Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

"ΠΕΤΑΕΙ" ΠΛΗΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Με τους Νταμπίζα, Κώτσιο και Αλεξάνδρου θα αναχωρήσει για την Αγγλία το πρωί της Τετάρτης η αποστολή της ΑΕΛ, η οποία αποτελείται από 26 (!) συνολικά ποδοσφαιριστές. Η πτήση τσάρτερ αναχωρεί από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου Βόλου στις 10.00 το πρωί.

Η αποστολή: Κοτσόλης, Κηπουρός, Χριστόπουλος, Νταμπίζας, Κώτσιος, Βενέτης, Φέρστερ, Γκαλίτσιος, Βενετίδης, Κατσιαρός, Μπουκουβάλας, Κυριακίδης, Γκίκας, Φωτάκης, Μπαχράμης, Σαρμιέντο, Αλεξάνδρου, Βεργώνης, Ιγκλέσιας, Λαμπρόπουλος, Καλαντζής, Κλέιτον, Πάρα, Μουνιόθ, Κόζλεϊ, Μπακαγιόκο.

Όσον αφορά το πρόγραμμα του αγώνα με την Έβερτον, οι Κυπελλούχοι Ελλάδας θα προπονηθούν αύριο στις 21.00 στο «Γκούντισον Παρκ», ενώ μισή ώρα νωρίτερα ο Γιώργος Δώνης θα παραχωρήσει την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. Ο προπονητής της Έβερτον, Ντέιβιντ Μόγες θα μιλήσει στους δημοσιογράφους στις 18.00.

Οι φίλοι της ΑΕΛ που θα βρεθούν στο πλευρό της ομάδας για να ενισχύσουν την προσπάθειά της, θα παρακολουθήσουν τον αγώνα από την εξέδρα “Bullens Road Stand” του γηπέδου. Έξω από τη συγκεκριμένη θύρα θα λειτουργεί εκδοτήριο τη μέρα του αγώνα.

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΟΥ ΓΚΟΥΝΤΙΣΟΝ ΠΑΡΚ


Τον αγώνα θα διευθύνει ο Σουηδός Μάρτιν Ίνγκβαρσον, έχοντας για βοηθούς του συμπατριώτες του, Πίτερ Έκστρεμ και Πίτερ Μάρτινσον. Τέταρτος διαιτητής ορίστηκε ο επίσης Σουηδός Μάρτιν Χάνσον.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΠΗΛΑΔΑΚΗ Ο ΣΠΑΝΟΣ

Καταγγελία σε βάρος του προέδρου της ΠΑΕ Λάρισας, Κώστα Πηλαδάκη, κατέθεσε στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ την Τρίτη η ΠΑΕ Ατρόμητος. Ο «ισχυρός» άνδρας των «βυσσινί», κατά τη διάρκεια του έκτακτου συμβουλίου της Σούπερ Λίγκας που είχε πραγματοποιηθεί την περασμένη εβδομάδα, είχε «εκτοξεύσει» βαρύτατες καταγγελίες στις οποίες ανέφερε πως οι Περιστεριώτες επιρρέαζαν τη διαιτησία.

Τώρα, ο Κώστας Πηλαδάκης θα κληθεί να καταθέσει ενώπιον της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας τα στοιχεία που έχει σχετικά με αυτά που ανέφερε. Πάντως, αυτή η κόντρα που έχει ανοίξει μεταξύ των δύο συλλόγων δείχνει πως δε θα τελειώσει πολύ σύντομα.

ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΟΣ: "ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ Ο ΝΤΕΜΗΣ"

Γιατί ο Κασναφέρης έπαιξε έτσι όπως έπαιξε το ματς της ΑΕΚ με τη Λάρισα: Εχω λάβει λογιών λογιών απαντήσεις στο απλό αυτό ερώτημα. Γιατί ήθελε να αποκαταστήσει τη σχέση του με την ΑΕΚ, επειδή έχει πάρει εργολαβία να την οδηγήσει στο πρωτάθλημα. Γιατί κάποιοι θέλουν να τσακωθεί ο Πηλαδάκης με τον Ντέμη. Γιατί ήθελε να δείξει στους Λαρισαίους ότι δεν μασάει από γκρίνιες, πράγμα που θα κάνουν όλοι οι διαιτητές από εδώ και πέρα. Γιατί είχε προετοιμαστεί να αναβάλει το ματς, μάσησε στην επιμονή της ΑΕΛ να γίνει το παιχνίδι κι έπαιξε ασυγκέντρωτος. Ο,τι και να πει κάποιος για τον Γιώργαρο, κινδυνεύει να έχει 100% δίκιο κι 100% άδικο. Το περίεργο είναι ότι δεν είπε τίποτα ο Ντέμης.

O Ντέμης Νικολαΐδης έκανε ένα μεγάλο λάθος που δεν τοποθετήθηκε δημόσια για τη διαιτησία του Κασναφέρη στον αγώνα με τη Λάρισα. Ο πρόεδρος της ΑΕΚ δεν είναι από αυτούς που δεν μιλάνε για διαιτησία και διαιτητές, ούτε από εκείνους που όταν μιλάνε, λένε κουταμάρες γιατί δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στον χώρο. Ακόμα κι αν στο γήπεδό του σχηματίστηκε η εντύπωση ότι ο διαιτητής είχε μοιρασμένα λάθη, πάλι έπρεπε να βγει και να μιλήσει. Κυρίως θα έπρεπε να το κάνει όταν έγινε γνωστός ο βαθμός που του έβαλε ο παρατηρητής Ζαχαριάδης: αν αυτή η διαιτησία βαθμολογήθηκε δικαιολογημένα με 8,40 (δηλαδή με άριστα!), έχει καταλυθεί κάθε λογική.

«Ζαχά»

Ο Κασναφέρης είχε την άνεση να κάνει ό,τι έκανε, γιατί γνώριζε ότι θα τον κρίνει ο Θεσσαλονικιός παλιόφιλος. Οι πιθανότητες να παραπέμψει ο «Ζαχά» τον Γιώργαρο είναι όσες και να αλλάξει θρήσκευμα ο Μωάμεθ και να ασπαστεί τον Βουδισμό. Ο Κασναφέρης γνωρίζει ότι δεν έχει να φοβηθεί το παραμικρό και το γυρνάει ευθύς εξ αρχής στην τρελή: βάζει γκολ, κάνει δημόσιες σχέσεις με την εξέδρα, μιλάει στον φακό, συμπεριφέρεται ως τηλεστάρ. Τη δε ώρα του αγώνα η διαιτησία του είναι μια αληθινή επίδειξη σεβασμού στη φιλοξενία της ΑΕΚ. Μετράει τις κάρτες, χωρίζει τους παίκτες χωρίς να ασκεί πειθαρχικό έλεγχο, αφήνει τον Ακη Ζήκο να κάνει τον αγώνα Φαρ Ουέστ, στο τέλος σχεδόν δεν αφήνει να παιχτούν καθυστερήσεις: όλα γίνονται με στυλ! Μετά το ματς είναι έτοιμος και για διευκρινιστικές δηλώσεις.

