Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ Ο ΚΩΤΣΙΟΣ

Ο Γιώργος Δώνης δεν έχει αποφασίσει αν θα συμπεριλάβει τον Ηλία Κώτσιο στη 18άδα του αγώνα, όπως δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου, κάτι που σημαίνει ότι λογικά δεν υπολογίζεται για την 11άδα. Το... σενάριο που υπήρχε και για το οποίο ρωτήθηκε ο τεχνικός της ΑΕΛ ανέφερε πως υπήρχε σκέψη να παίξει ο Κώτσιος αριστερός μπακ χαφ αντί του Κατσιαρού για να ψηλώσει η άμυνα, το οποίο φαίνεται απίθανο.

Ο προπονητής των «βυσσινί» ρωτήθηκε επίσης αν το παιχνίδι με τον Ατρόμητο του περασμένου Σαββάτου και όσα ακολούθησαν θα επηρεάσουν την ομάδα του και απάντησε αρνητικά: «Δεν έχει καμία σημασία ό,τι έγινε. Μας δημιούργησε νεύρα ο τρόπος που χάσαμε, αλλά τώρα είμαστε ήρεμοι. Δεν μπορούμε να αφήσουμε την πρόκληση του ΟΥΕΦΑ να περάσει έτσι».

Ποια ήταν η καλύτερη ανάμνησή του από τη θητεία του στην Μπλάκμπερν ρωτήθηκε ο Γιώργος Δώνης, αλλά δεν θέλησε να ξεχωρίσει κάποια: «Δεν είναι κάτι συγκεκριμένο. Σίγουρα αγωνιστικά είναι το γκολ με την Εβερτον, όμως η Μπλάκμπερν μου έδωσε περισσότερα από μία αγωνιστική στιγμή».

ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ: "ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΩ ΞΑΝΑ"

Ο Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο, που είχε κλείσει το... σπίτι της Μπλάκμπερν το 1999 σκοράροντας δύο φορές με τη φανέλα της Εβερτον (1-2), θέλει να πανηγυρίσει εκ νέου στο φιλόξενο για εκείνον «Ιγουντ Πάρκ». Ο Ιβοριανός επιθετικός της ΑΕΛ είχε άλλωστε ανοίξει και το δρόμο για το 2-0 στο Πανθεσσαλικό και θέλει να διατηρήσει την πελατειακή σχέση με τους Ρόβερς. «Μακάρι να σκοράρω και πάλι, όπως τότε με την Εβερτον. Εχουμε καθαρό σκορ και, αν πιάσουμε ανάλογη με του πρώτου αγώνα απόδοση, θα προκριθούμε».

Μπαχράμης: «Ματς-σταθμός»

Ο έμπειρος Παναγιώτης Μπαχράμης χαρακτήρισε ματς-σταθμό τη σημερινή αναμέτρηση. «Είναι σημαντικό και για μας τους μεγαλύτερους που δεν είχαμε τέτοιες διακρίσεις, αλλά πολύ περισσότερο για τα νέα παιδιά. Θα είναι πολλά μάτια στο γήπεδο και η καλή εμφάνιση είναι διαβατήριο για μεταγραφή».

ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΜΙΑΣ ΠΤΗΣΗΣ

Η απογείωση του τσάρτερ ήταν προγραμματισμένη για τις 10 το πρωί, το ραντεβού για τις 8.30, όμως οι πρώτοι ανυπόμονοι φίλοι της ΑΕΛ -συνταξιδιώτες της ομάδας- κατέφθασαν από τις 7.30 στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου...

Η ορθοστασία του Νίκου Λυράκη στη διάρκεια σχεδόν της μισής πτήσης (τετράωρη), οι οικογενειακές στιγμές του Γιώργου Δώνη λίγο πριν από την προσγείωση και το σύνθημα «ΑΕΛ, μπορείς, μπορείς να προκριθείς» μόλις το αεροσκάφος τροχοδρόμησε στο διάδρομο του αεροδρομίου του Μάντσεστερ «χρωμάτισαν» ιδιαίτερα ένα ταξίδι που έδειχναν άπαντες να απολαμβάνουν.

«Πιο δύσκολη και από όμιλο»Ο Λυράκης άνοιξε διάλογο με τουλάχιστον δέκα σειρές καθισμάτων και μεταξύ άλλων εξέφρασε την άποψη ότι «η πρόκριση στη ρεβάνς με την Μπλάκμπερν είναι πιο δύσκολη υπόθεση ακόμη και από το να περάσεις τη φάση των ομίλων του ΟΥΕΦΑ. Ισως για το δεύτερο να αρκούν τέσσερις βαθμοί, μία εντός έδρας νίκη και μία ισοπαλία» τόνισε ο γενικός διευθυντής.

«Να χτυπήσουμε ΟΥΕΦΑ»Παράλληλα, επισήμανε πως «η πρόκριση από όμιλο του Τσάμπιονς Λιγκ είναι πολύ δύσκολη για κάθε ελληνική ομάδα και θα πρέπει να επικεντρωθούν στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Οπως έκαναν η Γαλατάσαραϊ και η ΤΣΣΚΑ Μόσχας κατά το παρελθόν. Για παράδειγμα, αυτήν τη στιγμή δεν νομίζω ότι οι μεγάλες ελληνικές ομάδες έχουν να φοβηθούν κάποια ομάδα πλην της Μπάγερν Μονάχου σε αυτή τη διοργάνωση».

Οικογενειακό «πηγαδάκι»

Στο τσάρτερ της χαράς (τα φλας άστραπταν για αναμνηστικές φωτογραφίες με λάβαρα της ΑΕΛ εν πτήσει) ήταν και η οικογένεια του Γιώργου Δώνη, που καθόταν αρκετές σειρές πιο πίσω από τον τεχνικό της ΑΕΛ. Λίγο πριν από την προσγείωση ο Δώνης έσπευσε για ένα οικογενειακό «πηγαδάκι» με τη σύζυγό του Δέσποινα και τους γιους του Τάσο και Χρήστο. Κατά την άφιξη δε της αποστολής στο Μάντσεστερ, κατευθυνόμενος προς την αίθουσα παραλαβής των αποσκευών, φώναξε: «Τάσο, να ήξερες πόσες φορές έχω βρεθεί σε αυτόν το χώρο για σένα...».
Σε ό,τι αφορά τους παίκτες «σκότωσαν» το τετράωρο με παιχνίδια στο laptop, παρακολούθηση DVD, αλλά και ύπνο.

Ο Μητσοτάκης, ο Ολυμπιακός Βόλου και ο Μπακαγιόκο...

«Κρατικός Αερολιμήν Ν. Αγχιάλου. Εγκαινιάστηκε στις 27-9-1993 από τον πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Μητσοτάκη» ανέφερε μία επιγραφή στο αεροδρόμιο του Βόλου και κάποιοι άρχισαν να σταυροκοπιούνται. «Ελπίζουμε να μην έχει ευχηθεί καλή επιτυχία στην ΑΕΛ. Την έχουμε βάψει...» σχολίασε χαρακτηριστικά ένας φίλος της ομάδας...
Αργότερα όταν η ομάδα ετοιμαζόταν για επιβίβαση ένας άλλος αναρωτήθηκε «ο Ολυμπιακός Βόλου για πού ταξιδεύει;», μιας και είναι γνωστή η κόντρα των Λαρισαίων με τους Βολιώτες. Από κει και πέρα, τη στιγμή που το τσάρτερ ανέπτυσσε μέγιστη ταχύτητα λίγο πριν απογειωθεί από το διάδρομο ένας φίλος της ΑΕΛ είπε «τρέχα, Μπάκα» (ό,τι δηλαδή ο Μπακαγιόκο είναι εξίσου γρήγορος...). Τέλος, οι οπαδοί της ΑΕΛ άφησαν το στίγμα τους και στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ φωνάζοντας συνθήματα όση ώρα περίμεναν τις αποσκεύες τους.
«Donis 21»

Ενας οπαδός της ΑΕΛ ήταν εντός... κλίματος περισσότερο από κάθε άλλον κατά τη χθεσινή αναχώρηση της ομάδας από τη Νέα Αγχίαλο για την Αγγλία, αφού εμφανίστηκε με φανέλα της Μπλάκμπερν που στην πίσω όψη της ανέγραφε «Donis 21».

ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Φθινοπωρινό τοπίο βρήκε η αποστολή της Λάρισας στο Μπλάκμπερν. Η θερμοκρασία ήταν λίγο πάνω από τους 10 βαθμούς Κελσίου, ενώ η βραδινή προπόνηση στο «Ιγουντ Πάρκ» ολοκληρώθηκε κάτω από βροχή. Παρών ήταν ο πρόεδρος της ΠΑΕ Κώστας Πηλαδάκης, ο οποίος παρακολούθησε την προπόνηση και αποχώρησε.

Οσον αφορά το σύστημα που θα παίξει η Μπλάκμπερν, ο Γιώργος Δώνης σχολίασε πως στον αγώνα με τη Σάντερλαντ είδε τους Αγγλους να παίζουν 4-3-3 αντί για 4-4-2 που παρατάχθηκαν στο Πανθεσσαλικό, προσθέτοντας ότι «έχουμε προετοιμαστεί και για τα δύο. Πλέον ξέρουμε καλύτερα την Μπλάκμπερν, αλλά μας ξέρει και αυτή».

Αμφίβολος ο Νέλσεν

Πρόβλημα τραυματισμού αντιμετωπίζει ο Νέλσεν, με αποτέλεσμα η συμμετοχή στα μετόπισθεν της Μπλάκμπερν να είναι εξαιρετικά αμφίβολη. Λογικά το δίδυμο στην άμυνα των Αγγλων θα είναι Σαμπά και Οϊερ. Θέση στην 11άδα διεκδικεί ο ΜακΚάρθι.
Ασχημη εντύπωση προκάλεσε στους δημοσιογράφους που συνόδευαν την αποστολή της ΑΕΛ το γεγονός πως οι Αγγλοι δεν τους παρείχαν ούτε τα στοιχειώδη για να κάνουν τη δουλειά τους.

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

17:45 SS1: ΑΝΟΡΘΩΣΗ - ΤΟΤΕΝΑΜ Κύπελλο UEFA (Ζ)
21:00 SS1: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΣΟΣΟ Κύπελλο UEFA (Ζ)
21:30 MEGA: ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ-ΑΕΚ Κύπελλο UEFA (Ζ)
22:00 ΝΕΤ: ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ - ΑΕΛ Κύπελλο UEFA (Ζ)
00:00 MEGA: ΣΑΡΑΓΟΣΑ-ΑΡΗΣ Κύπελλο UEFA (Μ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
21:00 MEGA: ΣΟΥΠΕΡ ΜΠΑΛΑ
23:00 SS1: AFTER GAME SHOW
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

4/10/1999
Επτά νεκροί και πολλοί τραυματίες είναι ο απολογισμός της σύγκρουσης φορτηγού με το λεωφορείο στα Τέμπη που μεταφέρει φιλάθλους του ΠΑΟΚ μετά τον αγώνα με τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ (1-1) στο Ολυμπιακό Στάδιο.

4/10/1999 Για πρώτη φορά στην ιστορία της ΕΠΑΕ εκλέγεται πρόεδρος ομόφωνα. Ο Βίκτωρ Μητρόπουλος, που διαδέχεται τον Κώστα Αλαμάνο, είχε την θέση του αντιπροέδρου στο προηγούμενο Δ.Σ.

4/10/1990 Ο 30χρονος Stefano Casiraghi, σύζυγος της Καρολίνας του Μονακό σκοτώνεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας με “Καταμαράν” όταν το σκάφος του “Πίνο ντι Πίνο” ανατρέπεται από κύμα

4/10/1987 Η Εθνική Ελλάδος βόλεϊ κατακτά το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στην Γάνδη, στη μεγαλύτερη στιγμή της ιστορίας της. Με προπονητή τον Θανάση Μαργαρίτη και με τους Μιχάλη Τριανταφυλλίδη, Θανάση Μουστακίδη, Δημήτρη Γόντικα, Στέλιο Καζάζη, Δημήτρη Καζάζη, Τάσο Τεντζέρη και Σωτήρη Αμαριανάκη νικά στο μικρό τελικό τη Σουηδία με 3-2 σε 2 ώρες και 46 λεπτά, στο παιχνίδι με τη μεγαλύτερη διάρκεια στη διοργάνωση

4/10/1959 Ο Θοδωρής Ιωάννου του Εθνικού συγκρούεται με τον Μιχάλη Βουτσαρά στο 14’ του φιλικού αγώνα με τον Παναθηναϊκό στην Λεωφόρο και χάνει τις αισθήσεις του. Είκοσι ώρες μετά θα εκπνεύσει

4/10/1893 Το πρώτο επαγγελματικό συμβόλαιο αμερικάνικου ποδοσφαίρου υπογράφεται μεταξύ του Grant Dibert και Pittsburgh AC

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

ΔΩΝΗΣ: "ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΑΣ"

Δύναμη στη δύναμη της Μπλάκμπερν, συγκέντρωση και προσπάθεια για γκολ. Αυτό είναι το τρίπτυχο, σύμφωνα με τον Γιώργο Δώνη, στο οποίο θα στηριχθεί η Λάρισα για να πάρει τη μεγάλη πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου UEFA απέναντι στην Μπλάκμπερν. Ο Έλληνας τεχνικός χαρακτήρισε «πρόκληση» τον αγώνα της Πέμπτης (4/10, 22:00 ΝΕΤ) στο «Ιγουντ Παρκ» και ξεκαθάρισε ότι η Μπλάκμπερν παραμένει το φαβορί, παρά το 2-0 των «βυσσινί» στο πρώτο παιχνίδι.

