Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

ΕΒΕΡΤΟΝ: "ΛΕΣΚΟΤ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ"

Η τελευταία φορά που κατέκτησε η Εβερτον τον αγγλικό τίτλο ήταν το 1987. Μια χρονιά, που σημάδεψε έναν διεθνή πλέον ποδοσφαιριστή της… Ο Τζολέον Λέσκοτ έφτασε μια ανάσα από τον θάνατο, όμως κέρδισε στην πιο σκληρή μάχη της που έχει δώσει μέχρι τώρα στη ζωή του. Είκοσι χρόνια μετά το σοβαρό ατύχημά του σε δρόμο του Μπέρμιγχαμ, ο Αγγλος σέντερ-μπακ πραγματοποίησε την Κυριακή το ντεμπούτο του στην εθνική στο 3-0 επί της Εσθονίας. Το Sportime.gr παρουσιάζει έναν από τους κορυφαίους αμυντικούς της πρέμιερσιπ, τον οποίο θ’ αντιμετωπίσουν και οι παίκτες της Λάρισας στις 25 Οκτωβρίου στο Γκούντισον Παρκ για την πρώτη αγωνιστική των ομίλων του κυπέλλου ΟΥΕΦΑ.

Ο Λέσκοτ μπήκε χθες στο 46 στη θέση του Ρίο Φέρντιναντ (είχε κίτρινη και ο Στιβ ΜακΛάρεν ήθελε να τον προφυλάξει για το ντέρμπι της Τετάρτης στη Ρωσία) και γέμισε περηφάνια τους γονείς του. Πριν 20 χρόνια προσεύχονταν για να μείνει στη ζωή ο γιος τους και χθες είχαν την ευκαιρία να τον καμαρώνουν να φοράει τη φανέλα με το εθνόσημο. Ο 25χρονος άσος ταξίδευσε από την κόλαση στον παράδεισο και τελικά βγήκε νικητής…Για να τα καταφέρει, βέβαια, χρειάστηκαν αρκετοί μήνες εντατικής παρακολούθησης, αφού το χτύπημα στο κεφάλι του ήταν πολύ σοβαρό.

ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ

Ένα απόγευμα του 1987 ο μικρός Τζολέον περπατούσε αμέριμνος μαζί με τη μητέρα του σε δρόμο έξω από το νηπιαγωγείο του στο Μπέρμιγχαμ, όταν ένα αυτοκίνητο παρέκκλινε από την πορεία του και τον χτύπησε. Ηταν τέτοια η σύγκρουση που ο Λέσκοτ έπεσε στο έδαφος αρκετά μέτρα μακριά και οι πιθανότητες να επιζήσει ήταν λίγες. Η πρώτη επέμβαση που υποβλήθηκε στο κεφάλι, όμως, κρίθηκε επιτυχημένη και στη συνέχεια ακολούθησαν αρκετές ακόμα. Ο Λέσκοτ πέρασε αρκετούς μήνες στο νοσοκομείο, αλλά όχι μόνο κατάφερε να μείνει στη ζωή, αλλά δύο δεκαετίες αργότερα έφτασε στο σημείο να χριστεί διεθνής!

«Ημουν τυχερός», παραδέχεται 20 χρόνια μετά και χωρίς να τον ενοχλεί η μεγάλη ουλή στο πρόσωπο του, η οποία έχει μείνει από τότε για να του θυμίζει ένα περιστατικό, το οποίο τον έκανε συνολικά πιο δυνατό. «Εγινα πιο αποφασιστικός και κατάλαβα περισσότερο το νόημα της ζωής. Και σ’ αυτό έπαιξε ρόλο και ο μεγαλύτερος αδερφός μου Ααρον, που αποτέλεσε την έμπνευση μου. Είδα πολλά στα νοσοκομεία και θυμάμαι ένα μικρό παιδί, που είχε χτυπήσει σ’ έναν καθρέφτη και δεν είχε ούτε μία γρατζουνιά, όμως στη συνέχεια διαπιστώθηκε πως είχε πάθει εγκεφαλική βλάβη και έμεινε ανάπηρος. Η ουλή έμεινε, όμως, ευτυχώς όλα τα υπόλοιπα πήγαν καλά και οι γιατροί έκαναν το θαύμα τους».

Ο Λέσκοτ μοιάζει πραγματικό λιοντάρι μέσα στο γήπεδο και δε θεωρείται άδικα ένας από τους κορυφαίους αμυντικούς στην Αγγλία. Το γεγονός ότι είχε το ατύχημα τόσο μικρός τον έχει βοηθήσει στο να θυμάται αχνά το περιστατικό, που άλλαξε τη ζωή του. «Ημουν μόλις πέντε ετών και τις πιο δύσκολες στιγμές τις περνούσε η οικογένεια μου, που αγωνιούσε, διότι εγώ δεν καταλάβαινα πολλά. Από τότε, όμως, νιώθω ευλογημένος και αναγνωρίζω πως είμαι από τους τυχερούς της ζωής».

ΕΜΠΝΕΥΣΗ Ο ΑΑΡΟΝ

Μ’ έναν μεγαλύτερο κατά τρία χρόνια αδερφό που είχε ξεκινήσει να παίζει ποδόσφαιρο στην Αστον Βίλα, τον Ααρον, ο Τζολέον είχε το πρότυπο για να κάνει και αυτός το ίδιο. Οκτώ χρόνια μετά το ατύχημα, ο Λέσκοτ ανακαλύφθηκε από τους σκάουτερ της Γουλβς, που είδαν στο πρόσωπο του ένα αυθεντικό ταλέντο. Στην αρχή δυσκολεύτηκε λίγο και οι προπονήσεις δεν του άρεσαν ιδιαίτερα, αφού προτιμούσε να παίζει ποδόσφαιρο για το κέφι του.

Ο Ααρον (νυν αμυντικός της Μπρίστολ Ρόβερς), όμως, τον έπεισε να συνεχίσει. Στα 17 του ο Τζολέον προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα και στις 13 Αυγούστου του 2000 ντεμπουτάρισε στην τσάμπιονσιπ. Το τέλος της σεζόν τον βρήκε να παίρνει το βραβείο του κορυφαίου νέου παίκτη της ομάδας από τους οπαδούς της Γουλβς και το ίδιο συνέβη και την προσεχή περίοδο.


Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΕΒΕΡΤΟΝ

Ο Λέσκοτ ψηφίστηκε στην κορυφαία ενδεκάδα της κατηγορίας την περίοδο 2005-06 και στις 14 Ιουνίου του προηγούμενου χρόνου η Εβερτον ξόδεψε τα περισσότερα χρήματα που έχει δώσει στην ιστορία της για αμυντικό και τον αγόρασε έναντι 7,5 εκ. ευρώ. Από τις πρώτες του εμφανίσεις στο Γκούντισον Παρκ, προσαρμόστηκε με το καλημέρα στις απαιτήσεις της νέας του ομάδας και συνέθεσε ένα εξαιρετικό κεντρικό αμυντικό δίδυμο με τον Γιόζεφ Γιόμπο.