Λέει, π.χ στους παράγοντες της Λάρισας ότι δεν θα ήθελε να ξανασφυρίξει ματς της ομάδας τους. Ο πονηρούλης Γιώργαρος ξέρει ότι έχει κάνει μια κακή διαιτησία, αλλά την ίδια στιγμή γνωρίζει και ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Ο Κασναφέρης καλύπτεται πριν αρχίσουν τα ματς: αρκεί κάποιος να δει τους παρατηρητές που του βάζουν για να το καταλάβει. Ο λόγος είναι απλός: ο Ψυχομάνης περιμένει από αυτόν να τον βοηθήσει να τελειώσει με όσο το δυνατόν λιγότερες εντάσεις το πρωτάθλημα. Γι' αυτό και του έχει δώσει εργολαβία όλα τα κρίσιμα ματς.

Λόγοι

Γιατί έπαιξε έτσι ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν ξέρω. Εχω ακούσει από το Σάββατο το βράδυ δέκα λόγους. Η συμπεριφορά του Κασναφέρη πάντα χρήζει ερμηνείας και κάθε συμπεριφορά είναι διαφορετική: τρέχα γύρευε. Κανονικά ο Κασναφέρης θα έπρεπε να κάνει όπως η CIA: να έχει το δικαίωμα κάθε ένα εξάμηνο να μας αποκαλύπτει τα μυστικά του -θα έπρεπε να το κάνει για τις ανάγκες της ιστορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου! Αλλά το θέμα εν προκειμένω δεν είναι ο διαιτητής. Είναι η κουτή σιωπή της ΑΕΚ.

Αλλοθι

Με τη διαιτησία του αυτή ο Κασναφέρης απέκτησε έναντι της ΑΕΚ ένα ισχυρότατο άλλοθι για όποιο μελλοντικό του ατόπημα. Με βάση τους τρόπους που ορίζει τους διαιτητές ο Ψυχομάνης, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ο Κασναφέρης θα παίξει άλλα τέσσερα τουλάχιστον κρίσιμα ματς της «Ενωσης». Ο διαιτητής έχει εξασφαλίσει το άλλοθι για το υπόλοιπο της σεζόν: σε κάθε του λάθος όλοι θα θυμούνται το πέναλτι που δεν έδωσε σε βάρος της στο ματς με την ΑΕΛ. Οταν λέω όλοι, μιλάω για όλους: εφημερίδες, δημοσιογράφοι, διοικούντες, παραδιοικούντες και οπαδοί βρήκαν ένα καταπληκτικό παραμύθι και μάλιστα με δράκο. Με δύο ανθρώπινα λάθη του Γιώργαρου στα ματς που έρχονται, η ΑΕΚ μπορεί να χάσει ανέτως το πρωτάθλημα. Και να μην μπορεί να πει κουβέντα.

Φήμες

Πιθανότατα στον Νικολαΐδη να έχουν φτάσει κάποια πραγματάκια που ακούγονται αριστερά-δεξιά. Οτι τάχα μου κάποιοι υψηλά ιστάμενοι λένε όταν πίνουν τον καφέ τους στη Σαλονίκη, πως μακάρι να το πάρει η ΑΕΚ «για να αλλάξει το φύλλο» (αυτή κι αν είναι μια αγαπημένη φράση του Γιώργαρου…), ότι στη Συγγρού ανησυχούν για το ξεφωνητό του Ντέμη κι ως εκ τούτου προειδοποιούν τους διαιτητές να είναι προσεκτικοί με την «Ενωση», ότι ο ίδιος ο πρόεδρος έχει βάλει στόχο να τα βρει με τον Νικολαΐδη (εν όψει της επανεκλογής του) γιατί δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν κι ότι θα του δώσει να καταλάβει χάρη στις διαιτησίες της «Ενωσης» πόσο τον αγαπάει. Ολα αυτά κυκλοφορούν και τα έχω ακούσει κι εγώ. Αμφιβάλλω όμως αν θα βοηθήσουν την ΑΕΚ. Μόλις σηκωθούν κάποια τηλέφωνα κι αρχίσουν πάλι να εξαφανίζονται επόπτες παραμονές αγώνων, αυτοί που τα λένε για να τα ακούει ο Ντέμης θα τα ξεχάσουν.

Εύνοια

Στην Ελλάδα κανείς δεν τολμά να δείξει ευαισθησία την ώρα της εύνοιας. Ολοι θεωρούν τα «σπόρια» δανεικά και τα «κουκούτσια» κληρονομικό δικαίωμα και δεν καταλαβαίνουν ότι αυτή η εμπορία εξυπηρετήσεων κρατά ζωντανό ένα ολόκληρο κύκλωμα. Η «προστασία της επένδυσης» και η σιωπή μπροστά στο «έγκλημα» δεν έχουν και μεγάλη διαφορά. Η σιωπή, εν προκειμένω, είναι ένα είδος υιοθεσίας της διαφθοράς: όποιος υιοθετεί τη διαφθορά το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να μη μιλάει (ή στην περίπτωση της εγχώρια αθλητικογραφίας να μη γράφει). Ο Νικολαΐδης που μιλάει έχασε στην προκειμένη περίπτωση μια ωραία ευκαιρία να ζητήσει εξηγήσεις για το τι ακριβώς έγινε το Σάββατο στο ΟΑΚΑ, όπου πέραν πάσης αμφιβολίας αλλοιώθηκε ένα ματς υπέρ της ΑΕΚ από ένα διαιτητή που βαθμολογήθηκε για τις πράξεις του σκανδαλωδώς με άριστα…

ProZone 5

Tρομοκρατημένοι μετά τις προ είκοσι ημερών παραινέσεις τού ενός από την τριανδρία των αρχιδιαιτητών, οι άρχοντες των αγώνων το Σαββατοκύριακο έδωσαν ρεσιτάλ. Το τι έχουν να δουν τα μάτια μας στη συνέχεια δεν περιγράφεται.

