Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΛ

Η ΑΕΛ ξεκινά από τα δύσκολα τις υποχρεώσεις της στην φάση των ομίλων, καθώς δοκιμάζεται στο Γκούντισον Παρκ απέναντι στην Εβερτον.

Τα "ζαχαρωτά" έχουν μέτρια πορεία μέχρι στιγμής στην Πρέμιερλιγκ, όπου βρίσκεται στην ενδέκατη θέση, αν και απέναντι στην Λίβερπουλ στάθηκε πολύ καλά, και θα μπορούσε να μην έχει χάσει.

Από την άλλη οι "βυσσινί" θα πάνε στην Αγγλία με οδηγό τις εμφανίσεις τους κόντρα στην Μπλάκμπερν, και θα πρέπει να ξεχάσουν τα προβλήματά τους στο ελληνικό πρωτάθλημα, προκειμένου να συγκεντρωθούν και να τα καταφέρουν, ειδικά τώρα, που η Εβερτον θα... φυλάγεται από παντού για να μην την "πατήσει" όπως η Μπλάκμπερν.

Στο άλλο παιχνίδι του ομίλου, η Ζενίτ υποδέχεται την Αλκμάαρ, και οι Ρώσοι έχουν αναμφισβήτητα το προβάδισμα, αφού βρίσκονται ένα βήμα από τον τίτλο στο εγχώριο πρωτάθλημα, την στιγμή που η Αλκμάαρ δεν έχει νικήσει στο ολλανδικό πρωτάθλημα από τον Αυγουστο, και το παιχνίδι με την Εξέλσιορ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΙΚΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΒΕΡΤΟΝ

Με...ενισχύσεις θα υποδεχτεί την Λάρισα στο πρώτο παιχνίδι της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου UEFA, η Έβερτον.

Ο τεχνικός των "εφοπλιστών" Ντέιβιντ Μόγιες είναι πιθανό να έχει ξανά στην διάθεση του τον Τίμ Κάχιλ. Ο Αυστραλός μέσος προπονείται πλέον κανονικά και ενδεχομένως να κάνει την μεγάλη επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους μετά τον τραυματισμό του στο φιλικό με την Βέρντερ Βρέμης τον περασμένο Ιούλιο.

Ο Φιλ Νέβιλ και ο Τόνι Χίμπερτ επίσης είναι στην διάθεση του προπονητή τους. Οι δύο ποδοσφαιριστές αποβλήθηκαν στο ντέρμπι της περασμένης αγωνιστικής στην Πρέμιερ Λιγκ με αντίπαλο την Λίβερπουλ. Τα μόνα προβλήματα που θα έχει ο Μόγιες είναι οι απουσίες του Γκράβεσεν, του Τζόνσον και του Βόουαν.

ΣΤΗΝ 14η ΘΕΣΗ "ΣΚΑΡΦΑΛΩΣΕ Η ΕΘΝΙΚΗ"

Στην 14η θέση της κατάταξης της FIFA βρίσκεται για αυτό το μήνα η Ελλάδα. Η χώρα μας παρουσίασε άνοδο μιας θέσης χάρη στις νίκες κόντρα σε Τουρκία (1-0) και Βοσνία (3-2). Στην κορυφή βρίσκεται η Αργεντινή που τον περασμένο μήνα βρισκόταν δεύτερη στον σχετικό πίνακα.

Η πρωταθλήτρια κόσμου Ιταλία έχασε δύο θέσεις και τώρα βρίσκεται τρίτη πίσω από την Βραζιλία. Η Γαλλία του Ραϊμόν Ντομενέκ και η Γερμανία, που εξασφάλισε πρώτη την πρόκριση της στα τελικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος του ερχόμενου καλοκαιριού, είναι οι δύο χώρες που συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.

Αναλυτικά η πρώτη εικοσάδα της κατάταξης:

1. Αργεντινή 1.533 (+1)
2. Βραζιλία 1.459 (+1)
3. Ιταλία 1.387 (-2)
4. Γαλλία 1.271 (+2)
5. Γερμανία 1.245 (-1)
6. Ισπανία 1.226 (+1)
7. Ολλανδία 1.207 (-2)
8. Πορτογαλία 1.203 (-)
9. Τσεχία 1.174 (+2)
10. Κροατία 1.155 (-)
11. Αγγλία 1.137(-2)
12. Ρουμανία 1.086 (-)
13. Σκωτία 1.049 (+1)
14. Ελλάδα 1.034 (+1)
15. Μεξικό 978 (-2)
16. Ρωσία 960 (+10)
17. Ουρουγουάη 900 (+2)
18. ΗΠΑ 886 (-2)
19. Νιγηρία 841 (+4)
20. Πολωνία 837 (-4)

Που βρίσκονται οι αντίπαλοι της εθνικής στην προκριματική φάση του EURO 2008

Τουρκία : 28η (-7)
Βοσνία : 48η (-9)
Νορβηγία: 21η (+8)
Ουγγαρία: 48η (+7)
Μολδαβία: 61η (+20)
Μάλτα :137η (-13)

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ


ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Καλόπουλος Δ. ΣΔΠ Θεσ/νίκης
ΒΟΗΘΟΣ Παπαδόπουλος
ΣΔΠ Θεσ/νίκης
ΒΟΗΘΟΣ Ουζούνογλου Χ ΣΔΠ Θεσ/νίκης
4ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Τριτσώνης Σ. ΣΔΠ Αθηνών
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ Κακλαμάνος Α. ΣΔΠ Αρκαδίας

ΑΥΤΟΣ Θ' ΑΝΤΕΞΕΙ;;;;;;;;;

ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Στις 10 το πρωί η αποστολή της ΑΕΛ αναχώρησε για την Αγγλία με τσάρτερ από τη Νέα Αγχίαλο. Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει συνέντευξη Τύπου του Γιώργου Δώνη στις 8.30 μ.μ. και μισή ώρα αργότερα προπόνηση της ομάδας στο «Γκούντισον Παρκ».

Ο αγώνας αύριο αρχίζει στις 10 μ.μ. (ΝΕΤ) και εν συνεχεία η αποστολή θα πάρει το δρόμο για την Αθήνα, όπου θα παραμείνει, καθώς την Κυριακή υπάρχει το ματς με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη.

ΛΥΡΑΚΗΣ: "ΚΑΛΩΣ, ΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ"

Η κίνηση της ΚΕΔ να θέσει στη διάθεσή της τον Κασναφέρη (για πόσο διάστημα απομένει να πληροφορηθούμε) και η παραπομπή του παρατηρητή Ζαχαριάδη στο πειθαρχικό όργανο (κινδυνεύει με διαγραφή, για την πολύ καλή βαθμολογία στο διαιτητή που αδίκησε την ΑΕΛ) δεν ικανοποίησε... αυτονόητα τους «βυσσινί».

Ενδεικτικές είναι οι δηλώσεις του Νίκου Λυράκη: «Αν η κίνηση της ΚΕΔ έγινε γιατί αναγνωρίστηκε το λάθος, έχει καλώς. Αν γίνεται για να κατευναστεί η κοινή γνώμη, σίγουρα δεν μας καλύπτει, αλλά αυτό θα φανεί στο μέλλον». Εξάλλου, το κλίμα στην ΑΕΛ είναι πως «δεν μας ενδιαφέρει να "φάμε" τον κάθε Κασναφέρη, αλλά μας ενδιαφέρει η σωστή διαιτησία».

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ Ο ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ

Ο πρόεδρος της Λάρισας Κώστας Πηλαδάκης παρακολούθησε από την τηλεόραση το σαββατιάτικο αγώνα της ΑΕΛ με την ΑΕΚ, καθώς το πρόγραμμά του ανατράπηκε την τελευταία στιγμή και δεν μπόρεσε να βρεθεί στο ΟΑΚΑ. Φυσικά και είδε τα διαιτητικά λάθη του Γιώργου Κασναφέρη, επέλεξε ωστόσο αυτή τη φορά να ακολουθήσει προσωπικά το δρόμο της σιωπής, αφήνοντας στην επίσημη ΠΑΕ να τοποθετηθεί, όπως και έκανε με την προχθεσινή ανακοίνωση.

Μετά την ένταση και την έκρηξη της προηγούμενης βδομάδας εξαιτίας του «θέματος Ζολώτα», ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΛ εμφανίζεται απηυδισμένος και απογοητευμένος. Εκείνο που τον «τρέλανε» είναι το γεγονός ότι σχεδόν όλοι στάθηκαν στο γεγονός της παραίτησής του από αντιπρόεδρος της Super League, χάνοντας ουσιαστικά την ουσία και το νόημα που είχε η κίνηση αυτή.

Διαπιστώνει ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει βούληση, για να λυθεί το μέγα πρόβλημα της ελληνικής διαιτησίας και από τη στιγμή που υπάρχει αυτό το αδιέξοδο, ο ίδιος δεν βλέπει λόγο να ασχολείται. «Εχω πολύ σοβαρότερα πράγματα να κάνω στη ζωή μου» λέει στο περιβάλλον του και δεν κρύβει ότι αν υπήρχε «εύκολος» τρόπος, θα έφευγε από το ποδόσφαιρο.

Για την ώρα, πάντως, ετοιμάζεται να απολαύσει άλλη μία ευρωπαϊκή εμπειρία (παρηγοριά γι αυτόν, αλλά και για τους «βυσσινί») με την ΑΕΛ, ακολουθώντας την αποστολή της ομάδας στο Λίβερπουλ για το αυριανό παιχνίδι με την Εβερτον.

ΣΤΑΜΠΣ: "ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...|

«Συνεχίζουμε, είναι τόσο απλό...» τόνισε στο Everton TV ο Αλαν Σταμπς, μετά την ήττα από τη Λίβερπουλ και εν όψει του αγώνα της Πέμπτης με τη Λάρισα στο «Γκούντισον Παρκ». Ο έμπειρος αμυντικός επισήμανε πως «είναι μεγάλο παιχνίδι και για αυτά τα παιχνίδια δουλέψαμε σκληρά την περασμένη σεζόν».

Από κει και πέρα, ο Σταμπς απένειμε τα εύσημα και στον συμπαίκτη του Τζολέον Λέσκοτ, ο οποίος έχει καταγράψει στο ενεργητικό του πέντε γκολ την τρέχουσα σεζόν, τα δύο εκ των οποίων στον προηγούμενο γύρο του ΟΥΕΦΑ κόντρα στην ουκρανική Μέταλιστ.

«Είναι φανταστικός. Σίγουρα δεν μπορούσα να κάνω μερικά από τα κόλπα του ούτε στα καλύτερά μου. Είναι μεγάλη ευχαρίστηση για μένα να παίζω δίπλα του» κατέληξε ο... ύμνος του Σταμπς για τον Λέσκοτ.

ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: "ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ..."

Την πεποίθηση ότι η ΑΕΛ μπορεί να επαναλάβει την επιτυχία επί της Μπλάκμπερν και αύριο βράδυ στο «Γκούντισον Παρκ» κόντρα στην Εβερτον εξέφρασε ο Στέλιος Γιαννακόπουλος.

Ο διεθνής παίκτης της Μπόλτον, παίζοντας στο αγγλικό πρωτάθλημα, έχει ολοκληρωμένη εικόνα για τη δυναμικότητα της αυριανής αντιπάλου της ΑΕΛ, την οποία η ομάδα του αντιμετώπισε ήδη στην Πρέμιερ Λιγκ. «Θεωρώ ότι δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές ανάμεσα στην Εβερτον και την Μπλάκμπερν, που ήδη αντιμετώπισε η Λάρισα» υπογράμμισε ο Γιαννακόπουλος, μιλώντας για το κλίμα που θα συναντήσουν αύριο οι «βυσσινί».

«Σίγουρα η ΑΕΛ θα βρεθεί σε συνθήκες μίας «καυτής» έδρας, αλλά πιστεύω ότι, αν αγωνιστεί και πάλι με σοβαρότητα και πειθαρχία, έχει όλες τις προϋποθέσεις να αποσπάσει το αποτέλεσμα που θέλει. Μετά τις τέσσερις κορυφαίες αγγλικές ομάδες, δεν υπάρχουν σοβαρές διαφορές σε τεχνικό επίπεδο στους υπόλοιπους συλλόγους. Ο Γιώργος Δώνης απέδειξε ότι ξέρει τον τρόπο που πρέπει να αγωνίζεται η ομάδα του, για να αντεπεξέλθει στις ιδιαιτερότητες ενός τέτοιου αγώνα».

Ο Γιαννακόπουλος αυτή τη φορά δεν θα μπορέσει να επισκεφθεί την αποστολή της ΑΕΛ-όπως είχε κάνει στο Μπλάκμπερν-, αφού έχει αγώνα, ωστόσο έστειλε ήδη τις ευχές του: «Η ΑΕΛ είναι ομάδα που δουλεύει σοβαρά και μπορεί να πάει ψηλά, βοηθώντας και το ελληνικό ποδόσφαιρο και στο εξωτερικό».