Ο Ντέιβιντ Μόγιες, που αγωνιζόταν ως σέντερ-μπακ, είχε κάνει διάνα και όποτε χρειάστηκε τον χρησιμοποίησε και στη θέση του αριστερού μπακ. Ο Λέσκοτ αγωνίστηκε και στα 38 παιχνίδια της Εβερτον στην πρέμιερσιπ και η απόλυτη δικαίωση για τις εμφανίσεις του ήρθε με το βραβείο του κορυφαίου της ομάδας, το οποίο δόθηκε μετά από ψηφοφορία στην οποία συμμετείχαν όλοι οι ποδοσφαιριστές του συλλόγου. Ο άσος από το Μπέρμιγχαμ, μάλιστα, έχει ξεκινήσει εντυπωσιακά τη νέα σεζόν και παρά το γεγονός ότι είναι αμυντικός μετράει ήδη τρία γκολ στην πρέμιερσιπ και είναι μέχρι τώρα ο πρώτος σκόρερ της ομάδας του στο πρωτάθλημα!

ΤΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της εθνικής δεν τον χρησιμοποίησε στα δύο αυτά παιχνίδια, αλλά χθες τον έριξε για πρώτη φορά στη μάχη. Ο Λέσκοτ πρόλαβε, βέβαια, να αγωνιστεί μόλις τέσσερα λεπτά ως σέντερ-μπακ, αφού στο 49 πήγε στο αριστερό άκρο της άμυνας, επειδή τραυματίστηκε ο Ασλι Κόουλ. Αν, μάλιστα, ο διεθνής μπακ της Τσέλσι δεν ξεπεράσει το πρόβλημα του, τότε ο Λέσκοτ θα ξεκινήσει για πρώτη φορά βασικός με τη φανέλα της εθνικής στο ντέρμπι της προσεχούς Τετάρτης στη Μόσχα στη Ρωσία.

Για άλλους ποδοσφαιριστές ένα τέτοιο παιχνίδι ίσως και να προκαλούσε λίγο φόβο. Όταν, όμως, έχεις φτάσει μια ανάσα από τον θάνατο, δεν έχεις να φοβάσαι για τίποτα…

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΕΩΣ"

Για τα αίτια τα οποία τον οδήγησαν στην παραίτησή του από τη θέση του αντιπροέδρου της Σούπερ Λίγκα, μίλησε στον SuperΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Πηλαδάκης. Ο πρόεδρος της ΑΕΛ, έθιξε το θέμα της κακής διαιτησία στα ελληνικά γήπεδα, το πολυσυζητημένο γκολ του Λουτσιάνο απέναντι στην ομάδα του, τις προοπτικές ώστε να διορθωθεί η κατάσταση, ενώ έκλεισε κάνοντας μία μίνι αναφορά στης πορεία των ελληνικών ομάδων στα ευρωπαϊκά Κύπελλα. «Ήταν θέμα ηθικής τάξης όταν συμβαίνουν πράγματα που με βρίσκουν αντίθετο πρέπει να τα πω», τόνισε μεταξύ άλλων.

Αρχικά ο ισχυρός άνδρας των Κυπελλούχων Ελλάδας, αναφέρθηκε στους λόγους που τον οδήγησαν στην παραίτησή του από την αντιπροεδρία της Σούπερ Λίγκα: «Με την παραίτησή μου από την θέση του Αντιπροέδρου της Σούπερ Λιγκ, μου έφυγε ένας βάρος ψυχολογικό και συναισθηματικό. Έτσι κι αλλιώς δεν είχα συνδυάσει το πέρασμά μου από το ποδόσφαιρο με καρέκλες. Δεν έχω καμία αντίθετη άποψη με την Σούπερ Λίγκα αλλά με κάποιους συναδέλφους μου εκεί. Ήταν θέμα ηθικής τάξης όταν συμβαίνουν πράγματα που με βρίσκουν αντίθετο πρέπει να τα πω. Η φάση του Λουτσιάνο εξέθεσε την Ελλάδα και τον θεσμό του ποδοσφαίρου. Εμείς το αντιμετωπίσαμε οι μισοί με γέλια και οι άλλοι μισοί σαν μαγκιά. Αναγνωρίζω ότι η πλειοψηφία των παραγόντων θέλει το ποδόσφαιρο να μπει σε μια τάξη.

Όταν όμως η ΚΕΔ μπορεί να αφήνει ατιμώρητους κάποιους διαιτητές, δεν μπορώ και εγώ να λέω ότι θα διορθώσουμε το ποδόσφαιρο. Ήλπιζα μέχρι την ύστατη στιγμή ότι αυτοί που ήθελαν να έχουν την ευθύνη των ορισμών, θα έχουν και την υπευθυνότητα να τιμωρήσουν όταν πρέπει. Η δική μου καταγγελία θα συνεχίσει μέχρι να σταματήσω να είμαι στο ποδόσφαιρο. Δεν ζω απ’ το ποδόσφαιρο και έχω την πολυτέλεια να λέω ότι λέω. Μερίδα των μεγάλων ομάδων δεν ασχολείται με το θέμα γιατί δεν θα νιώσουν ποτέ στο πετσί τους αυτό που παθαίνουν οι ομάδες, από την πέμπτη θέση και κάτω».

Στη συνέχεια, ο Γιώργος Πηλαδάκης, επεσήμανε κάποια πράγματα, προκειμένου να διορθωθεί σε κάποιο βαθμό η κατάσταση στο θέμα της διαιτησίας: «Η Σούπερ Λιγκ μπορεί να κάνει πολλά αν υπάρχει σύμπνοια. Δεν υπάρχει καμία σύγκρουση σε αυτό το θέμα με την ΕΠΟ. Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει κόντρα για τη διαιτησία. Απλά και οι αρμόδιες αρχές της ΕΠΟ πρέπει να καταλάβουν ότι οφείλουν να δώσουν μια μεγαλύτερη βαρύτητα στην Λίγκα. Ακόμη, να προβάλουμε τους καλούς διαιτητές. Για να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να γυρίσει ο τροχός πρέπει να ταρακουνηθούν τα νερά. Ο θεσμός της διαιτησίας να σέβεται τις αρχές του, ο καλός να επιβραβεύεται και ο κακός να τιμωρείται».

