Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

ΙΣΟΠΑΛΕΣ ΖΕΝΙΤ & ΑΛΚΜΑΑΡ

Μια χαρά ήρθε και έδεσε για λογαριασμό της Λάρισας το παιχνίδι της Αγίας Πετρούπολης μεταξύ των Ζενίτ και Άλκμααρ. Το τελικό 1-1 είναι πλεονέκτημα για τις έτερες ομάδες του πρώτου ομίλου, δηλαδή τις Λάρισα, Έβερτον και Νυρεμβέργη, η οποία την Πέμπτη είχε ρεπό. Τα κατάφερε το Αμβούργο εκτός έδρας...

Ανοικτό παιχνίδι έγινε στη Αγία Πετρούπολη καθώς η Αλκμααρ πήγε για τη νίκη και όχι μόνο το βαθμό. Μάλιστα ακόμα κα αν έπαιζε με 10 παίκτες για μεγάλο διάστημα, πίεσε την εστία του Τσοντοφάλσκι. Ετσι η πρωτοπόρος του ρωσικού πρωταθλήματος θα πρέπει να είναι ικανοποιημένη από το βαθμό.

Στο 20' ο Αρικλένες ντα Σίλβα Φερέι με δυνατό αριστερό σουτ μέσα από την περιοχή έκανε το 0-1. Ομως στο 39' ο σκόρερ της Αλκμααρ αποβλήθηκε σε ένα εικοσάλεπτο, όπου ο Καπιτανής έδειξε στους φιλοξενούμενους πέντε φορές την κίτρινη και κόκκινη! Στο 43' ο Γιάλιενς ανέτρεψε στην περιοχή τον Αρσάβιν και ο Ανατόλι Τίμοσιουκ με πέναλτι ισοφάρισε.

Γήπεδο: Πετρόφσκι Σεντ Πέτερσμπουργκ
Διαιτητής: Κώστας Καπιτανής (Κύπρος)
Κίτρινη: Φατίχ Τεκέ και Ντονγκ Γιν, Κόεντερς, Γιάλιενς, Οπνταμ, Μέντες νταΣίλβα, Αγκουστιέν.
Κόκκινη: 39' Αρι

Ζενίτ (Ντικ Αντβοκατ): Τσοντοφάλσκι, Ντονγκ Γιν, Λόμπαερτς, Σκρτελ, Ανιούκοφ, Σιρλ, Τίμοσιουκ, Ζιριάνοφ, Ντομίνγκες (81' Μαξίμοφ), Αρσάβιν, Φατίχ Τεκέ.

Αλκμααρ (Λουϊς φαν Χάαλ): Βάτερμαν, Κόεντερς, Γιάλιενς, Ντινκ, Οπνταμ, Μέντες ντα Σίλβα (59' Ελ Χαμνταουϊ), Τσιόμερ (90' Μεντούνιανιν), Μαρτένς (49' Ποκονιόλι), Ντέμπελε, Αρι.

ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΟΥΜΕ...

ΩΡΑ ΟΥΕΦΑ...

Η περιπέτεια των ελληνικών ομάδων στους ομίλους του Κυπέλλου UEFA αρχίζει την Πέμπτη (25/10) σε τέσσερα μέτωπα και με τον Αρη να απολαμβάνει το …ρεπό του.

Η ΑΕΛ επιστρέφει στην Αγγλία όπου πριν από λίγο καιρό απέκλεισε την Μπλάκμπερν, αυτή τη φορά για να αντιμετωπίσει την Εβερτον στο «Γκούντισον Παρκ» (22:00 ΝΕΤ). Σαφώς το έργο των Θεσσαλών είναι δύσκολο κάτι που ξεκαθάρισε και ο προπονητής της ομάδας Γιώργος Δώνης λέγοντας ότι το στιλ των «ζαχαρωτών» δεν έχει καμία σχέση με αυτό της Μπλάκμπερν.

Η ΑΕΚ ταξίδεψε στη Σουηδία για να αντιμετωπίσει την Ελφσμποργκ (21:00 ΑΝΤΕΝΝΑ). Ο προπονητής της Ενωσης Λορένθο Σέρα Φερέρ δεν προβληματίζεται τόσο από τον αντίπαλο, όσο από το συνθετικό τερέν του γηπέδου το οποίο δεν αποκλείεται να δημιουργήσει πρόβλημα στους παίκτες του. Αλλωστε, η εμπειρία από το εκτός έδρας παιχνίδι με τη Σάλτσμπουργκ δεν είναι πολύ μακρινή.

Ο Παναθηναϊκός δεν χρειάστηκε να ταξιδέψει καθώς υποδέχεται στο Απόστολος Νικολαϊδης την Αμπερτίν (19:00 ΝΕΤ). Οι «πράσινοι» γνωρίζουν καλά ότι με νίκη θα κάνουν σημαντικό βήμα για την πρόκρισή τους και δεν σκοπεύουν να αφήσουν την ευκαιρία να περάσει ανεκμετάλλευτη. Την Τετάρτη ο προπονητής του «τριφυλλιού» Ζοσέ Πεσέιρο ζήτησε τη στήριξη του κόσμου της ομάδας.

Τέλος, ο Πανιώνιος βρίσκεται στη Σουηδία όπως και η ΑΕΚ για να κοντραριστεί με την Χέλσινμποργκ (19:00 ΕΤ1). Πρόκειται για μία δύσκολη αποστολή αφού οι Σουηδοί αποτελούν αξιόπιστο σύνολο, ωστόσο ο τεχνικός των Νεοσμυρνιωτών έβαλε ψηλά τον πήχη μιλώντας για νίκη. Η εκτός έδρας νίκη επί της Σοσό είναι ένας μπούσουλας για την ομάδα του Γερμανού προπονητή.

Το πλήρες πρόγραμμα από το ael-sports:

25/10 18:30 Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης-Αλκμααρ
25/10 19:00 Παναθηναϊκός-Αμπερντίν
25/10 19:00 Χέλσινμποργκ-Πανιώνιος
25/10 19:45 Λοκομοτίβ -Ατλέτικο Μαδρίτης
25/10 19:45 Σπάρτα Πράγας-Ζυρίχη
25/10 20:00 Μπραν-Αμβούργο
25/10 20:00 Λεβερκούζεν-Τουλούζ
25/10 20:00 Μπορντό-Γαλατασαράι
25/10 21:00 Έλφσμποργκ-Α.Ε.Κ.
25/10 21:45 Βιγιαρεάλ-Φιορεντίνα
25/10 21:45 Βασιλεία-Ρεν
25/10 21:45 Αντερλεχτ-Χάποελ Τελ Αβίβ
25/10 22:00 Έβερτον-ΑΕΛ
25/10 21:45 Τότεναμ-Χετάφε
25/10 22:00 Μπόλτον-Μπράγκα
25/10 22:15 Ερυθρός Αστέρας-Μπάγερν Μονάχου

ΟΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ

Η πιθανότερη σύνθεση που θα παρατάξει ο Ντέιβιντ Μόγιες σε σύστημα 4-4-2 είναι η ακόλουθη: Χάουαρντ (τερματοφύλακας), Γιόμπο, Λέσκοτ (κεντρικό αμυντικό δίδυμο), Νέβιλ (αριστερό μπακ), Μπέινς (δεξί μπακ), Κάρσλεϊ, Γιαγκέλκα (κεντρικά χαφ), Αρτέτα (δεξί χαφ), Πίενααρ (αριστερό χαφ), Γιακούμπου, ΜακΦάντεν (επιθετικό δίδυμο).


Ο Γιώργος Δώνης πιθανότατα θα παρατάξει τους «βυσσινί» με σχήμα 4-3-3 (που θα μετατρέπεται σε 4-5-1 όταν αμύνεται η ΑΕΛ) και τους: Κοτσόλη (τερματοφύλακας), Νταμπίζα, Κώτσιο ή Φέρστερ (κέντρο άμυνας), Βενετίδη (αριστερό μπακ), Γκαλίτσιο (δεξί μπακ), Κυριακίδη, Σαρμιέντο, Φωτάκη (κέντρο), Πάρα, Κλέιτον και Μπακαγιόκο (επίθεση).

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ

Το μεγάλο λιμάνι του Λίβερπουλ υποδέχθηκε χθες το μεσημέρι την αποστολή της ΑΕΛ. Απόψε (στις 10, ΝΕΤ) στο «Γκούντισον Παρκ» κόντρα στην Μπλάκμπερν θα φανεί κατά πόσο θα αποδειχθεί φιλόξενο για τους «βυσσινί», που έκαναν απόβαση, ελπίζοντας ότι θα μπορέσουν να «αποδράσουν» με ένα αποτέλεσμα που θα είναι θετικό για τη μετέπειτα πορεία τους στον όμιλο του ΟΥΕΦΑ. Τουλάχιστον, θα προσπαθήσουν για το καλύτερο δυνατό, όπως δήλωσαν λίγη ώρα πριν το τσάρτερ απογειωθεί από τη Νέα Αγχίαλο με προορισμό την αγγλική πόλη.

Νεκτάριος Αλεξάνδρου: «Ενα θετικό αποτέλεσμα κόντρα στην Εβερτον θα παίξει σημαντικό ρόλο, αναφορικά με την πρόκριση. Εφοσον παίξουμε όπως και στις δύο αναμετρήσεις με την Μπλάκμπερν, έχουμε αρκετές πιθανότητες να φύγουμε από το "Γκούντισον Παρκ" με βαθμό ή βαθμούς. Ωστόσο είναι διαφορετικά τώρα τα πράγματα με τη βαθμολογία, απ ό,τι η προηγούμενη φάση με τα διπλά παιχνίδια».Οσο για το αν θα μπορέσει να παίξει ο Κύπριος, δήλωσε ότι σαφώς αισθάνεται πολύ καλύτερα μετά τον τραυματισμό του, ωστόσο η συμμετοχή του θα αποφασιστεί την τελευταία στιγμή.

Γιώργος Φωτάκης: «Αντιμετωπίζουμε μία δυνατή ομάδα όπως είναι η Εβερτον και ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγάλος. Ξέρουμε ότι οι αγγλικές ομάδες είναι δυνατές στην έδρα τους και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και συγκεντρωμένοι μέχρι το τελικό σφύριγμα. Θέλω να πιστεύω ότι μπορούμε να φύγουμε από την Αγγλία με θετικό αποτέλεσμα. Πιστεύω πως, αν ξεκινήσουμε με θετικό τρόπο, θα έχουμε τύχη».

Γιόζεφ Κόζλεϊ: «Η Εβερτον είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος. Διαθέτει παίκτες εγνωσμένης αξίας και μιλάμε για το πρώτο ματς στον όμιλο, άρα θέλουμε ένα καλό ξεκίνημα. Εχουμε πιθανότητες να πάρουμε θετικό αποτέλεσμα και πιστεύω ότι, αν κερδίσουμε, θα κάνουμε το πιο αποφασιστικό βήμα πρόκρισης».


Μιχάλης Μπουκουβάλας: «Είναι πρόκληση που συμμετέχουμε στους ομίλους. Ο αγώνας με την Εβερτον είναι δύσκολος, ωστόσο θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Είμαι χαρούμενος και υπερήφανος που συμμετέχω με την ΑΕΛ στην Ευρώπη»

ΚΑΕ ΑΕΛ: ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ

Tι καλύτερο από το να κερδίζεις στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος και μάλιστα σε ένα ντέρμπι. Αυτό έκανε η ΑΕΛ στην έναρξη του φετινού πρωταθλήματος καθώς επικράτησε της συμπολίτισσας Ολύμπιας Λάρισας με 75-73. Ο Κώστας Πιλαφίδης έχει στην διάθεσή τους όλους τους παίκτες μετά την επιστροφή στις προπονήσεις χθες και του Μπιλ Κις, με τους οποίους δουλεύει σκληρά προκειμένου η ομάδα να εμφανιστεί ετοιμοπόλεμη στην σαββατιάτικη δύσκολη αναμέτρηση κόντρα στον Κολοσσό Ρόδου.

