Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

ΣΠΑΝΟΣ: "Ο ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ"

Την απόφασή του να μην προχωρήσει σε καταγγελία στην Πειθαρχική Επιτροπή, για τα όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της έκτακτης σύσκεψης του Διοικητικού Συμβούλιου της Σούπερ Λίγκας, γνωστοποίησε ο πρόεδρος του Ατρομήτου, Γιώργος Σπανός, με ανακοίνωση που εξέδωσε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του συλλόγου. Ο πρόεδρος της Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης στην εν λόγω συνάντηση, απευθυνόμενος στον εκπρόσωπο του Ατρομήτου, Βαγγέλη Μπαταγιάννη, είπε πως η ομάδα του προσπαθεί να επηρεάσει τους διαιτητές. Ο «ισχυρός άνδρας» των Περιστεριωτών επεσήμανε, μεταξύ άλλων, πως: «Όποιος στο μέλλον ασχοληθεί αβασάνιστα με τον Ατρόμητο και κάνει ανυπόστατες τοποθετήσεις καφενειακού επιπέδου, να ξέρει ότι θα μας βρει αντιμέτωπους», δίνοντας έτσι μία «ηχηρή» απάντηση.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Γιώργου Σπανού:

«Σεβόμενος την επιθυμία του συνόλου των μελών της Superleague κι επειδή επιδίωξή όλων μας είναι να διατηρήσουμε το καλό κλίμα στις τάξεις της, η ΠΑΕ Ατρόμητος αποφάσισε να μην προχωρήσει σε καταγγελία στην Πειθαρχική Επιτροπή για όσα ελέχθησαν στο χθεσινό διοικητικό συμβούλιο. Η υπομονή όμως έχει και τα όρια της. Όποιος στο μέλλον ασχοληθεί αβασάνιστα με τον Ατρόμητο και κάνει ανυπόστατες τοποθετήσεις καφενειακού επιπέδου, να ξέρει ότι θα μας βρει αντιμέτωπους. Υπεύθυνος άντρας είναι αυτός που έχει την ευθύνη των λόγων του, που με στοιχεία αποδεικνύει αυτά που λέει και τα καταθέτει εκεί που πρέπει δηλαδή στον Αθλητικό Εισαγγελέα και το κυριότερο δεν ανακαλεί εκ των υστέρων. Αν δεν μπορεί να το πράξει, τότε κοινώς λέγεται συκοφάντης».


ΔΩΝΗΣ: "ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ"

Τους στόχους και τις φιλοδοξίες της "βασίλισσας" του Θεσσαλικού κάμπου Λάρισας ανέλυσε ο τεχνικός της ομάδας Γιώργος Δώνης, με την ευκαιρία της συνεργασίας με την εταιρία WIND.

"Η ΑΕΛ προχωρά με αργά αλλά σταθερά βήματα προς την εκ νέου καταξίωση στην ελίτ όχι μόνο του ελληνικού, αλλά και του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. Η πρόσφατη κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος – του πρώτου τίτλου στην ιστορία του συλλόγου μετά από 19 χρόνια – και η έξοδος στην Ευρώπη που συνδυάστηκε με τη μεγάλη επιτυχία της πρόκρισης στους ομίλους του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ επιβεβαιώνουν αυτή τη διαρκώς ανοδική πορεία. Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας ομάδας που θα πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια και θα καθιερωθεί ως η νέα δύναμη στην ελληνική ποδοσφαιρική πραγματικότητα".

Για να προσθέσει: "Δεν μας ενδιαφέρουν τα πρόσκαιρα αποτελέσματα, αλλά να γίνει η ΑΕΛ μια ελκυστική ομάδα που θα συνδυάζει το καλό ποδοσφαιρικό θέαμα με τα αποτελέσματα. Θεωρώ η μέχρι σήμερα φετινή μας παρουσία αποδεικνύει ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο. Υπόσχεση για το μέχρι που θα φτάσουμε δεν μπορώ να δώσω. Είμαι σίγουρος, όμως, ότι με την απόδοσή μας εντός αγωνιστικού χώρου θα δώσουμε πολλές φορές την ευκαιρία στους φιλάθλους να μας χειροκροτήσουν."


ΑΕΚ: "ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΡΙΒΑΛΝΤΟ"

Στη σημερινή προπόνηση-η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 16:30, προκειμένου να προλάβουν να επιστρέψουν οι διεθνείς (Δέλλας, Λυμπερόπουλος, Μάχο, Τόζερ) πλην του Χετεμάι (η πτήση του θα αργήσειι)- θα κριθεί η συμμετοχή του Ριβάλντο στην αναμέτρηση της πέμπτης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ απέναντι στη Λάρισα, το προσεχές Σάββατο (19:00) στο ΟΑΚΑ. Ο 35χρονος μεσοεπιθετικός εξακολουθεί να έχει ενοχλήσεις στη γάμπα και συνέχισε και χθες ειδικό πρόγραμμα, τόσο το πρωί όσο και το απόγευμα, δείχνοντας πως δεν θέλει να είναι απών.

Ο Βραζιλιάνος άσος θα προσπαθήσει να προπονηθεί κανονικά σήμερα και σε περίπτωση που τα καταφέρει, θα είναι στη διακριτική ευχέρεια του Λορένσο Σέρα Φερέρ να τον χρησιμοποιήσει το Σάββατο. Ακόμη και αν ο «Ρίμπο» γυμναστεί χωρίς ενοχλήσεις, είναι αμφίβολο αν θα παίξει-τουλάχιστον ως βασικός-το Σάββατο, δεδομένου ότι την επόμενη εβδομάδα υπάρχουν δύο πολύ δύσκολα εκτός έδρας παιχνίδια, κόντρα στην Έλφσμποργκ την Πέμπτη στη Σουηδία, για το Κύπελλο UEFA και απέναντι στη Skoda στην Ξάνθη, την επόμενη Κυριακή, για το πρωτάθλημα.

Η αγωνία για τον Ριβάλντο και τα γνωστά προβλήματα των Γεωργέα και Αλεξόπουλου είναι τα μόνα αγωνιστικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Λορένσο Σέρα Φερέρ, ο οποίος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να έχει ετοιμοπόλεμους τους 29 από τους 32 ποδοσφαιριστές που διαθέτει η ομάδα του. Μάλιστα, η εικόνα των παικτών-βασικών και αναπληρωματικών-στις προπονήσεις κάνει πιο έντονο τον... πονοκέφαλο του Ισπανού τεχνικού, αφού ο ανταγωνισμός για μία θέση όχι στην ενδεκάδα, αλλά στη 18άδα, είναι πλέον πολύ ισχυρός. Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα των Καπετάνου, που πέτυχε τρία γκολ στο διπλό της Τετάρτης, Λαγού, που ως αριστερό μπακ περιόρισε τον Μανού, και Παππά, που είχε για δεύτερη συνεχή μέρα καλή απόδοση.

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ


ΣΠΟΡ+

07:00 WRC
08:10 AIR TIME
09:05 ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ
10:00 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΙΠΠΑΣΙΑΣ (E)
12:00 ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝ. – ΡΟΜΑ CHAMPIONS LEAGUE (E)
14:00 ΒΑΛΕΝΘΙΑ - ΤΣΕΛΣΙ CHAMPIONS LEAGUE (E)
16:00 ΦΡΙΝΤΡΙΧΣΧΑΦΕΝ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE (E)
18:00 ΤΙΜΠΕΡΓΟΥΛΦΣ – ΣΕΛΤΙΚΣ NBA EUROPE LIVE (E)
20:00 ΒΟΪΒΟΝΤΙΝΑ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ CHAMPIONS LEAGUE (E)
22:00 WRC
23:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ – ΡΕΑΛ (Ζ)
01:00 ΟΥΝΙΚΑΧΑ ΜΑΛΑΓΑ – ΜΕΜΦΙΣ ΓΚΡΙΖΛΙΣ NBA EUROPE LIVE (E)
04:00 ΣΟΥΗΔΙΑ – Β. ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΕURO 2008 (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...


18/10/2004 Ο Φίλιππος Συρίγος δέχεται επίθεση από αγνώστους έξω από τον ραδιοφωνικό σταθμό “ΣΠΟΡ FM” και μεταφέρεται στην εντατική με τέσσερις μαχαιριές στην πλάτη και τραύμα από σίδερο στο κεφάλι

18/10/1994 Ο Νίκος Γκάλης δεν επιλέγεται στην αρχική πεντάδα του Παναθηναϊκού εναντίον των Αμπελοκήπων από τον Κώστα Πολίτη και αποχωρεί στο ημίχρονο. Είναι η στιγμή που ο Γκάλης σταματάει το αγωνιστικό μπάσκετ στην 2η αγωνιστική ενός πρωταθλήματος, στο οποίο πέτυχε τους τελευταίους του οκτώ πόντους εναντίον της Δάφνης στις 12/10 συμπληρώνοντας ένα σύνολο 12.857 πόντων, ρεκόρ όλων των εποχών. Έτσι θα επαληθευτεί η φράση του, “θα εγκαταλείψω όταν πάψουν να με υπολογίζουν”

18/10/1974 Ο Nate Thurmond των Chicago Bulls γίνεται ο πρώτος παίκτης στο ΝΒΑ που κάνει quadruple double με 22 πόντους, 14 ριμπάουντ, 13 ασίστ και 12 τάπες

18/10/1969 Ο μεγαλύτερος σκόρερ του ΝΒΑ Kareem Abdul Jabbar (Lou Alcindor) κάνει το ντεμπούτο του στο NBA

18/10/1968 Ο Αμερικανός Bob Beamon καταρρίπτει το παγκόσμιο ρεκόρ στο μήκος κατά 55.24 εκατοστά με 8.90 στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μεξικού, ρεκόρ το οποίο θα αντέξει 23 χρόνια, έως τις 30 Αυγούστου του 1991 όταν ο Mike Powell θα πηδήξει 8.95 στο Τόκιο. μελέτες της τροχιάς που ακολούθησε το σώμα του θα δείξουν ότι θα υπερπηδούσε επτά παράλληλα FIAT 500, εάν βρίσκονταν μπροστά του παρακρισμένα

18/10/1955 Ο Jesse Owens ανακηρύσσεται “Καλύτερος Αθλητής όλων των Εποχών” στον στίβο

18/10/1871 Δώδεκα ομάδες συμφωνούν με την πρόταση του γενικού γραμματέα της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου της Αγγλίας Charles Ascot για την σύσταση του Κυπέλλου Αγγλίας

18/10/1858 Ξεκινούν τα πρώτα “Ολύμπια” που έχει θεσπίσει ο βασιλιάς Όθων με 1.000 εκθέτες στην οδό Πειραιώς

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ

Το τρίτο ημίχρονο της αναμέτρησης του Ατρόμητου με την Λάρισα με το περίφημο γκολ του Λουτσιάνο και τη διαιτησία του Ζολώτα που προκάλεσε την έντονη αντίδραση των Θεσσαλών, μεταφέρθηκε και στο διοικητικό συμβούλιο της Σούπερ Λίγκας.

Ο πρόεδρος της Κυπελλούχου Ελλάδος στην ομιλία του μετά την απόφαση του να αποχωρήσει από την θέση του αντιπροέδρου, εξαπέλυσε ευθεία επίθεση στην ομάδα του Περιστερίου και τον εκπρόσωπο της κ. Μπαταγιάννη, αφήνοντας αιχμές ότι επηρεάζει τους διαιτητές για να γίνουν διεθνείς!

Μάλιστα τόνισε ότι στο συμβούλιο της Σούπερ Λίγκας θα έπρεπε να έχει δώσει το «παρών» ο πρόεδρος του Ατρόμητου, Γιώργος Σπανός για να τον κοιτάει στα μάτια με αυτά που θα πει.

"Προσπαθείτε να επηρεάσετε τους διαιτητές", είπε απευθυνόμενος στον εκπρόσωπο της ΠΑΕ Ατρόμητος για να απαντήσει ο εκπρόσωπος της."Ποιος, ο Ατρόμητος". Τότε ο Κώστας Πηλαδάκης απάντησε:"Ναι, ο Ατρόμητος", για να απαντήσει εκ νέου ο Βαγγέλης Μπαταγιάννης."Αντιπαρέρχομαι αυτά που λες για να μη σου πω καμιά βαριά κουβέντα".

Ο πρόεδρος της ΑΕΛ συνέχισε:"Δεν είναι σωστό να πλησιάζουμε τους διαιτητές και να τους υποσχόμαστε ότι θα τους κάνουμε διεθνείς.

Εγώ εκφράζω την άποψή μου και λυπάμαι που δεν είναι ο κ. Σπανός εδώ για να του τα πω κοιτάζοντάς τον στα μάτια. Παραιτήθηκα για να είμαι απλό μέλος και να γίνω πιο αιχμηρός". Πάντως στην συνέχεια διεκρίνισε ότι δεν έχει στοιχεία.

Ύστερα από όσα είπε ο κ. Πηλαδάκης επικράτησε χάος στην αίθουσα και ο εκπρόσωπος του Ατρόμητου ανέφερε ότι αντιπαρέρχεται τα όσα άκουσε.