«Οι παίκτες μου έχουν την ψυχολογία που χρειάζεται. Το παιχνίδι είναι μεγάλη πρόκληση και δίνουμε υπόσχεση ότι όταν τελειώσει θα έχουμε δώσει τον καλύτερό μας εαυτό. Όταν έγινε η κλήρωση, όλοι μας έδιναν λίγες πιθανότητες όχι μόνο για τη νίκη, αλλά για να κοντράρουμε τους Άγγλους. Κανείς δεν πίστευε ότι μπορούσαμε να κερδίσουμε το πρώτο παιχνίδι, αλλά το πιστεύαμε εμείς», τόνισε ο Γιώργος Δώνης στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο «Ιγουντ Παρκ».

Ο 37χρονος τεχνικός ανέπτυξε τη φιλοσοφία με την οποία προσεγγίζει τον αγώνα ρεβάνς: «Η Μπλάκμπερν εξακολουθεί να είναι το φαβορί, αλλά πλέον έχουμε και εμείς πιθανότητες πρόκρισης. Δεν πρέπει να αγωνιστούμε με γνώμονα τη διατήρηση το 2-0 του πρώτου παιχνιδιού, αλλά να παίξουμε αυτό που έχουμε μάθει από την αρχή της χρονιάς. Η αυριανή αναμέτρηση είναι τελείως διαφορετική από την πρώτη. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι σε όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης στον ανασταλτικό τομέα και όταν κερδίζουμε την μπάλα να προσπαθούμε να βάλουμε γκολ. Σεβόμαστε την Μπλάκμπερν, γνωρίζουμε ότι παίζει κυρίως με τη δύναμη και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και εμείς».

Ο Γιώργος Δώνης έχει αγωνιστεί στην Μπλάκμπερν και δεν έκρυψε τα ιδιαίτερα συναισθήματα που νιώθει για την αναμέτρηση: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω σ’ αυτό το γήπεδο ως αντίπαλος της Μπλάκμπερν και βλέπω φίλους από τα παλιά. Όταν έγινε η κλήρωση περίμενα με ανυπομονησία αυτή την αναμέτρηση, όχι μόνο από την αγωνιστική πλευρά, αλλά και από την προσωπική μου πορεία σε αυτή την ομάδα».

Η ΑΦΙΞΗ ΣΤΟ ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ

Λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι ώρα Αγγλίας προσγειώθηκε το τσάρτερ της ΑΕΛ στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ. Η αποστολή των Κυπελλούχων Ελλάδος - με 25 ποδοσφαιριστές στη σύνθεσή της και πολυάριθμους φίλους της ομάδας να την συνοδεύουν στο μεγάλο ευρωπαϊκό ραντεβού - συνάντησε συννεφιά και χαμηλές θερμοκρασίες (κοντά στους 13 βαθμούς) και αναχώρησε οδικώς για το Μπλάκμπερν, όπου και κατέλυσε ενόψει του αυριανού (Πέμπτη 4/10) επαναληπτικού με τους οικοδεσπότες Ρόβερς στη ρεβάνς του 1ου προκριματικού γύρου για το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ.

Οι "βυσσινί" θα προπονηθούν στις 8μ.μ. (10μ.μ. ώρα Ελλάδος) στο Ίγουντ Παρκ, ενώ μισή ώρα νωρίτερα θα μιλήσει στους εκπροσώπους του Τύπου ο τεχνικός ηγέτης της ομάδας μας, Γιώργος Δώνης.

ΧΙΟΥΖ: "ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ"

Απογοητευμένοι από την ήττα στο Πανθεσσαλικό, αλλά αισιόδοξοι εν όψει της ρεβάνς δήλωσαν παίκτες και προπονητής της Μπλάκμπερν. Η Λάρισα έχει το προβάδισμα πρόκρισης στους ομίλους του UEFA μετά το 2-0 του πρώτου αγώνα, αλλά οι Άγγλοι πιστεύουν σε ανατροπή και πρόκριση.

«Είμαστε απογοητευμένοι από τον τρόπο που παίξαμε στο πρώτο ματς, αλλά πιστεύω πως στη ρεβάνς ένα γρήγορο γκολ θα μας βοηθήσει. Έχουμε ένα επιπλέον κίνητρο να αποδείξουμε ότι δεν αξίζαμε αυτή την ήττα. Πρέπει να είμαστε υπομονετικοί. Πολλοί λένε ότι η Λάρισα είναι το φαβορί και αυτό μπορεί να αληθεύει, αλλά μέχρι τώρα έχει γίνει μόνο το πρώτο ημίχρονο και πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε», δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου ο Μαρκ Χιουζ.

Ο τεχνικός της Μπλάκμπερν αναφέρθηκε και στον κόσμο: «Ξέρω την ατμόσφαιρα που μπορεί να υπάρξει στο Ίγουντ Παρκ. Πάντα είχαμε τη στήριξη των οπαδών μας, αλλά αυτή την φορά πρέπει να κάνουν ακόμη πιο ξεχωριστή ατμόσφαιρα, αν και είναι δύσκολο γιατί ο αγώνας γίνεται μεσοβδόμαδα. Πρέπει να είναι ο 12ος παίκτης μας. Αν μας στηρίξουν, πιστεύω ότι θα είναι μια μεγάλη βραδιά».

Και κατέληξε: «Απολαμβάνουμε τις ευρωπαϊκές βραδιές. Θεωρώ ότι η Ευρώπη βοηθάει την ομάδα και την βελτιώνει. Θέλουμε να παίξουμε κι άλλα ευρωπαϊκά παιχνίδια και αυτό θα γίνει μόνο αν προκριθούμε. Ξέρουμε ότι η πρόκριση κρέμεται από μία κλωστή, αλλά θα μπούμε στο γήπεδο να διασκεδάσουμε».

ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΚΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ!!!!


ΑΕΛ - Λεβαδειακός (7/10 - 19:00)

Διαιτητής: Μ. Κουκουλάκης (Ηρακλείου)
Βοηθοί: Ν. Τζούνας (Κοζάνης) (Ωχχχχχχχχχχχχχ), Δ. Ευθυμιάδης (Πιερίας)

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΚΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ

Με αυτοπεποίθηση και με τον Κώτσιο στην αποστολή οι Κυπελλούχοι αναχώρησαν για το Μπλάκμπερν. Με προορισμό την Αγγλία και το Μάντσεστερ «πέταξε» την Τετάρτη το πρωί, συνοδεία φιλάθλων, η αποστολή της Λάρισας για τον επαναληπτικό της Πέμπτης με την Μπλάκμπερν στο «Ίγουντ Παρκ».

Οι «βυσσινί» αναμένεται να φτάσουν στην πόλη του αγγλικού Βορρά στις 2 (ώρα Αγγλίας) και κατόπιν θα μεταφερθούν οδικώς στο Μπλάκμπερν, ενώ οι δημοσιογράφοι και οι φίλοι της ομάδας θα καταλύσουν στο Πρέστον.

Στις 7.30 το απόγευμα (ώρα Αγγλίας) ο Γιώργος Δώνης θα παραθέσει τη συνέντευξη Τύπου προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ στο «Media Theatre» του Ίγουντ Παρκ, ενώ στις 8μ.μ. (10 ώρα Ελλάδος) οι Κυπελλούχοι Ελλάδος θα προπονηθούν στο γήπεδο που θα φιλοξενήσει τον αγώνα, στο πλαίσιο του 1ου προκριματικού γύρου του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ.

ΜΠΕΝΤΛΕΙ: "ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΑΕΛ"

Αν μη τι άλλο, η αυτοπεποίθηση δεν λείπει από τους παίκτες της Μπλάκμπερν. Ο Ντέιβιντ Μπέντλεϊ εξέφρασε την πεποίθηση πως η ομάδα του θα καταφέρει να ανατρέψει το εις βάρος της 2-0 του πρώτου αγώνα στον Βόλο και να προκριθεί στους ομίλους του Κυπέλλου UEFA απέναντι στη Λάρισα.

Προϋπόθεση για να συμβεί αυτό στον αγώνα της Πέμπτης στο «Ίγουντ Παρκ» είναι, όπως τόνισε ο 23χρονος επιθετικός των «ρόβερς», να αποδώσει η ομάδα του σύμφωνα με τις δυνατότητές της.

«Ήταν απαράδεκτος ο τρόπος που αγωνιστήκαμε στον πρώτο αγώνα. Δείξαμε μόνο το 10% των πραγματικών μας δυνατοτήτων. Προερχόμασταν από ένα αήττητο σερί 15 αγώνων και πραγματοποιήσαμε μια πολύ άσχημη εμφάνιση, πράγμα που συμβαίνει ορισμένες φορές. Το θέμα είναι πώς θα αντιδράσουμε. Έχουμε παίξει μόνο το πρώτο ημίχρονο και το σκορ είναι 2-0. Έχουμε μπροστά μας 90 λεπτά για να το ανατρέψουμε. Δεν πιστεύω πως το σκορ του πρώτου αγώνα καθιστά απαγορευτική την ανατροπή του.

Δεν νομίζω πως θα είναι πρόβλημα με τους παίκτες που έχουμε, τις δημιουργικές τους ικανότητες και την εκτελεστική τους δεινότητα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αποδώσουμε σύμφωνα με την αξία μας. Με λίγη τύχη, σκληρή δουλειά και πίστη στις δυνατότητές μας, θα τα καταφέρουμε», δήλωσε ο Άγγλος στράικερ.

ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ Η ΠΡΟΚΡΙΣΗ...

Η ανάλυση της Μπλάκμπερν στο βίντεο ήταν και χθες θέμα ημερησίας διατάξεως στην ΑΕΛ. Πού επέμεινε ο Γιώργος Δώνης; «Πρέπει να αξιοποιήσουμε την μπάλα όταν την έχουμε στα πόδια μας». Ο Δώνης παρουσιάστηκε ρεαλιστής και επισήμανε στους παίκτες του πως «είναι γνωστό ότι θα μας πιέσουν, είναι αναμενόμενο ότι θα αμυνθούμε. Σημασία, λοιπόν, έχει τι θα κάνουμε όταν έχουμε την μπάλα στα πόδια μας. Εκεί θα κριθεί το παιχνίδι» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο τεχνικός της Λάρισας περιμένει εξάλλου πως οι Αγγλοι θα επικεντρώσουν την επιθετική τους λειτουργία στον Σάντα Κρουζ και θέλει -όπως και στο πρώτο παιχνίδι- η ομάδα να κλέβει την μπάλα και να βγαίνει γρήγορα στην επίθεση για να «χτυπήσει» τον αντίπαλο. Το πλάνο, δηλαδή, που οδήγησε την ΑΕΛ στη μεγάλη επιτυχία του Πανθεσσαλικού στις 20 Σεπτεμβρίου (2-0).

Οι εκπλήξεις για την ενδεκάδα

Σε ό,τι αφορά το σχήμα που θα παρατάξει ο Δώνης αύριο το βράδυ στο «Ιγουντ Παρκ», έχουν σαφές προβάδισμα οι 11 που έβαλαν τα θεμέλια της πρόκρισης στο πρώτο ματς (σύστημα 4-3-3).
Από κει και πέρα, «παίζουν» δύο ακόμη σενάρια, με το δεύτερο πάντως να αποτελεί έκπληξη αν καταγραφεί: 1) Η αντικατάσταση του Νεκτάριου Αλεξάνδρου από τον Χρήστο Καλαντζή στη θέση του αριστερού «φτερού» (δίλημμα που είχε ο Δώνης και πριν από δύο εβδομάδες) και 2) η συμμετοχή του Ηλία Κώτσιου (έπαιξε χθες στο διπλό) ως αριστερού μπακ αντί του Παναγιώτη Κατσιαρού για να ψηλώσει η άμυνα.

Κατά τ άλλα, Κοτσόλης, Γκαλίτσιος, Νταμπίζας, Φέρστερ, Κυριακίδης, Φωτάκης, Σαρμιέντο, Κλέιτον και Μπακαγιόκο (προληπτικά μόνος του χθες) θα είναι στο αρχικό σχήμα.

ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΠΑΕ, οι φίλαθλοι της ΑΕΛ που ζουν στο εξωτερικό θα μπορούν να προμηθευτούν εισιτήρια (15 ευρώ) από σταντ στο «Τhe Preston Ηotel» (Reedfield Place, Walton Summit, Bamber Bridge, PR 8ΑΑ Preston, tel: 0044 1772313331), ενώ την ημέρα του αγώνα θα λειτουργούν από τις 6.30 μ.μ. εκδοτήρια στο «Ιγουντ Παρκ» έξω από τη θύρα «Darwen End Stand».