«Είμαστε έτοιμοι στο βαθμό του δυνατού» δηλώνει ο Έλληνας τεχνικός των «βυσσινί» και συνεχίζει: « Το παιχνίδι με τον Κολοσσό είναι δύσκολο και μείς από την πλευρά μας πρέπει να παρουσιαστούμε συγκεντρωμένοι διότι είναι ένα από τα παιχνίδια που θα καθορίσουν την πορεία της ομάδας στην συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο σαββατιάτικος αντίπαλός μας είναι μια ομάδα που αποτελείται από έμπειρους παίκτες που ξέρουν να διαβάζουν καλά τα παιχνίδια και έχουν έφεση στο να τρέχουν στον αιφνιδιασμό. Όλα αυτά τα στοιχεία κάνουν τον Κολοσσό επικίνδυνο οπότε χρειάζεται μεγάλη προσοχή από μέρους μας» ήταν τα λόγια του τεχνικού της ΑΕΛ.

Το ματς με τον Κολοσσό έχει διπλή σημασία για τους γηπεδούχους. Σε περίπτωση νίκης, θα έχουν κάνει το «δύο στα δύο» ενώ ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τη συνέχεια του πρωταθλήματος αφού θα έχει επικρατήσει μια ομάδας με την οποία έχει τους ίδιους στόχους και συνάμα θα την έχει αναγκάσει στη δεύτερη της ήττα.

ΣΤΗΝ... ΜΠΛΕ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ

Στην έδρα ενός εκ των πιο ιστορικών αγγλικών συλλόγων, του 7ου σε αριθμό φιλάθλων στην Αγγλία, αντιμετωπίζει το βράδυ η ΑΕΛ, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ. Ο λόγος για την Έβερτον, την ομάδα που αποτελεί το αντίπαλο δέος της Λίβερπουλ στο μεγάλο αγγλικό λιμάνι.

Από την εκκλησία στο γήπεδο

Η Έβερτον, ιδρύθηκε πριν από 129 χρόνια, εν έτη 1878, ως... St. Domingo F.C. Οι ενορίτες της εκκλησίας του Αγίου Δομίνικου είχαν την ανάγκη να περνάνε αθλούμενοι τα καλοκαίρια τους και αποφάσισαν να φτιάξουν ένα σύλλογο που θα τους στεγάζει. Κρίκετ και ποδόσφαιρο ήταν τα αγαπημένα τους σπορ και το 1879, η ομάδα μετονομάστηκε σε Έβερτον. Το 1888, αποτέλεσε ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Αγγλικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, κατακτώντας το τρίτο πρωτάθλημα που διεξήχθη.

Έξωση από το «Άνφιλντ», μετακόμιση στο «Γκούντισον Παρκ»

Η μεγάλη «έχθρα» με την Λίβερπουλ ξεκίνησε το 1892, όταν οι άνθρωποι της Έβερτον ενημερώθηκαν πως το ποσό ενοικίασης που θα έπρεπε να πληρώνουν ώστε να χρησιμοποιούν το «Άνφιλντ», είχε ανέβει αισθητά... Από τότε χρησιμοποιεί το «Γκούντισον Παρκ» ως έδρα, γήπεδο το οποίο οι φίλοι της ομάδας θα... αποχαιρετήσουν με μαύρο δάκρυ σύντομα, αφού η Έβερτον έχει έλθει σε συμφωνία με την γνωστή εταιρία ιδιοκτησίας super markets «Tesco», για την ανέγερση νέου.

Όσον αφορά την παραδοσιακή κόντρα με την Λίβερπουλ, έχει πια εξασθενήσει. Τρανό παράδειγμα οι συγκινητικές στιγμές που βίωσαν πρόσφατα οι Άγγλοι φίλαθλοι, όταν η οικογένεια του αδικοχαμένου 11χρονου φίλου των «ζαχαρωτών», Ρις Τζόουνς, καταχειροκροτήθηκε σε ένα ανθρώπινο και ζεστό στιγμιότυπο στο «Άνφιλντ».

Ονομαστή η ομάδα της δεκαετίας του ’80

Οι φίλοι της Έβερτον, όπως και αυτοί του αγγλικού ποδοσφαίρου, θα θυμούνται για πάντα την ομάδα της δεκαετίας του ’80. Στα μέσα αυτής, η Έβερτον κατέκτησε δύο Πρωταθλήματα Αγγλίας, δύο Κύπελλα, δύο Λιγκ Καπ και το Κύπελλο Κυπελλούχων του 1985. Ήταν μία όμορφη βραδιά στο «Ντε Κάιπ» του Ρότερνταμ, με την Έβερτον να επικρατεί με σκορ 3-1 την αυστριακή Ραπίντ Βιέννης, κατακτώντας το τρόπαιο που θα έστελνε στους επτά ουρανούς τους φιλάθλους της.

Εκείνη την περίοδο, η Έβερτον γοήτευε με το ποδόσφαιρο που απέδιδε. Γρήγορη, δυναμική ομάδα, «έσκαγε» τους αντιπάλους της στο τρέξιμο. Δυστυχώς, τα γεγονότα του «Χέιζελ» και ο αποκλεισμός των αγγλικών ομάδων από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, στέρησαν από την περίφημη ομάδα των Νέβιλ Σάουθχολ, Γκρέαμ Σαρπ, Πίτερ Ριντ, Κέβιν Ράτκλιφ και Ντέιβ Ουότσον, την ευκαιρία να διεκδικήσει μεγαλύτερα πράγματα στις διεθνείς διοργανώσεις. Η Έβερτον είχε δημιουργήσει σπουδαίες ομάδες και στις δεκαετίες του 30’ και του 60’, αναδεικνύοντας ποδοσφαιριστές όπως οι Τεντ Σάγκαρ, Ντίξι Ντιν, Ρέι Ουίλσον, Άλαν Μπολ και Κόλιν Χάρβεϊ.

Ο περίφημος Ντίξι Ντιν των 349 γκολ...

Ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία των «ζαχαρωτών», είναι ο περίφημος Ουίλιαμ Ραλφ «Ντίξι» Ντιν. Ο εν λόγω κύριος, ο οποίος απεβίωσε σε ηλικία 73 ετών την 1η Μαρτίου του 1980, φόρεσε την φανέλα της Έβερτον από το 1925 έως το 1937, σημειώνοντας 349 γκολ σε 399 αγώνες! Όταν αποκτήθηκε από την Τράνμιρ, η Έβερτον δαπάνησε το εξωφρενικό για την εποχή ποσό των 3.000 στερλινών.

Οι διοικούντες της δικαιώθηκαν άμεσα για την επιλογή τους στο πρόσωπο του Ντίξι Ντιν, ο οποίος πέτυχε 32 γκολ στην πρώτη του σεζόν στο «Γκούντισον Παρκ». Ο εν λόγω ποδοσφαιριστής, παρά το ότι είχε... χάσει τον έναν του όρχη από σκληρό μαρκάρισμα που είχε δεχτεί, θεωρούνταν ως πρότυπο αθλητή και επαγγελματία, που σε όλη του την καριέρα δεν είχε δεχτεί ούτε μία κίτρινη κάρτα.

Ρέκορντμαν συμμετοχών ο Ουαλός Νέβιλ Σάουθχολ

Η μεγάλη ομάδα της Έβερτον της δεκαετίας του 80’, στηρίχθηκε σε έναν από τους καλύτερους τερματοφύλακες που πέρασαν ποτέ από το «νησί». Ο λόγος για τον Νέβιλ Σάουθχολ, τον Ουαλό γίγαντα που υπερασπίστηκε την εστία της Έβερτον από το 1981 έως το 1997. Στα χρόνια που παρέμεινε στο «Γκούντισον Παρκ», ο Σάουθχολ έπαιξε σε 751 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, κρατώντας -φυσικά- μέχρι σήμερα το ρεκόρ συμμετοχών της Έβερτον. Στις 15 Ιουλίου του 2007, ο γεννημένος το 1958 Ουαλός... επέστρεψε για ένα μήνα στην αγωνιστική δράση, παίζοντας για την Ριλ, ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας του.

Έχει επιστρέψει στο προσκήνιο

Στο... σήμερα, η Έβερτον έχει καταφέρει να επανέλθει στους ισχυρούς του αγγλικού ποδοσφαίρου, δημιουργώντας μία συμπαγή και αξιόπιστη ομάδα. Το μεγάλο της αστέρι, ο Αυστραλός Τιμ Κέιχιλ, έχει να αγωνιστεί από τον περασμένο Μάρτιο λόγω σοβαρότατου τραυματισμού, αλλά ο Ντέιβιντ Μόγες τον έχει συμπεριλάβει στην αποστολή για το ματς με την ΑΕΛ. Στο διάστημα της απουσίας του Κέιχιλ, ο Μικέλ Αρτέτα κάλυψε όσο μπορούσε το κενό στο κέντρο. Ο Ισπανός έχει καταφέρει να «δέσει» άψογα στο σύστημα της Έβερτον, προσελκύοντας το ενδιαφέρον μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων.

Στην άμυνα, δεσπόζει η παρουσία του Τζόλεον Λέσκοτ, ο οποίος θεωρείται το μέλλον στα μετόπισθεν της εθνικής Αγγλίας. Σημαντικός για την Έβερτον και ο Σκωτσέζος μεσοεπιθετικός, Τζέιμς Μακ Φάντεν, όπως και ο πολύπειρος αρχηγός της, Φιλ Νέβιλ. Στην επίθεση, ο γνωστός και μη εξαιρετέος Γιακούμπου Αγεγκμπένι, είναι ικανός να «τρομάξει» οποιαδήποτε άμυνα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ΑΕΛ έχει δύσκολο έργο το βράδυ της Πέμπτης. Η Έβερτον δεν είναι Μπλάκμπερν και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά ο Γιώργος Δώνης. Ας ελπίσουμε, λοιπόν, πως το «αλογάκι» θα καταφέρει να... μασήσει τα «ζαχαρωτά».

Τίτλοι

Πρωταθλήματα (9): 1890-91, 1914-15, 1927-28, 1931-32, 1938-39, 1962-63, 1969-70, 1984-85, 1986-87.

Κύπελλα (5): 1906, 1933, 1966, 1984, 1985.

Λιγκ Καπ (9): 1928, 1932, 1963, 1970, 1984, 1985, 1986, 1987, 1995.

Κύπελλο Κυπελλούχων (1): 1985

Πηγή: sportdog


ΔΙΩΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ

Το «βυσσινί» πούλμαν της ΑΕΛ και το δεύτερο με τους εκπροσώπους του Τύπου και τους φιλάθλους έφθασαν στην ώρα τους στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Οι ποδοσφαιριστές αγουροξυπνημένοι, αλλά με διάθεση για μία πετυχημένη αποστολή (όπως συνέβη και στο προηγούμενο παιχνίδι στο Μπλάκμπερν), τσέκαραν και περίμεναν υπομονετικά να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο με προορισμό το Λίβερπουλ. Λόγω μεγάλης εναέριας κυκλοφορίας, ωστόσο, στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», το αεροπλάνο καθυστέρησε να φθάσει και το «βυσσινί» καραβάνι ξεκίνησε με 2 ώρες και 10 λεπτά καθυστέρηση.

Στο διάστημα της αναμονής οι παίκτες έψαχναν τρόπους να «σκοτώσουν» την ώρα τους. Οι βιβλιόφιλοι Γκαλίτσιος και Αλεξάνδρου -που έφθασαν με βιβλία στα χέρια- προτίμησαν να αφήσουν για αργότερα την ανάγνωση. Ο πρώτος ξεφύλλισε το επίσημο περιοδικό της ΑΕΛ, που πέρασε απ όλα τα χέρια όπως και η αφίσα (δώρο στο περιοδικό), στην οποία οι «βυσσινί» θαύμασαν τους εαυτούς τους. Οι ισπανόφωνοι Πάρα, Σαρμιέντο, Ιγλέσιας και Μουνιόθ είχαν κάνει το δικό τους «πηγαδάκι», ασχολούμενοι παράλληλα με τον υπολογιστή που είχαν μαζί τους. Ο Νίκος Νταμπίζας αφιέρωσε το χρόνο του στο γιο του Κωνσταντίνο και τη γυναίκα του που συνταξίδευαν, ενώ και η σύζυγος με τα παιδιά του Γιώργου Δώνη ακολούθησαν την ομάδα, όπως και στο πρώτο ματς στην Αγγλία.