Κλείνοντας, μίλησε και για την φετινή ευρωπαϊκή περιπέτεια της ομάδας του στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ, χωρίς να παραλείψει να ευχηθεί να περάσουνε και οι τέσσερις εκπρόσωποί μας στην επόμενη φάση του θεσμού: «Για το ΟΥΕΦΑ ήλπιζα σε μια αξιοπρεπή εμφάνιση και ο θεός μου το έφερε. Έχω ζήσει αρκετά πράγματα στην μικρή μου εμπειρία. Στα επόμενα 4 παιχνίδια πρέπει να κάνουμε σωστή διαχείριση και μετά θα δούμε πού βρισκόμαστε. Εύχομαι να περάσουνε όλοι οι εκπρόσωποι της Ελλάδας».

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΑΕΛ ΓΙΑ ΑΓΓΛΙΑ

Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 ενημερώνει ότι διοργανώνει εκδρομή με πτήση τσάρτερ για την παρακολούθηση του αγώνα με την Έβερτον στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής των ομίλων του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ.

Η πτήση αναχωρεί την Τετάρτη 24/10 στις 10π.μ. από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου Βόλου με προορισμό το Λίβερπουλ και η επιστροφή θα γίνει το βράδυ της 25ης Οκτωβρίου μετά από το τέλος της αναμέτρησης στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Από την Αθήνα υπάρχει πρόβλεψη για μετακίνηση και επιστροφή στη Λάρισα, εφόσον ζητηθεί από τους συμμετέχοντες στην εκδρομή.


Μέχρι και την Πέμπτη 18/10 προτεραιότητα στη δήλωση συμμετοχής έχουν οι φίλοι της ΑΕΛ που πήραν μέρος στην εκδρομή της ΠΑΕ για το Μπλάκμπερν. Από την Παρασκευή 19/10 και εφόσον υπάρξει διαθεσιμότητα θέσεων, θα είναι δυνατή η δήλωση συμμετοχής από το σύνολο των φίλων της ομάδας. Το κόστος ορίζεται στα 600 ευρώ και στο πακέτο περιλαμβάνονται τα αεροπορικά εισιτήρια, τα έξοδα διαμονής, τα εισιτήρια του αγώνα και όλες οι μετακινήσεις.


Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή από την Τρίτη 16/9 στα γραφεία της ΠΑΕ (Ερυθρού Σταυρού 1-3) με την καταβολή του αντίστοιχοι ποσού.


ΠΑΕ ΑΕΛ 1964


ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ... ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ"

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για την απόφαση του να παραιτηθεί από την θέση του αντιπροέδρου της Σούπερ Λίγκας λόγω της μη τιμωρίας του διαιτητή Ζολώτα.

«Το σκεπτικό της παραίτησης μου από την θέση του αντιπροέδρου της Σούπερ Λίγκας είναι απλό. Δεν θέλησα να συμβιβαστώ με μία κατάσταση που η ΚΕΔ θέλει να διορίζει τους διαιτητές και θέλει να έχει την ασυλία τους και όχι την τιμωρία τους. Στην Γενεύη η UEFA γελάει με την απόφαση αυτή, μάλιστα μας είπαν ότι φτιάξαμε καινούργιους κανονισμούς. Μίλησα με τον πρόεδρο της Μπλάκμπερν και μου είπε ότι η συγκεκριμένα φάση έγινε θέμα στην Πρέμιερ Λιγκ. Δεν μπορώ να συμβιβαστώ με αυτή την κατάσταση και δεν κάνω κακό στην Σούπερ Λίγκα γιατί δεν είναι στην αρμοδιότητα της η τιμωρία των διαιτητών. Η θέση μου είναι ξεκάθαρη, δεν με συγκίνησε η θέση του αντιπροέδρου, απλώς ασχολήθηκα για να βοηθήσω. Μάλλον κάποιοι άλλοι άνθρωποι δεν συγκινήθηκαν και δεν θέλουν να βοηθήσουν για το καλό του ποδοσφαίρου. Είναι λίγοι αυτοί που δεν θέλουν να αλλάξει κάτι, εξυπηρετούν σκοπούς που δεν έχουν να κάνουν με το καλό του ποδοσφαίρου. Οι επιλογές είναι δύο. Να συμβιβαστείς και να μην κάνεις τίποτα ή να μην συμβιβαστείς και να προσπαθήσεις να αντιδράσεις. Αυτό έκανα εγώ και ο κόσμος θα με κρίνει. Την συγκεκριμένη φάση την έστειλε ο Θεός για να εκτεθούν άνθρωποι και καταστάσεις, δεν είναι μόνο η συγκεκριμένη φάση που καυτηριάζω αλλά η γενικότερη διαιτησία του».

Και συνέχισε λέγοντας:
«Ο συγκεκριμένος διαιτητής έκανε τρεις άσχημες διαιτησίες με συγκεκριμένες ομάδες. Ή είναι πολύ καλός και το έκανε εσκεμμένα ή είναι πολύ κακός και πρέπει να τον διώξουν. Υπάρχουν και καλοί διαιτητές να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Έχουμε παίξει τέσσερις αγώνες, έχουμε δύο ισοπαλίες εντός έδρας και συγχαρητήρια στις ομάδες αυτές. Αυτά που λέω δεν το κάνω, όπως λένε ορισμένοι, για να έχω μαζί μου την διαιτησία. Σας διαβεβαιώνω ότι θα είμαι πιο σκληρός αν ωφεληθώ, αν θέλεις να πετύχεις κάτι πρέπει να ξεκινήσεις μέσα από το σπίτι σου. Έχει να κάνει με θέματα ηθικής τάξης με τα οποία δεν συμβιβάζεσαι».

Ο Κώστας Πηλαδάκης υπογράμμισε στην συνέχεια: «Ο λόγος που οι ομάδες μας πάνε καλά είναι ότι κανείς δεν ασχολείται με την διαιτησία. Για τον ίδιο λόγο πάει καλά και η Εθνική ομάδα. Αν δεν λειτουργούσαν σωστά οι θεσμοί στην Ευρώπη, θα κατακτούσαμε το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα; Εμείς γιατί να έχουμε ευθύνη των όσων κάνουμε και οι διαιτητές να έχουν ασυλία; Δεν έκανα καμία δήλωση μετά το γκολ του Λουτσιάνο γιατί σέβομαι τους θεσμούς. Όταν δίνεις ασυλία σε ένα τέτοιο λάθος, δείχνεις ότι δεν θέλεις να βάλεις τάξη σε ορισμένα κακώς κείμενα. Είμαι στο παραπέντε για να αποχωρίσω από το ποδόσφαιρο, όπως και άλλοι παράγοντες και ορισμένοι κύριοι θα χαρούν ιδιαίτερα αν το πράξω. Όλοι έχουμε ένα συκώτι και το βιολογικό κομμάτι, έχουμε την υγεία μας και όταν βλέπουμε να πειράζεται τότε πρέπει να το δούμε διαφορετικά».

