Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2007

"ΤΑΥΡΟΣ" Ο ΝΤΑΜΠΙΖΑΣ

Τελικά ο Νίκος Νταμπίζας δεν αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα στους κοιλιακούς. Αυτό τουλάχιστον έδειξαν οι εξετάσεις που έκανε ο αμυντικός της Λάρισας. Καλού κακού, ο ποδοσφαιριστής δεν πιέζεται στην προπόνηση και ίσως μάλιστα να είναι έτοιμος να αγωνιστεί στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος. Το σίγουρο είναι ότι θα δώσει κανονικά το παρών στον επαναληπτικό κόντρα στη Μπλάκμπερν.

Από εκεί και πέρα οι Βενετίδης και Κώτσιος συνεχίζουν να προπονούνται σε δυνατούς ρυθμούς, ωστόσο δεν έχουν μπει ακόμα στους κανονικούς ρυθμούς της υπόλοιπης ομάδας.

Στην προπόνηση της Τρίτης έγιναν ορισμένες ασκήσεις τακτικής, ενώ ο Γιώργος Δώνης, μιλώντας στους παίκτες του για το παιχνίδι με τη Βέροια, τόνισε πως οι πολλές αλλαγές που έκανε ίσως μπέρδεψαν την ομάδα.

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ: ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Ξεκίνησε την Τρίτη (25/9), η προετοιμασία του Ατρόμητου για τον αγώνα του Σαββάτου (29/9) με αντίπαλο την ομάδα της Λάρισας, για την τρίτη αγωνιστική της Super League. Ο τεχνικός του συλλόγου, Γκιγιέρμο Όγιος, δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα και θα έχει όλους τους ποδοσφαιριστές στη διάθεσή του.
Στη σημερινή προπόνηση, ο Ρέγες ξεκίνησε κανονικά με την ομάδα αλλά στη συνέχεια, για να μην επιβαρυνθεί η κατάστασή του, ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, κυρίως για προληπτικούς λόγους. Αύριο στις 17:30 το απόγευμα, οι παίκτες του Ατρομήτου θα αντιμετωπίσουν σε φιλικό αγώνα την ομάδα Νέων του συλλόγου. Το εν λόγω ματς θα γίνει στο δημοτικό γήπεδο του Περιστερίου και θα είναι «κεκλεισμένων των θυρών».

Ακόμα, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη η σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας εν όψει του σαββατιάτικου αγώνα απέναντι στους «βυσσινί», στην οποία αποφασίστηκε η θύρα 1 του γηπέδου να διατεθεί για οπαδούς των φιλοξενούμενων.

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΕ Η ΑΕΛ

Η ΑΕΚ επιβλήθηκε στην Λάρισα της ΑΕΛ με 74-60 και πήρε πανηγυρικά την πρόκριση για την επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος. Το επόμενο εμπόδιο που καλείται να ξεπεράσει η Ένωση είναι αυτό του Κολοσσού, τον οποίο θα αντιμετωπίσει την προσεχή Κυριακή στην Ρόδο.

ΑΕΛ (Κώστας Πιλαφίδης): Τινγκ 7 (1), Κλιμαβίτσιους 8, Κολώκας 2, Παπανικολόπουλος 10 (2), Κις 12 (1), Αγγελακόπουλος 5 (1), Τσέρανιτς 11, Παπαχρήστος 5 (1).

ΑΕΚ (Άγγελος Κορωνιός): Μπάρλος 4, Λι 2, Κυρίτσης 3 (1), Ουέσον 8 (1), Χατζής 18 (2), Βασίλιεβιτς 7 (1), Ταπούτος 9, Σι 13 (2), Τσάμης 2.

ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΟΣ: "Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ"

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της δεύτερης αγωνιστικής ήταν τα ογδόντα χιλιάδες (και βάλε) εισιτήρια που κόπηκαν στα οκτώ γήπεδα της Α' Εθνικής. Σίγουρα για την προσέλευση μέτρησαν ο καλός καιρός, οι πέντε νίκες των ελληνικών ομάδων στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ και η μεγάλη διακοπή που έκανε πολύ κόσμο να χαρμανιάσει και να περιμένει να δει ποδόσφαιρο. Όμως αυτοί που έκοψαν πολλά εισιτήρια μοιάζει να έχουν επιτέλους και μια πολιτική: δεν τα έκοψαν επειδή έτσι έτυχε.

Στο site της Σούπερ Λίγκας αναφέρεται ότι το ρεκόρ προσέλευσης κόσμου στο περσινό πρωτάθλημα ήταν τα 64 χιλιάδες εισιτήρια που κόπηκαν στην 20ή αγωνιστική, 4 Φεβρουαρίου 2007, μέσα στο καταχείμωνο. Μόνο που τότε από τους 64 χιλιάδες θεατές οι 38 χιλιάδες είχαν πάει στο ΟΑΚΑ να δουν το ΑΕΚ-Ολυμπιακός. τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά, μια και πολλά εισιτήρια πέρα από το Καραϊσκάκη (25 χιλιάδες) και το ΟΑΚΑ (18 χιλιάδες) είχαμε και στην Τούμπα (12 χιλιάδες) και στο Αλκαζάρ (10 χιλιάδες) και στο Καυταντζόγλειο, όπου βρέθηκαν κοντά 10 χιλιάδες οπαδοί του Αρη, κάνοντας πλούσιο το ταμείο της Καλαμαριάς.