Ο Κώστας Πηλαδάκης έφθασε στο αεροδρόμιο λίγη ώρα μετά την αποστολή. Οσο διάστημα διήρκησε η αναμονή, συζητούσε με τον γενικό διευθυντή της ΠΑΕ Νίκο Λυράκη και τον προπονητή Γιώργο Δώνη. Οι τελευταίες εξελίξεις, όσον αφορά τη διαιτησία, αλλά και το σημερινό παιχνίδι στο «Γκούντισον Παρκ», ήταν από τα βασικά θέματα που απασχόλησαν τους τρεις άνδρες.


NOK AOYT O ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΤΑΜΠΙΖΑ

Χωρίς τον Νεκτάριο Αλεξάνδρου, που δεν κατάφερε χθες να προπονηθεί σε κανονικούς ρυθμούς θα διεκδικήσει βαθμολογικό κέρδος κόντρα στην Εβερτον η Λάρισα.

Την τελευταία στιγμή αναμένεται να κριθεί η συμμετοχή του Νίκου Νταμπίζα στο ματς με την Εβερτον. Ο αρχηγός ταλαιπωρείται από ενοχλήσεις στους κοιλιακούς, με αποτέλεσμα να μην έχει ουσιαστικά προπονηθεί με την υπόλοιπη ομάδα τις τελευταίες τρεις εβδομάδες.
Το παιχνίδι του «Γκούντισον Παρκ» είναι βέβαια εξαιρετικής σημασίας, ενώ και η εμπειρία του παλιού παίκτη της Νιούκαστλ και της Λέστερ μοιάζει απαραίτητη.

Ο Νταμπίζας ξέρει καλά τον τρόπο με τον οποίο αγωνίζονται τα «ζαχαρωτά», μία κλασική βρετανική ομάδα, με πίεση σε όλο το μήκος και πλάτος του γηπέδου, με έφεση στις στημένες φάσεις, οπότε προωθούνται σχεδόν όλοι οι παίκτες στα αντίπαλα καρέ. Εκεί η Λάρισα θα έχει ανάγκη τον υγιή Νταμπίζα, για να ηγηθεί των αμυντικών προσπαθειών σε αέρα και όχι μόνο.

Λιγότεροι συγκριτικά με το «Ιγουντ Παρκ» (1.000 άτομα τότε) θα είναι απόψε οι φίλοι της ΑΕΛ. Παράλληλα, το γήπεδο της Εβερτον δεν αναμένεται να γεμίσει, αφού εκτιμάται ότι θα παραβρεθούν περίπου 33.000 (χωράει 40.000).

Κέιχιλ και Γκράβεσεν θα κάνουν τεστ ετοιμότητας μιάμιση ώρα πριν από τη σέντρα για να διαπιστωθεί αν θα τεθούν στη διάθεση του Ντέιβιντ Μόιες.

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

19:00 NET: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ-ΑΜΠΕΡΝΤΙΝ Kύπελλο UEFA (Z)
21:00 ANT1: ΕΛΦΣΜΠΟΡΓΚ-ΑΕΚ Kύπελλο UEFA (Z)
21:30 ΣΚΑΙ: OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΤΑΟΥ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
22:00 NET: ΕΒΕΡΤΟΝ-ΛΑΡΙΣΑ Kύπελλο UEFA (Z)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
22:00 ΣΠΟΡ+: NBA ACTION
23:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
23:30 ΣΚΑΙ: ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ
00:00 SS1: SUPER EUROLEAGUE
00:00 ΝΕΤ: ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΟ UEFA

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

25/10/2000 Ο κολυμβητής Κώστας Φίκας κατακτά το χρυσό μετάλλιο, με παγκόσμιο ρεκόρ 1:02.50 στα 100μ ελεύθερο (S8) στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ. Δεύτερος ο Γερμανός Holger Kinnig με 1:03.46 και τρίτος ο Ισπανός Juan Francisco Jimenez με 1:04.57. Ο Θανάσης Μπαράκας κατακτά το χρυσό μετάλλιο στο μήκος τυφλών (F11) με 6μ, με δεύτερο τον Ισπανό Manuel Rodriguez (6.09) και τρίτο τον Κινέζο Duan Li (5.99). Ο Στέφανος Αναργύρου κατακτά το χρυσό στη σφαίρα (F55) από αναπηρικό καροτσάκι με βολή 10μ, με δεύτερο τον Γερμανό Martin Nemec (9.86) και τρίτο τον Τσέχο Ulrich Iser (9.64). Η Μαρία Καλπακίδου κατακτά το αργυρό μετάλλιο με 1:33.79 στα 50μ ύπτιο (S2). Πρώτη ανακυρύσσεται η Ισπανίδα Sara Carracelas με 1:21.20 (παραλυμπιακό ρεκόρ) και τρίτη η Ιρλανδή Mairead Beery με 1:22.85. Η Ελένη Σαμαριτάκη κατακτά το αργυρό μετάλλιο στα 200μ (T36) με 34.55. Πρώτη η Βρετανίδα Caroline Innes με 32.90 (παραολυμπιακό ρεκόρ) και τρίτη η Lai Yu Chun από το Χονγκ-Κονγκ με 34.88

25/10/1999 Ο αρχηγός της Βουλιαγμένης και της εθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης Γιώργος Μαυρωτάς συμμετέχει με την ομάδα της Μικτής Κόσμου στο 9-3 επί της Φερεντσβάρος, σε έναν αγώνα που γίνεται για τον εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυση της ουγγρικής ομάδας στην Βουδαπέστη

25/10/1987 Πρώτο τουρνουά (FIBA- NBA) McDonalds στο Μιλγουόκι. Συμμετέχουν το Μιλγουόκι, η Σοβιετική Ένωση και η Τρέισερ Μιλάνο

25/10/1983 Η West Ham γίνεται η πρώτη ομάδα που σημειώνει 10 γκολ σε αγώνα για το League Cup όταν κερδίζει την Bury με 10-0 στον δεύτερο μεταξύ τους αγώνα για τον δεύτερο γύρο

25/10/1973 Πεθαίνει σε ηλικία 41 ετών από εγκεφαλική αιμορραγία ο Abebe Bikila, ο οποίος είχε μείνει ανάπηρος από το 1969 εξαιτίας τροχαίου δυστυχήματος. Ο Bikila ήταν (ξυπόλητος) πρώτος στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ρώμης (1960) και πρώτος στο Τόκιο (1964)

25/10/1968 Ο μεγαλύτερος σε διάρκεια αγώνας χόκεϊ κρατάει 2 ώρες και 25 λεπτά όταν η Ολλανδία κερδίζει την Ισπανία με 1-0 μετά από 6 παρατάσεις

25/10/1959 Ξεκινάει επίσημα η Α΄ Εθνική κατηγορία ποδοσφαίρου με 16 ομάδες. Ο Γιάννης Κανάκης της ΑΕΚ πετυχαίνει, στον αγώνα εναντίον του Εθνικού, το πρώτο γκολ του νεοσύστατου πρωταθλήματος. Το πρωτάθλημα θα ολοκληρωθεί με τον αγώνα μπαράζ ΠΑΟ - ΑΕΚ 2-1, λόγω ισοβαθμίας (79 βαθμοί) των δύο ομάδων, που θα γίνει στο Καραϊσκάκη στις 31/7/1960 με διαιτητή τον Ελβετό Mela μπροστά σε 25.000 θεατές

25/10/1896 Ο Πανελλήνιος ΓΣ καλεί εγγράφως σε συνέδριο που θα γίνει μεταξύ 11-17/1/1897 όλα τα 52 σωματεία με θέμα την ίδρυση συνδέσμου αθλητικών σωματείων

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ CHAMPION LEAGUE


ΔΩΝΗΣ: "ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ..."

Η ΑΕΛ βρίσκεται στην Αγγλία για δεύτερη φορά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά ο Γιώργος Δώνης περιμένει ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι εναντίον της Εβερτον, σε σχέση με το προ 20ημέρου κόντρα στη Μπλάκμπερν. Αύριο (22:00 ΝΕΤ) οι κυπελλούχοι Ελλάδας αντιμετωπίζουν τους «τόφις» στην πρεμιέρα των ομίλων του Κυπέλλου UEFA...

Ο Έλληνας προπονητής τους δήλωσε: «Κοιτάμε να απολαύσουμε τους αγώνες και να διεκδικήσουμε όσες πιθανότητες έχουμε για πρόκριση. Ανμτιμετωπίζουμε μια ιστορική ομάδα με πολλές δυνατότητες. Δεν ξεχωρίζω παίκτες, θεωρώ ότι έχει ποιοτικούς σε όλες τις γραμμές. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολο ματς από αυτό εναντίον της Μπλάκμπερν. Δεν θέλω να μπω σε διαδικασία σύγκρισης, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι έχει εντελώς διαφορετικό στιλ η Εβερτον στον τρόπο παιχνιδιού».

Οσον αφορά την κατάσταση των τραυματιών, ο 39χρονος τεχνικός διευκρίνισε πως: "οι πιθανότητες συμμετοχής του Νίκου Νταμπίζα και του Ηλία Κώτσιου είναι αυξημένες, όχι όμως και του Νεκτάριου Αλεξάνδρου, ο οποίος φαίνεται πως χάνει οριστικά την αναμέτρηση του «Γκούντισον Παρκ».

Αναφερόμενος στην ιστορική έδρα της Εβερτον, ο Δώνης δήλωσε: «Η εδρα είναι ένας παράγοντας, αλλά δεν μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο. Οποιες κι αν είναι οι συνθήκες στο ελληνικό πρωτάθλημα, στόχος μας είναι να αποδεικνύουμε σε κάθε αγώνα ότι έχουμε καλή ομάδα, είτε εντός είτε εκτός των τειχών».

Τέλος, διευκρίνισε πως η συνεργασία με αγγλικό σύλλογο (όπως είχε πει σε πρόσφατη συνέντευξή του) δεν αποτελεί προτεραιότητα: «Αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου βρίσκεται μόνο η Λάρισα. Γίνομαι ο μακροβιότερος προπονητής στην ιστορία της ΑΕΛ σε συμμετοχές και ελπίζω να τις διπλασιάσω, με την προϋπόθεση ότι η ομάδα θα προχωράει και θα γίνεται καλύτερη».

ΜΟΓΙΕΣ: ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΕΛ

Μπορεί να εμφανίστηκε αισιόδοξος για νίκη της Εβερτον, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι υποτιμά την ΑΕΛ. Κάθε άλλο. Ο λόγος για τον Ντέιβιντ Μόγιες, ο οποίος στη συνέντευξη Τύπου της Τετάρτης τόνισε ότι η κυπελλούχος Ελλάδας είναι μια ομάδα που αξίζει σεβασμού και θα τον έχει από τους "εφοπλιστές", ενώ είχε και διάθεση για χιούμορ, καθώς σε ερώτηση για το ποια είναι η προετεραιότητα της ΈΒερτον φέτος, απάντησε χρησιμοποιώντας και τα... ελληνικά του: "Φυσικά θέλουμε να κάνουμε μια καλή πορεία στην Ευρώπη. Αλλά το πρωτάθλημα είναι το… βούτυρο στο ψωμί μας. Πως το λέτε εσείς στην Ελλάδα κεμπάπ ή… μουζάκα;".