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

19:00 ΣΠΟΡ+: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ-ΕΑΠ A1 Bόλεϊ Ανδρών (Ζ)
21:45 NET: ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS1: ΒΑΛΕΝΘΙΑ - ΤΣΕΛΣΙ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS2: ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ - ΜΑΡΣΕΪΓ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS3: ΛΑΤΣΙΟ - ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ) (23:45 NET (M))
21:45 SS4: ΣΕΛΤΙΚ - ΜΙΛΑΝ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS5: ΜΠΕΝΦΙΚΑ - ΣΑΧΤΑΡ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS7: ΡΟΖΕΝΜΠΟΡΓΚ - ΣΑΛΚΕ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
23:45 SS2: CHAMPIONS LEAGUE: ΦΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Μπεσίκτας - Πόρτο (Μ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
21:00 NET: CHAMPIONS NET
21:15 SS6: ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ
23:45 NET: CHAMPIONS NET
23:45 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

3/10/1996
Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής Manuel Amoros αναγκάζεται να εγκαταλείψει την ενεργό δράση σε ηλικία 34 ετών λόγω αρθρίτιδας. Στην 10χρονη καριέρα του ως διεθνής συμμετείχε σε δυο τελικούς Παγκοσμίου Κυπέλλου (1982, 1986) και κατέκτησε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα (1984) όταν η Γαλλία νίκησε την Ισπανία 2-0 στο Παρίσι

3/10/1978 Πεθαίνει σε ηλικία 27 ετών από μία σπάνια ασθένεια ο Aleksandr Belov, ο σκόρερ του νικητήριου καλαθιού στον τελικό των Ολυμπιακών Αγώνων του Μονάχου το 1972, όπου οι Ρώσοι κέρδισαν 51-50 τους Αμερικανούς και κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο. Ο Aleksandr, δεν είχε συγγένεια με τον συνώνυμό του Sergei Belov, συμπαίκτη του στον τελικό αυτό, και έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες όλων των εποχών

3/10/1974 O 34χρονος Edson Arantes do Nascimento, ο γνωστός Pele, παίζει τον τελευταίο του αγώνα με τη Σάντος. Για τα επόμενα 3 χρόνια θα παίζει στην Κόσμος της Νέας Υόρκης. Τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με την Eθνική Βραζιλίας (85 γκολ), ο Pele έχει τη στιγμή που φεύγει για τη Νέα Υόρκη 1.100 γκολ σε 1.120 επίσημα ματς. Στον Κόσμος σε 99 αγώνες θα πετύχει 95 γκολ

3/10/1971 Η Billie Jean King γίνεται η πρώτη επαγγελματίας τενίστρια που κερδίζει 100.000 δολάρια σε έναν χρόνο, κερδίζοντας τον αξίας 4.000 δολαρίων τίτλο του Virginia Slims-Thunderbird Tournament στο Phoenix

3/10/1968 Δέκα ημέρες πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μεξικού, 10.000 άτομα διαδηλώνουν στην “Πλατεία των 3 Πολιτισμών” ενάντια στους αγώνες. Τα επεισόδια που ξεκίνησαν την προηγούμενη μέρα κορυφώνονται με την επέμβαση του στρατού που καταλήγει σε 260 νεκρούς και 1.200 τραυματίες. Δύο μήνες πριν, στις 30/7/68, έχουν σκοτωθεί 10 άτομα σε συγκρούσεις όταν και τότε είχε επέμβει ο στρατός

3/10/1966 Ξεκινάει η μετέπειτα “Αθλητική Κυριακή” ημέρα Δευτέρα με τίτλο “Ματιές στα Σπορ με τον Γιάννη Διακογιάννη” στο πειραματικό κανάλι της ΕΙΡ (Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας). Η εκπομπή θα μεταφερθεί αργότερα στη φυσική της θέση την Κυριακή και στην πορεία ο Γιάννης Μαμουζέλος θα αναλάβει την αρχισυνταξία και ο Νίκος Φέξης την σκηνοθεσία. Το σήμα της εκπομπής έχει επιλέξει και επιμεληθεί η Αιμιλία Ρόδη, σύζυγος του ιδρυτού της LYRA Αλέκου Πατσιφά. Το 1983 ο Διακογιάννης αποχωρεί και τον διαδέχεται ο Νίκος Κατσαρός πλαισιωμένος από τον Γιάννη Μαμουζέλο και τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο που κάνει ντεμπούτο. Ο Νίκος Κατσαρός θα μεγαλώσει τη διάρκεια της εκπομπής σε μία ώρα, θα εισαγάγει συνδέσεις με όλα τα γήπεδα και συνεντεύξεις μετά τη λήξη των αγώνων.

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

ΟΙ "ΕΚΛΕΚΤΟΙ" ΓΙΑ ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ

Σχεδόν πλήρης θα ταξιδεύσει αύριο η αποστολή της Λάρισας για την Αγγλία, ενόψει της ρεβάνς με την Μπλάκμπερν,. Μετά το τέλος της σημερινής προπόνησης ο Γιώργος Δώνης ανακοίνωσε αποστολή με 25 ποδοσφαιριστές.

Τα ευχάριστα νέα για τον προπονητή των Θεσσαλών έρχονται από τον Ηλία Κώτσιο, ο οποίος τέθηκε στη διάθεση του προπονητή του και μάλιστα έχει πολλές πιθανότητες να βρίσκεται στο βασικό σχήμα. Απ’ την άλλη, ο Στέλιος Βενετίδης δεν τα κατάφερε και δε θα ταξιδέψει με τους υπόλοιπους. Εκτός έμειναν και οι νεαροί Μάγγος, Μακρής και ο τερματοφύλακας Χριστόπουλος.

Όλοι οι παίκτες της κυπελλούχου θα αναχωρήσουν με τσάρτερ από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Την αποστολή των βυσσινί αποτελούν οι: Κοτσόλης, Κηπουρός, Κατσιαρός, Φέρστερ, Νταμπίζας, Γκαλίτσιος, Κυριακίδης, Φωτάκης, Σαρμιέντο, Αλεξάνδρου, Κλέιτον, Μπακαγιόκο, Κόζλεϊ, Κώτσιος, Καλαντζής, Βεργώνης, Μπαχράμης, Γκίκας, Βενέτης, Πάρα, Μπουκουβάλας, Λαμπρόπουλος, Μουνιόθ, Ιγκλέσιας και Πούτας.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα το τσάρτερ της ΑΕΛ θα προσγειωθεί στο Μάντσεστερ και από εκεί η αποστολή θα μεταβεί οδικώς στο Μπλάκμπερν.

Στις 21:30 (ώρα Ελλάδας) ο Γιώργος Δώνης θα παραθέσει τη συνέντευξη Τύπου στο "Media Theatre" του «Ίγουντ Παρκ», για να προπονηθεί εν συνεχεία η ΑΕΛ ακριβώς την ώρα του αγώνα της Πέμπτης (22.00).

ΜΑΚΚΑΡΘΙ: "ΕΧΕΙ ΑΒΑΝΤΑΖ Η ΑΕΛ"

Το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα ήταν μεγάλη έκπληξη διότι εμείς δεν γνωρίζαμε σχεδόν τίποτα για τον αντίπαλό μας. Η Λάρισα έχει πολύ σημαντικό πλεονέκτημα" δήλωσε ο Μπένι ΜακΚάρθι

Ενόψει του αγώνα με τη Λάρισα ο Μπένι ΜακΚάρθι, ο Νοτιοαφρικανός επιθετικός της Μπλάκμπερν μίλησε τα καλύτερα λόγια για τους «βυσσινί» τονίζοντας ότι η ρεβάνς θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη για την ομάδα του.

«Το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα ήταν μεγάλη έκπληξη διότι εμείς δεν γνωρίζαμε σχεδόν τίποτα για τον αντίπαλό μας. Η Λάρισα έχει πολύ σημαντικό πλεονέκτημα. Θέλουμε οπωσδήποτε ένα γκολ στο πρώτο μισάωρο, θα προσπαθήσουμε πολύ, αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολο να βάλουμε τρία γκολ. Θα πρέπει να αποδείξουμε ότι είμαστε μια πολύ καλή ομάδα της Πρέμιερ Λιγκ.

Όπως μας αιφνιδίασαν αυτοί και πέτυχαν δύο γκολ πολύ κοντά, το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και εμείς.
Δεν νομίζω ότι έχουμε περιθώριο να παίξουμε αμυντικά. Αντίθετα, αυτή θα είναι η τακτική της Λάρισας και την καταλαβαίνω απόλυτα διότι θέλει να υπερασπιτεί το προβάδιμά της. Η Λάρισα μπορεί να μην έχει εμπειρία στην Ευρώπη, αλλά απέδειξε ότι είναι πολύ καλή και οργανωμένη ομάδα. Η πρόκριση είναι θέμα θέλησης και επιθυμίας»

ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΟΣ: "Ο ΛΟΥΤΣΙΑΝΟ, ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ"

Απ' όσα δήλωσε ο Γιώργος Δώνης την Κυριακή το βράδυ, όταν βγήκε μαινόμενος στον Alpha στη 1 το πρωί, κρατάω δύο πράγματα: 1) τη δήλωσή του ότι εγώ έχω γράψει από το Σάββατο πως η Λάρισα θα περάσει από «χειρουργείο» στο Περιστέρι και 2) την κατηγορία του ότι δεν πήραμε το μέρος της ΑΕΛ γιατί δεν μας νοιάζει για την αδικία που υπέστη. Επειδή στη Λάρισα συμβαίνει να έχω αρκετούς φίλους, προβληματίστηκα και θέλω να σας καταθέσω κάποιες σκέψεις.

Δεν είχα τη βεβαιότητα ότι ο Ζολώτας θα βλάψει τη Λάρισα στο Περιστέρι, είχα όμως αρκετές ενδείξεις. Ο συγκεκριμένος διαιτητής είχε παίξει πέρυσι τη Λάρισα εντός με τον ΟΦΗ και εκτός με τον Εργοτέλη: της είχε αλλάξει τα φώτα! Στο πρώτο ματς δεν της δίνει ένα πέναλτι (ανατροπή του Καλατζή στο 7') και δεν της μετρά ένα πεντακάθαρο γκολ του Κόζλεϊ. Στο ματς με τον Εργοτέλη ακυρώνει ένα γκολ του Νταμπίζα στο 0-0. Και στα δύο ματς, στη Λάρισα στο τέλος γκρινιάζουν. Ο Ζολώτας παίρνει χαμηλές σχετικά βαθμολογίες. Οι διαιτητές είναι «γκαμήλες»: θυμούνται τα πάντα. Το ίδιο και οι παράγοντες. Στο ματς του Σαββάτου υπάρχει τεράστια προκατάληψη. Οταν ο Λουτσιάνο σκοράρει, ο Ζολώτας δεν ρωτάει ούτε καν γιατί διαμαρτύρονται οι παίκτες της ΑΕΛ: στο μυαλό του είναι ένα μάτσο γκρινιάρηδες. Επιπλέον στο γήπεδο υπάρχει ο βοηθός Μαυρόπουλος (και αυτός από τη Θεσσαλονίκη). Μπορεί να είναι σύμπτωση, αλλά από τότε που ο Πηλαδάκης έχει βγάλει μια ανακοίνωση με θέμα γνωστούς επώνυμους Σαλονικιούς της διαιτησίας, κάθε φορά που τον βρίσκει καρντάση έχει πρόβλημα.

Ολα αυτά δένουν ωραία και με την παρουσία του παρατηρητή Μπέγκου, ο οποίος στον χώρο θεωρείται «φιλεύσπλαχνος». Η -κατά τη γνώμη μου- αρνητικά προδιατεθειμένοι με τη Λάρισα διαιτητές γνωρίζουν ότι αν παίξουν λίγο έδρα, δεν θα γίνει και τίποτα. Ο συλλογισμός μου δυστυχώς αποδεικνύεται σωστός. Σημειωτέον, απ' ό,τι μαθαίνω από αυτόπτες μάρτυρες, ο παρατηρητής μιλούσε μισή ώρα στο κινητό του μετά το τέλος του ματς: ελπίζω να μη μάζευε γνώμες για να δει αν θα τους παραπέμψει.

Κλέβει

Πάμε παρακάτω. Ο Λουτσιάνο «κλέβει» στη φάση. Αλανιάρικα, πονηρά, αλλά «κλέβει». Ποντάρει στο ότι θα αιφνιδιάσει τους αμυντικούς ακριβώς όπως αιφνιδίασε την άμυνα του Λεβαδειακού, όταν στην πρεμιέρα χτύπησε ένα κόρνερ με πάσα στον εαυτό του και εφόρμηση! Τότε ήταν διαιτητής ο Γκαϊτατζής. Δεν παραπέμφθηκε, όπως δεν παραπέμφθηκε και ο επόπτης του. Ο παρατηρητής τους, ο Ζαμπετάκης (κοίτα σύμπτωση και αυτός από τη Θεσσαλονίκη!), τους βαθμολογεί όλους με άριστα, όπως και τον Ηλία Σπάθα (που επίσης κατά σύμπτωση!) ήταν τέταρτος και σ' εκείνο το ματς, όπως και στο τελευταίο -ίσως μάλιστα να του βγάλουν και διαρκείας στον Ατρόμητο! Φυσικά, όπως ο Ψυχομάνης δεν φώναξε τον Γκαϊτατζή για να του βάλει χέρι και δεν φρόντισε να ενημερώσει τους υπόλοιπους διαιτητές να προσέχουν τον Λουτσιάνο γιατί θα τους εκθέσει, έτσι και ο Μπίκας δεν τιμώρησε τον Ζαμπετάκη για την πλημμελή του έκθεση. Γιατί; Προφανώς γιατί η φάση κρίθηκε επιπόλαια ως πταίσμα. Ισως και γιατί όλοι στο ελληνικό ποδόσφαιρο έχουν γίνει μια παρέα και είναι κρίμα να υπάρχουν παραπομπές για μικροπράγματα.

Λάθος

Αυτή είναι από τη διαιτητική πλευρά η ιστορία του σοβαρού λάθους του Ζολώτα. Μόνο που όλα αυτά (και ίσως και άλλα τόσα) πρέπει να τα πει στην προκειμένη περίπτωση η Λάρισα. Αν θέλουμε να μιλάμε σοβαρά για τη διαιτησία, πρέπει να το κάνουμε καταθέτοντας στοιχεία και όχι να τα βάζουμε με τον Ανατολάκη, τον Καρπετόπουλο, τον Πανούτσο, τον Φινοκαλιώτη κ.ά. Διότι μια τέτοια συμπεριφορά ενδεχομένως βοηθά ώστε να παρουσιάσουμε δημοσιογράφους ως εχθρούς, όμως είναι τόσο άστοχη, ώστε εντέλει αποσπά την προσοχή από τον Ζολώτα και τον Λουτσιάνο, δηλαδή τους αληθινούς φταίχτες στην ιστορία. Χθες, χάρη στην παρέμβαση του Δώνη, πήρα ουκ ολίγα e-mail με επιθέσεις οπαδών της ΑΕΛ, που θα ήθελαν να βρίζουμε τον Ανατολάκη και να ουρλιάζουμε στην κάλυψη της φάσης. Αν το πρόβλημα είναι η κάλυψη και όχι η αδικία, έχουν δίκιο ο Δώνης και οι οπαδοί της ΑΕΛ.