ΑΕΛ

Πολλά εισιτήρια κόβει και η Λάρισα, αλλά εδώ, πέρα από την εταιρική οργάνωση και τα καλά αποτελέσματα της ομάδας, θα πρέπει να μετρήσει κάποιος και την ιδιαιτερότητα της πόλης, η οποία είναι μία από τις λίγες στην ελληνική επαρχία όπου δεν υπάρχουν παρά ελάχιστοι οπαδοί των θεωρητικά μεγάλων ομάδων. Η Λάρισα και τα Γιάννενα είναι εξαιρετικά αλλά και μοναδικά παραδείγματα. Αν ήμουν ο Γρηγόρης Γεωργάτος και ενδιαφερόμουν να αναστήσω την Παναχαϊκή, θα έριχνα μια ματιά στην εταιρική οργάνωση της θεσσαλικής ομάδας και στο είδος των σχέσεων που η εταιρεία έχει αναπτύξει με τους οργανωμένους της: όχι τυχαία, αυτοί στο Αλκαζάρ συμπεριφέρονται πιο κόσμια από αρκετούς που κάθονται στα επίσημα.

Σπάθας (Λάρισα - Βέροια 1-1). Καλό και τσαμπουκαλεμένο ντεμπούτο από το Ηλιάκι που είχε δίκιο σχεδόν σε όλα τα όχι και εύκολα που του τύχανε.

ΔΩΝΗΣ: ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Η ΕΠΑΡΣΗ...

Το... φιλότιμο των παικτών του προσπάθησε να «αγγίξει» ο τεχνικός της Λάρισας, Γιώργος Δώνης, μετά την απρόσμενη γκέλα με τη Βέροια στο Αλκαζάρ, επιλέγοντας την εν λόγω τακτική από μία άλλη, για παράδειγμα, που θα παρέπεμπε σε «γκάζια».


Ο Δώνης, μιλώντας στους «βυσσινί» τόσο προχθές (κυρίως) μέσα στα αποδυτήρια του Αλκαζάρ όσο και στη χθεσινή προπόνηση, στάθηκε στο πόσο κακό έκανε σε όλους η νίκη και ταυτόχρονα η μεγαλειώδης εμφάνιση με την Μπλάκμπερν.

«Μας έκανε κακό, όπως αποδείχθηκε η νίκη επί της Μπλάκμπερν. Η έπαρση είναι κακός σύμβουλος. Δεν είχαμε συγκέντρωση στο παιχνίδι μας. Δεν πρέπει ούτε έχουμε την πολυτέλεια να πετάμε βαθμούς μέσα στο Αλκαζάρ» είπε χαρακτηριστικά ο Δώνης, που στάθηκε και στον κόσμο της ΑΕΛ: «Τον ξενερώσαμε με αυτή την εμφάνιση, μετά τη μεγάλη νίκη μας με την Μπλάκμπερν».

Οι «βυσσινί» παραδέχονταν σε κατ' ιδίαν συνομιλίες τους ότι όντως έπαιξαν πολύ άσχημα, αλλά προσέθεταν ότι από το επόμενο κιόλας ματς με τον Ατρόμητο θα δείξουν εκ νέου τον πραγματικό τους εαυτό.

ΑΥΡΙΟ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΩΝΗ

Ο τεχνικός της ΑΕΛ, Γιώργος Δώνης, θα παραθέσει την καθιερωμένη εβδομαδιαία συνέντευξη Τύπου - ενόψει και της σαββατιάτικης αναμέτρησης με τον Ατρόμητο για την 3η αγωνιστική της Superleague – αύριο Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου στις 11π.μ. στην αίθουσα Τύπου του Σταδίου Αλκαζάρ.

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ"

Οι αποφάσεις των αθλητικών δικαστών που... προβληματίζουν, η διαιτησία και η... ανυπαρξία γηπέδων στην Ελλάδα ήταν τα βασικά θέματα συζήτησης στη σημερινή συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε η Σούπερ Λίγκα.

Οι δηλώσεις του Κωνσταντίνου Πηλαδάκη:

Για τη διαιτησία: «Χρονικός ορίζοντας δεν υπάρχει. Μας ενδιαφέρει η βελτίωση της κατάστασης. Υπάρχουν ικανοί διαιτητές, υπάρχουν και άλλοι που θέλουν εκπαίδευση. Δεν μπορεί να γίνονται συγκεκριμένες φάσεις και ο καθένας να τις ερμηνεύει όπως θέλει».

Για τη προσέλευση του κόσμου στα γήπεδα: «Υπήρχαν οι συνθήκες που βοήθησαν σε αυτό. Οι καλές καιρικές συνθήκες, η εφορία του κόσμου από τις ευρωπαϊκές επιτυχίες, καθώς και το γεγονός ότι βρισκόμαστε στο ξεκίνημα της περιόδου. Το δύσκολο είναι να τους κρατήσουμε και να τους αυξήσουμε. Για μένα το Α και το Ω είναι η βελτίωση των αγωνιστικών χώρων. Να γίνουν νέα γήπεδα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί νέα "πίτα" αγοράς. Πρέπει η Πολιτεία να κάνει πράξη τις εξαγγελίες της».