Ο Μόγιες άρχισε τις δηλώσεις του, τονίζοντας: "Η ΑΕΛ είναι μια καλή ομάδα ως σύνολο, αλλά διαθέτει και μερικές πολύ καλές μονάδες. Παίζει όμορφο ποδόσφαιρο και μην ξεχνάμε ότι απέκλεισε τη Μπλάκμπερν. Θα της δείξουμε τον σεβασμό που της αξίζει".

Στη συνέχεια, τόνισε ότι η Εβερτον βελτιώνεται συνεχώς μέσα από τα ευρωπαϊκά παιχνίδια και δεν έκρυψε τη συνεργασία του με τον Μαρκ Χιουζ, προπονητή της Μπλάκμπερν, ώστε να μάθει τα πάντα για τους Θεσσαλούς: "Παρακολούθησα σε dvd τους αγώνες με τη Μπλάκμπερν και σχημάτισα τη γνώμη ότι πρόκειται για μια καλή ομάδα. Ελπίζω, πάντως, ότι θα καταφέρουμε να κερδίσουμε".

Σχολιάζοντας τον όμιλο στον οποίο βρίσκονται Εβερτον και ΑΕΛ είπε πως "είναι ένας ανοικτός όμιλος και όλες οι ομάδες έχουν για διαφορετικούς λόγους η καθεμία πιθανότητες πρόκρισης. Η πιο ισχυρή, πάντως, είναι η Ζενίτ», επανέλαβε ότι "περιμένω από την ομάδα μου να εμφανιστεί πιο δυνατή"

ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΛ

Η ΑΕΛ ξεκινά από τα δύσκολα τις υποχρεώσεις της στην φάση των ομίλων, καθώς δοκιμάζεται στο Γκούντισον Παρκ απέναντι στην Εβερτον.

Τα "ζαχαρωτά" έχουν μέτρια πορεία μέχρι στιγμής στην Πρέμιερλιγκ, όπου βρίσκεται στην ενδέκατη θέση, αν και απέναντι στην Λίβερπουλ στάθηκε πολύ καλά, και θα μπορούσε να μην έχει χάσει.

Από την άλλη οι "βυσσινί" θα πάνε στην Αγγλία με οδηγό τις εμφανίσεις τους κόντρα στην Μπλάκμπερν, και θα πρέπει να ξεχάσουν τα προβλήματά τους στο ελληνικό πρωτάθλημα, προκειμένου να συγκεντρωθούν και να τα καταφέρουν, ειδικά τώρα, που η Εβερτον θα... φυλάγεται από παντού για να μην την "πατήσει" όπως η Μπλάκμπερν.

Στο άλλο παιχνίδι του ομίλου, η Ζενίτ υποδέχεται την Αλκμάαρ, και οι Ρώσοι έχουν αναμφισβήτητα το προβάδισμα, αφού βρίσκονται ένα βήμα από τον τίτλο στο εγχώριο πρωτάθλημα, την στιγμή που η Αλκμάαρ δεν έχει νικήσει στο ολλανδικό πρωτάθλημα από τον Αυγουστο, και το παιχνίδι με την Εξέλσιορ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΙΚΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΒΕΡΤΟΝ

Με...ενισχύσεις θα υποδεχτεί την Λάρισα στο πρώτο παιχνίδι της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου UEFA, η Έβερτον.

Ο τεχνικός των "εφοπλιστών" Ντέιβιντ Μόγιες είναι πιθανό να έχει ξανά στην διάθεση του τον Τίμ Κάχιλ. Ο Αυστραλός μέσος προπονείται πλέον κανονικά και ενδεχομένως να κάνει την μεγάλη επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους μετά τον τραυματισμό του στο φιλικό με την Βέρντερ Βρέμης τον περασμένο Ιούλιο.

Ο Φιλ Νέβιλ και ο Τόνι Χίμπερτ επίσης είναι στην διάθεση του προπονητή τους. Οι δύο ποδοσφαιριστές αποβλήθηκαν στο ντέρμπι της περασμένης αγωνιστικής στην Πρέμιερ Λιγκ με αντίπαλο την Λίβερπουλ. Τα μόνα προβλήματα που θα έχει ο Μόγιες είναι οι απουσίες του Γκράβεσεν, του Τζόνσον και του Βόουαν.

ΣΤΗΝ 14η ΘΕΣΗ "ΣΚΑΡΦΑΛΩΣΕ Η ΕΘΝΙΚΗ"

Στην 14η θέση της κατάταξης της FIFA βρίσκεται για αυτό το μήνα η Ελλάδα. Η χώρα μας παρουσίασε άνοδο μιας θέσης χάρη στις νίκες κόντρα σε Τουρκία (1-0) και Βοσνία (3-2). Στην κορυφή βρίσκεται η Αργεντινή που τον περασμένο μήνα βρισκόταν δεύτερη στον σχετικό πίνακα.

Η πρωταθλήτρια κόσμου Ιταλία έχασε δύο θέσεις και τώρα βρίσκεται τρίτη πίσω από την Βραζιλία. Η Γαλλία του Ραϊμόν Ντομενέκ και η Γερμανία, που εξασφάλισε πρώτη την πρόκριση της στα τελικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος του ερχόμενου καλοκαιριού, είναι οι δύο χώρες που συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.

Αναλυτικά η πρώτη εικοσάδα της κατάταξης:

1. Αργεντινή 1.533 (+1)
2. Βραζιλία 1.459 (+1)
3. Ιταλία 1.387 (-2)
4. Γαλλία 1.271 (+2)
5. Γερμανία 1.245 (-1)
6. Ισπανία 1.226 (+1)
7. Ολλανδία 1.207 (-2)
8. Πορτογαλία 1.203 (-)
9. Τσεχία 1.174 (+2)
10. Κροατία 1.155 (-)
11. Αγγλία 1.137(-2)
12. Ρουμανία 1.086 (-)
13. Σκωτία 1.049 (+1)
14. Ελλάδα 1.034 (+1)
15. Μεξικό 978 (-2)
16. Ρωσία 960 (+10)
17. Ουρουγουάη 900 (+2)
18. ΗΠΑ 886 (-2)
19. Νιγηρία 841 (+4)
20. Πολωνία 837 (-4)

Που βρίσκονται οι αντίπαλοι της εθνικής στην προκριματική φάση του EURO 2008

Τουρκία : 28η (-7)
Βοσνία : 48η (-9)
Νορβηγία: 21η (+8)
Ουγγαρία: 48η (+7)
Μολδαβία: 61η (+20)
Μάλτα :137η (-13)

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ


ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Καλόπουλος Δ. ΣΔΠ Θεσ/νίκης
ΒΟΗΘΟΣ Παπαδόπουλος
ΣΔΠ Θεσ/νίκης
ΒΟΗΘΟΣ Ουζούνογλου Χ ΣΔΠ Θεσ/νίκης
4ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Τριτσώνης Σ. ΣΔΠ Αθηνών
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ Κακλαμάνος Α. ΣΔΠ Αρκαδίας

ΑΥΤΟΣ Θ' ΑΝΤΕΞΕΙ;;;;;;;;;

ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Στις 10 το πρωί η αποστολή της ΑΕΛ αναχώρησε για την Αγγλία με τσάρτερ από τη Νέα Αγχίαλο. Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει συνέντευξη Τύπου του Γιώργου Δώνη στις 8.30 μ.μ. και μισή ώρα αργότερα προπόνηση της ομάδας στο «Γκούντισον Παρκ».

Ο αγώνας αύριο αρχίζει στις 10 μ.μ. (ΝΕΤ) και εν συνεχεία η αποστολή θα πάρει το δρόμο για την Αθήνα, όπου θα παραμείνει, καθώς την Κυριακή υπάρχει το ματς με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη.

ΛΥΡΑΚΗΣ: "ΚΑΛΩΣ, ΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ"

Η κίνηση της ΚΕΔ να θέσει στη διάθεσή της τον Κασναφέρη (για πόσο διάστημα απομένει να πληροφορηθούμε) και η παραπομπή του παρατηρητή Ζαχαριάδη στο πειθαρχικό όργανο (κινδυνεύει με διαγραφή, για την πολύ καλή βαθμολογία στο διαιτητή που αδίκησε την ΑΕΛ) δεν ικανοποίησε... αυτονόητα τους «βυσσινί».

Ενδεικτικές είναι οι δηλώσεις του Νίκου Λυράκη: «Αν η κίνηση της ΚΕΔ έγινε γιατί αναγνωρίστηκε το λάθος, έχει καλώς. Αν γίνεται για να κατευναστεί η κοινή γνώμη, σίγουρα δεν μας καλύπτει, αλλά αυτό θα φανεί στο μέλλον». Εξάλλου, το κλίμα στην ΑΕΛ είναι πως «δεν μας ενδιαφέρει να "φάμε" τον κάθε Κασναφέρη, αλλά μας ενδιαφέρει η σωστή διαιτησία».

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ Ο ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ

Ο πρόεδρος της Λάρισας Κώστας Πηλαδάκης παρακολούθησε από την τηλεόραση το σαββατιάτικο αγώνα της ΑΕΛ με την ΑΕΚ, καθώς το πρόγραμμά του ανατράπηκε την τελευταία στιγμή και δεν μπόρεσε να βρεθεί στο ΟΑΚΑ. Φυσικά και είδε τα διαιτητικά λάθη του Γιώργου Κασναφέρη, επέλεξε ωστόσο αυτή τη φορά να ακολουθήσει προσωπικά το δρόμο της σιωπής, αφήνοντας στην επίσημη ΠΑΕ να τοποθετηθεί, όπως και έκανε με την προχθεσινή ανακοίνωση.

Μετά την ένταση και την έκρηξη της προηγούμενης βδομάδας εξαιτίας του «θέματος Ζολώτα», ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΛ εμφανίζεται απηυδισμένος και απογοητευμένος. Εκείνο που τον «τρέλανε» είναι το γεγονός ότι σχεδόν όλοι στάθηκαν στο γεγονός της παραίτησής του από αντιπρόεδρος της Super League, χάνοντας ουσιαστικά την ουσία και το νόημα που είχε η κίνηση αυτή.

Διαπιστώνει ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει βούληση, για να λυθεί το μέγα πρόβλημα της ελληνικής διαιτησίας και από τη στιγμή που υπάρχει αυτό το αδιέξοδο, ο ίδιος δεν βλέπει λόγο να ασχολείται. «Εχω πολύ σοβαρότερα πράγματα να κάνω στη ζωή μου» λέει στο περιβάλλον του και δεν κρύβει ότι αν υπήρχε «εύκολος» τρόπος, θα έφευγε από το ποδόσφαιρο.

Για την ώρα, πάντως, ετοιμάζεται να απολαύσει άλλη μία ευρωπαϊκή εμπειρία (παρηγοριά γι αυτόν, αλλά και για τους «βυσσινί») με την ΑΕΛ, ακολουθώντας την αποστολή της ομάδας στο Λίβερπουλ για το αυριανό παιχνίδι με την Εβερτον.

ΣΤΑΜΠΣ: "ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...|

«Συνεχίζουμε, είναι τόσο απλό...» τόνισε στο Everton TV ο Αλαν Σταμπς, μετά την ήττα από τη Λίβερπουλ και εν όψει του αγώνα της Πέμπτης με τη Λάρισα στο «Γκούντισον Παρκ». Ο έμπειρος αμυντικός επισήμανε πως «είναι μεγάλο παιχνίδι και για αυτά τα παιχνίδια δουλέψαμε σκληρά την περασμένη σεζόν».

Από κει και πέρα, ο Σταμπς απένειμε τα εύσημα και στον συμπαίκτη του Τζολέον Λέσκοτ, ο οποίος έχει καταγράψει στο ενεργητικό του πέντε γκολ την τρέχουσα σεζόν, τα δύο εκ των οποίων στον προηγούμενο γύρο του ΟΥΕΦΑ κόντρα στην ουκρανική Μέταλιστ.