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥ


Τα αποτελέσματα του ομίλου:

Τουρκία-Ελλάδα 0-1
(79' Αμανατίδης)

Μάλτα-Μολδαβία 2-3
(71' Σκέρι, 84' Μιφσούντ-24' πεν. Μπουγκάεφ, 31', 35' Φρούντζα)

Βοσνία / Ερζεγοβίνη-Νορβηγία 0-2

Ρεπό: Ουγγαρία

Η βαθμολογία:

1. Ελλάδα 25 (σε 10 αγώνες)
2. Νορβηγία 20 (σε 10 αγώνες)
3. Τουρκία 18 (σε 10 αγώνες)
4. Βοσνία / Ερζεγοβίνη 13 (σε 10 αγώνες)
5. Ουγγαρία 12 (σε 10 αγώνες)
6. Μολδαβία 9 (σε 11 αγώνες)
7. Μάλτα 5 (σε 10 αγώνες)

Οι δύο τελευταίες αγωνιστικές:

Σάββατο 17/11

Νορβηγία-Τουρκία
Ελλάδα-Μάλτα
Μολδαβία-Ουγγαρία
Ρεπό: Βοσνία / Ερζεγοβίνη

Τετάρτη 21/11

Ουγγαρία-Ελλάδα
Τουρκία-Βοσνία / Ερζεγοβίνη
Μάλτα-Νορβηγία
Ρεπό: Μολδαβία

ΓΚΟΛ... ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΑ

ΕΑΛΩ Η ΠΟΛΗ...

Αυτή ήταν ρεβάνς! Η νίκη μέσα στην Τουρκία (η πρώτη επί των γειτόνων μας, μετά από 55 χρόνια), όχι μόνο έσβησε την ήττα στο Καραϊσκάκη, αλλά στέλνει, από τώρα, την Εθνική μας στα τελικά του Euro. Η ελληνική ομάδα, πιο απολαυστική από ποτέ, σε αυτή την προκριματική φάση, έδωσε ρεσιτάλ τακτικής και ωραίου ποδοσφαίρου, σφραγίζοντας με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο την πρόκρισή της.

Το κατάμεστο Αλί Σαμι Γεν, μπορεί να "κόχλαζε" από 25.000 Τούρκους, αλλά μάλλον συνειδητοποίησε ποια ομάδα ήταν η καλύτερη μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Ο Ρεχάγκελ είχε μελετήσει άριστα το ματς, οι παίκτες του πήραν άριστα στην εφαρμογή των πλάνων κι αν μπορούσαν να ευστοχήσουν στην σωρεία των μεγάλων ευκαιριών που έχασαν θα μιλάγαμε για ... αστρονομικό σκορ.

Δεν πειράζει! Και το 1-0 καλό είναι. Με χρυσό σκόρερ τον Γιάννη Αμανατίδη (79) που μαζί με τους Μπασινά, Καραγκούνη, Άντζα και Τοροσίδη συνθέτουν την κορυφαία τετράδα. Ποιος υστέρησε όμως; Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Τούρκοι έχασαν την πρώτη τους μεγάλη ευκαιρία στο 87, όταν το δοκάρι έσωσε το σουτ του Αρντά.

"Φύλακας" ο Χαλκιάς, επιθετικό πνεύμα

Με σύστημα 4-3-3 και τον Κώστα Χαλκιά να προστατεύει την εστία του ο Οτο Ρεχάγκελ έδειξε ότι ήθελε από την αρχή να "χτυπήσει" το παιχνίδι μέσα στο "Αλι Σαμί Γεν". Σεϊταρίδης, Δέλλας, Κυργιάκος, Τοροσίδης οι τέσσερις στην άμυνα, ο Αντζας σε ρόλο "κόφτη" με τους Μπασινά και Καραγκούνη στο πλάι του στην μεσαία γραμμή και στην επίθεση, οι Χαριστέας (δεξιά) και Αμανατίδης (αριστερά) με τον Γκέκα ελάχιστα πιο προωθημένο στο κέντρο της επίθεσης.

Στην αντίπερη όχθη ο Φετίχ Τερίμ με σύστημα 4-4-2 έδειξε να εμπιστεύεται τους Ουνάλ Γκοκχάν και Ουμίτ Καράν στην γραμμή "κρούσης" με τους Εμρέ, Αουρέλιο (στο κέντρο) και Τουντσάι, Αλτιντόπ στα άκρα να δίνουν βοήθειες μαζικά σε κάθε επίθεση.

Το πρώτο δεκάλεπτο της αναμέτρησης ήταν αναγνωριστικό για τις δύο ομάδες με το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα να προσπαθεί με ψύχραιμο παιχνίδι να διατηρεί την κατοχή της μπάλας σε ίσα επίπεδα με τους γηπεδούχους, που ήθελαν να εκμεταλλευθούν την "καυτή" ατμόσφαιρα των οπαδών τους. Το κλίμα παρόλο που "ζεστό" για τους παίκτες του Τερίμ, γρήγορα πήγε να "παγώσει" από τους ποδοσφαιριστές του Ρεχάγκελ που στο 11' είχαν διπλή ευκαιρία στην πρώτη τους επίσκεψη στα καρέ του Βολκάν.

"Αγριες" οι διαθέσεις μας...

Αρχικά, ο ο Γκέκας έστρωσε στον Αμανατίδη, η μπάλα από το σουτ του τελευταίου έφυγε δίπλα από το δεξί δοκάρι του Τούρκου τερματοφύλακα. Στην νέα αντεπίθεση των Ελλήνων, ο Γκέκας πιεζόμενος από τον Ουζουλμέζ, επιχείρησε το σουτ από τα αριστερά όμως ο Βολκάν μπλόκαρε.

Οι φάσεις αυτές "ταρακούνησαν" τους Τούρκους τόσο στο επίπεδο της ομάδας όσο και στην τεχνική ηγεσία ενώ στον φιλοξενούμενο πάγκο, ο Γερμανός τεχνικός του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος με άμεση κίνηση στους παίκτες του άλλαξε το σύστημε σε 3-5-2 με τον Αντζα να οπισθοχωρεί και τον Αμανατίδη να έρχεται περισσότερο στα άκρα.

Πριν συμπληρωθεί το 20λεπτο, (17') ο Γκέκας λίγο έμελλε να ανοίξει το σκορ, όταν μετά την σέντρα του Kαραγκούνη από τα δεξιά και την κεφαλιά πάσα του Αμανατίδη, ο επιθετικός της Μπάγερν Λεβερκούζεν είδε τον Βολκάν να έχει βγει από την εστία του, επιχείρησε την κεφαλιά από τα αριστερά και στα όρια της μικρής περιοχής, η μπάλα έφυγε πάνω από το οριζόντιο δοκάρι.

Οι Τούρκοι οπαδοί βλέποντας την Ελλάδα να δείχνει αποφασισμένη για να πετύχει τουλάχιστον πρώτη ένα γκολ, άρχισαν να φωνάζουν πιο δυνατά υπέρ των γηπεδούχων κάτι που αρχικά έδειχνε να επιδρά θετικά στους παίκτες του Τερίμ. Ετσι, στο 21' μετά από ατομική ενέργεια και σουτ έξω από την περιοχή του Χαμίτ Αλτιντόπ, η μπάλα έφυγε άουτ, ενώ μετά από εκτέλεση φάουλ του ίδιου στο 23' από το ημικύκλιο της περιοχής, η μπάλα κατέληξε και πάλι άουτ χωρίς ν' ανησυχήσει ο Χαλκιάς.

Βάλτο... αγόρι μου

Οι παίκτες της Εθνική μας έλεγχαν απόλυτα το ματς παρά τις δύο φάσεις (μόνο) των Τούρκων και έδειχναν ικανοί και έτοιμοι ανα πάσα στιγμή να "κλέψουν" την νίκη. Κάτι τέτοιο (να σκοράρει) δεν μπόρεσε να πετύχει ο Τοροσίδης που βγήκε στο 35' μόνος τετ α τετ από πλάγια με τον Βολκάν να αποκρούει εντυπωσιακά με γροθιές.

Στο τελευταίο δίλεπτο του πρώτου μέρους, οι Τούρκοι έκαναν για μια ακόμα φορά (τρίτη) την αίσθησή τους στα καρέ του Χαλκιά, με τον Ουνάλ Γκοκχάν να φεύγει σε μια αντεπίθεση να σουτάρει έξω από την περιοχή, αλλά η μπάλα πέρασε αρκετά μέτρα δίπλα από το δεξί δοκάρι του Ελληνα γκολκίπερ.

Το φινάλε όμως άνηκε και πάλι στους πρωταγωνιστές, δηλαδή τους Ελληνες. Ετσι, στο 44' ο Αμανατίδης μπήκε στην περιοχή από τα αριστερά, επιχείρησε το σουτ, ο Βολκάν μπλόκαρ ενώ ένα λεπτό αργότερα ο Τοροσίδης από τα αριστερά μπήκε στην περιοχή, προσπάθησε να πασάρει στον Γκέκα, ο Τσετίν όμως με σωτήριο και επικίνδυνο τάκλιν έδιωξε δύσκολα σε κόρνερ.

Αλλαγές προσώπων όχι και εικόνας στο δεύτερο

Η έναρξη της επανάληψης είχε ένα νέο πρόσωπο στην ενδεκάδα των γηπεδούχων με τον Τουμέρ Μετίν να περνάει στη θέση του Ουμίτ Καράν, ενώ σε ότι αφορά την εικόνα από το πρώτο ημίχρονο σε τίποτα

δεν έδειχνε διαφορετική. Και αυτό γιατί εξ' αρχής οι παίκτες μας έδειχναν τις διαθέσεις τους, αφού στο 48' μετά από εκπληκτική μπαλιά του Καραγκούνη, ο Γκέκας πετάχτηκε και με αριστερό σουτ στην κίνηση, έστειλε την μπάλα να περάσει ελάχιστα εκατοστά πάνω από το δοκάρι του αντίπαλου γκολκίπερ. Ενα λεπτό αργότερα, ήταν η σειρά του Καραγκούνη με ευθύβολο σουτ να απειλήσει χωρίς επιτυχία.

Στο 52' μετά από κάθετη μπαλιά του Τουμέρ, ο Τουντσάι έφυγε στην πλάτη της άμυνας κατέβασε την μπάλα, αλλά από καλή θέση μέσα στην περιοχή δεν σούτερε όπως υπολόγιζε και ο Χαλκιάς μπλόκαρε σταθερά.

Ο Οτο παίρνει το "ραβδί" του

Τέσσερα λεπτά αργότερα, ήρθε η ώρα του Οτο Ρεχάγκελ να κάνει την πρώτη του διορθωτική κίνηση με τον Λυμπερόπουλο να περνάει στην θέση του Γκέκα, αφού όλα κυλούσαν καλά στις άλλες γραμμές της ομάδας (άμυνα και κέντρο).

Ο Γερμανός τεχνικός δεν δίστασε τρία λεπτά αργότερα άλλαξε και το άλλο πρόσωπο της επίθεσης Χαριστέα με τον Σαμαρά. Οι δύο αυτές αλλαγές έδωσαν πνοή στην "γραμμή κρούσης" της ομάδας μας που έδειχνε πως ήθελε το ματς.

Στην αντίπερα όχθη, ο Τερίμ "έριξε" στο ματς και την παλιοφρουρά Σουκούρ προκειμένου να βρει λύση στο σκοράρισμα κάτι που δεν ήρθε και στο 65' με σουτ του Τουμέρ. Στο 66' σε άλλη μια αντεπίθεση του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος ο Μπασινάς βρήκε τον Σαμαρά από τα αριστερά, ο παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι με σουτ έξω από την περιοχή, είδε την μπάλα να περνάει μόλις άουτ.

Γκολ και φύγαμε για EURO

Οτι δεν μπορούσαν για 78 λεπτά οι παίκτες του Οτο Ρεχάγκελ το πέτυχαν στο 79' όταν ο Σαμαράς έβγαλε μόνο του τον Αμανατίδη, ο οποίος μπήκε στην περιοχή και με έξοχο πλασέ πάνω από τον Βολκάν έστειλε την μπάλα στα δίχτυα της Τουρκίας "παγώνοντας" το "Αλί Σαμί Γεν".

Οι γηπεδούχοι με την ψυχολογία υπό το μηδέν και με τις αποδοκιμασίες συνεχείς από την εξέδρα το μόνο που κατάφεραν ήταν να απειλήσουν στην καλύτερη ευκαιρία τους στο ματς στο 86' όταν ο Σουκούρ τροφοδότησε τον Αρντά, ο οποίος με σουτ από το ύψος της μεγάλης περιοχής, σημάδεψε το δεξί δοκάρι του Χαλκιά.

Το τελικό σφύριγμα της λήξης βρήκε τους Ελληνες να παίρνουν ένα διπλό πρόκρισης στα τελικά του Euro και συνάμα την εκδίκηση από την ήττα στο Καραϊσκάκη, με τους Τούρκους να χειροκροτούν τους παίκτες του Οτο Ρεχάγκελ που πανηγύρισαν σαν μικρά παιδιά στον αγωνιστικό χώρο του "Αλί Σαμί Γεν" το "σπάσιμο" μιας παράδοσης 55 ετών.

Γήπεδο: "Αλί Σαμί Γεν"
Διαιτητής: Μεχούτο Γκονζάλες (Ισπανία)
Κίτρινες: Εμρέ / Τοροσίδης

Τουρκία (Φετίχ Τερίμ): Βολκάν, Τσετίν, Ουζουλμέζ, Γκοκχάν Ζαν, Εμρέ (71' Αρντά), Αουρέλιο, Ουμίτ Καράν (45' Τουμέρ Μετίν), Γκοκντενίζ (64' Σουκούρ), Τουντσάι, Ουνάλ Γκοκχάν, Χαμίτ Αλτιντόπ.