Συμπέρασμα

Δεν θέλω να καταλήξω στο εύκολο συμπέρασμα ότι εγώ που είχα προειδοποιήσει τι μπορεί να συμβεί νοιάζομαι πιο πολύ απ' ό,τι οι παράγοντες της Λάρισας, γιατί θα ήταν άδικο για τους ανθρώπους της ομάδας. Θέλω να θέσω τον εξής προβληματισμό: αναρωτιέμαι καιρό τώρα ποια είναι η «υποχρέωση» του δημοσιογράφου και ποια η αρμοδιότητα του παράγοντα. Επειδή παράγοντας δεν θέλω να γίνω, ως εκ τούτου δεν αντιλαμβάνομαι απολύτως τίποτα σαν πατριωτική υποχρέωση. Βλέπω πολλούς συναδέλφους που το κάνουν και τους ζηλεύω, γιατί μπορεί η προσφορά υπηρεσιών σε μια ομάδα (ή ακόμα καλύτερα στην ομάδα τους) να είναι και αποστολή ζωής -οι άνθρωποι βρήκαν έναν προορισμό. Αλλά εγώ είμαι από άλλο ανέκδοτο: δεν μου προκύπτει ότι η δουλειά μου είναι να προστατεύω ή να προβάλλω τον αγώνα κανενός, πόσω μάλλον όταν αγώνες δεν βλέπω.

Ηθική

Ποιο είναι εντέλει το πρόβλημα της ελληνικής διαιτησίας; Το γκολ του Λουτσιάνο ή ότι όλοι συμμετέχουν στο γαϊτανάκι της διαφθοράς ή με τη σιωπή τους ή με την ανοχή τους ή ακόμα και με τις ίδιες τις πράξεις τους; Δεν το λέω για τη Λάρισα, γιατί τουλάχιστον εκεί και ο Δώνης και ο Πηλαδάκης έχουν το θάρρος της γνώμης τους. Το λέω γενικότερα. Οποιος θέλει να σπάσει το απόστημα της διαφθοράς, ας πει το προφανές: ότι οι άνθρωποι που οδήγησαν το ελληνικό ποδόσφαιρο στο μεγαλύτερο χάλι του είναι αδύνατο να το φτιάξουν. Και ότι αν δεν σηκωθούν να φύγουν, προκοπή δεν θα δούμε. Οποιος αυτό το λέει δημοσίως μπορεί να έχει και απαιτήσεις να στηρίξω τον αγώνα του, στο όνομα όχι της υποχρέωσης αλλά της ηθικής. Μόνο αυτός.

ProZone, τέλος

Δεν δημοσιεύω τον έλεγχο των διαιτητών της τρίτης αγωνιστικής. Ομοίως δεν πρόκειται άλλη φορά να δημοσιεύσω το σαββατιάτικο κολονάκι με τους ψιθύρους της πιάτσας για τη συμπεριφορά των διαιτητών στην κυριακάτικη αγωνιστική. Το ιστορικό κολονάκι (για το χατίρι του οποίου -τώρα μπορώ να σας το πω- πήγα δύο φορές για κατάθεση στον εισαγγελέα) δεν έχει λόγο ύπαρξης: στις εποχές όπου ο κανόνας είναι οι παραγοντικές και λοιπές παρτούζες, οι προειδοποιήσεις δεν έχουν νόημα.

Ομολογώ ότι ένας από τους βασικούς λόγους που το κάνω είναι οι δηλώσεις του Γιώργου Δώνη την Κυριακή το βράδυ και οι όποιες παρανοήσεις αυτές μπορεί να προκαλέσουν. Επειδή οι δικαιώσεις της συγκεκριμένης στήλης αγγίζουν το εξωφρενικό 75%, είναι θέμα χρόνου να αρχίσουν να μου προσάπτουν ακόμα και φίλοι ότι στήνω τους διαιτητές ή ανήκω σε κάποιο κύκλωμα που στέλνει «μηνύματα» στους άρχοντες της διαιτησίας. Πριν από λίγο καιρό έμαθα ότι ένας από τους πολλούς αρχιδιαιτητές του ελληνικού ποδοσφαίρου είπε σε διαιτητές ότι «αν δω ότι κάνετε στο ματς αυτά που προβλέπει ο Καρπετόπουλος, θα έχετε να κάνετε μαζί μου»! Αν αυτό είναι το πρόβλημα, τι να πω; Ας πορευτούν προς τον όλεθρο όλοι τους χωρίς εμένα. Οποιος κατάλαβε κατάλαβε: «σταυροφόρος» δεν θα γίνω, ειδικά για όσους δεν φαίνεται να πιστεύουν σε κανέναν θεό.

Το κολονάκι είχε μερικές εντυπωσιακές επιτυχίες. Θυμίζω το περσινό «Χ» του Μπριάκου στο ΑΕΚ - Ολυμπιακός, την πρόβλεψη για τη βούλα που θα δώσει ο Καλόπουλος στο Ολυμπιακός - ΠΑΟ στο Καραϊσκάκη δύο χρόνια πριν, την εκτίμηση για «διπλό» του Πανιωνίου στο Περιστέρι (επί Αχιλλέα), τις «ζωγραφιές» στο περσινό ΟΦΗ - Εργοτέλης, την υπενθύμιση ότι ο Κουκουλάκης κάτι παθαίνει όταν αναπνέει τον αέρα της Τούμπας (πριν από το ματς ΠΑΟΚ - ΑΕΚ 2-1). Ολα αυτά και πολλά άλλα έκαναν τον κόσμο να το περιμένει: πέρυσι, όταν δύο φορές δεν το δημοσίευσα, πήρα στο karpetshow@yahoo.gr γύρω στα 250 (!) e-mail με παράπονα.

Τώρα που το σταματάω θέλω να γίνει κατανοητό ότι δεν το έγραφα για να δικαιωθώ, αλλά για να προειδοποιήσω μπας και σωθεί κανένας χριστιανός, κάποιος από τους λίγους που πάνε με τον σταυρό στο χέρι. Ουκ ολίγες φορές τα κατάφερα: είναι η μεγαλύτερη χαρά που μου έδωσε το επάγγελμα. Αλλά αν δεν είναι κατανοητή η διαφορά ανάμεσα στην καταγραφή της διαφθοράς και την ίδια τη διαφθορά, τέτοια πράγματα δεν έχουν νόημα. Για να το πω απλά, στον βόθρο μπορεί να κολυμπάει όποιος θέλει, χωρίς το δικό μου σωσίβιο.

FAIR PLAY Ή ΑΘΛΗΤΟΠΡΕΠΕΙΑ;

Καταστρατήγηση του φερ πλέι ή της αθλητοπρέπειας, σύμφωνα με τη σωστή απόδοση του όρου στη γλώσσα μας. Μόνο στην Κύπρο όμως ακούς και διαβάζεις από συναδέλφους τη σωστή μετάφραση της λέξης. Εδώ αδυνατούμε και να την αποδώσουμε στη γλώσσα μας και, από την άλλη, έχετε και την απαίτηση να τηρήσουμε τον όρο;

Καμία έκπληξη δεν μου προξένησε η ενέργεια του Λουτσιάνο. Ακόμα και τις προκλητικές για πολλούς δηλώσεις του μετά το ματς, όταν επαναλάμβανε μπροστά στις κάμερες με έκπληκτο ύφος εκείνο το «θα με τρελάνετε», όλα αυτά τα θεωρώ πολύ φυσιολογικά. Μετά δεν μπορώ πραγματικά να ακούω κάποιους να επιμένουν ότι ανεξάρτητα με το συμβάν, ο παίκτης όφειλε μετά να ζητήσει συγγνώμη. Το έκανε παλιότερα ο Μανωλάς, αν δεν κάνω λάθος, για ένα πέναλτι «φιδάκι», που χάρησε τη νίκη στην ομάδα του, και τελικά βρήκε τον μπελά του. Θα μου πείτε τώρα ότι τότε ήταν άλλα χρόνια. Πρωτόγονα.

Εγώ όμως με τη σειρά μου έχω να πω το εξής: το γεγονός έλαβε χώρα στο ματς Ατρομήτου–Λάρισας και επιτρέψτε μου να πω ότι αυτός είναι ο λόγος που το συζητάμε με τόση άνεση. Μπορεί κάποιος με το χέρι στην καρδιά να μου πει αν το γκολ αυτό το σημείωνε ο Λουτσιάνο σ' ένα ντέρμπι «αιωνίων», φορώντας την κόκκινη ή την πράσινη φανέλα, τι θα γινόταν σήμερα, ιδιαίτερα από τη μεριά των οπαδών της ομάδας του;

Θα τον αποθέωναν! Κι όποιος το αρνείται, ή πρόκειται για τον βασιλιά των υποκριτών ή δεν ξέρει πού πατά και πού πηγαίνει. Μεγάλο μάγκα θα τον αποκαλούσαν. Γάτο που διάβασε τη φάση και έπιασε στον ύπνο τους αντιπάλους. Να δείτε πόσοι θα ορκίζονταν ότι ο συμπαίκτης τους ακούμπησε την μπάλα. Δυστυχώς αυτοί δεν θα ήταν μόνο οι οπαδοί. Δηλαδή ο σκληρός πυρήνας μια κερκίδας, λες και υπάρχουν πλέον απλοί και αγνοί φίλαθλοι στα γήπεδα, αλλά και συνάδελφοί μου. Που θα μας έβαζαν να δούμε και να ξαναδούμε τη φάση, μήπως και έτσι διαπιστώσουμε με τη χιλιοστή ότι όντως ο συμπαίκτης του Λουτσιάνο ήρθε σε επαφή με την μπάλα.

Οπως η δημοκρατία, έτσι και η αθλητοπρέπεια ευδοκιμεί εκεί που πραγματικά την εκτιμούν. Εκεί που δεν την ερμηνεύουν κατά το δοκούν, αλλά την αποδέχονται ως απαράβατο ηθικό κανόνα. Οι ηθικοί κανόνες όμως με τη σειρά τους είναι αδύνατον να ευδοκιμήσουν στο έδαφος του τυφλού φανατισμού και του οπαδισμού. Ευδοκιμούν εκεί που συναντώνται, χωρίς συγκρούσεις, αξίες και αρχές.

Τι απ' όλα αυτά υπάρχει στο ελληνικό πρωτάθλημα ώστε να γίνει δεκτή η αθλητοπρέπεια. Και δεν μιλάμε τώρα για την τυπική τήρηση του όρου, όταν κάποιος αντίπαλος ποδοσφαιριστής, σφαδάζει στο έδαφος, γιατί σε αυτή την περίπτωση, όπως και σε πολλές άλλες, μπερδεύουμε τους όρους. Οταν ένας αθλητής βρίσκεται τραυματισμένος, δεν είναι τήρηση του φερ πλέι που επιβάλλει τη διακοπή του ματς, αλλά η στοιχειώδης ανθρωπιά και συναδελφικότητα. Είναι πολύ πιο σύνθετη η έννοια της αθλητοπρέπειας. Με ένα πλάγιο άουτ ή με επιστροφή της μπάλας στον αντίπαλο δεν καθαρίζουμε. Αυτά είναι τα στοιχειώδη. Επειδή όμως ανταποκρινόμαστε –πάλι καλά– στα στοιχεώδη, αυτό δεν σημαίνει ότι αποδεχόμαστε καθ’ ολοκληρίαν την αθλητοπρέπεια.

Μιχάλης Λεάνης - Sportday

NTΑΜΠΙΖΑΣ: "ΚΛΕΨΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΣΟΥ"

Είναι γνωστό πλέον ότι από τότε που επέστρεψα στην Ελλάδα από την Αγγλία αποφεύγω να σχολιάζω τη διαιτησία. Είναι μια υπόσχεση που έδωσα στον εαυτό και σκοπεύω να την κρατήσω ανεξάρτητα από προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε κατά καιρούς. Η στάση μου αυτή είναι απόρροια της πεποίθησής μου ότι ο διαιτητής ενός αγώνα, όπως και ο ποδοσφαιριστής, δεν θα πρέπει να κρίνονται από ένα ή δύο σφυρίγματα, αλλά από τη συνολική τους παρουσία μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

Το πρόβλημα είναι όμως ότι τέτοιες ‘κακές’ στιγμές είναι πολλές και καθοριστικές για την έκβαση των αγώνων. Την περσινή χρονιά πολλά παιχνίδια για την ομάδα μας κρίθηκαν από διαιτητικές αποφάσεις. Δυστυχώς από ότι φαίνεται η φετινή χρονιά δεν θα αποτελέσει εξαίρεση. Το χθεσινό παιχνίδι με τον Ατρόμητο όχι μόνο επιβεβαίωσε τον κανόνα, αλλά θα μείνει στα χρονικά με τις παγκόσμιες πρωτοτυπίες που είδαμε όλοι, ή τουλάχιστον σχεδόν όλοι. Πιστεύω ότι η εικόνα μιλάει από μόνη της, οπότε δεν χρειάζονται άλλα σχόλια.