«Είναι φανταστικός. Σίγουρα δεν μπορούσα να κάνω μερικά από τα κόλπα του ούτε στα καλύτερά μου. Είναι μεγάλη ευχαρίστηση για μένα να παίζω δίπλα του» κατέληξε ο... ύμνος του Σταμπς για τον Λέσκοτ.

ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: "ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ..."

Την πεποίθηση ότι η ΑΕΛ μπορεί να επαναλάβει την επιτυχία επί της Μπλάκμπερν και αύριο βράδυ στο «Γκούντισον Παρκ» κόντρα στην Εβερτον εξέφρασε ο Στέλιος Γιαννακόπουλος.

Ο διεθνής παίκτης της Μπόλτον, παίζοντας στο αγγλικό πρωτάθλημα, έχει ολοκληρωμένη εικόνα για τη δυναμικότητα της αυριανής αντιπάλου της ΑΕΛ, την οποία η ομάδα του αντιμετώπισε ήδη στην Πρέμιερ Λιγκ. «Θεωρώ ότι δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές ανάμεσα στην Εβερτον και την Μπλάκμπερν, που ήδη αντιμετώπισε η Λάρισα» υπογράμμισε ο Γιαννακόπουλος, μιλώντας για το κλίμα που θα συναντήσουν αύριο οι «βυσσινί».

«Σίγουρα η ΑΕΛ θα βρεθεί σε συνθήκες μίας «καυτής» έδρας, αλλά πιστεύω ότι, αν αγωνιστεί και πάλι με σοβαρότητα και πειθαρχία, έχει όλες τις προϋποθέσεις να αποσπάσει το αποτέλεσμα που θέλει. Μετά τις τέσσερις κορυφαίες αγγλικές ομάδες, δεν υπάρχουν σοβαρές διαφορές σε τεχνικό επίπεδο στους υπόλοιπους συλλόγους. Ο Γιώργος Δώνης απέδειξε ότι ξέρει τον τρόπο που πρέπει να αγωνίζεται η ομάδα του, για να αντεπεξέλθει στις ιδιαιτερότητες ενός τέτοιου αγώνα».

Ο Γιαννακόπουλος αυτή τη φορά δεν θα μπορέσει να επισκεφθεί την αποστολή της ΑΕΛ-όπως είχε κάνει στο Μπλάκμπερν-, αφού έχει αγώνα, ωστόσο έστειλε ήδη τις ευχές του: «Η ΑΕΛ είναι ομάδα που δουλεύει σοβαρά και μπορεί να πάει ψηλά, βοηθώντας και το ελληνικό ποδόσφαιρο και στο εξωτερικό».

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

18:00 ET1/ΣΠΟΡ+: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΚΑΖΑΝ ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE (Ζ)
19:15 SS4: ΤΣΙΜΠΟΝΑ - ΕΦΕΣ ΠΙΛΣΕΝ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
20:00 ET1/ΣΠΟΡ+: ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΣΚΡΑ ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE (Ζ)
20:45 SS3: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΡΟΜΑ Euroleague: Φάση ομίλων (Ζ)
20:45 SS7: ΑΡΗΣ - ΟΥΝΙΚΑΧΑ ΜΑΛΑΓΑ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
21:45 NET: ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS1: ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ - ΛΑΤΣΙΟ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS2: ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ - ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS4: ΤΣΕΛΣΙ - ΣΑΛΚΕ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
23:45 SS2: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μπενφίκα - Σέλτικ (Μ)
23:45 SS3: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Ρόζενμποργκ - Βαλένθια (Μ)
23:45 SS4: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μίλαν - Σακτιόρ Ντόνετσκ (Μ)
23:45 SS7: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μαρσέιγ - Πόρτο (M)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 SS3: EUROLEAGUE SHOW
20:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
21:00 ΝΕΤ: CHAMPIONS NET
21:15 SS6: ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ
23:30 NET: CHAMPIONS NET


ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

24/10/2000 Ο 39χρονος Diego Maradona αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της ομάδας της Ατλέτικο Αλμάργκο αποδεχόμενος την πρόταση του προέδρου της, Dardo de Marci

24/10/1996 Η Αργεντινή τενίστρια Gabriela Sabatini αποχωρεί από τα γήπεδα λόγω μεσογειακής αναιμίας

24/10/1994 Ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης Jorge Valdano χρησιμοποιεί για πρώτη φορά σε επίσημο αγώνα τον Raul Gonzalez, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του ισπανικού ποδοσφαίρου, σε ηλικία μόλις 17 ετών

24/10/1984 Η Steffi Graf δίνει τον πρώτο της επαγγελματικό αγώνα τένις

24/10/1970 Ο Χρήστος Παπανικολάου καταρρίπτει το παγκόσμιο ρεκόρ στο επί κοντώ με 5.49 στο Καραϊσκάκη. Ταυτόχρονα γίνεται και ο πρώτος Βαλκάνιος αθλητής που κάνει παγκόσμιο ρεκόρ μεταπολεμικά. Το ρεκόρ θα αντέξει 22 χρόνια σαν πανελλήνιο και θα το καταρρίψει το 1992 ένας άλλος Χρήστος, ο Παλλάκης, με 5.52, σε άλλη μια σύμπτωση, όπου ο πήχυς είχει ζητηθεί να τοποθετηθεί δύο πόντους πιο κάτω και το ύψος του ξαναμετριέται

24/10/1959 Ο Wilt Chamberlain ξεκινάει ένα ρεκόρ 799 συνεχόμενων αγώνων, στα οποία δεν αποβλήθηκε ούτε μια φορά με 5 φάουλ

24/10/1944 Πεθαίνει στη φυλακή σε ηλικία 67 ετών ο Louis Renault (ο τελευταίος των τριών αδελφών Renault που έστησαν τη γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία), ένα μήνα μετά τη σύλληψη του ως συνεργάτη των Ναζί

24/10/1924 Πραγματοποιείται η ιδρυτική συνέλευση της ΕΛΠΑ και πρόεδρος εκλέγεται ο Βλαδίμηρος Μπένσης. Ο αρχικός τίτλος είναι ΕΛΑ (Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου), στην συνέχεια όμως θα προστεθεί και η λέξη «περιηγήσεων» (ΕΛΑΠ) και για λόγους ευφωνίας ο αντιπρόεδρος Ν. Βλαχόπουλος θα αντιπροτείνει τα αρχικά ΕΛΠΑ

24/10/1901 Η Anna Edson Taylor πέφτει μέσα σε βαρέλι από την κορυφή των καταρρακτών του Νιαγάρα χωρίς να χτυπήσει

24/10/1857 Εγκρίνεται το καταστατικό του πρώτου ποδοσφαιρικού σωματείου στην ιστορία, της Sheffield στην Αγγλία

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

"ΠΕΤΑΕΙ" ΠΛΗΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Με τους Νταμπίζα, Κώτσιο και Αλεξάνδρου θα αναχωρήσει για την Αγγλία το πρωί της Τετάρτης η αποστολή της ΑΕΛ, η οποία αποτελείται από 26 (!) συνολικά ποδοσφαιριστές. Η πτήση τσάρτερ αναχωρεί από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου Βόλου στις 10.00 το πρωί.

Η αποστολή: Κοτσόλης, Κηπουρός, Χριστόπουλος, Νταμπίζας, Κώτσιος, Βενέτης, Φέρστερ, Γκαλίτσιος, Βενετίδης, Κατσιαρός, Μπουκουβάλας, Κυριακίδης, Γκίκας, Φωτάκης, Μπαχράμης, Σαρμιέντο, Αλεξάνδρου, Βεργώνης, Ιγκλέσιας, Λαμπρόπουλος, Καλαντζής, Κλέιτον, Πάρα, Μουνιόθ, Κόζλεϊ, Μπακαγιόκο.

Όσον αφορά το πρόγραμμα του αγώνα με την Έβερτον, οι Κυπελλούχοι Ελλάδας θα προπονηθούν αύριο στις 21.00 στο «Γκούντισον Παρκ», ενώ μισή ώρα νωρίτερα ο Γιώργος Δώνης θα παραχωρήσει την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. Ο προπονητής της Έβερτον, Ντέιβιντ Μόγες θα μιλήσει στους δημοσιογράφους στις 18.00.

Οι φίλοι της ΑΕΛ που θα βρεθούν στο πλευρό της ομάδας για να ενισχύσουν την προσπάθειά της, θα παρακολουθήσουν τον αγώνα από την εξέδρα “Bullens Road Stand” του γηπέδου. Έξω από τη συγκεκριμένη θύρα θα λειτουργεί εκδοτήριο τη μέρα του αγώνα.

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΟΥ ΓΚΟΥΝΤΙΣΟΝ ΠΑΡΚ


Τον αγώνα θα διευθύνει ο Σουηδός Μάρτιν Ίνγκβαρσον, έχοντας για βοηθούς του συμπατριώτες του, Πίτερ Έκστρεμ και Πίτερ Μάρτινσον. Τέταρτος διαιτητής ορίστηκε ο επίσης Σουηδός Μάρτιν Χάνσον.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΠΗΛΑΔΑΚΗ Ο ΣΠΑΝΟΣ

Καταγγελία σε βάρος του προέδρου της ΠΑΕ Λάρισας, Κώστα Πηλαδάκη, κατέθεσε στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ την Τρίτη η ΠΑΕ Ατρόμητος. Ο «ισχυρός» άνδρας των «βυσσινί», κατά τη διάρκεια του έκτακτου συμβουλίου της Σούπερ Λίγκας που είχε πραγματοποιηθεί την περασμένη εβδομάδα, είχε «εκτοξεύσει» βαρύτατες καταγγελίες στις οποίες ανέφερε πως οι Περιστεριώτες επιρρέαζαν τη διαιτησία.

Τώρα, ο Κώστας Πηλαδάκης θα κληθεί να καταθέσει ενώπιον της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας τα στοιχεία που έχει σχετικά με αυτά που ανέφερε. Πάντως, αυτή η κόντρα που έχει ανοίξει μεταξύ των δύο συλλόγων δείχνει πως δε θα τελειώσει πολύ σύντομα.

ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΟΣ: "ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ Ο ΝΤΕΜΗΣ"

Γιατί ο Κασναφέρης έπαιξε έτσι όπως έπαιξε το ματς της ΑΕΚ με τη Λάρισα: Εχω λάβει λογιών λογιών απαντήσεις στο απλό αυτό ερώτημα. Γιατί ήθελε να αποκαταστήσει τη σχέση του με την ΑΕΚ, επειδή έχει πάρει εργολαβία να την οδηγήσει στο πρωτάθλημα. Γιατί κάποιοι θέλουν να τσακωθεί ο Πηλαδάκης με τον Ντέμη. Γιατί ήθελε να δείξει στους Λαρισαίους ότι δεν μασάει από γκρίνιες, πράγμα που θα κάνουν όλοι οι διαιτητές από εδώ και πέρα. Γιατί είχε προετοιμαστεί να αναβάλει το ματς, μάσησε στην επιμονή της ΑΕΛ να γίνει το παιχνίδι κι έπαιξε ασυγκέντρωτος. Ο,τι και να πει κάποιος για τον Γιώργαρο, κινδυνεύει να έχει 100% δίκιο κι 100% άδικο. Το περίεργο είναι ότι δεν είπε τίποτα ο Ντέμης.

O Ντέμης Νικολαΐδης έκανε ένα μεγάλο λάθος που δεν τοποθετήθηκε δημόσια για τη διαιτησία του Κασναφέρη στον αγώνα με τη Λάρισα. Ο πρόεδρος της ΑΕΚ δεν είναι από αυτούς που δεν μιλάνε για διαιτησία και διαιτητές, ούτε από εκείνους που όταν μιλάνε, λένε κουταμάρες γιατί δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στον χώρο. Ακόμα κι αν στο γήπεδό του σχηματίστηκε η εντύπωση ότι ο διαιτητής είχε μοιρασμένα λάθη, πάλι έπρεπε να βγει και να μιλήσει. Κυρίως θα έπρεπε να το κάνει όταν έγινε γνωστός ο βαθμός που του έβαλε ο παρατηρητής Ζαχαριάδης: αν αυτή η διαιτησία βαθμολογήθηκε δικαιολογημένα με 8,40 (δηλαδή με άριστα!), έχει καταλυθεί κάθε λογική.