Για τα γήπεδα της Λάρισας και του Παναθηναϊκού: «Θέλουμε το κάτι παραπάνω και δεν "πετάμε το γάντι" σε κανέναν. Δεν περιμένουμε από την Πολιτεία να οδηγήσει, εμείς είμαστε στη θέση του οδηγού. Αυτό που θέλουμε είναι η βοήθειά της».

Για τους στόχους της Σούπερ Λίγκας: «Μας απασχολεί πάρα πολύ και το θέμα της βίας. Επίσης, το κομμάτι της διαιτησίας. Η πρόθεσή μας εστιάζεται στην εκπαίδευση των διαιτητών. Επίσης προχωράμε με το θέμα της ενδοεπικοινωνίας διαιτητή και βοηθών στη διάρκεια ενός αγώνα, έτσι ώστε να αλληλοβοηθούνται μεταξύ τους, όπως συμβαίνει στην Ευρώπη. Οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει να αμείβονται για την επιτυχία τους. Να βελτιώνονται στους τομείς που τους αναλογούν κι αν δεν μπορούν να αντικαθίστανται από διαιτητές μικρότερων κατηγοριών».

ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ: "ΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ"

Η ήττα από τη Λάρισα επέδρασε αρνητικά στην ψυχολογία των παικτών της Μπλάκμπερν, η οποία την Κυριακή έχασε στο "Ίγουντ Παρκ" από την Πόρτσμουθ. Ο Μαρκ Χιουζ προανήγγειλε αλλαγές εν όψει της Αυριανής αναμέτρησης με την Μπέρμιγχαμ στο Λιγκ Καπ: "Δεν πρέπει να μείνουμε στον αγώνα του ΟΥΕΦΑ, γιατί φιλοδοξούμε να γίνουμε ένας σύλλογος που μπορεί ν' ανταποκριθεί σε όλες τις διοργανώσεις".

Ο Κρίστοφερ Σαμπά, ο δυναμικός αμυντικός της Μπλάκμπερν που δεν αγωνίστηκε στο παιχνίδι με τη Λάρισα, δήλωσε: "Ως επαγγελματίες θα πρέπει να ξεχάσουμε τι έγινε στην Ελλάδα και να φανούμε όσο το δυνατόν πιο δυνατοί στη συνέχεια".

ΣΠΑΝΟΣ: "ΠΟΤΕ ΓΙΝΑΜΕ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ;"

Την στήριξη του Γιώργου Σπανού έχει ο Γκιγιέρμο Όγιος. Ο μεγαλομέτοχος του Ατρομήτου πιστεύει πολύ στο Αργεντινό τεχνικό και στην προσπάθεια που κάνει στην ομάδα του Περιστερίου. Μάλιστα, με δηλώσεις του στο Sportime έσπευσε να προστατεύσει τον Όγιος για την σκληρή κριτική που του ασκήθηκε από μερίδα του Τύπου μετά την ήττα από την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.


«Πότε γίναμε Μπαρτσελόνα για να μπαίνουμε στο ΟΑΚΑ για το διπλό και δεν το ξέρω; Να δω πόσες ομάδες θα περάσουν νικηφόρα από την ΑΕΚ. Σε μας μένει η πικρία καθώς πέρα από το πρώτο τέταρτο, όπου δεχτήκαμε πίεση, μετά ισορροπήσαμε το ματς και θα μπορούσαμε να φύγουμε με το βαθμό αν αποφεύγαμε τα προσωπικά λάθη ». Όσο για αυτούς που άφησαν αιχμές για το αμυντικογενές παιχνίδι του Όγιος συμπλήρωσε: «Η ομάδα αγωνίστηκε όπως στην αναμέτρηση με τον Λεβαδειακό. Ωστόσο, κάποιοι παίκτες-κλειδιά δεν βρέθηκαν σε καλή μέρα και παρ' όλα αυτά κρατήσαμε μέχρι το 79’».

Τέλος ο μεγαλομέτοχος του Ατρομήτου τόνισε ότι πλέον η ομάδα του κοιτάει το ματς που ακολουθεί με την Λάρισα: «Οι παίκτες μας επηρεάστηκαν από το όνομα και το ειδικό βάρος του αντιπάλου και οπισθοχώρησαν χωρίς λόγο. Πλέον το ματς ανήκει στο παρελθόν και όλοι προσηλωνόμαστε στο παιχνίδι με τη Λάρισα. Στόχος μας φέτος είναι το Περιστέρι να γίνει απόρθητο φρούριο και να μη χάνουμε βαθμούς στην έδρα μας όπως πέρυσι».

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

19:00 ΝΕΤ: «ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ» Φιλανθρωπικός αγώνας Μπάσκετ (Ζ)
21:00 SS1: ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ - ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ Γερμανικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)
21:00 SS2: ΣΕΒΙΛΗ - ΕΣΠΑΝΙΟΛ Ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου (Z)