ΠHΛΑΔΑΚΗΣ: "ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ"

Ο Κώστας Πηλαδάκης μίλησε σήμερα στο ΣΟΥΠΕΡ ΣΠΟΡ FM 90.1 της Λάρισας, αναφορικά με το θέμα της παραίτησής του από την αντιπροεδρία της Σούπερ Λίγκας. Πάμε να δούμε τα κυριότερα σημεία που αναφέρθηκε.

«Μπήκα στη Σούπερ Λίγκα όχι για να βοηθήσω την ΑΕΛ, αλλά για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου και την πρόοδο αυτού του φορέα. Αυτός ήταν ο πρωταρχικός στόχος. Από τη στιγμή που έβλεπα ότι ορισμένα πράγματα δεν άλλαζαν, αναγκάστηκα να παραιτηθώ από την αντιπροεδρία. Ήταν το μόνο που μπορούσα να κάνω, για να δείξω δυσαρέσκεια για ότι γίνονταν.

Έχω καταλάβει ότι πολλοί πρόεδροι δεν κοιτούν να βοηθήσουν το ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά θέλουν να βοηθήσουν της ομάδες τους μέσα από τη Σούπερ Λίγκα. Μου αρέσει να υπάρχει δικαιοσύνη, διαφάνεια και έτσι θα συνεχίσουμε στην ΑΕΛ. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος στον κόσμο. Ό,τι έγινε στο Περιστέρι, με οδήγησε στη συγκεκριμένη απόφαση. Πηγαίνοντας στην Αγγλία, μου μίλησε ο πρόεδρος της Μπλάκμπερν, όπως και άλλοι για ό,τι είχε γίνει. Κανείς δεν το πίστευε. Είχαν σαστίσει με αυτά που είδαν στην τηλεόραση.

Αν δω ότι η ομάδα μου θα ευνοηθεί σε ορισμένα ματς από τη διαιτησία, θα βγω και θα πω.Από τη στιγμή που ο κ. Μπίκας έγινε εκπρόσωπος της Σούπερ Λίγκα και είχε την εμπιστοσύνη όλων μας, θεωρούσα ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσει το ποδόσφαιρο. Είδαμε ότι δεν αποδόθηκε δικαιοσύνη. Θα πορευτούμε μόνοι μας από εδώ και πέρα.

Σχετικά με το νέο γήπεδο, ο κ. Ιωαννίδης δεν έχει πάρει ακόμα τις αρμοδιότητες για να πάρει αποφάσεις για το νέο γήπεδο. Είμαστε σε θέση αναμονής και έχουμε αισιοδοξία. Περιμένουμε τις αποφάσεις της Κυβέρνησης».

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ...ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΑ

Θα έχουν να το θυμούνται το Σαββατοκύριακο που πέρασε οι παίκτες της ΑΕΛ, μιας και ήταν ουσιαστικά η ...ανάσα τους λίγο πριν από την έναρξη του αγωνιστικού "γολγοθά" που τους περιμένει το προσεχές διάστημα, με μια σειρά από δύσκολα αλλά και κρίσιμα παιχνίδια.

Έτσι λοιπόν, από σήμερα που επιστρέφουν όλοι σε ρυθμούς προπονήσεων ξεχνούν τη λέξη "ξεκούραση" και θα πρέπει να προσηλωθούν στους στόχους της ομάδας και στην όσο το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία τους, για τα ευρωπαϊκά ματς αλλά και για τα παιχνίδια του πρωταθλήματος που ακολουθούν.

Αποτελεί αναμφίβολα και για τους ίδιους μια πρωτόγνωρη κατάσταση τα όσα θα ζήσουν εντός των επόμενων ημερών και μόνο κάποιοι εξ αυτών είχαν στο παρελθόν ανάλογες εμπειρίες (ο Νίκος Νταμπίζας φορώντας την φανέλα της Νιουκάστλ, ο Ηλίας Κώτσιος με την φανέλα του Παναθηναϊκού, αλλά και ο Στέλιος Βενετίδης με την φανέλα του Ολυμπιακού) και θα προσπαθήσουν πλέον να τις περάσουν και στους συμπαίκτες τους.

ΑΕΚ: ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΤΗΝ ΑΕΛ

Μετά το διήμερο ρεπό οι παίκτες της ΑΕΚ επέστρεψαν σήμερα στις επάλξεις και ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για την εντός έδρας αναμέτρηση του προσεχούς Σαββάτου (19:00) απέναντι στη ΑΕΛ, για την πέμπτη αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ.

Ο Λορένσο Σέρα Φερέρ, που πέρασε τις προηγούμενες τρεις ημέρες στη Μαγιόρκα μαζί με την οικογένειά του, δεν έχει στη διάθεσή του τους διεθνείς Δέλλα, Λυμπερόπουλο (Εθνική Ελλάδας), Μάχο (εθνική Αυστρίας), Τόζερ (εθνική Ουγγαρίας), Χετεμάι (εθνική Ελπίδων Φινλανδίας), Κονέ, Παπασταθόπουλο και Πλιάτσικα (Εθνική Ελπίδων Ελλάδας).

Οι πέντε πρώτοι αναμένεται να επιστρέψουν στη βάση τους την Πέμπτη, πράγμα που σημαίνει πως θα προπονηθούν κανονικά μόνο για μία ημέρα, την Παρασκευή. Οι Κονέ, Παπασταθόπουλος και Πλιάτσικας θα ξεκινήσουν προπονήσεις την Τετάρτη, αφού θα ενσωματωθούν στις προπονήσεις της ΑΕΚ μία ημέρα νωρίτερα.

Οι Μιχάλης Παυλής και Νίκος Μπαρμπούδης ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις με την Εθνική Νέων και είναι από σήμερα στη διάθεση του προπονητή τους. Αμφότεροι έπαιξαν στη φιλική ήττα με 4-0 από τη Λάρισα (σε όλη τη διάρκεια ο Μπαρμπούδης, για 80 λεπτά ο Παυλής).