Ελλάδα (Οτο Ρεχάγκελ): Χαλκιάς, Σεϊταρίδης, Δέλλας, Κυργιάκος, Τοροσίδης, Αντζας, Μπασινάς, Καραγκούνης, Αμανατίδης, Χαριστέας (59' Σαμαράς), Γκέκας (56' Λυμπερόπουλος).




ΔΩΝΗΣ: "ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΕΨΟΥΜΕ"

Πεπεισμένος ότι η ομάδα του έχει μεγάλες δυνατότητες και θα τις αποδείξει απέναντι σε μεγάλες αντιπάλους, όπως η ΑΕΚ, εμφανίστηκε στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο προπονητής της Λάρισας, Γιώργος Δώνης, ενόψει της σαββατιάτικης αναμέτρησης με την «Ένωση» στο ΟΑΚΑ. Ο τεχνικός της ΑΕΛ επιδοκίμασε την απόφαση του προέδρου της ομάδας, Κώστα Πηλαδάκη, να παραιτηθεί από αντιπρόεδρος της Σούπερ Λίγκας, καθώς δεν συμφωνούσε με την τιμωρία που επιβλήθηκε στους διαιτητές της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι.

«Η ομάδα μου έχει μεγάλες δυνατότητες και το έχει αποδείξει απέναντι σε μεγάλους αντιπάλους. Ξεκούραστη μπορεί να δείξει το πραγματικό και καλό της πρόσωπο και με σκληρή δουλειά μέσα στον αγωνιστικό χώρο μπορεί να είναι ένας δυνατός αντίπαλος για την ΑΕΚ και να διεκδικήσει ένα καλό αποτέλεσμα. Στο ΟΑΚΑ το άγχος θα είναι το ίδιο με κάθε παιχνίδι, όπως πήγαμε και στο "Ίγουντ Παρκ" με το άγχος της πρόκρισης. Θέλουμε τους βαθμούς και πρέπει να προσπαθήσουμε σκληρά. Ξέρουμε ότι είμαστε σε καλή κατάσταση επειδή η ομάδα έχει ξεκουραστεί και είναι απόλυτα έτοιμη. Πάμε με την ίδια πίεση που έχουμε σε κάθε παιχνίδι της εβδομάδας, την πίεση για τη διεκδίκηση των βαθμών. Από μένα δεν θα ακούσετε ποτέ ότι όταν αγωνιζόμαστε κόντρα στους ‘μεγάλους’ η ομάδα μου δεν έχει να χάσει τίποτα. Αυτό είναι πάγιο, σε κάθε ματς πάμε για τη νίκη», τόνισε.

Σχολιάζοντας τις απουσίες που έχει η ομάδα ενόψει του κρίσιμου αυτού ματς, ο Δώνης ανέφερε: «Οι πιθανότητες ν’ αγωνιστούν οι Νταμπίζας και Αλεξάνδρου είναι ελάχιστες. Το θετικό είναι ότι ο Βενετίδης έπαιξε στο φιλικό παιχνίδι κόντρα στην Εθνική Νέων, έχει μπει στην κανονική ροή των προπονήσεων και ίσως να είναι διαθέσιμος. Σίγουρα, πάντως, θα είναι 100% έτοιμος για το ματς με την Έβερτον».

Μιλώντας για τις πολλές υποχρεώσεις που έχει η ομάδα το τελευταίο διάστημα και τους συνεχείς αγώνες που είναι υποχρεωμένοι να δίνουν οι παίκτες του, ο τεχνικός των «βυσσινί» επισήμανε: «Αυτό που δείχνει η ομάδα στα πρώτα της παιχνίδια είναι ότι έχει μετάπτωση στην απόδοσή της, περίπου στο 60ο-70ο λεπτό, κάτι το οποίο όμως είναι απόλυτα φυσιολογικό. Υπάρχει η κούραση από τα παιχνίδια της Πέμπτης, αλλά και του ταξιδιού. Στον αγώνα με τον Λεβαδειακόν για παράδειγμαν αυτό φάνηκε καθαρά μετά το 70ο λεπτό. Ζούμε σε μία πόλη όπου είμαστε αναγκασμένοι να ταξιδεύουμε συνέχεια σε όλους τους εκτός έδρας αγώνες πρωταθλήματος. Γι’ αυτό το λόγο παίζει σημαντικό ρόλο η αποκατάσταση και η αποθεραπεία. Η ουσία είναι - κάτι που δεν το έχουμε συνηθίσει - ότι κυνηγάμε σε τρεις θεσμούς κι η εξέλιξη είναι πολύ μεγάλη, αν σκεφτεί κανείς το τι έχει καταφέρει η ομάδα μέσα σε τρειάμισι χρόνια. Ανεξάρτητα από το τι θα πετύχουμε στο πρωτάθλημα, στο ΟΥΕΦΑ και στο Κύπελλο Ελλάδος».

Τέλος, ο 39χρονος προπονητής «στήριξε» με τα λεγόμενά του την κίνηση του Κώστα Πηλαδάκη, λέγοντας: «Αυτός ο άνθρωπος με αυτό το χαρακτήρα δεν θέλει να βρει διασυνδέσεις και άκρες που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα για να προστατεύσει την ομάδα, άρα καλώς πήρε την απόφαση αυτή. Θέλουμε να είμαστε καλά με τους εαυτούς μας, συνεχίζουμε στο ίδιο πνεύμα και με τον ίδιο τρόπο λειτουργίας. Αυτοί που δουλεύουν σκληρά και με καθαρό τρόπο, δικαιώνονται. Η απόδειξη είναι ότι παρόλο που έχουμε αντιμετωπίζει πολλά, έχουμε πετύχει σπουδαία πράγματα ως ομάδα τα τελευταία χρόνια. Οι ποδοσφαιριστές το έχουν συνειδητοποιήσει και είναι ευχαριστημένοι που ζουν σ’ αυτή την ομάδα. Πέραν του ότι είναι επαγγελματίες, απολαμβάνουν το περιβάλλον που εργάζονται. Αυτό είναι το μεγάλο κίνητρο για όλους μας και γι αυτό, παρά τις αντιξοότητες, τα καταφέρνουμε».

ΤΟ "ΚΟΡΑΚΙ" ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ

MONSTERS: "ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ"

Όλα αυτά τα 6.430 χλμ που διανύθηκαν σε 150 ώρες και 55 λεπτά, μέσα από 7 διαφορετικές χώρες, καταναλώνοντας 26 κιβώτια νερά και γεμίζοντας 138 σακούλες με σκουπίδια, συμπυκνώνονται σαν μνήμη στο τελευταίο ημίωρο του αγώνα στο Blackburn.Ήταν μία από τις συγκλονιστικότερες αισθήσεις που έχουμε βιώσει σε γήπεδο και η επικοινωνία κόσμου και ομάδα ολοζώντανη μπροστά μας.

Η Βυσσινί κερκίδα ξεκίνησε ένα τραγούδι που δεν τελείωσε ποτέ : κάποιοι άγγλοι έγραφαν πως το άκουγαν ακόμα και ώρες από τότε που έφυγαν από το γήπεδο. Οι φωνές έστησαν ένα τείχος μπροστά και κάθε αντίπαλη προσπάθεια έσκαγε πάνω του. Οι παίχτες μας γύρισαν συχνά με σφιγμένες τις γροθιές προς το μέρος μας και μας παρότρυναν να συνεχίσουμε : έτσι κι αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να σταματήσουμε. Αυτή η δικαίωση μέχρι τον ουρανό δεν περιγράφεται εύκολα και μερικές φορές τα λόγια του αντιπάλου είναι πιο εύστοχα και κοντινά στην αλήθεια. Τι έγραψαν λοιπόν οι οπαδοί της Blackburn μετά τον αγώνα;

- “Φειρπλέι” στους “Monsters”. Ήταν θορυβώδεις 45 λεπτά πριν το εναρκτήριο λάκτισμα και φαίνονταν να το διασκεδάζουν σε όλη την διάρκεια του αγώνα”.

- “Ιδιαίτερη μνεία στου οπαδούς της Λάρισας που έκαναν το club τους περήφανο απόψε. Τους βγάζουμε το καπέλο”.

- “Εντυπωσιάστηκα με τους οπαδούς τους, οφείλω να ομολογήσω. Έκαναν το Blackburn να φαίνεται απελπισμένο και το τραγούδι τους ήταν περισσότερο από όσα είχαμε να δώσουμε”.

- “Οι οπαδοί τους ήταν ένα σπουδαίο παράδειγμα για κάποιους ηλίθιους δικούς μας, πως πραγματικά υποστηρίζεις μια ομάδα.”

- “Μια εξαιρετική μνεία για τους “Monsters” που ήταν εκπληκτικοί, εκτός από την Celtic η καλύτερη ευρωπαϊκή υποστήριξη που έχω δει στο Ewood”.

- “Ένα άλλο που θέλω να αναφέρω είναι πως ήταν η καλύτερη εκτός έδρας παρουσία που έχω δει ποτέ στο Ewood. Χοροπηδούσαν και τραγουδούσαν και στα 90 λεπτά: επιβλητικό να το βλέπεις. Οι οπαδοί τους άξιζαν να είναι στην επόμενη φάση αν κανείς άλλος δεν άξιζε…”
- “Στο πρώτο ημίχρονο θα έλεγα πως το μοναδικό ενδιαφέρον πράγμα ήταν να παρακολουθείς τους οπαδούς τους.”

- “Οι οπαδοί τους ήταν κορυφαία κλάση, σπουδαία παρουσία - μάλιστα πήρα κι ένα Yearbook των Monsters.”

- “Οι οπαδοί τους παίρνουν άριστα για τη σπουδαία υποστήριξη.”

- “Βγάζω το καπέλο στους οπαδούς τους, δεν σταμάτησαν ποτέ…”

- “Οι οπαδοί που ήρθαν στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν φανταστικοί, η καλύτερη εκδρομή που έχω δει τον τελευταίο καιρό (συμπεριλαμβάνω και ομάδες όπως η MUFC, η Liverpool. η Arsenal και η Chelsea). O θόρυβος ήταν εκκωφαντικός και ο τύπος στην μέση που οργάνωσε τα τραγούδια έκανε καταπληκτική δουλειά…”

ΛΥΡΑΚΗΣ: "ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ"

Το θέμα της διαιτησίας είναι μείζονος σημασίας για τη Super League, σύμφωνα τον γενικό διευθυντή της ΠΑΕ Λάρισα, Νίκο Λυράκη, ο οποίος συμπλήρωσε: «Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα αν οι παράγοντες δεν κλείσουν την πόρτα σε αυτούς που επιδιώκουν να εκμεταλλεύονται την κατάσταση».

Σε πολύωρη ραδιοφωνική του συνέντευξη δήλωσε ότι η παραίτηση Πηλαδάκη έγινε για λόγους ηθικής τάξης:
«Οσοι τον ξέρουν μπορούν να καταλάβουν την απόφασή του. Δεν χρειάζεται να το εξηγούμε. Θα συνεχίσει στη Λίγκα τον αγώνα του για να γίνει το ποδόσφαιρο όπως ο ίδιος επιθυμεί. Δεν σκοπεύει να αποχωρήσει από την ΑΕΛ και το ποδόσφαιρο, αν δεν υπάρχει κάποιο ειδικό πρόβλημα».

Ο διευθυντής της ΠΑΕ ΑΕΛ μίλησε και για άλλα ζητήματα που αφορούν την ομάδα.

Για το γεγονός ότι το Αλκαζάρ δεν γέμισε μετά το παιχνίδι με την Μπλάκμπερν: «Επεξεργαζόμαστε διάφορα σχέδια στο μυαλό μας. Οι συνθήκες στο νέο γήπεδο θα συμβάλουν ώστε να ανταποκριθεί περισσότερος κόσμος, ωστόσο πρέπει να συνειδητοποιήσουν οι φίλαθλοι πόσο σημαντικά είναι τα διαρκείας».

Για τα κίνητρα στους φιλάθλους: «Ο κόσμος είναι δύσκολο να ανταποκριθεί οικονομικά με τα ματς που προέκυψαν στο ΟΥΕΦΑ. Για να μη χαθεί η δύναμη του κόσμου μας, προβλέπεται να υπάρχουν φθηνά εισιτήρια για όσους έρθουν και στα δύο ματς με Ζενίτ και Νυρεμβέργη. Μας ενδιαφέρει η τηλεοπτική εικόνα και το πρεστίζ της ομάδας και το γήπεδο θα πρέπει να είναι γεμάτο».

Για το ενδιαφέρον ομάδων για παίκτες της ΑΕΛ: «Στο συμβόλαιο του Κλέιτον υπάρχει ρήτρα 1 εκατ. ευρώ. Για τον Γκαλίτσιο υπήρξε παλιότερα ενδιαφέρον, αλλά δεν έχουμε κάποια επίσημη πρόταση να συζητήσουμε. Οι παίκτες μας είναι κοστολογημένοι από εμάς. Αν έρθει κάποια πρόταση, θα τη συζητήσουμε».

MONSTERS: ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΟΑΚΑ


Ο σύνδεσμος φιλαθλων MONSTERS διοργανώνει εκδρομή για τον αγώνα του Σαββάτου με την ΑΕΚ (7 μ.μ.) στην Αθήνα. Δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία του συνδέσμου μέχρι το βράδυ της Πέμπτης (Περραιβού 8, τηλ. 2410/537.117). Η τιμή για κάθε μέλος είναι 25.00 ευρώ, ενώ για τα μη μέλη είναι 45.00 ευρώ.