Αυτό όμως που με εξόργισε δεν ήταν τόσο η ήττα και ο τρόπος με τον οποίο ήρθε, όσο το ότι παίκτες που αναζητούν την ευκαιρία να εκβιάσουν σφυρίγματα πέφτοντας με τη παραμικρή επαφή καταργώντας στη κυριολεξία τους κανόνες του παιχνιδιού, αναδεικνύονται από τα μέσα μαζικής επικοινωνίας σε MVPs. Αυτή η επικρότηση από τα μέσα μαζικής επικοινωνίας τέτοιων πρακτικών όχι μόνο στέλνει λάθος μηνύματα, αλλά είναι άκρως επικίνδυνη για το ελληνικό ποδόσφαιρο αφού επικροτεί το κλέψιμο και το ανάγει σε επιστήμη.

Δεν είναι τυχαίο πως κατά μέσο όρο στα γήπεδα μας σφυρίζονται πολύ περισσότερα φάουλ από ότι στα άλλα ευρωπαϊκά γήπεδα. Αντί λοιπόν να καταδικάσουν αυτούς που αλλοιώνουν αποτελέσματα χρησιμοποιώντας τις γνωστές πρακτικές τους επιβραβεύουν κιόλας. Είναι δύσκολο να αποφύγω τις συγκρίσεις, αλλά στην Αγγλία όταν υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές, οι οπαδοί των ομάδων για τις οποίες παίζουν οι συγκεκριμένοι παίκτες είναι οι πρώτοι που θα τις αποδοκιμάσουν. Αυτό και μόνο δείχνει τη διάσταση φιλοσοφίας που υπάρχει στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αν δεν αντιμετωπιστεί το πρόβλημα ριζικά και καθολικά τότε δεν θα μπορέσουμε ποτέ να μιλήσουμε για πρόοδο στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Με λίγα λόγια ότι γίνεται στην καθημερινότητα μας, γίνεται και μέσα στα γήπεδα: κλέψε και παραπλάνησε αρκεί να πετύχεις το σκοπό σου. Τεράστια ευθύνη μαζί με τους διαιτητές έχουνε και οι ποδοσφαιριστές που υιοθετούνε τέτοιες πρακτικές. Αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τον Ατρόμητο, αλλά με όλες τις επαγγελματικές ομάδες σε όλες τις κατηγορίες.

Κλείνοντας θα ήθελα να αναφερθώ σε κάτι που με αφορά όχι μόνο ως ποδοσφαιριστή, αλλά και ως άνθρωπο. Βλέποντας στην τηλεόραση τον εαυτό μου να τρέχει πάνω κάτω στο γήπεδο διαμαρτυρόμενος στους διαιτητές δεν μπορώ παρά να αισθανθώ πολύ άσχημα για την εικόνα αυτή για μένα προσωπικά, αλλά και για το λάθος παράδειγμα που μπορεί να δίνω ειδικότερα στα παιδιά. Είναι δύσκολο να συγκρατήσει κανείς τα συναισθήματα που νοιώθει κάτω από τόσο φορτισμένες καταστάσεις. Γι’ αυτό θα προσπαθήσω στο μέλλον στο μέτρο του δυνατού να αλλάξει η εικόνα αυτή όσο μεγάλη και αν είναι η απογοήτευση που μπορεί να νοιώθω και να υιοθετήσω μια διαφορετική προσέγγιση και αντιμετώπιση των προκλήσεων.

ΟΠΩΣ Η ΠΟΡΤΣΜΟΥΘ...

Να... μιμηθούν τον Νουάνκο Κανού, που πριν από δέκα μέρες σκόραρε μέσα στο «Ιγουντ Παρκ» και χάρισε τη νίκη στην Πόρτσμουθ επί της Μπλάκμπερν με 1-0 ζήτησε από τους παίκτες του χθες το απόγευμα ο τεχνικός της Λάρισας, Γιώργος Δώνης, λίγο πριν βγουν στον αγωνιστικό χώρο των Δένδρων για την απογευματινή τους προπόνηση.

Ο Δώνης έδειξε σε βίντεο στους «βυσσινί» τον προ 10 ημερών αγώνα των «ρόβερς» με τους «πομπέις», αναλύοντας το παιχνίδι της μεθαυριανής αντιπάλου της ΑΕΛ και το τι πρέπει να προσέξουν στο δύσκολο ματς της Πέμπτης, προκειμένου να γράψουν μία από τις πιο «χρυσές» σελίδες στην ιστορία της Λάρισας.

«Να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Πόρτσμουθ. Αν βάλουμε ένα γκολ, έχουμε τα φόντα να φύγουμε με την πρόκριση από την Αγγλία. Αρκεί να το πιστέψουμε» ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Γιώργου Δώνη, που θεωρεί «κλειδί» της αναμέτρησης της Πέμπτης, το πώς θα συμπεριφερθούν οι ποδοσφαιριστές του όταν έχουν την κατοχή και το αν θα κυκλοφορήσουν σωστά την μπάλα, για να αντέξουν στον εξοντωτικό ρυθμό που θα επιχειρήσει να επιβάλλει η ομάδα του Μαρκ Χιουζ...

Το γεγονός ότι οι «βυσσινί» είδαν σε βίντεο τον αγώνα Μπλάκμπερν-Πόρτσμουθ συνετέλεσε ώστε να εξέλθουν καθυστερημένα κατά μία ώρα στα Δένδρα, όπου τους περίμεναν 100 περίπου φίλοι τους, που αφενός μεν τους επευφημούσαν εν όψει της δύσκολης μεθαυριανής προσπάθειας, αφετέρου τα είχαν με τον... Ζολώτα για τα σφυρίγματά του το περασμένο Σάββατο.

Δεν αλλάζει η 11άδα

Όσον αφορά την 11άδα, ο Δώνης δεν προτίθεται να αλλάξει κάτι στο σχήμα που αντιμετώπισε τους «ρόβερς» στο Πανθεσσαλικό, αλλά και το Σάββατο στο Περιστέρι τον Ατρόμητο. Μπακαγιόκο και Σαρμιέντο έτρεξαν μόνοι τους χθες, αλλά δεν υπάρχει καμία ανησυχία, ενώ οι Κώτσιος και Βενετίδης έκαναν βάρη και ατομικό πρόγραμμα και θεωρείται δύσκολο να συμπεριληφθούν στην αποστολή για την Αγγλία. Αυτό βεβαίως θα αποφασισθεί σήμερα...

ΣΤΑ "ΒΥΣΣΙΝΙ" ΤΟ ΕWOOD PARK

Έντονο προβλέπεται να είναι το βυσσινί χρώμα στις εξέδρες του «Ιγουντ Παρκ», καθώς εκτιμάται ότι θα παρακολουθήσουν διά ζώσης την αναμέτρηση τουλάχιστον 2.000 φίλοι της ελληνικής ομάδας (τα εισιτήρια τιμώνται 15 ευρώ).

Χθες αναχώρησε ένα λεωφορείο με μέλη των «Μonsters», ενώ θα ακολουθήσουν και τρία τσάρτερ (το ένα αύριο και τα άλλα δύο την Πέμπτη ανήμερα του αγώνα). Αν προστεθούν και οι Λαρισαίοι από Γερμανία και Αγγλία, τότε γίνεται αντιληπτό ότι οι παίκτες του Γιώργου Δώνη δεν θα είναι μόνοι τους το βράδυ της Πέμπτης.

Και η πόλη της Λάρισας όμως κινείται σε ρυθμούς ΟΥΕΦΑ και ήδη αρκετά μαγαζιά ετοιμάζουν προβολή του αγώνα σε μεγάλες οθόνες.

Εν τω μεταξύ, αύριο στις 10 π.μ. αναχωρεί για την Αγγλία από την Αγχίαλο με πτήση τσάρτερ η αποστολή της ομάδας και θα προπονηθεί στις 10 το βράδυ (ώρα αγώνα) στο «Ιγουντ Παρκ». Πιθανότατα η Μπλάκμπερν θα τιμήσει και τον Γιώργο Δώνη.

Μακάρθι: «Να αιφνιδιάσουμε κι εμείς»
Ο άσος της Μπλάκμπερν Μπένι Μακάρθι με δηλώσεις του στην ΕΡΑ Σπορ τόνισε πως «η Λάρισα έχει σημαντικό πλεονέκτημα. Θέλουμε οπωσδήποτε ένα γκολ στο πρώτο μισάωρο. Οπως μας αιφνιδίασαν αυτοί, το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και εμείς».

ΔΩΝΗΣ: "ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΚΡΙΣΗ"

Την άποψη ότι οι πιθανότητες πρόκρισης κόντρα στην Μπλάκμπερν είναι μοιρασμένες, εξέφρασε μεταξύ άλλων στο μεσημεριανό δελτίο του SuperΣΠΟΡFM 94.6 ο προπονητής της Λάρισας, Γιώργος Δώνης, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά ότι ανυπομονεί για τη ρεβάνς.

«Έχουμε ένα καλό σκορ για να υπερασπιστούμε. Πλέον, μετά το πρώτο παιχνίδι και το 2-0, θεωρώ ότι οι πιθανότητες πρόκρισης είναι 50-50. Φυσικά, γνωρίζουμε ότι θα δεχτούμε μεγάλη πίεση, αλλά για εμάς η πρόκληση είναι μεγάλη και θα αντλήσουμε δύναμη από αυτό. Δεν σας κρύβω ότι από την μέρα της κλήρωσης ανυπομονούσα για τον επαναληπτικό στην Αγγλία. Η παρουσία μου εκεί ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για μένα και μου έκανε καλό στη συνέχεια της καριέρας μου, αλλά και της ζωής μου».

Στη συνέχεια, ο Δώνης εξήγησε τη σημασία που έχει για την ομάδα του η συγκεκριμένη αναμέτρηση: «Όλοι οι παίκτες μου περιμένουν πώς και πώς αυτό τον αγώνα. Δεν είναι άλλωστε καθημερινότητα για τη Λάρισα να δίνει τόσο σημαντικά παιχνίδια και αν τα καταφέρουμε κόντρα στην Μπλάκμπερν, θα δώσουμε άλλα τέσσερα τουλάχιστον ματς για τους ομίλους του UEFA. Ο καθένας μας έχει φτάσει τον εαυτό του στα όρια. Αυτό που θέλω εγώ, είναι όταν τελειώσει το παιχνίδι, να ξέρουμε ότι τα δώσαμε όλα, ότι κάναμε αυτό που έπρεπε και ας είναι και αρνητικό το αποτέλεσμα».

Σε ό,τι αφορά τους στόχους της ΑΕΛ, ο νεαρός τεχνικός ανέφερε: «Εμείς καταφέραμε να επιστρέψουμε στην κατηγορία και μέσα σε δύο χρόνια φτάσαμε στην κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας και την έξοδό μας στην Ευρώπη. Πλέον, οι συνθήκες είναι όλο και καλύτερες και θέλουμε να καθιερωθούμε στις μεγάλες δυνάμεις του ελληνικού ποδοσφαίρου».

Παράλληλα, ο τεχνικός των «βυσσινί», αναφέρθηκε στους νέους παράγοντες που ασχολούνται με το ελληνικό ποδόσφαιρο, αναφέροντας ότι αυτό είναι θετικό: «Έχουν αλλάξει πάρα πολλά προς το καλύτερο με την είσοδο νέων επιχειρηματιών στο χώρο του ποδοσφαίρου. Πιστεύω ότι οι νέοι άνθρωποι που μπήκαν στο ελληνικό ποδόσφαιρο έκαναν καλό. Ο φίλαθλος κόσμος, όμως, πρέπει να στηρίζει αυτές τις προσπάθειες αν θέλει να συνεχιστούν».

ΕΜΕΡΤΟΝ: "ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΥΑΤΟ ΜΑΣ"

Την αποκλειστική ευθύνη για το δεύτερο τέρμα που σημείωσε η Λάρισα κόντρα στην Μπλάκμπερν, στην πρώτη μεταξύ τους αναμέτρηση για τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου UEFA, πήρε σε δηλώσεις του ο αμυντικός του αγγλικού συλλόγου, Μπρετ Έμερτον. Μάλιστα έσπευσε να διαβεβαιώσει τους φιλάθλους της ομάδας ότι τόσο ο ίδιος όσο και οι συμπαίκτες του θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό ώστε η ομάδα να προκριθεί στην επόμενη φάση.

Όπως γίνεται αντιληπτό, η αναμέτρηση της Πέμπτης στο «Ίγουντ Παρκ» θα έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον, καθώς στον πρώτο αγώνα η ΑΕΛ είχε επικρατήσει της αντιπάλου της με 2-0 και το έργο των Άγγλων μόνο εύκολο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. «Θα προσπαθήσω να μην επηρεαστώ από τον πρώτο αγώνα. Είναι απογοητευτικό να κάνεις τέτοια λάθη τα οποία τα σκέφτεσαι κάθε βράδυ πριν κοιμηθείς. Αυτή τη στιγμή σκεφτόμαστε μόνο το παιχνίδι που έχουμε μπροστά μας και ελπίζουμε ότι θα παίξουμε καλά και δεν θα κάνουμε τα ίδια λάθη με την προηγούμενη συνάντησή μας. Αυτό προσπάθησα προσωπικά εγώ να κάνω σε όσους αγώνες μεσολάβησαν από τότε και συνεχίζω καθημερινά να προσπαθώ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Αυστραλός μέσος, που είναι φανερά επηρεασμένος από ό,τι συνέβη στο «Πανθεσσαλικό στάδιο».