Κασναφέρης (ΑΕΚ – Λάρισα 1-0). Αλλους μπορεί να τους ξεγελά, εμένα όχι. Σφύριξε έχοντας κάτι στο κεφάλι του. Το ότι από την Πέμπτη έλεγε ότι έχει άγχος για το ματς δεν τον σώνει. Ολη η μαεστρία του φάνηκε στη φάση που δεν άφησε να εκτελεστεί το φάουλ για να μη δώσει πέναλτι και κάρτα στον Παπασταθόπουλο. Αληθινό μυστήριο η συμπεριφορά του. Οχι πάντως και το άριστα που του έβαλε ο «Ζαχά». Αυτό ήταν προβλεπόμενο…

ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΕ "ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ" Ο ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ;;;

Απόλυτα σωστή κρίνεται η απόφαση της ΚΕΔ να τιμωρήσει τόσο τον Γιώργο Κασναφέρη για τα σφυρίγματά του στο ΑΕΚ-ΑΕΛ, όσο και τον παρατηρητή που τον βαθμολόγησε με σχεδόν άριστα, παρά τα δεδομένα λάθη του σύμφωνα με το www.ael-sports.blogspot.com. Ωστόσο, επειδή στο ελληνικό ποδόσφαιρο ακόμα και η πιο σωστή απόφαση συνήθως υποκρύπτει κάποιο λάθος, υπάρχουν τέσσερις επικρατέστερες ερμηνείες της συγκεκριμένης απόφασης και σας τις παρουσιάζει.

α) Ξεκινώντας από την πιο αθώα, με την απόφασή της η ΚΕΔ «αδειάζει» τον Κώστα Πηλαδάκη και την Λάρισα. Η επιθετική ανακοίνωση των «βυσσινί», πλέον, δεν έχει βάση, μιας και ο πρώην αντιπρόεδρος της Σούπερ Λίγκα κατηγόρησε την ΚΕΔ για κάτι που δεν είχε να κάνει τόσο με αυτήν, όσο με τον κ. Μπίκα, τον άνθρωπο που η Σούπερ Λίγκα επέλεξε να διαλέγει τους παρατηρητές ή καλύτερα να ελέγχει τους διαιτητές.

β) Με την απόφασή της η ΚΕΔ αλλάζει το τοπίο της διαιτησίας, καθώς αν και ουσιαστικά η Σούπερ Λίγκα έχει στα χέρια της την δυνατότητα να ελέγχει τους διαιτητές με τον κ. Μπίκα, τελικά η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας ελέγχει και τον...ελεγκτή. Μάλιστα, γεννάται πλέον ένα ερώτημα σχετικά με την ψυχολογία του παρατηρητή από εδώ και πέρα, καθώς αν και τυπικά επιλέγεται από την διοργανώτρια, ελέγχεται από την ΚΕΔ.

Πείτε το...αυτογκόλ της Σούπερ Λίγκα, πείτε το λάθος ολκής, το θέμα είναι ότι η ΚΕΔ, είναι ξανά το απόλυτο αφεντικό των διαιτητών, καθώς μετά την σχεδόν άριστη βαθμολόγηση του κ. Κασναφέρη από τον κ. Ζαχαριάδη, ήταν αυτή που δραστηριοποιήθηκε να διορθώσει το λάθος. Πάντως, η...γκέλα της διοργανώτριας ανήκει κυρίως στον κ. Μπίκα, καθώς εκ τω προτέρων το δίδυμο Ζαχαριάδη-Κασναφέρη ήταν λανθασμένο. Βλέπετε οι δυο τους συνδέονται με στενές φιλικές σχέσεις και όπως και να το κάνεις, τον φίλο τον προστατεύεις στην δύσκολη στιγμή.

γ) Υπάρχουν βέβαια και μερικοί, που αντικρούουν την β΄ ερμηνεία, τονίζοντας ότι η ΚΕΔ τιμώρησε τον κ. Κασναφέρη και τον κ. Ζαχαριάδη, μετά από παρότρυνση της Σούπερ Λίγκα και του κ. Μπίκα, ώστε να μην υπάρχουν σύννεφα και...μουρμούρες στην Αστροναυτών...

δ) Τέλος, υπάρχει άλλη μία ερμηνεία που συνδέει την τιμωρία του κ. Κασναφέρη με την κόντρα μεταξύ ΑΕΚ και Ολυμπιακού. Βλέπετε, σύμφωνα με αυτή τη σκέψη, η περίπτωση του φαβορί για να σφυρίξει το μεταξύ τους ντέρμπι, ήδη αποτελεί «όπλο» για τις δύο ομάδες, κάτι που μπορεί να φανεί με μια ματιά στις σημερινές εφημερίδες.

Συγκεκριμένα, από την μία πλευρά, εφημερίδα φιλική στον Ολυμπιακό, στέκεται στα λάθη του Κασναφέρη στο ματς της ΑΕΚ και υπογραμμίζει ότι ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν πρέπει να ξανασφυρίξει τον Ολυμπιακό, από την άλλη, υπάρχει δημοσίευμα που καταγράφει τα αναλυτικά τα λάθη κατά της ΑΕΚ του ίδιου διαιτητή.

Παράλληλα, αξιόπιστες πηγές θέλουν τους ανθρώπους του Ολυμπιακού να προσπαθούν να δώσουν συνέχεια (την αρχή την έχουν κάνει οι ίδιοι οι παίκτες του Ολυμπιακού στις μεταξύ τους συζητήσεις) στις φήμες περί εύνοιας της ΑΕΚ από την διαιτησία, «κολλώντας» στον Κασναφέρη την φήμη του φιλοαεκτζή. Τι καλύτερο, λοιπόν από την τιμωρία του διαιτητή για αγώνα που ευνόησε την Ένωση...

ΛΥΡΑΚΗΣ: "ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ"

Με αφορμή τα παράπονα της Λάρισας για τη διαιτησία του Κασναφέρη αλλά και τις φήμες περί αποχώρησης του Κώστα Πηλαδάκη από το «τιμόνι» της ΑΕΛ ο γενικός διευθυντής της ομάδας, Νίκος Λυράκης μίλησε στο «Αθλητικό Μετρόπολις» με σκληρά λόγια για την ελληνική διαιτησία.

Αναλυτικά:

"Εμείς περισσεύουμε από το... παραμάγαζο, η αδικία στην διαιτησία δεν είναι τωρινό φαινόμενο αλλά από πέρυσι. Γίνεται ένα... αλισβερίσι στο οποίο εμείς δεν θέλουμε να πάρουμε μέρος", ήταν το πρώτο σχόλιο του κ. Λυράκη.

Όσον αφορά τους διαιτητές είπε: "Υπάρχει μία "ομηρία" των διαιτητών, κάποιοι άνθρωποι είναι λίγοι ψυχολογικά για να αντιμετωπίσουν έναν αγώνα που έχει φαβορί και αουτσάιντερ.