ΒΟΜΒΑ... ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΠΗΛΑΔΑΚΗ

Δήλωση παραίτησης του Κώστα Πηλαδάκη από την αντιπροεδρεία της Superleague:

"ΕΧΟΥΝ περάσει περίπου τρεις εβδομάδες από τον αγώνα Ατρόμητος – ΑΕΛ 1964, όταν όλη η Ελλάδα διαπίστωνε για μία ακόμη φορά την έλλειψη αξιοπιστίας της διαιτησίας. Άλλοι αντιμετώπισαν τη συγκεκριμένη διαιτητική συμπεριφορά με σκεπτικισμό, άλλοι με εκνευρισμό και άλλοι με χιούμορ, ανάλογα με τον χαρακτήρα τους, αλλά κυρίως με τον βαθμό ενδιαφέροντός τους ως προς το αποτέλεσμα που διαμορφώθηκε από τα μεγάλα ως και ακραία διαιτητικά λάθη των Ζολώτα – Μαυρόπουλου. Όλοι, όμως, χρησιμοποίησαν τη γνωστή φράση: «Μία από τα ίδια θα δούμε και φέτος…»

Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 – παρά το γεγονός ότι στην ευρωπαϊκή μας εμπειρία όλοι διαπιστώσαμε ότι ασχολήθηκαν με περιπαικτικά σχόλια τόσο στην Πρέμιερ Λιγκ όσο και στην ΟΥΕΦΑ με το γκολ του Λουτσιάνο - αποφάσισε να αναμένει ευλαβικά την απόφαση της ΚΕΔ. Διατηρούσαμε έτσι την ελπίδα ότι θα αποδοθεί δικαιοσύνη. Δυστυχώς διαψευστήκαμε οικτρά. Η ποινή που επιβλήθηκε από τα αρμόδια όργανα όχι μόνο δεν αποδίδει δικαιοσύνη, όχι μόνο δεν εξυπηρετεί τη λογική του παραδειγματισμού, αλλά καταδεικνύει μια γενικότερη φιλοσοφία, που υπάρχει χρόνια και χρόνια στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Πριν από δύο χρόνια ζητήθηκε από την ΚΕΔ να αναλάβει τον ορισμό των διαιτητών. Όπως μας ανέλυσε δια του προέδρου κ. Ψυχομάνη, είναι ο μόνος τρόπος για να αναλάβει η ίδια εξολοκλήρου και την ευθύνη για την παρουσία των ρέφερι στους αγώνες του πρωταθλήματος. Αυτό που δεν μας εξήγησαν ή μας απέκρυψαν - όπως αποδεικνύεται στην πράξη -είναι ότι ο ορισμός είναι ο μόνος τρόπος για να εφαρμόζεται η κατά περίπτωση ασυλία τους. Όπως συνέβη στην προκειμένη περίσταση με την … «εξοντωτικά» προσχηματική ανώτερη (;) τιμωρία των Ζολώτα – Μαυρόπουλου.

Δεν μας εξήγησαν όμως τι περισσότερο εγκληματικό έκαναν και πήγαν σπίτι τους οι διεθνείς Τσαχειλίδης και Μπριάκος πέρσι. Μήπως οι πρωταγωνιστές του Περιστερίου είχαν πρότερο έντιμο βίο; (Γιατί άλλα θυμόμαστε εμείς από τα παιχνίδια Πανιωνίου – Ατρομήτου, ΑΕΛ- ΟΦΗ και Εργοτέλη – ΑΕΛ πέρσι. Αραγε είναι σύμπτωση σε ποια ματς «επιλέγει» να είναι κακός ο κατά την ΚΕΔ καλός διαιτητής Ζολώτας; Για τον κ. Μαυρόπουλο, συμμεριζόμενοι το προσωπικό του θέμα, δεν θα επεκταθούμε). Βλέποντας αυτά νιώθουμε υπόλογοι για την υπόσχεση που δώσαμε στον κόσμο ότι θα αλλάξουμε – προς το καλύτερο – το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ότι πλέον θα αποδίδεται δικαιοσύνη αδιακρίτως, ότι θα υπάρχει αντικειμενικότητα, ότι θα επιβάλλεται παντού διαφάνεια. Η νέα γενιά φιλάθλων δεν θέλει ψέματα και κουκουλώματα. Θέλει αλήθεια και αντικειμενικότητα για να συμμεριστεί το όραμά μας και να στηρίξει το οικοδόμημα που λέγεται ελληνικό ποδόσφαιρο. Η νοοτροπία του «δε βαριέσαι» ή «συμβαίνουν αυτά», δεν συμβαδίζει με τη δική μας λογική, ούτε μπορεί να μας οδηγήσει σε πρόοδο.

Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε την σκληρή κριτική της κοινής γνώμης για τον δρόμο, που αποφασίζουμε να ακολουθήσουμε από εδώ και στο εξής. Για εμάς, όμως, δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Είναι πάνω απ’ όλα ζήτημα αξιοπρέπειας.

Συναισθανόμενος, λοιπόν, την τεράστια πικρία για την απόφαση της ΚΕΔ, η οποία ανοίγει τον «ασκό του Αιόλου» για την κατά περίσταση ασυλία των κακών διαιτησιών, αλλά και την ευθύνη απέναντι στον κόσμο, παραιτούμαι από τη θέση του αντιπροέδρου της Superleague.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους με εμπιστεύτηκαν, αλλά μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι οι θέσεις μου δεν μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό, που αρκετοί παράγοντες ονειρευόμαστε για το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Γνωρίζω ότι με την απόφασή μου αυτή αναλαμβάνω τον κίνδυνο να τύχουμε ως ΑΕΛ σε θέματα διαιτησίας, ανάλογης αντιμετώπισης με την περσινή σεζόν. Σε ζητήματα ηθικής τάξης, όμως, για εμάς δεν χωρούν συμβιβασμοί. Να είστε βέβαιοι, ωστόσο, ότι την ίδια – και σκληρότερη - στάση θα ακολουθήσουμε και σε οποιαδήποτε περίπτωση η ομάδα μας ωφεληθεί παράτυπα".

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

17:30 ΕΤ3: ΑΙΓΑΛΕΩ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ Πρωτάθλημα Β Εθνικής (Ζ)

ΣΠΟΡ+

14:00 AΡΗΣ – ΠΑΟΚ A1 Βόλεϊ Ανδρών (Ε)
16:00 ΚΥΠΡΟΣ – ΟΥΑΛΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (E)
18:00 WRC
19:00 ΠΑΟ –ΧΙΟΥΣΤΟΝ Φιλικός Αγώνας Μπάσκετ (Ε)
21:30 ΠΑΟ-ΣΑΝ ΑΝΤΟΝΙΟ Φιλικός Αγώνας Μπάσκετ (Ε)
00:05 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ Superleague (E)
02:00 ΑΕΚ – ΆΡΗΣ A1 Βόλεϊ Ανδρών (Ε)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

19:00 NET: ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
20:00 SS1: TRANSWORLD SPORTS
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
23:00 SS1: ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ 00:00
SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

15/10/2000 Ο ποδοσφαιριστής της ερασιτεχνικής Κρος Φαρμ Παρκ Σέλτικ Lee Tod αποβάλλεται μόλις στο 2ο δευτερόλεπτο του αγώνα με την Τάουντον Ιστ Ριτς Γουόντερερς δημιουργώντας το ρεκόρ της πιο γρήγορης αποβολής όταν βρίζει τον διαιτητή επειδή σφύριξε την σέντρα του αγώνα δίπλα στο αυτί του. Το προηγούμενο ρεκόρ ανήκε στον Kevin Pressman, τερματοφύλακα της Σέφιλντ Γουένσντεη που είχε αποβληθεί στο 13ο δευτερόλεπτο. Ο Tod θα τιμωρηθεί με πρόστιμο και αποκλεισμό 35 ημερών από τους αγώνες της ομάδας του