Την ήττα στο Βόλο διαδέχτηκε μία ακόμη εντός έδρας από την Πόρτσμουθ, αλλά έκτοτε η ομάδα έχει βρει τον παλιό καλό της εαυτό με δύο σερί νίκες, μία κόντρα στην Μπέρμινγκχαμ με 3-0 για το Λιγκ Καπ και μία εκτός έδρας με την Σάντερλαντ(2-1) το περασμένο Σάββατο. Ανάλογη συνέχεια, εκτιμά ο Μπρετ ότι θα έχει η ομάδα του ξεκινώντας από την αναμέτρηση με την Λάρισα: «Το γήπεδο στο οποίο παίξαμε στην Ελλάδα είναι από τα χειρότερα που έχω αγωνιστεί, σε αντίθεση με αυτό του ‘Ίγουντ Παρκ’ που μας βοηθά να κοντρολάρουμε πολύ καλύτερα τη μπάλα και συνεπώς να βάλουμε και γκολ. Μετά το απογοητευτικό αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα θέλουμε να κάνουμε μια καλή εμφάνιση την Πέμπτη. Θέλουμε να επαναλάβουμε την καλή πορεία στη διοργάνωση που είχαμε πέρυσι. Αυτό θα χαροποιήσει όχι μόνο εμάς τους παίκτες, αλλά και τους φιλάθλους μας».

ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΗΣ ΑΕΛ

Ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον δημοσίευμα είχε χθες το ένθετο περιοδικό του «Ελεύθερου Τύπου», ET- Sports όπου αναφέρονται τα συμβόλαια των παικτών όλων των ομάδων τα οποία στο σύνολό τους φθάνουν τα 56.050.636 ευρώ (!), ενώ εμφανίζονται αρκετά μηδενικά συμβόλαια (κυρίως στον Αστέρα Τρίπολης), ενώ πρέπει να επισημάνουμε ότι δεν είναι λίγοι οι ποδοσφαιριστές που έχουν και ιδιωτικά συμφωνητικά με την ομάδα.

Σύμφωνα με το σχετικό πίνακα η Α.Ε.Λ. για τους ποδοσφαιριστές της δαπανά περίπου 2.900.000 ευρώ και οι τέσσερις πιο ακριβοπληρωμένοι είναι οι Νταμπίζας: 361.125 ευρώ, Καλαντζής: 352.375 ευρώ, Μπακαγιόκο: 330.000 ευρώ και Κώτσιος: 211.500 ευρώ.

Αναλυτικά, οι ετήσιες αποδοχές των ποδοσφαιριστών της Α.Ε.Λ. είναι:

Κηπουρός: 51.649
Κώτσιος: 211.500
Βενετίδης: 95.180
Νταμπίζας: 361.125
Κυριακίδης: 113.300
Γκίκας: 63.126
Γκαλίτσιος: 54.000
Πάρα: 106.000
Κλέιτον: 89.500
Αλεξάνδρου: 82.840
Λαμπρόπουλος: 22.200
Χριστόπουλος: 16.800
Σαρμιέντο: 145.000
Φωτάκης: 128.800
Μάγγος: 6.345
Φέρστερ: 86.500
Καλαντζής: 352.375 (αν είναι δυνατόν!!!)
Βεργώνης: 50.280
Πούτας: 7.500
Βενέτης: 100.000
Κοτσόλης: 105.750
Μουνιόθ: 35.000
Μπακαγιόκο: 330.500
Μπουκουβάλας: 22.200
Μπαχράμης: 80.000
Ιγγλέσιας: 60.000
Κατσιαρός: 43.360
Μακρής: 6.345
Κόζλεϊ: 76.112

ΕΚΤΗ ΘΕΣΗ...

Στο σχετικό πίνακα με τους προϋπολογισμούς των ομάδων η Α.Ε.Λ. βρίσκεται στην 6η θέση της ομάδας που δαπανεί τα περισσότερα χρήματα για παίκτες. Με βάση τα στοιχεία αυτά ο προϋπολογισμός αν αναλογιστούμε τις αμοιβές των προπονητών, τα διοικητικά έξοδα, τις μετακινήσεις, το υλικό και άλλα, φθάνει για τη φετινή χρονιά τα 4.500.000 - 5.000.000 ευρώ.

Οι προϋπολογισμοί όλων των ομάδων με βάση τα χρήματα που δίνουν στους παίκτες είναι:

Αστέρας Τρίπολης: 169.910
Καλαμαριά: 1.277.965
Ολυμπιακός: 16.132.143
Α.Ε.Κ.: 7.800.815
ΑΕΛ: 3.042.212
Ατρόμητος: 1.685.020
Ηρακλής: 1.526.700
Βέροια: 686.183
Εργοτέλης: 1.308.913
Π.Α.Ο.Κ.: 3.676.865
Άρης: 4.048.455
Ξάνθη: 2.629.500
Ο.Φ.Η.: 1.512.050
Παναθηναϊκός: 8.193.500
Πανιώνιος: 1.538.095
Λεβαδειακός: 822.310

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

18:45 ΝΕΤ: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ARTMEDIA Κύπελλο UEFA (Z)
19:30 SS2: ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ - ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS1: ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. - ΡΟΜΑ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS2: ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ - ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS3: ΣΤΕΑΟΥΑ - ΑΡΣΕΝΑΛ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS4: ΣΤΕΑΟΥΑ - ΑΡΣΕΝΑΛ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS5: ΙΝΤΕΡ - ΑΪΝΤΧΟΦΕΝ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
21:45 SS7: ΣΕΒΙΛΛΗ - ΣΛΑΒΙΑ ΠΡΑΓΑΣ Champions League: Φάση ομίλων (Ζ)
23:45 NET: ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. - ΡΟΜΑ Champions League: Φάση ομίλων (M)

ΣΠΟΡ+

12:00 ΣΛΟΒΕΝΙΑ - ΕΛΛΑΔΑ Eurobasket 2007 (E)
14:00 ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ - ΛΥΩΝ Champions League: Φάση ομίλων (E)
16:00 ΑΡΣΕΝΑΛ – ΣΕΒΙΛΛΗ Champions League: Φάση ομίλων (E)
18:00 ΣΑΛΚΕ - ΒΑΛΕΝΘΙΑ Champions League: Φάση ομίλων (E)
20:00 ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΓΩΝΑΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ (E)
22:00 ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ARTMEDIA Κύπελλο UEFA (E)
00:05 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ: ΜΠΕΝΦΙΚΑ – ΣΠΟΡΤΙΓΚ (E)
02:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΩΤΙΑΣ: ΣΕΝΤ ΜΙΡΕΝ – ΧΑΡΤΣ (E)
04:00 ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΣΤΙΒΟΥ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ET3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
20:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE
23:40 NET: CHAMPIONS NET
23:45 SS1: CHAMPIONS LEAGUE LIVE

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ


2/10/2002
Ο Ντέμης Νικολαϊδης γίνεται πρώτος σκόρερ για ελληνική ομάδα στα Κύπελλα Ευρώπης ξεπερνώντας τον Δημήτρη Σαραβάκο (24 τέρματα) με το γκολ που πετυχαίνει στο συγκλονιστικό ΑΕΚ - Ρεάλ Μαδρίτης (3-3) για τους ομίλους του Champions League

2/10/1994 Πρώτη μετάδοση αθλητικού γεγονότος από την συνδρομητική τηλεόραση του Filmnet στην Ελλάδα: ο αγώνας Ηρακλής- ΠΑΟΚ από το Καυτανζόγλειο Στάδιο

2/10/1991 3.121 θεατές, η μικρότερη προσέλευση φιλάθλων μετά τον πόλεμο σε αγώνα της Α’ Κατηγορίας της Αγγλίας σημειώνεται στον αγώνα Γουίμπλεντον- Σέφιλντ Γουένσντεη στο Selhurst Park

2/10/1980 Ο Muhammad Ali χάνει στον 25ο και τελευταίο του αγώνα για τον παγκόσμιο τίτλο βαρέων βαρών από τον Larry Holmes στον 10ο γύρο στο Λας Βέγκας

2/10/1973 Πεθαίνει ο Paavo Nurmi σε ηλικία 76 ετών. Ο μεγάλος Φινλανδός δρομέας κατέκτησε, από το 1920 έως το 1928, 9 χρυσά (σε 6 ατομικά αγωνίσματα) και 3 αργυρά ολυμπιακά μετάλλια

2/10/1947 H FIA (Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου) καθιερώνει αγώνες grand prix στην κατηγορία της Φόρμουλα 1

2/10/1925 Ο Σκωτσέζος John Logie Baird, ένας φτωχός μηχανικός, εφευρίσκει στο Λονδίνο την τηλεόραση μεταδίδοντας εικόνα από ένα δωμάτιο του εργαστηρίου του σε άλλο, με ανάλυση 28 γραμμές. Το 1929 και με την υποστήριξη του BBC μεταφέρεται εικόνα μέσω τηλεφωνικού καλωδίου στα στούντιο του BBC και αναμεταδίδεται υπερατλαντικά μέσω ραδιοπομπού σε 30 γραμμές, οπότε και αρχίζουν οι πρώτες τακτικές εκπομπές. Ο Baird ιδρύει την Television Ltd και πεθαίνει φτωχός το 1946. Το BBC θα εκπέμψει επίσημα για πρώτη φορά στις 2/11/1936 από το Alexandra Pallace με 204 (Baird) και αργότερα με 405 γραμμές (Marconi)


ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΕΙΔΕ ΚΥΡΙΕ ΣΠΑΝΕ

Ελλάδα είναι, ό,τι θέλουν λένε…

Ο Λουτσιάνο λέει ότι ο Σίριο ακούμπησε την μπάλα. Προφανώς, θεωρεί ότι όλοι είμαστε τυφλοί και μόνο αυτός βλέπει. Ο Κορακάκης λέει ότι είναι κομπίνα δουλεμένη στις προπονήσεις. Προφανώς, δηλαδή, στο οικογενειακό διπλό στις προπονήσεις του Ατρόμητου, έτσι εκτελούνται τα φάουλ. Επειδή καταντάει αστείο να προσπαθούν οι Λουτσιάνο και Κορακάκης να πείσουν ότι το γκολ είναι κανονικό, θα πρέπει να καταλάβουν ότι «έκλεψαν» την Λάρισα. Κι αν το παραδεχθούν, δε θα έχει κανείς να τους πει τίποτα.

Όλη η Ελλάδα το είδε, κύριε Σπανέ

Αν μη τι άλλο, ο κύριος Σπανός προκαλεί με τα όσα είπε. Πέρυσι διαμαρτυρόταν ούκ ολίγες φορές για την αντιμετώπιση που είχε η ομάδα του από την διαιτησία, σε σημείο που να ήταν… απογοητευμένος από το εγχείρημα της Super League. Φέτος, όμως, όλα είναι καλά και ωραία για τον ιδιοκτήτη του Ατρομήτου. Όλη η Ελλάδα είδε το σκανδαλώδες γκολ του Λουτσιάνο. Σε τι βλάπτει να έλεγε ο κύριος Σπανός ότι η ομάδα του ευνοήθηκε καταφανέστατα;

Μας απογοήτευσες Λούτσι!

Ο Λουτσιάνο όλα αυτά τα χρόνια είναι από τους πιο αγαπητούς παίκτες στην Ελλάδα, όχι μόνο επειδή πρόκειται για παικτούρα, που όπου κι αν πήγε, προσέφερε αλλά κυρίως για τον χαρακτήρα του, αλλά και τη θρησκευτικότητά του, την οποία επικαλείται συνεχώς. Θα περιμέναμε λοιπόν από έναν τέτοιο παίκτη να βγει και να πει στα ίσια τι έγινε στη φάση του περιβόητου γκολ και να μην χρησιμοποιεί φτηνές και ανυπόστατες δικαιολογίες. Έστω και με καθυστέρηση, Λούτσι, δείξε ότι οι πράξεις σου συμβαδίζουν με τα λόγια σου.

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

ΠΑΛΕΥΕΙ Ο ΒΕΝΕΤΙΔΗΣ...

Αν και ακόμα το σοκ της ήττας (με τον τρόπο που αυτή ήρθε) από τον Ατρόμητο δεν έχει ξεπεραστεί στη Λάρισα, η ομάδα κοιτάει ήδη προς Αγγλία μεριά.

Η Μπλάκμπερν δεν έχει καμία διάθεση να την πατήσει για δεύτερη συνεχόμενη φορά, έχει ακονίσει τα νύχια της και περιμένει με άγριες διαθέσεις την ΑΕΛ για τη ρεβάνς στο 2-0 του Βόλου. Στη Λάρισα βέβαια παίρνουν τα μέτρα τους. Προετοιμάζονται πυρετωδώς, ο Δώνης προειδοποιεί τους παίκτες του για τις δυσκολίες του αγώνα και περιμένει να δει αν θα έχει στη διάθεσή τον Βενετίδη.

Ο Εβρίτης αριστερός μπακ ανέβασε ρυθμούς τη Δευτέρα και θα παλέψει μέχρι τέλους. Αντίθετα, η συμμετοχή του Κώτσιου είναι αμφίβολη.

ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ, ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ

Στη Λάρισα προσπαθούν αλλά δεν μπορούν να... χωνέψουν ότι έχασαν και με τι τρόπο έχασαν στο Περιστέρι...

Επειδή όμως πλησιάζει για την κυπελλούχο Ελλάδας, η δύσκολη ρεβάνς με την Μπλάκμπερν, πρέπει απαραιτήτως να συνέλθει και να βρει τη χαμένη της ηρεμία...

Οι Θεσσαλοί θα παραταχθούν, την ερχόμενη Πέμπτη στο "Ιγουντ Παρκ" για να υπερασπιστούν το 2-0 του πρώτου αγώνα, αλλά και ξέροντας ότι η αποστολή τους, θα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Αν έρθει η πρόκριση, τότε η "Βασίλισσα του Κάμπου" θα έχει γράψει με χρυσά γράμματα, την ευρωπαϊκή της ιστορία...