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

18:00 ET1/ΣΠΟΡ+: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΚΑΖΑΝ ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE (Ζ)
19:15 SS4: ΤΣΙΜΠΟΝΑ - ΕΦΕΣ ΠΙΛΣΕΝ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
20:00 ET1/ΣΠΟΡ+: ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΣΚΡΑ ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE (Ζ)
20:45 SS3: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΡΟΜΑ Euroleague: Φάση ομίλων (Ζ)
20:45 SS7: ΑΡΗΣ - ΟΥΝΙΚΑΧΑ ΜΑΛΑΓΑ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
21:45 NET: ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS1: ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ - ΛΑΤΣΙΟ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS2: ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ - ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS4: ΤΣΕΛΣΙ - ΣΑΛΚΕ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
23:45 SS2: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μπενφίκα - Σέλτικ (Μ)
23:45 SS3: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Ρόζενμποργκ - Βαλένθια (Μ)
23:45 SS4: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μίλαν - Σακτιόρ Ντόνετσκ (Μ)
23:45 SS7: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μαρσέιγ - Πόρτο (M)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 SS3: EUROLEAGUE SHOW
20:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
21:00 ΝΕΤ: CHAMPIONS NET
21:15 SS6: ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ
23:30 NET: CHAMPIONS NET


ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

24/10/2000 Ο 39χρονος Diego Maradona αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της ομάδας της Ατλέτικο Αλμάργκο αποδεχόμενος την πρόταση του προέδρου της, Dardo de Marci

24/10/1996 Η Αργεντινή τενίστρια Gabriela Sabatini αποχωρεί από τα γήπεδα λόγω μεσογειακής αναιμίας

24/10/1994 Ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης Jorge Valdano χρησιμοποιεί για πρώτη φορά σε επίσημο αγώνα τον Raul Gonzalez, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του ισπανικού ποδοσφαίρου, σε ηλικία μόλις 17 ετών

24/10/1984 Η Steffi Graf δίνει τον πρώτο της επαγγελματικό αγώνα τένις

24/10/1970 Ο Χρήστος Παπανικολάου καταρρίπτει το παγκόσμιο ρεκόρ στο επί κοντώ με 5.49 στο Καραϊσκάκη. Ταυτόχρονα γίνεται και ο πρώτος Βαλκάνιος αθλητής που κάνει παγκόσμιο ρεκόρ μεταπολεμικά. Το ρεκόρ θα αντέξει 22 χρόνια σαν πανελλήνιο και θα το καταρρίψει το 1992 ένας άλλος Χρήστος, ο Παλλάκης, με 5.52, σε άλλη μια σύμπτωση, όπου ο πήχυς είχει ζητηθεί να τοποθετηθεί δύο πόντους πιο κάτω και το ύψος του ξαναμετριέται

24/10/1959 Ο Wilt Chamberlain ξεκινάει ένα ρεκόρ 799 συνεχόμενων αγώνων, στα οποία δεν αποβλήθηκε ούτε μια φορά με 5 φάουλ

24/10/1944 Πεθαίνει στη φυλακή σε ηλικία 67 ετών ο Louis Renault (ο τελευταίος των τριών αδελφών Renault που έστησαν τη γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία), ένα μήνα μετά τη σύλληψη του ως συνεργάτη των Ναζί

24/10/1924 Πραγματοποιείται η ιδρυτική συνέλευση της ΕΛΠΑ και πρόεδρος εκλέγεται ο Βλαδίμηρος Μπένσης. Ο αρχικός τίτλος είναι ΕΛΑ (Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου), στην συνέχεια όμως θα προστεθεί και η λέξη «περιηγήσεων» (ΕΛΑΠ) και για λόγους ευφωνίας ο αντιπρόεδρος Ν. Βλαχόπουλος θα αντιπροτείνει τα αρχικά ΕΛΠΑ

24/10/1901 Η Anna Edson Taylor πέφτει μέσα σε βαρέλι από την κορυφή των καταρρακτών του Νιαγάρα χωρίς να χτυπήσει

24/10/1857 Εγκρίνεται το καταστατικό του πρώτου ποδοσφαιρικού σωματείου στην ιστορία, της Sheffield στην Αγγλία

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

"ΠΕΤΑΕΙ" ΠΛΗΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Με τους Νταμπίζα, Κώτσιο και Αλεξάνδρου θα αναχωρήσει για την Αγγλία το πρωί της Τετάρτης η αποστολή της ΑΕΛ, η οποία αποτελείται από 26 (!) συνολικά ποδοσφαιριστές. Η πτήση τσάρτερ αναχωρεί από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου Βόλου στις 10.00 το πρωί.

Η αποστολή: Κοτσόλης, Κηπουρός, Χριστόπουλος, Νταμπίζας, Κώτσιος, Βενέτης, Φέρστερ, Γκαλίτσιος, Βενετίδης, Κατσιαρός, Μπουκουβάλας, Κυριακίδης, Γκίκας, Φωτάκης, Μπαχράμης, Σαρμιέντο, Αλεξάνδρου, Βεργώνης, Ιγκλέσιας, Λαμπρόπουλος, Καλαντζής, Κλέιτον, Πάρα, Μουνιόθ, Κόζλεϊ, Μπακαγιόκο.

Όσον αφορά το πρόγραμμα του αγώνα με την Έβερτον, οι Κυπελλούχοι Ελλάδας θα προπονηθούν αύριο στις 21.00 στο «Γκούντισον Παρκ», ενώ μισή ώρα νωρίτερα ο Γιώργος Δώνης θα παραχωρήσει την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. Ο προπονητής της Έβερτον, Ντέιβιντ Μόγες θα μιλήσει στους δημοσιογράφους στις 18.00.

Οι φίλοι της ΑΕΛ που θα βρεθούν στο πλευρό της ομάδας για να ενισχύσουν την προσπάθειά της, θα παρακολουθήσουν τον αγώνα από την εξέδρα “Bullens Road Stand” του γηπέδου. Έξω από τη συγκεκριμένη θύρα θα λειτουργεί εκδοτήριο τη μέρα του αγώνα.

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΟΥ ΓΚΟΥΝΤΙΣΟΝ ΠΑΡΚ


Τον αγώνα θα διευθύνει ο Σουηδός Μάρτιν Ίνγκβαρσον, έχοντας για βοηθούς του συμπατριώτες του, Πίτερ Έκστρεμ και Πίτερ Μάρτινσον. Τέταρτος διαιτητής ορίστηκε ο επίσης Σουηδός Μάρτιν Χάνσον.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΠΗΛΑΔΑΚΗ Ο ΣΠΑΝΟΣ

Καταγγελία σε βάρος του προέδρου της ΠΑΕ Λάρισας, Κώστα Πηλαδάκη, κατέθεσε στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ την Τρίτη η ΠΑΕ Ατρόμητος. Ο «ισχυρός» άνδρας των «βυσσινί», κατά τη διάρκεια του έκτακτου συμβουλίου της Σούπερ Λίγκας που είχε πραγματοποιηθεί την περασμένη εβδομάδα, είχε «εκτοξεύσει» βαρύτατες καταγγελίες στις οποίες ανέφερε πως οι Περιστεριώτες επιρρέαζαν τη διαιτησία.

Τώρα, ο Κώστας Πηλαδάκης θα κληθεί να καταθέσει ενώπιον της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας τα στοιχεία που έχει σχετικά με αυτά που ανέφερε. Πάντως, αυτή η κόντρα που έχει ανοίξει μεταξύ των δύο συλλόγων δείχνει πως δε θα τελειώσει πολύ σύντομα.

ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΟΣ: "ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ Ο ΝΤΕΜΗΣ"

Γιατί ο Κασναφέρης έπαιξε έτσι όπως έπαιξε το ματς της ΑΕΚ με τη Λάρισα: Εχω λάβει λογιών λογιών απαντήσεις στο απλό αυτό ερώτημα. Γιατί ήθελε να αποκαταστήσει τη σχέση του με την ΑΕΚ, επειδή έχει πάρει εργολαβία να την οδηγήσει στο πρωτάθλημα. Γιατί κάποιοι θέλουν να τσακωθεί ο Πηλαδάκης με τον Ντέμη. Γιατί ήθελε να δείξει στους Λαρισαίους ότι δεν μασάει από γκρίνιες, πράγμα που θα κάνουν όλοι οι διαιτητές από εδώ και πέρα. Γιατί είχε προετοιμαστεί να αναβάλει το ματς, μάσησε στην επιμονή της ΑΕΛ να γίνει το παιχνίδι κι έπαιξε ασυγκέντρωτος. Ο,τι και να πει κάποιος για τον Γιώργαρο, κινδυνεύει να έχει 100% δίκιο κι 100% άδικο. Το περίεργο είναι ότι δεν είπε τίποτα ο Ντέμης.

O Ντέμης Νικολαΐδης έκανε ένα μεγάλο λάθος που δεν τοποθετήθηκε δημόσια για τη διαιτησία του Κασναφέρη στον αγώνα με τη Λάρισα. Ο πρόεδρος της ΑΕΚ δεν είναι από αυτούς που δεν μιλάνε για διαιτησία και διαιτητές, ούτε από εκείνους που όταν μιλάνε, λένε κουταμάρες γιατί δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στον χώρο. Ακόμα κι αν στο γήπεδό του σχηματίστηκε η εντύπωση ότι ο διαιτητής είχε μοιρασμένα λάθη, πάλι έπρεπε να βγει και να μιλήσει. Κυρίως θα έπρεπε να το κάνει όταν έγινε γνωστός ο βαθμός που του έβαλε ο παρατηρητής Ζαχαριάδης: αν αυτή η διαιτησία βαθμολογήθηκε δικαιολογημένα με 8,40 (δηλαδή με άριστα!), έχει καταλυθεί κάθε λογική.

«Ζαχά»

Ο Κασναφέρης είχε την άνεση να κάνει ό,τι έκανε, γιατί γνώριζε ότι θα τον κρίνει ο Θεσσαλονικιός παλιόφιλος. Οι πιθανότητες να παραπέμψει ο «Ζαχά» τον Γιώργαρο είναι όσες και να αλλάξει θρήσκευμα ο Μωάμεθ και να ασπαστεί τον Βουδισμό. Ο Κασναφέρης γνωρίζει ότι δεν έχει να φοβηθεί το παραμικρό και το γυρνάει ευθύς εξ αρχής στην τρελή: βάζει γκολ, κάνει δημόσιες σχέσεις με την εξέδρα, μιλάει στον φακό, συμπεριφέρεται ως τηλεστάρ. Τη δε ώρα του αγώνα η διαιτησία του είναι μια αληθινή επίδειξη σεβασμού στη φιλοξενία της ΑΕΚ. Μετράει τις κάρτες, χωρίζει τους παίκτες χωρίς να ασκεί πειθαρχικό έλεγχο, αφήνει τον Ακη Ζήκο να κάνει τον αγώνα Φαρ Ουέστ, στο τέλος σχεδόν δεν αφήνει να παιχτούν καθυστερήσεις: όλα γίνονται με στυλ! Μετά το ματς είναι έτοιμος και για διευκρινιστικές δηλώσεις.

Λέει, π.χ στους παράγοντες της Λάρισας ότι δεν θα ήθελε να ξανασφυρίξει ματς της ομάδας τους. Ο πονηρούλης Γιώργαρος ξέρει ότι έχει κάνει μια κακή διαιτησία, αλλά την ίδια στιγμή γνωρίζει και ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Ο Κασναφέρης καλύπτεται πριν αρχίσουν τα ματς: αρκεί κάποιος να δει τους παρατηρητές που του βάζουν για να το καταλάβει. Ο λόγος είναι απλός: ο Ψυχομάνης περιμένει από αυτόν να τον βοηθήσει να τελειώσει με όσο το δυνατόν λιγότερες εντάσεις το πρωτάθλημα. Γι' αυτό και του έχει δώσει εργολαβία όλα τα κρίσιμα ματς.

Λόγοι

Γιατί έπαιξε έτσι ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν ξέρω. Εχω ακούσει από το Σάββατο το βράδυ δέκα λόγους. Η συμπεριφορά του Κασναφέρη πάντα χρήζει ερμηνείας και κάθε συμπεριφορά είναι διαφορετική: τρέχα γύρευε. Κανονικά ο Κασναφέρης θα έπρεπε να κάνει όπως η CIA: να έχει το δικαίωμα κάθε ένα εξάμηνο να μας αποκαλύπτει τα μυστικά του -θα έπρεπε να το κάνει για τις ανάγκες της ιστορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου! Αλλά το θέμα εν προκειμένω δεν είναι ο διαιτητής. Είναι η κουτή σιωπή της ΑΕΚ.