Το σύστημα λειτουργεί εις βάρος της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης και βρίσκεται μέσα στους διαιτητές. Κάποιοι μπορεί να αφήσουν υπόνοια λέγοντας ότι είναι φίλοι του τάδε και να επηρεάσουν τους διαιτητές".

Σχετικά με τον ισχυρό άνδρα της ΠΑΕ ΑΕΛ, Κώστα Πηλαδάκη, τόνισε: "Ο κ. Πηλαδάκης δεν θα σταματήσει να ασχολείται με την Λάρισα, ίσως σταματήσει να ασχολείται με το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Δεν θέλουμε να γίνουμε όμηροι κάποιου... επιβήτορα που θέλει να κρατάει χαμηλά το ελληνικό ποδόσφαιρο. Πανηγυρίζουμε μεσοβδόμαδα και ερχόμαστε το Σαββατοκύριακο και βλέπουμε τα τραγικά με το ελληνικό πρωτάθλημα.

Πάμε καλά ως ελληνικό ποδόσφαιρο από το 2004 και δεν μπορεί αυτό να υποστηριχθεί από αυτή την αστειότητα".

ΣΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ

Την αλλαγή της έδρας της διεξαγωγής του Σούπερ Καπ ανάμεσα στον πρωταθλητή Ολυμπιακό και την κυπελλούχο Λάρισας, αποφάσισε η ΕΠΟ. Όπως ανακοινώθηκε, ο αγώνας θα διεξαχθεί στο Καραϊσκάκη και όχι στο ΟΑΚΑ, έπειτα από αίτημα της ΕΛ.ΑΣ.

Πιο συγκεκριμένα, η Αστυνομία επικαλέστηκε αδυναμία επαρκούς αστυνόμευσης των χώρων του ΟΑΚΑ, καθώς τη μέρα (31/10) της διεξαγωγής του Σούπερ Καπ, είναι προγραμματισμένος αγώνας της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού για την Ευρωλίγκα. Η ΕΠΟ αντιπρότεινε να αλλάξει η ώρα έναρξης του αγώνας και από τις 20:00 να γίνει στις 17:45, όμως, η ΕΛ.ΑΣ. εμφανίστηκε αρνητική.

Έτσι, η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία πρότεινε στις δυο ομάδες να αποφασίσουν από για το γήπεδο της αναμέτρησης, εντός του λεκανοπεδίου της Αττικής. Ολυμπιακός και Λάρισα συμφώνησαν να γίνει ο τελικός στο Καραϊσκάκη και η ΕΠΟ δέχθηκε την πρότασή τους.

Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει τελικά στις 20:00, ενώ διαιτητές ορίστηκαν από την Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Κύπρου, οι Κώστας Καπιτανής (διαιτητής), Φρίξος Πέτρου και Αθηνόδωρος Ιωάννου (βοηθοί), σε εφαρμογή της συμφωνίας μεταξύ Ε.Π.Ο. και Κ.Ο.Π.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΟΥΕΦΑ

Κυκλοφορούν από σήμερα Τρίτη 23 Οκτωβρίου από το Vissini Store (οδός Μανωλάκη 1) τα εισιτήρια για την εντός έδρας αναμέτρηση με την Ζενίτ (Πέμπτη 8/11) στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των ομίλων του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ. Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 δίνει τη δυνατότητα στους φίλους της ομάδας - μαζί με το εισιτήριο για τη Ζενίτ - να προαγοράσουν εισιτήριο για τον δεύτερο εντός έδρας ευρωπαϊκό αγώνα με τη Νυρεμβέργη (20 Δεκεμβρίου), μέσα από ένα ξεχωριστό πακέτο που προσφέρεται σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή.


Συγκεκριμένα, όσοι φίλοι της ομάδας προμηθευτούν εισιτήριο για το ματς με τη Ζενίτ, έχουν προτεραιότητα στην προαγορά του εισιτηρίου για τη αναμέτρηση κόντρα στη Νυρεμβέργη με έκπτωση, δηλαδή σε τιμή χαμηλότερη από την κανονική. H προσφορά ισχύει μέχρι και την Τρίτη 6 Νοεμβρίου. Διευκρινίζεται ότι τα εισιτήρια του αγώνα με τη Νυρεμβέργη διατίθενται με έκπτωση μόνο μέσα από το συγκεκριμένο πακέτο (σε συνδυασμό, δηλαδή, με τα εισιτήρια του αγώνα με τη Ζενίτ) και όχι μεμονωμένα.

Η τιμές ανά θύρα των μεμονωμένων εισιτηρίων, αλλά και των προνομιακών πακέτων έχουν ως εξής:

*Θύρες 31-32 (Διάζωμα 113), Θ 33-34 (Δ 114), Θ 36-37 (Δ 115), Θ 1 (101), Θ 3-4 (Δ 102), Θ 8-9 (Δ 104), Θ 12 (Δ 105):

Με Ζενίτ: 20 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 20 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1με Νυρεμβέργη): 20 + 10 = 30 ευρώ

*Θύρες 49-50 (Διάζωμα 121), Θ 51-52 (Δ 122), Θ 53-54 (Δ 123), Θ 55-56 (Δ 124):

Με Ζενίτ: 30 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 30 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1 με Νυρεμβέργη): 30 + 15 = 45 ευρώ

*Θύρες 15-16 (Διάζωμα 207), Θ 18-19 (Δ 208), Θ 24-25 (Δ 210), Θ 27-28 (Δ 211):

Με Ζενίτ: 40 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 40 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1 με Νυρεμβέργη): 40 + 25 = 65 ευρώ

*Θύρα 13 (Διάζωμα 106), Θ 15-16 (Δ 107), Θ 27-28 (Δ 111), Θ 30 (112):

Με Ζενίτ: 45 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 45 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1 με Νυρεμβέργη): 45 + 30 = 75 ευρώ

*Θύρα 21-29 (Διάζωμα 109):

Με Ζενίτ: 70 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 70 ευρώ
Δεν προβλέπεται έκπτωση στο πακέτο των εισιτηρίων για τις συγκεκριμένες θύρες.

"ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ" ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ & ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ"

Έστω και με καθυστέρηση, η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας διόρθωσε το λάθος της και στη σημερινή της συνεδρίαση αποφάσισε να τεθεί στη διάθεσή της ο Γιώργος Κασναφέρης για την απόδοσή του στην αναμέτρηση της ΑΕΚ με τη Λάρισα για την πέμπτη αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ.

Ο διεθνής ρέφερι βαθμολογήθηκε προς γενική έκπληξη με 8,4 παρά τα πολλά λάθη του και η ΚΕΔ αποφάσισε να παραπέμψει στο Πειθαρχικό της Όργανο και τον άνθρωπο που τον βαθμολόγησε, τον παρατηρητή Θανάση Ζαχαριάδη (συνδέσμου Θεσσαλονίκης).