Όσον αφορά στο πρωτάθλημα, ακολουθεί ο εντός έδρας αγώνας με τον Λεβαδειακό, όπου με νίκη, η ΑΕΛ θα μπορέσει να βελτιώσει τη βαθμολογική της θέση...

ΕΧΑΣΕ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ...

Η ΑΕΛ άξιζε να νικήσει στο Περιστέρι. Αντί να συμβεί αυτό, δεν πήρε ούτε την ισοπαλία. Γιατί όσες πιθανότητες είχε να ισοφαρίσει ή και να γυρίσει τον αγώνα, τις αφαίρεσε ο Ζολώτας με τις αποφάσεις του. Η κυπελλούχος Ελλάδας έχασε την ευκαιρία να ανακάμψει βαθμολογικά, αλλά έχασε και τη δυνατότητα να πάει στη ρεβάνς με την Μπλάκμπερν, έχοντας το κατάλληλο ηθικό.

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ
: Το μόνο που μπορεί να ισχυριστεί η ΑΕΛ ότι κέρδισε από αυτό τον αγώνα, είναι η αναγνώριση ότι έχει δημιουργήσει μια πολύ δυνατή ομάδα. Η "βυσσινί θύελλα" ήταν συντριπτικά ανώτερη από τον αντίπαλο της και θα έπρεπε να κερδίσει και μάλιστα εύκολα. Αυτό σίγουρα είναι θετικό, ως προν την εικόνα που παρουσίασε η ομάδα στον αγωνιστικό χώρο, πριν τα τινάξει όλα στον αέρα ο Ζολώτας...

ΤΙ ΕΧΑΣΕ: Αρχικά, έχασε τρεις βαθμούς. Από εκεί και πέρα, αφού αρχή είναι ακόμη, δεν έχασε κάτι τρομερό στο πρωτάθλημα, πλην της ευκαιρίας να ανέβει στις πρώτες θέσεις. Αυτοπεποίθηση οι Θεσσαλοί έχουν, λόγω και της εμφάνισης τους, αλλά δεν έχουν την απαιτούμενη ηρεμία μετά από αυτή την αναμέτρηση.

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ: Η ΑΕΛ καλείται να ξεχάσει τον Ζολώτα και την Super League, όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό, για να αφοσιωθεί στη ρεβάνς με την Μπλάκμπερν. Οι Θεσσαλοί θα παραταχθούν την Πέμπτη στο "Ιγουντ Παρκ" για να υπερασπιστούν το υπέρ τους 2-0 του πρώτου αγώνα, ξέροντας ότι η αποστολή τους θα είναι δύσκολη. Αν καταφέρουν να πάρουν την πρόκριση, θα ανακτήσουν το ηθικό που είχαν πριν το Περιστέρι. Στη συνέχεια, υπάρχει ο εντός έδρας αγώνας με τον Λεβαδειακό, όπου ο στόχος είναι η νίκη και μόνο, ώστε να βελτιώσει η ομάδα τη βαθμολογική της θέση στο πρωτάθλημα.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ: Με δεδομένο ότι ήταν εκτός έδρας αγώνας κόντρα σε έναν υπολογίσιμο αντίπαλο, οι 13 προσπάθειες για γκολ που είχε η ΑΕΛ, είναι ένας πολύ καλός αριθμός. Αν και αποδείχθηκε γρουσούζικος, καθώς η μπάλα δεν κατέληξε στα δίχτυα. Οι κυπελλούχοι υποχρεώθηκαν μόλις σε επτά επεμβάσεις στην άμυνα τους, ενώ κέρδισαν και τέσσερα κόρνερ. Το αρνητικό, συνέπεια του εκνευρισμού, ήταν τα 51 λάθη, ενώ οι παίκτες του Γιώργου έκαναν έξι διεισδύσεις στην περιοχή του Μιχαηλίδη, ενώ μέτρησαν και 7/26 σέντρες.

Ατομικά, ο Σαρμιέντο είχε μία προσπάθεια για γκολ, 11 σωστές μπαλιές, τρία κλεψίματα και ισάριθμα κερδισμένα φάουλ, ενώ πολύ καλός ήταν και ο Γκαλίτσιος με εννιά σωστές πάσες και δύο κλεψίματα. Ο Πάρα προσπάθησε τρεις φορές να σκοράρει, ενώ μοίρασε και τέσσερις φορές σωστά την μπάλα, ενώ αρνητικοί ήταν οι Κατσιαρός και Κλέιτον, έχοντας εννιά και οκτώ λάθη αντίστοιχα.

Πηγή: sportime

ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ: "ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ, ΑΛΛΑ..."

Η εκτός έδρας ήττα της Λάρισας από τον Ατρόμητο (0-2), αποτελεί πρώτη είδηση στην επίσημη ιστοσελίδα της Μπλάκμπερν. Συγκεκριμένα το δημοσίευμα αναφέρει πως η προσεχής αντίπαλος των «βυσσινί» για το Κύπελλο UEFA, έχει αυτή τη στιγμή τον παράγοντα ψυχολογία με το μέρος της, ενώ δεν κρύβει πως το έργο της ομάδας τους θα είναι αρκετά δύσκολο.

«Η ομάδα του Γιώργου Δώνη δεν διανύει και την πιο ευχάριστη περίοδό της, αφού μετά την εντός έδρας ισοπαλία 1-1 με τη Βέροια, ηττήθηκε 2-0 από τον Ατρόμητο. Με μειονέκτημα το 0-2 του πρώτου αγώνα στο Βόλο, οι Ρόβερς έχουν δύσκολο έργο στην προσπάθειά τους να προκριθούν στους ομίλους του κυπέλλου UEFA, όμως χάρη στις διαδοχικές νίκες (Μπέρμιγχαμ και Σάντερλαντ), πηγαίνουν στο παιχνίδι της Πέμπτης σε εξαιρετική φόρμα και γεμάτοι αυτοπεποίθηση» αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα..

ΚΑΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΣΑΡΜΙΕΝΤΟ & ΜΠΑΚΑΓΙΟΚΟ

Παρά την πίκρα που υπάρχει από την ήττα αλλά και τον τρόπο επίτευξης του δεύτερου γκολ του Ατρομήτου, στην ΑΕΛ δεν έχουν την πολυτέλεια να ασχοληθούν άλλο με το παιχνίδι του Σαββάτου. Η Μπλάκμπερν περιμένει την Πέμπτη και στους Κυπελλούχους τα βλέμματα είναι στραμμένα στο μεγάλο ευρωπαϊκό ραντεβού.

Ο Γιώργος Δώνης δεν θέλησε να χαθεί ούτε μέρα χωρίς να πάνε οι παίκτες του στο γήπεδο. Την Κυριακή όσοι ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν κόντρα στον Ατρόμητο έκαναν χαλάρωμα ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά. Το ιατρικό επιτελείο ασχολήθηκε με τις περιπτώσεις των Μπακαγιόκο και Σαρμιέντο που είχαν ενοχλήσεις. Η κατάστασή τους δεν εμπνέει ανησυχία αφού δεν πρόκειται για κάτι σοβαρό.

Οι προπονήσεις της ΑΕΛ θα διαρκέσουν μέχρι την Τρίτη. Την Τετάρτη η αποστολή θα αναχωρήσει με τσάρτερ από τη Νέα Αγχίαλο με προορισμό το Μάνστσεστερ. Από εκεί θα μεταβεί στο Μπλάκμπερν. Από την Αγγλία η αποστολή θα αναχωρήσει αμέσως μετά το παιχνίδι.

ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ!

Ο Κώστας Πηλαδάκης θέλει πάση θυσία να μπει η Λάρισα στους ομίλους, γι αυτό και κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του, προκειμένου η ομάδα του να το πετύχει. Ο ιδιοκτήτης της ΑΕΛ έχει αποδείξει ότι είναι γενναιόδωρος και ετοιμάζεται να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, προκειμένου να δώσει ένα... έξτρα κίνητρο στους παίκτες του.

Ο Πηλαδάκης, λοιπόν είναι διατεθειμένος να δώσει 8.000 με 10.000 ευρώ πριμ για κάθε βασικό παίκτη και τα μισά περίπου για κάθε αναπληρωματικό!

Στο μεταξύ την απόφαση να τιμήσει τον Γιώργο Δώνη, πριν την έναρξη του επαναληπτικού, πήρε η διοίκηση της Μπλάκμπερν. Σύμφωνα με πληροφορίες, τον Έλληνα τεχνικό θα βραβεύσει κάποιο μέλος της τεχνικής ηγεσίας ή άνθρωπος της διοίκησης από την εποχή που ο Δώνης αγωνιζόταν εκεί.

ΛΥΡΑΚΗΣ: "ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΛΟΥΤΣΙΑΝΟ"

Την ώρα που πολλοί θα περίμεναν «ομοβροντίες» κατά του Λουτσιάνο από σύμπασα την ΑΕΛ (μετά την περιβόητη εκτέλεση φάουλ του Βραζιλιάνου που εξελίχθηκε σε... «κατεβασιά» για γκολ), οι κυπελλούχοι Ελλάδας μέσω του Νίκου Λυράκη στέλνουν μήνυμα... ευγνωμοσύνης στον Βραζιλιάνο του Ατρόμητου.

«Τον ευχαριστώ γιατί ξεβράκωσε, ξεγύμνωσε, ξεμπρόστιασε τον Ζολώτα που θα καλυπτόταν για τα συνολικά απαράδεκτα σφυρίγματά του» τόνισε χθες ο γενικός διευθυντής της Λάρισας και εξήγησε πως «αν είχε δει τη φάση, θα σφύριξε άκυρο για να καλυφθεί και πιθανότατα η διαιτησία του θα περνούσε ατιμώρητη, όπως πέρυσι με τον Μαζαράκο στο ίδιο γήπεδο. Γι αυτό επιμένω πως ο Λουτσιάνο μας έκανε δώρο. Χάρηκα αυτό το γκολ. Ήταν η θεία δίκη».

Τι καταλογίζει στον Ζολώτα
Ποια ήταν, όμως, τα απαράδεκτα σφυρίγματα με τα οποία στοιχειοθετείται η θέση της ΑΕΛ; «1. Έπρεπε να αποβληθεί ο Ολιβέιρα στη φάση του 24 για μπουνιά στον Μπακαγιόκο, 2. Η ξεκάθαρη πρόθεση του διαιτητή να μας βάλει στην περιοχή μας με ανύπαρκτα φάουλ και αναφέρω ενδεικτικά ότι πριν από τη φάση του 1-0 μετατρέπει σε κόρνερ ένα άουτ και αμέσως μετά υποδεικνύει ανύπαρκτο φάουλ σε ώμο με ώμο διεκδίκηση της μπάλας. Αν παρακολουθήσεις σε βίντεο όλο το ματς, καταλαβαίνεις τις προθέσεις του» επισημαίνει ο Λυράκης.

«Φάρος ελπίδας, αν εξαφανιστούν»
Ως εκ τούτου, λοιπόν, η ΑΕΛ προτείνει «να διαγραφεί διά παντός και ο Ζολώτας και ο επόπτης Μαυρόπουλος που είχε στερήσει από τον Βασάρα το Μουντιάλ της Γερμανίας. Πρέπει να εξαφανιστούν από προσώπου γης για να πούμε ότι υπάρχει φάρος ελπίδας. Αλλιώς σημαίνει πως τα αρμόδια όργανα θέλουν αυτήν την κατάσταση. Τι παραπάνω, εξάλλου, έκαναν πέρυσι οι Μπριάκος (Απόλλων Καλαμαριάς - Παναθηναϊκός) και Τσαχειλίδης (Ατρόμητος - Ξάνθη);».

«Τους ενδιαφέρει να βρουν την άκρη»
Ο γενικός διευθυντής της Λάρισας αναφέρθηκε και στην πιο διαδεδομένη φράση στην ποδοσφαιρική Ελλάδα: «Να βρούμε την άκρη. Αυτό λένε όλοι. Είναι η πιο διαδεδομένη φράση. Θα μας κοιτούν οι ποδοσφαιριστές μας και δεν θα μας λένε ανίκανους όχι γιατί δεν θέλουμε νέα γήπεδα και υποδομές, όχι γιατί δεν παρέχουμε καλά συμβόλαια, αλλά επειδή δεν μπορούμε να βρούμε την άκρη. Η ΑΕΛ έχει δεχτεί τα περισσότερα χτυπήματα γιατί δεν ασχολείται να βρει την άκρη. Χάσαμε περισσότερους από δέκα βαθμούς -όπως παραδέχτηκαν πολλοί πέρυσι- λόγω της διαιτησίας και κινδυνεύσαμε».

«Γυρίζει την πλάτη ο κόσμος»
Ο απογοητευμένος Νίκος Λυράκης αναφέρθηκε και στον κόσμο: «Έχει αισθητήριο και γυρίζει την πλάτη του στο ποδόσφαιρο. Μοιραία ο Ατρόμητος δεν θα έχει ποτέ περισσότερους από 1.500 φιλάθλους στο μεγαλύτερο δήμο της Αθήνας και εμείς δεν θα ξεπεράσουμε τους 7.000. Έχει αηδιάσει ο κόσμος για το ποδόσφαιρο που είναι δέσμιο των ορέξεων κάποιων ανθρώπων, οι οποίοι έρχονται είτε σε εντεταλμένη υπηρεσία είτε για να εξυπηρετήσουν το σύστημα των ολίγων. Ο ευνοημένος Ατρόμητος αύριο θα είναι ο αδικημένος».