15/10/1997 Ο πιλότος της RAF Andy Greene σπάει στο Black Rock Desert το φράγμα του ήχου, ορίζοντας για πρώτη φορά παγκόσμιο υπερηχητικό ρεκόρ με 763.035 μίλια την ώρα (ήχος = 751.251)

15/10/1983 Οι Chicago Black Hawks και οι Toronto Maple Leafs σκοράρουν 5 γκολ σε 1:24 σημειώνοντας ρεκόρ του NHL για τα 5 πιο γρήγορα γκολ από 2 ομάδες

15/10/1980 Η Ελλάδα νικά τη Δανία 1-0 (Κούης) στην Κοπεγχάγη. Οι εκπληκτικές αποκρούσεις του τερματοφύλακα Νίκου Σαργκάνη στον αγώνα εκείνο του χαρίζουν το προσωνύμιο “Φάντομ”

15/10/1969 Η πρώτη τηλεοπτική μετάδοση ποδοσφαιρικού αγώνα από ελληνικό έδαφος γίνεται από την ΕΡΤ από το Καυτανζόγλειο Στάδιο στον αγώνα Ελλάδα- Ελβετία (4-1) για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Μεξικού, με γκολ των Κούδα, Μποτίνου (2) και Σιδέρη- και περιγραφή του Γιάννη Διακογιάννη

15/10/1924 Το πηδαλιούχο αερόστατο “ΖΕΠΕΛΙΝ 126” με πιλότο τον ταγματάρχη Hugo Hekner προσγειώνεται στη Νέα Υόρκη έχοντας διασχίσει τον Ατλαντικό σε 81 ώρες και 17 λεπτά, με αφετηρία το Φριντριχσχάφεν

15/10/1887 Η Preston κερδίζει την Hyde United με 26-0 σημειώνοντας ρεκόρ στα βρετανικά γήπεδα

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

ΦΙΛΙΚΗ ΤΕΣΣΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΝΕΩΝ

Η ΑΕΛ νίκησε 4-0 την Εθνική Νέων στο Αλκαζάρ, σε φιλικό αγώνα που διοργάνωσε Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Νομού Λάρισας για την ενίσχυση του Ταμείου Αρωγής της.

Ο Γιώργος Δώνης, που δεν κάθησε στον πάγκο αλλά παρακολούθησε την αναμέτρηση από τις εξέδρες, χρησιμοποίησε ως επί το πλείστον ποδοσφαιριστές που δεν είχαν μέχρι στιγμής μεγάλο χρόνο συμμετοχής στους επίσημους αγώνες, ενώ έδωσε ευκαιρίες και σε δύο παίκτες από την ομάδα Νέων (Ραχωβίτη και Πολύζο).

Το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο πρώτο ημίχρονο όταν και σημειώθηκαν και τα τέσσερα γκολ της αναμέτρησης με τους Κόζλεϊ (17’, 40’), Μουνιόθ (22’) και Πούτα (44’).

Στα αξιοσημείωτα το γεγονός ότι αγωνίστηκε για ένα ημίχρονο ο Στέλιος Βενετίδης, έχοντας ξεπεράσει το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπιζε το τελευταίο διάστημα.

Η ΑΕΛ είχε και άλλες ευκαιρίες (19’ Μπαχράμης, 53’ Μουνιόθ, 64’ Βεργώνης), ενώ η Εθνική Νέων είχε μία καλή στιγμή με τον Παυλή (9’) και άλλες δύο με τον Μπουτζίκο (65’, 68’).

Πριν από την έναρξη του αγώνα η διοίκηση της ΕΠΣΝΛ τίμησε την ΑΕΛ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος με πλακέτα που παρέλαβε ο αρχηγός, Παναγιώτης Μπαχράμης, ενώ βράβευσε και την Εθνική Νέων για την 2η θέση στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Αυστρίας.

Εθνική Νέων:
Ανδρούτσος (49’ Μπαμπανιώτης), Μπαρμπούδης, Κύργιας, Λαμπρόπουλος, Μπουτζίκος, Λαζαρίδης (74’ Φελέκης), Δρόσος (46’ Γαλάνης), Ψιάνος (66’ Τομαράς), Ματσούκας (60’ Ρες), Παυλής (80’ Ασλανίδης), Ιορδανίδης (46’ Μπαλής).

ΑΕΛ:
Χριστόπουλος (60’ Μακρής), Βενέτης (46’ Ραχωβίτης), Μπουκουβάλας, Πούτας, Βενετίδης (46’ Πολύζος), Μπαχράμης (46’ Μάγγος), Βεργώνης, Ιγκλέσιας, Λαμπρόπουλος, Μουνιόθ, Κόζλεϊ.

Ο ΔΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΟΥ...

Στο "Γκουντισον Παρκ" γράφεται ιστορία... Ο Γιώργος Δώνης καταρρίπτει το ρεκόρ του Γιάτσεκ Γκμοχ.

Όταν το περασμένο Απρίλιο ο Γιώργος Δώνης γκρέμιζε το ρεκόρ του Κρίστο Μπόνεφ και γίνονταν ο σερί μακροβιότερος προπονητής στην ιστορία της ΑΕΛ, ήταν βέβαιο ότι ένα νέο κεφάλαιο άνοιγε με τις καλύτερες προοπτικές. Λίγες μέρες αργότερα η "βασίλισσα του κάμπου" φορούσε στο κεφάλι της το 3ο στέμμα. Βέβαια η ρώσικη ρουλέτα του τελευταίου αγώνα στην Καλαμαριά δεν άφησε και πολλά περιθώρια για ασυνήθιστους πανηγυρισμούς κι έτσι το Κύπελλο Ελλάδος ξαναήρθε στον Πηνειό με συγκρατημένα επινίκια. Στον ορίζοντα όμως κάτι διαφορετικό άρχισε να αχνοφέγγει...

Η φοβερή εμπειρία της τελευταίας αγωνιστικής, όπου μέσα σε 90 λεπτά παίχτηκε κορόνα-γράμματα η παραμονή της Κυπελλούχου στη Super League, αποτέλεσε οδηγό για την παραπέρα πορεία. Το ρόστερ ξεκαθάρισε με αξιοκρατικά κριτήρια και οι ποδοσφαιριστές που αποκτήθηκαν, σίγουρα έδειχναν καλύτεροι των προκατόχων τους κι όλα έπειθαν ότι το πάθημα είχε γίνει μάθημα και οι εμπειρίες που απέκτησαν προπονητές και διοίκηση, ήταν πλέον φάροι φωτεινοί.