ΣΠΟΡ+

12:00 AΡΣΕΝΑΛ – ΝΤΕΡΜΠΙ (E)
14:00 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΡΟ ΡΕΚΟ Ευρωλίγκα Πόλο (Ε)
16:00 ΑΓΓΛΙΑ - ΡΩΣΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (E)
18:00 ΑΝΘΕΜΙΑ 2007 (E)
20:00 ΕΛΛΑΔΑ - ΙΣΠΑΝΙΑ Ευρωμπάσκετ 2007 (E)
22:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ: ΣΠΟΡΤΙΓΚ – ΣΕΤΟΥΜΠΑΛ (E)
00:05 ROLAND GARROS (E)
04:00 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΛΗΣ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: O KOΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
00:00 SS1:ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
25/9/2005 Ο Paolo Maldini κάνει την 571η εμφάνισή του στον νικηφόρο αγώνα της Μίλαν επί της Τρεβίζο και γίνεται ο πρώτος σε συμμετοχές στην Serie A ξεπερνώντας τις 570 του Dino Zoff (1961-1983). Ο Maldini είχε κάνει ντεμπούτο στις 20/01/1985 στον εκτός έδρας αγώνα της Μίλαν με την Ουντινέζε (1-1)


25/9/2005
Η εθνική ομάδα του μπάσκετ κερδίζει την Γερμανία με 78-62 και ανακηρύσσεται πρωταθλήτρια Ευρώπης προσφέροντας μέσα σε ένα χρόνο την τρίτη ευρωπαϊκή αναγνώριση μετά το Euro 2004 του ποδοσφαίρου και την Eurovision. Ο Παναγιώτης Γιαννάκης στέφεται ξανά πρωταθλητής μετά από 18 χρόνια ως προπονητής πια και ξαναστέλνει τον κόσμο στους δρόμους όλων των ελληνικών πόλεων

25/9/2002 Ο μέσος της Arsenal, Gilberto Silva σκοράρει στο 20” το πρώτο γκολ στον αγώνα με την PSV ισοφαρίζοντας το πιο γρήγορο γκολ στην ιστορία του Champions League που είχε σημειωθεί από τον Alessandro Del Piero της Juventus εναντίον της Manchester United στις 1/10/1997

25/9/1988 Ο Αμερικανός κολυμβητής Matt Biondi κερδίζει 5 χρυσά (50μ ελεύθερο, 100μ ελεύθερο, 4x100μ ελεύθερο, 4x200μ ελεύθερο και 4x200μ μικτή), 1 αργυρό (100μ πεταλούδα) και 1 χάλκινο μετάλλιο (200μ ελεύθερο) και ανακηρύσσεται καλύτερος αθλητής στους 24ους Ολυμπιακούς Αγώνες της Σεούλ. Συναθλητές του στην ομάδα σκυταλοδρομίας οι Christopher Jacobs, Troy Dalbey και Tom Hunter

25/9/1983 Ο Nelson Piquet τερματίζει μπροστά από τον Alain Prost και Nigel Mansell στο πρώτο Ευρωπαϊκό Grand Prix στο Brands Hatch

25/9/1975 Οι πρώτοι Βρετανοί που κατακτούν το Έβερεστ είναι οι Dougal Haston και Doug Scott

25/9/1904 Ο Charles Follis γίνεται ο πρώτος έγχρωμος που παίζει επαγγελματικό ποδόσφαιρο όταν υπογράφει συμβόλαιο με την ομάδα των Shelby Blues του Οχάιο.

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΡΑ...

Η ισοπαλία με την Βέροια σκόρπισε απογοήτευση στην ΑΕΛ, η οποία πλέον προσπαθεί να σηκώσει κεφάλι ενόψει της συνέχειας σε Ελλάδα και Ευρώπη. Οι Θεσσαλοί αναγνωρίζουν πως το παιχνίδι με τους Ημαθιώτες δεν πήγε όπως το υπολόγιζαν, αλλά δεν στέκονται στους χαμένους βαθμούς. Το μυαλό τους είναι στην επόμενη αναμέτρηση με τον Ατρόμητο, όπου στόχος είναι η κατάκτηση των τριών βαθμών και την ρεβάνς για τον α' γύρο του ΟΥΕΦΑ με την Μπλάκμπερν.

Επιστρέφει ο Κλέιτον που εξέτισε την ποινή του, ενώ αμφίβολος τόσο για τον Ατρόμητο όσο και για τους "Ρόβερς" είναι ο Νταμπίζας λόγω ενοχλήσεων στους κοιλιακούς. Πιθανότατα θα είναι έτοιμοι όμως οι Κώτσιος και Βενετίδης.

ΣΑΡΜΙΕΝΤΟ: " ΣΤΟΧΟΣ Η ΝΙΚΗ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ"

Μπορεί η παρουσία του στην ΑΕΛ και γενικότερα στην πόλη να είναι - μέχρι στιγμής - σύντομη, ωστόσο ο Μαρτσέλο Σαρμιέντο έχει καταφέρει να εγκλιματιστεί αμέσως, έχει ήδη κάνει τους πρώτους φίλους στη Λάρισα και αποδεικνύει ότι αγωνιστικά είναι το ιδανικό συμπλήρωμα για τους Κυπελλούχους Ελλάδας.

Η ποδοσφαιρική στόφα, το αρχοντικό στυλ και τα ξεχωριστά αγωνιστικά χαρακτηριστικά είναι τα στοιχεία εκείνα που έψαχνε ο Γιώργος Δώνης και τα βρήκε στο πρόσωπο του Σαρμιέντο. Η παρουσία του στην ενδεκάδα της ΑΕΛ έφερε ποιότητα και αναβάθμισε την εικόνα στη μεσαία γραμμή. Τα πρώτα δείγματα γραφής αποδεικνύουν ότι ο Μαρτσέλο δεν θα είναι απλά ένα υπερπολύτιμο γρανάζι στη "βυσσινί" μηχανή αλλά κι ένας από τους πλέον αγαπημένους της εξέδρας.