Αλλοθι

Με τη διαιτησία του αυτή ο Κασναφέρης απέκτησε έναντι της ΑΕΚ ένα ισχυρότατο άλλοθι για όποιο μελλοντικό του ατόπημα. Με βάση τους τρόπους που ορίζει τους διαιτητές ο Ψυχομάνης, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ο Κασναφέρης θα παίξει άλλα τέσσερα τουλάχιστον κρίσιμα ματς της «Ενωσης». Ο διαιτητής έχει εξασφαλίσει το άλλοθι για το υπόλοιπο της σεζόν: σε κάθε του λάθος όλοι θα θυμούνται το πέναλτι που δεν έδωσε σε βάρος της στο ματς με την ΑΕΛ. Οταν λέω όλοι, μιλάω για όλους: εφημερίδες, δημοσιογράφοι, διοικούντες, παραδιοικούντες και οπαδοί βρήκαν ένα καταπληκτικό παραμύθι και μάλιστα με δράκο. Με δύο ανθρώπινα λάθη του Γιώργαρου στα ματς που έρχονται, η ΑΕΚ μπορεί να χάσει ανέτως το πρωτάθλημα. Και να μην μπορεί να πει κουβέντα.

Φήμες

Πιθανότατα στον Νικολαΐδη να έχουν φτάσει κάποια πραγματάκια που ακούγονται αριστερά-δεξιά. Οτι τάχα μου κάποιοι υψηλά ιστάμενοι λένε όταν πίνουν τον καφέ τους στη Σαλονίκη, πως μακάρι να το πάρει η ΑΕΚ «για να αλλάξει το φύλλο» (αυτή κι αν είναι μια αγαπημένη φράση του Γιώργαρου…), ότι στη Συγγρού ανησυχούν για το ξεφωνητό του Ντέμη κι ως εκ τούτου προειδοποιούν τους διαιτητές να είναι προσεκτικοί με την «Ενωση», ότι ο ίδιος ο πρόεδρος έχει βάλει στόχο να τα βρει με τον Νικολαΐδη (εν όψει της επανεκλογής του) γιατί δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν κι ότι θα του δώσει να καταλάβει χάρη στις διαιτησίες της «Ενωσης» πόσο τον αγαπάει. Ολα αυτά κυκλοφορούν και τα έχω ακούσει κι εγώ. Αμφιβάλλω όμως αν θα βοηθήσουν την ΑΕΚ. Μόλις σηκωθούν κάποια τηλέφωνα κι αρχίσουν πάλι να εξαφανίζονται επόπτες παραμονές αγώνων, αυτοί που τα λένε για να τα ακούει ο Ντέμης θα τα ξεχάσουν.

Εύνοια

Στην Ελλάδα κανείς δεν τολμά να δείξει ευαισθησία την ώρα της εύνοιας. Ολοι θεωρούν τα «σπόρια» δανεικά και τα «κουκούτσια» κληρονομικό δικαίωμα και δεν καταλαβαίνουν ότι αυτή η εμπορία εξυπηρετήσεων κρατά ζωντανό ένα ολόκληρο κύκλωμα. Η «προστασία της επένδυσης» και η σιωπή μπροστά στο «έγκλημα» δεν έχουν και μεγάλη διαφορά. Η σιωπή, εν προκειμένω, είναι ένα είδος υιοθεσίας της διαφθοράς: όποιος υιοθετεί τη διαφθορά το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να μη μιλάει (ή στην περίπτωση της εγχώρια αθλητικογραφίας να μη γράφει). Ο Νικολαΐδης που μιλάει έχασε στην προκειμένη περίπτωση μια ωραία ευκαιρία να ζητήσει εξηγήσεις για το τι ακριβώς έγινε το Σάββατο στο ΟΑΚΑ, όπου πέραν πάσης αμφιβολίας αλλοιώθηκε ένα ματς υπέρ της ΑΕΚ από ένα διαιτητή που βαθμολογήθηκε για τις πράξεις του σκανδαλωδώς με άριστα…

ProZone 5

Tρομοκρατημένοι μετά τις προ είκοσι ημερών παραινέσεις τού ενός από την τριανδρία των αρχιδιαιτητών, οι άρχοντες των αγώνων το Σαββατοκύριακο έδωσαν ρεσιτάλ. Το τι έχουν να δουν τα μάτια μας στη συνέχεια δεν περιγράφεται.

Κασναφέρης (ΑΕΚ – Λάρισα 1-0). Αλλους μπορεί να τους ξεγελά, εμένα όχι. Σφύριξε έχοντας κάτι στο κεφάλι του. Το ότι από την Πέμπτη έλεγε ότι έχει άγχος για το ματς δεν τον σώνει. Ολη η μαεστρία του φάνηκε στη φάση που δεν άφησε να εκτελεστεί το φάουλ για να μη δώσει πέναλτι και κάρτα στον Παπασταθόπουλο. Αληθινό μυστήριο η συμπεριφορά του. Οχι πάντως και το άριστα που του έβαλε ο «Ζαχά». Αυτό ήταν προβλεπόμενο…

ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΕ "ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ" Ο ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ;;;

Απόλυτα σωστή κρίνεται η απόφαση της ΚΕΔ να τιμωρήσει τόσο τον Γιώργο Κασναφέρη για τα σφυρίγματά του στο ΑΕΚ-ΑΕΛ, όσο και τον παρατηρητή που τον βαθμολόγησε με σχεδόν άριστα, παρά τα δεδομένα λάθη του σύμφωνα με το www.ael-sports.blogspot.com. Ωστόσο, επειδή στο ελληνικό ποδόσφαιρο ακόμα και η πιο σωστή απόφαση συνήθως υποκρύπτει κάποιο λάθος, υπάρχουν τέσσερις επικρατέστερες ερμηνείες της συγκεκριμένης απόφασης και σας τις παρουσιάζει.

α) Ξεκινώντας από την πιο αθώα, με την απόφασή της η ΚΕΔ «αδειάζει» τον Κώστα Πηλαδάκη και την Λάρισα. Η επιθετική ανακοίνωση των «βυσσινί», πλέον, δεν έχει βάση, μιας και ο πρώην αντιπρόεδρος της Σούπερ Λίγκα κατηγόρησε την ΚΕΔ για κάτι που δεν είχε να κάνει τόσο με αυτήν, όσο με τον κ. Μπίκα, τον άνθρωπο που η Σούπερ Λίγκα επέλεξε να διαλέγει τους παρατηρητές ή καλύτερα να ελέγχει τους διαιτητές.

β) Με την απόφασή της η ΚΕΔ αλλάζει το τοπίο της διαιτησίας, καθώς αν και ουσιαστικά η Σούπερ Λίγκα έχει στα χέρια της την δυνατότητα να ελέγχει τους διαιτητές με τον κ. Μπίκα, τελικά η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας ελέγχει και τον...ελεγκτή. Μάλιστα, γεννάται πλέον ένα ερώτημα σχετικά με την ψυχολογία του παρατηρητή από εδώ και πέρα, καθώς αν και τυπικά επιλέγεται από την διοργανώτρια, ελέγχεται από την ΚΕΔ.

Πείτε το...αυτογκόλ της Σούπερ Λίγκα, πείτε το λάθος ολκής, το θέμα είναι ότι η ΚΕΔ, είναι ξανά το απόλυτο αφεντικό των διαιτητών, καθώς μετά την σχεδόν άριστη βαθμολόγηση του κ. Κασναφέρη από τον κ. Ζαχαριάδη, ήταν αυτή που δραστηριοποιήθηκε να διορθώσει το λάθος. Πάντως, η...γκέλα της διοργανώτριας ανήκει κυρίως στον κ. Μπίκα, καθώς εκ τω προτέρων το δίδυμο Ζαχαριάδη-Κασναφέρη ήταν λανθασμένο. Βλέπετε οι δυο τους συνδέονται με στενές φιλικές σχέσεις και όπως και να το κάνεις, τον φίλο τον προστατεύεις στην δύσκολη στιγμή.

γ) Υπάρχουν βέβαια και μερικοί, που αντικρούουν την β΄ ερμηνεία, τονίζοντας ότι η ΚΕΔ τιμώρησε τον κ. Κασναφέρη και τον κ. Ζαχαριάδη, μετά από παρότρυνση της Σούπερ Λίγκα και του κ. Μπίκα, ώστε να μην υπάρχουν σύννεφα και...μουρμούρες στην Αστροναυτών...

δ) Τέλος, υπάρχει άλλη μία ερμηνεία που συνδέει την τιμωρία του κ. Κασναφέρη με την κόντρα μεταξύ ΑΕΚ και Ολυμπιακού. Βλέπετε, σύμφωνα με αυτή τη σκέψη, η περίπτωση του φαβορί για να σφυρίξει το μεταξύ τους ντέρμπι, ήδη αποτελεί «όπλο» για τις δύο ομάδες, κάτι που μπορεί να φανεί με μια ματιά στις σημερινές εφημερίδες.

Συγκεκριμένα, από την μία πλευρά, εφημερίδα φιλική στον Ολυμπιακό, στέκεται στα λάθη του Κασναφέρη στο ματς της ΑΕΚ και υπογραμμίζει ότι ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν πρέπει να ξανασφυρίξει τον Ολυμπιακό, από την άλλη, υπάρχει δημοσίευμα που καταγράφει τα αναλυτικά τα λάθη κατά της ΑΕΚ του ίδιου διαιτητή.

Παράλληλα, αξιόπιστες πηγές θέλουν τους ανθρώπους του Ολυμπιακού να προσπαθούν να δώσουν συνέχεια (την αρχή την έχουν κάνει οι ίδιοι οι παίκτες του Ολυμπιακού στις μεταξύ τους συζητήσεις) στις φήμες περί εύνοιας της ΑΕΚ από την διαιτησία, «κολλώντας» στον Κασναφέρη την φήμη του φιλοαεκτζή. Τι καλύτερο, λοιπόν από την τιμωρία του διαιτητή για αγώνα που ευνόησε την Ένωση...

ΛΥΡΑΚΗΣ: "ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ"

Με αφορμή τα παράπονα της Λάρισας για τη διαιτησία του Κασναφέρη αλλά και τις φήμες περί αποχώρησης του Κώστα Πηλαδάκη από το «τιμόνι» της ΑΕΛ ο γενικός διευθυντής της ομάδας, Νίκος Λυράκης μίλησε στο «Αθλητικό Μετρόπολις» με σκληρά λόγια για την ελληνική διαιτησία.

Αναλυτικά:

"Εμείς περισσεύουμε από το... παραμάγαζο, η αδικία στην διαιτησία δεν είναι τωρινό φαινόμενο αλλά από πέρυσι. Γίνεται ένα... αλισβερίσι στο οποίο εμείς δεν θέλουμε να πάρουμε μέρος", ήταν το πρώτο σχόλιο του κ. Λυράκη.

Όσον αφορά τους διαιτητές είπε: "Υπάρχει μία "ομηρία" των διαιτητών, κάποιοι άνθρωποι είναι λίγοι ψυχολογικά για να αντιμετωπίσουν έναν αγώνα που έχει φαβορί και αουτσάιντερ.

Το σύστημα λειτουργεί εις βάρος της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης και βρίσκεται μέσα στους διαιτητές. Κάποιοι μπορεί να αφήσουν υπόνοια λέγοντας ότι είναι φίλοι του τάδε και να επηρεάσουν τους διαιτητές".

Σχετικά με τον ισχυρό άνδρα της ΠΑΕ ΑΕΛ, Κώστα Πηλαδάκη, τόνισε: "Ο κ. Πηλαδάκης δεν θα σταματήσει να ασχολείται με την Λάρισα, ίσως σταματήσει να ασχολείται με το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Δεν θέλουμε να γίνουμε όμηροι κάποιου... επιβήτορα που θέλει να κρατάει χαμηλά το ελληνικό ποδόσφαιρο. Πανηγυρίζουμε μεσοβδόμαδα και ερχόμαστε το Σαββατοκύριακο και βλέπουμε τα τραγικά με το ελληνικό πρωτάθλημα.

Πάμε καλά ως ελληνικό ποδόσφαιρο από το 2004 και δεν μπορεί αυτό να υποστηριχθεί από αυτή την αστειότητα".

ΣΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ

Την αλλαγή της έδρας της διεξαγωγής του Σούπερ Καπ ανάμεσα στον πρωταθλητή Ολυμπιακό και την κυπελλούχο Λάρισας, αποφάσισε η ΕΠΟ. Όπως ανακοινώθηκε, ο αγώνας θα διεξαχθεί στο Καραϊσκάκη και όχι στο ΟΑΚΑ, έπειτα από αίτημα της ΕΛ.ΑΣ.

Πιο συγκεκριμένα, η Αστυνομία επικαλέστηκε αδυναμία επαρκούς αστυνόμευσης των χώρων του ΟΑΚΑ, καθώς τη μέρα (31/10) της διεξαγωγής του Σούπερ Καπ, είναι προγραμματισμένος αγώνας της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού για την Ευρωλίγκα. Η ΕΠΟ αντιπρότεινε να αλλάξει η ώρα έναρξης του αγώνας και από τις 20:00 να γίνει στις 17:45, όμως, η ΕΛ.ΑΣ. εμφανίστηκε αρνητική.

Έτσι, η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία πρότεινε στις δυο ομάδες να αποφασίσουν από για το γήπεδο της αναμέτρησης, εντός του λεκανοπεδίου της Αττικής. Ολυμπιακός και Λάρισα συμφώνησαν να γίνει ο τελικός στο Καραϊσκάκη και η ΕΠΟ δέχθηκε την πρότασή τους.

Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει τελικά στις 20:00, ενώ διαιτητές ορίστηκαν από την Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Κύπρου, οι Κώστας Καπιτανής (διαιτητής), Φρίξος Πέτρου και Αθηνόδωρος Ιωάννου (βοηθοί), σε εφαρμογή της συμφωνίας μεταξύ Ε.Π.Ο. και Κ.Ο.Π.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΟΥΕΦΑ

Κυκλοφορούν από σήμερα Τρίτη 23 Οκτωβρίου από το Vissini Store (οδός Μανωλάκη 1) τα εισιτήρια για την εντός έδρας αναμέτρηση με την Ζενίτ (Πέμπτη 8/11) στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των ομίλων του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ. Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 δίνει τη δυνατότητα στους φίλους της ομάδας - μαζί με το εισιτήριο για τη Ζενίτ - να προαγοράσουν εισιτήριο για τον δεύτερο εντός έδρας ευρωπαϊκό αγώνα με τη Νυρεμβέργη (20 Δεκεμβρίου), μέσα από ένα ξεχωριστό πακέτο που προσφέρεται σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή.


Συγκεκριμένα, όσοι φίλοι της ομάδας προμηθευτούν εισιτήριο για το ματς με τη Ζενίτ, έχουν προτεραιότητα στην προαγορά του εισιτηρίου για τη αναμέτρηση κόντρα στη Νυρεμβέργη με έκπτωση, δηλαδή σε τιμή χαμηλότερη από την κανονική. H προσφορά ισχύει μέχρι και την Τρίτη 6 Νοεμβρίου. Διευκρινίζεται ότι τα εισιτήρια του αγώνα με τη Νυρεμβέργη διατίθενται με έκπτωση μόνο μέσα από το συγκεκριμένο πακέτο (σε συνδυασμό, δηλαδή, με τα εισιτήρια του αγώνα με τη Ζενίτ) και όχι μεμονωμένα.

Η τιμές ανά θύρα των μεμονωμένων εισιτηρίων, αλλά και των προνομιακών πακέτων έχουν ως εξής:

*Θύρες 31-32 (Διάζωμα 113), Θ 33-34 (Δ 114), Θ 36-37 (Δ 115), Θ 1 (101), Θ 3-4 (Δ 102), Θ 8-9 (Δ 104), Θ 12 (Δ 105):

Με Ζενίτ: 20 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 20 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1με Νυρεμβέργη): 20 + 10 = 30 ευρώ

*Θύρες 49-50 (Διάζωμα 121), Θ 51-52 (Δ 122), Θ 53-54 (Δ 123), Θ 55-56 (Δ 124):

Με Ζενίτ: 30 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 30 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1 με Νυρεμβέργη): 30 + 15 = 45 ευρώ

*Θύρες 15-16 (Διάζωμα 207), Θ 18-19 (Δ 208), Θ 24-25 (Δ 210), Θ 27-28 (Δ 211):

Με Ζενίτ: 40 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 40 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1 με Νυρεμβέργη): 40 + 25 = 65 ευρώ

*Θύρα 13 (Διάζωμα 106), Θ 15-16 (Δ 107), Θ 27-28 (Δ 111), Θ 30 (112):

Με Ζενίτ: 45 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 45 ευρώ
Πακέτο (1 με Ζενίτ + 1 με Νυρεμβέργη): 45 + 30 = 75 ευρώ

*Θύρα 21-29 (Διάζωμα 109):

Με Ζενίτ: 70 ευρώ
Με Νυρεμβέργη: 70 ευρώ
Δεν προβλέπεται έκπτωση στο πακέτο των εισιτηρίων για τις συγκεκριμένες θύρες.

"ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ" ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ & ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ"

Έστω και με καθυστέρηση, η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας διόρθωσε το λάθος της και στη σημερινή της συνεδρίαση αποφάσισε να τεθεί στη διάθεσή της ο Γιώργος Κασναφέρης για την απόδοσή του στην αναμέτρηση της ΑΕΚ με τη Λάρισα για την πέμπτη αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ.

Ο διεθνής ρέφερι βαθμολογήθηκε προς γενική έκπληξη με 8,4 παρά τα πολλά λάθη του και η ΚΕΔ αποφάσισε να παραπέμψει στο Πειθαρχικό της Όργανο και τον άνθρωπο που τον βαθμολόγησε, τον παρατηρητή Θανάση Ζαχαριάδη (συνδέσμου Θεσσαλονίκης).

Χ
αρακτηριστικά, η ανακοίνωση της ΚΕΔ αναφέρει: «Η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη συνεδρίασή της, την Τρίτη 23/10/2007, αποφάσισε όπως τεθεί στη διάθεσή της ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης, για την απόδοσή του στον αγώνα για το πρωτάθλημα Super League Ελλάδα 2008, ΠΑΕ ΑΕΚ-ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 (20/10/2007). Επιπλέον, παρέπεμψε στο Πειθαρχικό Οργανο τον παρατηρητή του ιδίου αγώνα Θανάση Ζαχαριάδη (ΣΔΠ Θεσσαλονίκης)».

ΚΑΕ ΑΕΛ: "ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΙΣ"

Συνεχίζεται η προετοιμασία της ΑΕΛ για το επόμενο παιχνίδι με τον Κολοσσό Ρόδου εντός έδρας το ερχόμενο Σάββατο και με τον Κώστα Πιλαφίδη να αντιμετωπίζει κάποια μικροπροβλήματα που δεν εμπνέουν ανησυχία. Ο Μπιλ Κις είχε κάποιες μικροενοχλήσεις στους προσαγωγούς και δεν προπονήθηκε χθες, ενώ αναμένεται να προφυλαχθεί και την Τρίτη για να μπορέσει να επιστρέψει την Τετάρτη κανονικά στις προπονήσεις μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του

Εξάλλου, ο Μλάντεν Σόσκιτς, ο νεαρός παίκτης της ΑΕΛ σχολιάζει το ξεκίνημα της «βυσσινί» ομάδας στο πρωτάθλημα, δηλώνοντας: «Νομίζω πως το πιο σημαντικό, εκτός της νίκης φυσικά, στο παιχνίδι της πρεμιέρας με την Ολύμπια, ήταν ότι η ομάδα στάθηκε ψύχραιμη και μπόρεσε να αντεπεξέλθει στην δύσκολη κατάσταση όταν απειλήθηκε και ο αντίπαλος γύρισε το ματς, Αυτό θα μας φανεί χρήσιμο και στην συνέχεια. Ήταν πάντως ένα σκληρό ματς και δείξαμε δύναμη ότι μπορούμε δηλαδή να κερδίζουμε και τέτοια ματς».

Σε ότι αφορά το επόμενο παιχνίδι με τον Κολοσσό Ρόδου, το ερχόμενο Σάββατο, ο νεαρός Σέρβος τονίζει: «Προσωπικά δεν γνωρίζω πολλά γι' αυτή την ομάδα αλλά θα δουλέψουμε με τον προπονητή μας για να είμαστε έτοιμοι να αντεπεξέλθουμε και σ' αυτό το ματς. Είναι εντός έδρας και χρειάζεται να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να δώσουμε συνέχεια στα θετικά αποτελέσματα, καθώς δεν θέλουμε να χάσουμε βαθμούς μέσα στην έδρα μας. Αν τα κάνουμε όλα βάσει πλάνου, τότε όλα θα πάνε καλά».

Κάνοντας ένα σχόλιο για το πρωτάθλημα, ο Σόσκιτς σημείωσε: «Θεωρώ ότι οι τρεις - τέσσερις πολύ δυνατές ομάδες δεν θα αγγίζονται, καθώς είναι δύσκολο να τις κερδίσεις, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα παλέψουμε και αυτά τα ματς κάνοντας το καθήκον μας. Οι υπόλοιπες ομάδες είναι όλες στα μέτρα μας και θεωρώ ότι μπορούμε να πάμε καλά αν αποδώσουμε βάσει των δυνατοτήτων μας».


ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ: "ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ"

Μπορεί, όπως ώριμα παρατήρησε και ο Δώνης στη συνέντευξη Τύπου μετά το ματς, η διαιτησία στο ΑΕΚ - ΑΕΛ να μη διαμόρφωσε τελικά το αποτέλεσμα παρά το εμφανέστατο πέναλτι που δεν δόθηκε στους Λαρισαίους, ωστόσο με κάτι τέτοιες νηφάλιες και ψύχραιμες τοποθετήσεις του ίδιου και προπονητών ή προέδρων άλλων ομάδων στο παρελθόν... «από κει που τους χρωστάνε, στο τέλος θα τους πάρουν και το βόδι»!

Κοινώς, δεν συγκινείται ουδείς, δεν ευαισθητοποιείται κανένας αρμόδιος από τις όντως υγιείς ποδοσφαιρικές προσεγγίσεις του στυλ «ήταν πέναλτι (ή δεν ήταν οφσάιντ), αλλά πρώτα κοιτάμε ότι εμείς δεν αποδώσαμε όπως έπρεπε», αντίθετα αντιμετωπίζονται κιόλας οι τέτοιου είδους εκφραστές μάλλον ως «ρομαντικοί» (και ενίοτε «γραφικοί»)!

Κοντολογίς, οι ταγοί μοιάζουν να αποθρασύνονται όλο και περισσότερο όταν αντιλαμβάνονται πως απέναντί τους αντί να ρίχνεις λάδι στη φωτιά, παλεύεις «με το σταυρό στο χέρι»...

Διότι μόνο ως θράσος μπορεί να εκληφθεί π.χ. η από τον κ. Ζαχαριάδη (παρατηρητή εκ Θεσσαλονίκης με αλήστου μνήμης διαιτησίες στο δεύτερο μισό της προηγούμενης δεκαετίας) άριστη βαθμολογία τόσο του κ. Κασναφέρη όσο και του β βοηθού κ. Μπερσή, ο οποίος δεν πέτυχε σωστή υπόδειξη οφσάιντ σ' όλο το ματς!

Προσέξτε, το μήνυμα που (θα έπρεπε να) εξοργίζει είναι ο βαθμός. Διότι όταν παίρνεις «8» σημαίνει ότι καλά έκανες και όταν συγκεντρώνεις «8 και κάτι», επίσης...

Ναι, δεν διαμορφώθηκε εν πολλοίς το τελικό αποτέλεσμα του ΑΕΚ - ΑΕΛ από τη διαιτησία, όμως και το «7» ή το «7,5» στην ίδια κατεύθυνση θα κινείτο χωρίς να προκαλεί αφού θα απέδιδε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι...

Συνεπώς, γεννιέται εύλογα το ερώτημα αν οι... κριτές του κάθε Κασναφέρη και του κάθε Μπερσή επιδιώκουν να προκαλέσουν, επιδιώκουν να «ομιλήσουν» διά της βαθμολογίας. Να «ομιλήσουν» και να την πουν -εμμέσως πλην σαφώς- τώρα στον Πηλαδάκη, χθες στον Νικολαϊδη, αύριο στον Τσακίρη (βάλτε και όποιο άλλο όνομα σας ταιριάζει)...

Θέλουν, λοιπόν (άρα ενεργούν σκοπίμως), ή απλώς είναι ανίκανοι ακόμα και για το αυτονόητο να βαθμολογήσουν δίκαια;

ΥΓ.: Α, υποτίθεται ότι τους παρατηρητές τούς κρίνει κατόπιν ο κ. Μπίκας της Super League...

Πηγή: goalday

ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΗΛΩΣΕΙ...

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι στην ΑΕΛ στο θέμα «διαιτησία» ήταν το 8,4 (σχεδόν άριστα) που πήρε από τον παρατηρητή του αγώνα με την ΑΕΚ ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης, ο οποίος «αρνήθηκε» πέναλτι του Αρουαμπαρένα στον Πάρα και αποβολή.

Οι «βυσσινί» γνώριζαν ότι η έκθεση του παρατηρητή δεν περιλαμβάνει κάτι μεμπτό για τον διεθνή ρέφερι, ωστόσο περίμεναν την επιβεβαίωση. Οταν πληροφορήθηκαν τη βαθμολογία, εξέδωσαν ανακοίνωση, με την οποία επιτίθενται στην ΚΕΔ, την οποία κατηγορούν για ανικανότητα και τάσεις εκδίκησης.

Ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Νίκος Λυράκης προχώρησε ωστόσο ένα βήμα παραπέρα, δηλώνοντας ξεκάθαρα πως «μόνο ο Γκαγκάτσης μπορεί να δώσει λύσεις σ' αυτό το πρόβλημα. Να το αποδεχθεί και να τους ξηλώσει όλους από τη ρίζα». Κατήγγειλε, μάλιστα, πως «η ΚΕΔ έχει προαποφασίσει σε ποια θέση θα καταλήξει η Λάρισα. Αποδεικνύεται ότι είναι ανίκανη να διαχειριστεί την κάθε κρίση. Νομίζουν ότι μπορούν να εκδικούνται όποιον δεν δηλώνει υποτέλεια ή δεν συμμετέχει στα αλισβερίσια τους».