«Του ζητώ συγγνώμη και θα του έλεγα φύγε»
Το 2002 ο Νίκος Λυράκης είχε προτρέψει τον Κώστα Πηλαδάκη να επενδύσει στο ποδόσφαιρο (τότε στον Ηλυσιακό), όμως μερικά χρόνια αργότερα του ζητάει συγγνώμη και αν δεν υπήρχε η δέσμευση του γηπέδου, θα του πρότεινε να αποχωρήσει... «Θα του έλεγα να φύγει αύριο το πρωί, αν δεν ήταν δεσμευμένος με το γήπεδο. Είναι καταξιωμένος στον επιχειρηματικό κόσμο και κατατρώγεται πλέον από ορέξεις ανθρωποειδών.

Του ζητάω μεγάλη συγγνώμη. Δεν έχει λόγο να επενδύει και ξέρω ότι δεν πρόκειται να μπει στα κυκλώματα. Για να ασχολείσαι πρέπει να μπλέξεις στα σκατά. Δεν είναι τέτοιο το ποιόν του. Εγώ είμαι μέρος του ποδοσφαίρου και βγάζω χρήματα. Εκείνος δεν έχει τύχη. Το κύκλωμα παρασύρει τους επενδυτές να ασχολούνται με μικροπρεπή πράγματα. Τους έχει κάνει φοβικούς. Μπαίνουν στο τρυπάκι να ασχολούνται από την Τετάρτη με τους διαιτητές. Και δεν το λέω μόνο για τον Πηλαδάκη. Γιατί να μπλέξει και ο Τσακίρης;».

«Δικαίωση εκτός πατρίδας»
Η ρεβάνς με την Μπλάκμπερν την προσεχή Πέμπτη στην Αγγλία φαντάζει ευκαιρία «να βρουν οι παίκτες μας δικαίωση έξω από την πατρίδα τους και να πάρουν την πρόκριση για όλους τους Έλληνες φιλάθλους», σύμφωνα με το γενικό διευθυντή της ΑΕΛ.

«Δεν ξέρω αν θα καταφέρουν να πιάσουν ανάλογη απόδοση όπως κόντρα στον Ατρόμητο, γιατί σε αυτό το ματς έπαιξαν καλύτερα ακόμη και συγκριτικά με την πρώτη κόντρα με την Μπλάκμπερν. Αν παίξουν όπως στο Περιστέρι, θα προκριθούμε και ο Μπακαγιόκο σίγουρα δεν θα απορεί με το διαιτητή».

#: Στην Καστοριά ταξίδεψε χθες ο Νίκος Λυράκης για να παρακολουθήσει το δανεικό στους «γουναράδες» Ανδρέα Χατζηλιόντα.

ΣΩΤΗΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: "Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΟΥ FAIR PLAY"

Τo 1999 o Αρσέν Βενγκέρ πέρασε οριστικά στη σφαίρα του μύθου στο ποδόσφαιρο όταν ζήτησε να ξαναγίνει το παιχνίδι της Αρσεναλ με τη Σέφιλντ Γιουνάιτεντ για το Κύπελλο Αγγλίας επειδή η ομάδα του σκόραρε το δεύτερο γκολ χωρίς να τηρήσει τον άγραφο νόμο του fair play.

Η αγγλική ομοσπονδία είχε αιφνιδιαστεί. Το ίδιο και ο Τύπος, αλλά μπροστά στο κοινό συμφέρον τού να προστατευθεί η έξωθεν καλή μαρτυρία ενός παιχνιδιού– στο κάτω κάτω της γραφής όπως είναι το ποδόσφαιρο– και όχι ενός ζητήματος υψίστης σημασίας ή εθνικής ασφαλείας, η πρότασή του έγινε δεκτή. Η Αρσεναλ ξανανίκησε τη Σέφιλντ και η ζωή συνεχίστηκε.

Το Σάββατο το βράδυ, στον αγώνα του Ατρομήτου με τη Λάρισα, ζήσαμε την πιο κλασική περίπτωση άκυρου γκολ στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Ο Λουτσιάνο όχι μόνο δεν έκανε μαγκιά, αλλά υποβίβασε και τη νοημοσύνη όποιου ασχολείται με το ποδόσφαιρο σε αυτή τη δύσμοιρη χώρα. Σε μια νέα εποχή, στην οποία προσπαθεί εδώ και δύο χρόνια να μπει η Σούπερ Λίγκα, τέτοιες ενέργειες απλώς βάζουν δυναμίτη στα θεμέλιά της.

Ο Γιώργος Σπανός, ο ιδιοκτήτης του Ατρομήτου, είναι ένα νέο παιδί, έξυπνος, δυναμικός κι έχω την άποψη ότι αγαπά το ποδόσφαιρο. Περίμενα μέχρι χθες το μεσημέρι που γράφονταν αυτές οι γραμμές να έχει τοποθετηθεί επίσημα καυτηριάζοντας την ενέργεια του Λουτσιάνο. Δεν περιμένω κανέναν από το ελληνικό ποδόσφαιρο να έχει την ευαισθησία του Αρσέν Βενγκέρ. Ζητώ όμως οι εταίροι της Σούπερ Λίγκας να έχουν ειλικρινείς προθέσεις μεταξύ τους. Με το χέρι στην καρδιά, στην επόμενη συνεδρίαση θα μπορέσει να δει στα μάτια ο Γιώργος Σπανός τον Κώστα Πηλαδάκη; Η ερώτηση είναι ρητορική και δεν αναμένω απάντηση. Δεν είναι η ενέργεια του Λουτσιάνο που θα καθορίσει την αξιοπιστία στο ποδόσφαιρό μας. Ηταν όμως μια τεράστια ευκαιρία να την κρατήσουμε σε ένα επίπεδο, γιατί δεν μιλάμε για λάθος εκτίμηση σε μια φάση «ήταν, δεν ήταν πέναλτι» ή «πέρασε, δεν πέρασε τη γραμμή», μα για μια καραμπινάτη παραβίαση.

Αν ο διαιτητής Ζολώτας έχει ευαισθησίες, θα πρέπει ήδη να έχει παραδώσει τη σφυρίχτρα του και να μη μας ταλαιπωρήσει άλλο. Εδώ ισχύει ο τίτλος του Σεραφείμ Φυντανίδη προ 20ετίας στην «Ελευθεροτυπία» σχετικά με τη συμμετοχή του συγχωρεμένου Κουτσόγιωργα στο σκάνδαλο Κοσκωτά «ή άσχετος ή βλαξ, πάντως το ίδιο επικίνδυνος». Οσο για το αν θα μπορούσε ποτέ να πέσει στο τραπέζι μια α λα Βενγκέρ πρόταση επανάληψης του αγώνα; Οχι, στην Ελλάδα ζούμε και δεν τρέφω αυταπάτες.

Τουλάχιστον περίμενα να ακούσω μια συγγνώμη από τους πρωταγωνιστές και όχι τις φθηνές δικαιολογίες με βάση το μακιαβελικό στυλ «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα». Μίλησαν για μια «έξυπνη κομπίνα», την οποία δουλεύουν στις προπονήσεις, την πανηγύρισαν κιόλας και ζήτησαν την ανάλυση της φάσης στην τηλεόραση για να δούμε πώς τους «ξεγέλασαν» όλους.

Δεν χρειάζομαι κανένα ριπλέι και καμία «εξονυχιστική» εξέταση για να καταλήξω στο τι ακριβώς έγινε. Το μόνο που έχω να πω είναι ένα: λυπάμαι, αλλά τέτοιες «κομπίνες» δεν ταιριάζουν στο ποδόσφαιρο και διαλύουν κάθε έννοια του «ευ αγωνίζεσθαι».

Πηγή: Sportday

ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ Ο ΖΟΛΩΤΑΣ


Στο Πειθαρχικό Όργανο παραπέμπονται ο διαιτητής της αναμέτρησης Ατρόμητος-Λάρισα Ζολώτας Γ. (ΣΔΠ Θεσ/νίκης) και ο βοηθός Μαυρόπουλος Π. (ΣΔΠ Θεσ/νίκης) απο τον παρατηρητή Μπέγκο Δ. (ΣΔΠ Αργολίδας).


ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΑΕΛ Παρατηρητής : Μπέγκος Δ. (Αργολίδας)


Διαιτητής: Ζολώτας Γ. (Θεσ/νίκης) Βαθμολογία: 6,5
α΄ Βοηθός: Μαυρόπουλος Π. (Θεσ/νίκης) Βαθμολογία: 5
β΄ Βοηθός: Θανασακούδης Α. (Θεσ/νίκης) Βαθμολογία: 8
4ος Διαιτητής: Σπάθας Η. (Πειραιά) Βαθμολογία: 6,5

Στον αγώνα Ατρόμητος Αθηνών-Λάρισα 29/9/2007, παραπέμπονται στο Πειθαρχικό Οργανο ο διαιτητής Ζολώτας Γ. (ΣΔΠ Θεσ/νίκης) γιατί βαθμολογήθηκε με 4 στην εφαρμογή των κανόνων και ο βοηθός Μαυρόπουλος Π. (ΣΔΠ Θεσ/νίκης) γιατί βαθμολογήθηκε με 5, απο τον παρατηρητή Μπέγκο Δ. (ΣΔΠ Αργολίδας).

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

17:30 ET3: ΙΩΝΙΚΟΣ-ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ Πρωτάθλημα ΟΠΑΠ Β Εθνικής (Ζ)
22:00 SS2: ΤΟΤΕΝΑΜ - ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ Αγγλικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Ζ)

ΣΠΟΡ+

12:00 ΙΣΠΑΝΙΑ - ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ευρωβόλεϊ Γυναικών (Ε)
14:00 ΣΠΟΡ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
14:25 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ–ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ A1 Βόλεϊ Ανδρών (Ε)
16:00 ΑΡΣΕΝΑΛ TV
18:00 ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ TV
20:00 WRC
20:30 ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ – ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο.Π.Α.Π. (E)
22:30 ΑΡΗΣ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο.Π.Α.Π. (E)
00:30 ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΣΤΙΒΟΥ (E)
04:00 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΟΦΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο.Π.Α.Π. (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

19:00 NET: ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
20:00 NET: CHAMPIONS NET
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
22:00 SS1: CHAMPIONS LEAGUE PREVIEW
23:00 SS1: ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

1/10/1997 Ο μέσος της Juventus, Alessandro Del Piero σκοράρει στο 20” το πρώτο γκολ στον αγώνα με την Manchester United καταγράφοντας το πιο γρήγορο γκολ στην ιστορία του Champions League

1/10/1995 O Dominique Wilkins παίζει τον πρώτο του αγώνα με τον ΠΑΟ στην Α1 εναντίον του Πανιωνίου (92-86) στο ΟΑΚΑ. Η χαμηλή του απόδοση στην αρχή της χρονιάς θα σχολιαστεί έντονα και δεν είναι λίγοι αυτοί που θα υποστηρίξουν ότι ''ήρθε στην Ελλάδα για πικνίκ'', όπως θα ισχυριστεί το ευρέως διαδεδομένο περιπαικτικό σύνθημα της εποχής

1/10/1995 Ο Eric Cantona επιστρέφει στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μετά από τιμωρία που του επεβλήθη όταν χτύπησε εν ψυχρώ οπαδό κατά τη διάρκεια του αγώνα Κρύσταλ Πάλας- Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στις 25/1/95

1/10/1992 Διακόπτεται στο 45' ο αγώνας του πρώτου γύρου του Κυπέλλου UEFA ΠΑΟΚ- Παρί Σεν Ζερμέν (0-2) στην Τούμπα εξαιτίας τρομερών επεισοδίων, αποτέλεσμα των οποίων είναι ο διετής αποκλεισμός της ομάδας της Θεσσαλονίκης από τα Κύπελλα Ευρώπης

1/10/1977 Ο Pele εγκαταλείπει τα γήπεδα παίζοντας στο πρώτο ημίχρονο με τον ''Κόσμος'' της Νέας Υόρκης και στο δεύτερο με την Σάντος, πρώην ομάδα του μπροστά σε 75.646 θεατές στο Νιού Τζέρσεϊ. Ο Pele αποχωρεί με 1.281 γκολ σε 1.363 αγώνες

1/10/1970 Κυκλοφορεί το πρώτο τεύχος του περιοδικού “4 Τροχοί” του Κώστα Καββαθά

1/10/1958 Η Εθνική Ελλάδος κάνει την παρθενική της εμφάνιση στο Κύπελλο Εθνών (μετέπειτα Πρωτάθλημα Ευρώπης) με συντριβή 7-1 από τη Γαλλία των Kopa και Fontaines στο Παρκ ντε Πρενς. Το ελληνικό γκολ σκοράρει ο Υφαντής ενώ από τους Γάλλους ένα γκολ πετυχαίνει ο Κοπά και από δύο οι Φοντέν, Σιζοσκί και Βενσάν. Με την ελληνική ομάδα τερματοφύλακας είναι ο Σάββας Θεοδωρίδης, αρχηγός ο Κώστας Λινοξυλάκης, ενώ ντεμπούτο κάνει ο άσσος της Δόξας Δράμας και μετέπειτα του Παναθηναϊκού Τάκης Λουκανίδης

1/10/1945 Κυκλοφορεί το πρώτο φύλλο της ημερήσιας αθλητικής εφημερίδας “Αθλητική Ηχώ”, με δημοσιογραφικό επιτελείο αποτελούμενο από τους Κώστα Σισμάνη, Γιάννη Βανδώρο, Ηλία Σπορίδη, Βαγγέλη Φουντουκίδη, Μίμη Παπαπαναγιώτου, Γιάννη Διακογιάννη , Γιώργο Παντούρη.