Δεν τον ενδιαφέρει να είναι σταρ. Τον νοιάζει απλά να παίζει ποδόσφαιρο και να κερδίζει. Καταλαβαίνει κανείς, λοιπόν, πόσο ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματά του στη φετινή πρεμιέρα της Σούπερ Λίγκα. Η ΑΕΛ πήρε σπουδαίο διπλό στην Τρίπολη, αλλά ο τραυματισμός του στον ώμο δεν του επέτρεψε να ολοκληρώσει τον αγώνα.

Πρώτα απ' όλα ο Μαρτσέλο Σαρμιέντο μας μίλησε για τις εντυπώσεις του στην ΑΕΛ και τη Λάρισα: "Έχετε πολύ όμορφη και ζωντανή πόλη. Όλοι οι άνθρωποι είναι πολύ καλοί απέναντί μου και φυσικά το ίδιο ισχύει και για την ομάδα. Όλοι στην ομάδα με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ, με έχουν κάνει να νιώσω σαν το σπίτι μου".

Η ΑΕΛ ξεκίνησε με "διπλό" τις υποχρεώσεις της στην Τρίπολη και τώρα ήρθε η ώρα να δώσει το πρώτο της παιχνίδι στο Αλκαζάρ με αντίπαλο την Βέροια: "Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω κάτι για τον αντίπαλό μας. Κάναμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα με την εκτός έδρας νίκη μας στην Τρίπολη, όμως ένα καλό ξεκίνημα πρέπει να έχουμε και στο πρώτο μας παιχνίδι στο Αλκαζάρ. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια πρέπει να κερδίζεις και στα εκτός να κυνηγάς ό,τι μπορείς. Για μένα είναι το ίδιο. Θέλω να κερδίζω παντού. Αν πηγαίνουμε καλά σε όλα τα ματς, ο κόσμος θα είναι κοντά μας και θα τραγουδάει για την ομάδα συνέχεια. Για μας η νίκη είναι ο στόχος μα εντός και εκτός έδρας.

Ανέφερες τον κόσμο της ΑΕΛ, όμως... γεύση από Αλκαζάρ, σε επίσημο παιχνίδι δεν έχεις πάρει ακόμα. Πώς φαντάζεσαι το πρώτο σου παιχνίδι στη φυσική μας έδρα; "Φαντάζομαι το Αλκαζάρ απλά γεμάτο και όλοι οι φίλαθλοί μας να τραγουδούν για την ομάδα από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό. Γενικότερα, τους συγκρίνω με τους φιλάθλους στην Αργεντινή και αυτή η ομοιότητα είναι που μου αρέσει. Έχω ακούσει ότι οι φαν της ΑΕΛ είναι οι πιο τρελοί σε όλη την Ελλάδα, γνωρίζοντας φυσικά καλά ότι πρόκειται για μια επαρχιακή ομάδα κι όχι για μεγάλη ομάδα που έχει έδρα την πρωτεύουσα. Φαντάζομαι, λοιπόν, στην πρώτη μου φορά σε επίσημο αγώνα στο Αλκαζάρ να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι, να κερδίσουμε κι εγώ να πετύχω το πρώτο μου γκολ στο πρωτάθλημα!".

Ποιές είναι οι φιλοδοξίες σου με την νέα σου ομάδα, την ΑΕΛ; "Θέλω να διασκεδάσω και να απολαύσω την παραμονή μου στη Λάρισα και την ΑΕΛ, γιατί όλοι στην ομάδα με έχουν κάνει να νιώσω πολύ άνετα. Θέλω να παίζω σε όλα τα παιχνίδια, δεν θέλω να χάσω κανένα ματς. Θέλω πολύ να ευχαριστιέμαι το ποδόσφαιρο, θέλω να κερδίζω και θέλω να δίνω το καλύτερό μου για μένα και για την ομάδα μου. Θέλω να καταφέρουμε να πετύχουμε όλους τους στόχους μας".

Ποιοί είναι αυτοί οι στόχοι για την νέα ΑΕΛ; "Στην ομάδα υπάρχουν πολύ καλοί παίκτες, έχουμε καταπληκτική ομάδα, η οποία μπορεί να γίνει σίγουρα ακόμα καλύτερη. Υπάρχει απόλυτη χημεία και δέσιμο ανάμεσα στους παίκτες και αυτό έχει φανεί από την πρώτη στιγμή. Υπάρχουν οι ποδοσφαιριστές με εμπειρία, υπάρχουν όμως και οι νεαροί και οι ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές και ο συνδυασμός αυτός είναι ό,τι καλύτερο για μια ομάδα. Θέλουμε να έχουμε μια καλή χρονιά, να καταφέρουμε να τερματίσουμε στην 5άδα της Σούπερ Λίγκα και να πάρουμε μέρος στα πλέϊ οφ. Θέλουμε να προκριθούμε στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ και θέλουμε φυσικά να υπερασπίσουμε τον τίτλο του Κυπελλούχου Ελλάδος.