Ξεκινώντας η φετινή περιπέτεια της ΑΕΛ σε τρία μέτωπα, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που διέβλεπαν μια αγωνιστική άνοδο σε σχέση με τις προηγούμενες περιόδους. Από τη μια μεριά υπήρχε το ασφαλέστατα καλύτερο ρόστερ κι από την άλλη η απόκτηση εμπειριών που καταδείκνυε ότι ο Γιώργος Δώνης όχι απλά θα μείωνε τα λάθη του, που κυρίως προέρχονταν από αυθορμητισμό, αλλά θα δημιουργούσε πλέον ένα σύνολο με σοβαρό υπόβαθρο.

Η προετοιμασία σε Καρπενήσι και Ιταλία, απλά επιβεβαίωσε την διαφαινόμενη αναβάθμιση. Η οποία έδωσε τα πρώτα της ηχηρά δείγματα στους αγώνες με την Μπλάκμπερν. Από 'κει και πέρα, η αισιοδοξία υπάρχει και η πλειοψηφία των Λαρισαίων πιστεύει ότι οι αγώνες με τη Βέροια και τον Λεβαδειακό, απλά ήταν εξαιρέσεις σ' έναν κανόνα που φέτος θα εφαρμοστεί χωρίς θεαματικές παρεκκλίσεις.

Το ερχόμενο όμως Σάββατο ξεκινά ο γολγοθάς της ΑΕΛ, καθώς εκείνη τη μέρα θα αντιμετωπίσει την ΑΕΚ στην καλογρέζα, ενώ 5 μέρες αργότερα, υπάρχει η ευρωπαϊκή τιτανομαχία στο "Γκούντισον Παρκ" απέναντι στην Έβερτον. Δυο ματς που συνδέονται ιστορικά με τον σημερινό τεχνικό ηγέτη των "βυσσινί", ο οποίος το Σάββατο ισοφαρίζει το ρεκόρ του Γιάτσεκ Γκμοχ και επί αγγλικού εδάφους γίνεται ο προπονητής - ρέκορντμαν - στην 43χρονη μέχρι τώρα πορεία της Λαρισινής ομάδας. Με 124 επίσημους αγώνες στο ενεργητικό του, ο Γιώργος Δώνης περνά στην κορυφή αφήνοντας πίσω του τον μεγάλο Γιάτσεκ.

Σε 12 μέρες μέσα στο "Γκούντισον Παρκ" θα γυρίσει ακόμα μία σελίδα στην ιστορία της "βασίλισσας". Εκείνη η μέρα θα είναι τελείως διαφορετική. Δεν θα έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες. Προς το παρόν, απλά την περιμένουμε...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΩΝΗΣ:

Πρωτάθλημα: 94
Κύπελλο: 24
Ευρώπη: 4
Σύνολο: 122

ΓΙΑΤΣΕΚ ΓΚΜΟΧ:

Πρωτάθλημα: 101
Κύπελλο: 22
Ευρώπη: -
Σύνολο: 123

ΚΡΙΣΤΟ ΜΠΟΝΕΦ:

Πρωτάθλημα: 93
Κύπελλο: 18
Ευρώπη: -
Σύνολο: 111

Πηγή: the "match"


ΤΕΣΤ "DRIVE" ΓΙΑ ΒΕΝΕΤΙΔΗ...

Μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να τεστάρει τον Στέλιο Βενετίδη που αποθεραπεύτηκε, έχει ο Γιώργος Δώνης στο αποψινό φιλικό με την Εθνική Νέων (19:30, Αλκαζάρ), που το διοργανώνει η ΕΠΣΛ για την ενίσχυση του Ταμείου Αρωγής.

Ο διεθνής αριστερός μπακ, ο οποίος λόγω τραυματισμού στο φιλικό τουρνουά της ΑΕΚ έχασε όλα τα επίσημα παιχνίδια της ΑΕΛ, έχει επιστρέψει στον κανονικό ρυθμό προπόνησης και σήμερα θα κάνει την επανεμφάνισή του. Ο Δώνης Θέλει να δει σε τι κάτάσταση βρίσκεται ο Βενετίδης, προκειμένου να ξέρει αν και πότε θα μπορεί να τον υπολογίζει για τη δύσκολη σειρά αγώνων που ακολουθούν, αρχής γενομένης από αυτόν με την ΑΕΚ το ερχόμενο Σάββατο.

Ο Γιώργος Δώνης επέλεξε για τον αυριανό αγώνα 15 ποδοσφαιριστές, στους οποίους περιλαμβάνονται και δύο παίκτες από την ομάδα Νέων της ΑΕΛ, ο Θεόφιλος Ραχωβίτης και ο Αποστόλης Πολύζος. Η αποστολή της Λάρισας για το συγκεκριμένο παιχνίδι απαρτίζεται από τους: Χριστόπουλος, Μακρής, Ραχωβίτης, Πολύζος, Μπουκουβάλας, Βενετίδης, Βενέτης, Ιγκλέσιας, Λαμπρόπουλος, Βεργώνης, Μπαχράμης, Μουνιόθ, Κόζλεϊ, Μάγγος και Πούτας.

Να επισημάνουμε ότι για τον αυριανό αγώνα δεν ισχύουν οι κάρτες διαρκείας (αφού διοργανώτρια του φιλικού αγώνα είναι η ΕΠΣΛ κι όχι η ΠΑΕ ΑΕΛ), ενώ οι τιμές των εισιτηρίων είναι οι εξής:

Θύρα 1 και 5: 10 ευρώ
Θύρα 2, 3,4: 20 ευρώ
Θύρα 10: 15 ευρώ.

Οι θύρες θα ανοίξουν στις 18:00 και τα εισιτήρια θα πωλούνται ως εξής:

- Από το ταμεία της θύρας 1 για τις θύρες 1,2,3,4.
- Από το ταμείο της θύρα 10 για την θύρα 10.
- Από το κεντρικό ταμείο δίπλα από την μπουτίκ (στο γήπεδο) για όλες τις θύρες.

ΑΝΑΣΕΣ....

Μία πρωινή προπόνηση περιελάμβανε το χθεσινό μενού για τους παίκτες της "βασίλισσας του κάμπου", οι οποίοι στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι και θα έχουν την ευκαιρία το Σαββατοκύριακο να απολαύσουν το ρεπό τους, γεμίζοντας παράλληλα τις μπαταρίες τους.

Άλλωστε ο Θεσσαλονικιός προπονητής στην τελευταία του ομιλία ήταν ξεκάθαρος: "Ξεκουραστείτε γιατί από Δευτέρα μας περιμένει σκληρή δουλειά". Ο τεχνικός των Κυπελλούχων Ελλάδος έκρινε σωστό να αποφορτίσει τους παίκτες του τη δεδομένη χρονική στιγμή, καθώς στη συνέχεια το πρόγραμμα είναι βαρύ με υποχρεώσεις, τόσο εντός, όσο εκτός των τειχών.