«Ζαχά»

Ο Κασναφέρης είχε την άνεση να κάνει ό,τι έκανε, γιατί γνώριζε ότι θα τον κρίνει ο Θεσσαλονικιός παλιόφιλος. Οι πιθανότητες να παραπέμψει ο «Ζαχά» τον Γιώργαρο είναι όσες και να αλλάξει θρήσκευμα ο Μωάμεθ και να ασπαστεί τον Βουδισμό. Ο Κασναφέρης γνωρίζει ότι δεν έχει να φοβηθεί το παραμικρό και το γυρνάει ευθύς εξ αρχής στην τρελή: βάζει γκολ, κάνει δημόσιες σχέσεις με την εξέδρα, μιλάει στον φακό, συμπεριφέρεται ως τηλεστάρ. Τη δε ώρα του αγώνα η διαιτησία του είναι μια αληθινή επίδειξη σεβασμού στη φιλοξενία της ΑΕΚ. Μετράει τις κάρτες, χωρίζει τους παίκτες χωρίς να ασκεί πειθαρχικό έλεγχο, αφήνει τον Ακη Ζήκο να κάνει τον αγώνα Φαρ Ουέστ, στο τέλος σχεδόν δεν αφήνει να παιχτούν καθυστερήσεις: όλα γίνονται με στυλ! Μετά το ματς είναι έτοιμος και για διευκρινιστικές δηλώσεις.

Λέει, π.χ στους παράγοντες της Λάρισας ότι δεν θα ήθελε να ξανασφυρίξει ματς της ομάδας τους. Ο πονηρούλης Γιώργαρος ξέρει ότι έχει κάνει μια κακή διαιτησία, αλλά την ίδια στιγμή γνωρίζει και ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Ο Κασναφέρης καλύπτεται πριν αρχίσουν τα ματς: αρκεί κάποιος να δει τους παρατηρητές που του βάζουν για να το καταλάβει. Ο λόγος είναι απλός: ο Ψυχομάνης περιμένει από αυτόν να τον βοηθήσει να τελειώσει με όσο το δυνατόν λιγότερες εντάσεις το πρωτάθλημα. Γι' αυτό και του έχει δώσει εργολαβία όλα τα κρίσιμα ματς.

Λόγοι

Γιατί έπαιξε έτσι ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν ξέρω. Εχω ακούσει από το Σάββατο το βράδυ δέκα λόγους. Η συμπεριφορά του Κασναφέρη πάντα χρήζει ερμηνείας και κάθε συμπεριφορά είναι διαφορετική: τρέχα γύρευε. Κανονικά ο Κασναφέρης θα έπρεπε να κάνει όπως η CIA: να έχει το δικαίωμα κάθε ένα εξάμηνο να μας αποκαλύπτει τα μυστικά του -θα έπρεπε να το κάνει για τις ανάγκες της ιστορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου! Αλλά το θέμα εν προκειμένω δεν είναι ο διαιτητής. Είναι η κουτή σιωπή της ΑΕΚ.

Αλλοθι

Με τη διαιτησία του αυτή ο Κασναφέρης απέκτησε έναντι της ΑΕΚ ένα ισχυρότατο άλλοθι για όποιο μελλοντικό του ατόπημα. Με βάση τους τρόπους που ορίζει τους διαιτητές ο Ψυχομάνης, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ο Κασναφέρης θα παίξει άλλα τέσσερα τουλάχιστον κρίσιμα ματς της «Ενωσης». Ο διαιτητής έχει εξασφαλίσει το άλλοθι για το υπόλοιπο της σεζόν: σε κάθε του λάθος όλοι θα θυμούνται το πέναλτι που δεν έδωσε σε βάρος της στο ματς με την ΑΕΛ. Οταν λέω όλοι, μιλάω για όλους: εφημερίδες, δημοσιογράφοι, διοικούντες, παραδιοικούντες και οπαδοί βρήκαν ένα καταπληκτικό παραμύθι και μάλιστα με δράκο. Με δύο ανθρώπινα λάθη του Γιώργαρου στα ματς που έρχονται, η ΑΕΚ μπορεί να χάσει ανέτως το πρωτάθλημα. Και να μην μπορεί να πει κουβέντα.

Φήμες

Πιθανότατα στον Νικολαΐδη να έχουν φτάσει κάποια πραγματάκια που ακούγονται αριστερά-δεξιά. Οτι τάχα μου κάποιοι υψηλά ιστάμενοι λένε όταν πίνουν τον καφέ τους στη Σαλονίκη, πως μακάρι να το πάρει η ΑΕΚ «για να αλλάξει το φύλλο» (αυτή κι αν είναι μια αγαπημένη φράση του Γιώργαρου…), ότι στη Συγγρού ανησυχούν για το ξεφωνητό του Ντέμη κι ως εκ τούτου προειδοποιούν τους διαιτητές να είναι προσεκτικοί με την «Ενωση», ότι ο ίδιος ο πρόεδρος έχει βάλει στόχο να τα βρει με τον Νικολαΐδη (εν όψει της επανεκλογής του) γιατί δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν κι ότι θα του δώσει να καταλάβει χάρη στις διαιτησίες της «Ενωσης» πόσο τον αγαπάει. Ολα αυτά κυκλοφορούν και τα έχω ακούσει κι εγώ. Αμφιβάλλω όμως αν θα βοηθήσουν την ΑΕΚ. Μόλις σηκωθούν κάποια τηλέφωνα κι αρχίσουν πάλι να εξαφανίζονται επόπτες παραμονές αγώνων, αυτοί που τα λένε για να τα ακούει ο Ντέμης θα τα ξεχάσουν.

Εύνοια

Στην Ελλάδα κανείς δεν τολμά να δείξει ευαισθησία την ώρα της εύνοιας. Ολοι θεωρούν τα «σπόρια» δανεικά και τα «κουκούτσια» κληρονομικό δικαίωμα και δεν καταλαβαίνουν ότι αυτή η εμπορία εξυπηρετήσεων κρατά ζωντανό ένα ολόκληρο κύκλωμα. Η «προστασία της επένδυσης» και η σιωπή μπροστά στο «έγκλημα» δεν έχουν και μεγάλη διαφορά. Η σιωπή, εν προκειμένω, είναι ένα είδος υιοθεσίας της διαφθοράς: όποιος υιοθετεί τη διαφθορά το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να μη μιλάει (ή στην περίπτωση της εγχώρια αθλητικογραφίας να μη γράφει). Ο Νικολαΐδης που μιλάει έχασε στην προκειμένη περίπτωση μια ωραία ευκαιρία να ζητήσει εξηγήσεις για το τι ακριβώς έγινε το Σάββατο στο ΟΑΚΑ, όπου πέραν πάσης αμφιβολίας αλλοιώθηκε ένα ματς υπέρ της ΑΕΚ από ένα διαιτητή που βαθμολογήθηκε για τις πράξεις του σκανδαλωδώς με άριστα…

ProZone 5

Tρομοκρατημένοι μετά τις προ είκοσι ημερών παραινέσεις τού ενός από την τριανδρία των αρχιδιαιτητών, οι άρχοντες των αγώνων το Σαββατοκύριακο έδωσαν ρεσιτάλ. Το τι έχουν να δουν τα μάτια μας στη συνέχεια δεν περιγράφεται.

Κασναφέρης (ΑΕΚ – Λάρισα 1-0). Αλλους μπορεί να τους ξεγελά, εμένα όχι. Σφύριξε έχοντας κάτι στο κεφάλι του. Το ότι από την Πέμπτη έλεγε ότι έχει άγχος για το ματς δεν τον σώνει. Ολη η μαεστρία του φάνηκε στη φάση που δεν άφησε να εκτελεστεί το φάουλ για να μη δώσει πέναλτι και κάρτα στον Παπασταθόπουλο. Αληθινό μυστήριο η συμπεριφορά του. Οχι πάντως και το άριστα που του έβαλε ο «Ζαχά». Αυτό ήταν προβλεπόμενο…

ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΕ "ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ" Ο ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ;;;

Απόλυτα σωστή κρίνεται η απόφαση της ΚΕΔ να τιμωρήσει τόσο τον Γιώργο Κασναφέρη για τα σφυρίγματά του στο ΑΕΚ-ΑΕΛ, όσο και τον παρατηρητή που τον βαθμολόγησε με σχεδόν άριστα, παρά τα δεδομένα λάθη του σύμφωνα με το www.ael-sports.blogspot.com. Ωστόσο, επειδή στο ελληνικό ποδόσφαιρο ακόμα και η πιο σωστή απόφαση συνήθως υποκρύπτει κάποιο λάθος, υπάρχουν τέσσερις επικρατέστερες ερμηνείες της συγκεκριμένης απόφασης και σας τις παρουσιάζει.

α) Ξεκινώντας από την πιο αθώα, με την απόφασή της η ΚΕΔ «αδειάζει» τον Κώστα Πηλαδάκη και την Λάρισα. Η επιθετική ανακοίνωση των «βυσσινί», πλέον, δεν έχει βάση, μιας και ο πρώην αντιπρόεδρος της Σούπερ Λίγκα κατηγόρησε την ΚΕΔ για κάτι που δεν είχε να κάνει τόσο με αυτήν, όσο με τον κ. Μπίκα, τον άνθρωπο που η Σούπερ Λίγκα επέλεξε να διαλέγει τους παρατηρητές ή καλύτερα να ελέγχει τους διαιτητές.

β) Με την απόφασή της η ΚΕΔ αλλάζει το τοπίο της διαιτησίας, καθώς αν και ουσιαστικά η Σούπερ Λίγκα έχει στα χέρια της την δυνατότητα να ελέγχει τους διαιτητές με τον κ. Μπίκα, τελικά η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας ελέγχει και τον...ελεγκτή. Μάλιστα, γεννάται πλέον ένα ερώτημα σχετικά με την ψυχολογία του παρατηρητή από εδώ και πέρα, καθώς αν και τυπικά επιλέγεται από την διοργανώτρια, ελέγχεται από την ΚΕΔ.

Πείτε το...αυτογκόλ της Σούπερ Λίγκα, πείτε το λάθος ολκής, το θέμα είναι ότι η ΚΕΔ, είναι ξανά το απόλυτο αφεντικό των διαιτητών, καθώς μετά την σχεδόν άριστη βαθμολόγηση του κ. Κασναφέρη από τον κ. Ζαχαριάδη, ήταν αυτή που δραστηριοποιήθηκε να διορθώσει το λάθος. Πάντως, η...γκέλα της διοργανώτριας ανήκει κυρίως στον κ. Μπίκα, καθώς εκ τω προτέρων το δίδυμο Ζαχαριάδη-Κασναφέρη ήταν λανθασμένο. Βλέπετε οι δυο τους συνδέονται με στενές φιλικές σχέσεις και όπως και να το κάνεις, τον φίλο τον προστατεύεις στην δύσκολη στιγμή.

γ) Υπάρχουν βέβαια και μερικοί, που αντικρούουν την β΄ ερμηνεία, τονίζοντας ότι η ΚΕΔ τιμώρησε τον κ. Κασναφέρη και τον κ. Ζαχαριάδη, μετά από παρότρυνση της Σούπερ Λίγκα και του κ. Μπίκα, ώστε να μην υπάρχουν σύννεφα και...μουρμούρες στην Αστροναυτών...

δ) Τέλος, υπάρχει άλλη μία ερμηνεία που συνδέει την τιμωρία του κ. Κασναφέρη με την κόντρα μεταξύ ΑΕΚ και Ολυμπιακού. Βλέπετε, σύμφωνα με αυτή τη σκέψη, η περίπτωση του φαβορί για να σφυρίξει το μεταξύ τους ντέρμπι, ήδη αποτελεί «όπλο» για τις δύο ομάδες, κάτι που μπορεί να φανεί με μια ματιά στις σημερινές εφημερίδες.