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

18:00 EUROSPORT: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ EURO 2008 Ρωσία - Αγγλία (Ζ)
19:00 ΣΠΟΡ+: ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE: ΒΟΪΒΟΝΤΙΝΑ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Ομιλοι (Ζ)
20:30 MEGA: ΤΟΥΡΚΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ Προκριματικά Euro 2008 (Z)
20:30 ΕΤ3: ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE: ΗΡΑΚΛΗΣ – AS CANNES Ομιλοι (Ζ)
21:00 SS1: ΔΑΝΙΑ - ΛΕΤΟΝΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (Z)
21:15 ΣΠΟΡ+/EUROSPORT ΒΟΛΕΪ: CHAMPIONS LEAGUE Φριντρισχάφεν - Ολυμπιακός/Ομιλοι (Ζ)
22:30 NET: ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΤΣΕΧΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (M)
23:00 ΣΠΟΡ+: ΣΟΥΗΔΙΑ – Β. ΙΡΛΑΝΔΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (M)

ΣΠΟΡ+

12:00 ΑΡΣΕΝΑΛ – ΣΕΒΙΛΛΗ (E)
14:00 ΑΪΝΤΧΟΦΕΝ - ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ (E)
16:00 WRC
17:00 ΟΥΝΙΚΑΧΑ ΜΑΛΑΓΑ – ΜΕΜΦΙΣ ΓΚΡΙΖΛΙΣ (E)
19:00 ΒΟΪΒΟΝΤΙΝΑ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣCHAMPIONS LEAGUE (Z)
21:15 ΦΡΙΝΤΡΙΧΣΧΑΦΕΝ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ CHAMPIONS LEAGUE (Z)
23:00 ΣΟΥΗΔΙΑ – Β. ΙΡΛΑΝΔΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (M)
01:30 TΟΡΟΝΤΟ ΡΑΠΤΟΡΣ – ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
22:30 MEGΑ: ΠΑΜΕ ΕURO
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

17/10/1999 Ο Michael Schumacher κάνει την πρώτη του εμφάνιση μετά τον τραυματισμό του (11/7 στο Silverstone της Αγγλίας) στο Grand Prix της Μαλαισίας με νικητή τον Eddie Irvine (Ferrari) και δεύτερο τον Mika Hakkinen (McLaren Mercedes). Δυο ώρες μετά τον τερματισμό, η ομάδα της Ferrari θα τιμωρηθεί λόγω κακής χρήσης των διαστάσεων των αεροτομών, με αποτέλεσμα ο Hakkinen να ανακηρυχθεί παγκόσμιος πρωταθλητής. Η Ferrari θα κάνει ένσταση στις 22/10 και στις 23/10 θα την κερδίσει. Έτσι η Ferrari και ο Irvine θα πάρουν την πρώτη θέση

17/10/1991 Ο Βασίλης Χατζηπαναγής παίζει για τελευταία φορά σε αγώνα προς τιμήν του, όπου σημειώνονται έντεκα γκολ και ο Ηρακλής κερδίζει τους Επίλεκτους με 6-5

17/10/1980 Μετά την δήλωση του Ζεπ Πιόντεκ περί τερματοφύλακα με ...πέντε χέρια, αναφερόμενος στην εμφάνιση του Σαργκάνη εναντίον της Δανίας πριν από δύο ημέρες, ο Αρχέλαος, ο γνωστός γελοιογράφος της Αθλητικής Ηχούς, παρουσιάζει ...χωρίς λόγια, τον διεθνή τερματοφύλακα με 6 χέρια υπερθεματίζοντας

17/10/1978 Ολοκληρώνεται ο κύκλος των αγώνων για τον παγκόσμιο τίτλο στο σκάκι στο Μπάγκιο των Φιλιππίνων. Ο Σοβιετικός Anatoly Karpov νικά με 6-5 και 21 ισοπαλίες τον επίσης Σοβιετικό Viktor Korchnoi διατηρώντας τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή που του έχει απονεμηθεί από τις 3/4/1975 άνευ αγώνος λόγω μη εμφάνισης του Bobby Fisher

17/10/1968 Πέντε φορές καταρρίπτεται το παγκόσμιο ρεκόρ του τριπλούν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μεξικού, εναλλάξ από τον Βραζιλιάνο Nelson Prudencio (17.27), τον Σοβιετικό Viktor Saneyev -τελικώς νικητή με 17.39- και τον Ιταλό Guiseppe Gentile (17.22), μετέπειτα συμπρωταγωνιστή της Μαρίας Κάλλας στην κινηματογραφική ''Μήδεια'' του Pier Paolo Pasolini

17/10/1860 Διεξάγεται το πρώτο επαγγελματικό τουρνουά γκολφ στη Σκωτία με νικητή τον Willie Park

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΠΙΔΩΝ: "ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ

Η φιλόδοξη εθνική ομάδα των Ελπίδων παραμένει ζωντανή στο κυνήγι της πρόκρισης για τελική φάση του Euro 2009 μετά την ισοπαλία με σκορ 2-2 που παρεχώρησε στο αντίστοιχο συγκρότημα της Ιταλίας. Στο γήπεδο "Απόστολος Νικολαΐδης" της Λεωφόρου Αλεξάνδρας η ομάδα του Νίκου Νιόπλια στο πλαίσιο του 1ου ομίλου των προκριματικών, δεν κατάφερε να νικήσει εκείνη του Πιερλουίτζι Καζιράγκι, η οποία εξακολουθεί να προπορεύεται στη βαθμολογία με 13 βαθμούς.

Το γεγονός ότι κατάφερε να πάρει όμως την ισοπαλία την κρατάει μέσα στο παιχνίδι της πρόκρισης καθώς φιγουράρει στην 2η θέση της βαθμολογίας με 10 βαθμούς (οι τρίτοι Κροάτες με 9β, παίζουν αύριο εντός έδρας με τα Νησιά Φερόε). Τα τέρματα της ελληνικής ομάδας σημείωσαν ο Πετρόπουλος στο 19΄ και ο Μήτρογλου με πέναλτι στο 88', ενώ για τη "σκουάντρα ατζούρα", σκόραραν οι Ρόσι (63') και Ντεσένα (81').

Το ματς

Η Εθνικής μας ομάδα μπήκε δυνατά στο ματς, έχοντας απειλητικές διαθέσεις για την εστία της Ιταλίας. Ευτύχησε να προηγηθεί μόλις στο 18ο λεπτό με κεφαλιά του Αντώνη Πετρόπουλο. Και ενώ περίμεναν πολλοί αυτό να επηρεάσει θετικά το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, το επηρέασε αρνητικά. Οι Ιταλοί βγήκαν μπροστά και με καλή κυκλοφορία της μπάλας προσπάθησαν να πετύχουν το γκολ της ισοφάρισης. Δεν τα κατάφεραν, με το πρώτο ημίχρονο να ολοκληρώνεται στο 1-0 υπέρ της ελληνικής ομάδας.

Ωστόσο, οι φιλοξενούμενοι ήταν αυτοί που μπήκαν καλύτερα στο δεύτερο μέρος, καταφέρνοντας στο 63ο λεπτό να φέρουν το ματς στα ίσα με τέρμα του Τζουσέπε Ρόσι που βρήκε ανοικτό χώρο, έκανε το σουτ έξω από τη μεγάλη περιοχή, στέλνοντας τη μπάλα στα δίχτυα του Κασμερίδη. Συνέχισαν στον ίδιο ρυθμό και με «όπλο» την κυριαρχία στο χώρου του κέντρου και τον ορθολογικό τρόπο ανάπτυξης, κατάφεραν να πάρουν το προβάδισμα στο 81ο λεπτό με γκολ του Ντεσένα.

Οι Έλληνες διεθνείς δεν πτοήθηκαν από αυτή την αρνητική για εκείνους εξέλιξη, ανέβασαν ρυθμούς και με σωστές επιλογές έγιναν απειλητικοί μπροστά από τα καρέ της Ιταλίας. Αποτέλεσμα να κερδίσει πέναλτι στο 87ο λεπτό, όταν ο Μάκος μπήκε στην μικρή περιοχή και εν συνεχεία ανατράπηκε από τον αντίπαλο του. Την εκτέλεση του πέναλτι ανέλαβε ο Κώστας Μήτρογλου, στέλνοντας τη μπάλα στα δίχτυα και διαμορφώνοντας το τελικό 2-2, αποτέλεσμα με το οποίο παραμένει στη δεύτερη θέση του ομίλου η Εθνική έχοντας 10 βαθμούς.

ΕΛΛΑΔΑ (Νίκος Νιόπλιας): Κασμερίδης, Μανιάτης, Τζαβέλλας, Παπασταθόπουλος, Γκαλίτσιος, Μάκος, Ρίκκα, Δημούτσος (67΄ Πλιάτσικας), Χριστοδουλόπουλος (83΄ Μήτρογλου), Κονέ (80΄ Κοιλιάρας), Πετρόπουλος.

ΙΤΑΛΙΑ (Καζιράκι): Κονσίλι, Μότα, Ρούμπιν (36΄ Ντε Σιλβέστρι), Μοροζίνι, Μαρτζοράτι, Κρίσιτο, Ντεσένα, Μαρκίσιο, Ακουαφρέσκα (76΄ Πότζι), Τσοβίνκο (83΄ Ρουσότο), Ρόσι.

Βαθμολογία 1ου ομίλου (σε 5 αγώνες)

1. Ιταλία (11-3) 13
2. ΕΛΛΑΔΑ (12-6) 10
3. Κροατία (8-7) 9
4. Αλβανία (2-5) 6
5. Αζερμπαϊτζάν (3-9) 1
6. Νησιά Φερόε (1-7) 1

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

ΡΕΧΑΓΚΕΛ: "ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΑΣ"

Ο Ότο Ρεχάγκελ εμφανίσθηκε αισιόδοξος για την αναμέτρηση με τους Τούρκους και αποκάλυψε ότι είπε στους ποδοσφαιριστές του, ότι μπορούν να κερδίσουν και να πανηγυρίσουν την πρόκριση μέσα στην Κωνσταντινούπολη.

Αρχικά, ζητήθηκε από τον προπονητή της Εθνικής μας ομάδας να σχολιάσει τη δήλωση του Φατίχ Τερίμ που είπε ότι η Ελλάδα και η Τουρκία θα βαδίσουν χέρι – χέρι ως την τελική φάση του EURO. «Εμείς σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας», ήταν η αντίδραση του Ρεχάγκελ που συνέχισε: «Όταν παίξαμε με τους Τούρκους στην Ελλάδα, δεν μας σκέφτηκαν και τελικά ηττηθήκαμε με 4-1. Γιατί λοιπόν να τους σκεφτούμε εμείς τώρα. Το σκορ εκείνο αποτέλεσε ένα δυνατό χτύπημα και δεν πρέπει να επαναληφθεί».

Στη συνέχεια ο Γερμανός ανέφερε: «Είπα στους παίκτες ότι αυτοί κατάφεραν να φέρουν την Ελλάδα σε αυτή την ευνοϊκή θέση και πως, όσοι βρισκόμαστε έξω από τον αγωνιστικό χώρο, έχουμε την επιθυμία να τους δούμε να τελειώνουν την πρόκριση. Να τους δούμε να αποδεικνύουν ότι θέλουν να προκριθούν εδώ μέσα».

Αναφερόμενος στις απουσίες τη Εθνικής ο Ομοσπονδιακός τεχνικός τόνισε: «Πρέπει να είμαστε καλοί και να ελαχιστοποιήσουμε τα λάθη. Πριν κάποιες εβδομάδες, κανείς δεν πίστευε ότι αύριο θα είχαμε την ευκαιρία να τελειώσουμε την πρόκριση, όμως βρισκόμαστε πλέον σε πολύ ευνοϊκή θέση. Θα χρειαστεί μεγάλη εμφάνιση. Δεν έχουμε μαζί μας τους τιμωρημένους Κατσουράνη και Πατσατζόγλου, αλλά επιστρέφουν οι Σεϊταρίδης και Σαμαράς και εν πάσει περιπτώσει δεν μπορείς να είσαι σε όλους τους προκριματικούς αγώνες πλήρης. Διαθέτουμε παίκτες που μπορούν να καλύψουν τα κενά».

Αλλαγές σε πρόσωπα


Σύμφωνα με τα όσα δοκίμασε ο Ότο Ρεχάγκελ στην προπόνηση της Τρίτης, η Εθνική θα παραταχθεί με σύστημα 4-3-3, όπως και στο παιχνίδι με τη Βοσνία. Ο Γερμανός, πάντως, θα κάνει κάποιες αλλαγές για να καλύψει τα κενά από τις τιμωρίες, αλλά και κάποιες άλλες τακτικής.

Ο Γερμανός χρησιμοποίησε στις θέσεις των Πατσατζόγλου και Κατσουράνη, τους Σεϊταρίδη (δεξί μπακ) και Άντζα (αμυντικό χαφ), ενώ δοκίμασε και τον Χαλκιά στη θέση του Νικοπολίδη. Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές που πιθανότατα θα βρίσκονται στην 11άδα είναι οι: Δέλλας, Κυργιάκος (κέντρο άμυνας), Τοροσίδης (αριστερό μπακ), Μπασινάς (αμυντικό χαφ), Καραγκούνης (δεκάρι). Αμανατίδης, Χαριστέας, Γκέκας (επίθεση).

ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα Νταμπίζας και Αλεξάνδρου ακολούθησαν σήμερα ειδικό πρόγραμμα ενώ απών ήταν ο Γκαλίτσιος που συμμετέχει στις υποχρεώσεις της εθνικής Ελπίδων. Για την AEΛ δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα ενόψει της αναμέτρησης με την ΑΕΚ, κόντρα στην οποία θέλουν θα διεκδικήσουν θετικό αποτέλεσμα στο ΟΑΚΑ. Αύριο, ο Γιώργος Δώνης θα δώσει συνέντευξη τύπου στην αίθουσα Τύπου του σταδίου «Αλκαζάρ».

Κατά τα άλλα, «κατάσκοποι» της Ολλανδικής Αλκμάαρ θα βρεθούν στις εξέδρες του «Καυτατζογλείου» για τον αγώνα Ηρακλής-Λάρισα στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος. Ο τεχνικός των αντιπάλων των «βυσσινί» στους ομίλους του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ, Λουίς Φαν Γκάαλ, έχει ήδη ενημερώσει μέσω γραπτού εγγράφου την διοίκηση του Γηραιού ότι στις κερκίδες του γηπέδου θα βρεθούν δύο τεχνικοί του συνεργάτες ένας εκ των οποίων θα είναι ο Έντουαρντ Μέτγκοντ.

ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΠΑΝΟΥ ΣΕ ΠΗΛΑΔΑΚΗ

Μια φράση του Κώστα Πηλαδάκη ήταν αρκετή για να εξοργίσει τον Γιώργο Σπανό. «Αν εγώ έβλεπα την ομάδα μου να παίρνει υπέρ της σφυρίγματα, θα έβαινα να ζητήσω συγγνώμη και δεν θα ήμουν ειρωνικός με τον αντίπαλο», είπε ο πρόεδρος της Λάρισας, με αφορμή το λάθος του διαιτητή Ζολώτα, από το οποίο προήλθε το γκολ του Λουτσιάνο, στο ματς του Περιστερίου.

«Δεν δέχομαι, από κανένα παράγοντα ποδοσφαίρου, μαθήματα ηθικής τάξης και δεν μου αρέσει η υποκρισία», ήταν η άμεση απάντηση του Γιώργου Σπανού, μέσω της ΕΡΑ ΣΠΟΡ, για να προσθέσει:

«Τον κύριο Πηλαδάκη, στον σέβομαι, θα πρέπει όμως να κάνει κριτική στον κύριο Δώνη και στον κύριο Λυράκη, όταν αναφέρθηκαν με απαξιωτικά λόγια για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο κύριος Δώνης, εργάζεται για το ελληνικό ποδόσφαιρο και δεν πρέπει να μιλάει με αυτούς τους χαρακτηρισμούς».

Τέλος, το αφεντικό του Ατρόμητου επισήμανε πως «ο Ατρόμητος δεν μπορεί να απολογείται για ένα ανθρώπινο λάθος ενός διαιτητή. Όταν αδικηθήκαμε στην Ξάνθη πήγαμε στην ΚΕΔ και καταθέσαμε τις απόψεις μας».

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ..."

Ο πρόεδρος της Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης, μίλησε στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ, για την απόφαση του, να παραιτηθεί, από την αντιπροεδρία της Superleague.

«Δεν έχει να κάνει μόνο με την συγκεκριμένη αγωνιστική, αλλά και για την τελευταία χρονιά, μας αντιμετώπισε με παρόμοιες διαιτησίες. Όταν κάτι επαναλαμβάνεται, δεν είναι τυχαίο. Δεν μπορεί σε άλλον αγώνα, κάποιος διαιτητής με πολλά λάθη, να διαγράφεται από τους πίνακες, πριν λήξει το παιχνίδι, ενώ στην περίπτωση της Λάρισας, απλά χτυπάς την πλάτη». «Αν εγώ έβλεπα, την ομάδα μου, να έχει σφυρίγματα υπέρ της, θα έβγαινε και θα ζήταγα συγνώμη και δεν θα ήμουν ειρωνικός, με τον αντίπαλο».

«Κανένας, από μας στο συμβούλιο, δεν έχει παραπάνω δικαιώματα, από αυτό του αντιπροέδρου. Αποφάσισα, να κάνω ότι κάνω χωρίς να έχω πάνω μου, την πίεση της θέσης, του αντιπρόεδρου. Είμαι πεπεισμένος, ότι επειδή πέρυσι, βγήκα και ονόμασα πρόσωπα και καταστάσεις, μου χρεώθηκε . Ο χρόνος θα δείξει ποιος έχει δίκιο. Στο ποδόσφαιρο, υπάρχουν έντιμοι άνθρωποι που μπορούν να συγκροτηθούν σε αυτήν την άποψη».

«Οι άνθρωποι, που είναι στην ΚΕΔ, είναι οι ίδιοι εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Η Superleague διεκδίκησε κάποια πράγματα σε ότι αφορά την διαιτησία, από την ΕΠΟ, αλλά δεν τα κατάφερε. Δεν με ενδιαφέρει, αν η ΕΠΟ σε 1-2 χρόνια, δεν έχει σχέση με την διαιτησία, σε ότι αφορά την Superleague. Δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι να λειτουργεί σωστά η διαιτησία. Ο Μπίκας, δεν έχει την ευθύνη ούτε να τιμωρεί, ούτε να ορίζει διαιτητές. Έχει την ευθύνη των παρατηρητών. Και βέβαια, ο Μπίκας δεν έχει καμιά ευθύνη σε ότι αφορά την παραίτηση μου. ασχολούμαστε γιατί παραιτήθηκα, παρά προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα».

700 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΟΑΚΑ

Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 εξασφάλισε 700 εισιτήρια για τις ανάγκες μεμονωμένων φιλάθλων της ενόψει της σαββατιάτικης (20/10) αναμέτρησης με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ για την 5η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Superleague.

Τα εισιτήρια τιμώνται προς 20 ευρώ και από αύριο Τετάρτη θα διατίθενται από το επίσημο κατάστημα της ΑΕΛ, Vissini Store (οδός Μανωλάκη 1) κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των καταστημάτων.

Ο ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ....

Μπορούμε να βάλουμε το χέρι μας στη φωτιά ότι η χθεσινή παραίτηση του Κώστα Πηλαδάκη από τη θέση του αντιπροέδρου της Super League δεν θα προκαλέσει την παραμικρή... εφίδρωση στο αυτάκι των υπευθύνων της ελληνικής διαιτησίας, πόσο μάλλον των ίδιων των διαιτητών, οι οποίοι (όχι όλοι, αλλά πάρα πολλοί εξ αυτών) έχουν δώσει υπερβολικά δείγματα... μεγαλείου στις τέσσερις πρώτες αγωνιστικές της «μεγάλης» κατηγορίας.

Όσον αφορά, πάντως, τον «απλό» φίλαθλο, έχει αξία η ανάγνωση της δήλωσης-παραίτησης του προέδρου της ΑΕΛ, για να ξέρει τι μπορεί να περιμένει και φέτος στο πρωτάθλημα. Οχι πως δεν βλέπουμε ήδη τα... «σημάδια», αλλά όταν οι υποψίες σου επιβεβαιώνονται και από επίσημα χείλη, νιώθεις ότι -τουλάχιστον- δεν έχεις μανία καταδιώξεως.

Εκεί, όμως, που πρέπει να ανατριχιάσει κάποιος (αλλά -και- στο ποδόσφαιρο γίνονται πλέον καλλιστεία... χοντροπετσιάς) είναι στο σημείο που αναφέρονται τα εξής: «Γνωρίζω ότι με την απόφασή μου αυτή αναλαμβάνω τον κίνδυνο να τύχουμε ως ΑΕΛ -σε θέματα διαιτησίας- ανάλογης αντιμετώπισης με την περσινή σεζόν». Τι μας λέει, δηλαδή, ο μέχρι χθες αντιπρόεδρος της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος; Πως υπάρχουν «κέντρα», τα οποία -για οποιοδήποτε λόγο σε βάλουν στο σημάδι- μπορούν να σου κάνουν (το λιγότερο) το βίο... αβίωτο!

Δεν το ξέραμε; Κατεβήκαμε τώρα από άλλο πλανήτη και το μάθαμε; Δεν έχει σημασία τι ξέρουμε, αν το λέμε στα καφενεία μεταξύ μας ή κανένας από αυτούς που εμπλέκονται άμεσα σε αυτές τις υποθέσεις δεν ανοίξει το στόμα του. Εδώ, όμως, έχουμε έναν πρόεδρο ΠΑΕ να μιλάει για πολλά και να αφήνει υπόνοιες για ακόμη περισσότερα. Επειδή, λοιπόν, ο κ. Πηλαδάκης μας έχει δώσει (μέχρι τώρα, τουλάχιστον) δείγματα σοβαρής και υπεύθυνης συμπεριφοράς, κρίνουμε και τα όσα είπε χθες ως ιδιαίτερα σημαντικά. Τόσο σημαντικά, μάλιστα, ώστε βάζουμε στοίχημα ότι κανένας από αυτούς που διαμορφώνουν το περιβάλλον στο ελληνικό ποδόσφαιρο τα τελευταία είκοσι χρόνια δεν θα κάνει τίποτα. Δεν θα κουνήσει ούτε το μικρό του δαχτυλάκι!

Βλέπετε, αυτό που πραγματικά επιθυμούν οι «μηχανισμοί» είναι να πετάξουν έξω από το ποδόσφαιρο όσους «Πηλαδάκηδες» ενδέχεται να φέρουν άλλον «αέρα». Οχι γιατί είναι «άγιοι», αλλά γιατί θέλουν να κάνουν το προϊόν τους πολύ πιο αξιόπιστο, για να το πουλήσουν σε πολλούς περισσότερους πελάτες. Σε αντίθεση με αυτούς που ξέρουν ότι όσο πιο στενός και «σκοτεινός» είναι ο κύκλος, τόσο πιο εύκολα θα ελέγχουν το σύστημα. Και τα γεγονότα δείχνουν πως όχι μόνο έχουν δίκιο, αλλά έχουν και τον τρόπο να το επιβάλλουν...

ΟΛΛΑΝΔΟΙ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ ΣΤΟ ΚΑΥΤΑΤΖΟΓΛΕΙΟ

Δύο τεχνικοί συνεργάτες της Αλκμάαρ αναμένεται να βρεθούν στο Καυτανζόγλειο Στάδιο για τον αγώνα Ηρακλής-Λάρισα, της 8ης αγωνιστικής της Super League, που θα διεξαχθεί την Κυριακή 11 Νοεμβρίου, στις 19:00.

Εξάλλου, με έγγραφό της προς την ΠΑΕ Ηρακλής, η ολλανδική ομάδα ζητά -εξ ονόματος του προπονητή της, Λουίς Φαν Γκάαλ να της εξασφαλιστεί η είσοδος προκειμένου να «κατασκοπεύσει» τους «βυσσινί» ενόψει της μεταξύ τους αναμέτρησης για το Κύπελλο UEFA.

ΑΥΡΙΟ Η ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

Ο τεχνικός ηγέτης της ΑΕΛ, Γιώργος Δώνης, θα παραθέσει την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ ενόψει της σαββατιάτικης αναμέτρησης με την ΑΕΚ, την Τετάρτη 17/10 στις 12 το μεσημέρι στην Αίθουσα Τύπου του Σταδίου Αλκαζάρ.

ΑΕΚ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΣ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΓΙΑ ΦΕΡΕΡ

Ο Λορένσο Σέρα Φερέρ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να έχει τρεις επιπλέον επιλογές για τη στελέχωση της ομάδας του. Λαγός, Χετεμάι και Καπετάνος έχουν ξεπεράσει τους τραυματισμούς που τους κράτησαν εκτός γηπέδων για αρκετούς μήνες και είναι πια ετοιμοπόλεμοι, δίνοντας κι άλλες λύσεις στον προπονητή τους, ο οποίος έχει περισσότερα όπλα για να αντεπεξέλθει η ομάδα του όσο το δυνατόν καλύτερα στις πολλές αγωνιστικές υποχρεώσεις.

Το παιχνίδι με την Λάρισα πλησιάζει και ο Λορένσο Σέρα Φερέρ αποφάσισε να ανεβάσει τους ρυθμούς στις προπονήσεις. Στο πρωινό πρόγραμμα της Τρίτης ο Ριβάλντο ακολούθησε ειδικό πρόγραμμα στο γυμναστήριο, ενώ πρόγραμμα αποφόρτισης έκανε ο Ταμαντανί Ενσαλίβα. Ευχάριστα είναι τα νέα από την κατάσταση του Γιώργου Τόφα, αφού θα μπει την Τετάρτη (17/10) σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων.

Αποθεραπεία έκανε και ο Νίκος Γεωργέας. Στην σημερινή προπόνηση πήραν μέρος και οι Μιχάλης Παυλής και Νίκος Μπαρμπούδης που ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους με την Εθνική Νέων. Επόμενο ραντεβού για τους παίκτες της ΑΕΚ είναι προγραμματισμένο για την Τετάρτη στις 10πμ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

Στην τελική φάση μπαίνει από σήμερα η προετοιμασία των «βυσσινί» για το σαββατιάτικο εκτός έδρας παιχνίδι με την ΑΕΚ. Μετά το χθεσινό ρεπό, οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΛ επιστρέφουν στο γήπεδο και το πλέον ενθαρρυντικό για τον Γιώργο Δώνη είναι πως τα προβλήματα έχουν ελαχιστοποιηθεί.