Πηγή: "vissini news"

MONSTERS: "ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ"

Τα αμέτρητα αυτοκίνητα προσπερνούσαν σταματημένα λεωφορεία κορνάροντας δίπλα από τους στύλους με τις αφίσες που έγραφαν “We’ re back”. Το σύμβολο της UEFA συνοδευόταν δεξιά κι αριστερά από τα σύμβολα της ΑΕΛ και της Blackburn Rovers αντίστοιχα. Η μεγάλη διαφημιστική καμπάνια της ΠΑΕ συνέχιζε να προδίδει τα πολυάριθμα σημάδια της γύρω στους περιβάλλοντες χώρους του Πανθεσσαλικού Σταδίου.

Τις προηγούμενες μέρες οι τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα της Θεσσαλίας έστελναν παντού το μήνυμα σ’ ένα γενικό προσκλητήριο. Για τους πρωτεργάτες αυτής της μεγάλης διαφημιστικής προσπάθειας ίσως τα κίνητρα να ήταν καθαρά πρακτικά, για μας όλους τους στερημένους εκείνων των δύσκολων χρόνων όλα αυτά ήταν τρόποι ικανοποίησης παλιών μας ονείρων που αρχίζουν να πραγματώνονται. Ο τρόπος που κοιτάζουμε τα σύμβολα στον φωτεινό πίνακα ήταν εντελώς διαφορετικός, η σιγουριά μιας τρελής οδικής εκδρομής στο μακρινό Blackburn ανεξάρτητα από το σκορ του πρώτου αγώνα, είναι όλα λεπτομέρειες της δικής μας γιορτής.

Όλα εκείνα τα άσχημα επαρχιώτικα γήπεδα περνούν σαν ταινία λίγο πριν οι Βυσσινί στηθούν στη σέντρα απέναντι από τους φημισμένους αντιπάλους τους. Όλες εκείνες οι αλλόκοτες εκδρομές που κάναμε, αταίριαστες στη μικρή πραγματικότητα χαμηλότερων κατηγοριών, εκείνη η περιβόητη ασυμφωνία ομάδας και κόσμου που είχαμε βαρεθεί να ακούμε από απορημένους θεατές ήσυχων γηπέδων έμοιαζε να είναι μια αιωνία κατάρα, ένα όπλο άχρηστο που θα χάνονταν σιγά σιγά σε αυτό το άγνωστο περιθώριο που είχε καταπιεί την ομάδα μας.

Τώρα στεκόμαστε στο ίδιο “τροπαιούχο” πέταλο με τους σχηματισμούς μας, τα φιλόδοξα συνθήματα μας και πολεμάμε για την ένταξη στους ομίλους του κυπέλλου UEFA. Στεκόμαστε στο ίδιο πέταλο και οι εικόνες από τα πανηγύρια του κυπέλλου μπερδεύονται ακόμα στα μάτια μας με τις ζωντανές εικόνες και τους νέους πανηγυρισμούς των τερμάτων κόντρα στους αήττητους για μεγάλο χρονικό διάστημα άγγλους. Όλες οι γκρίνιες, οι ενστάσεις, οι δυσπιστίες, οι αμφισβητήσεις και οι δημόσιες επικρίσεις καθημερινά στα ραδιόφωνα αρχίζουν να φανερώνουν σε συνδυασμό με την παρουσία και τη βοήθεια στην ομάδα πως εκείνη η περιβόητη παλιά ασυμφωνία ομάδας και κόσμου μάλλον έχει αντιστραφεί. Πιθανά σύντομα κάποιοι θα πρέπει να προσπαθήσουν αρκετά να φανούν αντάξιοι αυτής της ομάδας.

ΠΕΡΣΙΝΕΣ ΚΑΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ...

Το κύριο χαρακτηριστικό της ΑΕΛ την περασμένη σεζόν, ήταν η αστάθεια της. Ικανή για το καλύτερο τη μία εβδομάδα και για το χειρότερο την επόμενη. Όπως φάνηκε στον αγώνα με τη Βέροια στο Αλκαζάρ, η κυπελλούχος Ελλάδας δεν έχει καταφέρει να απαλλαγεί από αυτό το πρόβλημα. Γεγονός που πονοκεφαλιάζει τον Γιώργο Δώνη, ο οποίος ελπίζει αυτό το στραβοπάτημα να αποδεχθεί μία κακή παρένθεση και να μην εμφανίσει και φέτος η ομάδα τις περσινές αδυναμίες.

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ: Είναι δύσκολο να μιλήσει κάποιος για κέρδη για την ΑΕΛ, σε αυτό το παιχνίδι. Το γεγονός ότι σκόραρε και πάλι ο Ιμπραΐμα Μπακαγιόκο είναι θετικό, καθώς αποδεικνύει ότι είναι ο επιθετικός που θα δίνει λύσεις στο σκοράρισμα, αλλά αυτό είναι και κάτι γνωστό. Όλοι, δηλαδή, ήξεραν ποιος είναι ο Μπακαγιόκο, πριν έρθει στη "βυσσινί θύελλα". Το γεγονός ότι παραμένει το ίδιο πολύ καλός, είναι πολύ θετικό πάντως.