Χ
αρακτηριστικά, η ανακοίνωση της ΚΕΔ αναφέρει: «Η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη συνεδρίασή της, την Τρίτη 23/10/2007, αποφάσισε όπως τεθεί στη διάθεσή της ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης, για την απόδοσή του στον αγώνα για το πρωτάθλημα Super League Ελλάδα 2008, ΠΑΕ ΑΕΚ-ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 (20/10/2007). Επιπλέον, παρέπεμψε στο Πειθαρχικό Οργανο τον παρατηρητή του ιδίου αγώνα Θανάση Ζαχαριάδη (ΣΔΠ Θεσσαλονίκης)».

ΚΑΕ ΑΕΛ: "ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΙΣ"

Συνεχίζεται η προετοιμασία της ΑΕΛ για το επόμενο παιχνίδι με τον Κολοσσό Ρόδου εντός έδρας το ερχόμενο Σάββατο και με τον Κώστα Πιλαφίδη να αντιμετωπίζει κάποια μικροπροβλήματα που δεν εμπνέουν ανησυχία. Ο Μπιλ Κις είχε κάποιες μικροενοχλήσεις στους προσαγωγούς και δεν προπονήθηκε χθες, ενώ αναμένεται να προφυλαχθεί και την Τρίτη για να μπορέσει να επιστρέψει την Τετάρτη κανονικά στις προπονήσεις μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του

Εξάλλου, ο Μλάντεν Σόσκιτς, ο νεαρός παίκτης της ΑΕΛ σχολιάζει το ξεκίνημα της «βυσσινί» ομάδας στο πρωτάθλημα, δηλώνοντας: «Νομίζω πως το πιο σημαντικό, εκτός της νίκης φυσικά, στο παιχνίδι της πρεμιέρας με την Ολύμπια, ήταν ότι η ομάδα στάθηκε ψύχραιμη και μπόρεσε να αντεπεξέλθει στην δύσκολη κατάσταση όταν απειλήθηκε και ο αντίπαλος γύρισε το ματς, Αυτό θα μας φανεί χρήσιμο και στην συνέχεια. Ήταν πάντως ένα σκληρό ματς και δείξαμε δύναμη ότι μπορούμε δηλαδή να κερδίζουμε και τέτοια ματς».

Σε ότι αφορά το επόμενο παιχνίδι με τον Κολοσσό Ρόδου, το ερχόμενο Σάββατο, ο νεαρός Σέρβος τονίζει: «Προσωπικά δεν γνωρίζω πολλά γι' αυτή την ομάδα αλλά θα δουλέψουμε με τον προπονητή μας για να είμαστε έτοιμοι να αντεπεξέλθουμε και σ' αυτό το ματς. Είναι εντός έδρας και χρειάζεται να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να δώσουμε συνέχεια στα θετικά αποτελέσματα, καθώς δεν θέλουμε να χάσουμε βαθμούς μέσα στην έδρα μας. Αν τα κάνουμε όλα βάσει πλάνου, τότε όλα θα πάνε καλά».

Κάνοντας ένα σχόλιο για το πρωτάθλημα, ο Σόσκιτς σημείωσε: «Θεωρώ ότι οι τρεις - τέσσερις πολύ δυνατές ομάδες δεν θα αγγίζονται, καθώς είναι δύσκολο να τις κερδίσεις, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα παλέψουμε και αυτά τα ματς κάνοντας το καθήκον μας. Οι υπόλοιπες ομάδες είναι όλες στα μέτρα μας και θεωρώ ότι μπορούμε να πάμε καλά αν αποδώσουμε βάσει των δυνατοτήτων μας».


ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ: "ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ"

Μπορεί, όπως ώριμα παρατήρησε και ο Δώνης στη συνέντευξη Τύπου μετά το ματς, η διαιτησία στο ΑΕΚ - ΑΕΛ να μη διαμόρφωσε τελικά το αποτέλεσμα παρά το εμφανέστατο πέναλτι που δεν δόθηκε στους Λαρισαίους, ωστόσο με κάτι τέτοιες νηφάλιες και ψύχραιμες τοποθετήσεις του ίδιου και προπονητών ή προέδρων άλλων ομάδων στο παρελθόν... «από κει που τους χρωστάνε, στο τέλος θα τους πάρουν και το βόδι»!

Κοινώς, δεν συγκινείται ουδείς, δεν ευαισθητοποιείται κανένας αρμόδιος από τις όντως υγιείς ποδοσφαιρικές προσεγγίσεις του στυλ «ήταν πέναλτι (ή δεν ήταν οφσάιντ), αλλά πρώτα κοιτάμε ότι εμείς δεν αποδώσαμε όπως έπρεπε», αντίθετα αντιμετωπίζονται κιόλας οι τέτοιου είδους εκφραστές μάλλον ως «ρομαντικοί» (και ενίοτε «γραφικοί»)!

Κοντολογίς, οι ταγοί μοιάζουν να αποθρασύνονται όλο και περισσότερο όταν αντιλαμβάνονται πως απέναντί τους αντί να ρίχνεις λάδι στη φωτιά, παλεύεις «με το σταυρό στο χέρι»...

Διότι μόνο ως θράσος μπορεί να εκληφθεί π.χ. η από τον κ. Ζαχαριάδη (παρατηρητή εκ Θεσσαλονίκης με αλήστου μνήμης διαιτησίες στο δεύτερο μισό της προηγούμενης δεκαετίας) άριστη βαθμολογία τόσο του κ. Κασναφέρη όσο και του β βοηθού κ. Μπερσή, ο οποίος δεν πέτυχε σωστή υπόδειξη οφσάιντ σ' όλο το ματς!

Προσέξτε, το μήνυμα που (θα έπρεπε να) εξοργίζει είναι ο βαθμός. Διότι όταν παίρνεις «8» σημαίνει ότι καλά έκανες και όταν συγκεντρώνεις «8 και κάτι», επίσης...

Ναι, δεν διαμορφώθηκε εν πολλοίς το τελικό αποτέλεσμα του ΑΕΚ - ΑΕΛ από τη διαιτησία, όμως και το «7» ή το «7,5» στην ίδια κατεύθυνση θα κινείτο χωρίς να προκαλεί αφού θα απέδιδε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι...

Συνεπώς, γεννιέται εύλογα το ερώτημα αν οι... κριτές του κάθε Κασναφέρη και του κάθε Μπερσή επιδιώκουν να προκαλέσουν, επιδιώκουν να «ομιλήσουν» διά της βαθμολογίας. Να «ομιλήσουν» και να την πουν -εμμέσως πλην σαφώς- τώρα στον Πηλαδάκη, χθες στον Νικολαϊδη, αύριο στον Τσακίρη (βάλτε και όποιο άλλο όνομα σας ταιριάζει)...