Συγκεκριμένα, από την μία πλευρά, εφημερίδα φιλική στον Ολυμπιακό, στέκεται στα λάθη του Κασναφέρη στο ματς της ΑΕΚ και υπογραμμίζει ότι ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν πρέπει να ξανασφυρίξει τον Ολυμπιακό, από την άλλη, υπάρχει δημοσίευμα που καταγράφει τα αναλυτικά τα λάθη κατά της ΑΕΚ του ίδιου διαιτητή.

Παράλληλα, αξιόπιστες πηγές θέλουν τους ανθρώπους του Ολυμπιακού να προσπαθούν να δώσουν συνέχεια (την αρχή την έχουν κάνει οι ίδιοι οι παίκτες του Ολυμπιακού στις μεταξύ τους συζητήσεις) στις φήμες περί εύνοιας της ΑΕΚ από την διαιτησία, «κολλώντας» στον Κασναφέρη την φήμη του φιλοαεκτζή. Τι καλύτερο, λοιπόν από την τιμωρία του διαιτητή για αγώνα που ευνόησε την Ένωση...

ΛΥΡΑΚΗΣ: "ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ"

Με αφορμή τα παράπονα της Λάρισας για τη διαιτησία του Κασναφέρη αλλά και τις φήμες περί αποχώρησης του Κώστα Πηλαδάκη από το «τιμόνι» της ΑΕΛ ο γενικός διευθυντής της ομάδας, Νίκος Λυράκης μίλησε στο «Αθλητικό Μετρόπολις» με σκληρά λόγια για την ελληνική διαιτησία.

Αναλυτικά:

"Εμείς περισσεύουμε από το... παραμάγαζο, η αδικία στην διαιτησία δεν είναι τωρινό φαινόμενο αλλά από πέρυσι. Γίνεται ένα... αλισβερίσι στο οποίο εμείς δεν θέλουμε να πάρουμε μέρος", ήταν το πρώτο σχόλιο του κ. Λυράκη.

Όσον αφορά τους διαιτητές είπε: "Υπάρχει μία "ομηρία" των διαιτητών, κάποιοι άνθρωποι είναι λίγοι ψυχολογικά για να αντιμετωπίσουν έναν αγώνα που έχει φαβορί και αουτσάιντερ.

Το σύστημα λειτουργεί εις βάρος της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης και βρίσκεται μέσα στους διαιτητές. Κάποιοι μπορεί να αφήσουν υπόνοια λέγοντας ότι είναι φίλοι του τάδε και να επηρεάσουν τους διαιτητές".

Σχετικά με τον ισχυρό άνδρα της ΠΑΕ ΑΕΛ, Κώστα Πηλαδάκη, τόνισε: "Ο κ. Πηλαδάκης δεν θα σταματήσει να ασχολείται με την Λάρισα, ίσως σταματήσει να ασχολείται με το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Δεν θέλουμε να γίνουμε όμηροι κάποιου... επιβήτορα που θέλει να κρατάει χαμηλά το ελληνικό ποδόσφαιρο. Πανηγυρίζουμε μεσοβδόμαδα και ερχόμαστε το Σαββατοκύριακο και βλέπουμε τα τραγικά με το ελληνικό πρωτάθλημα.

Πάμε καλά ως ελληνικό ποδόσφαιρο από το 2004 και δεν μπορεί αυτό να υποστηριχθεί από αυτή την αστειότητα".

ΣΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ

Την αλλαγή της έδρας της διεξαγωγής του Σούπερ Καπ ανάμεσα στον πρωταθλητή Ολυμπιακό και την κυπελλούχο Λάρισας, αποφάσισε η ΕΠΟ. Όπως ανακοινώθηκε, ο αγώνας θα διεξαχθεί στο Καραϊσκάκη και όχι στο ΟΑΚΑ, έπειτα από αίτημα της ΕΛ.ΑΣ.

Πιο συγκεκριμένα, η Αστυνομία επικαλέστηκε αδυναμία επαρκούς αστυνόμευσης των χώρων του ΟΑΚΑ, καθώς τη μέρα (31/10) της διεξαγωγής του Σούπερ Καπ, είναι προγραμματισμένος αγώνας της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού για την Ευρωλίγκα. Η ΕΠΟ αντιπρότεινε να αλλάξει η ώρα έναρξης του αγώνας και από τις 20:00 να γίνει στις 17:45, όμως, η ΕΛ.ΑΣ. εμφανίστηκε αρνητική.

Έτσι, η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία πρότεινε στις δυο ομάδες να αποφασίσουν από για το γήπεδο της αναμέτρησης, εντός του λεκανοπεδίου της Αττικής. Ολυμπιακός και Λάρισα συμφώνησαν να γίνει ο τελικός στο Καραϊσκάκη και η ΕΠΟ δέχθηκε την πρότασή τους.

Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει τελικά στις 20:00, ενώ διαιτητές ορίστηκαν από την Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Κύπρου, οι Κώστας Καπιτανής (διαιτητής), Φρίξος Πέτρου και Αθηνόδωρος Ιωάννου (βοηθοί), σε εφαρμογή της συμφωνίας μεταξύ Ε.Π.Ο. και Κ.Ο.Π.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΟΥΕΦΑ

Κυκλοφορούν από σήμερα Τρίτη 23 Οκτωβρίου από το Vissini Store (οδός Μανωλάκη 1) τα εισιτήρια για την εντός έδρας αναμέτρηση με την Ζενίτ (Πέμπτη 8/11) στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των ομίλων του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ. Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 δίνει τη δυνατότητα στους φίλους της ομάδας - μαζί με το εισιτήριο για τη Ζενίτ - να προαγοράσουν εισιτήριο για τον δεύτερο εντός έδρας ευρωπαϊκό αγώνα με τη Νυρεμβέργη (20 Δεκεμβρίου), μέσα από ένα ξεχωριστό πακέτο που προσφέρεται σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή.


Συγκεκριμένα, όσοι φίλοι της ομάδας προμηθευτούν εισιτήριο για το ματς με τη Ζενίτ, έχουν προτεραιότητα στην προαγορά του εισιτηρίου για τη αναμέτρηση κόντρα στη Νυρεμβέργη με έκπτωση, δηλαδή σε τιμή χαμηλότερη από την κανονική. H προσφορά ισχύει μέχρι και την Τρίτη 6 Νοεμβρίου. Διευκρινίζεται ότι τα εισιτήρια του αγώνα με τη Νυρεμβέργη διατίθενται με έκπτωση μόνο μέσα από το συγκεκριμένο πακέτο (σε συνδυασμό, δηλαδή, με τα εισιτήρια του αγώνα με τη Ζενίτ) και όχι μεμονωμένα.

Η τιμές ανά θύρα των μεμονωμένων εισιτηρίων, αλλά και των προνομιακών πακέτων έχουν ως εξής:

*Θύρες 31-32 (Διάζωμα 113), Θ 33-34 (Δ 114), Θ 36-37 (Δ 115), Θ 1 (101), Θ 3-4 (Δ 102), Θ 8-9 (Δ 104), Θ 12 (Δ 105):

Με Ζενίτ: 20 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 20 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1με Νυρεμβέργη): 20 + 10 = 30 ευρώ

*Θύρες 49-50 (Διάζωμα 121), Θ 51-52 (Δ 122), Θ 53-54 (Δ 123), Θ 55-56 (Δ 124):

Με Ζενίτ: 30 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 30 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1 με Νυρεμβέργη): 30 + 15 = 45 ευρώ

*Θύρες 15-16 (Διάζωμα 207), Θ 18-19 (Δ 208), Θ 24-25 (Δ 210), Θ 27-28 (Δ 211):

Με Ζενίτ: 40 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 40 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1 με Νυρεμβέργη): 40 + 25 = 65 ευρώ

*Θύρα 13 (Διάζωμα 106), Θ 15-16 (Δ 107), Θ 27-28 (Δ 111), Θ 30 (112):

Με Ζενίτ: 45 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 45 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1 με Νυρεμβέργη): 45 + 30 = 75 ευρώ

*Θύρα 21-29 (Διάζωμα 109):

Με Ζενίτ: 70 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 70 ευρώ
Δεν προβλέπεται έκπτωση στο πακέτο των εισιτηρίων για τις συγκεκριμένες θύρες.

"ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ" ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ & ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ"

Έστω και με καθυστέρηση, η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας διόρθωσε το λάθος της και στη σημερινή της συνεδρίαση αποφάσισε να τεθεί στη διάθεσή της ο Γιώργος Κασναφέρης για την απόδοσή του στην αναμέτρηση της ΑΕΚ με τη Λάρισα για την πέμπτη αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ.

Ο διεθνής ρέφερι βαθμολογήθηκε προς γενική έκπληξη με 8,4 παρά τα πολλά λάθη του και η ΚΕΔ αποφάσισε να παραπέμψει στο Πειθαρχικό της Όργανο και τον άνθρωπο που τον βαθμολόγησε, τον παρατηρητή Θανάση Ζαχαριάδη (συνδέσμου Θεσσαλονίκης).

Χ
αρακτηριστικά, η ανακοίνωση της ΚΕΔ αναφέρει: «Η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη συνεδρίασή της, την Τρίτη 23/10/2007, αποφάσισε όπως τεθεί στη διάθεσή της ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης, για την απόδοσή του στον αγώνα για το πρωτάθλημα Super League Ελλάδα 2008, ΠΑΕ ΑΕΚ-ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 (20/10/2007). Επιπλέον, παρέπεμψε στο Πειθαρχικό Οργανο τον παρατηρητή του ιδίου αγώνα Θανάση Ζαχαριάδη (ΣΔΠ Θεσσαλονίκης)».

ΚΑΕ ΑΕΛ: "ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΙΣ"

Συνεχίζεται η προετοιμασία της ΑΕΛ για το επόμενο παιχνίδι με τον Κολοσσό Ρόδου εντός έδρας το ερχόμενο Σάββατο και με τον Κώστα Πιλαφίδη να αντιμετωπίζει κάποια μικροπροβλήματα που δεν εμπνέουν ανησυχία. Ο Μπιλ Κις είχε κάποιες μικροενοχλήσεις στους προσαγωγούς και δεν προπονήθηκε χθες, ενώ αναμένεται να προφυλαχθεί και την Τρίτη για να μπορέσει να επιστρέψει την Τετάρτη κανονικά στις προπονήσεις μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του

Εξάλλου, ο Μλάντεν Σόσκιτς, ο νεαρός παίκτης της ΑΕΛ σχολιάζει το ξεκίνημα της «βυσσινί» ομάδας στο πρωτάθλημα, δηλώνοντας: «Νομίζω πως το πιο σημαντικό, εκτός της νίκης φυσικά, στο παιχνίδι της πρεμιέρας με την Ολύμπια, ήταν ότι η ομάδα στάθηκε ψύχραιμη και μπόρεσε να αντεπεξέλθει στην δύσκολη κατάσταση όταν απειλήθηκε και ο αντίπαλος γύρισε το ματς, Αυτό θα μας φανεί χρήσιμο και στην συνέχεια. Ήταν πάντως ένα σκληρό ματς και δείξαμε δύναμη ότι μπορούμε δηλαδή να κερδίζουμε και τέτοια ματς».

Σε ότι αφορά το επόμενο παιχνίδι με τον Κολοσσό Ρόδου, το ερχόμενο Σάββατο, ο νεαρός Σέρβος τονίζει: «Προσωπικά δεν γνωρίζω πολλά γι' αυτή την ομάδα αλλά θα δουλέψουμε με τον προπονητή μας για να είμαστε έτοιμοι να αντεπεξέλθουμε και σ' αυτό το ματς. Είναι εντός έδρας και χρειάζεται να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να δώσουμε συνέχεια στα θετικά αποτελέσματα, καθώς δεν θέλουμε να χάσουμε βαθμούς μέσα στην έδρα μας. Αν τα κάνουμε όλα βάσει πλάνου, τότε όλα θα πάνε καλά».