«Εκδίκηση χωρίς προσχήματα»


Μεταξύ των άλλων, η ανακοίνωση -που εστιάζει και στα ΜΜΕ (δημοσιεύματα για εύνοια της ΑΕΛ από τη διαιτησία και ειρωνικά σχόλια στον τηλεοπτικό αέρα)- αναφέρει: «Είδαμε την ανίκανη ΚΕΔ να μας εκδικείται, χωρίς να κρατά τα προσχήματα. Είδαμε τον διαιτητή να σκοράρει κατ απαίτηση του κοινού πριν από το ματς, αλλά κατά τη διάρκειά του να «απαγορεύει» στην ομάδα μας να βάλει γκολ!... Είδαμε τους επόπτες να παίρνουν το... 50-50, κάθε φορά που έπρεπε να αποφασίσουν αν είναι οφσάιντ ή όχι».

Και καταλήγει το κείμενο: «Ρώτησε κανείς την κοινή γνώμη τι λέει για όλα αυτά; Πιστεύουμε ότι γίνεται αντιληπτό από τον πρόεδρο της ΕΠΟ το μέγεθος της ιστορικής ευθύνης για κάθαρση που δημιουργούν οι -επί των ημερών του- διεθνείς επιτυχίες. Για να μη συνεχίσουμε να πανηγυρίζουμε στα ευρωπαϊκά μεσοβδόμαδα και να μας εκθέτουν στα ελληνικά Σαββατοκύριακα».


Το τραπέζι του Δώνη

Ο Γιώργος Δώνης είχε κάθε λόγο να είναι ευδιάθετος χθες. Ο τεχνικός της ΑΕΛ είχε γενέθλια (γεννήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 1969) και τα γιόρτασε μαζί με τους παίκτες του και τους συνεργάτες του, καθώς το βράδυ τους έκανε το τραπέζι.

Η σημερινή τελευταία προπόνηση πριν από την αναχώρηση για το Λίβερπουλ είναι καταλυτική για τη συμμετοχή των τραυματιών Νταμπίζα, Κώτσιου και Αλεξάνδρου.

Με συνέντευξη του Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο και αφίσα της φετινής ΑΕΛ κυκλοφορεί σήμερα το 15ο τεύχος του επίσημου περιοδικού των «βυσσινί».

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

19:30 SS2: ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ - ΙΝΤΕΡ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS1: ΡΕΪΝΤΖΕΡΣ - ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS2: ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ - ΛΙΟΝ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS3: ΝΤΙΝΑΜΟ ΚΙΕΒΟΥ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ.Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS4: ΡΟΜΑ - ΣΠΟΡΤΙΓΚ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑΣ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
21:45 SS7: ΣΕΒΙΛΛΗ - ΣΤΕΑΟΥΑ Champions League: Φάση ομίλων (Z)
23:45 SS2: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Αϊντχόφεν - Φενερμπαχτσέ (Μ) 23:45 SS3: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Αρσεναλ - Σλάβια Πράγας (M)
00:30 ET3: ΚΟΥΝΕΟ - ΗΡΑΚΛΗΣ Champions League Βόλεϊ (Μ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
21:15 SS6: ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ
23:30 NET: CHAMPIONS NEΤ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

23/10/2001 Πεθαίνει σε ηλικία 85 ετών ο Ken Aston, ο άνθρωπος που επινόησε το 1966 την κίτρινη και κόκκινη κάρτα στο ποδόσφαιρο, οι οποίες πρωτοχρησιμοποιήθηκαν στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Μεξικού το 1970. Πηγή της έμπνευσής του ήταν τα φανάρια στους δρόμους του Λονδίνου καθώς επέστρεφε σπίτι του από το επεισοδιακό ματς Αγγλίας- Αργεντινής για το Παγκόσμιο του 1966

23/10/1999 Ο Mike Tyson κερδίζει στον πρώτο γύρο τον Orlin Norris στον πρώτο του αγώνα μετά την αποφυλάκισή του στο Λας Βέγκας

23/10/1988 Πεθαίνει ο Henry Armstrong, ο μοναδικός πυγμάχος που έχει κερδίσει παγκόσμιο τίτλο σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες

23/10/1964 Η Ιαπωνία κερδίζει την Ρωσία για το πρώτο Ολυμπιακό χρυσό μετάλλιο στο βόλεϊ γυναικών

23/10/1963 Η Αγγλική ομοσπονδία (Football Association) εορτάζοντας τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της διοργανώνει αγώνα στο Γουέμπλεϊ μεταξύ της Αγγλίας και Μικτής Κόσμου. Το αποτέλεσμα είναι 2-1 με σκόρερ τους Payne, Greeves και Law

23/10/1956 Ξεσπάει στην Ουγγαρία η επανάσταση κατά των Σοβιετικών. Την ημέρα εκείνη η Χόνβεντ βρίσκεται στην Ισπανία έχοντας χάσει από την Αθλέτικ Μπιλμπάο με 3-2 για το Κύπελλο Ευρώπης και ο Ferenc Puskas με τους Sandor Kocsis και Zoltan Czibor αυτομολούν στη Δύση. Τρεις μέρες μετά, τα διεθνή ΜΜΕ μεταδίδουν από λάθος, ότι ο Πούσκας σκοτώνεται κατά την διάρκεια μαχών στην Βουδαπέστη, ενώ βεβαίως η ουγγρική ομάδα βρίσκεται στην Ευρώπη και θα παίξει τη ρεβάνς του αγώνα (3-3) στις Βρυξέλλες, αντί στην Ουγγαρία. Οι παίκτες, αφού φέρουν τις οικογένειες τους θα ξεκινήσουν ένα τουρ στην Ευρώπη για να συγκεντρώσουν χρήματα, και ο «καλπάζων συνταγματάρχης», μετά από διετή περιπλάνηση σε Αυστρία και Ιταλία, θα καταλήξει στη Ρεάλ Μαδρίτης

23/10/1921 Πεθαίνει ο Σκωτσέζος John Boyd Dunlop, εφευρέτης της σαμπρέλας το 1888. Τρία χρόνια πριν, ο Edouard Michelin είχε κατασκευάσει τα πρώτα ελαστικά με λινά

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

ΕΒΕΡΤΟΝ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΓΛΙΚΟ ΤΥΠΟ

Ο αγγλικός Τύπος κριτικάρει την Έβερτον που παρότι προηγήθηκε στο ντέρμπι με τη Λίβερπουλ δεν κατάφερε τελικά να πάρει ούτε τον πόντο της ισοπαλίας.

Μπορεί μετά τη λήξη του ματς οι εφοπλιστές να γκρίνιαξαν για τη διαητσία που έδωσε δύο πέναλτι στους αντιπάλους του, παρόλα αυτά στα ΜΜΕ δεν συμμερίζονται τις απόψεις τους.

Οι εφημερίδες δίνουν έμφαση στο επιθετικό πρόβλημα της ομάδας που υποδέχεται σε λίγες ώρες τη Λάρισα για το κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Οι ΜακΦάντεν, Τζόνσον, Γιακούμπου, Ανικέμπε έχουν προσφέρει όλοι μαζί 4 γκολ στην ομάδα τους, τη στιγμή που ο αμυντικός, Γιόλεον Λέσκοτ έχει μόνος του....τρία τέρματα.

"Ο Μόγιες αντί να γκρινιάζει, καλό θα ήταν να βελτιώσει την επίθεση της ομάδας του, γιατί οι Έλληνες θα έρθουν εδώ να παίξουν χωρίς άγχος, κάτι που θα τους κάνει πιο επικίνδυνους",καταλήγει το κομμάτι.

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΛΑΝΑ ΣΤΗΝ ΑΕΛ

Η νίκη στο τοπικό ντέρμπι της πόλης ήταν όντως πολύτιμη, τόσο ψυχολογικά όσο και βαθμολογικά, αλλά στην ΑΕΛ δεν μένουν εκεί. Εκτός του ότι πρέπει να βελτιώσουν αρκετά κομμάτια του παιχνιδιού τους, κυρίως στον επιθετικό τομέα, οι "βυσσινί" έχουν μπροστά τους ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι, αυτό στη Νεάπολη με τον Κολοσσό, και ασχολούνται ήδη με αυτό.

Ο Κώστας Πιλαφίδης αρχίζοντας την ανάλυση του αντιπάλου έκανε λόγο για ένα άλλο ματς που κρίνεται απαραίτητο να αντιμετωπιστεί τελείως διαφορετικά. Η προετοιμασία άρχισε τη Δευτέρα (22/10), χωρίς όμως τον πρωταγωνιστή του ντέρμπι, τον Μπίλι Κις. Ο Αμερικανός γκαρντ έμεινε εκτός προγράμματος για να ξεκουραστεί, αφού πήρε πολλές επιθέσεις και επιβαρύνθηκε, ενώ προερχόταν από ταξίδι.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ "THE OFFICIAL"

Το 15ο τεύχος του επίσημου περιοδικού της ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 κυκλοφορεί αύριο Τρίτη 23 Οκτωβρίου με πλούσια θέματα και δώρο την αφίσα της ΑΕΛ 2007-08.

Ιμπραϊμα Μπακαγιόκο: Το «μαύρο διαμάντι» της ΑΕΛ αποκαλύπτεται στην πρώτη του μεγάλη συνέντευξη. Ο Ιβοριανός σούπερ σταρ μιλάει για το προαίσθημα που έχει για την αναμέτρηση με την Έβερτον, εξηγεί τι είναι αυτό που τον έφερε στη Λάρισα και το ονειρεύεται να πετύχει με την ΑΕΛ και μας καλεί στο δικό του μεγάλο ευρωπαϊκό πάρτι.

Αφιέρωμα -We want it all and we want it NOW!: Η μεγάλη πρόκριση της ΑΕΛ επί της Μπλάκμπερν μέσα από τον φωτογραφικό φακό του “The Official”. Ένα πλούσιο λεύκωμα 34 σελίδων που καταγράφει βήμα-βήμα την πορεία της ομάδας από τον θρίαμβο του Πανθεσσαλικού στο έπος του Ίγουντ Παρκ.

…και σούπερ παρουσίαση των τεσσάρων αντιπάλων της ΑΕΛ στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ. Ο Φάνης Γκέκας αναλύει τη Νυρεμβέργη, ο Γιάννης Αναστασίου «ακτινογραφεί» την Αλκμάαρ, ο Όλεγκ Προτάσοφ δίνει την εικόνα της Ζενίτ και ο Γιώργος Σαμαράς μιλά για την Έβερτον.

ΚΑΣΝΑΦΕΡΗΣ: "ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΧΗΜΕΙΑ ΜΑΣ"

Οσο και αν επιθυμούν στη Λάρισα να μην ασχολούνται με τη διαιτησία, δεν τους αφήνουν να... αγιάσουν. Ο μη καταλογισμός πέναλτι στο τράβηγμα του Αρουαμπαρένα πάνω στον Πάρα που, αν δινόταν, θα έπρεπε να αποβληθεί και ο παίκτης της ΑΕΚ ήταν το ένα από τα δύο θέματα που προέκυψαν μετά το ματς στο ΟΑΚΑ. Το άλλο ήταν το αγωνιστικό πρόσωπο των «βυσσινί», για το οποίο μίλησε χθες στους παίκτες ο Γιώργος Δώνης.

Οσον αφορά το πρώτο, σύμφωνα με πληροφορίες, στο τετ α τετ που είχε στο τέλος του ματς ο διαιτητής Γιώργος Κασναφέρης με το γενικό διευθυντή της ΠΑΕ Νίκο Λυράκη ο πρώτος αναγνώρισε ουσιαστικά το λάθος του. «Ισως να μην ταιριάζει η χημεία μας. Πιθανόν θα ήταν καλύτερα να μη σας ξανασφυρίξω» είπε μεταξύ σοβαρού και αστείου ο διεθνής ρέφερι, για να δεχτεί την αντίδραση της άλλης πλευράς: «Οταν φτάνουμε στο σημείο να το λέει αυτός ένας από τους δύο ικανούς διαιτητές μαζί με τον Βασάρα που έχουμε στην Ελλάδα, τότε δεν έχουμε καμία τύχη».

Οσον αφορά το αγωνιστικό, ο Γιώργος Δώνης, μιλώντας στους παίκτες, στάθηκε στον ατομικισμό που έδειξαν ορισμένοι: «Πρέπει να λειτουργούμε ομαδικά, όπως κάναμε στα άλλα ματς. Αρκετοί νέοι παίκτες θέλετε να δείξετε κάτι παραπάνω σε ένα τέτοιο ματς, είναι λογικό, ωστόσο έτσι δεν βγαίνεις ωφελημένος, παρά μόνο μέσα από ομαδική δουλειά».

Σήμερα θα κριθεί εν όψει Εβερτον η κατάσταση των τραυματιών Νταμπίζα, Κώτσιου και Αλεξάνδρου, με τους δύο πρώτους να βρίσκονται ένα βήμα πιο μπροστά από τον Κύπριο.

ΕΧΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

Η ΑΕΛ για μια ακόμη φορά είχε την ευκαιρία να πάρει θετικό αποτέλεσμα με αντίπαλο μεγάλη ομάδα του κέντρου, αλλά δεν τα κατάφερε. Η κυπελλούχος Ελλάδας αγωνιζόταν κόντρα στην ΑΕΚ με παίκτη περισσότερο για 80 λεπτά, αλλά δεν κατάφερε ούτε καν να ισοφαρίσει. Θα μπορούσε, πάντως, να το πετύχει αυτό, αν ο Γιώργος Κασναφέρης υποδείκνυε πέναλτι στο τράβηγμα του Πάρα από τον Αρουαμπαρένα. Οπως και να έχει, η "βυσσινί θύελλα" μετράει ένα ακόμη χαμένο παιχνίδι, μια ακόμη χαμένη ευκαιρία...

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ
: Μόνο κέρδη δεν είχε η ΑΕΛ από αυτό το παιχνίδι... Ενα ματς το οποίο έδειχνε να είναι στις δυνατότητες της, μετά την αποβολή του Μάχο στο 11ο λεπτό, οι Θεσσαλοί το έχασαν, δημιουργώντας μόλις μία κλασική ευκαιρία και διατηρώντας μια ανούσια υπεροχή σε όλη τη διάρκεια. Υπάρχει, βέβαια, και η φάση του πέναλτι, όπως προαναφέραμε.

ΤΙ ΕΧΑΣΕ
: Την ευκαιρία να πάρει βαθμό ή βαθμούς εκτός έδρας με αντίπαλο μια από τις μεγάλες ομάδες του κέντρου. Την ευκαιρία να βελτιώσει τη θέση της στην κατάταξη του φετινού πρωταθλήματος. Την ευκαιρία να βελτιώσει κατά πολύ την ψυχολογική της κατάσταση, ενόψει της συνέχειας σε Ελλάδα και Ευρώπη.

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
: Καταρχάς η ΑΕΛ ταξιδεύει στην Αγγλία, για να αντιμετωπίσει την Εβερτον στο πλαίσιο του ομίλου του κυπέλλου UEFA. Αν αυτό το παιχνίδι δεν είναι τόσο κρίσιμο για τη "βυσσινί θύελλα", αυτό που ακολουθεί για το πρωτάθλημα είναι. Η ομάδα του Γιώργου Δώνη θα παραταχθεί στη Νέα Σμύρνη για να κοντραριστεί με τον Πανιώνιο και η νίκη αποτελεί μονόδρομο, ώστε να ξεκολλήσει η ομάδα βαθμολογικά και ψυχολογικά. Σε αντίθετη περίπτωση, οι Θεσσαλοί θα κινδυνεύουν να τους πάρει εντελώς από κάτω.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
: Εχοντας παίκτη παραπάνω από το 11ο λεπτό, η ΑΕΛ ήταν φυσιολογικό να πάρει τον έλεγχο του παιχνιδιού. Οπότε, ήταν και αναμενόμενο ουσιαστικά να κάνει 15 τελικές προσπάθειες για γκολ. Το αρνητικό, ήταν ότι από αυτές τις 15, ουσιαστικά μόνο η μία ήταν κλασική ευκαιρία. Οι Θεσσαλοί αναλώθηκαν σε μια ανούσια υπεροχή και αυτό φαίνεται και από τις 7/24 σέντρες, αλλά και απόι το γεγονός ότι οι παίκτες του Δώνη έκαναν μόλις τρεις διεισδύσεις στην περιοχή της ΑΕΚ. Από εκεί και πέρα, η Λάρισα είχε και επτά αποκρούσεις, έξι επεμβάσεις, 12 κλεψίματα, τρία κόρνερ και 43 λάθη...

Σε ό,τι αφορά τους παίκτες, ο Ιμπραΐμα Μπακαγιόκο ήταν ο πιο κινητικός έχοντας πέντε προσπάθειες για γκολ, αλλά και επτά λάθη... Ο Γιώργος Φωτάκης προσπαθούσε για κάτι καλό, με δύο τελικές προσπάθειες, τέσσερις σωστές μπαλιές και ένα κλέψιμο, αλλά μέτρησε και 1/4 σέντρες και τέσσερα λάθη... Ανασταλτικά, ο Μάρκο Φέρστερ ήταν αρκετά καλός με τρία κλεψίματα και μία επέμβαση, ενώ είχε και μία προσπάθεια για να σκοράρει. Σε ό,τι αφορά τον Κλέιτον Σίλβα, που είχε για περισσότερη ώρα την μπάλα στα πόδια του, είχε μία τελική προσπάθεια, έδωσε 11 σωστές μπαλιές στους συμπαίκτες του, αλλά μάλλον τα γκρέμισε όλα με τα επτά λάθη του και τις 0/4 σέντρες...

ΚΟΤΣΟΛΗΣ: "ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Η ΕΒΕΡΤΟΝ"

Εμπιστοσύνη στην ομάδα του για την αναμέτρηση με την Έβερτον έχει ο Στέφανος Κοτσώλης, που παρ’ όλα αυτά δεν πετάει στα σύννεφα και γνωρίζει καλά ότι η αγγλική ομάδα αποτελεί έναν εξαιρετικά δύσκολο αντίπαλο. Ο γκολκίπερ της Λάρισας, που χαρακτήρισε «πρόκληση» το ματς με τους Άγγλους, τόνισε πως πρέπει να «δείξουμε τις δυνατότητές μας και να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα γιατί εκτιμώ πως μπορούμε να το κάνουμε»!

Παρακάτω οι δηλώσεις που έκανε ο Κοτσώλης στην ιστοσελίδα της «wind», αναλυτικά:

Στέφανε, στην Αγγλία έχεις να θυμάσαι σπουδαίες εμφανίσεις στην καριέρα σου τόσο με την ΑΕΛ πριν λίγες μέρες στο Μπλάκμπερν όσο και με την Εθνική Ελπίδων το 2002. Ο αγώνας της ερχόμενης Πέμπτης, θεωρείς πως μπορεί να προσφέρει σε σένα και την ομάδα σου ανάλογα συναισθήματα;

«Σαφώς πρόκειται για ένα παιχνίδι με ιστορική σημασία όπως κάθε αγώνας της ΑΕΛ στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Η Έβερτον είναι μια πιο δυνατή, κατά την άποψή μου, και πιο ιστορική ομάδα από την Μπλάκμπερν που μπορέσαμε και αποκλείσαμε κι αυτό σημαίνει πως μας περιμένει όλους μια πραγματική δοκιμασία. Η Έβερτον προέρχεται, κι αυτή, από ένα κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη με παίκτες εγνωσμένης αξίας. Όλα αυτά δημιουργούν σε εμάς μια τεράστια πρόκλησή έτσι ώστε να πάμε αποφασισμένοι στο Λίβερπουλ με στόχο το καλύτερο δυνατό. Θέλω να δείξουμε τις δυνατότητές μας και να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα γιατί εκτιμώ πως μπορούμε να το κάνουμε..».

Ποια στοιχεία μπορεί να έχουν επηρεαστεί θετικά, στην ομάδα σου, μετά τα παιχνίδια με την Μπλάκμπερν και προπάντων μετά την μεγάλη πρόκριση σας;

«Η φετινή ομάδα της ΑΕΛ έχει δείξει πως έχει ικανότητες για πολύ μεγάλα πράγματα. Είμαστε, πιστεύω, πολύ βελτιωμένοι και τόσο οι αγώνες με την Μπλάκμπερν όσο και τα δυνατά φιλικά παιχνίδια που δώσαμε το καλοκαίρι ειδικά αυτό με την Φιορεντίνα – έδειξαν πως διαθέτουμε τα στοιχεία που πρέπει να έχει μια ομάδα για να αντιμετωπίζει τέτοιες αγωνιστικές προκλήσεις. Έχουμε δυνατότητες και το σημαντικότερο είναι πως πιστεύουμε σ’ αυτές, Νομίζω πως η αυτοπεποίθηση είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που έχουν αναπτυχθεί στο σύνολο έτσι ώστε να δίνουμε το 100% των δυνατοτήτων μας για τον τελικό στόχο..».

Με ποια προοπτική θα αγωνιστεί η ΑΕΛ στη φάση των ομίλων του κύπελλο UEFA; Στόχος σας είναι οι καλές εμφανίσεις απέναντι στις ομάδες που θα αντιμετωπίσετε ή βλέπετε πως υπάρχουν προϋποθέσεις πρόκρισης, παρότι είστε θεωρητικά το αουτσάϊντερ;

«Σε οποιαδήποτε διοργάνωση και αν αγωνιζόμαστε και με οποιοδήποτε αντίπαλο εμείς παίζουμε με στόχο τη νίκη. Το έχουμε δείξει, πιστεύω θα το δείχνουμε στη συνέχεια. Έτσι και σ’ αυτά τα πολύ δύσκολα παιχνίδια με την Έβερτον, την Ζενίτ, την Αλκμάαρ και την Νυρεμβέργη θα παίξουμε με στόχο την κατάκτηση της νίκης εφόσον δείχνουμε πως πιστεύουμε στις μεγάλες δυνατότητές μας. Από τη στιγμή που θα προσπαθούμε για το καλύτερο στο γήπεδο, εκτιμώ πως μπορούμε να τα καταφέρουμε..».

Στους δύο πρόσφατους αγώνες στο πρωτάθλημα, με Λεβαδειακό και ΑΕΚ πήρατε μόλις έναν πόντο αν και είχατε την ευκαιρία να κερδίσετε ακόμα και το βαθμολογικό απόλυτο. Σας προβληματίζει καθόλου αυτή η συγκομιδή; Μπορεί να επηρεάζει αρνητικά την ψυχολογία σας στην παρούσα φάση;

«Υπάρχει προβληματισμός για τη βαθμολογική συγκομιδή. Σίγουρα, και είναι φυσιολογικό αυτό.. Οι εμφανίσεις όμως που πραγματοποιήσαμε στα συγκεκριμένα παιχνίδια μας έχουν ικανοποιήσει σε ένα μεγάλο βαθμό κι αυτό δεν μας αφήνει να επηρεαζόμαστε αρνητικά. Τώρα μπροστά μας έρχεται ένας εντελώς διαφορετικός αγώνας όπου προέχει η πρόκληση που βρίσκεται και στην οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο τρόπο..».

Για τον Στέφανο Κοτσώλη και τις φιλοδοξίες του, τι ξεχωριστό παρουσιάζει ο αγώνας με την Έβερτον στο «Γκούντισον Παρκ»;

«Εγώ προσπαθώ πάντα για το καλύτερο δυνατό για εμένα αλλά και την ομάδα μου. Σίγουρα σε τέτοια παιχνίδια με μεγάλους αντιπάλους θέλεις να κάνεις την καλύτερη εμφάνιση. Εγώ και οι υπόλοιποι συμπαίκτες μας πρέπει να το δούμε έτσι. Σαν μια πρόκληση και σε προσωπικό επίπεδο. Όλοι περιμένουν από εμάς κάτι σπουδαίο και εγώ νιώθω έτοιμος να το καταφέρω μαζί με την υπόλοιπη ομάδα της Λάρισας».

ΔΩΝΗΣ: "ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ"

Το όνειρό του να αναλάβει στο μέλλον την τεχνική ηγεσία κάποιου αγγλικού συλλόγου και όχι σε μια από τις τρεις μεγάλες ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος, αποκάλυψε ο Γιώργος Δώνης σε συνέντευξή του. «Θα επιδιώξω να πάω στο αγγλικό πρωτάθλημα», τόνισε χαρακτηριστικά. Ο προπονητής της Λάρισας μίλησε ακόμα για την... ευρωπαϊκή περιπέτεια των «βυσσινί», λέγοντας ότι οι πιθανότητες πρόκρισης στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ είναι λιγότερες από άλλων ομάδων, ωστόσο υπογράμμισε ότι ύστερα από την πρόκριση επί ενός αντιπάλου όπως η Μπλάκμπερν, όλα μπορούν να γίνουν.