Θέλουν, λοιπόν (άρα ενεργούν σκοπίμως), ή απλώς είναι ανίκανοι ακόμα και για το αυτονόητο να βαθμολογήσουν δίκαια;

ΥΓ.: Α, υποτίθεται ότι τους παρατηρητές τούς κρίνει κατόπιν ο κ. Μπίκας της Super League...

Πηγή: goalday

ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΗΛΩΣΕΙ...

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι στην ΑΕΛ στο θέμα «διαιτησία» ήταν το 8,4 (σχεδόν άριστα) που πήρε από τον παρατηρητή του αγώνα με την ΑΕΚ ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης, ο οποίος «αρνήθηκε» πέναλτι του Αρουαμπαρένα στον Πάρα και αποβολή.

Οι «βυσσινί» γνώριζαν ότι η έκθεση του παρατηρητή δεν περιλαμβάνει κάτι μεμπτό για τον διεθνή ρέφερι, ωστόσο περίμεναν την επιβεβαίωση. Οταν πληροφορήθηκαν τη βαθμολογία, εξέδωσαν ανακοίνωση, με την οποία επιτίθενται στην ΚΕΔ, την οποία κατηγορούν για ανικανότητα και τάσεις εκδίκησης.

Ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Νίκος Λυράκης προχώρησε ωστόσο ένα βήμα παραπέρα, δηλώνοντας ξεκάθαρα πως «μόνο ο Γκαγκάτσης μπορεί να δώσει λύσεις σ' αυτό το πρόβλημα. Να το αποδεχθεί και να τους ξηλώσει όλους από τη ρίζα». Κατήγγειλε, μάλιστα, πως «η ΚΕΔ έχει προαποφασίσει σε ποια θέση θα καταλήξει η Λάρισα. Αποδεικνύεται ότι είναι ανίκανη να διαχειριστεί την κάθε κρίση. Νομίζουν ότι μπορούν να εκδικούνται όποιον δεν δηλώνει υποτέλεια ή δεν συμμετέχει στα αλισβερίσια τους».

«Εκδίκηση χωρίς προσχήματα»


Μεταξύ των άλλων, η ανακοίνωση -που εστιάζει και στα ΜΜΕ (δημοσιεύματα για εύνοια της ΑΕΛ από τη διαιτησία και ειρωνικά σχόλια στον τηλεοπτικό αέρα)- αναφέρει: «Είδαμε την ανίκανη ΚΕΔ να μας εκδικείται, χωρίς να κρατά τα προσχήματα. Είδαμε τον διαιτητή να σκοράρει κατ απαίτηση του κοινού πριν από το ματς, αλλά κατά τη διάρκειά του να «απαγορεύει» στην ομάδα μας να βάλει γκολ!... Είδαμε τους επόπτες να παίρνουν το... 50-50, κάθε φορά που έπρεπε να αποφασίσουν αν είναι οφσάιντ ή όχι».

Και καταλήγει το κείμενο: «Ρώτησε κανείς την κοινή γνώμη τι λέει για όλα αυτά; Πιστεύουμε ότι γίνεται αντιληπτό από τον πρόεδρο της ΕΠΟ το μέγεθος της ιστορικής ευθύνης για κάθαρση που δημιουργούν οι -επί των ημερών του- διεθνείς επιτυχίες. Για να μη συνεχίσουμε να πανηγυρίζουμε στα ευρωπαϊκά μεσοβδόμαδα και να μας εκθέτουν στα ελληνικά Σαββατοκύριακα».


Το τραπέζι του Δώνη

Ο Γιώργος Δώνης είχε κάθε λόγο να είναι ευδιάθετος χθες. Ο τεχνικός της ΑΕΛ είχε γενέθλια (γεννήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 1969) και τα γιόρτασε μαζί με τους παίκτες του και τους συνεργάτες του, καθώς το βράδυ τους έκανε το τραπέζι.

Η σημερινή τελευταία προπόνηση πριν από την αναχώρηση για το Λίβερπουλ είναι καταλυτική για τη συμμετοχή των τραυματιών Νταμπίζα, Κώτσιου και Αλεξάνδρου.

Με συνέντευξη του Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο και αφίσα της φετινής ΑΕΛ κυκλοφορεί σήμερα το 15ο τεύχος του επίσημου περιοδικού των «βυσσινί».

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

19:30 SS2: ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ - ΙΝΤΕΡ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS1: ΡΕΪΝΤΖΕΡΣ - ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS2: ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ - ΛΙΟΝ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS3: ΝΤΙΝΑΜΟ ΚΙΕΒΟΥ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ.Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS4: ΡΟΜΑ - ΣΠΟΡΤΙΓΚ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑΣ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS7: ΣΕΒΙΛΛΗ - ΣΤΕΑΟΥΑ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
23:45 SS2: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Αϊντχόφεν - Φενερμπαχτσέ (Μ) 23:45 SS3: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Αρσεναλ - Σλάβια Πράγας (M)
00:30 ET3: ΚΟΥΝΕΟ - ΗΡΑΚΛΗΣ Champions League Βόλεϊ (Μ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
21:15 SS6: ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ
23:30 NET: CHAMPIONS NEΤ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

23/10/2001 Πεθαίνει σε ηλικία 85 ετών ο Ken Aston, ο άνθρωπος που επινόησε το 1966 την κίτρινη και κόκκινη κάρτα στο ποδόσφαιρο, οι οποίες πρωτοχρησιμοποιήθηκαν στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Μεξικού το 1970. Πηγή της έμπνευσής του ήταν τα φανάρια στους δρόμους του Λονδίνου καθώς επέστρεφε σπίτι του από το επεισοδιακό ματς Αγγλίας- Αργεντινής για το Παγκόσμιο του 1966

23/10/1999 Ο Mike Tyson κερδίζει στον πρώτο γύρο τον Orlin Norris στον πρώτο του αγώνα μετά την αποφυλάκισή του στο Λας Βέγκας

23/10/1988 Πεθαίνει ο Henry Armstrong, ο μοναδικός πυγμάχος που έχει κερδίσει παγκόσμιο τίτλο σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες

23/10/1964 Η Ιαπωνία κερδίζει την Ρωσία για το πρώτο Ολυμπιακό χρυσό μετάλλιο στο βόλεϊ γυναικών

23/10/1963 Η Αγγλική ομοσπονδία (Football Association) εορτάζοντας τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της διοργανώνει αγώνα στο Γουέμπλεϊ μεταξύ της Αγγλίας και Μικτής Κόσμου. Το αποτέλεσμα είναι 2-1 με σκόρερ τους Payne, Greeves και Law