Η επανεμφάνιση του Στέλιου Βενετίδη στο φιλικό με τη Νέων ήταν ελπιδοφόρα, κάτι που σημαίνει ότι δεν αποκλείεται να δούμε τον 31χρονο ακραίο αμυντικό να επιστρέφει στην 11άδα της ΑΕΛ.

Με τον αγώνα κόντρα στο «δικέφαλο» ξεκινά ένας γύρος δύσκολων παιχνιδιών για τους «βυσσινί» με συνεχή ταξίδια για πρωτάθλημα, ΟΥΕΦΑ και Σούπερ Καπ, στα οποία οι παίκτες του Γιώργου Δώνη καλούνται να αντεπεξέλθουν με τον καλύτερο τρόπο.

Ο Γιώργος Γκαλίτσιος, ο οποίος βρίσκεται στην Αθήνα με την Εθνική Ελπίδων για το αποψινό παιχνίδι κόντρα στην Ιταλία, θα ταξιδέψει αύριο το πρωί αεροπορικώς στη Θεσσαλονίκη και από εκεί θα μεταβεί οδικώς στη Λάρισα.

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

21:45 MEGA: EΛΛΑΔΑ-ΙΤΑΛΙΑ Προκριματικά Euro 2008 U-23 (Ζ)

ΣΠΟΡ+

14:00 ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ – ΛΙΟΝ Champions League (E)
16:00 ΡΟΜΑ - ΔΥΝΑΜΟ ΚΙΕΒΟΥ Champions League (E)
18:00 TΟΡΟΝΤΟ ΡΑΠΤΟΡΣ – ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ NBA EUROPE LIVE (E)
20:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΑΣ: ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ – ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ (E)
22:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑΣ: ΣΠΟΡΤΙΓΚ - ΓΚΙΜΑΡΑΕΣ (E)
00:05 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ: ΦΙΤΕΣΕ – ΦΕΓΕΝΟΡΤ (E)
02:00 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΒΟΛΕΪ: ΆΡΗΣ – ΠΑΟΚ (E)
04:00 ΙΡΛΑΝΔΙΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (E)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

18:30 ΕΤ3: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
00:00 SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

16/10/2000 Ο αγώνας Ρεάλ-Ολυμπιακός (75-73) εγκαινιάζει το νέο πρωτάθλημα μπάσκετ της Eυρωλίγκας που διοργανώνεται από την ULEB. Είναι το πρώτο πρωτάθλημα στα τελευταία 47 χρόνια που δεν εποπτεύεται από την FIBA και απαρτίζεται από 24 ομάδες.

16/10/1999 Ο Δημοσθένης Ταμπάκος κατακτά το χάλκινο μετάλλιο στους κρίκους στο 34ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ενόργανης Γυμναστικής που γίνεται στην Κίνα.

16/10/1996 Η μεγαλύτερη τραγωδία στη Γουατεμάλα και η τέταρτη πιο πολύνεκρη στην ιστορία του ποδοσφαίρου. Υπεράριθμα εισιτήρια στο κατάμεστο από 50.000 θεατές “Εστάντιο Νασιονάλ Ματέο Φλόρες” στην Γουατεμάλα Σίτι πριν από τον αγώνα Γουατεμάλα - Κόστα Ρίκα για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου '98 προκαλούν συνωστισμό στις κερκίδες με περισσότερους από 85 νεκρούς και 180 τραυματίες, ανάμεσά τους και παιδιά.

16/10/1992 Ο Magic Johnson παίζει το πρώτο του επαγγελματικό παιχνίδι μετά την αποχώρησή του.

16/10/1968 Ο Χρήστος Παπανικολάου καταρρίπτει το πανελλήνιο ρεκόρ στο επί κοντώ με 5.35 αλλά κατατάσσεται τέταρτος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μεξικού. Πρώτος ανακηρύσσεται ο Αμερικανός Bob Seagren με 5.41.

16/10/1968 Οι μαύροι Αμερικανοί αθλητές των 200μ Tommie Smith (1ος) και John Carlos (3ος) ανεβαίνουν στο βάθρο της απονομής με υψωμένη τη γροθιά σε μαύρο γάντι και σκύβοντας το κεφάλι, χαιρετώντας με τον τρόπο που χαιρετά η ριζοσπαστική οργάνωση των νέγρων “Μαύρη Δύναμη” (Black Power). Οι δύο αθλητές αποκλείονται στη συνέχεια από τους αγώνες με απόφαση της Ομοσπονδίας των ΗΠΑ δύο μέρες μετά.

16/10/1899 Επίσημοι κανόνες για το γυναικείο μπάσκετ διατυπώνονται για πρώτη φορά. Τον καιρό αυτό το γυναικείο μπάσκετ είναι πιο δημοφιλές από το ανδρικό.

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

ΕΒΕΡΤΟΝ: "ΛΕΣΚΟΤ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ"

Η τελευταία φορά που κατέκτησε η Εβερτον τον αγγλικό τίτλο ήταν το 1987. Μια χρονιά, που σημάδεψε έναν διεθνή πλέον ποδοσφαιριστή της… Ο Τζολέον Λέσκοτ έφτασε μια ανάσα από τον θάνατο, όμως κέρδισε στην πιο σκληρή μάχη της που έχει δώσει μέχρι τώρα στη ζωή του. Είκοσι χρόνια μετά το σοβαρό ατύχημά του σε δρόμο του Μπέρμιγχαμ, ο Αγγλος σέντερ-μπακ πραγματοποίησε την Κυριακή το ντεμπούτο του στην εθνική στο 3-0 επί της Εσθονίας. Το Sportime.gr παρουσιάζει έναν από τους κορυφαίους αμυντικούς της πρέμιερσιπ, τον οποίο θ’ αντιμετωπίσουν και οι παίκτες της Λάρισας στις 25 Οκτωβρίου στο Γκούντισον Παρκ για την πρώτη αγωνιστική των ομίλων του κυπέλλου ΟΥΕΦΑ.

Ο Λέσκοτ μπήκε χθες στο 46 στη θέση του Ρίο Φέρντιναντ (είχε κίτρινη και ο Στιβ ΜακΛάρεν ήθελε να τον προφυλάξει για το ντέρμπι της Τετάρτης στη Ρωσία) και γέμισε περηφάνια τους γονείς του. Πριν 20 χρόνια προσεύχονταν για να μείνει στη ζωή ο γιος τους και χθες είχαν την ευκαιρία να τον καμαρώνουν να φοράει τη φανέλα με το εθνόσημο. Ο 25χρονος άσος ταξίδευσε από την κόλαση στον παράδεισο και τελικά βγήκε νικητής…Για να τα καταφέρει, βέβαια, χρειάστηκαν αρκετοί μήνες εντατικής παρακολούθησης, αφού το χτύπημα στο κεφάλι του ήταν πολύ σοβαρό.

ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ

Ένα απόγευμα του 1987 ο μικρός Τζολέον περπατούσε αμέριμνος μαζί με τη μητέρα του σε δρόμο έξω από το νηπιαγωγείο του στο Μπέρμιγχαμ, όταν ένα αυτοκίνητο παρέκκλινε από την πορεία του και τον χτύπησε. Ηταν τέτοια η σύγκρουση που ο Λέσκοτ έπεσε στο έδαφος αρκετά μέτρα μακριά και οι πιθανότητες να επιζήσει ήταν λίγες. Η πρώτη επέμβαση που υποβλήθηκε στο κεφάλι, όμως, κρίθηκε επιτυχημένη και στη συνέχεια ακολούθησαν αρκετές ακόμα. Ο Λέσκοτ πέρασε αρκετούς μήνες στο νοσοκομείο, αλλά όχι μόνο κατάφερε να μείνει στη ζωή, αλλά δύο δεκαετίες αργότερα έφτασε στο σημείο να χριστεί διεθνής!

«Ημουν τυχερός», παραδέχεται 20 χρόνια μετά και χωρίς να τον ενοχλεί η μεγάλη ουλή στο πρόσωπο του, η οποία έχει μείνει από τότε για να του θυμίζει ένα περιστατικό, το οποίο τον έκανε συνολικά πιο δυνατό. «Εγινα πιο αποφασιστικός και κατάλαβα περισσότερο το νόημα της ζωής. Και σ’ αυτό έπαιξε ρόλο και ο μεγαλύτερος αδερφός μου Ααρον, που αποτέλεσε την έμπνευση μου. Είδα πολλά στα νοσοκομεία και θυμάμαι ένα μικρό παιδί, που είχε χτυπήσει σ’ έναν καθρέφτη και δεν είχε ούτε μία γρατζουνιά, όμως στη συνέχεια διαπιστώθηκε πως είχε πάθει εγκεφαλική βλάβη και έμεινε ανάπηρος. Η ουλή έμεινε, όμως, ευτυχώς όλα τα υπόλοιπα πήγαν καλά και οι γιατροί έκαναν το θαύμα τους».

Ο Λέσκοτ μοιάζει πραγματικό λιοντάρι μέσα στο γήπεδο και δε θεωρείται άδικα ένας από τους κορυφαίους αμυντικούς στην Αγγλία. Το γεγονός ότι είχε το ατύχημα τόσο μικρός τον έχει βοηθήσει στο να θυμάται αχνά το περιστατικό, που άλλαξε τη ζωή του. «Ημουν μόλις πέντε ετών και τις πιο δύσκολες στιγμές τις περνούσε η οικογένεια μου, που αγωνιούσε, διότι εγώ δεν καταλάβαινα πολλά. Από τότε, όμως, νιώθω ευλογημένος και αναγνωρίζω πως είμαι από τους τυχερούς της ζωής».

ΕΜΠΝΕΥΣΗ Ο ΑΑΡΟΝ

Μ’ έναν μεγαλύτερο κατά τρία χρόνια αδερφό που είχε ξεκινήσει να παίζει ποδόσφαιρο στην Αστον Βίλα, τον Ααρον, ο Τζολέον είχε το πρότυπο για να κάνει και αυτός το ίδιο. Οκτώ χρόνια μετά το ατύχημα, ο Λέσκοτ ανακαλύφθηκε από τους σκάουτερ της Γουλβς, που είδαν στο πρόσωπο του ένα αυθεντικό ταλέντο. Στην αρχή δυσκολεύτηκε λίγο και οι προπονήσεις δεν του άρεσαν ιδιαίτερα, αφού προτιμούσε να παίζει ποδόσφαιρο για το κέφι του.

Ο Ααρον (νυν αμυντικός της Μπρίστολ Ρόβερς), όμως, τον έπεισε να συνεχίσει. Στα 17 του ο Τζολέον προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα και στις 13 Αυγούστου του 2000 ντεμπουτάρισε στην τσάμπιονσιπ. Το τέλος της σεζόν τον βρήκε να παίρνει το βραβείο του κορυφαίου νέου παίκτη της ομάδας από τους οπαδούς της Γουλβς και το ίδιο συνέβη και την προσεχή περίοδο.


Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΕΒΕΡΤΟΝ

Ο Λέσκοτ ψηφίστηκε στην κορυφαία ενδεκάδα της κατηγορίας την περίοδο 2005-06 και στις 14 Ιουνίου του προηγούμενου χρόνου η Εβερτον ξόδεψε τα περισσότερα χρήματα που έχει δώσει στην ιστορία της για αμυντικό και τον αγόρασε έναντι 7,5 εκ. ευρώ. Από τις πρώτες του εμφανίσεις στο Γκούντισον Παρκ, προσαρμόστηκε με το καλημέρα στις απαιτήσεις της νέας του ομάδας και συνέθεσε ένα εξαιρετικό κεντρικό αμυντικό δίδυμο με τον Γιόζεφ Γιόμπο.

Ο Ντέιβιντ Μόγιες, που αγωνιζόταν ως σέντερ-μπακ, είχε κάνει διάνα και όποτε χρειάστηκε τον χρησιμοποίησε και στη θέση του αριστερού μπακ. Ο Λέσκοτ αγωνίστηκε και στα 38 παιχνίδια της Εβερτον στην πρέμιερσιπ και η απόλυτη δικαίωση για τις εμφανίσεις του ήρθε με το βραβείο του κορυφαίου της ομάδας, το οποίο δόθηκε μετά από ψηφοφορία στην οποία συμμετείχαν όλοι οι ποδοσφαιριστές του συλλόγου. Ο άσος από το Μπέρμιγχαμ, μάλιστα, έχει ξεκινήσει εντυπωσιακά τη νέα σεζόν και παρά το γεγονός ότι είναι αμυντικός μετράει ήδη τρία γκολ στην πρέμιερσιπ και είναι μέχρι τώρα ο πρώτος σκόρερ της ομάδας του στο πρωτάθλημα!

ΤΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της εθνικής δεν τον χρησιμοποίησε στα δύο αυτά παιχνίδια, αλλά χθες τον έριξε για πρώτη φορά στη μάχη. Ο Λέσκοτ πρόλαβε, βέβαια, να αγωνιστεί μόλις τέσσερα λεπτά ως σέντερ-μπακ, αφού στο 49 πήγε στο αριστερό άκρο της άμυνας, επειδή τραυματίστηκε ο Ασλι Κόουλ. Αν, μάλιστα, ο διεθνής μπακ της Τσέλσι δεν ξεπεράσει το πρόβλημα του, τότε ο Λέσκοτ θα ξεκινήσει για πρώτη φορά βασικός με τη φανέλα της εθνικής στο ντέρμπι της προσεχούς Τετάρτης στη Μόσχα στη Ρωσία.