Παρακάτω η συνέντευξη που παραχώρησε ο Δώνης στο «ΕΘΝΟΣΠΟΡ», αναλυτικά:

Ποιες είναι οι πιθανότητες πρόκρισης της ΑΕΛ στην επόμενη φάση;
«Αν το δούμε με βάση την ιστορία κάθε ομάδας στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, τότε εμείς έχουμε τις λιγότερες πιθανότητες. Βέβαια η απόδοση της Λάρισας στα δύο ματς με την Μπλάκμπερν μας κάνει να αισθανόμαστε ότι έχουμε περισσότερες πιθανότητες, από όσες είχαμε πριν από τη συμμετοχή μας στους ομίλους. Από την άλλη πλευρά, έχουμε κερδίσει και τον σεβασμό των αντιπάλων που θα μας αντιμετωπίσουν, ενώ και η ψυχολογία των παικτών μου έχει βελτιωθεί. Συνειδητοποίησαν πλέον ότι ακόμα και με πιο ισχυρούς αντιπάλους μπορούν να τα καταφέρουν».
Αναφερθήκατε στα θετικά της πρόκρισης επί της Μπλάκμπερν. Μήπως αυτό το γεγονός σας στερεί το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού;

«Ίσως στο πρώτο παιχνίδι η Μπλάκμπερν να μην είχε ξεκάθαρη εικόνα για την ομάδα μας. Όταν όμως έχεις ηττηθεί στο πρώτο παιχνίδι με 2-0 και στον επαναληπτικό αγωνίζεσαι με σκοπό να ανατρέψεις την κατάσταση και δεν τα καταφέρνεις, αυτό δεν ισχύει. Η ομάδα μας στάθηκε πολύ καλά και, αν δεν είχε την άτυχη στιγμή του 46ου λεπτού (σ.σ.: το πέναλτι που κέρδισε ο Νταν), ίσως να μη χάναμε. Κάποιος που δεν έχει παίξει σε αγγλικό γήπεδο, δεν μπορεί να καταλάβει τον ρυθμό. Για μένα είναι τα πιο δύσκολα παιχνίδια που υπάρχουν, ο ρυθμός εκεί είναι εξαντλητικός. Για μια ομάδα που δεν είναι συνηθισμένη σε τέτοιους ρυθμούς, είναι λογικό η υπερπροσπάθεια να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο ελληνικό πρωτάθλημα και να χάνει πολύτιμους βαθμούς. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να σε σέβονται οι αντίπαλοι και είναι καλό να υπάρχει και ένα ίχνος φόβου!»

Πρώτος αντίπαλος στον όμιλο του Κυπέλλου UEFA είναι μια ακόμα αγγλική ομάδα, η Έβερτον. Ποιες είναι οι διαφορές που εντοπίζετε ανάμεσα σε Έβερτον και Μπλάκμπερν;
«Έχουν εντελώς διαφορετικό στυλ παιχνιδιού. Η Έβερτον προσπαθεί να παίξει αρκετά γρήγορα, ειδικά στο μεσοεπιθετικό κομμάτι. Διαθέτει καλούς παίκτες με άριστη τεχνική κατάρτιση, όπως ο Αρτέτα, ενώ και οι δύο επιθετικοί της, οι Τζόνσον και Γιακούμπου, είναι “κίνδυνος-θάνατος”».

Πάντως ο Τζόνσον είναι τραυματίας και δεν αναμένεται να παίξει…
«Ναι, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Ανιτσέμπι. Είναι 19 ετών και είναι πολύ καλός παίκτης με καλά σωματικά χαρακτηριστικά. Αν συνεχίσουμε τη σύγκριση, θα δούμε ότι η Μπλάκμπερν σε αντίθεση με την Έβερτον έχει περισσότερες σωματικές δυνάμεις και τα βγάζει πέρα με το συνεχές τρέξιμο. Επιπλέον, οι Ρόβερς καταφέρνουν να κερδίζουν στην Αγγλία, σε αντίθεση με την Έβερτον. Περιμένω και σε αυτό το ματς εξαντλητικό ρυθμό, αλλά αν καταφέρουμε να ανταποκριθούμε και πάλι στον αμυντικό τομέα, θα δημιουργήσουμε κάποιες ευκαιρίες. Ωστόσο, δεν ήθελα το πρώτο παιχνίδι να είναι πάλι σε αγγλικό γήπεδο».

Γιατί αυτό;
«Όπως σας είπα, ο ρυθμός είναι εξαντλητικός. Αυτό δεν μας βοηθάει στο ελληνικό πρωτάθλημα. Το UEFA για εμάς είναι “΄άδικο”. Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Αυτό που ζούμε είναι εκπληκτικό και, όταν λέω άδικο, εννοώ ότι φέτος διαθέτουμε το καλύτερο σύνολο των τριών τελευταίων ετών και, αν δεν είχαμε την Ευρώπη, θα βρισκόμασταν πολύ ψηλά στη βαθμολογία της Σούπερ Λίγκας. Όμως, όπως έχει φανεί, την έχουμε…πατήσει στο ελληνικό πρωτάθλημα».
Αυτό ήταν το επόμενο ερώτημα μου. Μπορεί η Λάρισα να χειριστεί τη συμμετοχή σε τρεις διοργανώσεις; Είδαμε το ροτέισον να μην αποδίδει μέχρι στιγμής.

«Στο παιχνίδι με τη Βέροια κάναμε ροτέισον, σε αυτό με τον Λεβαδειακό όχι τόσο. Μας πήγε στραβά το ματς με τον Λεβαδειακό. Είναι πολύ δύσκολο, ύστερα από ένα εξοντωτικό παιχνίδι, όπως αυτό με την Μπλάκμπερν, να παίξεις την Κυριακή και να κυνηγάς το σκορ από το πρώτο λεπτό. Σίγουρα, η Ευρώπη μας κάνει “κακό” στο πρωτάθλημα αφού ίσως στερηθούμε βαθμούς. Αλλά πιστεύω ότι, μέσα από αυτή τη δυσκολία, τα δυνατά φιλικά του καλοκαιριού, τη συμμετοχή στους ομίλους του UEFA, η Λάρισα θα ωφεληθεί σε βάθος χρόνου και θα γίνει πιο δυνατή».

Μετά το τέλος της αναμέτρησης με την Μπλάκμπερν, μιλήσατε για επιτυχίες που ήρθαν γρήγορα. Μήπως ο πήχης ανέβηκε απότομα ψηλά Η ομάδα ωφελείται από αυτό ή μπορεί και να ζημιωθεί;

«Όταν έρχεται κάτι γρήγορα, δεν σημαίνει ότι έρχειται και τυχαία. Από την άλλη, μας δημιουργεί ευθύνες, αλλά δεν έχουμε τη νοοτροπία πως πρέπει να απαιτήσουμε -ή να απαιτήσουν άλλοι από εμάς- να πετύχουμε κάτι παραπάνω. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια καλή και αξιόπιστη ομάδα, η οποία να βρίσκεται σταθερά ψηλά στη βαθμολογία και να αντιπροσωπεύει επάξια την Ελλάδα στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Κι ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή. Αυτό που μένει στις Αυτό που μένει στις ομάδες είναι τα τρόπαια και εμείς έχουμε ήδη κερδίσει το Κύπελλο, ύστερα από δύο χρόνια στη μεγάλη κατηγορία. Αυτό που έχει πετύχει η ΑΕΛ είναι πολύ μεγάλο».

Μπορούμε να περιμένουμε κάτι παραπάνω από την ΑΕΛ, για παράδειγμα μία θέση στα φετινά πλέι οφ;

«Θέλω να είμαι ειλικρινής. Η ομάδα της Λάρισας θα μπορούσε να διεκδικήσει τη συμμετοχή στα πλέι οφ. Και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε. Όμως η παρουσία μας στους ομίλους του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ μας δημιουργεί πρόβλημα. Πρέπει να υπερασπιστούμε τον τίτλο μας στο Κύπελλο και ταυτόχρονα να κυνηγήσουμε μία ψηλή θέση στο πρωτάθλημα. Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι πώς θα συμπεριφερθούμε. Με βάση τα πρώτα δείγματα - κάτι βέβαια που μπορεί να είναι και συγκυριακό - έχουμε χάσει τέσσερις βαθμούς εντός. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους ποδοσφαιριστές μου, αλλά δεν ξέρω πού θα μας οδηγήσει η συμμετοχή σε τρεις θεσμούς. Αν αυτή τη στιγμή δεν υπήρχε το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ, σας λέω ότι θα τερματίζαμε στην πεντάδα. Η ουσία είναι, μέσα από αυτή την εμπειρία, η ομάδα να βγει πιο δυνατή. Και ποιος ξέρει; Μπορεί να τα καταφέρουμε και στους τρεις στόχους».

Πώς είναι για έναν νεαρό προπονητή, όπως εσείς, να προσπαθεί να κρατήσει την πειθαρχία σε μία ομάδα;
«Αυτή τη στιγμή ούτε καν το σκέφτομαι. Μου φαίνεται πολύ απλό. Ηταν δύσκολο τον πρώτο χρόνο, στον Ηλυσιακό, αφού αποτέλεσε ένα καινούργιο ξεκίνημα. Ο προπονητής είναι μία πολύπλευρη προσωπικότητα και, αν θέλει να κερδίσει κάτι από τους παίκτες του, το κάνει με τη συμπεριφορά του. Αναγκάζεις τον ποδοσφαιριστή να αναγνωρίσει μέχρι πού είναι τα όριά του. Δεν έχω προσπαθήσει να κερδίσω κάποια πράγματα με το “μαστίγιο”».

Μόλις πέντε από τις 16 ομάδες της Σούπερ Λίγκας έχουν εμπιστευτεί την τεχνική ηγεσία σε Έλληνα προπονητή. Σας στενοχωρεί αυτό το γεγονός;
«Θα ήταν λάθος να μπω σε διαδικασία σύγκρισης. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί καλοί προπονητές. Δυστυχώς το θέμα, που δεν αφορά μόνο τη δική μου γενιά, είναι ότι ο προπονητής πρέπει να μάθει να δουλεύει και να εξελίσσεται. Κανείς δεν μπορεί να γίνει καλός με αντιγραφές. Πρέπει να βάλει στη δουλειά του στοιχεία της προσωπικότητάς του. Τουλάχιστον στις μικρότερες κατηγορίες θα πρέπει να εμπιστευτούν καινούργια “μυαλά”. Κυριαρχεί το φαινόμενο της “ανακύκλωσης”. Ακόμα και αν βρεθούν κάποιοι καινούργιοι, αξιόλογοι στη δουλειά τους, δεν τους εκμεταλλευόμαστε. Στη δική μου περίπτωση, έπαιξε σημαντικό ρόλο η διοίκηση με την οποία συνεργάστηκα. Μου έδωσαν τη δυνατότητα να εξελιχθώ, γιατί πίστευαν σε εμένα».

Έχετε τονίσει ότι η θητεία σας στην Αγγλία σας έδωσε αρκετά στοιχεία στον τρόπο προπόνησης. Αν η μεταγραφή στην Μπλάκμπερν δεν γινόταν, υπήρχε περίπτωση να μη βλέπαμε τον προπονητή Γιώργο Δώνη;

«Ακόμα κι όταν έπαιζα στον ΠΑΟ, ήθελα να γίνω προπονητής. Απλώς στην Αγγλία, όπου η κουλτούρα είναι διαφορετική, αλλάζει ο τρόπος προσέγγισης της προπονητικής. Εκεί είδα άλλα πράγματα: τον τρόπο λειτουργίας των προπονητών απέναντι στους ποδοσφαιριστές τους, αλλά και τον τρόπο σκέψης των ίδιων των παικτών. Είτε ο τεχνικός είναι στην προπόνηση, είτε όχι, δίνουν το 100% των δυνάμεών τους, γιατί ξέρουν ότι μόνον έτσι θα κερδίσουν. Δεν συναντάς κοροϊδία. Επίσης γνώρισα και ανθρώπους στον τομέα της τακτικής που μου έδειξαν πόσο πίσω ήμασταν στην Ελλάδα».

Τελικά ο καλός παίκτης μπορεί να γίνει και καλός προπονητής;
«Δεν είναι απόλυτο. Ωστόσο πρέπει, όπως και σε κάθε δουλειά, να έχεις σχέση με το αντικείμενο. Αν, για παράδειγμα, δεν έχεις "μυρίσει" αποδυτήρια, είναι δύσκολο να μπεις στην ψυχολογία του ποδοσφαιριστή».

Βλέπετε τον εαυτό σας να μένει στη Λάρισα για πολλά χρόνια;

«Είμαι ευχαριστημένος που δουλεύω σε τόσο καλές συνθήκες. Αλλά το όνειρό μου είναι να φύγω από την Ελλάδα».

Μήπως όμως, λόγω της θητείας σας στην Παιανία, υπάρχει και μία «πράσινη» απόχρωση στο όνειρό σας;
«Δεν είναι το όνειρό μου να εργαστώ σε μία από τις τρεις μεγάλες ομάδες του πρωταθλήματος. Θα επιδιώξω να πάω στο αγγλικό πρωτάθλημα. Δεν είναι αυτοσκοπός η Πρέμιερ Λιγκ. Αν βρεθεί μία ομάδα στην Τσάμπιονσιπ ή στην Α κατηγορία, η οποία να με καλύπτει, θα φύγω. Εκεί, αν κάνεις καλή δουλειά, θα φανείς».

Δηλαδή αν έρθει μία καλή ελληνική πρόταση θα την απορρίψετε;

«Όταν είσαι σε ένα επάγγελμα, όλα μπορούν να συμβούν. Τώρα όμως είμαι πολύ ευχαριστημένος στην ΑΕΛ. Δεν σκέφτομαι κάτι άλλο από την προοπτική του εξωτερικού».

Θεωρείτε το εαυτό σας έτοιμο να προπονήσει μία μεγαλύτερη ομάδα είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό;

«Αφού ανταποκρίνομαι μαζί με τους συνεργάτες μου στις ανάγκες της ΑΕΛ, θεωρώ ότι είμαι έτοιμος για οτιδήποτε».