23/10/1956 Ξεσπάει στην Ουγγαρία η επανάσταση κατά των Σοβιετικών. Την ημέρα εκείνη η Χόνβεντ βρίσκεται στην Ισπανία έχοντας χάσει από την Αθλέτικ Μπιλμπάο με 3-2 για το Κύπελλο Ευρώπης και ο Ferenc Puskas με τους Sandor Kocsis και Zoltan Czibor αυτομολούν στη Δύση. Τρεις μέρες μετά, τα διεθνή ΜΜΕ μεταδίδουν από λάθος, ότι ο Πούσκας σκοτώνεται κατά την διάρκεια μαχών στην Βουδαπέστη, ενώ βεβαίως η ουγγρική ομάδα βρίσκεται στην Ευρώπη και θα παίξει τη ρεβάνς του αγώνα (3-3) στις Βρυξέλλες, αντί στην Ουγγαρία. Οι παίκτες, αφού φέρουν τις οικογένειες τους θα ξεκινήσουν ένα τουρ στην Ευρώπη για να συγκεντρώσουν χρήματα, και ο «καλπάζων συνταγματάρχης», μετά από διετή περιπλάνηση σε Αυστρία και Ιταλία, θα καταλήξει στη Ρεάλ Μαδρίτης

23/10/1921 Πεθαίνει ο Σκωτσέζος John Boyd Dunlop, εφευρέτης της σαμπρέλας το 1888. Τρία χρόνια πριν, ο Edouard Michelin είχε κατασκευάσει τα πρώτα ελαστικά με λινά

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

ΕΒΕΡΤΟΝ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΓΛΙΚΟ ΤΥΠΟ

Ο αγγλικός Τύπος κριτικάρει την Έβερτον που παρότι προηγήθηκε στο ντέρμπι με τη Λίβερπουλ δεν κατάφερε τελικά να πάρει ούτε τον πόντο της ισοπαλίας.

Μπορεί μετά τη λήξη του ματς οι εφοπλιστές να γκρίνιαξαν για τη διαητσία που έδωσε δύο πέναλτι στους αντιπάλους του, παρόλα αυτά στα ΜΜΕ δεν συμμερίζονται τις απόψεις τους.

Οι εφημερίδες δίνουν έμφαση στο επιθετικό πρόβλημα της ομάδας που υποδέχεται σε λίγες ώρες τη Λάρισα για το κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Οι ΜακΦάντεν, Τζόνσον, Γιακούμπου, Ανικέμπε έχουν προσφέρει όλοι μαζί 4 γκολ στην ομάδα τους, τη στιγμή που ο αμυντικός, Γιόλεον Λέσκοτ έχει μόνος του....τρία τέρματα.

"Ο Μόγιες αντί να γκρινιάζει, καλό θα ήταν να βελτιώσει την επίθεση της ομάδας του, γιατί οι Έλληνες θα έρθουν εδώ να παίξουν χωρίς άγχος, κάτι που θα τους κάνει πιο επικίνδυνους",καταλήγει το κομμάτι.

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΛΑΝΑ ΣΤΗΝ ΑΕΛ

Η νίκη στο τοπικό ντέρμπι της πόλης ήταν όντως πολύτιμη, τόσο ψυχολογικά όσο και βαθμολογικά, αλλά στην ΑΕΛ δεν μένουν εκεί. Εκτός του ότι πρέπει να βελτιώσουν αρκετά κομμάτια του παιχνιδιού τους, κυρίως στον επιθετικό τομέα, οι "βυσσινί" έχουν μπροστά τους ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι, αυτό στη Νεάπολη με τον Κολοσσό, και ασχολούνται ήδη με αυτό.

Ο Κώστας Πιλαφίδης αρχίζοντας την ανάλυση του αντιπάλου έκανε λόγο για ένα άλλο ματς που κρίνεται απαραίτητο να αντιμετωπιστεί τελείως διαφορετικά. Η προετοιμασία άρχισε τη Δευτέρα (22/10), χωρίς όμως τον πρωταγωνιστή του ντέρμπι, τον Μπίλι Κις. Ο Αμερικανός γκαρντ έμεινε εκτός προγράμματος για να ξεκουραστεί, αφού πήρε πολλές επιθέσεις και επιβαρύνθηκε, ενώ προερχόταν από ταξίδι.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ "THE OFFICIAL"

Το 15ο τεύχος του επίσημου περιοδικού της ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 κυκλοφορεί αύριο Τρίτη 23 Οκτωβρίου με πλούσια θέματα και δώρο την αφίσα της ΑΕΛ 2007-08.

Ιμπραϊμα Μπακαγιόκο: Το «μαύρο διαμάντι» της ΑΕΛ αποκαλύπτεται στην πρώτη του μεγάλη συνέντευξη. Ο Ιβοριανός σούπερ σταρ μιλάει για το προαίσθημα που έχει για την αναμέτρηση με την Έβερτον, εξηγεί τι είναι αυτό που τον έφερε στη Λάρισα και το ονειρεύεται να πετύχει με την ΑΕΛ και μας καλεί στο δικό του μεγάλο ευρωπαϊκό πάρτι.

Αφιέρωμα -We want it all and we want it NOW!: Η μεγάλη πρόκριση της ΑΕΛ επί της Μπλάκμπερν μέσα από τον φωτογραφικό φακό του “The Official”. Ένα πλούσιο λεύκωμα 34 σελίδων που καταγράφει βήμα-βήμα την πορεία της ομάδας από τον θρίαμβο του Πανθεσσαλικού στο έπος του Ίγουντ Παρκ.

…και σούπερ παρουσίαση των τεσσάρων αντιπάλων της ΑΕΛ στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ. Ο Φάνης Γκέκας αναλύει τη Νυρεμβέργη, ο Γιάννης Αναστασίου «ακτινογραφεί» την Αλκμάαρ, ο Όλεγκ Προτάσοφ δίνει την εικόνα της Ζενίτ και ο Γιώργος Σαμαράς μιλά για την Έβερτον.

ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ: "ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΧΗΜΕΙΑ ΜΑΣ"

Οσο και αν επιθυμούν στη Λάρισα να μην ασχολούνται με τη διαιτησία, δεν τους αφήνουν να... αγιάσουν. Ο μη καταλογισμός πέναλτι στο τράβηγμα του Αρουαμπαρένα πάνω στον Πάρα που, αν δινόταν, θα έπρεπε να αποβληθεί και ο παίκτης της ΑΕΚ ήταν το ένα από τα δύο θέματα που προέκυψαν μετά το ματς στο ΟΑΚΑ. Το άλλο ήταν το αγωνιστικό πρόσωπο των «βυσσινί», για το οποίο μίλησε χθες στους παίκτες ο Γιώργος Δώνης.