Για άλλους ποδοσφαιριστές ένα τέτοιο παιχνίδι ίσως και να προκαλούσε λίγο φόβο. Όταν, όμως, έχεις φτάσει μια ανάσα από τον θάνατο, δεν έχεις να φοβάσαι για τίποτα…

ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΕΩΣ"

Για τα αίτια τα οποία τον οδήγησαν στην παραίτησή του από τη θέση του αντιπροέδρου της Σούπερ Λίγκα, μίλησε στον SuperΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Πηλαδάκης. Ο πρόεδρος της ΑΕΛ, έθιξε το θέμα της κακής διαιτησία στα ελληνικά γήπεδα, το πολυσυζητημένο γκολ του Λουτσιάνο απέναντι στην ομάδα του, τις προοπτικές ώστε να διορθωθεί η κατάσταση, ενώ έκλεισε κάνοντας μία μίνι αναφορά στης πορεία των ελληνικών ομάδων στα ευρωπαϊκά Κύπελλα. «Ήταν θέμα ηθικής τάξης όταν συμβαίνουν πράγματα που με βρίσκουν αντίθετο πρέπει να τα πω», τόνισε μεταξύ άλλων.

Αρχικά ο ισχυρός άνδρας των Κυπελλούχων Ελλάδας, αναφέρθηκε στους λόγους που τον οδήγησαν στην παραίτησή του από την αντιπροεδρία της Σούπερ Λίγκα: «Με την παραίτησή μου από την θέση του Αντιπροέδρου της Σούπερ Λιγκ, μου έφυγε ένας βάρος ψυχολογικό και συναισθηματικό. Έτσι κι αλλιώς δεν είχα συνδυάσει το πέρασμά μου από το ποδόσφαιρο με καρέκλες. Δεν έχω καμία αντίθετη άποψη με την Σούπερ Λίγκα αλλά με κάποιους συναδέλφους μου εκεί. Ήταν θέμα ηθικής τάξης όταν συμβαίνουν πράγματα που με βρίσκουν αντίθετο πρέπει να τα πω. Η φάση του Λουτσιάνο εξέθεσε την Ελλάδα και τον θεσμό του ποδοσφαίρου. Εμείς το αντιμετωπίσαμε οι μισοί με γέλια και οι άλλοι μισοί σαν μαγκιά. Αναγνωρίζω ότι η πλειοψηφία των παραγόντων θέλει το ποδόσφαιρο να μπει σε μια τάξη.

Όταν όμως η ΚΕΔ μπορεί να αφήνει ατιμώρητους κάποιους διαιτητές, δεν μπορώ και εγώ να λέω ότι θα διορθώσουμε το ποδόσφαιρο. Ήλπιζα μέχρι την ύστατη στιγμή ότι αυτοί που ήθελαν να έχουν την ευθύνη των ορισμών, θα έχουν και την υπευθυνότητα να τιμωρήσουν όταν πρέπει. Η δική μου καταγγελία θα συνεχίσει μέχρι να σταματήσω να είμαι στο ποδόσφαιρο. Δεν ζω απ’ το ποδόσφαιρο και έχω την πολυτέλεια να λέω ότι λέω. Μερίδα των μεγάλων ομάδων δεν ασχολείται με το θέμα γιατί δεν θα νιώσουν ποτέ στο πετσί τους αυτό που παθαίνουν οι ομάδες, από την πέμπτη θέση και κάτω».

Στη συνέχεια, ο Γιώργος Πηλαδάκης, επεσήμανε κάποια πράγματα, προκειμένου να διορθωθεί σε κάποιο βαθμό η κατάσταση στο θέμα της διαιτησίας: «Η Σούπερ Λιγκ μπορεί να κάνει πολλά αν υπάρχει σύμπνοια. Δεν υπάρχει καμία σύγκρουση σε αυτό το θέμα με την ΕΠΟ. Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει κόντρα για τη διαιτησία. Απλά και οι αρμόδιες αρχές της ΕΠΟ πρέπει να καταλάβουν ότι οφείλουν να δώσουν μια μεγαλύτερη βαρύτητα στην Λίγκα. Ακόμη, να προβάλουμε τους καλούς διαιτητές. Για να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να γυρίσει ο τροχός πρέπει να ταρακουνηθούν τα νερά. Ο θεσμός της διαιτησίας να σέβεται τις αρχές του, ο καλός να επιβραβεύεται και ο κακός να τιμωρείται».

Κλείνοντας, μίλησε και για την φετινή ευρωπαϊκή περιπέτεια της ομάδας του στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ, χωρίς να παραλείψει να ευχηθεί να περάσουνε και οι τέσσερις εκπρόσωποί μας στην επόμενη φάση του θεσμού: «Για το ΟΥΕΦΑ ήλπιζα σε μια αξιοπρεπή εμφάνιση και ο θεός μου το έφερε. Έχω ζήσει αρκετά πράγματα στην μικρή μου εμπειρία. Στα επόμενα 4 παιχνίδια πρέπει να κάνουμε σωστή διαχείριση και μετά θα δούμε πού βρισκόμαστε. Εύχομαι να περάσουνε όλοι οι εκπρόσωποι της Ελλάδας».

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΑΕΛ ΓΙΑ ΑΓΓΛΙΑ

Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 ενημερώνει ότι διοργανώνει εκδρομή με πτήση τσάρτερ για την παρακολούθηση του αγώνα με την Έβερτον στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής των ομίλων του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ.

Η πτήση αναχωρεί την Τετάρτη 24/10 στις 10π.μ. από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου Βόλου με προορισμό το Λίβερπουλ και η επιστροφή θα γίνει το βράδυ της 25ης Οκτωβρίου μετά από το τέλος της αναμέτρησης στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Από την Αθήνα υπάρχει πρόβλεψη για μετακίνηση και επιστροφή στη Λάρισα, εφόσον ζητηθεί από τους συμμετέχοντες στην εκδρομή.


Μέχρι και την Πέμπτη 18/10 προτεραιότητα στη δήλωση συμμετοχής έχουν οι φίλοι της ΑΕΛ που πήραν μέρος στην εκδρομή της ΠΑΕ για το Μπλάκμπερν. Από την Παρασκευή 19/10 και εφόσον υπάρξει διαθεσιμότητα θέσεων, θα είναι δυνατή η δήλωση συμμετοχής από το σύνολο των φίλων της ομάδας. Το κόστος ορίζεται στα 600 ευρώ και στο πακέτο περιλαμβάνονται τα αεροπορικά εισιτήρια, τα έξοδα διαμονής, τα εισιτήρια του αγώνα και όλες οι μετακινήσεις.


Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή από την Τρίτη 16/9 στα γραφεία της ΠΑΕ (Ερυθρού Σταυρού 1-3) με την καταβολή του αντίστοιχοι ποσού.


ΠΑΕ ΑΕΛ 1964


ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: "ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ... ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ"

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για την απόφαση του να παραιτηθεί από την θέση του αντιπροέδρου της Σούπερ Λίγκας λόγω της μη τιμωρίας του διαιτητή Ζολώτα.

«Το σκεπτικό της παραίτησης μου από την θέση του αντιπροέδρου της Σούπερ Λίγκας είναι απλό. Δεν θέλησα να συμβιβαστώ με μία κατάσταση που η ΚΕΔ θέλει να διορίζει τους διαιτητές και θέλει να έχει την ασυλία τους και όχι την τιμωρία τους. Στην Γενεύη η UEFA γελάει με την απόφαση αυτή, μάλιστα μας είπαν ότι φτιάξαμε καινούργιους κανονισμούς. Μίλησα με τον πρόεδρο της Μπλάκμπερν και μου είπε ότι η συγκεκριμένα φάση έγινε θέμα στην Πρέμιερ Λιγκ. Δεν μπορώ να συμβιβαστώ με αυτή την κατάσταση και δεν κάνω κακό στην Σούπερ Λίγκα γιατί δεν είναι στην αρμοδιότητα της η τιμωρία των διαιτητών. Η θέση μου είναι ξεκάθαρη, δεν με συγκίνησε η θέση του αντιπροέδρου, απλώς ασχολήθηκα για να βοηθήσω. Μάλλον κάποιοι άλλοι άνθρωποι δεν συγκινήθηκαν και δεν θέλουν να βοηθήσουν για το καλό του ποδοσφαίρου. Είναι λίγοι αυτοί που δεν θέλουν να αλλάξει κάτι, εξυπηρετούν σκοπούς που δεν έχουν να κάνουν με το καλό του ποδοσφαίρου. Οι επιλογές είναι δύο. Να συμβιβαστείς και να μην κάνεις τίποτα ή να μην συμβιβαστείς και να προσπαθήσεις να αντιδράσεις. Αυτό έκανα εγώ και ο κόσμος θα με κρίνει. Την συγκεκριμένη φάση την έστειλε ο Θεός για να εκτεθούν άνθρωποι και καταστάσεις, δεν είναι μόνο η συγκεκριμένη φάση που καυτηριάζω αλλά η γενικότερη διαιτησία του».

Και συνέχισε λέγοντας:
«Ο συγκεκριμένος διαιτητής έκανε τρεις άσχημες διαιτησίες με συγκεκριμένες ομάδες. Ή είναι πολύ καλός και το έκανε εσκεμμένα ή είναι πολύ κακός και πρέπει να τον διώξουν. Υπάρχουν και καλοί διαιτητές να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Έχουμε παίξει τέσσερις αγώνες, έχουμε δύο ισοπαλίες εντός έδρας και συγχαρητήρια στις ομάδες αυτές. Αυτά που λέω δεν το κάνω, όπως λένε ορισμένοι, για να έχω μαζί μου την διαιτησία. Σας διαβεβαιώνω ότι θα είμαι πιο σκληρός αν ωφεληθώ, αν θέλεις να πετύχεις κάτι πρέπει να ξεκινήσεις μέσα από το σπίτι σου. Έχει να κάνει με θέματα ηθικής τάξης με τα οποία δεν συμβιβάζεσαι».

Ο Κώστας Πηλαδάκης υπογράμμισε στην συνέχεια: «Ο λόγος που οι ομάδες μας πάνε καλά είναι ότι κανείς δεν ασχολείται με την διαιτησία. Για τον ίδιο λόγο πάει καλά και η Εθνική ομάδα. Αν δεν λειτουργούσαν σωστά οι θεσμοί στην Ευρώπη, θα κατακτούσαμε το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα; Εμείς γιατί να έχουμε ευθύνη των όσων κάνουμε και οι διαιτητές να έχουν ασυλία; Δεν έκανα καμία δήλωση μετά το γκολ του Λουτσιάνο γιατί σέβομαι τους θεσμούς. Όταν δίνεις ασυλία σε ένα τέτοιο λάθος, δείχνεις ότι δεν θέλεις να βάλεις τάξη σε ορισμένα κακώς κείμενα. Είμαι στο παραπέντε για να αποχωρίσω από το ποδόσφαιρο, όπως και άλλοι παράγοντες και ορισμένοι κύριοι θα χαρούν ιδιαίτερα αν το πράξω. Όλοι έχουμε ένα συκώτι και το βιολογικό κομμάτι, έχουμε την υγεία μας και όταν βλέπουμε να πειράζεται τότε πρέπει να το δούμε διαφορετικά».

ΠHΛΑΔΑΚΗΣ: "ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ"

Ο Κώστας Πηλαδάκης μίλησε σήμερα στο ΣΟΥΠΕΡ ΣΠΟΡ FM 90.1 της Λάρισας, αναφορικά με το θέμα της παραίτησής του από την αντιπροεδρία της Σούπερ Λίγκας. Πάμε να δούμε τα κυριότερα σημεία που αναφέρθηκε.

«Μπήκα στη Σούπερ Λίγκα όχι για να βοηθήσω την ΑΕΛ, αλλά για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου και την πρόοδο αυτού του φορέα. Αυτός ήταν ο πρωταρχικός στόχος. Από τη στιγμή που έβλεπα ότι ορισμένα πράγματα δεν άλλαζαν, αναγκάστηκα να παραιτηθώ από την αντιπροεδρία. Ήταν το μόνο που μπορούσα να κάνω, για να δείξω δυσαρέσκεια για ότι γίνονταν.

Έχω καταλάβει ότι πολλοί πρόεδροι δεν κοιτούν να βοηθήσουν το ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά θέλουν να βοηθήσουν της ομάδες τους μέσα από τη Σούπερ Λίγκα. Μου αρέσει να υπάρχει δικαιοσύνη, διαφάνεια και έτσι θα συνεχίσουμε στην ΑΕΛ. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος στον κόσμο. Ό,τι έγινε στο Περιστέρι, με οδήγησε στη συγκεκριμένη απόφαση. Πηγαίνοντας στην Αγγλία, μου μίλησε ο πρόεδρος της Μπλάκμπερν, όπως και άλλοι για ό,τι είχε γίνει. Κανείς δεν το πίστευε. Είχαν σαστίσει με αυτά που είδαν στην τηλεόραση.

Αν δω ότι η ομάδα μου θα ευνοηθεί σε ορισμένα ματς από τη διαιτησία, θα βγω και θα πω.Από τη στιγμή που ο κ. Μπίκας έγινε εκπρόσωπος της Σούπερ Λίγκα και είχε την εμπιστοσύνη όλων μας, θεωρούσα ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσει το ποδόσφαιρο. Είδαμε ότι δεν αποδόθηκε δικαιοσύνη. Θα πορευτούμε μόνοι μας από εδώ και πέρα.