ΤΙ ΕΧΑΣΕ: Ουσιαστικά η Λάρισα έχασε την εκτός έδρας νίκη της πρεμιέρας, επί του Αστέρα Τρίπολης. Αυτό είναι κακό από βαθμολογικής άποψης, αλλά είναι χειρότερο από την ψυχολογική πλευρά... Έχοντας ηθικό ακμαιότατο, μετά και τη μεγάλη νίκη επί της Μπλάκμπερν, ο κόσμος περίμενε μία ακόμη νίκη για το πρωτάθλημα για να παραμείνουν όλοι ευτυχισμένη στον κάμπο. Η ΑΕΛ, όμως, απογοήτευσε με την εμφάνιση της και την ισοπαλία και δίνει συνέχεια στην παράδοση που τη θέλει να... κόβει τα φτερά των οπαδών της, μετά από ένα-δύο αποτελέσματα που προκαλούν ενθουσιασμό. Κάτι που είναι ό,τι χειρότερο και για την ψυχολογική κατάσταση της ομάδας.

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ: Μετά τον αγώνα στο Αλκαζάρ, η ΑΕΛ εξορμά και πάλι εκτός έδρας, αυτή τη φορά για να αντιμετωπίσει τον Ατρόμητο. Το παιχνίδι αναμένεται δύσκολο και ενδεχόμενο θετικό αποτέλεσμα θα βοηθήσει στο να πάρουν και πάλι τα πάνω τους οι κυπελλούχοι Ελλάδας. Ενδεχόμενη αποτυχία, θα "παγώσει" ακόμη περισσότερο τους Θεσσαλούς και θα κάνει βαρύ το κλίμα και παραμονές του εκτός έδρας αγώνα με την Μπλάκμπερν. Εκεί, όπου η ΑΕΛ θα παίξει για την είσοδο της στους ομίλους του κυπέλλου UEFA. Τα αποτελέσματα σε αυτά τα δύο παιχνίδια, μπορεί να μην κρίνουν τίποτα βαθμολογικά, αλλά θα κρίνουν πολλά για τον χαρακτήρα της ΑΕΛ.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ: Η ΑΕΛ προσπάθησε για τη νίκη και αυτό το φανερώνουν και οι 13 προσπάθειες για γκολ, που μέτρησε η στατιστική υπηρεσία. Δεν κατάφερε, όμως, να πάρει το αποτέλεσμα που ήθελε. Η "βυσσινί θύελλα" κέρδισε και 5 κόρνερ, έκανε 18 κλεψίματα, αλλά έκανε και 32 λάθη... Το πρόβλημα ήταν ότι οι παίκτες δεν μπορούσαν να διεισδύσουν στην αντίπαλη περιοχή, καθώς το πέτυχαν μόλις δύο φορές, ενώ αναλώθηκαν σε σέντρες, έχοντας συνολικά 3/24.

Ατομικά, ο πιο κινητικός παίκτης ήταν ο Φωτάκης, ο οποίος είχε τρεις προσπάθειες για γκολ και έξι σωστές πάσες, ενώ έκανε και ένα κλέψιμο. Δεν κατάφερε, όμως, να αποφύγει ούτε αυτός τα λάθη, καθώς είχε 0/7 σέντρες... Ο Μπακαγιόκο πέτυχε ένα γκολ στη μοναδική του προσπάθεια για να σκοράρει, ενώ είχε δύο σωστές μπαλιές και τέσσερις λάθος, κερδίζοντας και ισάριθμα φάουλ. Ο Κυριακίδης ήταν για μια ακόμη φορά καλός, με μία προσπάθεια για γκολ και έξι σωστές πάσες, ενώ έκανε και τρία κλεψίματα και κέρδισε πέντε φάουλ. Θετικός και ο νεαρός Μπουκουβάλας, με μία προσπάθεια για γκολ, 3/4 σέντρες, έξι σωστές μπαλιές (είχε όμως και πέντε λάθη), τέσσερα κλεψίματα και τρία κερδισμένα φάουλ.

Πηγή: sportime

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ: ΚΑΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΡΕΓΕΣ

Πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησαν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Ατρόμητου που αγωνίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι με την ΑΕΚ. Όσοι δεν έπαιξαν, αντιμετώπισαν σε εκπαιδευτικό διπλό την ομάδα Νέων του Ατρόμητου, που ενισχύθηκε με παίκτες από την επαγγελματική ομάδα στο αθλητικό κέντρο του συλλόγου.

Ουσιαστικά η προετοιμασία για τον αγώνα του ερχόμενου Σαββάτου με τη Λάρισα στο γήπεδο Περιστερίου θα ξεκινήσει αύριο το απόγευμα. Το ευχάριστο για τον προπονητή Γκιγιέρμο Όγιος είναι ότι δεν προέκυψε κανένα σοβαρό πρόβλημα τραυματισμού. Ο Ρέγες που ένιωσε ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο, εξετάστηκε σήμερα από το γιατρό της ομάδας Πέτρο Καπράλο και διαπιστώθηκε ότι η κατάστασή του δεν εμπνέει καμία ανησυχία. Αύριο μάλιστα θα προπονηθεί κανονικά μαζί με την υπόλοιπη ομάδα.

ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ....

#: Πολλές ήταν τελικά οι αλλαγές που επιχείρησε στην αρχική ενδεκάδα ο Γιώργος Δώνης, επιλέγοντας ένα rotation απόρροια φυσικά της ευρωπαϊκής αναμέτρησης της προηγούμενης Πέμπτης με αντίπαλο την Μπλάκμπερν. Εκτός οι Νταμπίζας, Σαρμιέντο, Αλεξάνδρου, μέσα οι Μπουκουβάλας, Λαμπρόπουλος, Μπαχράμης.