Οσον αφορά το πρώτο, σύμφωνα με πληροφορίες, στο τετ α τετ που είχε στο τέλος του ματς ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης με το γενικό διευθυντή της ΠΑΕ Νίκο Λυράκη ο πρώτος αναγνώρισε ουσιαστικά το λάθος του. «Ισως να μην ταιριάζει η χημεία μας. Πιθανόν θα ήταν καλύτερα να μη σας ξανασφυρίξω» είπε μεταξύ σοβαρού και αστείου ο διεθνής ρέφερι, για να δεχτεί την αντίδραση της άλλης πλευράς: «Οταν φτάνουμε στο σημείο να το λέει αυτός ένας από τους δύο ικανούς διαιτητές μαζί με τον Βασάρα που έχουμε στην Ελλάδα, τότε δεν έχουμε καμία τύχη».

Οσον αφορά το αγωνιστικό, ο Γιώργος Δώνης, μιλώντας στους παίκτες, στάθηκε στον ατομικισμό που έδειξαν ορισμένοι: «Πρέπει να λειτουργούμε ομαδικά, όπως κάναμε στα άλλα ματς. Αρκετοί νέοι παίκτες θέλετε να δείξετε κάτι παραπάνω σε ένα τέτοιο ματς, είναι λογικό, ωστόσο έτσι δεν βγαίνεις ωφελημένος, παρά μόνο μέσα από ομαδική δουλειά».

Σήμερα θα κριθεί εν όψει Εβερτον η κατάσταση των τραυματιών Νταμπίζα, Κώτσιου και Αλεξάνδρου, με τους δύο πρώτους να βρίσκονται ένα βήμα πιο μπροστά από τον Κύπριο.

ΕΧΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

Η ΑΕΛ για μια ακόμη φορά είχε την ευκαιρία να πάρει θετικό αποτέλεσμα με αντίπαλο μεγάλη ομάδα του κέντρου, αλλά δεν τα κατάφερε. Η κυπελλούχος Ελλάδας αγωνιζόταν κόντρα στην ΑΕΚ με παίκτη περισσότερο για 80 λεπτά, αλλά δεν κατάφερε ούτε καν να ισοφαρίσει. Θα μπορούσε, πάντως, να το πετύχει αυτό, αν ο Γιώργος Κασναφέρης υποδείκνυε πέναλτι στο τράβηγμα του Πάρα από τον Αρουαμπαρένα. Οπως και να έχει, η "βυσσινί θύελλα" μετράει ένα ακόμη χαμένο παιχνίδι, μια ακόμη χαμένη ευκαιρία...

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ
: Μόνο κέρδη δεν είχε η ΑΕΛ από αυτό το παιχνίδι... Ενα ματς το οποίο έδειχνε να είναι στις δυνατότητες της, μετά την αποβολή του Μάχο στο 11ο λεπτό, οι Θεσσαλοί το έχασαν, δημιουργώντας μόλις μία κλασική ευκαιρία και διατηρώντας μια ανούσια υπεροχή σε όλη τη διάρκεια. Υπάρχει, βέβαια, και η φάση του πέναλτι, όπως προαναφέραμε.

ΤΙ ΕΧΑΣΕ
: Την ευκαιρία να πάρει βαθμό ή βαθμούς εκτός έδρας με αντίπαλο μια από τις μεγάλες ομάδες του κέντρου. Την ευκαιρία να βελτιώσει τη θέση της στην κατάταξη του φετινού πρωταθλήματος. Την ευκαιρία να βελτιώσει κατά πολύ την ψυχολογική της κατάσταση, ενόψει της συνέχειας σε Ελλάδα και Ευρώπη.

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
: Καταρχάς η ΑΕΛ ταξιδεύει στην Αγγλία, για να αντιμετωπίσει την Εβερτον στο πλαίσιο του ομίλου του κυπέλλου UEFA. Αν αυτό το παιχνίδι δεν είναι τόσο κρίσιμο για τη "βυσσινί θύελλα", αυτό που ακολουθεί για το πρωτάθλημα είναι. Η ομάδα του Γιώργου Δώνη θα παραταχθεί στη Νέα Σμύρνη για να κοντραριστεί με τον Πανιώνιο και η νίκη αποτελεί μονόδρομο, ώστε να ξεκολλήσει η ομάδα βαθμολογικά και ψυχολογικά. Σε αντίθετη περίπτωση, οι Θεσσαλοί θα κινδυνεύουν να τους πάρει εντελώς από κάτω.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
: Εχοντας παίκτη παραπάνω από το 11ο λεπτό, η ΑΕΛ ήταν φυσιολογικό να πάρει τον έλεγχο του παιχνιδιού. Οπότε, ήταν και αναμενόμενο ουσιαστικά να κάνει 15 τελικές προσπάθειες για γκολ. Το αρνητικό, ήταν ότι από αυτές τις 15, ουσιαστικά μόνο η μία ήταν κλασική ευκαιρία. Οι Θεσσαλοί αναλώθηκαν σε μια ανούσια υπεροχή και αυτό φαίνεται και από τις 7/24 σέντρες, αλλά και απόι το γεγονός ότι οι παίκτες του Δώνη έκαναν μόλις τρεις διεισδύσεις στην περιοχή της ΑΕΚ. Από εκεί και πέρα, η Λάρισα είχε και επτά αποκρούσεις, έξι επεμβάσεις, 12 κλεψίματα, τρία κόρνερ και 43 λάθη...

Σε ό,τι αφορά τους παίκτες, ο Ιμπραΐμα Μπακαγιόκο ήταν ο πιο κινητικός έχοντας πέντε προσπάθειες για γκολ, αλλά και επτά λάθη... Ο Γιώργος Φωτάκης προσπαθούσε για κάτι καλό, με δύο τελικές προσπάθειες, τέσσερις σωστές μπαλιές και ένα κλέψιμο, αλλά μέτρησε και 1/4 σέντρες και τέσσερα λάθη... Ανασταλτικά, ο Μάρκο Φέρστερ ήταν αρκετά καλός με τρία κλεψίματα και μία επέμβαση, ενώ είχε και μία προσπάθεια για να σκοράρει. Σε ό,τι αφορά τον Κλέιτον Σίλβα, που είχε για περισσότερη ώρα την μπάλα στα πόδια του, είχε μία τελική προσπάθεια, έδωσε 11 σωστές μπαλιές στους συμπαίκτες του, αλλά μάλλον τα γκρέμισε όλα με τα επτά λάθη του και τις 0/4 σέντρες...