Σχετικά με το νέο γήπεδο, ο κ. Ιωαννίδης δεν έχει πάρει ακόμα τις αρμοδιότητες για να πάρει αποφάσεις για το νέο γήπεδο. Είμαστε σε θέση αναμονής και έχουμε αισιοδοξία. Περιμένουμε τις αποφάσεις της Κυβέρνησης».

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ...ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΑ

Θα έχουν να το θυμούνται το Σαββατοκύριακο που πέρασε οι παίκτες της ΑΕΛ, μιας και ήταν ουσιαστικά η ...ανάσα τους λίγο πριν από την έναρξη του αγωνιστικού "γολγοθά" που τους περιμένει το προσεχές διάστημα, με μια σειρά από δύσκολα αλλά και κρίσιμα παιχνίδια.

Έτσι λοιπόν, από σήμερα που επιστρέφουν όλοι σε ρυθμούς προπονήσεων ξεχνούν τη λέξη "ξεκούραση" και θα πρέπει να προσηλωθούν στους στόχους της ομάδας και στην όσο το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία τους, για τα ευρωπαϊκά ματς αλλά και για τα παιχνίδια του πρωταθλήματος που ακολουθούν.

Αποτελεί αναμφίβολα και για τους ίδιους μια πρωτόγνωρη κατάσταση τα όσα θα ζήσουν εντός των επόμενων ημερών και μόνο κάποιοι εξ αυτών είχαν στο παρελθόν ανάλογες εμπειρίες (ο Νίκος Νταμπίζας φορώντας την φανέλα της Νιουκάστλ, ο Ηλίας Κώτσιος με την φανέλα του Παναθηναϊκού, αλλά και ο Στέλιος Βενετίδης με την φανέλα του Ολυμπιακού) και θα προσπαθήσουν πλέον να τις περάσουν και στους συμπαίκτες τους.

ΑΕΚ: ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΤΗΝ ΑΕΛ

Μετά το διήμερο ρεπό οι παίκτες της ΑΕΚ επέστρεψαν σήμερα στις επάλξεις και ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για την εντός έδρας αναμέτρηση του προσεχούς Σαββάτου (19:00) απέναντι στη ΑΕΛ, για την πέμπτη αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ.

Ο Λορένσο Σέρα Φερέρ, που πέρασε τις προηγούμενες τρεις ημέρες στη Μαγιόρκα μαζί με την οικογένειά του, δεν έχει στη διάθεσή του τους διεθνείς Δέλλα, Λυμπερόπουλο (Εθνική Ελλάδας), Μάχο (εθνική Αυστρίας), Τόζερ (εθνική Ουγγαρίας), Χετεμάι (εθνική Ελπίδων Φινλανδίας), Κονέ, Παπασταθόπουλο και Πλιάτσικα (Εθνική Ελπίδων Ελλάδας).

Οι πέντε πρώτοι αναμένεται να επιστρέψουν στη βάση τους την Πέμπτη, πράγμα που σημαίνει πως θα προπονηθούν κανονικά μόνο για μία ημέρα, την Παρασκευή. Οι Κονέ, Παπασταθόπουλος και Πλιάτσικας θα ξεκινήσουν προπονήσεις την Τετάρτη, αφού θα ενσωματωθούν στις προπονήσεις της ΑΕΚ μία ημέρα νωρίτερα.

Οι Μιχάλης Παυλής και Νίκος Μπαρμπούδης ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις με την Εθνική Νέων και είναι από σήμερα στη διάθεση του προπονητή τους. Αμφότεροι έπαιξαν στη φιλική ήττα με 4-0 από τη Λάρισα (σε όλη τη διάρκεια ο Μπαρμπούδης, για 80 λεπτά ο Παυλής).

ΒΟΜΒΑ... ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΠΗΛΑΔΑΚΗ

Δήλωση παραίτησης του Κώστα Πηλαδάκη από την αντιπροεδρεία της Superleague:

"ΕΧΟΥΝ περάσει περίπου τρεις εβδομάδες από τον αγώνα Ατρόμητος – ΑΕΛ 1964, όταν όλη η Ελλάδα διαπίστωνε για μία ακόμη φορά την έλλειψη αξιοπιστίας της διαιτησίας. Άλλοι αντιμετώπισαν τη συγκεκριμένη διαιτητική συμπεριφορά με σκεπτικισμό, άλλοι με εκνευρισμό και άλλοι με χιούμορ, ανάλογα με τον χαρακτήρα τους, αλλά κυρίως με τον βαθμό ενδιαφέροντός τους ως προς το αποτέλεσμα που διαμορφώθηκε από τα μεγάλα ως και ακραία διαιτητικά λάθη των Ζολώτα – Μαυρόπουλου. Όλοι, όμως, χρησιμοποίησαν τη γνωστή φράση: «Μία από τα ίδια θα δούμε και φέτος…»

Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 – παρά το γεγονός ότι στην ευρωπαϊκή μας εμπειρία όλοι διαπιστώσαμε ότι ασχολήθηκαν με περιπαικτικά σχόλια τόσο στην Πρέμιερ Λιγκ όσο και στην ΟΥΕΦΑ με το γκολ του Λουτσιάνο - αποφάσισε να αναμένει ευλαβικά την απόφαση της ΚΕΔ. Διατηρούσαμε έτσι την ελπίδα ότι θα αποδοθεί δικαιοσύνη. Δυστυχώς διαψευστήκαμε οικτρά. Η ποινή που επιβλήθηκε από τα αρμόδια όργανα όχι μόνο δεν αποδίδει δικαιοσύνη, όχι μόνο δεν εξυπηρετεί τη λογική του παραδειγματισμού, αλλά καταδεικνύει μια γενικότερη φιλοσοφία, που υπάρχει χρόνια και χρόνια στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Πριν από δύο χρόνια ζητήθηκε από την ΚΕΔ να αναλάβει τον ορισμό των διαιτητών. Όπως μας ανέλυσε δια του προέδρου κ. Ψυχομάνη, είναι ο μόνος τρόπος για να αναλάβει η ίδια εξολοκλήρου και την ευθύνη για την παρουσία των ρέφερι στους αγώνες του πρωταθλήματος. Αυτό που δεν μας εξήγησαν ή μας απέκρυψαν - όπως αποδεικνύεται στην πράξη -είναι ότι ο ορισμός είναι ο μόνος τρόπος για να εφαρμόζεται η κατά περίπτωση ασυλία τους. Όπως συνέβη στην προκειμένη περίσταση με την … «εξοντωτικά» προσχηματική ανώτερη (;) τιμωρία των Ζολώτα – Μαυρόπουλου.

Δεν μας εξήγησαν όμως τι περισσότερο εγκληματικό έκαναν και πήγαν σπίτι τους οι διεθνείς Τσαχειλίδης και Μπριάκος πέρσι. Μήπως οι πρωταγωνιστές του Περιστερίου είχαν πρότερο έντιμο βίο; (Γιατί άλλα θυμόμαστε εμείς από τα παιχνίδια Πανιωνίου – Ατρομήτου, ΑΕΛ- ΟΦΗ και Εργοτέλη – ΑΕΛ πέρσι. Αραγε είναι σύμπτωση σε ποια ματς «επιλέγει» να είναι κακός ο κατά την ΚΕΔ καλός διαιτητής Ζολώτας; Για τον κ. Μαυρόπουλο, συμμεριζόμενοι το προσωπικό του θέμα, δεν θα επεκταθούμε). Βλέποντας αυτά νιώθουμε υπόλογοι για την υπόσχεση που δώσαμε στον κόσμο ότι θα αλλάξουμε – προς το καλύτερο – το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ότι πλέον θα αποδίδεται δικαιοσύνη αδιακρίτως, ότι θα υπάρχει αντικειμενικότητα, ότι θα επιβάλλεται παντού διαφάνεια. Η νέα γενιά φιλάθλων δεν θέλει ψέματα και κουκουλώματα. Θέλει αλήθεια και αντικειμενικότητα για να συμμεριστεί το όραμά μας και να στηρίξει το οικοδόμημα που λέγεται ελληνικό ποδόσφαιρο. Η νοοτροπία του «δε βαριέσαι» ή «συμβαίνουν αυτά», δεν συμβαδίζει με τη δική μας λογική, ούτε μπορεί να μας οδηγήσει σε πρόοδο.

Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε την σκληρή κριτική της κοινής γνώμης για τον δρόμο, που αποφασίζουμε να ακολουθήσουμε από εδώ και στο εξής. Για εμάς, όμως, δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Είναι πάνω απ’ όλα ζήτημα αξιοπρέπειας.

Συναισθανόμενος, λοιπόν, την τεράστια πικρία για την απόφαση της ΚΕΔ, η οποία ανοίγει τον «ασκό του Αιόλου» για την κατά περίσταση ασυλία των κακών διαιτησιών, αλλά και την ευθύνη απέναντι στον κόσμο, παραιτούμαι από τη θέση του αντιπροέδρου της Superleague.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους με εμπιστεύτηκαν, αλλά μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι οι θέσεις μου δεν μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό, που αρκετοί παράγοντες ονειρευόμαστε για το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Γνωρίζω ότι με την απόφασή μου αυτή αναλαμβάνω τον κίνδυνο να τύχουμε ως ΑΕΛ σε θέματα διαιτησίας, ανάλογης αντιμετώπισης με την περσινή σεζόν. Σε ζητήματα ηθικής τάξης, όμως, για εμάς δεν χωρούν συμβιβασμοί. Να είστε βέβαιοι, ωστόσο, ότι την ίδια – και σκληρότερη - στάση θα ακολουθήσουμε και σε οποιαδήποτε περίπτωση η ομάδα μας ωφεληθεί παράτυπα".

ΠΑΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ;;;

Δείτε όλα τα σημερινά αθλητικά πρωτοσέλιδα μόνο μ' ένα κλικ:

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

17:30 ΕΤ3: ΑΙΓΑΛΕΩ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ Πρωτάθλημα Β Εθνικής (Ζ)

ΣΠΟΡ+

14:00 AΡΗΣ – ΠΑΟΚ A1 Βόλεϊ Ανδρών (Ε)
16:00 ΚΥΠΡΟΣ – ΟΥΑΛΙΑ Προκριματικά Euro 2008 (E)
18:00 WRC
19:00 ΠΑΟ –ΧΙΟΥΣΤΟΝ Φιλικός Αγώνας Μπάσκετ (Ε)
21:30 ΠΑΟ-ΣΑΝ ΑΝΤΟΝΙΟ Φιλικός Αγώνας Μπάσκετ (Ε)
00:05 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ Superleague (E)
02:00 ΑΕΚ – ΆΡΗΣ A1 Βόλεϊ Ανδρών (Ε)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

19:00 NET: ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
20:00 SS1: TRANSWORLD SPORTS
21:00 SS1: CHAMPIONS ZONE
23:00 SS1: ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ 00:00
SS1: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

15/10/2000 Ο ποδοσφαιριστής της ερασιτεχνικής Κρος Φαρμ Παρκ Σέλτικ Lee Tod αποβάλλεται μόλις στο 2ο δευτερόλεπτο του αγώνα με την Τάουντον Ιστ Ριτς Γουόντερερς δημιουργώντας το ρεκόρ της πιο γρήγορης αποβολής όταν βρίζει τον διαιτητή επειδή σφύριξε την σέντρα του αγώνα δίπλα στο αυτί του. Το προηγούμενο ρεκόρ ανήκε στον Kevin Pressman, τερματοφύλακα της Σέφιλντ Γουένσντεη που είχε αποβληθεί στο 13ο δευτερόλεπτο. Ο Tod θα τιμωρηθεί με πρόστιμο και αποκλεισμό 35 ημερών από τους αγώνες της ομάδας του

15/10/1997 Ο πιλότος της RAF Andy Greene σπάει στο Black Rock Desert το φράγμα του ήχου, ορίζοντας για πρώτη φορά παγκόσμιο υπερηχητικό ρεκόρ με 763.035 μίλια την ώρα (ήχος = 751.251)

15/10/1983 Οι Chicago Black Hawks και οι Toronto Maple Leafs σκοράρουν 5 γκολ σε 1:24 σημειώνοντας ρεκόρ του NHL για τα 5 πιο γρήγορα γκολ από 2 ομάδες

15/10/1980 Η Ελλάδα νικά τη Δανία 1-0 (Κούης) στην Κοπεγχάγη. Οι εκπληκτικές αποκρούσεις του τερματοφύλακα Νίκου Σαργκάνη στον αγώνα εκείνο του χαρίζουν το προσωνύμιο “Φάντομ”

15/10/1969 Η πρώτη τηλεοπτική μετάδοση ποδοσφαιρικού αγώνα από ελληνικό έδαφος γίνεται από την ΕΡΤ από το Καυτανζόγλειο Στάδιο στον αγώνα Ελλάδα- Ελβετία (4-1) για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Μεξικού, με γκολ των Κούδα, Μποτίνου (2) και Σιδέρη- και περιγραφή του Γιάννη Διακογιάννη

15/10/1924 Το πηδαλιούχο αερόστατο “ΖΕΠΕΛΙΝ 126” με πιλότο τον ταγματάρχη Hugo Hekner προσγειώνεται στη Νέα Υόρκη έχοντας διασχίσει τον Ατλαντικό σε 81 ώρες και 17 λεπτά, με αφετηρία το Φριντριχσχάφεν

15/10/1887 Η Preston κερδίζει την Hyde United με 26-0 σημειώνοντας ρεκόρ στα βρετανικά γήπεδα