#: Για τους Μπουκουβάλα και Λαμπρόπουλο μάλιστα ήταν οι πρώτες τους επίσημες εμφανίσεις στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα. Δυο παίκτες που προέρχονται από το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής κατηγορίας, αλλά που έχουν κερδίσει με την δουλειά τους την εμπιστοσύνη του τεχνικού τους.

#: Η χθεσινή ενδεκάδα της ΑΕΛ πρέπει να είναι η πιο ελληνική που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στην Σούπερ Λίγκα, μιας και αποτελούνταν από 9 Έλληνες και μόλις 2 ξένους., σε αντίθεση φυσικά με τη Βέροια που είχε 6 μη Έλληνες στην ενδεκάδα της και πέντε ακόμη στην 18άδα, ενώ οι ΑΕΛ είχε τρεις και ένα Κύπριο.

#: Αυτό που έκανε θετική εντύπωση ήταν η αλλαγή της μουσικής επένδυσης του αγώνα. Επιτέλους και λίγη "σκληρή μουσική" που πιστεύουμε ότι αρμόζει περισσότερο σε ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις.

#: "Κάστρο Αλκαζάρ" τιτλοφορήθηκε το χτεσινό "Vissini News" στο οποίο φιλοξενήθηκε συνέντευξη του Μαρτσέλο Σαρμιέντο, ενώ εντύπωση προκάλεσε ότι το μήνυμα του αρχηγού είχε την υπογραφή του Μάρκο Φέρστερ.

#: Περίπου 100 ήταν οι φίλοι της Βέροιας που βρέθηκαν τελικά στο στάδιο Αλκαζάρ και ήταν αδύνατον να ακουστούν μιας και εννιά χιλιάδες των Λαρισαίων δημιούργησαν μια ζεστή ατμόσφαιρα από τα πρώτα κιόλας λεπτά.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΘΕΣΙΝΟ ΑΓΩΝΑ

Γιώργος Γκαλίτσιος: "Δυστυχώς έγινε αυτό που φοβόμασταν. Δεν είμαστε συγκεντωμένοι και με το γκολ που δεχθήκαμε αγχωθήκαμε κι άλλο. Περιμέναμε να παίξουμε καλά, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε μιας και το μυαλό μας ήταν ακόμη στο παιχνίδι με την Μπλάκμπερν. Ξεχνάμε αυτή την αναμέτρηση και πρέπει να προσπαθήσουμε για το επόμενο δύσκολο παιχνίδι με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι".

Ιμπραϊμα Μπακαγιόκο: "Στο α' ημίχρονο δεν παίξαμε καλά όπως την Πέμπτη με την Μπλάκμπερν και δώσαμε δικαίωμα στη Βέροια να πιστέψει στο θετικό αποτέλεσμα. Είχαμε την υπεροχή στην επανάληψη αλλά δεν καταφέραμε να πετύχουμε δεύτερο γκολκαι να κερδίσουμε. Είναι πολύ δύσκολο σε 3 μέρες να απίζεις καλά και δυστυχώς για μας αυτό έγινε με τη Βέροια".


Νεκτάριος Αλεξάνδρου: "Το σημερινό ματς ήταν για μας σκωτσέζικο ντους. Δεν κάναμε καλή εμφάνιση και είμαστε στεναχωρημένοι από το αποτέλεσμα. Όμως όπως στις νίκες έτσι και τώρα θα πρέπει να κοιτάμε μπροστά και να συνεχίσουμε τη δουλειά. Θα συζητήσουμε στα αποδυτήρια τι έφταιξε και θα βρούμε τη λύση".


Μιχάλης Μπουκουβάλας: " Δεν είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα και θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο για την βοήθειά του. Επηρεαστήκαμε από την κούραση του ευρωπαϊκού αγώνα αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Τώρα θα πρέπει να βάλουμε το κεφάλι κάτω, να δουλέψουμε και να διορθώσουμε τα λάθη μας και τις αδυναμίες μας. Είμαι χαρούμενος για το ντεπούτο μου με την ΑΕΛ αλλά θα προτιμούσα να ήταν νικηφόρο".

ΡΕΚΟΡ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Ρεκόρ προσέλευσης φιλάθλων στα γήπεδα, σημειώθηκε στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας το Σαββατοκύριακο! Συνολικά, κόπηκαν 80.923 εισιτήρια κι έτσι «έσπασε» η μέγιστη περυσινή επίδοση της 20ης αγωνιστικής, με 64.320. Ο κόσμος έδειξε έμπρακτα, λοιπόν, ότι διψάει για μπάλα και η παρουσία του από το ξεκίνημα της φετινής σεζόν στέλνει αισιόδοξα μηνύματα αναφορικά με το μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Παρακάτω τα εισιτήρια της δεύτερης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, αναλυτικά:

Ολυμπιακός-ΟΦΗ: 25.054
ΑΕΚ-Ατρόμητος: 18.372
ΠΑΟΚ-Ηρακλής: 11.637
Εργοτέλης-Παναθηναϊκός: 7.950
Απόλλων Καλαμαριάς-Άρης: 7.322
ΑΕΛ-Βέροια: 5.607
Πανιώνιος-Λεβαδειακός: 3.171
Skoda Ξάνθη-Αστέρας Τρίπολης: 1.810