Η περσινή χρονιά ήταν, ομολογουμένως, περίεργη. Υπήρξε κάποια στιγμή που είπατε «τα παρατάω»;

«Υπάρχουν στιγμές που κουράζεσαι. Οταν είσαι ποδοσφαιριστής, σου είναι πιο εύκολο να ξεχάσεις μία ήττα. Στο πόστο του προπονητή τα συναισθήματα είναι πιο έντονα. Η ευθύνη στην Ελλάδα βαραίνει πιο πολύ τον προπονητή, κάτι που δεν είναι σωστό. Ολοι είμαστε συνυπεύθυνοι στην επιτυχία και στην αποτυχία. Ευτυχώς η συνεργασία μου με τη διοίκηση στηρίζεται στην εμπιστοσύνη. Οταν κάποιος από τους δύο δεν είναι καλά, ο άλλος τον στηρίζει».

Στα δύο παιχνίδια κόντρα στην Μπλάκμπερν, είδαμε άψογες διαιτησίες. Στην Ελλάδα, στις πρώτες αγωνιστικές, έχουν γίνει κραυγαλέα λάθη και με πρωταγωνίστρια την ΑΕΛ. Τελικά πού εντοπίζετε εσείς το πρόβλημα;
«Κατ’ αρχάς, θέλω να τονίσω ότι ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει τη διαιτησία ως άλλοθι. Δεν έχω ανάγκη να το κάνω, γιατί δεν φοβάμαι για τη δουλειά μου. Επειδή έχω αγωνιστεί σε μεγάλες ομάδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καταλαβαίνω τη συμπεριφορά των διαιτητών. Απαιτώ σεβασμό όχι μόνο σ' εμένα, αλλά στην προσπάθεια που βγάζει η ομάδα μου στο γήπεδο. Και στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό έγινε λάθος με το γκολ του Γκαλίτσιου που δεν μέτρησε. Εκεί ήταν φανερό ότι ο επόπτης έκανε λάθος, σε αντίθεση με το παιχνίδι του Ατρόμητου. Αλλες φορές μπορεί να γίνουν λάθη υπέρ μας, άλλες φορές εναντίον μας. Προς το παρόν, στα δυόμισι χρόνια που βρισκόμαστε στη Σούπερ Λίγκα, το 99% των λαθών είναι εναντίον μας. Υπάρχουν διαιτητές, οι οποίοι είναι κακοί, επειδή δεν έχουν την ψυχολογία του αγώνα. Είναι αυτό που επεσήμανα νωρίτερα με τον προπονητή. Πρέπει και ο διαιτητής να έχει προηγούμενη σχέση με το ποδόσφαιρο...»

Η Αγγλία αποτελεί για εσάς πεδίο δόξας. Είναι καλός οιωνός που η περιπέτεια των ομίλων του ΟΥΕΦΑ ξεκινάει από εκεί;
«Μόλις ερχόμαστε από ματς στην Αγγλία και θα θέλαμε να αλλάξουμε παραστάσεις (γέλια). Ακούμε «Εβερτον-Λάρισα» και δεν το πιστεύουμε! Προσπαθώ να συνειδητοποιήσω πόσο σύντομα συμβαίνουν τα πράγματα στο ποδόσφαιρο. Από εκεί που μελετούσα την Εβερτον, τη βρίσκω μπροστά μου. Και για τη δουλειά μου, το να βρεθώ απέναντι σε προπονητές όπως ο Φαν Γκάαλ, ο Αντβοκαατ κι ο Μόγες είναι εκπληκτικό. Πάντως, από την πρώην ομάδα του Δώνη, επιστρέφουμε στην πρώην του Μπακαγιόκο. Θα δούμε...»

ΠΑΕ ΑΕΛ: "Η ΚΕΔ ΜΑΣ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ"

Οι άνθρωποι της Λάρισας παραδέχονται πως κινδυνεύουν να γίνουν «γραφικοί», ωστόσο με νέα τους ανακοίνωση κατηγορούν την ΚΕΔ και τους διαιτητές. Το πέναλτι που δεν έδωσε ο Κασναφέρης στο ματς με την ΑΕΚ ήταν η αφορμή για να διαμαρτυρηθεί αυτή τη φορά η ΑΕΛ. Η ανακοίνωση...

«Είδαμε την ανίκανη ΚΕΔ να μας εκδικείται, χωρίς να κρατά τα προσχήματα.

Είδαμε τον διαιτητή να σκοράρει κατ απαίτηση του κοινού πριν το ματς, αλλά κατά τη διάρκειά του να «απαγορεύει» στην ομάδα μας να βάλει γκολ!?


Είδαμε τους επόπτες να παίρνουν το? 50-50 κάθε φορά, που έπρεπε να αποφασίσουν αν είναι οφσάιντ ή όχι.


Ακούσαμε τον διαιτητή να μας λέει: «Κάτι μεταφυσικό μου συμβαίνει με τη Λάρισα. Ίσως πρέπει να ζητήσω την εξαίρεσή μου από τους αγώνες της».


Διαβάσαμε την έκθεση του εκ Θεσσαλονίκης παρατηρητή, που βγάζει άριστη τη διαιτησία (γκολ πέτυχε ο άνθρωπος, να μην πάρει καλό βαθμό;).


Διαβάσαμε ρεπορτάζ, που δείχνουν ότι η ΑΕΛ ευνοήθηκε από τη διαιτησία στο ματς αυτό!


Θαυμάσαμε τηλεοπτική απάθεια από τηλε-αστέρες, που συνεχίζουν να ειρωνεύονται (δήθεν χιούμορ) την οργή του φίλαθλου κοινού της Λάρισας.


ΜΑΣ συμβούλευσαν να μην βγάλουμε ανακοίνωση για τη νέα σε βάρος μας φαρσοκωμωδία, γιατί θα κινδυνεύσουμε να γίνουμε γραφικοί?


ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ? Δεν έχει χώρο το ελληνικό ποδόσφαιρο και για άλλους τέτοιους?


Υ.Γ. 1: Ρώτησε κανείς την κοινή γνώμη τι λέει για όλα αυτά;


Υ.Γ. 2: Καλή επιτυχία σε όλες τις ελληνικές ομάδες στην Ευρώπη αυτή την εβδομάδα. Συγχαρητήρια και στην Εθνική Ελλάδος για την τεράστια επιτυχία της πρόκρισης στο Euro. Πιστεύουμε να γίνεται αντιληπτό από τον πρόεδρο της ΕΠΟ το μέγεθος της ιστορικής ευθύνης για κάθαρση, που δημιουργούν οι - επί των ημερών του - διεθνείς επιτυχίες. Για να μην συνεχίσουμε να πανηγυρίζουμε στα ευρωπαϊκά μεσοβδόμαδα και να μας εκθέτουν στα ελληνικά Σαββατοκύριακα».

ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΥΦΛΟΥΣ!!!

Θα μας βγάλουν τυφλούς! Με 8,4 βαθμολογήθηκε ο Γιώργος Κασναφέρης για τη διαιτησία του στην αναμέτρηση της ΑΕΚ με τη Λάρισα για την πέμπτη αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ, παρά το γεγονός πως τόσο οι γηπεδούχοι, όσο και (κυρίως) οι φιλοξενούμενοι έχουν δικαιολογημένα παράπονα για τα σφυρίγματά του.

Αξίζει να σημειωθεί πως κανείς διαιτητής ή βοηθός δεν παραπέμπεται στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΚΕΔ. Αναλυτικά η κάρτα… ελέγχου των διαιτητών:

ΑΕΚ-ΑΕΛ

Παρατηρητής : Ζαχαριάδης Α. (θεσ/νίκης)
Διαιτητής: Κασναφέρης Γ. (Αθηνών)
Βαθμολογία: 8,40
Α’ Βοηθός: Δάλλας Κ. (Ηπείρου)
Βαθμολογία: 7,60
β΄ Βοηθός: Μπερσής Δ. (Αρκαδίας)
Βαθμολογία: 8
4ος Διαιτητής: Κουκουλάκης Μ. (Ηρακλείου)
Βαθμολογία: 8,50

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

17:30 ET3: ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΠΙΕΡΙΚΟΣ Πρωτάθλημα Β Εθνικής (Ζ)
21:15 SS3: ΠΡΟΚΟΜ - ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ Euroleague: Φάση ομίλων (Z)
21:45 ΣΠΟΡ+:ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΙΠ ΑΓΓΛΙΑΣ: ΧΑΛ – ΜΠΑΡΝΣΛΕΪ (Z)
22:00 SS2: ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ - ΤΟΤΕΝΑΜ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)

ΣΠΟΡ+

11:00 ΠΑΟ –ΧΙΟΥΣΤΟΝ Φιλικός αγώνας (E)
13:30 ΣΠΟΡ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (E)
14:00 ΚΗΦΙΣΙΑ – ΗΡΑΚΛΗΣ A1 Bόλεϊ Ανδρών (E)
16:00 ΑΡΣΕΝΑΛ TV: ΑΡΣΕΝΑΛ – ΜΠΟΛΤΟΝ
18:00 ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ TV: ΕΒΕΡΤΟΝ – ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ
20:00 ΑΡΗΣ-ΠΑΟΚ Πρωτάθλημα Superleague (E)
21:45 ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΙΠ ΑΓΓΛΙΑΣ: ΧΑΛ – ΜΠΑΡΝΣΛΕΪ (Z)
23:45 WRC
00:05 ΣΑΝ ΑΝΤΟΝΙΟ – ΚΛΙΒΕΛΑΝΤ NBA Europe Live (E)
02:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ: ΑΓΙΑΞ-ΝΑΪΜΕΓΚΕΝ (E)
04:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ – ΡΕΑΛ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

19:00 NET: ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
20:00 NET: CHAMPIONS NET
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
23:00 SS1: ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

22/10/2000 Έπειτα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος των οδηγών, ο Michael Schumacher χαρίζει στην Ferrari το δεύτερο συνεχόμενο και δέκατο στην ιστορία της πρωτάθλημα των κατασκευαστών όταν κερδίζει το τελευταίο Grand Prix της σειράς, αυτό της Μαλαισίας με 170 βαθμούς. Κερδίζοντας το 9ο Grand Prix της σεζόν, ο Schumacher ισοφαρίζει το δικό του ρεκόρ που κατείχε με την Benetton από το 1995 καθώς και του Nigel Mansel από το 1992

22/10/1995 Ο παγκόσμιος πρωταθλητής στο σκάκι Gary Kasparov δεν ανησυχεί εν όψει της αναμέτρησης με το computer ''Deep Thought'', το οποίο μπορεί να ελέγχει 720.000 κινήσεις το δευτερόλεπτο. Παρά το γεγονός ότι ο ''Deep Thought'' κερδίζει μεγάλους παίκτες, ο βαθμός Έλο του κυμαίνεται μεταξύ 2.450 και 2.500, ενώ του Kasparov είναι 2.795. Επομένως, η εύκολη νίκη του Kasparov σε δυο παιχνίδια δεν αποτελεί έκπληξη. Ο Kasparov αποδέχεται την πρόσκληση για να υπερασπιστεί το γόητρο των σκακιστών και δηλώνει, “δεν μπορώ να πιστέψω πως ένα computer είναι πιο δυνατό από το ανθρώπινο μυαλό”

22/10/1989 Οι Denver Nuggets κερδίζουν την Jugoplastica Split 135-129 στο 3ο McDonald Open

22/10/1972 Ο 35χρονος τερματοφύλακας της Στόουκ Σίτι και της Εθνικής Αγγλίας Γκόρντον Μπάνκς χάνει το δεξί μάτι σε ένα τροχαίο κοντά στο σπίτι του. Ο μεγαλύτερος τερματοφύλακας του κόσμου αναγκάζεται να σταματήσει στο καλύτερο σημείο της καριέρας του, έχοντας παίξει σε μία δεκαετία 73 αγώνες με την Αγγλία. Η Στόουκ θα τον αντικαταστήσει με ένα άλλο μεγάλο τερματοφύλακα, το Πήτερ Σίλτον, που θα αγωνιστεί 20 χρόνια με την εθνική και θα στεφθεί διεθνής 125 φορές, τις περισσότερες από οποιονδήποτε Άγγλο παίκτη

22/10/1950 Ξεκινάει το 1ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ Ανδρών στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής, το οποίο ολοκληρώνεται στις 3/11. Στην κορυφή της κατάταξης θα ισοβαθμίσουν η ομάδα της Αργεντινής και των ΗΠΑ και ο τίτλος θα κριθεί στον τελικό όπου οι γηπεδούχοι θα κερδίσουν τις ΗΠΑ με 64-50. Στους αγώνες αυτούς δεν υπάρχει ο περιορισμός των 30" στην επίθεση

22/10/1797 Ο Γάλλος Andre-Jacques Garnerin κάνει την πρώτη πτώση με αλεξίπτωτο από αερόστατο στο Παρίσι από ύψος 3.000 ποδών