Κάνοντας ένα σχόλιο για το πρωτάθλημα, ο Σόσκιτς σημείωσε: «Θεωρώ ότι οι τρεις - τέσσερις πολύ δυνατές ομάδες δεν θα αγγίζονται, καθώς είναι δύσκολο να τις κερδίσεις, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα παλέψουμε και αυτά τα ματς κάνοντας το καθήκον μας. Οι υπόλοιπες ομάδες είναι όλες στα μέτρα μας και θεωρώ ότι μπορούμε να πάμε καλά αν αποδώσουμε βάσει των δυνατοτήτων μας».


ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ: "ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ"

Μπορεί, όπως ώριμα παρατήρησε και ο Δώνης στη συνέντευξη Τύπου μετά το ματς, η διαιτησία στο ΑΕΚ - ΑΕΛ να μη διαμόρφωσε τελικά το αποτέλεσμα παρά το εμφανέστατο πέναλτι που δεν δόθηκε στους Λαρισαίους, ωστόσο με κάτι τέτοιες νηφάλιες και ψύχραιμες τοποθετήσεις του ίδιου και προπονητών ή προέδρων άλλων ομάδων στο παρελθόν... «από κει που τους χρωστάνε, στο τέλος θα τους πάρουν και το βόδι»!

Κοινώς, δεν συγκινείται ουδείς, δεν ευαισθητοποιείται κανένας αρμόδιος από τις όντως υγιείς ποδοσφαιρικές προσεγγίσεις του στυλ «ήταν πέναλτι (ή δεν ήταν οφσάιντ), αλλά πρώτα κοιτάμε ότι εμείς δεν αποδώσαμε όπως έπρεπε», αντίθετα αντιμετωπίζονται κιόλας οι τέτοιου είδους εκφραστές μάλλον ως «ρομαντικοί» (και ενίοτε «γραφικοί»)!

Κοντολογίς, οι ταγοί μοιάζουν να αποθρασύνονται όλο και περισσότερο όταν αντιλαμβάνονται πως απέναντί τους αντί να ρίχνεις λάδι στη φωτιά, παλεύεις «με το σταυρό στο χέρι»...

Διότι μόνο ως θράσος μπορεί να εκληφθεί π.χ. η από τον κ. Ζαχαριάδη (παρατηρητή εκ Θεσσαλονίκης με αλήστου μνήμης διαιτησίες στο δεύτερο μισό της προηγούμενης δεκαετίας) άριστη βαθμολογία τόσο του κ. Κασναφέρη όσο και του β βοηθού κ. Μπερσή, ο οποίος δεν πέτυχε σωστή υπόδειξη οφσάιντ σ' όλο το ματς!

Προσέξτε, το μήνυμα που (θα έπρεπε να) εξοργίζει είναι ο βαθμός. Διότι όταν παίρνεις «8» σημαίνει ότι καλά έκανες και όταν συγκεντρώνεις «8 και κάτι», επίσης...

Ναι, δεν διαμορφώθηκε εν πολλοίς το τελικό αποτέλεσμα του ΑΕΚ - ΑΕΛ από τη διαιτησία, όμως και το «7» ή το «7,5» στην ίδια κατεύθυνση θα κινείτο χωρίς να προκαλεί αφού θα απέδιδε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι...

Συνεπώς, γεννιέται εύλογα το ερώτημα αν οι... κριτές του κάθε Κασναφέρη και του κάθε Μπερσή επιδιώκουν να προκαλέσουν, επιδιώκουν να «ομιλήσουν» διά της βαθμολογίας. Να «ομιλήσουν» και να την πουν -εμμέσως πλην σαφώς- τώρα στον Πηλαδάκη, χθες στον Νικολαϊδη, αύριο στον Τσακίρη (βάλτε και όποιο άλλο όνομα σας ταιριάζει)...

Θέλουν, λοιπόν (άρα ενεργούν σκοπίμως), ή απλώς είναι ανίκανοι ακόμα και για το αυτονόητο να βαθμολογήσουν δίκαια;

ΥΓ.: Α, υποτίθεται ότι τους παρατηρητές τούς κρίνει κατόπιν ο κ. Μπίκας της Super League...

Πηγή: goalday

ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΗΛΩΣΕΙ...

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι στην ΑΕΛ στο θέμα «διαιτησία» ήταν το 8,4 (σχεδόν άριστα) που πήρε από τον παρατηρητή του αγώνα με την ΑΕΚ ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης, ο οποίος «αρνήθηκε» πέναλτι του Αρουαμπαρένα στον Πάρα και αποβολή.

Οι «βυσσινί» γνώριζαν ότι η έκθεση του παρατηρητή δεν περιλαμβάνει κάτι μεμπτό για τον διεθνή ρέφερι, ωστόσο περίμεναν την επιβεβαίωση. Οταν πληροφορήθηκαν τη βαθμολογία, εξέδωσαν ανακοίνωση, με την οποία επιτίθενται στην ΚΕΔ, την οποία κατηγορούν για ανικανότητα και τάσεις εκδίκησης.

Ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Νίκος Λυράκης προχώρησε ωστόσο ένα βήμα παραπέρα, δηλώνοντας ξεκάθαρα πως «μόνο ο Γκαγκάτσης μπορεί να δώσει λύσεις σ' αυτό το πρόβλημα. Να το αποδεχθεί και να τους ξηλώσει όλους από τη ρίζα». Κατήγγειλε, μάλιστα, πως «η ΚΕΔ έχει προαποφασίσει σε ποια θέση θα καταλήξει η Λάρισα. Αποδεικνύεται ότι είναι ανίκανη να διαχειριστεί την κάθε κρίση. Νομίζουν ότι μπορούν να εκδικούνται όποιον δεν δηλώνει υποτέλεια ή δεν συμμετέχει στα αλισβερίσια τους».

«Εκδίκηση χωρίς προσχήματα»


Μεταξύ των άλλων, η ανακοίνωση -που εστιάζει και στα ΜΜΕ (δημοσιεύματα για εύνοια της ΑΕΛ από τη διαιτησία και ειρωνικά σχόλια στον τηλεοπτικό αέρα)- αναφέρει: «Είδαμε την ανίκανη ΚΕΔ να μας εκδικείται, χωρίς να κρατά τα προσχήματα. Είδαμε τον διαιτητή να σκοράρει κατ απαίτηση του κοινού πριν από το ματς, αλλά κατά τη διάρκειά του να «απαγορεύει» στην ομάδα μας να βάλει γκολ!... Είδαμε τους επόπτες να παίρνουν το... 50-50, κάθε φορά που έπρεπε να αποφασίσουν αν είναι οφσάιντ ή όχι».

Και καταλήγει το κείμενο: «Ρώτησε κανείς την κοινή γνώμη τι λέει για όλα αυτά; Πιστεύουμε ότι γίνεται αντιληπτό από τον πρόεδρο της ΕΠΟ το μέγεθος της ιστορικής ευθύνης για κάθαρση που δημιουργούν οι -επί των ημερών του- διεθνείς επιτυχίες. Για να μη συνεχίσουμε να πανηγυρίζουμε στα ευρωπαϊκά μεσοβδόμαδα και να μας εκθέτουν στα ελληνικά Σαββατοκύριακα».


Το τραπέζι του Δώνη

Ο Γιώργος Δώνης είχε κάθε λόγο να είναι ευδιάθετος χθες. Ο τεχνικός της ΑΕΛ είχε γενέθλια (γεννήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 1969) και τα γιόρτασε μαζί με τους παίκτες του και τους συνεργάτες του, καθώς το βράδυ τους έκανε το τραπέζι.

Η σημερινή τελευταία προπόνηση πριν από την αναχώρηση για το Λίβερπουλ είναι καταλυτική για τη συμμετοχή των τραυματιών Νταμπίζα, Κώτσιου και Αλεξάνδρου.

Με συνέντευξη του Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο και αφίσα της φετινής ΑΕΛ κυκλοφορεί σήμερα το 15ο τεύχος του επίσημου περιοδικού των «βυσσινί».

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

19:30 SS2: ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ - ΙΝΤΕΡ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS1: ΡΕΪΝΤΖΕΡΣ - ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS2: ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ - ΛΙΟΝ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS3: ΝΤΙΝΑΜΟ ΚΙΕΒΟΥ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ.Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS4: ΡΟΜΑ - ΣΠΟΡΤΙΓΚ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑΣ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS7: ΣΕΒΙΛΛΗ - ΣΤΕΑΟΥΑ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
23:45 SS2: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Αϊντχόφεν - Φενερμπαχτσέ (Μ) 23:45 SS3: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Αρσεναλ - Σλάβια Πράγας (M)
00:30 ET3: ΚΟΥΝΕΟ - ΗΡΑΚΛΗΣ Champions League Βόλεϊ (Μ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
21:15 SS6: ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ
23:30 NET: CHAMPIONS NEΤ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

23/10/2001 Πεθαίνει σε ηλικία 85 ετών ο Ken Aston, ο άνθρωπος που επινόησε το 1966 την κίτρινη και κόκκινη κάρτα στο ποδόσφαιρο, οι οποίες πρωτοχρησιμοποιήθηκαν στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Μεξικού το 1970. Πηγή της έμπνευσής του ήταν τα φανάρια στους δρόμους του Λονδίνου καθώς επέστρεφε σπίτι του από το επεισοδιακό ματς Αγγλίας- Αργεντινής για το Παγκόσμιο του 1966

23/10/1999 Ο Mike Tyson κερδίζει στον πρώτο γύρο τον Orlin Norris στον πρώτο του αγώνα μετά την αποφυλάκισή του στο Λας Βέγκας

23/10/1988 Πεθαίνει ο Henry Armstrong, ο μοναδικός πυγμάχος που έχει κερδίσει παγκόσμιο τίτλο σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες

23/10/1964 Η Ιαπωνία κερδίζει την Ρωσία για το πρώτο Ολυμπιακό χρυσό μετάλλιο στο βόλεϊ γυναικών

23/10/1963 Η Αγγλική ομοσπονδία (Football Association) εορτάζοντας τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της διοργανώνει αγώνα στο Γουέμπλεϊ μεταξύ της Αγγλίας και Μικτής Κόσμου. Το αποτέλεσμα είναι 2-1 με σκόρερ τους Payne, Greeves και Law

23/10/1956 Ξεσπάει στην Ουγγαρία η επανάσταση κατά των Σοβιετικών. Την ημέρα εκείνη η Χόνβεντ βρίσκεται στην Ισπανία έχοντας χάσει από την Αθλέτικ Μπιλμπάο με 3-2 για το Κύπελλο Ευρώπης και ο Ferenc Puskas με τους Sandor Kocsis και Zoltan Czibor αυτομολούν στη Δύση. Τρεις μέρες μετά, τα διεθνή ΜΜΕ μεταδίδουν από λάθος, ότι ο Πούσκας σκοτώνεται κατά την διάρκεια μαχών στην Βουδαπέστη, ενώ βεβαίως η ουγγρική ομάδα βρίσκεται στην Ευρώπη και θα παίξει τη ρεβάνς του αγώνα (3-3) στις Βρυξέλλες, αντί στην Ουγγαρία. Οι παίκτες, αφού φέρουν τις οικογένειες τους θα ξεκινήσουν ένα τουρ στην Ευρώπη για να συγκεντρώσουν χρήματα, και ο «καλπάζων συνταγματάρχης», μετά από διετή περιπλάνηση σε Αυστρία και Ιταλία, θα καταλήξει στη Ρεάλ Μαδρίτης

23/10/1921 Πεθαίνει ο Σκωτσέζος John Boyd Dunlop, εφευρέτης της σαμπρέλας το 1888. Τρία χρόνια πριν, ο Edouard Michelin είχε κατασκευάσει τα πρώτα ελαστικά με λινά