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

15:00 ET1: ΣΑΝ ΑΝΤΟΝΙΟ ΣΠΕΡΣ-ΠΑΟ Φιλικός Αγώνας (Ε)
21:00 SS1: ΒΑΣΚΟ ΝΤΑ ΓΚΑΜΑ - ΜΠΟΤΑΦΟΓΚΟ Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Βραζιλίας (Ζ)

ΣΠΟΡ+

11:00 ΜΙΛΑΝ – ΜΠΕΝΦΙΚΑ Champions League (E)
13:00 ΣΑΧΤΑΡ – ΣΕΛΤΙΚ Champions League (E)
15:00 ΑΕΚ – ΕΑΠ (E)
17:00 ΙΡΛΑΝΔΙΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (E)
19:00 ΑΓΓΛΙΑ – ΕΣΘΟΝΙΑ (E) Προκριματικά Euro 2008 (E)
21:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ – ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ (E)
23:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ: ΑΪΝΤΧΟΦΕΝ-ΦΕΓΕΝΟΡΤ (E)
00:50 WRC
01:10 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΙΠΠΑΣΙΑΣ
04:00 ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ TV: ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ – ΤΟΤΤΕΝΑΜ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

22:00 NET: ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
00:30 ET3: ΣΠΟΡ ΣΤΟ ΤΡΙΑ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ....

14/10/1973 O τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 Σκωτσέζος Jackie Stewart σε ηλικία των 34 ανακοινώνει την αποχώρησή του και την επιθυμία του να γίνει σχολιαστής για το ABC-TV. Η εμπλοκή του στους αγώνες ήταν η οικογένειά του που εμπορευόταν αυτοκίνητα Jaguar και ο μεγαλύτερός του αδερφός Jimmy που ήταν οδηγός και συμμετείχε στο Βρετανικό Grand Prix το 1953. Όταν όμως o Jimmy τραυματίστηκε σε ατύχημα στο Le Mans η οικογένειά του αποθάρρυνε τον Jackie ο οποίος ασχολήθηκε με τη σκοποβολή και σχεδόν έφτασε μέχρι τους Ολυμπιακούς χάνοντας την τελευταία στιγμή την συμμετοχή του στην ομάδα του 1960.

14/10/1968 Ο Αμερικανός Jim Hines, που στις 20/6/68 έχει αναδειχθεί μαζί με άλλους τρεις αθλητές ως οι πρώτοι που σπάνε το φράγμα των 10" στα 100μ, κάνει παγκόσμιο ρεκόρ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μεξικού με 9.95.

14/10/1960 Ο ημιεπαγγελματισμός και οι ελεύθερες μεταγραφές καθιερώνονται στην Ελλάδα με κυβερνητική απόφαση. Θα ισχύσουν από την ποδοσφαιρική περίοδο 1961-62.

14/10/1951 Στο Vellodrome της Μασσαλίας η Ελλάδα χάνει με 1-0 από την Β’ Γαλλίας σε φιλικό αγώνα. Η ελληνική ομάδα αποτελείται από παίκτες της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού και έχει προπονητή τον Γιάννη Χέλμη. Την ίδια στιγμή μία άλλη Εθνική, βασισμένη σε παίκτες του Ολυμπιακού κερδίζει με 4-0 τη Συρία στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.

14/10/1878 Δύο ομάδες από το Σέφιλντ παίρνουν μέρος στον πρώτο αγώνα ποδοσφαίρου που γίνεται κάτω από το φως των προβολέων.

ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ

Μετά την νίκη της Ελλάδας επί της Βοσνίας με 3-2 στο ΟΑΚΑ και την ισοπαλία με σκορ 1-1 που παρεχώρησε η Τουρκία στη Μολδαβία εκτός έδρας, η πρωταθλήτρια Ευρώπης χρειάζεται τρεις βαθμούς για να εξασφαλίσει και μαθηματικά την συμμετοχή της στα τελικά του Euro 2008. Για να αποκλειστεί η ελληνική ομάδα θα πρέπει να παραχωρήσει 2 ισοπαλίες και να ηττηθεί από Τουρκία (εκτός), ή από Μάλτα (εντός), ή από Ουγγαρία (εκτός).

Η ομάδα του Ότο Ρεχάγκελ φιγουράρει στην 1η θέση του βαθμολογικού πίνακα του Γ’ ομίλου με 22 βαθμούς ύστερα από 9 αγώνες, με τους Τούρκους να είναι στην 2η θέση με 18 μετά από 10 αγώνες και τους Νορβηγούς -που είχαν ρεπό αυτή την αγωνιστική- στην 3η θέση με 17 βαθμούς σε 9 αγώνες.

Οι Τούρκοι εάν σημειώσουν 3 νίκες σε ισάριθμους εναπομείναντες αγώνες φτάνουν τους 27 βαθμούς ενώ αν καταφέρουν κάτι ανάλογο οι Νορβηγοί θα φτάσουν τους 26 βαθμούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην προ τελευταία αγωνιστική, θα κοντραριστούν στο Όσλο οι δύο μοναδικές «απειλές» της Εθνικής (Νορβηγία και Τουρκία).

Σε περίπτωση ήττας της Εθνικής στο «Αλί Σαμί Γιέν» της Κωνσταντινούπολης το βράδυ της Τετάρτης, θα χρειαστεί επειγόντως νίκη ενάντια στη Μάλτα στο ΟΑΚΑ στις 17 Νοεμβρίου για να εξασφαλιστεί το εισιτήριο για τα γήπεδα της Αυστρίας και της Ελβετίας.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ & ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΜΑΣ

Τα αποτελέσματα του ομίλου

Ελλάδα – Βοσνία 3-2
Μολδαβία – Τουρκία 1-1
Ουγγαρία – Μάλτα 2-0
Ρεπό: Νορβηγία

Η Βαθμολογία

1. Ελλάδα 9 (22) 17-9
2. Τουρκία 10 (18) 21-9
3. Νορβηγία 9 (17) 20-8
4. Βοσνία 10 (13) 16-19
5. Ουγγαρία 10 (12) 10-17
6. Μολδαβία 10 (6) 8-20
7. Μάλτα 9 (5) 5-161

Η Συνέχεια


17.10.07 Τουρκία -Ελλάδα
17.10.07 Βοσνία -Νορβηγία
17.10.07 Μάλτα - Μολδαβία
17.11.07 Νορβηγία - Τουρκία
17.11.07 Ελλάδα- Μάλτα
17.11.07 Μολδαβία Ουγγαρία
21.11.07 Ουγγαρία - Ελλάδα
21.11.07 Τουρκία - Βοσνία
21.11.07 Μάλτα - Νορβηγία