου, ο Άρης και η Λάρισα είναι οι καλύτερες, αλλά έχουν το ίδιο πρόβλημα, δυσκολεύονται στο τελείωμα των φάσεων και στο γκολ».

ΣΤΟ "ΣΚΑΜΝΙ"... Ο ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗΣ

Στο Πειθαρχικό Όργανο της ΚΕΔ παραπέμπεται ο διαιτητής Παπασταμάτης για την απόδοσή του στο παιχνίδι της Λάρισας με τον Άρη, στο Αλκαζάρ, στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής της Super League. Ο Αθηναίος ρέφερι βαθμολογήθηκε με 5 στην εφαρμογή και ερμηνεία των κανόνων από τον παρατηρητή Νταμπώση.

Αναλυτικά οι βαθμολογίες των διαιτητών

ΑΕΛ-ΑΡΗΣ
Παρατηρητής : Νταμπώσης Δ. (Πιερίας)
Διαιτητής: Παπασταμάτης Κ. (Αθηνών) Βαθμολογία: 7,4
α΄ Βοηθός: Γενναίος Χ. (Αθηνών) Βαθμολογία: 8,1
β΄ Βοηθός: Καρατζίκας Α. (Αθηνών) Βαθμολογία: 8,4
4ος Διαιτητής: Μαζαράκος Η. (Αρτας) Βαθμολογία: 8,4

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ....

Πηγαίνοντας στα αποδυτήρια και αφού με το γκολ που πέτυχε έδωσε τη νίκη στη Λάρισα, συναντήθηκε με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς, με τον οποίο χαιρετήθηκε. Λίγο αργότερα δήλωνε πως η Λάρισα άξιζε τη νίκη και την αφιέρωνε στον κόσμο. Ο λόγος για τον Φακούντο Μανουέλ Πάρα, το σκόρερ του γκολ που έδωσε νίκη στην ΑΕΛ έπειτα από 100 ημέρες.

Φακούντο Πάρα:
«Είμαι χαρούμενος που με το δικό μου γκολ κέρδισε η ομάδα μου» τόνισε για να προσθέσει: «Ευτυχώς η τύχη δεν μας ξέχασε και έστω και στο φινάλε πήραμε τη νίκη, την οποία πανηγυρίσαμε έξαλλα, αφού είχαμε μεγάλη αγωνία να την κατακτήσουμε λόγω των ανεπιτυχών αποτελεσμάτων».

Σίλβα Κλέιτον:
«Στο ποδόσφαιρο όλα τα γκολ μπαίνουν και όλα τα γκολ χάνονται» είπε ο Κλέιτον, ο παίκτης της Λάρισας που είχε τη μεγάλη ευκαιρία να ανοίξει το σκορ στο 90. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός πρόσθεσε πως η νίκη της Λάρισας ήταν πολύ σημαντική.

Ηλίας Κώτσιος:
«Ευτυχώς αυτήν τη φορά ήμασταν τυχεροί» είπε ο αμυντικός της ΑΕΛ και πρόσθεσε: «Προσπαθήσαμε πολύ και ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο. Αυτό φάνηκε γιατί παλέψαμε το ματς μέχρι την τελευταία φάση για να πάρουμε τη νίκη και δικαιωθήκαμε. Δεν τα παρατήσαμε ούτε με την ευκαιρία του Κλέιτον».

Γιώργος Γκαλίτσιος:
«Πρόκειται για νίκη ψυχολογίας και δείγμα του ότι έρχονται καλύτερες ημέρες για την ομάδα μας»

Ηλίας Κυριακίδης:
«Εχω μια απορία μετά το σημερινό παιχνίδι, αν πρέπει να παίζουμε καλά και να μην κερδίζουμε ή το αντίστροφο;».